Partyflock

Forumonderwerp · 927229
Betreft: evenement: Flockers, zaterdag 24 februari 2007 om 21:00

Waarschuw beheerder
donateur
Flockers, dat zal weer een super feest worden! Drugs zal daar ook weer in grote getalen gebruikt gaan worden, maar hoe krijgen we het naar binnen? Weer zero tolerance als bij Qlimax?
Help elkaar hier, en geef tips!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 00:01:
In je zak houden, en vlak voor en tijdens de controle een aansteker leeg laten lopen in dezelfde zak wordt door mexicaanse drugssmokkelaars

denk dat je dan koude kloten krijgt maat :P

Waarschuw beheerder
Maak me er niet druk om, heb tot nu toe altijd nog mee naar binnen gekregen. Meestal stop ik het in mn schoen, nog nooit betrapt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op zaterdag 27 januari 2007 om 17:31:
Bij qlimax twee vrienden van mij ook gepakt door die klote honden en die hadden het bij hun lul....allebei 200 euro boete + hun VIP kaartje kwijt

Ja dat was echt kut voor ze.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 21:36:
Maak me er niet druk om, heb tot nu toe altijd nog mee naar binnen gekregen. Meestal stop ik het in mn schoen, nog nooit betrapt.

:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 21:36:

Ik ben op meerdere feesten geweest waar bezoekers gewoon hun schoenen uit moesten doen. Dus als het zero tolerance wordt wens ik je veel succes...

Waarschuw beheerder
Nou en de drugs in je boxer ? geen die mij daar voelt hoor..althans geen portier

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 januari 2007 om 00:24:
Maar de vraag of het zero tolerance is, vind ik heel normaal.
Er staat namelijk helemaal niks over drugs in de teksten die zijn verschenen over flockers.
Maarja aangezien het arnhem is zou het wel weer zero tolerance zijn

Altijd zero tolerance bij grote feesten in Gelderdome
Waarschuw beheerder
gewoon aan je vriendin geven
meisjes worden bijna nooit gefoejeerd

jaja
ik weet dat ik het woord gefoejeerd
verkeerd schrijf :D

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
Dacht dat die honden geen XTC konden ruiken... tenminste.. ben er altijd zonder problemen mee langs gelopen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van madonna(k) op maandag 29 januari 2007 om 02:22:
gewoon aan je vriendin geven
meisjes worden bijna nooit gefoejeerd

jaja
ik weet dat ik het woord gefoejeerd

dat is tegenwoordig ook anders hoor..........ze sturen de meiden door na een vrouwelijke agent en die gaan gewoon onder je bh etc........
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 18:19:
Dacht dat die honden geen XTC konden ruiken... tenminste.. ben er altijd zonder problemen mee langs gelopen...

tuurlijk kenne ze da ruiken :P
Waarschuw beheerder
geloof ik me ik weet zeker een manier om het binnen te krijgen ook als een politieagente me zou fouilleren :D

Waarschuw beheerder
van de zomer hebben ze me niet eens gefoulleerd bij verschilllende feesten, kwam denk ik omdat ze dachten dat ik toch niks kon verberen met zo weinig kleren aan

toch wel :devil:

tis idd beter om de drugs aan een vriendinnetje te geven :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 januari 2007 om 11:33:
tuurlijk kenne ze da ruiken

Ben toch vaak langs Rex gelopen hoor, met me broek met snoepgoed...

Dusjah...

Misschien kunnen ze maar 1 soort drugs ruiken...

Tegenwoordig ben ik te schijterig om mee te nemen...
Kan het niet gebruiken om gepakt te worden, me werk accepteert geen fouten meer...

Eerst gepakt met handel in vuurwerk... Motor opgeblazen van me lease bak hahaha...
Als ik nou weer moet bellen van mensen ik kom vandaag niet... zit op het pliesiehok hahahah

Denk dat ze zeggen lever je spullen maar in

Waarschuw beheerder
gewoon goed wegstoppen op welk feest dan ook, het is hun beroep om te zorgen dat er geen drugs naar binnen worden genomen.
alsof hun niet weten dat iedereen zn boxer volstouwt met snoep en snatz, alleen mogen ze daar niet voelen.

