Onderwerp is dubbel!
Zie "[topic=79899]{Onderwerp met ID 79899 bestaat niet!}" voor eenzelfde onderwerp.
Het is jammer dat het zo 'stoer' is
En jammer dat er zoveel van die bonehead nummertjes zijn
Nou, ik vind de nummertjes die ik van bonehead gehoord heb een beetje "rechtoe recht aan". Erg voorspelbaar en ik krijg er nou niet bepaald kippevel van
Waarom wou je hem dan eerst boeken voor 1 van die feestjes van jou?Je had respect voor hem was een big fan van enzo en nu praat je zo stoer opeens
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 februari 2007 om 20:35:Waarom wou je hem dan eerst boeken voor 1 van die feestjes van jou?Je had respect voor hem was een big fan van enzo en nu praat je zo stoer opeens
haha idd wel heeel vreemd ja
splittercore nog ietsjes sneller (1000 bpm). Das pas kut herrie .
Waarom geloven mensen nog steeds dat die verzinsel echt bestaat??
speedcore blijft gewoon speedcore!frazzbass en komprex hebben genoeg tracks van rond de 1000 bpm en hun noemen het ook gewoon speedcore
Uitspraak van Screamcore op woensdag 21 februari 2007 om 21:03:micheal jatas promoot het ook
maar die is zoiezo ongeloofwaardig
Uitspraak van Screamcore op woensdag 21 februari 2007 om 22:02:en als iemand het wel weet graag ff melden
ik ik ik
Uitspraak van !Smokemon! op donderdag 22 februari 2007 om 17:57:micheal jatas promoot het ook
whahaha
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 februari 2007 om 22:18:ik ik ik
nou vertel waar het te vinde is
Uitspraak van Screamcore op donderdag 22 februari 2007 om 22:19:nou vertel waar het te vinde is
www.ikheetjatasengeloofinsplitterpoep.com
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 februari 2007 om 20:41:denken al die kinders van 16/17 dat speedcore van 1000 echt zo heet
Dankje maar ik geloof toch echt niet in die klote bullshit pure onzin.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 februari 2007 om 20:41:speedcore blijft gewoon speedcore!frazzbass en komprex hebben genoeg tracks van rond de 1000 bpm en hun noemen het ook gewoon speedcore
Mocht het voor de mensen niet duidelijk zijn hoop dat het nu duidelijk is
laatste aanpassing
Retarded fool!Nu opeens doen of ze neus bloedt
die boeking van 30 sept. jongstleden wat hij zelf nog afgezegt had toen

Weet je niks meer van zeker opeens?Foto van flyer zegt genoeg, ontkennen is ook een vak van jou dus weten de mensen hier ook weer hoe jij in elkaar zit!
Nee nu staat hij niet meer bij je favorieten maar toen je hem boekte voor dat feest stond hij er vast nog tussen
die boeking van 30 sept. jongstleden wat hij zelf nog afgezegt had toen
Weet je niks meer van zeker opeens?Foto van flyer zegt genoeg, ontkennen is ook een vak van jou dus weten de mensen hier ook weer hoe jij in elkaar zit!
Uitspraak van Den Haag Speedcore op woensdag 21 februari 2007 om 20:35:
was een big fan
en waar zie je dat ??
Nee nu staat hij niet meer bij je favorieten maar toen je hem boekte voor dat feest stond hij er vast nog tussen
Hoezo, hij kon inderdaad niet, dus is het niet doorgegaan.
Het trekt wel bezoekers en dat is ook belangrijk
Dan hoef ik het niet persee leuk te vinden, er zijn wel meer edities geweest waar ik niet alle acts geweldig vind.
De feesten die wij geven zijn heus niet altijd een afspiegeling van onze muziek smaak, we hebben ook nog zoiets als publiek
Dan hoef ik het niet persee leuk te vinden, er zijn wel meer edities geweest waar ik niet alle acts geweldig vind.
De feesten die wij geven zijn heus niet altijd een afspiegeling van onze muziek smaak, we hebben ook nog zoiets als publiek
laatste aanpassing
Ben jij nou echt zo dom of gewoon eigenwijs??Lees je eigen posts eens terug en kijk goed wat nou nie klopt!Je kan wel elke keer blijven doorgaan met posten om onschuldig over te komen maar denk dat de meeste hierzo al doorhebben wat voor pootje je bent!Je zet jezelf alleen maar voor schut om elke keer erop in te gaan 
speedcore is ongeorganiseerde herrie!!
........
......
....
...
..
.
en t is nog mooie herrie ook!

........
......
....
...
..
.
en t is nog mooie herrie ook!
http://youtube.com/watch?v=gF-1FJzYhk8
xD niet dat ut speedcore is ma tog
Uitspraak van [BZRK ] RVS op dinsdag 6 maart 2007 om 20:02:http://youtube.com/watch?v=gF-1FJzYhk8
die is goed, lachen man
Uitspraak van frots op dinsdag 13 februari 2007 om 15:00:
Nou, ik vind de nummertjes die ik van bonehead gehoord heb een beetje "rechtoe recht aan". Erg voorspelbaar en ik krijg er nou niet bepaald kippevel van
Nou doe jij het is beter dan als jij het kunt...
