Partyflock

Forumonderwerp · 927749
3745x bekeken
Betreft: evenement: Reverze, zaterdag 27 januari 2007 om 20:00
Waarschuw beheerder
ik vond het een superfeest! alleen erg druk maar dat was te verwachten.
hoogtepunt voor mij was Promo op het einde en Kristof vs Yves in het 3de zaaltje!:respect:
alles was dit jaar ook goed geregeld.
en heb nog eens mogen genieten van het mooie uitzicht op de crowd wat je altijd had in het sportpaleis:kwijl:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vond het een redelijk feest, wel vroeg wakker vanochtend maar dat kwam deels door de moeizame entree en alle lege bekertjes die op de vloer lagen, paar vuilnisbakken zou geen schande zijn !De hamburgers waren erg koud en het bier redelijk dood. Toch zonde want ook de inwendige mens verdiend een goed feest ! :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Technoboy draaide goed lees ik.. :bier:
Waarschuw beheerder
Dit was mijn eerste echte feest. En ik vond echt alles geweldig. Maar het decor vond ik van vorig jaar mooier.
Mijn vriend was vorig jaar ook gegaan en vond het van vorig jaar mooier. Wij gingen weg om ong 5 uur. Er kwam alleen maar hardcore dus er was niet veel meer aan.

Echt een SUPER feest!
Was het maar nog een keer :P
Werkzaam bij V.C.N.
Artiest {SHOWLIST artist 41643, 10552}
Waarschuw beheerder
wat een feest,op naar bassleader!!
Waarschuw beheerder
Jahhh was wel leuk feestje weer
Waarschuw beheerder
Ruthless held van de avond!!! Tot die tijd werd er erg laf gedraaid vond ik, alleen boven ging het wel lekker los bij Rob en Joe waardoor ik toch wel goed de vrolijkheid te pakken had. Vanaf het moment dat we weer beneden stonden en Ruthless begon te draaien geen seconde meer stil gestaan, Yves was ook weer erg lekker bezig en Technoboy en Promo :respect:
Goeiendag de pannen werden van het dak gedraaid!!!

Alleen jammer dat ik niet meer kon lopen ehehe..Ja en dat ik geen nieuwe trui had meegenomen voor de terugweg want zo'n compleet bezweet shirt is dan wel weer jammer met die kou haha...

SUPERFEEST!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Slingeraapje op zondag 28 januari 2007 om 13:21:
mooier. Wij gingen weg om ong 5 uur. Er kwam alleen maar hardcore dus er was niet veel meer aan.

Favoriete muziekgenres: early hardcore, hardcore, hardstyle, jump, oldschool
.. zou je je het denk ik toch wel leuk moeten vinden..
Waarschuw beheerder
donateur
Reverze.......!!!!!!
:respect: en nog is :respect:

Het feest was tip top in orde,de sfeer geweldig,de muziek de drank alles gewoon.

Veeeeeeeel beter dan vorig jaar...wat een kippevelmoment daarbinne gehad!!!!!!

En voor de mensne die nu nog twijfelden aan ons Antwerpse sportpaleis,jullie zulle nu wel overtuigd zijn da het een pracht lokatie is :yes:
Uitspraak van Slingeraapje op zondag 28 januari 2007 om 13:21:
Maar het decor vond ik van vorig jaar mooier.

Was veeel mooier nu dan vorig jaar ...echt wel :o
Waarschuw beheerder
donateur
En er mag ook wel zeker opgemerkt worden dat de sfeer ook veel gemoedelijker is! Belgen die voorje de deur openhouden als je met bier passeert :yes:
Verder vond ik het alleen jammer dat area 3 in zo'n klein piszaaltje was.. En dat de hotdogs in no time op waren in de VIP :p
Voor de rest topfeest! (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Slecht georganiseerd! Area 2 - 3 waren moeilijk te vinden! Geen controle bij de ingang! Muziek kon wel wat harder! Aankleding was wel goed! Al met al hebben we ons natuurlijk wel vermaakt! :D
Uitspraak van VecinoNL op zondag 28 januari 2007 om 13:51:
op naar bassleader!!

Waarschuw beheerder
jaaa was vett:D
Area 2&3 lastig te vinden.
WC's waren goed te vinden(stikte van de bordjes)

Prophet draaide Super, alles helemaal eruit gestampt
En promo, damn wat kan die man draaien. Gewoon prachtig :D

I WILL HAVE THAT POWERRRRRRRRR
Waarschuw beheerder
Was er ook veel te warm hebbek horen zeggen? :p nujah ^^ ben niet geweest vond het maar flauwe line-up :s teveel jump en helemaal opt einde wat harde stijlen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ?therapy? op zondag 28 januari 2007 om 15:32:
Was er ook veel te warm hebbek horen zeggen? nujah ^^ ben niet geweest vond het maar flauwe line-up

Warm was het zeker maargoed, boeie. Ben op een feest om los te gaan en niet om me druk te maken of ik er nog een beetje uitzie haha. Zag er ook niet meer uit helemaal onder maargoed intreseruh. Af en toe een fles water over je heen gooien doet wonderen! (y)

enne, flauwe line-up??!!!! alsjeblieft zeg, zo'n line up als deze zie je echt niet vaak hoor met 3 zalen!!!!
Waarschuw beheerder
Ik vond het egt een vet feest, twas idd wel warm jah, vooral in area 2. Lobotomy Inc. Vs Chcago zone ging egt hard en promo sloot lekker af:P. en waarom ze nou die consumptiebonnetjes zo goedkoop hadden gemaakt weetk ook niej want alles was tog vanaf 2 bonnetjes (vage belgen)
Waarschuw beheerder
oh ja consumptieBONNETJES

volgende keer doe maar muntjes, die bonnen flikkerden uit mekaar hahaha
Waarschuw beheerder
wat was die laatste plaat van ruthless??
dik feesje (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op zondag 28 januari 2007 om 14:45:
Het feest was tip top in orde,de sfeer geweldig,de muziek de drank alles gewoon.

het drinken was op om 6uur ik weet niet of dat in orde is maar volgens mij ben je dan niet goed bezig als organisatie

Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op zondag 28 januari 2007 om 14:45:
En voor de mensne die nu nog twijfelden aan ons Antwerpse sportpaleis,jullie zulle nu wel overtuigd zijn da het een pracht lokatie is :yes:

en het is een kut lokatie want de muziek in het sportpaleis is te zacht en het is een fucking doolhof

kijk maar gewoon naar de meeste grote nederlandse feesten daar kan reverze een puntje aan zuigen

the prophet headhunterz technoboy deepack jullie hebben de avond geredt daarom was het alsnog een geslaagd feestje alleen tot 4uur was alles kut kwa muziek oneey ruthless draaide ook wel leuk vanaf 3 uur dan
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 15:55:
het drinken was op om 6uur ik weet niet of dat in orde is maar volgens mij ben je dan niet goed bezig als organisatie

Heb ek geen last van gehad :no:

en het is een kut lokatie want de muziek in het sportpaleis is te zacht en het is een fucking doolhof

kijk maar gewoon naar de meeste grote nederlandse feesten daar kan reverze een puntje aan zuigen

Man,het is een prachtlokatie..het geluid was idd stil...ze hebbe in het verleden al problemen gehad met de buurt daarmee...

Maar euh,nu niet om ff uit te halen naar jullie nederlandse feesten,want die zijn zeker top...
Maar,hier krijg je voor 30€ of 45€ (vip) bijn 40 dj's..en heel veel grote namen...en dat voor die prijs :o

Kijk ook maar is naar het volgende evenment van hun..Bassleader..een line-up om je vingers vanaf te likke...

the prophet headhunterz technoboy deepack jullie hebben de avond geredt daarom was het alsnog een geslaagd feestje

No offense hé man,maar je kiest er natuurlijk alleen de Hardtsyle artisten uit..en als je enkel voor Hardstyle bent gekomen,dan is het voor jou idd een kutfeest ...

No hard feelings :bier: ;)
Waarschuw beheerder
Top feest! Alleen ze hadden wel eens een beter plattegrondje kunnen maken. Man wat een doolhof... Maar jah, veel genoten (Y)
Waarschuw beheerder
the prophet headhunterz technoboy deepack jullie hebben de avond geredt daarom was het alsnog een geslaagd feestje alleen tot 4uur was alles kut kwa muziek oneey ruthless draaide ook wel leuk vanaf 3 uur dan

Het was gewoon een supervet feestje, hoewel het voor de rest niks bijzonders had... Technoboy draaide ook heel vet ja en deepack was er ook? Wist k nieteens eigelijk hehehh :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

:roflol: Dat was vorig jaar ook al.
1X is erg, bij 2X snappen ze het gewoon niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op zondag 28 januari 2007 om 16:04:
No offense hé man,maar je kiest er natuurlijk alleen de Hardtsyle artisten uit..en als je enkel voor Hardstyle bent gekomen,dan is het voor jou idd een kutfeest ...

No hard feelings :bier: ;)

neey hoor baal ervan dat ik pat-b helemaal vergeten ben :) dus kwam niet voor alleen de hardstyle er is alleen een major probleem met jump dj's nou jah mijn mening dan :) de JUMP dj's kunnen wel plaatjes maken maar bij de meeste laat het draaien nogal te wensen over

Man,het is een prachtlokatie..het geluid was idd stil...ze hebbe in het verleden al problemen gehad met de buurt daarmee...

bass moet je niet horen die moet je voelen dus als het geluid niet harder mag en ik gewoon met jouw voor de mainstage een gesprek kan aanknopen en wij kunnen elkaar makkelijk verstaan is niet goed. en als je dan problemen krijgt dan moet je gewoon naar een andere lokatie verhuizen
doordat het sportpaleis zo tegenviel ga ik ook zeker niet naar sensation black maarjah das mijn mening en jij hebt de jouwe

Maar,hier krijg je voor 30€ of 45€ (vip) bijn 40 dj's..en heel veel grote namen..

nou ik weet niet of je vip was maar om half 2 was het meeste eten al op je kreeg geen t-shirt wat je bij de meeste feesten wel kreeg en dan moet je ook nog is gaan betalen om te zeiken en het drinken was om 6uur al op in de vip area :S lekkere behandeling van de vip members en veel grote namen nou ik vond het wel mee vallen kwa grote namen

overig wel een plus punt de sfeer was goed en de lasers kkvet :D en er werd een leuke show van gemaakt als de dj's kwamen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond het een prima feest, gezellig sfeertje met die Belgen, nergens boze gezichten en altijd sorry of een praatje als je iemand aan stoot.