Waarschuw beheerder
Gewoon alles van te voren naar binnen werken, je wilt toch lijp worden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 januari 2007 om 13:38:
gewoon goed wegstoppen op welk feest dan ook, het is hun beroep om te zorgen dat er geen drugs naar binnen worden genomen.
alsof hun niet weten dat iedereen zn boxer volstouwt met snoep en snatz, alleen mogen ze daar niet voelen.

precies ze weten echt wel waar mensen het stoppen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss-J op dinsdag 30 januari 2007 om 14:27:
precies ze weten echt wel waar mensen het stoppen

ja ze zijn idd niet echt achterlijk....
ben benieuwd of ze ooit de broeken uit gaan doen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 januari 2007 om 14:30:
ja ze zijn idd niet echt achterlijk....

haha zou wel leuk gezicht zijn :P
Waarschuw beheerder
douw het gewoon in je poepert. Mog je gepakt worden is er ecth geen probleem. Ik zie de politie echt niet zijn vinger in mijn aars roeren :s
Waarschuw beheerder
hmm nee dan nog liever in dat andere gat :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrOtOtyPe™ op dinsdag 30 januari 2007 om 15:11:
douw het gewoon in je poepert. Mog je gepakt worden is er ecth geen probleem. Ik zie de politie echt niet zijn vinger in mijn aars roeren

doen ze echt wel als ze je echt niet vertrouwen ben je geoon de lul mag je het kamertje in mag je een paar x bukken:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HardstylePassie op dinsdag 30 januari 2007 om 16:21:
mag je een paar x bukken

Tjah als meisje kan je er een touwtje aan hangen... en dan zeggen dat je in de maandelijkse periode zit...

Moet je het zaakje wel niet de poepert stoppen natuurlijk hahahah

Waarschuw beheerder
maak een paar mooie zelfgemaakte sigaretjes vol met snoepgoed in een nieuw pakje sigaretten stoppen,..wel netjes de folie verpakking weer dichtdoen. Is da nix?

Waarschuw beheerder
donateur
eerlijk gezegd denk ik dattie honden HELEMAAL geak worden want 9,5 van de 10 mensen heeft drugs op zak :woop:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 januari 2007 om 14:30:

is al is gebeurd bij maatje van mij die moest mee lopen

maar gelukkig hebben wij vrouwen zat plekken dat ze zelfs met foulieren nie kunnen vinden :woep:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 januari 2007 om 19:07:
gelukkig hebben wij vrouwen zat plekken

Hey Lianna hahaha!
Wij mannen hebben ook plekjes waar geen zon schijnt hoor
Waarschuw beheerder
Tuurlijk; die fouilleer-mensen weten ook wel dat 3kwart van de mensen wat bij zich heeft.. maar ik geloof dat ze vooral fouileren op grote hoeveelheden, die kun je ook moeilijker ongemerkt in je broek (ofzo) stoppen!

Ik denk iig dat het ze vrij weinig boeit als je 'n paar pilletjes voor jezelf meeneemt, zolang je maar niet echt aan de handel gaat enzo..
Ik heb al 'n paar x meegemaakt dat ze me helemaal niet fouilleerden.. bij outblast keken ze niet eens in mijn tasje :9

maarja ik zie er schijnbaar nogal onschuldig uit o:) ghehe.. Best handig ;) (6)

Moraal van mijn verhaal; meenemen gaat best zolang 't ma nie kei veel is! Succes :P

Waarschuw beheerder
donateur
Nou bij Qlimax was 3 al te veel:X

Waarschuw beheerder
wettelijk gezien mag je maar 1 pil bij je hebben pep coke of meerdere aantal pillen heb je gewoon een probleem als ze het vinden...heb je meer dan 10 pillen bij je dan mag je ff 6uur mee maar soms mag je dan na 2uur ook alweer na huis :) of alsnog het feest binnen :)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 januari 2007 om 19:28:
Hey Lianna hahaha!
Wij mannen hebben ook plekjes waar geen zon schijnt hoor

ja joh?? da wist ik nie hoor :o hahaha lol

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 17:59:
maar hoe krijgen we het naar binnen? Weer zero tolerance als bij Qlimax?
Help elkaar hier, en geef tips!

hahaha :lol:

Moet je vooral zeggen hoe en waar je het meeneemt, dan weten de mensen die fouilleren dat ook gelijk!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 januari 2007 om 16:41:
Tjah als meisje kan je er een touwtje aan hangen... en dan zeggen dat je in de maandelijkse periode zit...

Moet je het zaakje wel niet de poepert stoppen natuurlijk hahahah

maar ik heb het niet over de dames maar over de heren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boefje..(f) op dinsdag 30 januari 2007 om 19:51:
Tuurlijk; die fouilleer-mensen weten ook wel dat 3kwart van de mensen wat bij zich heeft.. maar ik geloof dat ze vooral fouileren op grote hoeveelheden, die kun je ook moeilijker ongemerkt in je broek (ofzo) stoppen!

