1 volger · 17859x bekeken
| Betreft: | evenement: Masters of Hardcore, zaterdag 10 februari 2007 om 22:00 |
weet iemand misschien hoe dat nr heet waarbij de ze bpm telkens opvoeren (tot de 1000 )?
werd tijdens negative a en catscan gedraaid en later nog in de main
grt
ik weet dat het een nummer van catscan is, volgens mij heet hij 1000bpm, maar ik weet het niet zeker...
Persoonlijk vond ik de main best bagger, ik had vooroordelen over de freestyle zaal maar was best leuk opzich en natuurlijk die reunion zaal was toppie
en het eten ook! 
Binnenkomst en kluisjes was een drama!
Liepen aardig wat gekke rond (mag ik zeggen want loop / liep zelf ook voor lul met me bluawe haar) en heel wat mooie vrouwen gezien.
Conclusie was leuk en volgend jaar ben ik er ook weer gewoon bij!
Binnenkomst en kluisjes was een drama!
Liepen aardig wat gekke rond (mag ik zeggen want loop / liep zelf ook voor lul met me bluawe haar) en heel wat mooie vrouwen gezien.
Conclusie was leuk en volgend jaar ben ik er ook weer gewoon bij!
ik weet dat het een nummer van catscan is, volgens mij heet hij 1000bpm, maar ik weet het niet zeker...
BPM Counter van Catscan, iets in die richting... ze hadde er toen een sensation edit van gemaakt..
was tussen 01:00 en 05:00 geloof ik
ow toen....
was tussen 01:00 en 05:00 geloof ik
ik zat net op het toilet toen ze dat nummer draaide
ja ontzettend ruig feest.. de muziek was ook echt geniaal.. alleen het geluid in de oldskool zaal was zoals het moest zijn.. paar x langs gelopen en het dreunde wel door je lichaam.. jammer dat het mijn muziek niet was
...
Maar het wachten viel opzich wel mee, liepen rond kwart over 10 richting ingang.. en na 25 minuten hadden we ons kluisje al.. dus verliep soepel
Maar het wachten viel opzich wel mee, liepen rond kwart over 10 richting ingang.. en na 25 minuten hadden we ons kluisje al.. dus verliep soepel
Mijn eerste MOH en ook meteen mijn laatste!
had veeeel meer van de industrial verwacht.. de eerste 6 uur waren gewoon bout (als het niet meer was)
De main viel de eerste paar uur ook flink tegenk,..wat een muziek
De early zaal was daarintegen wel lekker!
de muziek stond echt TE zacht..
Mannen moeten hun t-shirt aanhouden, want bah bah al die plaklichamen en het verschillende zweet tegen je lichaam aan vind ik echt ranzig!!
ging lekker hard idd!
en het was ook echt een verschrikking dat het drinken 2 uur voor het feest afgelopen was, gewoon OP was..behalve bier en 7-up
wat wel lekker was:
gratis wc's.. de drukte viel ook nog wel mee vond ik..nog plaats zat om je ding te doen!
had veeeel meer van de industrial verwacht.. de eerste 6 uur waren gewoon bout (als het niet meer was)
De main viel de eerste paar uur ook flink tegenk,..wat een muziek
De early zaal was daarintegen wel lekker!
de muziek stond echt TE zacht..
Mannen moeten hun t-shirt aanhouden, want bah bah al die plaklichamen en het verschillende zweet tegen je lichaam aan vind ik echt ranzig!!
-DaY már vs. DJ Bike
ging lekker hard idd!
en het was ook echt een verschrikking dat het drinken 2 uur voor het feest afgelopen was, gewoon OP was..behalve bier en 7-up
wat wel lekker was:
gratis wc's.. de drukte viel ook nog wel mee vond ik..nog plaats zat om je ding te doen!
Ja, wat zullen we er van zeggen...
Heb me prima vermaakt, werd heerlijk gedraaid, veel bekenden en bladiebla.
Wat alleen zo hoerig geregeld was was het einde. Godverdomme langer in de rij gestaan/gebeukt/gefrustreerd geworden bij de kluisjes om je troep te pakken dan in de rij dat je naar binnen kon..
Heb me prima vermaakt, werd heerlijk gedraaid, veel bekenden en bladiebla.
Wat alleen zo hoerig geregeld was was het einde. Godverdomme langer in de rij gestaan/gebeukt/gefrustreerd geworden bij de kluisjes om je troep te pakken dan in de rij dat je naar binnen kon..
Dat gezeur om die oude decoraties!!!!
Ik vond ze (hoe oud ze dan ook zijn) echt wel super vet! helemaal die in de early zaal
en de plee s waren gratis gebeurd ook nooit..
moest toen in heerenveen lekker bedrag voor neerleggen(was tevens ook mn laatste MoH gelukkig( wat was dat een schijt feest......goede platenkeus etc maar KUT locatie maar goed das alweer tijdje terug hahaha
Mijn eerste MOH en ook meteen mijn laatste!
okeey mensen wat was jullie beste of mooiste MoH??? die ene in zuidlaren MoH versus hellraiser??(weet er allen weinig meer van
laatste aanpassing
Was lachuh feestje
wtf moet jij op moh???

![*BONS][Mafkees][BONS*](/images/user/157521_2075355.jpg)

![[S.T.K.] Brutal Speedcore Machine [VL]](/images/user/407020_2807109.gif)

![[La]KimmY[Tieuw]](/images/user/59034_2126432.jpg)