Verder in alle 3 de zalen geweest, waar lekker gedraaid werd. Vooral Vince, Pat B en Technoboy en Promo op het eind!

Van zaal naar zaal lopen was niet echt praktische en bordjes hadden ook geen kwaad gekund. Maar goed het zit er weer op en t was een lekker feest weer.
Werkzaam bij Revolt Productions
Artiest {SHOWLIST artist 68765, 42248}
Waarschuw beheerder
was een leuk feest, vond alleen dat er erg kut gedraaid werd in de grote zaal:jaja: ronald v & e-max, coone, prophet & brennan heart, technoboy en promo waren een mooie uitzondering daarop:D

zaal 3 vond ik echt vet, heel wazig ingericht en leuk sfeertje

zaal 2 niet veel geweest, maar wat ik dr van gezien heb errug druk en gezellig:D
Waarschuw beheerder
vond het eerlijk gezegt maar een beetje tegenvallen op paar punten (PAK EEN PUNT :cheer:)

1. Geluid (zwaar zacht bij promo kwam eindelijk de beuk er pas in... had verwacht dat Coone al de stoeltjes van de tribune zou dreunen!!!)

2. Zaal 2 & 3 (bestonden die wel????)

3. Begin was echt f*cking veel te druk...

4. Maak Muntjes (da's niet zo veel moeite en scheelt voor de feestgangers behoorlijk veel gerotzooi mee die bonnen)

5. Controle op een of ander iets??? (werd compleet niet gecontroleerd!!!!)

6. Als je in de bovenste ring stond moest je eerst een heel triathlon parcour lopen voor je wat te drinken had... trappentje op trappentje af!!!!

7. aankleding van het feest matigjes (had achterin de zaal en in het midden ook wel aangekleed mogen worden)

maar voor de rest me eigen wel vermaakt!!! :cheer:

Waarschuw beheerder
Super feestje!
Maar alle jezus wat een doolhof zeg!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !banaantje! op zondag 28 januari 2007 om 16:38:
1. Geluid (zwaar zacht bij promo kwam eindelijk de beuk er pas in... had verwacht dat Coone al de stoeltjes van de tribune zou dreunen!!!)

2. Zaal 2 & 3 (bestonden die wel????)

3. Begin was echt f*cking veel te druk...

4. Maak Muntjes (da's niet zo veel moeite en scheelt voor de feestgangers behoorlijk veel gerotzooi mee die bonnen)

5. Controle op een of ander iets??? (werd compleet niet gecontroleerd!!!!)

6. Als je in de bovenste ring stond moest je eerst een heel triathlon parcour lopen voor je wat te drinken had... trappentje op trappentje af!!!!

7. aankleding van het feest matigjes (had achterin de zaal en in het midden ook wel aangekleed mogen worden)

1. Totaaal mee eens :(
2. Zaal 2 en 3 ware er wel niet dat er veel aanwas maja was ook niet egt makkelijk om te vinden enzo :X
3. begin heb ik niet meegemaakt \o/
4. Maja maak ff een stel muntjes... je weet niet hoeveel mensen drinken en dan maak je voor 1 avond euh heel veel muntjes dan ben je veel geld kwijt. papiertjes kost niet zoveel hea :)
5. je kon gwn doorlope idd :/
6. Bovenste ring was neit zo makkelijk om te komen nee :')
7. aankleding boeit me niet als ze maar goeie muziek draaie :cheer:

Maja Ik vond het een Super Feestje (Y) !!

Waarschuw beheerder
donateur
Mooi feest! (Y) Paar helden gezien, The Prophet en Technoboy draaiden een uitstekende set, Ruthless vond ik tegenvallen, heb hem beter gehoord.
Complex-residents waren weer top, net als the-clubs-residents. Q-IC live was apart, maar ergens wel geniaal.

Even nog een praatje gemaakt met Pat B en MC Villain, veel bekenden gezien, goede sfeer! Geen agressiviteit gezien, geweldig

Pluspunten: Snelheid aan de bar, heel goed. Aankleding en lasershow, wc's
Minpunten: Bass in de main stond niet goed afgesteld had ik het idee.

Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 16:50:
Super feestje!

Was onwijs gezellig met jou en de rest van de mannen (L)
Voortaan gaan we weer lopend vanaf het Sportpaleis naar het station ;)

Nu op naar 10 februari: Q-IC Birthday Bash

Waarschuw beheerder
Feestje kwam langzaam op gang, erg druk, warm, veel irritant jong grut, flink aantal mensen die om half 12 al tegen de grond gingen, main zaal tot een uur of 3 erg eentonige muziek en geluid dat van middelmatige kwaliteit genoemd mag worden...

Early rave zaal was stik warm, maar wat een muziek (L)
Waren met hele gezellige groep, er waren stik veel bekenden & de laatste 3/2,5 uur hebben heeeeeeeeel veeeeeel goedgemaakt alleen Promo had het gas wel wat verder open mogen gooien :yes:

Zelf helemaal nuchter gebleven en als je dan ziet hoeveel (wauze) mensen der al om 4 uur afhaken dan vraag je je af wat voor medicijnen die van hun dokter hebben gekregen ;):lol:

XXL
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hier een paar foto's ;)

[img width=640 height=480 cacheid=000d7f9d0026bcb409dcb4d91a01bff216]https://album.partyflock.nl/4956861.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=000d7f9e0026bcb6bf388db61a01bff216]https://album.partyflock.nl/4956859.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=000d7f9f0026bcb73786a1ae1a01bff216]https://album.partyflock.nl/4956934.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=000d7fa00026bcb953ff9ea31a01bff216]https://album.partyflock.nl/4956953.jpg[/img]

voor een (amateurcamera) graag ook commentaar erbij :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vond het echt wel een vet feestje! super genoten daar in Antwerpen! :respect:
pluspunten:
- werd goed gedraaid door iedereen, met name Coone, The Prophet, Vince :yes: Technoboy deed het ook weer goed!!
- vette locatie :P ik vond het wel wat apparts hebben, zo met die etages, het was in het begin wel ff zoeken naar area 2 en 3.
- decor in de mainzaal :respect: we hebben alleen maar vooraan gestaan, dus we konden alles goed zien :D
- de intro's :P echt vet hoe de dj's opkwamen! en volgens mij had Technoboy last van hoogtevrees, die hield zich vast alsof zn leven ervan af hing :P
- vuurwerkshow om 23.00 :respect: altijd mooi zoiets :yes:

minpunten:
- t geluid :( echt zonde... we stonden recht onder de speakers en nog was het geluid erg zacht, er zat geen bass in, wat later op de avond kreeg ik het idee dat het wel wat beter werd, maar nog niet helemaal top :no:
- in het begin echt te druk, maar na een paar uurtjes had zich dat gelukkig wel beter verdeeld over de zalen.

anyway, was zeker de moeite waard! op naar Bassleader :bounce:
Waarschuw beheerder
Leuk feest...
Leuke sfeer...
Hoogtepunt waren toch wel Darkraver en Vince :respect: wat ging dat hard zeg!
Ruthless aan de hardcore was ook wel goed te doen > vast aan het oefenen voor MOH :P:respect:

Grote teleurstelling was toch wel de main... Had het gevoel dat de achterste set boxen tijdens de set van the Prophet ineens een stuk zachter gingen... :(
Durf het bijna niet te zeggen maar Promo viel eigenlijk een beetje tegen... :S Het tempo lag echt laag voor mijn gevoel en het ging maar met vlagen hard... Jammer...
Jammer dat ik Paul heb moeten missen, zal daar vast een stuk harder gegaan zijn dan in de main...
Locatie was ook beetje matig... Eerste keer in sportpaleis en had het best een TomTom mee kunnen nemen... Snapte er geen reet van in het begin...
Veel mensen afgevoerd zien worden... En probeer je dan iemand te helpen die tegen de grond gaat krijg je gelijk een grote bek... Gewoon laten liggen dus de volgende keer, zoek het maar lekker zelf uit... :no:
Ook was het erg druk, vooral in het begin... Het verneukte is dan nog dat er van die mensen gaan staan jumpen :loser: als je al blij moet zijn met 30cm2 :S Dus mijn devies voor het volgende feest is:

WEES GEEN STUMPER >>> SCHOP DIE JUMPER :yes:

Voor de rest leuk feestje!

En nou snel gaan leren voor me tentamen van morgen ;)

Later...

Waarschuw beheerder
1. Entree, jassen en "muntenverkoop" waren dit jaar beter geregeld dan vorig jaar.

2. Aankleding vond ik op zich wel goed, misschien wat meer verlichting achter in de zaal.

3. Leeftijdsgrens van 16 jaar is tot een uur of 2 irritant, daarnaa zijn de meeste kids naar huis.

4. Eindelijk na lang zoeken hebben we de zalen 2 & 3 kunnen vinden, wat een DOOLHOF!

5. Geluid was in den beginne een beetje zacht, na the prophet ging het harderrrr.

6. Veel French Techno, niet mijn ding, duurt me iets te lang. Maar tis natuurlijk ook geen compleet Hardstyle Feest.

7. Gebouw op zich vraagt veel van je evenwichtsvermogen, allemaal rare op en aflopende vloeren, vooral bij de Exit's van MAIN veel volk onderuit zien gaan..

8. The Prophet, Technoboy, Ruthless en Promo waren de HELDEN van de avond. Nog lekker ff staan beuken de laatste paar uur!

Al met al een geslaagd feest, misschien volgend jaar weer naar episode 3!

