| Betreft: | evenement: Masters of Hardcore, zaterdag 10 februari 2007 om 22:00 |
alleen 1,5 uur wachten om binnen te komen, zuigt echt heel hard.
en vervolgens smorgens nogmaals 2 keer in de rij staan om je kluisje te openen en dan die kutsleutel weer terugbrengen.. had ik weinig zin in, dus sleutel 10675 ontbreekt mensen, sorry ! veel plezier met die 5 euro !
BPM Counter van Catscan, iets in die richting... ze hadde er toen een sensation edit van gemaakt..
bedankt alle gekke maffe gezellige vrolijke mensen die net zo hard gingen en met een big smile liepen als ikku
daar was ik er 1 van
Mijn eerste MOH en ook meteen mijn laatste!
had veeeel meer van de industrial verwacht.. de eerste 6 uur waren gewoon bout (als het niet meer was)
De main viel de eerste paar uur ook flink tegenk,..wat een muziek
De early zaal was daarintegen wel lekker!
de muziek stond echt TE zacht..
Mannen moeten hun t-shirt aanhouden, want bah bah al die plaklichamen en het verschillende zweet tegen je lichaam aan vind ik echt ranzig!!
..of mensen die out gingen..gelukkig
We kregen appelsap alles was op en goor!!
en voor diegene die vroeg hoe ik me pak wit hield, morgen naar de stomerij brengen... en ik zie wel hoe het terug komt...
nou ik vond het een flinke vooruitgang vorig jaar hadden ze bavaria in plastic flesjes
Mannen moeten hun t-shirt aanhouden,
I'm flying high!!"
Vet feest , wrrm zeuren mensen erover dta het een kinder feest is en er toch hen gaan
Ik heb ook mensen zien jumpen en ook gabbers echt heel fout
tsssss...er zat anders een flinke bass in, maar daar kun jij dus niet op dansen..zielig voor je
k heb ook mensen zien jumpen en ook gabbers echt heel fout
Nerd
in de happy dayzz krijg je een waarschuwing als je je t-shirt uittrekt
Anders ben je ff een Nerd
voor op dat ene nummer..."I'm flying high!!"
hoe heet die remix eigelijk...heb al lopen zoeken..maar als je de titel niet weet..
Anders ben je ff een Nerd
Maar iig lekker nachtje gehad in de industrial
kan het me niet voorstellen
wat een bout muziek, alleen de laatste 2 uur ging hard
alleen 1,5 uur wachten om binnen te komen, zuigt echt heel hard
wat een bout muziek, alleen de laatste 2 uur ging hard