Partyflock
 
Forumonderwerp · 927749
­ Nederland
Betreft: evenement: Reverze, zaterdag 27 januari 2007 om 20:00
ik vond het een superfeest! alleen erg druk maar dat was te verwachten.
hoogtepunt voor mij was Promo op het einde en Kristof vs Yves in het 3de zaaltje!:respect:
alles was dit jaar ook goed geregeld.
en heb nog eens mogen genieten van het mooie uitzicht op de crowd wat je altijd had in het sportpaleis:kwijl:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 18:10:
Ik heb verder niks tegen mensen van 16 die feesten bezoeken maar het is een feit ( en zeker op jumpfeestjes)dat die kleine mannen/vrouwkes geen maat kunnen houden met drugs & dat die kereltjes er allemaal bij lopen alsof ze de zelf koning zijn...

XXL

Tsja.. Das mss wel weer zo soms.. ik zag ook wel soms kinders lopen die niet eens 16 waren volgens mij :o

maja vroeger vond jij het ook leuk om naar feest te gaan als je 16 was dus ga nou niet zeggen van 16 jarige kinderen irritant grut enzo..

niet lullig bedoeld maar vind het beetje vaag enzo. ;)
IK vond het zeker wel echt een zwaar geslaagd feest!
Idd wel pas na Ruthless toen het wat harder ging, vond het tot die tijd toch net iets te soft.

Maar vooral op het einde los in het midden van de main zaal op Technoboy en Promo was echt zwaar vet!

Volgend jaar misschien weer?!
 
Mijn laatste reactie daarna weer ontopic

Uitspraak van Sandurr op zondag 28 januari 2007 om 18:18:
maja vroeger vond jij het ook leuk om naar feest te gaan als je 16 was dus ga nou niet zeggen van 16 jarige kinderen irritant grut enzo..

Ten eerste leer lezen: ik zeg niet dat ik iedereen van 16 irritant grut vind, ik zeg dat die kleine bluffertjes die zichzelf TÉ erg begaaien irritant zijn & die liepen er gisteren genoeg...

Ten tweede: op mijn 16de liep ik niet strak van de pillen, leip van de GHB of waus van de keta doelloos over een feest te dwalen...snap!?

XXL
iemand een idee waar de fotos allemaal op komen ?
Let me know :D
 
Uitspraak van Sandurr op zondag 28 januari 2007 om 17:56:
jij bent zelf toen je 16 was nooit naar feestjes geweest?

Neej, in tegenstelling tot jou, was ik met mijn 17 jaar nog vollop met mijn modelbouwclubje bezig!

Jongeee, tuurlijk wel man..
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 18:23:
pillen, leip van de GHB of waus van de keta

ik ook niet :)
zit NOOIT aan die shit en zou het nooit doen ook.
is voor watjes en dat is mijn mening!
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 18:17:
heb er weer een aantal schuimbekkend weg kunnen dragen.

:O
 
jaja

was weer druk nachie samen met collega dennis
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 18:26:
jaja

was weer druk nachie samen met collega dennis

jij had dat verpleegsterkostuum aan?
en waar staan de foto's ?

ik weet alleen nog dat ik een gast van tw magazine tegenkwam...
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 18:23:
Ten tweede: op mijn 16de liep ik niet strak van de pillen, leip van de GHB of waus van de keta doelloos over een feest te dwalen...

Niet:| ?
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 18:17:
heb er weer een aantal schuimbekkend weg kunnen dragen.
ik blijf gekke henkie niet hoor!!

Gewoon laten liggen...

Hadden ook zon meisje geholpen dat niet eens meer kon lopen... En ze liep maar te schoppen en te slaan dat het goed ging > lieten haar los en ze ging gelijk weer tegen de grond... DOEI! Dat was dus de laatste keer...
 
Uitspraak van Ruud Awakening op zondag 28 januari 2007 om 18:30:
en waar staan de foto's ?

www.tw-magazine.nl inderdaad
www.be-dance.be heeft ook foto's gemaakt
www.reverze.be

en verder weet ik het niet..
 
net ook leuke foto's gezien.
was op tv :cheer:
Hoe was reverze ?!

Het was een geslaagde avond!
maar dat er uit word gegooid omdat je een bekertje met een klein beetje bier op de grond gooit slaat echt alles :S:S:vaag:
je word gelijk als een crimineel behandeld
5 man aan beveiliging die je er dan ff uitkickt en vervolgens zeggen dat je er niet meer in komt :S

haha nou sorry hoor maar dat is pas echt triest

ben een half uurtje daarna gewoon weer binnen gekomen en heb een suoer avond gehad !!
 
ja das wel triest ja :S
 
werden er setjes opgenome...of werd t uitgezonden?
voor de rest wel un aardig feestje
 
ja weet niet
was op tv en er komt een dvd uit blijkbaar
wie is er ook zo veel gefilmd????????
 
dank U
 
Uitspraak van Full Effect op zondag 28 januari 2007 om 19:17:
Hoe was reverze ?!

