| Betreft: | evenement: Masters of Hardcore, zaterdag 10 februari 2007 om 22:00 |
nou de wachtrij was idd kut
paar opstootjes gezien en wat bebloede mensen
btje jammer van die lange rij
vooraan gestaan bij de Early
Heb zelf mn sleutel maar niet ingeleverd, ik ga niet nog een uur in de rij staan voor die 5 euro borg die je terug zou krijgen...
En het ijs, fruit, fris en water al ruim voor het einde op was was ook wel erg fout
het feest zelf vond ik voor masters zijn doen niet matig maar gewoon slecht
Uitspraak van fuck_reality op zondag 11 februari 2007 om 13:33:
En het ijs, fruit, fris en water al ruim voor het einde op was was ook wel erg fout
Ja dat was echt heel raar, ik werkte eerst bij de bonnen... Om 2uur moesten wij al met ze 3e stoppen omdat ze nergens meer bonnen konde vinden
Toen heb ik achter de bar gestaan, bij de early, was echt super, alleen een beetje jammer dat om half 7 (ongeveer) we alleen nog 7up hadden
Geluid stond te zacht
Decor Reunion Area
En nog een min punt rond 5 uur was het ijs op en rond half zes was er g1 water en frisdrank meer
Maar bier en mix drankje in overvloed
Geluid kon wel wat beter...
Ik vond masters egt wel lau maja dit was voor mij de eerste keer kan het niet vergelijken maar ik heb me zeker goed vermaakt Volgend jaar weer
Sjee in de earlyzaal was me n dreunende bass! Het deed gewoon pijn aan je oren! Maar als je er iets vanaf stond klonk het zeker wel nice
Verder viel me de industrialzaal een beetje tegen, maar de earlyzaal deed het 'm
ja dat gevoel kreeg ik nou ook....heb me vermaakt maar miste op de 1 of andere manier iets,juist voor een feest als MOH
Lijkt me wel de planning ja. Als je nog geen 18 bent is er dus volgend jaar weer een kans. Maar goed, zoalng AOD niet bekend maakt dat er weer een Dortmund-editie komt is dat natuurlijk niet zeker
Unexist vs lenndy dee en Negative-a vs Catscan beste van de avond
Geslaagd feestje,, alleen jammer van het geluid,, maar verder helemaal top!,, en mensen die lang moesten wachten,, gewoon om half 10 er al zijn net als wij en dan hoef je niet een uur of 2 te wachten
Hele nacht in de zaal met oude hardcore gewerkt, werd echt super gedraaid. Had ik niet verwacht. Veel nieuwere nummers die je nergens meer hoort, gewedlig! Pop goes the pistol, Get Retarded,. Alleen geluid was een beetje schel...
Verder vond ik de rij wel meevallen want als je gewoon even door had gelopen ipv meteen in de rij aan te sluiten kon je zien dat er rechts nog maar een kleine rij stond.
Daar ben ik dus ook gewoon meteen doorgelopen en heb niet een uur in de rij gestaan zoals ik van meerdere lees.
suffe sfeer
![[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/1728492.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/1728492.jpg)
![[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/3615925.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/3615925.jpg)
weet iemand waar je de foto's kan bekijken?
dacht dat geruite blousjes niet toegestaan waren? de helft van het publiek liep in een geruite blouse
voor mij waarschijnlijk geen moh meer volgend jaar.
weet iemand waar je de foto's kan bekijken?
hahaha volgens mij kan ik jou herinneren, kwam je er niet echt uit met je bonnen( k werkte aan de bar in de early)
staan netjes op www.rage-online.be
dacht dat geruite blousjes niet toegestaan waren? de helft van het publiek liep in een geruite blouse
Ik heb er maar een paar gezien incl de kisten met opgerolde broekpijpen
En g1 xtreem rechtse dinge zag een gozer lopen in zn bloote bast met op zn schouder bladden white pride getattoeerd
Dus dat was ook krom
Ja helaas wel....
Ebn wat doe je er aan
hahaha volgens mij kan ik jou herinneren, kwam je er niet echt uit met je bonnen ( k werkte aan de bar in de early)
ik heb ook nog bier voor hem moeten halen
hij had niet eens door dat aan beide kanten een bar zat
dat het er niks mee te maken heeft wil nog niet zeggen dat je ze niet op zo'n feest tegen komt..
Er werd zeker goed gedraaid overal.
