Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 februari 2007 om 19:19:bruut lichaam heb je, maar mij TE
Die gast is fake joh
Uitspraak van Da Tomba !! op zaterdag 3 februari 2007 om 19:42:Die gast is fake joh
ik ? ik zit er pas 3 jaar majah
Uitspraak van Da Tomba !! op zaterdag 3 februari 2007 om 19:42:Die gast is fake joh
Silicone??
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 februari 2007 om 19:23:Ik doe zelf ook krachttraining en vindt het heerlijk
Bodybuilding gaat mij net stapje te ver maar ieder zn eigen
waarom nou gelijk weer fake?
maarre ik vind het wel mooii bij sommige alleen als je stopt zakt het dan niet allemaal uit enzo?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 februari 2007 om 19:47:ik ? ik zit er pas 3 jaar majah
Dan ben je al 3 jaar goed bezig
maar toch ben je niet wie je voordoet
Uitspraak van Da Tomba !! op zaterdag 3 februari 2007 om 19:55:Dan ben je al 3 jaar goed bezig
ben eigenlijk james bond
Uitspraak van Da Tomba !! op zaterdag 3 februari 2007 om 19:55:Dan ben je al 3 jaar goed bezig
ben eigenlijk james bond
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 februari 2007 om 19:13:ik wil graag jullie mening horen over bodybuilding/fitness
Ik vind het niet sexy..
Maar ieder zn ding toch
laatste aanpassing
Uitspraak van Da Tomba !! op zaterdag 3 februari 2007 om 20:06:haha
weet je wel waar die 00 voor staat?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 februari 2007 om 20:07:weet je wel waar die 00 voor staat?
neuj , nooit bij nagedacht
vertel?
Uitspraak van Da Tomba !! op zaterdag 3 februari 2007 om 20:10:neuj , nooit bij nagedacht
vertel?
voor die 7 gek
007 he
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 februari 2007 om 19:13:bodybuilding
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 februari 2007 om 22:01:, geeft een kick
lekker dat bloed door je spieren laten stromen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 februari 2007 om 19:13:ik wil graag jullie mening horen over bodybuilding/fitness!
maar mannen van de sterkste man wedstrijden ook
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 februari 2007 om 19:13:ik wil graag jullie mening horen over bodybuilding/fitness!
je vind het leuk of niet bij mij is het een manier van leven net als alle bodybuilders je doet het voor je zelf en niet voor de vrouwen zo als de meesten bbb ik lees hier wel heel veel dingen wat echt nergens op slaan als of het makelijk is om massa op te bouwen zo lichaam daar moet je heel hard voor trainen het is niet zo dat je een spuitje neemd en dan gelijk een bb bent
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 februari 2007 om 20:21:ik lees hier wel heel veel dingen wat echt nergens op slaan als of het makelijk is om massa op te bouwen zo lichaam daar moet je heel hard voor trainen het is niet zo dat je een spuitje neemd en dan gelijk een bb bent
rat heeft gesproken