Ik denk iig dat het ze vrij weinig boeit als je 'n paar pilletjes voor jezelf meeneemt, zolang je maar niet echt aan de handel gaat enzo..
Ik heb al 'n paar x meegemaakt dat ze me helemaal niet fouilleerden.. bij outblast keken ze niet eens in mijn tasje

maarja ik zie er schijnbaar nogal onschuldig uit ghehe.. Best handig

Moraal van mijn verhaal; meenemen gaat best zolang 't ma nie kei veel is! Succes

is ook merendeels zo;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 januari 2007 om 18:46:
Moet je vooral zeggen hoe en waar je het meeneemt, dan weten de mensen die fouilleren dat ook gelijk

Alsof die dat sowieso niet allang weten...

Waarschuw beheerder
Ik ben jarig die avond...dus neem wel grote zak ''snoep'' mee en trakteer iedereen...hiep:xtc: hiep:xtc:...en gaaaaan!!:lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als het zoveel moeite kost om het mee naar binnen te nemen dan hoeft het voor mij al niet meer, ga er dan geen risico voor nemen koop het daarbinnen wel hahahha

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van vanessatjuhh op woensdag 31 januari 2007 om 23:03:
a er dan geen risico voor nemen koop het daarbinnen wel hahahha

Ja maar het kutte dan is dat je niet weet wat je in je handen hebt.

Waarschuw beheerder
de geur van de drugs blijft om het object heen hangen en dat ruiken die kk honden...
kzou er gwoon voor zorgen dat je lekker space bent voordat je naar binnen gaat..

je kan trouwens ook wat huishoud folie om je illey doen en achter in je mond tussen je wangen en tanden stoppen.

mja...als ze t egt willen vinden ze t altijd wel :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 februari 2007 om 00:49:
mja...als ze t egt willen vinden ze t altijd wel

:no:

als jij echt wil dat ze het niet vinden, vinden ze het juist nooit ;)

Waarschuw beheerder
tis altijd t proberen waard..heb gwoon sgijt.. gedraag je normaal en voor je het weet sta je binnen met je vooraad :xtc::coke:;)
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon ergens bij je lul stoppen (Y)

plak het desnoods in je boxershort

weet je altijd zeker dat niemand het vindt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 februari 2007 om 00:49:
gwoon voor zorgen dat je lekker space bent voordat je naar binnen gaat

Zouden ze je dan binnen laten??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 februari 2007 om 06:10:
Zouden ze je dan binnen laten??

merken ze meestal niet (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennisº³º op donderdag 25 januari 2007 om 20:21:
Dat gaat je nog flink tegenvallen

flink tegenvallen?? man jij bent zaterdag naar een feest geweest waar de helft van de djs niet is op komen dagen !
Waarschuw beheerder
Drank werkt ook goed!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vragen of je oma even meegaat en die alles in der bh meegeven,..kiloos kun je meenemen volgens mij dat 'oud wijf' fouilleren ze toch niet met der dikke frieten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vanessatjuhh op woensdag 31 januari 2007 om 23:03:
geen risico voor nemen koop het daarbinnen wel hahahha

lekker dom dan neem je nog meer risico omdat je nooit weet wat je koopt je weet de sterkte nie en of t getest is etc etc....

Waarschuw beheerder
gewoon iedereen zijn hond mee...kunnen de honden vriendjes worden

Waarschuw beheerder
een vriend van mij ging een keer naar een feest, had ie zijn pillen nog niet weggestopt, en hij stond al in de rij.
dus wat doet ie: hij stopt een in elk oor...
je voelt m al aan komen, he?
kreeg ie ze er niet meer uit!
is ie naar de ehbo geweest, die heeft ze er gewoon uitgehaald en aan hem terug gegeven,
en hij heeft ze nog opgegeten ook! hahaaha

en voor de mensen die het in hun schoen stoppen: doe het in je sok, als je dan je schoen uit moet trekken, is er nog nix aan de hand! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gewoon in een klein zakje in je bek stoppen en als je er door bent weer terug in je broekzak
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 februari 2007 om 18:51:
gewoon in een klein zakje in je bek stoppen en als je er door bent weer terug in je broekzak

ja en praten dan, dat is helemaal verd8
laatste aanpassing