Ook veel plaatjes voor bij horen komen die waarschijnlijk onder een dikke laag stof hebben gelegen.
Echt heerlijk was het in de early.
ik zeg gewoon eigenlijk dat ik niet snap dat mensen dat aantrekken
want het heeft niks te maken met de muziek
met kisten en een te krappe broek aan kan je niet hakken
kon nergens pinnen
inderdaad ik heb ze ook niet gezien stonden alleen maar gezelige mensen om me heen iedereen maakte een praatje met elkaar
Was er nou een meisje overleden?
zoiets werd me verteld?
ach we hebben samen nog wel lopen hakken
ja je dacht echt dat ik er met je bonnen vandoor ging he
Was echt foute combi, lange heen reis, meteen bier bij binnen komst, en op et eind bacardi
Me hele bed ligt ook vol met van die glinster dingen
k vond hetzwaar irritant dat ze kluissleutels in cijfer volgorde verhuurde zodat er 100 man op de zelfde plek stond te duwen om bij hun kleusje te kome maar voor de rest was het een topfeest hihih
ja er staat me bij dat ik ook zoiets heb gehoord
Was er nou een meisje overleden ?
zoiets werd me verteld?
Ja he? ze lag in de wc ofzo..
hoorde t van meiden die erbij stonden..
maar ja heb er verder nog niks over gelezen??
dus vandaar weet niet of het dus echt waar is
maar anders wel erg
die door de main gedragen werd toen ze nokkie ging bedoel je? kwam ook uit amersfoort zal wel iets fouts door dr strot gehad hebben
en dat ze alsnog later op de brancar naar de ambulanca werd gebracht en ze had een witte doek over dr heen..
nou en dat zegt dan al genoeg
waar waren die lekkere wijven ?
Hoe kan je teveel zuipen als je mij alles gaf ...
ik zou het ook niet weten
ik heb iig nog wel bij krik gestaan
Decor van Reunion vond ik er goed uitzien.
Maar ik lees nu dat het van een ander feest afkomt?
Ja al die decors (behalve main) kwamen van vorige feesten af. Als het goed is komen onderstaande foto's je dan ook bekend voor!
dit is echt bullshit, heb er misschien 1 of 2 gezien..
rest van je kritiek ben ik het 100% mee eens
Owja Limo ook nog gezien!!!!
Jezoes
Limo, ben jou ook nog tegengekomen
O zij...die was idd lekker
vond het lekker druk,,,goeie muziek,,,,minder geluid
altijd leuk om als je weg gaat een smeris op de grond te zien liggen kotsen
en wie had dat ook gezien...die 2 gasten links voor in de main....die de brandkast open getrokken hadde slang eruit en heel de brabanthallen ronspoten met water...kben nog 2 uur nat geweest!!
hij lag op zn zij, vet kotsen, beetje roodkleurig (maar geen bloed denk) en hij had volgens mij ook allemaal wonden op zn harses...
Ik vond het geluid best hard lag misschien ook aan de plek waar je stond
mooiste van het hele feest was nog wel de aankondiging van dominator 2007
Was er nou een meisje overleden?
Uitspraak vanParttime Alcoholist
op zondag 11 februari 2007 om 17:39:
en op gegeven moment wou ik nog paar munten bij halen, moet je verplicht voor minimaal 10 euro munten halen
Dat is toch overal zo?
Dat is toch overal zo?
dan ga ik ze een mail sturen is toch niet normaal dat je wel bonnen ken kopen maar geen drank meer kan halen dus ze regelen maar iets dan
Industrial was lekker
ze hadden mij ook nat gespoten(erg vond ik het niet)
Feesten als MOH en Thunderdome zijn leuk door hun massaliteit (weet niet of dat een bestaand woord is eigenlijk, maar het klonk wel mooi).
Voor het geluid hoef je niet echt naar dit soort feesten te komen, want dat krijg je gewoon nooit goed.
Bullshit! Kijk naar Thunderdome a Decade en beide edities van MOH in Duitsland én de editie van MOH vorig jaar in de brabanthallen. Daar had het meerendeel het over het hoge volume
ik vond et geluid in de earyl anders ook dik voor mekaar
vage was alleen wel dat het geluid voorin de zaal zachter was dan in het midden
weet iemand misschien hoe dat nr heet waarbij de ze bpm telkens opvoeren (tot de 1000 )?
werd tijdens negative a en catscan gedraaid en later nog in de main
grt
ik weet dat het een nummer van catscan is, volgens mij heet hij 1000bpm, maar ik weet het niet zeker...
was tussen 01:00 en 05:00 geloof ik
was tussen 01:00 en 05:00 geloof ik
-DaY már vs. DJ Bike
Dat gezeur om die oude decoraties!!!!
en de plee s waren gratis gebeurd ook nooit..