Vind touwens heel dat Comlex gebeueren wel een beetje jammer, Ineens begonnen die gasten een soort reclame te maken daar. Dat vond ik echt even een domper. Vooral toen er het nummer van Queen werd gedraaid. Voelde erg Commercieel aan..

(Y)
Waarschuw beheerder
Euwja niet op die andere filmpjes letten ofso :')

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !banaantje! op zondag 28 januari 2007 om 16:38:

er ws op de bovenste ring een ruimte waar je drank,bonnen en sigaretten kon halen, alleen wel goed verborgen achter 1 van de 25 deuren ofzow :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjorre op zondag 28 januari 2007 om 17:22:
WEES GEEN STUMPER >>> SCHOP DIE JUMPER

Hehe lekker bezig broertjuh (Y):lol:
Die zullen we der maar inhouden :P

XXL

Waarschuw beheerder

die moet op een t-shirt komen voor flockers :D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 17:28:
3. Leeftijdsgrens van 16 jaar is tot een uur of 2 irritant, daarnaa zijn de meeste kids naar huis.

jij bent zelf toen je 16 was nooit naar feestjes geweest?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sandurr op zondag 28 januari 2007 om 17:56:

Vast wel, maar hij vind het nu gewoon irritant...
Waarschuw beheerder
Maja slaat dus nergens op :w

Waarschuw beheerder

Ik heb verder niks tegen mensen van 16 die feesten bezoeken maar het is een feit ( en zeker op jumpfeestjes)dat die kleine mannen/vrouwkes geen maat kunnen houden met drugs & dat die kereltjes er allemaal bij lopen alsof ze de zelf koning zijn...

XXL

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 12:50:
Vond het een redelijk feest, wel vroeg wakker vanochtend maar dat kwam deels door de moeizame entree en alle lege bekertjes die op de vloer lagen, paar vuilnisbakken zou geen schande zijn !De hamburgers waren erg koud en het bier redelijk dood. Toch zonde want ook de inwendige mens verdiend een goed feest

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 18:10:
dat die kleine mannen/vrouwkes geen maat kunnen houden met drugs

klopt!!!
erger me er dood aan, die junkies altijd
Waarschuw beheerder
boeiend..... toch??????

[img width=132 height=93 cacheid=00007f160026bd0a28dae8541a01bff797]http://images.google.nl/images?q=tbn:w6S2y5oh-uAWjM:[url]http://img200.exs.cx/img200/8030/boeiend1vk.jpg[/url][/img]

Waarschuw beheerder
heb er weer een aantal schuimbekkend weg kunnen dragen.
ik blijf gekke henkie niet hoor!!
Waarschuw beheerder
heel lekker feestje, maar zoals boven gezegt, moeilijk zaal 2&3 te vinden. En na eindelijk gevonden te hebben (zaal 2) was de hitte daar niet om uit te houden :( .
Voor de rest lekker gedraait alleen nogal zacht. Mannen van de avond waren toch wel Ruthless, Prophet + Brennan Heart an Promo :D .
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 18:10:
Ik heb verder niks tegen mensen van 16 die feesten bezoeken maar het is een feit ( en zeker op jumpfeestjes)dat die kleine mannen/vrouwkes geen maat kunnen houden met drugs & dat die kereltjes er allemaal bij lopen alsof ze de zelf koning zijn...

XXL

Tsja.. Das mss wel weer zo soms.. ik zag ook wel soms kinders lopen die niet eens 16 waren volgens mij :o

maja vroeger vond jij het ook leuk om naar feest te gaan als je 16 was dus ga nou niet zeggen van 16 jarige kinderen irritant grut enzo..

niet lullig bedoeld maar vind het beetje vaag enzo. ;)
Waarschuw beheerder
IK vond het zeker wel echt een zwaar geslaagd feest!
Idd wel pas na Ruthless toen het wat harder ging, vond het tot die tijd toch net iets te soft.

Maar vooral op het einde los in het midden van de main zaal op Technoboy en Promo was echt zwaar vet!

Volgend jaar misschien weer?!

Waarschuw beheerder
Mijn laatste reactie daarna weer ontopic

Uitspraak van Sandurr op zondag 28 januari 2007 om 18:18:
maja vroeger vond jij het ook leuk om naar feest te gaan als je 16 was dus ga nou niet zeggen van 16 jarige kinderen irritant grut enzo..

Ten eerste leer lezen: ik zeg niet dat ik iedereen van 16 irritant grut vind, ik zeg dat die kleine bluffertjes die zichzelf TÉ erg begaaien irritant zijn & die liepen er gisteren genoeg...

Ten tweede: op mijn 16de liep ik niet strak van de pillen, leip van de GHB of waus van de keta doelloos over een feest te dwalen...snap!?

XXL
Waarschuw beheerder
iemand een idee waar de fotos allemaal op komen ?
Let me know :D

Waarschuw beheerder

Neej, in tegenstelling tot jou, was ik met mijn 17 jaar nog vollop met mijn modelbouwclubje bezig!

Jongeee, tuurlijk wel man..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 18:23:
pillen, leip van de GHB of waus van de keta

ik ook niet :)
zit NOOIT aan die shit en zou het nooit doen ook.
is voor watjes en dat is mijn mening!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 18:17:

:O

Waarschuw beheerder
jaja

was weer druk nachie samen met collega dennis

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 18:26:
jaja

was weer druk nachie samen met collega dennis

jij had dat verpleegsterkostuum aan?
Waarschuw beheerder
donateur
en waar staan de foto's ?

ik weet alleen nog dat ik een gast van tw magazine tegenkwam...
Waarschuw beheerder
Ten tweede: op mijn 16de liep ik niet strak van de pillen, leip van de GHB of waus van de keta doelloos over een feest te dwalen...

Niet:| ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 18:17:
ik blijf gekke henkie niet hoor!!

Gewoon laten liggen...

Hadden ook zon meisje geholpen dat niet eens meer kon lopen... En ze liep maar te schoppen en te slaan dat het goed ging > lieten haar los en ze ging gelijk weer tegen de grond... DOEI! Dat was dus de laatste keer...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ruud Awakening op zondag 28 januari 2007 om 18:30:
en waar staan de foto's ?

www.tw-magazine.nl inderdaad
www.be-dance.be heeft ook foto's gemaakt
www.reverze.be

en verder weet ik het niet..

Waarschuw beheerder
net ook leuke foto's gezien.
was op tv :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe was reverze ?!

Het was een geslaagde avond!
maar dat er uit word gegooid omdat je een bekertje met een klein beetje bier op de grond gooit slaat echt alles :S:S:vaag:
je word gelijk als een crimineel behandeld
5 man aan beveiliging die je er dan ff uitkickt en vervolgens zeggen dat je er niet meer in komt :S

haha nou sorry hoor maar dat is pas echt triest

ben een half uurtje daarna gewoon weer binnen gekomen en heb een suoer avond gehad !!

Waarschuw beheerder
ja das wel triest ja :S

Waarschuw beheerder
werden er setjes opgenome...of werd t uitgezonden?
voor de rest wel un aardig feestje

Waarschuw beheerder
ja weet niet
was op tv en er komt een dvd uit blijkbaar
wie is er ook zo veel gefilmd????????

Waarschuw beheerder
dank U

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Full Effect op zondag 28 januari 2007 om 19:17:
Hoe was reverze ?!

Het was een geslaagde avond!
maar dat er uit word gegooid omdat je een bekertje met een klein beetje bier op de grond gooit slaat echt alles
je word gelijk als een crimineel behandeld
5 man aan beveiliging die je er dan ff uitkickt en vervolgens zeggen dat je er niet meer in komt

haha nou sorry hoor maar dat is pas echt triest

ben een half uurtje daarna gewoon weer binnen gekomen en heb een suoer avond gehad !!

jah vieze kkpolitie maar maakt nie uit :D we hebbe lekker staan knalle nadat we buite ware haha we zijn gewoon lekker weer via de ingang naar binne gegaan, zo kun je dus wel zien dat belge idd dom zijn :P haha ze lette geen eens op :D :lol:

zeer geslaagde avond, prophet je draaide egt onwijs lekkah :D! (Y) :respect: voor deze man!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 19:23:

Ik bij De Prophet vooraan :P :cheer: haha hele tijd :$

Waarschuw beheerder
Suuuperfeest met alleen maar vette belgische jump!! Zeeeeer zeer goed vermaakt amaaaaaaij

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinusz op zondag 28 januari 2007 om 19:52:
Filmpjes + foto's Klik Hier!

mooi =)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jupiler :bier: op zondag 28 januari 2007 om 14:45:
En voor de mensne die nu nog twijfelden aan ons Antwerpse sportpaleis,jullie zulle nu wel overtuigd zijn da het een pracht lokatie is

Het feest was supervet, de locatie kut. Allereerst is t voor iemand die Antwerpen niet kent lastig om bij t sportpaleis te komen met openbaar vervoer. Wij hadden verwacht dat er bussen zouden klaarstaan ofzo...niet dus!

T sportpaleis zelf is idd een doolhof! Half uur over gedaan om area 3 te vinden (waar trouwes erug goed werd gedraaid!). Het geluid in 3 was TOP! In de main was het maar matig...

Deepack was DE man, draaide super, Headhunterz ook trouwens! Early Rave was ook goed te doen, gelukkig was het in area 2 en 3 niet zo druk als de main.