Sam heeft echt wel goede nummers en soms ook wel mindere ja maar jah niet iedereen kan altijd goede tracks maken.
Ik vind je argument een beetje waardeloos
Uitspraak vanwat jullie hier nou zo mooi aan vinden.!Ik ben ik. op vrijdag 9 februari 2007 om 21:05:
"Life Is Too Short To Listen To Slow Music". Bij mij is het begonnen met dat ik altijd al hield van harde music, ik luisterde eerst hardcore (op me 10e 1e Hardcore cd gekocht) toen ik DJ Gear had ging ik het versnellen toen was het nog vetter en zo ben ik bij Speedcore gekomen. Je moet gwn van snelle & harde, brute beatz houden.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2007 om 18:14:Sam heeft echt wel goede nummers
Zeker luister; "Smash Brace In Da Face" maar eens
laatste aanpassing
Uitspraak van Black Death op woensdag 7 maart 2007 om 21:45:Zeker luister; "Smash Brace In Da Face" maar eens
haha die is dus echt verre van goed in elkaar gezet
die sample maakt et wel grappig
Uitspraak van Black Death op woensdag 7 maart 2007 om 21:45:"Life Is Too Short To Listen To Slow Music".
ik vind all traitors must die toch de vetste
Uitspraak van Screamcore op woensdag 7 maart 2007 om 23:03:haha die is dus echt verre van goed in elkaar gezet
Dat bedoel ik idd, maar dat maakt verder toch niet uit
misschien dat zijn nrs van vroeger wat simpeler waren en meer rechtoe rechtaan ik vind dat je de laatste tijd echt wel verbetering en vooruitgang hoort in zijn producties!!
kan ik inkomen..zijn altijd artiesten die je wel en niet vet vind! dr zullen evt vast anderen in de organisatie zitten die het bijv wel goed vinden!
kan ik inkomen..zijn altijd artiesten die je wel en niet vet vind! dr zullen evt vast anderen in de organisatie zitten die het bijv wel goed vinden!
Uitspraak van ChemicalCleo op woensdag 7 maart 2007 om 23:14:misschien dat zijn nrs van vroeger wat simpeler waren en meer rechtoe rechtaan ik vind dat je de laatste tijd echt wel verbetering en vooruitgang hoort in zijn producties!!
Moet bekenen dat ik laatste tidj vrij weinig van 'm geluisterd heb
Uitspraak van ChemicalCleo op woensdag 7 maart 2007 om 23:14:dr zullen evt vast anderen in de organisatie zitten die het bijv wel goed vinden!
Wel veel mensen die ons helpen ja
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2007 om 17:33:Dan vind ik je oordeel over hem toch een beetje misplaatst vriend luister er eerst is na en oordeel dan
Ik ben sowieso je vriend niet
Me oordeel is ook niet misplaatst, het gaat toch echt over hem
Ik heb me nog eens verdiept en mijn oordeel is niet bijster veranderd
Speedcore is gewoon geile teringherrie. Waar ritietieuw hardcore algauw verveelt, blijft speedcore gewoon doorgaan en blijft die climax zich opbouwen. Een constante staat van ultiem genot.
Met speedcore is het gewoon ECHT smile like you mean it. Van speedcore krijg je zoveel energie en bouw je zoveel nieuwe kracht op dat je er gewoon über gelukkig van wordt. Je verkeert in een agressieve zaligheid, waarbij het soms lijkt dat je in een helende staat verkeert. Terror en hardcore hebben dit veel minder, omdat het genieten hierbij heel anders is.
Met speedcore is het gewoon ECHT smile like you mean it. Van speedcore krijg je zoveel energie en bouw je zoveel nieuwe kracht op dat je er gewoon über gelukkig van wordt. Je verkeert in een agressieve zaligheid, waarbij het soms lijkt dat je in een helende staat verkeert. Terror en hardcore hebben dit veel minder, omdat het genieten hierbij heel anders is.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2007 om 11:49:speedcore + pogo
gewoon heerlijk jezelf helemaal laten gaan
Op metal (en substijlen etc) pogo, niet op speedcore.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2007 om 23:05:ik vind all traitors must die toch de vetste
Die is idd wel goed, "Harder than your frenchcore" is ook wel oke
Ja... hoe je erop moet dansen... Dat vraag ik me bij meer stijlen wel af. Het beste kun je denk ik gewoon er een beetje vaag op doen, of een liter red bull achterover slaan en er toch nog op proberen te hakken.
En of het mooi is? Nee.
Maar het is de perfecte muziek (zolang de kicks maar lekker hard zijn) om je op af te reageren. Als ik ooit slechte zin heb, of ik voel me klote, dan werkt deze muziek perfect.
En of het mooi is? Nee.
Maar het is de perfecte muziek (zolang de kicks maar lekker hard zijn) om je op af te reageren. Als ik ooit slechte zin heb, of ik voel me klote, dan werkt deze muziek perfect.
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 april 2007 om 11:32:Geef mij maar liever Mayhem ofzo
de misteriis dom sathanas cd
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 april 2007 om 19:58:dan werkt deze muziek perfect.
Naah dan heb ik gewoon liever keiharde metal, of gewoon terror om flink op te raggen