Mijn eerste MOH en ook meteen mijn laatste!
Was lachuh feestje
alleen 1,5 uur wachten om binnen te komen, zuigt echt heel hard.
en vervolgens smorgens nogmaals 2 keer in de rij staan om je kluisje te openen en dan die kutsleutel weer terugbrengen.. had ik weinig zin in, dus sleutel 10675 ontbreekt mensen, sorry ! veel plezier met die 5 euro !
BPM Counter van Catscan, iets in die richting... ze hadde er toen een sensation edit van gemaakt..
bedankt alle gekke maffe gezellige vrolijke mensen die net zo hard gingen en met een big smile liepen als ikku
daar was ik er 1 van
had veeeel meer van de industrial verwacht.. de eerste 6 uur waren gewoon bout (als het niet meer was)
De main viel de eerste paar uur ook flink tegenk,..wat een muziek
De early zaal was daarintegen wel lekker!
de muziek stond echt TE zacht..
Mannen moeten hun t-shirt aanhouden, want bah bah al die plaklichamen en het verschillende zweet tegen je lichaam aan vind ik echt ranzig!!
..of mensen die out gingen..gelukkig
We kregen appelsap alles was op en goor!!
en voor diegene die vroeg hoe ik me pak wit hield, morgen naar de stomerij brengen... en ik zie wel hoe het terug komt...
nou ik vond het een flinke vooruitgang vorig jaar hadden ze bavaria in plastic flesjes
Mannen moeten hun t-shirt aanhouden,
I'm flying high!!"
Vet feest , wrrm zeuren mensen erover dta het een kinder feest is en er toch hen gaan
Ik heb ook mensen zien jumpen en ook gabbers echt heel fout
tsssss...er zat anders een flinke bass in, maar daar kun jij dus niet op dansen..zielig voor je
k heb ook mensen zien jumpen en ook gabbers echt heel fout
Nerd
in de happy dayzz krijg je een waarschuwing als je je t-shirt uittrekt
Anders ben je ff een Nerd
voor op dat ene nummer..."I'm flying high!!"
hoe heet die remix eigelijk...heb al lopen zoeken..maar als je de titel niet weet..
Anders ben je ff een Nerd
Maar iig lekker nachtje gehad in de industrial
kan het me niet voorstellen
wat een bout muziek, alleen de laatste 2 uur ging hard
alleen 1,5 uur wachten om binnen te komen, zuigt echt heel hard
het was een industrial zaal, dan mag dat er ook wel vet gedraaid worden!
het was een industrial zaal, dan mag dat er ook wel vet gedraaid worden!
Uitspraak van Brtk op maandag 12 februari 2007 om 10:47:
alleen 1,5 uur wachten om binnen te komen, zuigt echt heel hard
Binnen kwartier binnen
Uitspraak vanHATE
op maandag 12 februari 2007 om 09:00:
had veeeel meer van de industrial verwacht.. de eerste 6 uur waren gewoon bout (als het niet meer was)
De main viel de eerste paar uur ook flink tegenk,..wat een muziek
De early zaal was daarintegen wel lekker!
de muziek stond echt TE zacht..
Mannen moeten hun t-shirt aanhouden, want bah bah al die plaklichamen en het verschillende zweet tegen je lichaam aan vind ik echt ranzig!!
Uitspraak van !! MEGALODON !! HAMMERHEADZ !! op zondag 11 februari 2007 om 19:55:
hij lag op zn zij, vet kotsen, beetje roodkleurig (maar geen bloed denk) en hij had volgens mij ook allemaal wonden op zn harses...
En werd iej geholpen of waren er alleen maar ramp-toeristen??
die agent werd afgevoerd in een ambulance toen wij daar weg reden.
