| Betreft: | evenement: DJ Vince, zaterdag 31 maart 2007 om 22:00 evenement: Hard Bass, zaterdag 31 maart 2007 om 22:00 |
je bent gewoon een pootje
hardcore is zeker te veel voor je?
ja met het aanbod van feesten in deze tijd vallen er altijd wel paar samen, zo ook reverze en Xqlusive zany vorige week. voor vele ook een moeilijke keus geweest. Deze lijkt me makkelijker omdat je niet de keus hebt hardstle/jump of hardstyle maar gewoon hardstyle/jump of hardcore
vorige keer moete kieze tusse X-Qlusive Zany, en Reverze, blij dat ik Zany toen heb gekozen wat een spetterend feest was dat zeg, en dat begin 2007! Ken nie beter
En nu kies ik Hardbass, dit omdat Silverdome geniaal is, en hardstyle, en Jump, samen vallen, dit wordt ook knallenHeb er zin in!
toch maar hardbass denkk
erg jammer dat deze feesten samen vallen
DJ vince tegen de rest!!!
VINCE!!!
uiteraard VINCE
Vince natuurlijk
Jaah das voordeel he als je dichtbij woont maar ik ga een pokke stuk rijden!!!
Dj Vince here i come!
Dat zal lastig gaan als je 16 bent of je moet joyriden
maar op Vince tegen de rest zou ik echt niet dood gevonden willen worden
Overdrijven is ook een vak natuurlijk
maar ik vond dat het vleder jaar met outblast in concert best goed geregeld was
De lineup is wel een beetje standaard
Waarom ben je daar dan heen gegaan
Understatement van het jaar
wat een vergelijk een hardcore feest met een hardstyle feest... Locatie met 1 van slechtste geluid akoestiek of feestjuhh met 1 van beste van het land.
Locatie in the south of 1 richting randstad. Zo kun je elk feest op 1 avond wel met elkaar in verband gaan brengen waar je naartoe wil.
Dit topic slaat nergens op in die zin dat deze twee feesten voor geen meter met elkaar te vergelijken zijn
eerst lezen muts. wordt ook niet gevraagd naar muziek stijl, maar zijn 2 grote feesten, en voor veel mensen is het wel een afweging geweest naar welk ze zulen gaan, omdat er genoeg mensen zijn die hardcore & hardstyle beide wel kunnen horen
Hard Bass, omdat het vorig jaar echt een topper was.
Wilde graag naar Vince, want hij is een fucking held jammer dat het in het Beursgebouw is, hitte en kutgeluid.
Als het op een andere dag was geweest, was ik er zeker heen gegaan! Erg jammer, vooral nu ik de timetable zie van Vince... jezus christus, dat mót wel vet worden!
Ik hoop voor de partyppl van Vince dat het geluid een keer goed is daaro
Ja maar vanuit gaande dat er van Partyflock maar 60% zal gaan! ..
Als je die twee feesten enkel vergelijkt omdat de gedeelde noemer 'groot feest' is ga je iig niet voor de muziek naar het feest
Beursgebouw: 70grade/eten&drinken duur/Plee zijn zo ontzettend ranzig/Geluid is kut!
dat Hard bass beetje matige line up heeft..
line up is niets mis meej alleen jammer dat er een jumpzaal is en geen earlyrave zaal maarjah
nou ze mochten van mij ook thuis blijven had liever jump weg gezien en early stage voor in de plaats
Uitspraak van *..Snoebeltje
..* op donderdag 29 maart 2007 om 19:54:
Beursgebouw: 70grade/eten&drinken duur/Plee zijn zo ontzettend ranzig/Geluid is kut!
mischien omdat we verwend zijn?
Nee? het is gewoon een klote lokatie