En hoe wil je hierop bewegen??
Als ik daar naar luister word ik na 10 minuten al helemaal gek, en loop ik weg, wat een teringherrie
Ieder zijn ding he
Ik kraak het hierbij niet af,
word ik na 10 minuten al helemaal gek
Het is gewoon genieten
aha..oke
daar kan ik me dus niet bij indenken, maar goed
ieder zijn ding
maar ik vind niet dat ik naar een feest ga, om stil te staan, als ik wil genieten zet ik thuis wel een plaatje aan en ga ik lekker op de bank zitten
nee daar kan ik me ook niet in vinden nee
Wees blij
dat moet je idd zo houden
Het gaat zeg maar euhm zo
boem boem boem boem boem boem
het is echt teringherrie
wat jullie hier nou zo mooi aan vinden.!
Ik kraak het hierbij niet af, maar
dat moet je idd zo houden, want het is echt teringherrie
Ik heb toch een vraagje aan de speedcore liefhebbers.
Ik kraak het hierbij niet af, maar vraag me toch af wat jullie hier nou zo mooi aan vinden.!
Als ik daar naar luister word ik na 10 minuten al helemaal gek, en loop ik weg, wat een teringherrie
dat moet je idd zo houden, want het is echt teringherrie
Hm das onzin natuurlijk! Iedereen heeft gewoon ze eige behoefte kwa muziek! Als je ergens echt een teringhekel aan heb moe je dr gewoon nie naar luistere!
wat een teringherrie
Uitspraak van EppoRick [Dr. Eppo] op zaterdag 10 februari 2007 om 16:50:
je kan ook leren om ervan te houden
Hm das onzin natuurlijk! Iedereen heeft gewoon ze eige behoefte kwa muziek! Als je ergens echt een teringhekel aan heb moe je dr gewoon nie naar luistere!
een vriend van mij luisterde altijd alleen maar hardcore en ik alleen maar speedcore, hij vond speedcore echt teringherrie, toen had ik op mijn b-day party alleen maar speedcore gedraaid, en daarna begon hij het ook een beetje te luisteren, toen heb ik hem meegenomen naar C.S.R en nu luisterd ie heel veel speedcore
als als je voor het eerst speedcore hoor, dan maak je de beslissing : ik wil meer speedcore / of waardeloze muziek.
Het probleem met speedcore is alleen dat het hele idee van speedcore natuurlijk heel stoer is, waardoor er genoeg mensen zijn die elke vorm van 300BPM al gaan bejubelen omdat het zo hard is.
Ennuh.., wij hebbe het over speedcore terwijl CSR toch voot grootste gedeelte terror is hor!
Noem is wat op dan????? Is erg weinig hor!
Maar zoals bij elke muziek geldt, je kunt bijn altijd wel een tussenmaat pakken om op te bwegen. Drum 'n Bass gaat soms sneller dan speedcore, maar heeft wel meer ritme om op te dansen, omdat de verschillende beats in verschillende lagen te horen zijn. Als je goed luistert naar speecore kan dat vaak ook wel daarbij
Nee dat kan niet
Je houd er van of niet
PUNT
net als bier en koffie: De eerste paar keer vind je het niks, maar daarna begin je het lekker te vinden.
Maar zoals bij elke muziek geldt, je kunt bijn altijd wel een tussenmaat pakken om op te bwegen. Drum 'n Bass gaat soms sneller dan speedcore, maar heeft wel meer ritme om op te dansen, omdat de verschillende beats in verschillende lagen te horen zijn. Als je goed luistert naar speecore kan dat vaak ook wel daarbij
current vallue(1 van mijn favos)
speedcore is niet uit te leggen, u love it or hate it.