Ik heb ook mensen zien jumpen
jaa ik ook.. ik ergerde me kapot aan die gasten.. maar dat hebben ze ook wel gemerkt..
laat ze lekker na een jumpfeest gaan als ze willen jumpen..
kan het me niet voorstellen
mark N
anders ben je even diep triest, laat iedereen los gaan zoals ze zelf willen! respect voor de mensen die niet alleen maar stil langs de kant zitten! of ze nou jumpen, raggen, hakkuh of whatever!
krijg ernog steeds kippevel van
Was super! alleen jammer van de industrial dat het al zo vroeg over ging in speedcore...
Iemand nog een filmpje gemaakt van de strip act?
ik stond back stage foto's te maken....
Maar niet gefilmd!
kvon et geluid trouwens wel prima, als je et te zacht vind ga je toch gwn wat dichter bij de boxe staan?
Wilde er ook net op reageren, kom op zeg. Wat maakt t nou uit hoe je erop danst. ALS je maar danst!
Ik vond me broodje kroket met mayo geweldig
wil iemand missch zeggen wat Mark N deed... was t gewoon terror á Nasenbluten of ging ie meer op de breaks tour, harde d&b enz
anders ben je even diep triest, laat iedereen los gaan zoals ze zelf willen! respect voor de mensen die niet alleen maar stil langs de kant zitten! of ze nou jumpen, raggen, hakkuh of whatever!
endymion & nosferatu
En nog ff wat ever het geluids volume.
Ken me nog herineren tijdens dj Lars & dj Panic de volume knop ff flink werd open gedraaid
Ik kon niet
Dan zal je wel niet blij zijn met een hoop mensen zoals ik op een feest, want ik dans over het algemeen niet Ik geniet wel op m'n eigen manier
Irritant dat ge-MC van endymion ertussendoor altijd
Ik vond et wel een strak feessie maar kon 10X beter vorig jaar was ook 10X beter beetje jammer van het geld.
ik laat ze wel in hun waarde..
Dan laat je ze toch niet echt in hun waarde Bovendien, als jij jumpers niet op MOH vind passen, waarom stond je dan zelf in de area waar jump gedraait werd?
anders ik wel damn dat was echt mooi
waarom stond je dan zelf in de area waar jump gedraait werd?
Ach, er werd ook jump gedraait en toch zeg je dat ze niet welkom zijn op MOH en maar naar een jump-feest moeten gaan.
endymion & nosferatu
waar?
hoe weet jij nou waar ik stond
Feit blijft dat je vindt dat mensen die jumpen weg moeten blijven, vind ik een beetje een lompe opmerking(N)
Freestyle area.
en ach boeiend
op dominator werd ook jump gedraait
geloof dat ik daar niemand over heb gehoord
en zo te leze hiero heb k un fucking goe feest gemist
ja je hebt wel wat gemist
Ach, er werd ook jump gedraait en toch zeg je dat ze niet welkom zijn op MOH en maar naar een jump-feest moeten gaan.
daar zijn de meningen over verdeeld
ja kweet niet
vind dat jump dansje niet zo storend
vooral als je er niemand mee raakt
pogo daarentegen
vind dat jump dansje niet zo storend
vooral als je er niemand mee raakt
pogo daarentegen
in de freestyle werd op het begin alleen maar jump gedraaid, trouwens de hele avond wel..
maare pogo is daarintegen wel heel wat minder
Pogo vind ik idd irritanter, maar ik snap de gelijkenis wel. Jumpers nemen ook veel ruimte in beslag, terwijl het al druk is op zo'n feest.
Verschil is dat veel van die pogoërs zich niet verontschuldigen als ze tegen iemand opbeuken.
Niet de hele avond hoor, werd ook een hele hoop oldschool gedraait en heb zelfs newschool gehoord
is de cd nog nie uit?
Dus ze zijn niet welkom als ze jumpen.
Maar laat idd maar zitten.
K zal er maar niet van uitgaan dat iemand mischien weet wat voor een tracks er oa bij producer, en Mark N zijn langsgekomen?
nope had ik teveel bier voor op maar producer was rustiger als verwacht zat wel goed in elkaar zoals altijd en mark n was veel breaks en ook wel lekkere terror
Mark N zuigte bigtime!!!!
