jaaaaa ze zijn gewoon supertof, supersexy en echt superhot!!
Ik vind het niet mooi...
Skinnyjeans niet mijn ding, maar heb wel een een nieuwe kniebroek gekocht in het wit, maar denk dat het nog wat te vroeg is om een witte broek te dragen, zie momenteel nog niemand lopen in een witte broek
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 maart 2007 om 15:58:
Skinnyjeans niet mijn ding, maar heb wel een een nieuwe kniebroek gekocht in het wit, maar denk dat het nog wat te vroeg is om een witte broek te dragen, zie momenteel nog niemand lopen in een witte broek
zomer vast nog wel
zo heb m , de witte jeans.
heb hem bij de H&M gekocht, madonna collectie.
niet duur en zit erg mooi
nu nog ballerina's eronder, vond ze eerst niks, maar hoe meer ik ze zie hoe leuker ik ze vind..
k Had van zomer al een blauwe fornarina gekocht
Heb een paar maanden geleden nog n blauwe nudie gekocht..
En zat vandaag idd aan een witte te denken
Vind ze egt super vet !
Ik ben al slank maar om zo`n broek aan te kunnen moet je haast wel anorexia hebben
nouuuu ik zie wat je bedoeld!
ik durf em ook niet aan hoor!
Maar vind et wel heeeeeeel gaaf
enkel voor mensen met xs of ontzettend mooie billen
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
vind het voor meisjes echt wel mooi,
maar ik heb het idee dat die stylo kerels nou opeens ook echt van die hele dunne strakke broeken gaan dragen heel strak bij het kruis en de enkels,
en dat vind ik wel echt heel akelig
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 5 april 2007 om 00:44:
Hmm heb donderdag er eentje gekocht bij Vero Moda. Maar bij nader inzien is het toch een broek met smallere pijpen en geen skinny jeans. Moet hem maar even gaan ruilen vanmiddag.
ben al slank maar om zo`n broek aan te kunnen moet je haast wel anorexia hebben
Das onzin!
Ik ben ook dun,maar had tot mijn grote verbazing toch nog maatje 38
En broek staat errug leuk (alleen wit stond niet,omdat ik zelf een melkfles ben)
heb gister n witte en n zwarte gehaald
vond ze eerst eigenlijk heel lelijk, maar toch maar even gepast en ze zitten vet lekker en ze staan nog leuk ook gelukkig
ja van de week een witte en ee zwarte, allebei van cars..beetje satijnachtig echt heerlijk
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 mei 2007 om 16:20:
Erg mooi ja ik kan alleen amper een goeie skinny jeans vinden.. ik heb altijd lengte maten nodig vanwege me lengte en dat hebben ze bij de H&M niet en bij vero moda hebben ze op 1 of andere manier nooit mijn maat