je moeder
Eindhoven
ik vind het erger als ze een bloot buikje, een vetkwab om het middel en een stukje string hebben
ik vind het erger als ze een bloot buikje, een vetkwab om het middel en een stukje string hebben
beter een dikke kont dan helemaal geen kont
kutbreezersletjes die stuk voor stuk een reet hebben, niet normaal...
Dat zijn gewoon vrouwen die meer bovenop moeten!
Dat zijn gewoon vrouwen die meer bovenop moeten!
Maar het is toch niet normaal meer. Loop ik vandaag op het station in Eindhoven een beetje om me heen te kijken, zie ik overal van die McDonalds verslaafde, MSNende kutbreezersletjes die stuk voor stuk een reet hebben, niet normaal...
En dan zijn ze pas 16!
Alles daarboven is dik, alles daaronder is dun
Ok, bij gemiddelde lengte dan...
Ok, bij gemiddelde lengte dan...
ligt er ook aan waar je woont denk ik....
dit is de perfecte kont
minder dan die opscheppers hier op pf altijd roepen
Ow je bedoelt vrouwen?
die gaat ff onder de favorieten
een zeldzaamheid idd
wijs ze me maar aan dan
het antwoord is al gegeven zie ik....
juist...ik fantaseer die kont er wel bij
een man moet altijd een fantasie blijven hebben toch
Ik val persoonlijk niet op zo'n "J.Lo Ass", geef maar een lekker klein vrouwenbipsie
juist...ik fantaseer die kont er wel bij
...ff omdraaien schat want met jouw kop kan ik het me niet goed inbeelden....
als je niet rijk genoeg bent
je moet wat als je niet rijk genoeg bent om zo'n vrouw te kunnen betalen
sloeber
Melkertbanen worden gewoon niet meer gewaardeerd
die fantaseert hij er ook bij waarschijnlijk...
die fantaseert hij er ook bij waarschijnlijk...
ook zielig dat die wijfe nix anders doen dan fotoos van hun eige reet te make ..
stupid bitchesss
soow lkkr nederlands van mij ..
okeej nou hou ik me bek want ut slaat nergens op XD
die draagt ze dan een beetje te hoog ben ik bang...
van mij hoeft dat niet tenzij het de kont van keyra is
ik hou die site paraat voor het geval ze het wel in d'r hoofd gaat halen
niet naar gekeken, maar vooruit dan maar
Laat jij eens iets zichtbaars zien dan
ik hou die site paraat voor het geval ze het wel in d'r hoofd gaat halen
Uhm nee.. Maar ik heb geen eens foto`s van mijn kont
(Alleen met broek aan )
ik ben pleite voordat het mijn masturbatie moment gaat verpesten
Met beleid natuurlijk
Heb je je kont nou nog niet geshowed?
ja ik zit ma altijd voordat ik iets plaats te bedenken of et wel kan dus wijzig ik het dan vaak in een iets subtielere versie hahahah heb nie zo'n zin om verbannen enzo te worden.
Nou, het was meer onder het mom van...dan hebben we dat maar gehad
geen woorden maar daden dan maar
ohohhhhhh dat zeg je toch niet
Plaats em zelf zou ik zeggen
Ik ga niet met mn kont te kijk staan
ik snap ineens waarom jij nooit verbannen wordt idd...
doe die blonde pruik eens af dan...straks zijn er nog arme mannen die niet doorhebben dat je een hendrik bent
als ik hem plaats sta je toch alsnog met je kont te kijk?
Chocolade saus..erover heen..half uur blijven liggen..en tis veel minder..want in chocola zit een stof die vet-ophopingen oplost..echt waar
..maar die putten erin..
het onaangename
die putten
Chocolade saus..erover heen..half uur blijven liggen..en tis veel minder..want in chocola zit een stof die vet-ophopingen oplost..echt waar
En je ziet ze steeds vaker
Hou wel van een beetje grote ass hoor. Moet natuurlijk niet vet zijn, maar gewoon grote kont vind ik wel mooi
Zelfs als ik zou afvallen en sporten, zal altijd een beetje dikke kont houden, ben namelijk breed gebouwd, dus heb zoiezo brede heupen
En vaak als vrouwen gaan sporten om hun kont kleiner te maken word ie juist groter (door de spierontwikkeling )
Maar het is toch niet normaal meer. Loop ik vandaag op het station in Eindhoven een beetje om me heen te kijken, zie ik overal van die McDonalds verslaafde, MSNende kutbreezersletjes die stuk voor stuk een reet hebben, niet normaal...
En dan zijn ze pas 16!