Pogo vind ik idd irritanter, maar ik snap de gelijkenis wel. Jumpers nemen ook veel ruimte in beslag, terwijl het al druk is op zo'n feest.
werd ook een hele hoop oldschool gedraait
ik bedoel er alleen mee dat als ze willen jumpen ze dat op jumpstyle moeten doen..
maar de helden van de avond zijn voor mij toch echt CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO
er WERD jumpstyle gedraaid
Dan zal je wel niet blij zijn met een hoop mensen zoals ik op een feest, want ik dans over het algemeen niet Ik geniet wel op m'n eigen manier
de helden van de avond zijn voor mij toch echt CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO
godverdomme zeg, ben je scheel muts
en ik snap ook wel dat ze willen jumpen op moh omdat er ook jump werd gedraait en dan maakt het me niet uit..
Dat is wel beter
Controlle stelde bij mij niet veel voor, had nog sleutels en geld in jaszak zitten, controleur vroeg wat het was en vond het wel prima.
en wat het decor betreft: Zuigde Big Time
Uitspraak vanTerror-Verslaafd
op maandag 12 februari 2007 om 18:19:
duidelijk geen smaak, jij was zeker een van prutsers die gewoon een beetje stond te hangen tijdens zijn set, leer eens respect te tonen voor ANDERE muziek stijlen man
ik zie dat er mensen zijn die het niks anders als bagger vonden.
is het ook niet een beetje wat je er zelf van maakt?
al vallen er dingen tegen : je koopt een kaartje, je leeft er naartoe je gaat er heen om te feesten tot je er bij neer valt en gezelligheid.
dat is toch het hoofd ingredient van een housefeest?
het geluid is wel op meer feesten zwaar slecht geweest (nee in de arena daar klinkt t toppie haha) en toch ging het dak eraf.
laten we gewoon hopen dat het wat beter georganiseerd word de volgende keer en doe de volgende keer dan gewoon waar je voor komt : feesten en lachen !
wij hebben het trouwens erg gezellig gehad,
en heb om me heen gekeken en was zeer zeker niet de enige..
zie gelukkig ook een hoop goeie reacties.
house is met zijn allen als een stel maffen knallen niet hangen, toekijken en achteraf klagen.
en trouwens maakt het ook eigenlijk een reet uit hoe jong oud of wat dan ook je bent?
dat teld op housepartys toch niet zo mee?
het barste trouwens ook van de toeristen zoals oa fransen, oosterijkers en italianen (en of die hard gingen haha)
als je het maar leuk hebt en maakt daar gaat het toch om?
duzzzzzzzzz
Ik vond ze (hoe oud ze dan ook zijn) echt wel super vet! helemaal die in de early zaal
Uitspraak van Pagan op maandag 12 februari 2007 om 23:23:
Jij stoort je toch niet aan wazi's?
Neen.
Maar slaat dit op mezelf dan? Het slaat op die gasten wat maar altijd klagen over wazi's, terwijl ze zelf ondertussen wel doodleuk andere stijlen "discrimineren".
Je moest te lang wachten voordat je binnen was.
De sfeer was kut.
Ik vond het zeer matig.
Je moest te lang wachten voordat je binnen was.
De sfeer was kut.
Het geluid stond te zachten we stonden nog wel rechts vooraan het podium in de main.
Tegen 4 uur of zo kon je alleen nog maar sinas bier en baco krijgen en tegen 5 uur alleen nog maar bier en baco dat was echt super slecht geregeld.
ik vond MOH GEWELDIG!!!!
nog nooit zoooooooooooooooooooo uit mijn plaat gegaan
je kreeg van die briefjes als je op de foto was gekomen, weet iemand miss ook welke site der op een wit rechthoekig papiertje stond?
110 euro bonnen bovenop me 200 euro die ik al had uit gegeven
Zeker flink aan de baco/breezer geweest he Of stiekem een hele groep mooie meiden om je heen hebben gehad natuurlijk
Dacht al altijd dat ik veel geld wegdronk, maar dit slaat toch echt alles
oke? mensen afkraken terwijl zei zoveel " nieuws te bieden hebben voor de scene" en hij draaide echt te goed, leer open te staan voor nieuwe shit!laatste aanpassing 12 februari 2007 22:12
En nog ff lekker heel erg onbenullig gepogo'd in de industrial want daar hadden we lekker de ruimte zodat de mensen geen last van ons hadden.
heeft er iemand nog een goed filmpje van de opkomst van nosferatu en endymion met die aanstekers. ik had een goed maar die is weg....en ik heb wel een andere maar daar hoor je niet goed wat de mc zegt....dus als iemand die heeft wil je aub de link geven of iets dergelijks...
Gr Damy!
Weet iemand waar je heen kan mailen wil er nog wel wat over kwijt van dat drinken.