Die Belgen sporen niet, stonden op alles te jumpen, of het nou Coone of Promo was :s

Maargoed, verder superfeest gehad, volgend jaar zeker weer!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Benyi_ op zondag 28 januari 2007 om 20:26:
jumpen

tekken:lol::vaag:
vreselijk
Waarschuw beheerder
bom bom :D

tot 4 uur staan jumpe en derna hakkee :D
en ja die wat daar stonde te jumpe op hardcore :(
op naar de volgende....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 16:33:
de JUMP dj's kunnen wel plaatjes maken maar bij de meeste laat het draaien nogal te wensen over

Heb er ni echt van gemerkt ...degenne die ek wou horen hebbe zeker strak gedraaid..Tek Soldierz :respect: , Q-Ic,Coone ...top (y)

bass moet je niet horen die moet je voelen

da wete ek man,maar ja,das het prob daar en zal zo blijven...maar afhankelijk van waar we stonde ging het lekker :yes:
En de hardcore zaal..die ging wel stevig hard :yes:
Paul Elstak :respect:!!!!

nou ik weet niet of je vip was

Ik was idd VIP ja,gewoon om de drukte tege te gaan.
En drank was er nog met hopen.
Ja het eten was snel op maar ja,kom niet om te eten hé ,hehe :p
Maar da was wel te verwachte..wordt van geprofiteerd hé ;)
En een t-shirt ..dno man,denk ni da het er mee inzat...

das mijn mening en jij hebt de jouwe

Gelukkig maar :bier: anders zou het leven saai zijn hé man :D

overig wel een plus punt de sfeer was goed en de lasers kkvet en er werd een leuke show van gemaakt als de dj's kwamen

Yep dat was het zeker :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 17:34:
er ws op de bovenste ring een ruimte waar je drank,bonnen en sigaretten kon halen, alleen wel goed verborgen achter 1 van de 25 deuren ofzow

whaha ja juist helemaal boven aan,geen mens die het wist zijn denk ek :roflol:
Een toog van een 50 meter erbinne waar 5 man stond :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Benyi_ op zondag 28 januari 2007 om 20:26:
Die Belgen sporen niet, stonden op alles te jumpen, of het nou Coone of Promo was

WEES GEEN STUMPER >>> SCHOP DIE JUMPER

:yes:
Waarschuw beheerder
snap t probleem niet van 'niet hakken op hardcore'
ik doe niet aan een bepaald dansje op een bepaalde muziekstijl.
Ik hoor een vette plaat en ga gewoon uit mn plaat, hoe dan ook! polonaise of tikkertje of jumpen of stuiteren of jumpen BOEIEN!!!

Waarschuw beheerder
twas gewoonweg e bangelijk goeie fieseje
Waarschuw beheerder
ik wals altijd is da ook verkeerd?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HardbazzFreak op zondag 28 januari 2007 om 21:36:
Ik hoor een vette plaat en ga gewoon uit mn plaat, hoe dan ook! polonaise of tikkertje of jumpen of stuiteren of jumpen BOEIEN!!!

Juist! (y)
Alsof 'hakken' geen gehypt dansje is...
Waarschuw beheerder
ik vond het wel een heerlijk feestje :D
zaal 2 even geweest maar lang geduurd voor te zoeken
zaal 3 ging al wa makkelijker, enkel de security doet soms over de minste problemen onozel ook.
maar voor de rest main hal mocht de muziek wat luider bij coone enz enz enz vanaf Ruthless en the prophet ging het al luider maar wa te laat
hal 3 was de muziekkwaliteit zeker TOP :D
zeer mooie livesets neergezet :D

en voor de mensen uit BE
Vrijdag 2 februari REVERZE SPECIAL om 21.30 OP JIMTV
Waarschuw beheerder
donateur
polonaise

:respect: hebbe we ook nog gedaan met het setje van Paul Elstak whaha :D
En dan lekker hakke zenne !!!!!

Het is soms eenraar zicht enzo,maar zolang iedereen uit hun dak gaat maakt me da ni uit :D
Want daar doen we het voor

Waarschuw beheerder
Leuk marginaal feesje :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op zondag 28 januari 2007 om 20:56:
whaha ja juist helemaal boven aan,geen mens die het wist zijn denk ek :roflol:
Een toog van een 50 meter erbinne waar 5 man stond :lol:

idd, haha, dikke lol. we vroegen zo: zouden jullie niet liever ergens anders staan? En zo'n kerel: "tja, orders van de chef"

:p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
snap t probleem niet van 'niet hakken op hardcore'
ik doe niet aan een bepaald dansje op een bepaalde muziekstijl.
Ik hoor een vette plaat en ga gewoon uit mn plaat, hoe dan ook! polonaise of tikkertje of JUMPEN of stuiteren of JUMPEN BOEIEN!!!

Nou jij hebt duidelijk voorkeur voor jumpen :lol:

XXL

Waarschuw beheerder
Mijn laatste reactie daarna weer ontopic

Uitspraak van Sandurr** op zondag 28 januari 2007 om 18:18:

Ten eerste leer lezen: ik zeg niet dat ik iedereen van 16 irritant grut vind, ik zeg dat die kleine bluffertjes die zichzelf TÉ erg begaaien irritant zijn & die liepen er gisteren genoeg...

Ten tweede: op mijn 16de liep ik niet strak van de pillen, leip van de GHB of waus van de keta doelloos over een feest te dwalen...snap!?

XXL

als je leest dat het vanaf 16 jaar is moet je er niet naartoe gaan als je er niet tegen kan

oja en dat geXXL achter elke post die je plaatst is irritant

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 22:57:
als je leest dat het vanaf 16 jaar is moet je er niet naartoe gaan als je er niet tegen kan

oja en dat geXXL achter elke post die je plaatst is irritant

Ten eerste kan jij ook al niet lezen...
Ten tweede ga jij nou maar voor je dochtertje zorgen papa pannuhkoek :lol:

XXL
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

leer lezen??leer schrijven gozer,beetje dubbelzinnig wat je hier schrijft he

eerst zeg je dat je ze niet erritant vind en vervolgens noem je ze kleine bluffertjes die zichzelf te begaaien en IRRITANT zijn

en voor me dochtertje zorgen doe ik wel hoor mafkees,daar heb ik geen sukkel voor nodig om me daar iets over te vertellen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maar genoeg gelul,laten we hier maar on topic gaan

reverze was gewoon een topfeest!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 23:13:
leer lezen??leer schrijven gozer,beetje dubbelzinnig wat je hier schrijft he

eerst zeg je dat je ze niet erritant vind en vervolgens noem je ze kleine bluffertjes die zichzelf te begaaien en IRRITANT zijn

en voor me dochtertje zorgen doe ik wel hoor mafkees,daar heb ik geen sukkel voor nodig om me daar iets over te vertellenlaatste aanpassing 28 januari 2007 23:15

Nee mensen van 16 vind ik niet irritant, wel die mensen/bluffertjes van 16 die zichzelf te erg begaaien dat staat er ook bijdehand hert :flower:

XXL
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 22:17:
idd, haha, dikke lol. we vroegen zo: zouden jullie niet liever ergens anders staan? En zo'n kerel: "tja, orders van de chef"

hahaha,kapotgaan gewoon :roflol:
Waarschuw beheerder
... sooo!! dat was het nachtje weer wel :yes: :9

mijn plussen & minnen van deze nacht:

+
* snel binnen bij entree 8)
* lockerbox (Y)
* vriendelijk & snel barpersoneel!! met coca cola, redbull ... volgende x ook graag smirnoff i.p.v. eristoff (hoe je het ook schrijft, ha!)
* Greg C, The Prophet & Technoboy (Y) :respect:
* de ufo, rotsen, lasers, vuurwerk & intro van de dj's ... top!!

-
* het geluid!! echt té zacht!!! :@ en er word wel gezegd dat ze aan regels vast zitten, prima kan ook best ... maar "vroeger" knalde het veeeeeeeeel meer!! bass moet je idd kunnen voelen!! leek soms net een café :X vooraan, in het midden, boven in de ring ... overal gemakkelijk kunnen babbelen ... ach, voordeel dat ik geen schorre stem heb nu :D
* het gebouw zelf: wat een doolhof!! naast de main heb ik nog 1 area kunnen vinden, waar Darkraver draaide, maar sjit!! wat een sauna daar!!
* de drukte ... te erg gewoon!! later werd dat gelukkig wel weer beter!
* de controle aan de deur ... uhm controle? GEEN controle!! alleen mijn kaartje nodig gehad, verder niet gefouilleerd, tasje wilden ze niet zien & stopte iets in mijn zak ... maakte allemaal niets uit :O maar dan wel weer strenge controle bij naar buiten gaan!! wij dachten, maken de drankbonnen nog even op & nemen dat mee voor onderweg, maar dat ging mooi niet door!
* de aankleding: de mainstage was mooi, maar achterin de zaal helemaal nix meer, was leuk geweest als daar ook nog lasers etc. waren geweest!

al met al heb ik me wel vermaakt tuurlijk, maar een 2e keer sportpaleis hoeft niet meer, puur omdat ik muziek hard beter vind overkomen!! knallen heb ik hier niet gedaan, en heb dat gewoon gemist :/
:flower:

btw: flikkerde op de 1e ring nog zo'n lichtbak van Jim ineens naar beneden :O je zou er maar net onderlopen ...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Volledig mee eens :)
Waarschuw beheerder

Kreeg een elleboog in me zei , kreeg nog geen sorry hij ging vrolijk verder. :/ Ik dacht ja schijt die zul je terug voelen heb hem flink voor zijn benen geschopt stond die toch wel ff raar te kijken 8)

Waarschuw beheerder
Pluspunten:
- Snel naar binnen..
- Snel barpersoneel, heb nergens langer als 30 seconden moeten wachten op m'n drinken..
- Goede parkeergelegenheid, ook al heb ik daar misschien niet veel mee te doen gehad, want ik kreeg een perfect plekje bij het tankstation om de hoek..
- Voor iedereen muziek, dus iedereen kon uit z'n dak..
- Goede sfeer, geen ruzie gezien.. En iedereen was aardig tegen elkaar..
- Het 'HOLLAND HOLLAND' geschalm door de zaal!
- Mooie aankleding van de stages, alleen de rest was matig..
- The Prophet draaide heerlijk, en ook Greg C was goed los..
- Ongelofelijk goedkoop voor zo'n feest, maar dat is België he..
- Genoeg zitplaatsen op de tribune om lekker even te genieten van het uitzicht..
- Het was niet onwijs warm, alleen iets meer airco was toch wel lekker geweest..