Pfff wat heb jij het zwaar....
bah bah..wat ben jij diep triest zeg..neem iederee zoals die is..
ze moeten eerst ff in de spiegel kijken voor ze naar buiten gaan, maaje 38 spijkerbroek waar aan alle kanten vetrollen uitpuilen kan echt niet! bah
Maar kom op. Iedereen streeft naar perfectie. Het is een utopie dat het anders is.
Aanschouwd deze postzegel.
En vaak als vrouwen gaan sporten om hun kont kleiner te maken word ie juist groter (door de spierontwikkeling )
Sommige mensen zoeken die perfectie misschien in andere zaken dan jij
Ik mag toch hopen, dat zelfs jij inziet, dat een vrouw uit meer bestaat dan enkel haar reet/uiterlijk ?
Verder mag ik hopen, dat je snapt dat jouw smaak niet voor iedereen geldt ?
En gelukkig zijn er op de wereld ook nog een hele hoop mensen, die een ander beeld/mening hebben over waar de wereld om draait
Kijk, er zijn 3 hoofdcategoriën:
1. Geen kont.
2. Ghetto
3. Nasty
... ja ik zit in categorie 2!!!
idd helemaal mee eens je bent zoals je bent en neem elkaar zo
nou nou nou...tussen ghetto en geen kont zit ook nog wel een maat hoor
Je bent gewoon gay als je niet van mammies met oming sweetie tranga sanka's houd...
ja eigenlijk heb ik die.. maar las net al ergens terug dat ik een dikke reet heb.. gezegd door iemand die mij
A. nog nooit in het echt heeft gezien
B. op mijn foto's mijn kont niet heeft kunnen ontdekken
C. haar grote grafbek dus ff gauw moet houden!!!
... ja ik zit in categorie 2!!!
ja eigenlijk heb ik die.. maar las net al ergens terug dat ik een dikke reet heb.. gezegd door iemand die mij
Je bent gewoon van de verkeerde kant als je niet van dames met een ontzettend lekkere dikke bil houdT...
Waar maak jij je druk om? Je hebt toch een vriendin met geen dikke kont? Wees er trots op en laat verder andere meiden in hun waarde!
ok, maar wat is nu precies je probleem?
dan moet je wat vaker bukken
Nou, ik heb het heel erg te doen met mijn mede-mannen die geen vriendin met een slank kontje hebben, maar het tegen hun zin in moeten doen met een vrouw met een bolle reet.
En bovendien ben ik nog steeds van mening dat ik overal waar ik loop vrouwen moet beoordelen op hun neukability en dat valt gewoon steeds vaker tegen...
Ow? Dus jij voelt je verplicht je mede-mannen te beschermen tegen meiden met een dikke kont.
Volgens mij moet jouw vriendin je eens een paar goede klappen met een knuppel in je nek geven!
ben tevrede met me maatje 36
ga nou maar bukken en maak je nuttig dan te mieren neuke over dikke kontjes
ach ja als ze der maar gelukkig mee zijn dat is het belangrijkste
ach ja als ze der maar gelukkig mee zijn dat is het belangrijkste
wat zeg je sletje?
áls ze er gelukkig mee zijn he, ik betwijfel het
Mijn schoonzus is 29 met maatje 36
Dat ik het liefst niet na elke post van mezelf een post van jou aantref.
hahaha idd leeftijd zeg niks ben 34 en heb ook 36
Nee hoor. Als je gewoon maatje 36 en een c-cup of meer hebt, hebben we over het algemeen weinig te zeiken.
maatje 36 en een c-cup
ken der zat die nie mager willen zijn zo zien ze ons weer
Ach mannen blijven mannen, ik ben er nog steeds niet over uit wat mannen met tieten hebben.
het voorbeeld zag je zeker bij je zusje
zus dan zeikerd
Doe wat?
je hebt
Niet bepaald
Dan heb ik zelfs nog meer
dan ben ik dus perfect?? zo dat gata makkelijk ik voldoe aan de eis
lelijke drol is dat ventje trouwus, wat ziet ze daarin
mischien gaat ze dat wel doen voor die marc anthony
grrr.. ben ik weer.. me moeder is ongepland eerder thuis gekomen en nu is de tv weer in beslag genomen grrrrrrrrrrrrrr... zucht..
Pauper programma.. Maar toch.. Leuk om te zien hoe nep die mensen worden gemaakt
wou nu alleen csi zien
nou daar kijk ik ook vaak naar hoor. en naar america's next top model en dat soort dingen.. gewoon heerlijk dom vermaak waarbij je niet hoeft na te denken
Mn moeder en ik zitten dan altijd met een glas drinken en chips op de bank te kijken
en we vreten en zuipen er allemaal op los
ligt ook aan de bouw van die persoon..
valt wel mee toch?????