Heb zo iets gelukkig nog nooit mee gemaakt, wij zijn vaak op het einde zo laam allemaal dat we elkaar nog niet eens meer blij kunnen maken met de bonnenKoop er zelf meestal ook veeeeel te veel.
Geef ze dan op het einde meestal ook gewoon altijd weg, grappig om die koppen van mensen te zien als ze in ene keer van een onbekende een handval bonnen krijgen
wat eigenlijk nog wel het vervelendste was in die rij dat we elke keer ff een meter opschoven en dan echt laaaaaaaaang weer stilstonden voor de trechter ingang..
En hierbij wil ik Art of Dance bedanken voor het tonen van hun enorme inzet voor het bedenken van een nieuw decor in de zalen en voor het uitvoeren van de geweldige logistieke verdeling bij de ingang en bij de kluisjes! Wachtrijen bleven hierdoor bespaard! Duidelijk is te zien dat ieder evenement het vorige moet overtreffen!
Respect Recycling!
Ach man. Typisch gzeik van verwend Nederlands publiek
Ik durf m'n hand ervoor in het vuur te steken dat geen enkele van de buitenlandse bezoekers, die urenlang in de bus hebben gezeten vanuit landen als Spanje, Zwitserland, Italië etc, nog langer dan de meeste Nederlanders in de rij en kou hebben gestaan etc. etc erover zal zeiken.
Die waarderen de pluspunten van het feest en wegen ze misschien helemaal realistisch af tegen de minpunten. Dan kom je tot dezelfde conclusie als zij, namelijk de waardering in de PF-agenda bij dit evenement:
Laatste half uur wel in main geweest en toen hoorde ik een vet nummer. Het was een mix van Twist van Tommyknocker met nog een nummer, het was om half 7 tijdens de set van The Stunned Guys. Precies deze zelfde mix van liedjes was ook aan het einde op Thunderdome 2006, weet iemand welke ik bedoel?
Uitspraak van wijchen_terreur op dinsdag 13 februari 2007 om 21:21:
Laatste half uur wel in main geweest en toen hoorde ik een vet nummer. Het was een mix van Twist van Tommyknocker met nog een nummer, het was om half 7 tijdens de set van The Stunned Guys. Precies deze zelfde mix van liedjes was ook aan het einde op Thunderdome 2006, weet iemand welke ik bedoel?
Minimix, van Vince dacht ik
Sunbeam - Outside world & Tommyknocker - Twist
Ik durf m'n hand ervoor in het vuur te steken dat geen enkele van de buitenlandse bezoekers, die urenlang in de bus hebben gezeten vanuit landen als Spanje, Zwitserland, Italië etc, nog langer dan de meeste Nederlanders in de rij en kou hebben gestaan etc. etc erover zal zeiken.
ik zie dat er mensen zijn die het niks anders als bagger vonden.
is het ook niet een beetje wat je er zelf van maakt?
al vallen er dingen tegen : je koopt een kaartje, je leeft er naartoe je gaat er heen om te feesten tot je er bij neer valt en gezelligheid.
dat is toch het hoofd ingredient van een housefeest?
het geluid is wel op meer feesten zwaar slecht geweest (nee in de arena daar klinkt t toppie haha) en toch ging het dak eraf.
laten we gewoon hopen dat het wat beter georganiseerd word de volgende keer en doe de volgende keer dan gewoon waar je voor komt : feesten en lachen !
wij hebben het trouwens erg gezellig gehad,
en heb om me heen gekeken en was zeer zeker niet de enige..
zie gelukkig ook een hoop goeie reacties.
house is met zijn allen als een stel maffen knallen niet hangen, toekijken en achteraf klagen.
en trouwens maakt het ook eigenlijk een reet uit hoe jong oud of wat dan ook je bent?
dat teld op housepartys toch niet zo mee?
het barste trouwens ook van de toeristen zoals oa fransen, oosterijkers en italianen (en of die hard gingen haha)
als je het maar leuk hebt en maakt daar gaat het toch om?
duzzzzzzzzz
laat er desnoods ff een dj draaien ...
ben ik met je eens haalde om 4 uur nog voor 110 euro bonnen bovenop me 200 euro die ik al had uit gegeven aan bonnen kreeg alleen nog maar 7-up heb hier over ook een boze mail gestuurd !!