Minpunten:
- Geen controle bij de deur..
- Muziek stond iets te zacht, het hoeft niet te knallen, maar op de tribune leek het net alsof je thuis muziek zat te luisteren..
- Het gebouw, en de indeling.. Er stond zaal 1/2/3 op de timetable, en daar werkten ze met kleuren. Daar hadden ze op moeten letten. Wel aardige bewaking/politie die de weg goed uitlegden..
- Veel jonge mensen, zelfs een meiske tegen gekomen die zei dat ze 14 was, duidelijk geen controle dus op leeftijd.
- Het eten was ook matig, ik kreeg meer mayo dan hamburger, en het was nog lauw ook..
- Sigaretten, zover ik weet kon je alleen Camel krijgen daar? Dan wel 5 verschillende Camel-soorten, maar daar heb ik niks aan natuurlijk als Lucky-roker..

Al met al toch zeker wel lekker feestje voor die prijs..
Nou hebben ze tenminste nog iets om te verbeteren aan Reverze, ben er toch volgend jaar zeker weer bij!

Maar nu eerst: BASSLEADER
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
goed feest (Y) beetje verdwaalt af en toe..
kwam soms op de raarste plekjes terecht.

Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 19:23:
ja weet niet
was op tv en er komt een dvd uit blijkbaar

vaak genoeg.. die camera bleef maar rond zweven boven me kop.
Waarschuw beheerder
op www.rage-online.be staan de foto's ook al online :)
Waarschuw beheerder
die video's op de site van reverze , doen ze het bij iemand.??
bij compilatie 1 of 2 alleen maar het begin 3seconde en dan niets meer :s?
btw de laatste vn ruthless weet iemand die ng??
voor de rest meestal in hal 2 gezete , die 3hoek :)
druk int begin , opt einde gonoeg plaats !!
in main stond geluid redelijk zacht :)
vr de rest goed geamuzeerd !!

Waarschuw beheerder
Als ik het zo lees was het een mooi feessie, dan moeten wij volgend jaar toch maar proberen om weer naar antwerpen te gaan :yes::yes:

Waarschuw beheerder
Het was echt goed te doen! En veel beter geregeld dan vorig jaar. De kluisjes waren echt een verbetering tegenover de gaderobe van vorig jaar!!!

Waarschuw beheerder
het geluid was niet echt goed ,, maar de sfeer die maakte echt alles goed :D

:respect:the playboyz en tek soldiers :respect:

Waarschuw beheerder
gewoon de belgische tvzenders in de gaten houden, zijn specials en al van op tv :cheer:

veel luitjes van pf voorbij zien springen:)
Waarschuw beheerder
Maar euh,nu niet om ff uit te halen naar jullie nederlandse feesten,want die zijn zeker top...
Maar,hier krijg je voor 30€ of 45€ (vip) bijn 40 dj's..en heel veel grote namen...en dat voor die prijs

inderdaad, reverze en bassleader zetten feesten neer waar nederland nog wat kan leren.
als je kijkt naar sensation black in het sportpaleis kost dat gewoon 42.50 euro en krijg je maar een stuk of 10 dj's en heb je er op bassleader volgens mij wel 40 dj's voor 27.- euro..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VecinoNL op maandag 29 januari 2007 om 10:00:
sensation black in het sportpaleis kost dat gewoon 42.50 euro

uhh 65 eurie ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
plus

veel gezelligheid
goed bar personeel
jump dj`s de beste
veel hollanders in de zaal, en dat lieten we duidelijk merken ja :)

min
muziek moet veel harder!
technoboy mag thuis blijven!
zeer strenge controle op de vip, 4x paspoort laten zien en 1x drugshond en 2x gefouieerd of hoe je het schrijft, ik leek wel een crimineel.
ik had verwacht dat promo wel zou knallen, wat een bar slechte set. veel dode punten en veel te zacht. in ieder geval was dit geen beste reclame voor de resistance below!

wel een hele gezellige avond gehad met veel bekenden, maar zo iets hoeft voor mij geen 3e keer
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
toch dezelfde prijs als in amdam?
ook 65 eurie???????????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van zipkwd op maandag 29 januari 2007 om 10:09:

wat deed ie dan??

ik had verwacht dat promo wel zou knallen

ik hoorde dat ie de tent uit knalde juist:S
Waarschuw beheerder
was supper gaaf feestje!! :cheer:

snapt iemand iets van de site:
www.soonnight.com ?
Ben niet zo thuis in de franse taal dus kan de fotos niej vinde :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 10:10:
wat deed ie dan??

het zelfde als altijd, en dat is het hem nou net!

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 10:10:
ik hoorde dat ie de tent uit knalde juist:S

echt knallen kan alleen als er niet steeds dode punten in een set zitten, en als de muziek niet hardt genoeg staat (maar dat lag niet aan promo)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Pardon?
Waarschuw beheerder
zie het maar als persoonlijke mening! voordat ik te veel mensen op de teentjes trap.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 10:08:

dat is gewoon schandalig dan, 1x zo duur als reverze en dan maar 10 dj's ipv 40?!?!?!?!
Waarschuw beheerder
42,50 exl, id&t is duur
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 10:56:
Pardon?

whahaaa ... idd :D technoboy = suuuuuper!! is tuurlijk alleen wel heeeeeel anders dan wanneer hij af mag sluiten op Defqon, dat dan weer wel!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van zipkwd op maandag 29 januari 2007 om 11:05:
42,50 exl, id&t is duur

:yes:

de belgische Sensation is goedkoper dan de nederlandse versie ... maar volgens mij komen er niet echt veel dj's op de belgische Sensation, tenminste dat dacht ik dan hoor ... don't blame if i'm wrong :bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van melodiii. op maandag 29 januari 2007 om 11:05:
whahaaa ... idd :D technoboy = suuuuuper!! is tuurlijk alleen wel heeeeeel anders dan wanneer hij af mag sluiten op Defqon, dat dan weer wel!

zeker anders als defqon, maar ik ben dr gewoon niet weg van!

10 dj`s op sensation black
Waarschuw beheerder
Uitspraak van zipkwd op maandag 29 januari 2007 om 11:11:
zeker anders als defqon, maar ik ben dr gewoon niet weg van!

... is maar goed dat smaken verschillen :D :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Geluid
Geluid was overal zuiver maar niet hard idd.
Een ervaren feestganger weet dat dit ook niet haalbaar is in het sportpaleis.
Het gebouw is slecht geisoleerd en er word streng gecontroleerd op de db's.
Verder heeft het gebouw de vorm niet mee.
De koepel vorm zorgt ook voor galm.

Licht/show
De show op de main was gewoon dik in orde.
Ook tof dat de DJ's uit de Ufo naar beneden kwamen.
Alleen sloot de ufo niet altijd even makkelijk.
De lichtshows in zaal 2 en 3 waren ook stukken beter als vorige editie.

Opvallend

- Het programma boekje zorgde voor verwarring doordat zaal 2 ineens zaal 3 geworden was.

- De indeling van zaal 2 (volgens boekje 3) met het te hoge podium in het midden was niet praktisch,maar waarschijnlijk hadden ze geen andere optie.
Zag dat er onder een trapportaal zat.
Helaas waren de dj's in zaal 2 (volgens boekje 3) bijna niet te zien.

-De organisatie had alle minpunten van vorige editie weggewerkt en dat verdient een :flower:

- De tech achtige sound is erg upcoming in de jumpwereld.
Helaas verdwijnt hiermee ook de sfeer en valt het publiek massaal stil.
Een aantal dj's vonden de juiste midden weg en kregen de zaal goed los. Bij Coone, Ruthless, Pat B vs Marcky ging het goed los.

Organisatories zat het feest gewoon dik in elkaar.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van melodiii. op maandag 29 januari 2007 om 11:21:
.. is maar goed dat smaken verschillen :D :yes:

dat bedoel ik
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van zipkwd op maandag 29 januari 2007 om 11:29:
dat bedoel ik

heeej :O van jou hebben we gewoon een kaartje gekocht (zie ik net), nog thnx hiervoor he!! :flower:
Waarschuw beheerder
wehe explain? van mij een kaartje gekocht?
Waarschuw beheerder
was jij dat?
Waarschuw beheerder
iemand links van de foto´s die ergenomen zijn?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van zipkwd op maandag 29 januari 2007 om 11:37:
was jij dat?

ja :yes:

samen met een vriend ben ik er woensdag om gekomen (oh ja, en samen met mijn puppy :D )
leuke nacht gehad op reverze?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van zipkwd op maandag 29 januari 2007 om 11:00:
zie het maar als persoonlijke mening! voordat ik te veel mensen op de teentjes trap.

ik deel je mening, technoboy vond ik niks, prophet ook niet, maarja hardstyle is niet aan mij besteed...
voor de rest vond ik het wel een geslaagd feest, zaal 2 was ook wel goed alleen een beetje warm.
Sfeer vond ik trouwens TOP (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb me zeer goed vermaakt op Reverze!
De show en de muziek in de main waren goed!
Alleen het geluid was were veel te zacht!

hierdoor ga je toch niet helemaal los.
Het geluid moet gewoon lekker door je hele lijf dreunen.

Geluid in zaaltje 2 was wel redelijk goed te doen
alleen vondt ik daar de muziek minder ten opzichte van vorig jaar

Zaaltje 3 niet kunnen vinden!

