... sooo!! dat was het nachtje weer wel
mijn plussen & minnen van deze nacht:
+
* snel binnen bij entree

* lockerbox

* vriendelijk & snel barpersoneel!! met coca cola, redbull ... volgende x ook graag smirnoff i.p.v. eristoff (hoe je het ook schrijft, ha!)
* Greg C, The Prophet & Technoboy

* de ufo, rotsen, lasers, vuurwerk & intro van de dj's ... top!!
-
* het geluid!! echt té zacht!!!

en er word wel gezegd dat ze aan regels vast zitten, prima kan ook best ... maar "vroeger" knalde het veeeeeeeeel meer!! bass moet je idd kunnen voelen!! leek soms net een café

vooraan, in het midden, boven in de ring ... overal gemakkelijk kunnen babbelen ... ach, voordeel dat ik geen schorre stem heb nu

* het gebouw zelf: wat een doolhof!! naast de main heb ik nog 1 area kunnen vinden, waar Darkraver draaide, maar sjit!! wat een sauna daar!!
* de drukte ... te erg gewoon!! later werd dat gelukkig wel weer beter!
* de controle aan de deur ... uhm controle? GEEN controle!! alleen mijn kaartje nodig gehad, verder niet gefouilleerd, tasje wilden ze niet zien & stopte iets in mijn zak ... maakte allemaal niets uit

maar dan wel weer strenge controle bij naar buiten gaan!! wij dachten, maken de drankbonnen nog even op & nemen dat mee voor onderweg, maar dat ging mooi niet door!
* de aankleding: de mainstage was mooi, maar achterin de zaal helemaal nix meer, was leuk geweest als daar ook nog lasers etc. waren geweest!
al met al heb ik me wel vermaakt tuurlijk, maar een 2e keer sportpaleis hoeft niet meer, puur omdat ik muziek hard beter vind overkomen!! knallen heb ik hier niet gedaan, en heb dat gewoon gemist
btw: flikkerde op de 1e ring nog zo'n lichtbak van Jim ineens naar beneden

je zou er maar net onderlopen ...