wat moet het voorstellen dan
lullen
15 minuten binnen, je hebt net de pech gehad dat je in de verkeerde rij stond..
mensen die out gingen
de techniek (voor het fenomenale geluid, de dikke lasershow, de mega-videoshow en de vette lichtshow),
Uitspraak van [Z.G.U.]Psychonaut op woensdag 14 februari 2007 om 09:18:
wat moet het voorstellen dan
Uitspraak van *Jon Mulder* op dinsdag 13 februari 2007 om 21:08:
lullen
Als je daar lullen in ziet heb je hele foute gedachten
neej hemkade past geen drol in
De afwezigen hebben ongelijk !
feest was een vet feestje maar weet iemand of er al live sets te krijgen zijn van bike en daymar ofzo?
Typisch gzeik van verwend Nederlands publiek
9/10 mensen zeide dat ze daar verdwaald ware en nie wiste hoe et inelkaar zat
ik was echt de enigste die snapte hoe 4 zalen aanelkaar zate
der stond zelfs een plattegrond op de achterkant van de timetable, jongens komop!
der stond zelfs een plattegrond op de achterkant van de timetable, jongens komop!
Uitspraak van [HC]-Jimmetjuh op donderdag 15 februari 2007 om 22:51:
wie weet hoe dat nummer heet wat je hier in het begin hoort op het filmpje
Uitspraak van [Z.G.U.]Psychonaut op vrijdag 16 februari 2007 om 10:30:
Minimix (Sunbeam - Outside World & Tommyknocker - Twist)
Hard Creation - I Will Have That Power (The Stunned Guys Remix)
DJ Mad Dog - Welcome Down
alleen die minimix is nog weinig over bekend wie hem gemaakt heeft en wanneer die uitkomt.
Uitspraak van The Card Player op vrijdag 16 februari 2007 om 15:47:
first rebirth toch..? van stephenson en die andere tjappo
die klinkt echt heel anders
ik ken dit nummer wel maar weet zo ff de naam niet
Uitspraak van [FPT]Busty op vrijdag 16 februari 2007 om 19:06:
die klinkt echt heel anders
tjah ben niet meer up to date in de hardcore wereld, dus dan heb je dat he..
Maareuh om half 6 bijna niks meer te drinken kunnen halen kan echt niet mensen..snap dat je een grens moet trekken qua nieuwe voorraad aansjouwen, maar om half 6, andere zalen 6, geen biertje meer kunnen krijgen is slecht, bijna amateuristisch, voor zo'n groots feest..
heerlijk feesie, gezellig druk, topsfeertje in de early, rest ook dik in orde.
Maareuh om half 6 bijna niks meer te drinken kunnen halen kan echt niet mensen..snap dat je een grens moet trekken qua nieuwe voorraad aansjouwen, maar om half 6, andere zalen 6, geen biertje meer kunnen krijgen is slecht, bijna amateuristisch, voor zo'n groots feest..
Simonhaha heeft het dus al gezegd
geen biertje meer kunnen krijgen is slecht, bijna amateuristisch
dus ik een mail gestuurd naar ze maar de reageren niet eens
weetje wat het erge is ik heb nog voor rond de 50 euro aan bonnen!
AOD reageert nooit op mails
Zelfs al je een normale simpele vraag stelt voor t feest reageren ze nie
niks gemist hoorde ik
was gezellig de muziek was goed
alleen het geluid was minder
aan het eind was er bijna niks meer te drinken
drukte op het eind bij de kluisjes was ook minder
maar de wc's waren gratis
hoe was Mark N op dit *censuur* feest?
Titels wat bij bij Mark N voorbij kwamen bedoel ik natuurlijk
Die hele Mark N heeft hun alleen maar een bom duiten gekost, en heeft totaal geen meerwaarde gehad
Puur jaloezie jegens UHM als je het mij vraagt
die gasten hadden gewoon naar moh moeten gaan, als ze willen weten hoe en wat hij draaie
Valt hier overigens wel weer duidelijk uit op te maken dat AOD hun verstand niet op de normale plek heeft zitten. Die hele Mark N heeft hun alleen maar een bom duiten gekost, en heeft totaal geen meerwaarde gehad
aangezien in geen enkel verslag of wat dan ook een woord over hem gerept word
en nemen zich daarom sowieso al niet de moeite om te komen kijken
Angerfist bijvoorbeeld klinkt ja veel stoerder als Mark N, is gewoon een feit