Wat een Doolhof was het ook weer.:D
wel zeer vet!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 06:10:
Ohja, zover ik weet staan er foto's op:
www.reverze.be
www.be-dance.be
www.soonnight.com
www.tw-magazine.nl
www.partyflock.nl

Filmpjes:
http://www.badchix.com/modules/fun/article.php?storyid=575
http://youtube.com/profile?user=SandurrRSDlaatste aanpassing 29 januari 2007 06:17

Waarschuw beheerder
www.rage-online.be ook :)
Waarschuw beheerder
jumpunited staan ze ook..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van melodiii. op maandag 29 januari 2007 om 11:57:
ja :yes:

samen met een vriend ben ik er woensdag om gekomen (oh ja, en samen met mijn puppy :D )
leuke nacht gehad op reverze?

wehe mja ik hem me zeer goed vermaakt, wat gezelligheid betreft. feest had aantal - punten. maar dat heb ik hier boven al vermeld!

jij ook na je zin gehad?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van zipkwd op maandag 29 januari 2007 om 12:16:
jij ook na je zin gehad?

ja, zeker! hoop gezelligheid! maar vond het niet een super feest, en ook een aantal puntjes (staat hierboven ook al ergens). gelukkig nu een dagje vrij :cheer:
Waarschuw beheerder
dagje school, morgen weer werken.

ontzettende last van mn benen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van zipkwd op maandag 29 januari 2007 om 12:29:
ontzettende last van mn benen...

whahaaa :roflol:

wij "liepen" hier gister ook allemaal aardig kreupel ;)
Waarschuw beheerder
ik kan dr niet om lachen, echt iets vreemds in mn knie. als ik een beetje draai of id dan zak ik ongeveer in.

kreupel zijn heerst
Waarschuw beheerder
Uitspraak van zipkwd op maandag 29 januari 2007 om 12:35:
kreupel zijn heerst

whaaa!! zoiets ja!! toen wij gister weer in m'burg waren, kwam bijna niemand de auto nog uit :O

Uitspraak van zipkwd op maandag 29 januari 2007 om 12:35:
echt iets vreemds in mn knie. als ik een beetje draai of id dan zak ik ongeveer in.

sooo!! dat is mooi klote :O sinds Reverze?
Waarschuw beheerder
mja eerder van de week een klein beetje mn knie verdraaid, verder geen last meer van gehad. na reverze is de last er zeer duidelijk.

maja eigen schuld dikke bult...denk ik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **ZusterBlondy** op maandag 29 januari 2007 om 01:21:
Kreeg een elleboog in me zei , kreeg nog geen sorry hij ging vrolijk verder. Ik dacht ja schijt die zul je terug voelen heb hem flink voor zijn benen geschopt stond die toch wel ff raar te kijken

:D

Technoboy draait al-tijd een andere set, in 1 uur moet je rekenen op 10/11 nr's. Daar zitten meestal 2 oudere nr's bij in dit geval Mad lay #1 (alsk me niet vergis) en Infinity (die is verplicht:D) Oja op het laatst nog WarMachine 2005.

Dark oscillators - Superstar Dj kwam ook nog voorbij, nou als je daar nog op stil kan staan dan snap ik het niet meer...

Twas gewoon een supergoeie set weer van TBY, klaar, punt:)

voor de rest heb ik

The Kgb's - Fahrenheit
Technoboy - Into Dub
The Smashin Guys - Step inside the party
Zappaman - Lawn Moper

volgensmij nog gehoord, iig een hele dikke set, lekker los gegaan...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van zipkwd op maandag 29 januari 2007 om 12:41:
maja eigen schuld dikke bult...denk ik

dus nu weer weekje rustig aan ... beterschap iig :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kickass! op maandag 29 januari 2007 om 12:42:
Technoboy draait al-tijd een andere set, in 1 uur moet je rekenen op 10/11 nr's. Daar zitten meestal 2 oudere nr's bij in dit geval Mad lay #1 (alsk me niet vergis) en Infinity (die is verplicht:D) Oja op het laatst nog WarMachine 2005.

Dark oscillators - Superstar Dj kwam ook nog voorbij, nou als je daar nog op stil kan staan dan snap ik het niet meer...

zei toch, eigen mening
Waarschuw beheerder
Uitspraak van melodiii. op maandag 29 januari 2007 om 12:46:
dus nu weer weekje rustig aan ... beterschap iig :flower:

kan niet rusig aan doen, werk enz.

bedankt!

Waarschuw beheerder
donateur
Technoboy draaide ook nog: Age of reverse bass!

Wat blijft dta toch een vette plaat!
Early hardstyle :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 06:03:
Het was niet onwijs warm, alleen iets meer airco was toch wel lekker geweest..

ik vond t echt té warm.. vooral in de kleine zaaltjes maar op een gegeven moment werd t in de grote zaal toch ook flink benauwd!

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 06:03:
Geen controle bij de deur..

slechte contole idd..
ook op leeftijd.. aan mij vroeg ze: nederland? ik zeg ja
oke loop maar door! terwijl ze aan mn vriend achter me wel legitimatie vroeg toen ie zei dat ie uit nederland kwam :vaag:
Waarschuw beheerder
wat heeft nederland met je leeftijd te maken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van zipkwd op maandag 29 januari 2007 om 13:41:
wat heeft nederland met je leeftijd te maken?

vroeg ik me ookal af (Y)
Waarschuw beheerder
http://youtube.com/profile?user=SandurrRSD

Bedankt dat je me filmpjes promoot :')
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 29 januari 2007 om 13:18:

Shit, hebk gemist!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VecinoNL op maandag 29 januari 2007 om 11:02:
Uitspraak van (K)wendela(K) op maandag 29 januari 2007 om 10:08:

dat is gewoon schandalig dan, 1x zo duur als reverze en dan maar 10 dj's ipv 40?!?!?!?!

dat is kwaliteit waar je voor betaald

daarom zijn feesten in nederland 2x zo goed
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van zipkwd op maandag 29 januari 2007 om 10:56:
het zelfde als altijd, en dat is het hem nou net!

Dat bedoelde ik eigelijk, maar ieder zn eigen mening over de beste hardstyleproducer ter wereld...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Machtig feest!

wel muf als je nog voor 40 euro aan drankbonnen hebt en wat voor onderweg wil meenemen maar dat je alles in de kliko kunt flikkeren omdat ze niet willen dat je het mee naar buiten neemt :S
laatste aanpassing

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
Ik vond het top feestie!!
Alleen die controles :S hahahaah

achteraf wel beter ;)

pfff
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kickass! op maandag 29 januari 2007 om 14:30:
de beste hardstyleproducer ter wereld...

dat is jou mening

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Henk! op maandag 29 januari 2007 om 14:52:
wel muf als je nog voor 40 euro aan drankbonnen hebt en wat voor onderweg wil meenemen maar dat je alles in de kliko kunt flikkeren omdat ze niet willen dat je het mee naar buiten neemt laatste aanpassing 29 januari 2007 14:55

wat dacht je van onder je jas!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 14:54:
Alleen die controles hahahaah

je werdt inderdaad niet een gefouileerd!
heb trouwens wel weer veel mensen afgevoerd zien worden door de ehbo!
maarja dat is geloof ik normaal in België
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 29 januari 2007 om 16:34:
maarja dat is geloof ik normaal in België

Alé wa zal iek is in da pilleke doe ey? Chloorconcentraat of mdma? :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kickass! op maandag 29 januari 2007 om 16:51:
Alé wa zal iek is in da pilleke doe ey? Chloorconcentraat of mdma?

Ja flikken ze dat?? zolang je het bij je vertrouwde adresje haalt is er toch geen ramp?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 29 januari 2007 om 16:33:
wat dacht je van onder je jas!

word lastig met 20 stuks :D
Waarschuw beheerder
Reverse was redelijk, onderling met me maatjes was het dik gezellig. Het feest zelf vond ik wat minder, maar das voornamelijk omdat de muziek VEELS te zacht stond!!

Weinig mensen zien skieen gelukkig, en het overgrote deel was nederlands...altijd leuk met zo`n feest in het buitenland:p

Waarschuw beheerder
donateur
Een superavond gehad, ruthless en the prophet :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 17:24:
ruthless

hoe hete zijn laatste plaat ??:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toef op maandag 29 januari 2007 om 17:20:
en het overgrote deel was nederlands...altijd leuk met zo`n feest in het buitenland:p

en we lieten het duidelijk merken HOLLAND HOLLAND!!!!
Waarschuw beheerder
haha das waar :P

Aaaargghhh Ik wil dat het weer 27 Januari is ... ook al ben ik moe enz. ik wil gewoon dat het nog een x is.

Het was echt geweldig en heb echt genoten
Waarschuw beheerder
volgend jaar ist weer
Waarschuw beheerder
www.reverze.be
www.be-dance.be
www.soonnight.com
www.tw-magazine.nl
www.partyflock.nl

Filmpjes:
http://www.badchix.com/modules/fun/article.php?storyid=575
http://youtube.com/profile?user=SandurrRSDlaatste aanpassing 29 januari 2007 06:17

http://www.travel2dance.nl - daar komen ze ook op te staan :)
Waarschuw beheerder
Zeer geslaagd feesje :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kickass! op maandag 29 januari 2007 om 14:28:
Uitspraak van knallen! op maandag 29 januari 2007 om 13:18:

Shit, hebk gemist!

Was een nieuwe remix..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 29 januari 2007 om 09:07:
En veel beter geregeld dan vorig jaar.

volledig mee eens..:yes:

Uitspraak van zipkwd op maandag 29 januari 2007 om 11:05:
42,50 exl, id&t is duur

Idd,zwaar commercieel en daar betaal je lekker voor door :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Henk! op maandag 29 januari 2007 om 14:52:
wel muf als je nog voor 40 euro aan drankbonnen hebt

Moet je ni de grote man uithange en er zoveel kopen hé :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van zipkwd op maandag 29 januari 2007 om 17:39:
we lieten het duidelijk merken HOLLAND HOLLAND!!!!

lol , was wel lache ja , volledige zaal mee aant roepe :)
op naar bassleader ;)
Btw : broek af tettn bloot Hollandse .. ;) bij rob&mc joe dachtk da ht was :d of bij dbt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heyyy
Het was mijn 1e reverze maar ik vond het echt super !!

Waarschuw beheerder
HOLLAND ging idd lekker door de zaalll....

Vraag me af of de hollanders of dat de belgen het broek af-tetten bloot-hollandsche h**ren zingen...

Zong wel mee maarjah... deed wel meer die niet goed voor me waren dusjah!
Uitleg please ;):)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van zalman op maandag 29 januari 2007 om 17:29:
Uitspraak van LABRAT op maandag 29 januari 2007 om 17:24:
ruthless

hoe hete zijn laatste plaat ??