Het was een geslaagde avond!
maar dat er uit word gegooid omdat je een bekertje met een klein beetje bier op de grond gooit slaat echt alles
je word gelijk als een crimineel behandeld
5 man aan beveiliging die je er dan ff uitkickt en vervolgens zeggen dat je er niet meer in komt

haha nou sorry hoor maar dat is pas echt triest

ben een half uurtje daarna gewoon weer binnen gekomen en heb een suoer avond gehad !!

jah vieze kkpolitie maar maakt nie uit :D we hebbe lekker staan knalle nadat we buite ware haha we zijn gewoon lekker weer via de ingang naar binne gegaan, zo kun je dus wel zien dat belge idd dom zijn :P haha ze lette geen eens op :D :lol:

zeer geslaagde avond, prophet je draaide egt onwijs lekkah :D! (Y) :respect: voor deze man!
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 19:23:
wie is er ook zo veel gefilmd????????

Ik bij De Prophet vooraan :P :cheer: haha hele tijd :$
 
Suuuperfeest met alleen maar vette belgische jump!! Zeeeeer zeer goed vermaakt amaaaaaaij
 
Uitspraak van Tinusz op zondag 28 januari 2007 om 19:52:
Filmpjes + foto's Klik Hier!

mooi =)
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 15:55:
Uitspraak van Jupiler :bier: op zondag 28 januari 2007 om 14:45:
En voor de mensne die nu nog twijfelden aan ons Antwerpse sportpaleis,jullie zulle nu wel overtuigd zijn da het een pracht lokatie is

en het is een kut lokatie want de muziek in het sportpaleis is te zacht en het is een fucking doolhof

Het feest was supervet, de locatie kut. Allereerst is t voor iemand die Antwerpen niet kent lastig om bij t sportpaleis te komen met openbaar vervoer. Wij hadden verwacht dat er bussen zouden klaarstaan ofzo...niet dus!

T sportpaleis zelf is idd een doolhof! Half uur over gedaan om area 3 te vinden (waar trouwes erug goed werd gedraaid!). Het geluid in 3 was TOP! In de main was het maar matig...

Deepack was DE man, draaide super, Headhunterz ook trouwens! Early Rave was ook goed te doen, gelukkig was het in area 2 en 3 niet zo druk als de main.

Die Belgen sporen niet, stonden op alles te jumpen, of het nou Coone of Promo was :s

Maargoed, verder superfeest gehad, volgend jaar zeker weer!
 
Uitspraak van Benyi_ op zondag 28 januari 2007 om 20:26:
jumpen

tekken:lol::vaag:
vreselijk
bom bom :D

tot 4 uur staan jumpe en derna hakkee :D
en ja die wat daar stonde te jumpe op hardcore :(
op naar de volgende....
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 16:33:
de JUMP dj's kunnen wel plaatjes maken maar bij de meeste laat het draaien nogal te wensen over

Heb er ni echt van gemerkt ...degenne die ek wou horen hebbe zeker strak gedraaid..Tek Soldierz :respect: , Q-Ic,Coone ...top (y)

Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 16:33:
bass moet je niet horen die moet je voelen

da wete ek man,maar ja,das het prob daar en zal zo blijven...maar afhankelijk van waar we stonde ging het lekker :yes:
En de hardcore zaal..die ging wel stevig hard :yes:
Paul Elstak :respect:!!!!

Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 16:33:
nou ik weet niet of je vip was

Ik was idd VIP ja,gewoon om de drukte tege te gaan.
En drank was er nog met hopen.
Ja het eten was snel op maar ja,kom niet om te eten hé ,hehe :p
Maar da was wel te verwachte..wordt van geprofiteerd hé ;)
En een t-shirt ..dno man,denk ni da het er mee inzat...

Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 16:33:
das mijn mening en jij hebt de jouwe

Gelukkig maar :bier: anders zou het leven saai zijn hé man :D

Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 16:33:
overig wel een plus punt de sfeer was goed en de lasers kkvet en er werd een leuke show van gemaakt als de dj's kwamen

Yep dat was het zeker :yes:
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 17:34:
er ws op de bovenste ring een ruimte waar je drank,bonnen en sigaretten kon halen, alleen wel goed verborgen achter 1 van de 25 deuren ofzow

whaha ja juist helemaal boven aan,geen mens die het wist zijn denk ek :roflol:
Een toog van een 50 meter erbinne waar 5 man stond :lol:
Uitspraak van Benyi_ op zondag 28 januari 2007 om 20:26:
Die Belgen sporen niet, stonden op alles te jumpen, of het nou Coone of Promo was

Uitspraak van Sjorre op zondag 28 januari 2007 om 17:22:
WEES GEEN STUMPER >>> SCHOP DIE JUMPER

:yes:
snap t probleem niet van 'niet hakken op hardcore'
ik doe niet aan een bepaald dansje op een bepaalde muziekstijl.
Ik hoor een vette plaat en ga gewoon uit mn plaat, hoe dan ook! polonaise of tikkertje of jumpen of stuiteren of jumpen BOEIEN!!!
 
twas gewoonweg e bangelijk goeie fieseje
ik wals altijd is da ook verkeerd?
Uitspraak van HardbazzFreak op zondag 28 januari 2007 om 21:36:
Ik hoor een vette plaat en ga gewoon uit mn plaat, hoe dan ook! polonaise of tikkertje of jumpen of stuiteren of jumpen BOEIEN!!!