Speedcore is gewoon gruwelijk als je niet enkel kicks hoort ofzo. Tis gewoon cool als er allerlei geluiden doorheen lopen
Het is jammer dat het zo 'stoer' is
En jammer dat er zoveel van die bonehead nummertjes zijn
Nou, ik vind de nummertjes die ik van bonehead gehoord heb een beetje "rechtoe recht aan". Erg voorspelbaar en ik krijg er nou niet bepaald kippevel van
splittercore nog ietsjes sneller (1000 bpm). Das pas kut herrie .
micheal jatas promoot het ook
en als iemand het wel weet graag ff melden
micheal jatas promoot het ook
nou vertel waar het te vinde is
denken al die kinders van 16/17 dat speedcore van 1000 echt zo heet
speedcore blijft gewoon speedcore!frazzbass en komprex hebben genoeg tracks van rond de 1000 bpm en hun noemen het ook gewoon speedcore
Uitspraak van Den Haag Speedcore op woensdag 21 februari 2007 om 20:35:
was een big fan
en waar zie je dat ??
Het trekt wel bezoekers en dat is ook belangrijk
Dan hoef ik het niet persee leuk te vinden, er zijn wel meer edities geweest waar ik niet alle acts geweldig vind.
De feesten die wij geven zijn heus niet altijd een afspiegeling van onze muziek smaak, we hebben ook nog zoiets als publiek
http://youtube.com/watch?v=gF-1FJzYhk8
xD niet dat ut speedcore is ma tog
Sam heeft echt wel goede nummers
Zeker luister; "Smash Brace In Da Face" maar eens
"Life Is Too Short To Listen To Slow Music".
haha die is dus echt verre van goed in elkaar gezet
Dan hoef ik het niet persee leuk te vinden, er zijn wel meer edities geweest waar ik niet alle acts geweldig vind.
misschien dat zijn nrs van vroeger wat simpeler waren en meer rechtoe rechtaan ik vind dat je de laatste tijd echt wel verbetering en vooruitgang hoort in zijn producties!!
dr zullen evt vast anderen in de organisatie zitten die het bijv wel goed vinden!
Dan vind ik je oordeel over hem toch een beetje misplaatst vriend luister er eerst is na en oordeel dan
de misteriis dom sathanas cd
Naah dan heb ik gewoon liever keiharde metal,
of gewoon terror om flink op te raggen
dan snapk niet waarom je dat wel vet vind en speedcore niet..
maarja zal wel aan mij ligge datk et vreemd vind
Ik kraak het hierbij niet af
wat een teringherrie
en waarom heb je trouwes wel speedcore feesten in je agenda staan??
voor de hardcore zker
of om stoer te kunne zegge dat je er ook bent geweest
drol dat je bent, voor de terror.
scheve kneus
okeee
meeloper
ik wel ja..
Nou speedcore of terror tis allebei pokkeherrie
kan je vinden
Ik vind liever andere soorten muziek
ik wel ja..
ja dat vind ik echt onzettend stoer.
deze is wel nice
(oow sorry ik ben geen echte )
ach.... als je in de speedcore zaal staat zie je gewoon dat de meeste er alleen staan, odmat ze "denken" dat het stoer is om zulke muziek te luisteren
als je in de speedcore zaal staat zie je gewoon dat de meeste er alleen staan, odmat ze "denken" dat het stoer is om zulke muziek te luisteren
jelle ik heb trouwes nog een te dikke plaat binnegekrege
denk dat je die graag zou wille maar doe em niet weg helaas
Ja... hoe je erop moet dansen... Dat vraag ik me bij meer stijlen wel af. Het beste kun je denk ik gewoon er een beetje vaag op doen, of een liter red bull achterover slaan en er toch nog op proberen te hakken.
Waarom noem je jezelf HATE en heb je als avatar zo'n blije kabouter look
waarom vragen mensen altijd hoe ze ergens op moeten dansen als je danst vanuit je gevoel dan is iedere dans mooi...hoeven toch geen regeltjes aan te zitten?
ik ben ook een meeloper want vind speedcore vet
waarom vragen mensen altijd hoe ze ergens op moeten dansen als je danst vanuit je gevoel dan is iedere dans mooi...hoeven toch geen regeltjes aan te zitten?
ik ben ook een meeloper want vind speedcore vet
http://www.discogs.com/release/700388
Briljante mix van La Peste, speedcore/soundscape producer, avant-gardist, maker van muziek voor bijvoorbeeld luchtvaartmaatschappijreclames, en kunstenaar. In dit mixje combineert hij 2 extremen, namelijk extreem ruige acid/speedcore, en prachtige soundscapes (geluidslandschappen dus), en de combinatie van die 2 is simpelweg perfect.