Net alsof iemand zich dat nog ken herinneren :')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 17:01:
Ja flikken ze dat?? zolang je het bij je vertrouwde adresje haalt is er toch geen ramp?

Nee man , just kiddin:P wel ff afkloppen dan :D

Waarschuw beheerder
donateur
Heb me prima vermaakt :bounce:
Prima vermaakt en heb me Vlaams ook weer opgehaald :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 20:56:
Prima vermaakt en heb me Vlaams ook weer opgehaald

Perfect man (y) :p
Het was zeker gezllig :yes:
Waarschuw beheerder
supervet feest :yes: ik wil terug!!!!
Waarschuw beheerder
Het is wachte op de livesets waar ze "iets" gingen mee doen!
Vond het feest geweldig! Holland was zeker present, duidelijk te horen toen Villian riep "zijn er ook nederlanders?"
Sfeer was top!
Alleen zijn mijn benen wat stijf! :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op maandag 29 januari 2007 om 21:15:
Het was zeker gezllig

Alleen jammer dat ik jullie maar zo kort heb gezien
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vosqe op maandag 29 januari 2007 om 21:29:

gaan die erdan kome dan ..want van vorig jaar heb ek ook nix zenne ...:no:
Sfeer was top!

zeker weten (y) zo hoort het
Belgie en Holland kunne perfect samen feesten,nog maar is bewezen ;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 22:07:

next time hé man

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 22:07:

ni heb gezien :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van zipkwd op maandag 29 januari 2007 om 10:56:
echt knallen kan alleen als er niet steeds dode punten in een set zitten, en als de muziek niet hardt genoeg staat (maar dat lag niet aan promo)

En het tempo lag ook erg laag >>> of lag dat aan mij???

Durfde de koning himself binnensmonds zelfs "SLOMO" te noemen :nocheer: WTF >>> ben gelijk mn mond gaan spoelen...

Met een biertje welteverstaan ;)

Was jammer, misschien te veel van gehoopt :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **ZusterBlondy** op maandag 29 januari 2007 om 01:21:
Kreeg een elleboog in me zei , kreeg nog geen sorry hij ging vrolijk verder. Ik dacht ja schijt die zul je terug voelen heb hem flink voor zijn benen geschopt stond die toch wel ff raar te kijken

:roflol: Nice! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjorre op maandag 29 januari 2007 om 23:20:

In het begin van z'n set wel ja, maar dat kwam erna wel goed :)
Erg Kicke dat hij z'n demons remix gedraaid heeft, het ging flink loos voorin toen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op maandag 29 januari 2007 om 22:15:

gaan die erdan kome dan ..want van vorig jaar heb ek ook nix zenne ...

Heb Darcon gemaild voor het feest en ze zeiden me in de mail terug dat ze zeker iets gingen doen met de livesets...
Dus veronderstel van wel hé...
Waarschuw beheerder
was echt een gaaf feest, corne was alleen een beetje van de wereld hahahahaahaaa
Waarschuw beheerder
Uitspraak van iesknien op dinsdag 30 januari 2007 om 11:53:
In het begin van z'n set wel ja, maar dat kwam erna wel goed
Erg Kicke dat hij z'n demons remix gedraaid heeft, het ging flink loos voorin toen

Zelf die vond ik langzaam gaan :( terwijl dat juist het nummer is om los te gaan!
Waarschuw beheerder
www.reverze.be
www.be-dance.be
www.soonnight.com
www.tw-magazine.nl
www.partyflock.nl
www.travel2dance.nl
www.rage-online.be

De fotoshoots op Travel2dance staan nu ook online! http://www.travel2dance.nl/galleries/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjorre op maandag 29 januari 2007 om 23:20:

Durfde de koning himself binnensmonds zelfs "SLOMO" te noemen :nocheer:

gelukkig, nog iemand die mijn mening deelt. promo was gewoon niks deze keer!

te veel gehoopt idd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van zipkwd op dinsdag 30 januari 2007 om 16:48:
gelukkig, nog iemand die mijn mening deelt. promo was gewoon niks deze keer!
te veel gehoopt idd

Zijn sensation black 2004 set is gewoon niet te overtreffen :lief:

Heb Promo op veel andere feesten horen draaien maar op geen een feest is hij maar in de buurt gekomen van die magische set --> kippenvel werk :P

XXL
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 januari 2007 om 17:09:
Zijn sensation black 2004 set is gewoon niet te overtreffen

Heb Promo op veel andere feesten horen draaien maar op geen een feest is hij maar in de buurt gekomen van die magische set --> kippenvel werk

Jup... Amen... :respect:

Alhoewel het wel leuk was dat ie wat early draaide >>> daar ligt het tempo altijd wat hoger...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 22:46:
ni heb gezien

Nee dat was spijtig snel maar eens overdoen:p
Kom je naar Hard Bass?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 januari 2007 om 17:12:
Kom je naar Hard Bass?

:no: veeeeel te ver weg :p :$

Waarschuw beheerder
donateur

Ik hou totaal niet van Promo, maar op Sensation Black 2004 stond ik echt van hem te genieten :D

Arrêt Final :kwijl: Goede plaat die Ruthless draaide..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 januari 2007 om 17:12:
Hard Bass

Kan nu niet wachten op dat feest O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik mis toch een hele remmel foto's :S vooral op traveltodance
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vosqe op dinsdag 30 januari 2007 om 11:55:
Dus veronderstel van wel hé...

(y) nice,ben is benieuwd dan :p

Dat is waar,die is gewoon de bom :respect:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 januari 2007 om 17:37:
Arrêt Final Goede plaat die Ruthless draaide..

:respect:
En met Q-Ic b-day bash zien we hem als de echte Noize Provider :o :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op dinsdag 30 januari 2007 om 18:28:
En met Q-Ic b-day bash zien we hem als de echte Noize Provider :o :bounce:

Ben jij daar ook weer dan?
Dán gaan we elkaar weer zien, heb je gewoon écht misgelopen :'(
Heb er nachten niet van kunnen slapen O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 19:23:
Vraag me af of de hollanders of dat de belgen het broek af-tetten bloot-hollandsche h**ren zingen...

Dachte dat het frans...:P

Waarschuw beheerder
heb echt een super nachtje gehad :D
en had me er niks van voorgesteld maar echt een goei feestje :P

alleen die rutlles wat een bagger draaide hij met zn frozen flame :S

maar voor de rest super!!!!

en promo en technoboy helemaal :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vet naar mijn zin gehad ... echt jammer dat het voorbij is. maar het was daar wel erg glad oor op de trappen zag mensen voor me neus uitglijden :lol:

Heb nu al zin in 16 Mei Bassleader. Wanneer is de kaarten verkoop? Stond nog niks op Ticket Server

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Slingeraapje op dinsdag 30 januari 2007 om 19:19:
Wanneer is de kaarten verkoop?

Bassleader
Kaarten
Voorverkoop start morgen.
Kaarten zijn te verkrijgen bij TicketBox, op een speciale website, bij een aantal verkooppunten.

(F)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 januari 2007 om 18:37:
Ben jij daar ook weer dan?

Ik hoop het van wel,wil echt gaan...
Maar een vriend van me verjaard den 11ste en die wil naar Re-Loaded gaan ...:s maar ben druk bezig met hem te overtuigen hoor :p
De Line-up is weer (y)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 januari 2007 om 18:37:
Dán gaan we elkaar weer zien, heb je gewoon écht misgelopen
Heb er nachten niet van kunnen slapen

:hug: dan moete we da maar goedmaken hé ;)

Uitspraak van Slingeraapje op dinsdag 30 januari 2007 om 19:19:
Wanneer is de kaarten verkoop?

31 januari begint die ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op dinsdag 30 januari 2007 om 19:26:
Re-Loaded

Gewoon naar Complex gaan. Ik moet Kim ook overhalen, we zouden eerst naar Speakerfreaxz in Outland gaan, maar daar draait Partyraiser :nocheer:
En de line-up in Complex is veel beter, de vloer is tenminste daar niet glad en er zijn veel knappere mannen O:)

Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op dinsdag 30 januari 2007 om 19:26:
:hug: dan moete we da maar goedmaken hé ;)

Komt goed jochie :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 januari 2007 om 19:28:
en er zijn veel knappere mannen

Tuurlijk...wij zijn er o:)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 januari 2007 om 19:28:
Komt goed jochie

weet ek wel zenne ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 januari 2007 om 19:36:
Hahaha, jullie staan weer vooraan zeker?

normaal wel denk ek,de voorsten toog of anders aan den ander toog beneden hé :p
Zolang er maar nen toog is :p

Waarschuw beheerder
donateur
Die is er toch wel? Anders neem ik wel een kratje Juup mee, party @ Cindy's car b)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 januari 2007 om 19:46:
Die is er toch wel? Anders neem ik wel een kratje Juup mee, party @ Cindy's car

Tuurlijk datte...:p

Ook goed,kunne daar mss al opwarmen haha :lol:
Waarschuw beheerder
Weet er iemand miss nog een site waar foto's op staan ?
Heb al die site's gehad..zelfs de franse :s maar kan die van ons echt niet vinden..
Waarschuw beheerder
helaas niet nee.. weer eens vergeten te vragen .. :s
Waarschuw beheerder
er zouden nog foto's komen op funkycity.be
maar ze staan er nog niet op:(
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook nog niet al mijn foto's gevonden zoals altijd.
Weet dat het een vrouwelijke fotograaf was en ze vertelde dat de foto's voor de Reverze site waren.
Die info klopte in iedergeval niet.
Bianca & Angy zijn ook nog aan het zoeken. 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **Bianca** op dinsdag 30 januari 2007 om 20:28:
weer eens vergeten te vragen ..

Hmmm,minder ....:s
Want er zijn wel wa sites me pics...

Waarschuw beheerder
reverze was goed feestje, alleen mogen ze voortaan ruthless weg laten. wordt veel te commercieel, en dat was ook wel te horen aan zijn set.

