Daar lijk je vrij dik in.. Lijkt me geen combi met een skinny jeans
Hmm..
Ik heb er 1 van replay..
En ik heb ook best dikke kuiten..
Helemaal geen last van
bij jouw staan weer andere modellen supermooi wat bij mij nergens naar lijkt,maar in elk geval denk je erover na wat je staat en wat je niet staat en loop je er dus altijd goed bij!!
Ja, die modellen die iets breder bij de kuit is maar wel recht, die staan wel goed, al zeg ik t zelf
LOL @t work
new yorker...
tjah je ziet wel es wat grappigs voorbij komen als je rond de paskamers bezig bent hahaha
zit er pas vanaf begin december
ik vind de skinnyjeans niet mooi
K heb te dikke kuiten
Nou op mn heupen heb ik bijna geen vet, dus daarvoor zou ik n klein maatje moeten hebben, maar daardoor wordt ie ook smaller bij mn kuiten en dat zit zo strak echt niet lekker gewoon
Dus t is gewoon niks voor mij.
idd, je moet het figuur ervoor hebben. sommige meiden denken ook dat het ze staat... maar hebben toch te dikke benen. dan krijg je zo'n wortel figuur. jammer is dat!!
hahaha dat word nog lachen straks al die meiden die zich in een witte skinny geperst hebben ne het juist niet moeten doen LOL @t work
lol heb je sowieso wel of niet tijdens je werk?
beetje giegelen met je collega..
erg proffecioneel
maar overal lagen kleren in pashokjes, heel slordig enzo
en t stonk naar zweet..
ik d8 eens even kijken die nieuwe winkel,
maar overal lagen kleren in pashokjes, heel slordig enzo
en t stonk naar zweet..
Geen fijne winkel om te kleding te halen.. +slordige indeling.
lol heb je sowieso wel of niet tijdens je werk?
beetje giegelen met je collega..
erg proffecioneel
verder laat ik de klanten echt wel in hun waarde maar dr lopen enkele tussen die zich gewoon in TE kleine kleding persen. En als je met je neus voor zo'n hokje staat tjah dan schieten gedachtes echt wel ff door je hoofd.. Maar dat heb jij vast ook wel als je sommige meiden tegenkomt op straat ofnie??
Jenna stond op "irriteer-mode" ?
vooral als ze er nog zwarte laarzen overheen hebben
Je moet dr ook 't figuur voor hebben
Dan wordt 't evengoed een mooie broek ondanks de laarzen er overheen! Lekker simpel & toch mooi! laatste aanpassing 13 februari 2007 01:18
Maarehm de smalle onderkant is wat mij betreft juist MAKKELIJK om je laarzen overheen te doen. Dan krijg je al die vouwen niet die je bij een broek met normale pijpen wel krijgt. Die moet je namelijk in je laarzen proppen & dat ziet er niet altijd even mooi uit !

zijn maar weinig mensen bij wie die broeken mooi staan!!
lol altijd die opmerkingen van mensen die het zelf niet staat
Punt is, ik vind het gewoon ontzettend lelijk..
Ik vind dat als je zulke dunne spillebeentjes heb, dat je het dan gewoon niet moet dragen..
Sorry, maar ik vind de meiden die ze aanhebben altijd net anorexia patientjes
lol altijd die opmerkingen van mensen die het zelf niet staat
Sommige kiezen dr niet voor om dun te zijn die kunnen gewoon alles eten zonder dat ze aankomen!
Ik vind dat als je zulke dunne spillebeentjes heb, dat je het dan gewoon niet moet dragen..
En dan zullen er vast wel meiden zijn bij wie het "goed" zal staan.. Maar de meiden die ik ermee zie, vind ik gewoon simpelweg net anorexia patientjes..
Vind bij die meiden die broeken juist harstikke mooi staanmet een paar leuke laarzen eroverheen
En anorexia patientjes pardonZei net al dat meiden die dun zijn niet perse anorexia hoeven te hebben.. Sommige kiezen dr niet voor om dun te zijn die kunnen gewoon alles eten zonder dat ze aankomen!
Weet ik wel..
Maar daarom vind ik het er nog wel op lijken..
Maar dat is mijn persoonlijke mening.. Ik vind het gewoon echt niet mooi.. Sorry.. En dat is niet omdat het mij niet zou staan of whatever..laatste aanpassing 23 februari 2007 22:47
Zeg ook niet dat je het mooi moet vinden maar kom dan niet met de term anorexia patienten want dat vind ik totaal een misplaatste opmerking.. Niet iedereen die dun is heeft anorexia
So true mop!
djeez zijn dr ook n paar op hun teentjes getrapt zeg
Mooi dun is niet lelijk
En dan zullen er vast wel meiden zijn bij wie het "goed" zal staan.. Maar de meiden die ik ermee zie, vind ik gewoon simpelweg net anorexia patientjes..
Zwart/spijker skinny vind ik wel super!
Ik ga voor de grijze/donkergrijze
Ik vind witte wel mooi, maar degene die ik tot nu toe in de winkels heb zien hangen schenen door... (wat echt niet kan).
en de term anorexia is mss verkeerd gebruikt, maar er wordt niet gesuggereerd door haar dat elk dun meisje anorexia heeft, maar dat de meisje die zijn in skinny jeans heeft zien lopen er uit zien alsof ze anorexia kunnen hebben omdat ze niet meer mooi dun zijn maar te mager ... dus goed lezen
Ik ben al slank maar om zo`n broek aan te kunnen moet je haast wel anorexia hebben
enkel voor mensen met ontzettend mooie billen
![[img width=380 height=512]http://www2.victoriassecret.com/images/prodlgvw/V264459.jpg[/img]](http://www2.victoriassecret.com/images/prodlgvw/V264459.jpg)
ben al slank maar om zo`n broek aan te kunnen moet je haast wel anorexia hebben
Genoeg gezien en ook wel gepast, maar wat te kort voor mijn lange benen
Genoeg gezien en ook wel gepast, maar wat te kort voor mijn lange benen