Partyflock
 
Forumonderwerp · 927229
­ Nederland
 
Flockers, dat zal weer een super feest worden! Drugs zal daar ook weer in grote getalen gebruikt gaan worden, maar hoe krijgen we het naar binnen? Weer zero tolerance als bij Qlimax?
Help elkaar hier, en geef tips!
Uitspraak van LLke op donderdag 8 februari 2007 om 15:29:
BH voelen: jawel hoor. Ben al meerdere malen onder m'n top gevoeld (door een vrouw dus) en die trien trok gewoon m'n BH een stukkie naar voren

Jeetje je zal maar papier rijst op iets anders in je bh hebben dan rot dat er zo allemaal uit :/
Uitspraak van San8) op donderdag 8 februari 2007 om 16:48:
Jeetje je zal maar papier rijst op iets anders in je bh hebben dan rot dat er zo allemaal uit

wablief???
 
Uitspraak van HardstylePassie op donderdag 8 februari 2007 om 02:04:
En jij denkt dat jou dat gaat lukken ??

Tuurlijk:)
Mij wel:jaja:
Uitspraak van LLke op donderdag 8 februari 2007 om 16:56:
wablief???

idd dat was nog al krim geschreven haha ik bedoelde,

Je zal maar met papier, rijst , of iets anders in je bh hebben, en iemand trekt aan je bh, dan rot het er allemaal uit.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 februari 2007 om 16:57:
Tuurlijk
Mij wel

jij bent echt niet 100 man dalfert
 
Uitspraak van HardstylePassie op donderdag 8 februari 2007 om 17:41:
jij bent echt niet 100 man dalfert

Of je gaat er even op in:cheer:
Uitspraak van San8) op donderdag 8 februari 2007 om 17:03:
Je zal maar met papier, rijst , of iets anders in je bh hebben, en iemand trekt aan je bh, dan rot het er allemaal uit.

inderdaad.. maar ik heb bh'tje met voeringkje én een geheim vakkie in m'n tas waar ze nooit achterkomen. heb zelfs een broek met een zakkie aan de binnenkant van de band (y)
 
flockers is toch drugs?:P
 
flockers is toch drugs?:P
Uitspraak van LLke op donderdag 8 februari 2007 om 15:29:
BH voelen: jawel hoor. Ben al meerdere malen onder m'n top gevoeld (door een vrouw dus) en die trien trok gewoon m'n BH een stukkie naar voren en voelde met d'r vingers onder de rand!!

Haha vind dat wel heel bizar moet ik zeggen :lol:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 februari 2007 om 19:56:
flockers is toch drugs?

met jou kan ik praten :P
Uitspraak van Shagwell op donderdag 8 februari 2007 om 20:02:
Uitspraak van LLke op donderdag 8 februari 2007 om 15:29:
BH voelen: jawel hoor. Ben al meerdere malen onder m'n top gevoeld (door een vrouw dus) en die trien trok gewoon m'n BH een stukkie naar voren en voelde met d'r vingers onder de rand!!

Haha vind dat wel heel bizar moet ik zeggen

was in duitsland he denk ander beleid dus word grondiger gezocht;)
 
Uitspraak van Bart1981 op dinsdag 6 februari 2007 om 01:13:
Kortom het is heel simpel. Arnhem -> Zero Tolerance -> Je mag helemaal niks bij je hebben.

(Y)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 februari 2007 om 00:28:
Uitspraak van SharkBite2004 op dinsdag 6 februari 2007 om 01:13:
Kortom het is heel simpel. Arnhem -> Zero Tolerance -> Je mag helemaal niks bij je hebben.

beginnen we weer opnieuw ;)
 
flockers is toch drugs

nee dat zijn poppers :P
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 17:59:
Weer zero tolerance als bij Qlimax

jaja arnhem
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 februari 2007 om 19:56:
flockers is toch drugs?

maar is proberen dan
 
Uitspraak van LLke op donderdag 8 februari 2007 om 15:29:
BH voelen: jawel hoor. Ben al meerdere malen onder m'n top gevoeld (door een vrouw dus) en die trien trok gewoon m'n BH een stukkie naar voren en voelde met d'r vingers onder de rand!! Sta je stom te kijken.... jammer voor haar dat het in de voering zat.

Bij q base had ik dat ook maar ik had alleen een leeg zakje in me bh zitten (voor de verdeling later ;)) en ze haalt t zakje eruit en zegt: hier heb je niks aan he?? ik: nee indd gooi maar weg! en ik mocht doorlopen :s:s:s
Uitspraak van Shagwell op donderdag 8 februari 2007 om 20:02:
Haha vind dat wel heel bizar moet ik zeggen

ik ook maar een vrouw schijnt dat te mogen...
Uitspraak van LLke op zaterdag 10 februari 2007 om 14:41:
ik ook maar een vrouw schijnt dat te mogen...