Helden van de avond: Q-ic en Coone
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 januari 2007 om 00:48:
ruthless weg laten. wordt veel te commercieel

Ben van mening dat Ruthless een top dj is die aanvoelt waar het publiek op los gaat.
Die avond wilde het merendeel van het publiek de gangbare sound en aangezien hij er voor het publiek staat.
Het was misschien wel commercieel,maar het ging wel los.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 januari 2007 om 17:18:
veeeeel te ver weg

Wat ver is leuk :D

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 januari 2007 om 19:09:
draaide hij met zn frozen flame

Op me werk zet ik die plaat toch altijd wel ff wat harder :D

Uitspraak van J-Bo's event support op woensdag 31 januari 2007 om 08:40:
Ben van mening dat Ruthless een top dj is die aanvoelt waar het publiek op los gaat.
Die avond wilde het merendeel van het publiek de gangbare sound en aangezien hij er voor het publiek staat.

:yes: mee eens ach ja een keertje wat commercieel maak mij niet veel uit heb me er prima vermaakt.

Waarschuw beheerder
Heerlijk feestje was dat!

Waarschuw beheerder
donateur
nou er had een gozer een foto gemaakt van mij en me vriend... en die zou op de reverze site staan :S

maar die staat er owk al nie op :( en ze geve geen eens ff kaartje weg ofzw.. :S

vage shit mjah (N)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 januari 2007 om 00:48:
Helden van de avond: Q-ic en Coone

Ben het met je eens, maar als je keek hoeveel mensen bij Q-Ic een andere plaats opzochten, kan ik me zo voorstellen dat Ruthless dan weer wel gewaardeerd word :')
Waarschuw beheerder
Vond het echt een superr feest !!
echt heel geslaagd ! :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!amaai-gertjuh op woensdag 31 januari 2007 om 00:48:
ruthless weg laten. wordt veel te commercieel

mee eens, als je m hoort op de wat kleinere feesten zoals wel eens in outland is t meestal tog veel lekkerder dan op zo'n mega party...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 januari 2007 om 09:44:
Wat ver is leuk

Mmmm... niet altijd hoor :p
Waarschuw beheerder

Juistem! :respect:

En laat hij nou net als laatste nummer: Bass-D & King Matthew - In the mix draaien :cheer:!

Held :respect:! En ook nog een aardige gast ook! ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 januari 2007 om 15:16:
mee eens, als je m hoort op de wat kleinere feesten zoals wel eens in outland is t meestal tog veel lekkerder dan op zo'n mega party...

als dj wil je natuurlijk gewoon een goede set neer zetten waar het publiek bij los gaat, en waarschijnlijk was dit nu juist en grote struikelblok op reverze. Te jong publiek dat niet in clubs zoals outland komt, en ruthless enkel kent van TMF en de cd's
Waarschuw beheerder
donateur

Idd,je moet het publiek altijd volgen :yes:
Wnat als je de echt style van Ruud hoort...wordt het wat meoilijk voor het publiek denk ek ...
Meer platen van de US hardhouse (Underground Construction,Jasper Stone Traxx,Greedy records ...) en het CHR label (tis wel ff voor de kenners onder ons nu :) )
Deze style zijn ze niet gewoon ...

Of natuurlijk als hij draait als Noize Provider of Dr Hyde :p...zo hoor je ook een andere Ruthless ;)
En als Jeckyll draait die ook meer commercieel ...

Uitspraak van Petrochemical op woensdag 31 januari 2007 om 13:02:
Ben het met je eens, maar als je keek hoeveel mensen bij Q-Ic een andere plaats opzochten

Q-Ic ...:respect: zo hoor ik hem dus ook idd graag draaien..maar ja,komen we weer bij kwestie van smaak hé ...
Waarschuw beheerder
het was super (Y):D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 januari 2007 om 20:20:
Was het maar 10 februari

ben nog altijd aan het zagen bij de b-day boy :p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op woensdag 31 januari 2007 om 20:28:
ben nog altijd aan het zagen bij de b-day boy :p

Waarom?
Met zagen bedoel je toch zeuren hè? Om het even te vernederlandsen b)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 januari 2007 om 20:29:
Met zagen bedoel je toch zeuren hè?

yes...je hebt het door,zal je is goed vlaams (zeg antarps) leren spreken hé o:)

Ja omdat die naar Re-Loaded wil gaan ...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op woensdag 31 januari 2007 om 20:49:
Ja omdat die naar Re-Loaded wil gaan ...

Zeg maar dat ik naar Complex gaat, dat is dé reden om ook te gaan natuurlijk :roflol:

Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op woensdag 31 januari 2007 om 20:49:
je hebt het door,zal je is goed vlaams (zeg antarps) leren spreken hé o:)

Is goed, Antwerpen is echt een fantastische stad (L) Ben er helemaal verliefd op.. I love it!

Heb zelf "familie" in Kalmthout wonen, knulletje van 3 hebben ze, echt grandioos dat taaltje..
Nog meer Belgisch pracht: Het Swingpaleis (R.I.P.), Highstreet, Jupiler, FC de Kampioenen, Fata Morgana (tv-programma) en Reverze (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 januari 2007 om 20:55:
Zeg maar dat ik naar Complex gaat, dat is dé reden om ook te gaan natuurlijk

ok da doe ik :p

Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 januari 2007 om 20:55:
Antwerpen

als ek da zo lees ben je al bijna ingeburgerd :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op woensdag 31 januari 2007 om 21:04:
als ek da zo lees ben je al bijna ingeburgerd :D

Ik woon maar 6km van België vandaan.. ;)

Nee serieus; je kan me blij maken door met mij een dagje door Antwerpen te struinen.. Zondagochtend waren we ook vanaf het Sportpaleis naar het station gelopen, zie je straatjes waar je normaal nooit komt. Niet dat het interessant was, maar toch..
De Markt daar, de winkelstraatjes, de cafeetjes, de ijsbaan met kerst, de bioscoop, de haven, de tunnel ónder het water waarin je niet mag schreeuwen..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 januari 2007 om 21:08:
Nee serieus; je kan me blij maken door met mij een dagje door Antwerpen te struinen

dan wette we later weer wa doen o:)

de haven

daar werk ik :p

de tunnel ónder het water waarin je niet mag schreeuwen..

whiiii,de voetgangers tunnel :D

En natuurlijk...zoals de STRANGERS het zo schoon kunne zinge

De Grooeeeeeenpleuts,de Meeeir,de Kaiserlei....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op woensdag 31 januari 2007 om 21:14:
De Grooeeeeeenpleuts,de Meeeir,de Kaiserlei..

De wat??? :$ Kaiserlei zegt me wel wat ja, de rest niet :$

daar werk ik :p

Aha, kom ik je wel een keertje tussen die containers opzoeken ;)

dan wette we later weer wa doen o:)

Zal alleen maar lachen worden met je :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 januari 2007 om 21:17:
De wat???

De Groenplaats en de Meir hé :D
En de Keyserlei...kom je tegen als je heel de Meir bent afgelopen ..richting station ;)

Aha, kom ik je wel een keertje tussen die containers opzoeken

have fun :D

Zal alleen maar lachen worden met je

Hmmm,wie weet wie weet :p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op woensdag 31 januari 2007 om 21:19:
En de Keyserlei...kom je tegen als je heel de Meir bent afgelopen ..richting station

De Meir! :D Jaaaaaaaaaaaaa die ken ik :D

Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op woensdag 31 januari 2007 om 21:19:
Hmmm,wie weet wie weet :p

Eerst de 10e afwachten.. Heb er zin in.. Q-Ic :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 januari 2007 om 21:22:
De Meir! Jaaaaaaaaaaaaa die ken ik

tuurlijk da,welke vrouw niet hé :D

Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 januari 2007 om 21:22:
Eerst de 10e afwachten.. Heb er zin in.. Q-Ic

Ga men ebst doen om erbij te zijn..Noize Provider,HS,Bjorn Smith ...:o

Waarschuw beheerder
misschien een stom vraagje he, maar ik probeer op www.soonnight.com de foto's te bekijken, maar ik kom der niet uit met die franse taal :frusty:
weet iemand hoe ik bij de foto's van reverze kom?? O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ken ook geen Frans,maar links heb je een plattegrondje.
Druk op het hoogst gelegen gebied midden in het plattegrond.
Dan opent een nieuwe pagina met o.a de foto's van Reverze.

Misschien dat dit nog makkelijker werkt:
http://www.soonnight.com/photos-sport_paleis-festival_reverze-21040.html
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op woensdag 31 januari 2007 om 22:39:
Misschien dat dit nog makkelijker werkt:
http://www.soonnight.com/photos-sport_paleis-festival_reverze-21040.html

dankje, dankje!! (F)

dat moest ik hebben O:)

Waarschuw beheerder
donateur
tunnel ónder het water waarin je niet mag schreeuwen

:lol: daar mag je ook niet in fietsen :d :$
Waarschuw beheerder
J-Bo

heb je ook ff de foto's van Be-dance.be ? :')
Waarschuw beheerder
zo zie je maar, smaken verschillen. Ik vond ruthless samen met deepack de beste van de avond.
Q-IC vond ik daarentegen helemaal niets. echt een half uur stil gestaan. Ik kon daar niets mee. Het was dan wel live, maar teveel door elkaar en niet mijn ding.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sandurr op donderdag 1 februari 2007 om 15:22:
J-Bo

heb je ook ff de foto's van Be-dance.be

Ik moet net als jullie gewoon zoeken hoor,want ik spreek geen Frans.
Bij die site heb je een account nodig en heb geen zin en tijd omdat aan te maken. :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Das nouw jammer :')

maja ik had de tijd er al wel voor genomen alles ingevult enzo maar iets klopte er niet en kon niet ontcijferen wat er niet klopte dus toen kon die site maar lekker sterven :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 januari 2007 om 20:20:
Was het maar 10 februari

PARKZICHT :D
Waarschuw beheerder
http://www.youtube.com/watch?v=C3vaLuDMSa8

Vince @ Reverze
Waarschuw beheerder
kutfilmpje