Juist! (y)
Alsof 'hakken' geen gehypt dansje is...
ik vond het wel een heerlijk feestje :D
zaal 2 even geweest maar lang geduurd voor te zoeken
zaal 3 ging al wa makkelijker, enkel de security doet soms over de minste problemen onozel ook.
maar voor de rest main hal mocht de muziek wat luider bij coone enz enz enz vanaf Ruthless en the prophet ging het al luider maar wa te laat
hal 3 was de muziekkwaliteit zeker TOP :D
zeer mooie livesets neergezet :D

en voor de mensen uit BE
Vrijdag 2 februari REVERZE SPECIAL om 21.30 OP JIMTV
Uitspraak van HardbazzFreak op zondag 28 januari 2007 om 21:36:
polonaise

:respect: hebbe we ook nog gedaan met het setje van Paul Elstak whaha :D
En dan lekker hakke zenne !!!!!

Het is soms eenraar zicht enzo,maar zolang iedereen uit hun dak gaat maakt me da ni uit :D
Want daar doen we het voor
 
Leuk marginaal feesje :lol:
 
Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op zondag 28 januari 2007 om 20:56:
whaha ja juist helemaal boven aan,geen mens die het wist zijn denk ek :roflol:
Een toog van een 50 meter erbinne waar 5 man stond :lol:

idd, haha, dikke lol. we vroegen zo: zouden jullie niet liever ergens anders staan? En zo'n kerel: "tja, orders van de chef"

:p
laatste aanpassing
 
Uitspraak van HardbazzFreak op zondag 28 januari 2007 om 21:36:
snap t probleem niet van 'niet hakken op hardcore'
ik doe niet aan een bepaald dansje op een bepaalde muziekstijl.
Ik hoor een vette plaat en ga gewoon uit mn plaat, hoe dan ook! polonaise of tikkertje of JUMPEN of stuiteren of JUMPEN BOEIEN!!!

Nou jij hebt duidelijk voorkeur voor jumpen :lol:

XXL
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 18:23:
Mijn laatste reactie daarna weer ontopic


Uitspraak van Sandurr** op zondag 28 januari 2007 om 18:18:
maja vroeger vond jij het ook leuk om naar feest te gaan als je 16 was dus ga nou niet zeggen van 16 jarige kinderen irritant grut enzo..

Ten eerste leer lezen: ik zeg niet dat ik iedereen van 16 irritant grut vind, ik zeg dat die kleine bluffertjes die zichzelf TÉ erg begaaien irritant zijn & die liepen er gisteren genoeg...

Ten tweede: op mijn 16de liep ik niet strak van de pillen, leip van de GHB of waus van de keta doelloos over een feest te dwalen...snap!?

XXL

als je leest dat het vanaf 16 jaar is moet je er niet naartoe gaan als je er niet tegen kan

oja en dat geXXL achter elke post die je plaatst is irritant
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 22:57:
als je leest dat het vanaf 16 jaar is moet je er niet naartoe gaan als je er niet tegen kan

oja en dat geXXL achter elke post die je plaatst is irritant

Ten eerste kan jij ook al niet lezen...
Ten tweede ga jij nou maar voor je dochtertje zorgen papa pannuhkoek :lol:

XXL
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 18:23:
Ten eerste leer lezen: ik zeg niet dat ik iedereen van 16 irritant grut vind, ik zeg dat die kleine bluffertjes die zichzelf TÉ erg begaaien irritant zijn & die liepen er gisteren genoeg...

leer lezen??leer schrijven gozer,beetje dubbelzinnig wat je hier schrijft he

eerst zeg je dat je ze niet erritant vind en vervolgens noem je ze kleine bluffertjes die zichzelf te begaaien en IRRITANT zijn

en voor me dochtertje zorgen doe ik wel hoor mafkees,daar heb ik geen sukkel voor nodig om me daar iets over te vertellen
laatste aanpassing
 
maar genoeg gelul,laten we hier maar on topic gaan


reverze was gewoon een topfeest!
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 23:13:
leer lezen??leer schrijven gozer,beetje dubbelzinnig wat je hier schrijft he

eerst zeg je dat je ze niet erritant vind en vervolgens noem je ze kleine bluffertjes die zichzelf te begaaien en IRRITANT zijn

en voor me dochtertje zorgen doe ik wel hoor mafkees,daar heb ik geen sukkel voor nodig om me daar iets over te vertellenlaatste aanpassing 28 januari 2007 23:15

Nee mensen van 16 vind ik niet irritant, wel die mensen/bluffertjes van 16 die zichzelf te erg begaaien dat staat er ook bijdehand hert :flower:

XXL
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 22:17:
idd, haha, dikke lol. we vroegen zo: zouden jullie niet liever ergens anders staan? En zo'n kerel: "tja, orders van de chef"

hahaha,kapotgaan gewoon :roflol: