| Betreft: | evenement: Flockers, zaterdag 24 februari 2007 om 21:00 |
Maak me er niet druk om, heb tot nu toe altijd nog mee naar binnen gekregen. Meestal stop ik het in mn schoen, nog nooit betrapt.
Maar de vraag of het zero tolerance is, vind ik heel normaal.
Er staat namelijk helemaal niks over drugs in de teksten die zijn verschenen over flockers.
Maarja aangezien het arnhem is zou het wel weer zero tolerance zijn
gewoon aan je vriendin geven
meisjes worden bijna nooit gefoejeerd
jaja
ik weet dat ik het woord gefoejeerd
Dacht dat die honden geen XTC konden ruiken... tenminste.. ben er altijd zonder problemen mee langs gelopen...
tuurlijk kenne ze da ruiken
gewoon goed wegstoppen op welk feest dan ook, het is hun beroep om te zorgen dat er geen drugs naar binnen worden genomen.
alsof hun niet weten dat iedereen zn boxer volstouwt met snoep en snatz, alleen mogen ze daar niet voelen.
douw het gewoon in je poepert. Mog je gepakt worden is er ecth geen probleem. Ik zie de politie echt niet zijn vinger in mijn aars roeren
mag je een paar x bukken
Hey Lianna hahaha!
Wij mannen hebben ook plekjes waar geen zon schijnt hoor
Tuurlijk; die fouilleer-mensen weten ook wel dat 3kwart van de mensen wat bij zich heeft.. maar ik geloof dat ze vooral fouileren op grote hoeveelheden, die kun je ook moeilijker ongemerkt in je broek (ofzo) stoppen!
Ik denk iig dat het ze vrij weinig boeit als je 'n paar pilletjes voor jezelf meeneemt, zolang je maar niet echt aan de handel gaat enzo..
Ik heb al 'n paar x meegemaakt dat ze me helemaal niet fouilleerden.. bij outblast keken ze niet eens in mijn tasje
maarja ik zie er schijnbaar nogal onschuldig uit ghehe.. Best handig
Moraal van mijn verhaal; meenemen gaat best zolang 't ma nie kei veel is! Succes
a er dan geen risico voor nemen koop het daarbinnen wel hahahha
geen risico voor nemen koop het daarbinnen wel hahahha