| Betreft: | evenement: Flockers, zaterdag 24 februari 2007 om 21:00 |
Als je echt gefouleeeerd word in hokje gaat alles uit
kun je niet en doosje paracetamollen meenemen?? of doen ze daar ook al moeilijk over??? dan verstop je t daarin ofsow.. zorg je dat er ook echte paracetamolle bij zitten zodat je ze die kan tonen.. kweeniej.. gebruik zelf nix, dus k zou t allemaal niet goed weten.. mjaa iedereen die t doet moet t lekker zelf weten
Ik dek dat dat er tegenwoordig niet veel meer zijn.. iedereen noemt zich tegenwoordig al dealer al ze meer dan 6 pille op zak hebben...
Lieverd als iedereen zo veel pille naar binnen zou smokkelen.. en het allemaal geaccepteert word, zou het 1 grote bende worden
ik heb solciale hygiene geleerd
kijk, zero tolerance ofniet, maakt allemaal niet uit, als we drugs mee naar binnen willen nemen, doe we dat toch wel, de bewaking gaat toch echt niet alle bilspleten, tieten, boxershorts, hotpants en stringetjes onderzoeken. ik heb een lieve vriendin die alles meesterlijk kan wegstoppen dus ik maak me helemaal geen zorgen.
Dat mag iedereen voor zich zelf weten..
Lieverd als iedereen zo veel pille naar binnen zou smokkelen.. en het allemaal geaccepteert word, zou het 1 grote bende worden, of ben jij zo optimistisch dat je denkt dat het allemaal wel goed zal gaan.
Als iedereen met meerdere pille naar binnen zou gaan, zal er ook meer kans zijn op dealen.. dealen betekend ook.. slechte producten in omloop..naja en ik hoef jou niet te vertellen wat er gebeurt met slechte producten.
Sommige hebben aan 1 niet genoeg
Denk dat de gemiddelde pillen slikker toch echty geen bende maakt maar jusit gezellig is
Puur gelul, mensen die het verkopen gebruiken het vaak zelf ook.
Ga je nuchter proberen te dealen dan zal je er een stuk minder snel vanaf komen, je bent je eigen visitekaartje.
Er zijn trouwens geen Bee's die opzettelijk pillen draaien waar vergif in zit, verzieken van je eigen markt zou dat zijn.
Slechte pillen bevatten gewoon weinig actieve stoffen.
hoe meer pilleslikkers hoe gezelliger
hahahah je zou es moeten weten wat je mist !
Denk dat de gemiddelde pillen slikker toch echty geen bende maakt maar jusit gezellig is
gemiddelde maar er zullen er genoeg zijn die er ene potje van maken. en als er zo veel dealers rond zouden lopen zal het eerder op een drugsmarkt lijken dan op een gezellig feestje
anders stop je ff met zo te zeuren. ga lekker naar fox kids planet ofzo
er genoeg zijn die er ene potje van maken.
en als er zo veel dealers rond zouden lopen zal het eerder op een drugsmarkt lijken dan op een gezellig feestje
Daarom als het gewoon legaal is dat je het mee naar binnen mag nemen. Neemt iedereen z'n eigenspul mee en hoef je het niet op het feest zelf te halen
En er zullen genoeg niet gebruikers er nog een veel groter potje van maken..
Kom maar naar flockers gaan we samen gezellig naar binnen werken
Ja ik wilde naar flokkers maarja zit dan al als het goed is in deutchland beetje wintersporte als de sneeuw mee zit...
tenzij je weer 1 dooie wil op flockers
he dood ga je niet zomaar je heb gebruikers en misbruikers en iedereen bepaalt het zelf hoe die het gebruikt en er word niet alleen bij feesten gebruikt toch in de kroeg kan je ook alles krijgen
Slecht hoor op de verjaardag van flock op vakantie gaan
emiddelde maar er zullen er genoeg zijn die er ene potje van maken. en als er zo veel dealers rond zouden lopen zal het eerder op een drugsmarkt lijken dan op een gezellig feestje
Puur gelul, mensen die het verkopen gebruiken het vaak zelf ook.
Ga je nuchter proberen te dealen dan zal je er een stuk minder snel vanaf komen, je bent je eigen visitekaartje
En die moeite is het dus allemaal waard?
Ik gebruik geen drugs, dus ik heb ook echt geen idee..
Kan je me gek vinden.. maar ik snap het probleem ook echt niet.. dat zoiets niet gewoon mag.
Mensen doen het blijkbaar toch wel, omdat het feest anders niet tof is? Ik kan geen andere reden bedenken.
En die moeite is het dus allemaal waard?
Ik gebruik geen drugs, dus ik heb ook echt geen idee..
Kan je me gek vinden.. maar ik snap het probleem ook echt niet.. dat zoiets niet gewoon mag.
Mensen doen het blijkbaar toch wel, omdat het feest anders niet tof is? Ik kan geen andere reden bedenken.
Tip neem ghb mee, ruiken ze niet.
Hehe ik denk dat ze je weinig kunnen maken als je zegt dat ze van je tieten af moet blijven eerlijk gezegd