Hehe ik denk dat ze je weinig kunnen maken als je zegt dat ze van je tieten af moet blijven eerlijk gezegd :/
 
Uitspraak van Bart1981 op dinsdag 6 februari 2007 om 01:13:
wettelijk gezien mag je maar 1 pil bij je hebben pep coke of meerdere aantal pillen heb je gewoon een probleem als ze het vinden...heb je meer dan 10 pillen bij je dan mag je ff 6uur mee maar soms mag je dan na 2uur ook alweer na huis of alsnog het feest binnen

Ik had dus een probleeem bij innercity, Ik werd er zomaar tussenuit gepikt en ik werd gewoon van top tot teen gefouleeerd echt van top tot teeen geen boxer meer aaan maar ik had het al afgegeven, Dus m' feeest verneukt en 250 euro boete leuk feeeesje
 
Uitspraak van Sidion op zaterdag 27 januari 2007 om 18:10:
Is er niet een manier om je feestmiddelen geurloos te maken of qua geur zo te maskeren dat hondjes het niet meer ruiken? Misschien dat invriezen werkt? En daarna dus heel goed en luchtdicht verpakken.

Iets van een condooom erom zonder zweeetgaatjes!
 
Owjaaaaaaa Gewoon een speldje in je boxer of tape je hebt ook boxer met een zakje
onder de zool van je schoenen :P
in je sokken voelen ze soms wel en op sommige feesten moet je je schoenen uitdoen als ze je niet vertrouwen ma kheb nog nooit gehoord dat ze iemand zool uit de schoen hebben gehaald
wat ik begreep op innercity was dat het tot 5 pillen afgeven aan politie was, om dan gefouilleerd te worden om linea recta het feest te mogen verlaten.

vanaf 5 is dealen en dan komen de boetes (die je geloof ik meteen moet betalen of anders voor moet komen??)
Uitspraak van Shagwell op zondag 11 februari 2007 om 21:15:
Hehe ik denk dat ze je weinig kunnen maken als je zegt dat ze van je tieten af moet blijven eerlijk gezegd

Als het een vrouw is mag je nix doen dan staat ze 110% in de recht als ze je wilt foulieren.

Vrouwelijke politieagentes en bewakings beambten mogen bij vrouwelijke bezoekers gewoon alles voelen net zoals mannelijke bwakers dat bij mannen mogen.


Uitspraak van Early Breemen op maandag 12 februari 2007 om 14:04:
onder de zool van je schoenen
in je sokken voelen ze soms wel en op sommige feesten moet je je schoenen uitdoen als ze je niet vertrouwen ma kheb nog nooit gehoord dat ze iemand zool uit de schoen hebben gehaald

Ik heb de schoenen al vaak zat moeten uitdoen en mensen zien uitdoenen dan gingen de zooltjes ook echt wel even omhoog hoor het is 2 sec meer werk dus dat doen ze egt wel dus dit is geen oplossing gewoon bij je ballen doen zonder grondige verdenkingen mogen ze je tog niet meenemen dat hokje in.

Uitspraak van actief op maandag 12 februari 2007 om 13:28:
Uitspraak van T3rr0r op zaterdag 27 januari 2007 om 18:10:
Is er niet een manier om je feestmiddelen geurloos te maken of qua geur zo te maskeren dat hondjes het niet meer ruiken? Misschien dat invriezen werkt? En daarna dus heel goed en luchtdicht verpakken.

Iets van een condooom erom zonder zweeetgaatjes!

Gewoon je shit luchtdicht inpakken met seal shit en dan pepperspray erover heen dan ruikt die hond die penetrerende geur en slaat die jou over want pepperspray overheerst die andere geuren;)
laatste aanpassing
Uitspraak van San8) op donderdag 8 februari 2007 om 15:00:
Klopt, ik wil ook niet zegge dat alcohol goed is. Maarja alcohol is gewoon legaal en daar doe je niks meer aan . Het is wel zo dat we aan de bar vaak kunnen zien wat de leeftijd is.. ziet iemand er jonger uit dan 18.. gewoon geen sterke alcohol.. dat is de wet.. en op drugs ken je dat lang niet altijd controleren.

Nee daar heb je gelijk in maargoed een beetje dealer met normen en waarden verkoopt ook geen blagen van 16 ;) alleen dealers die er egt zijn om iedereen te verkopen die doen dat en die hebben meestal kk troep.

en toen ik 14 was kreeg ik overal al de sterke alchohol mee dus wat jij zegt is ook niet helemaal waar want inschatten is vrij moeilijk
Uitspraak van HardstylePassie op maandag 12 februari 2007 om 15:31:
en toen ik 14 was kreeg ik overal al de sterke alchohol mee dus wat jij zegt is ook niet helemaal waar want inschatten is vrij moeilijk

Klopt dat was ook met de sigarette zo... toen ik begon met roken :$ op me 12e.. kreeg ik het ook overal mee.. maar met de jaren zijn ze wel wat strenger geworden :)


Uitspraak van HardstylePassie op maandag 12 februari 2007 om 15:31:
alleen dealers die er egt zijn

Ik dek dat dat er tegenwoordig niet veel meer zijn.. iedereen noemt zich tegenwoordig al dealer al ze meer dan 6 pille op zak hebben...
 
Uitspraak van Nathalie :woeptiedoe: op maandag 12 februari 2007 om 14:21:
wat ik begreep op innercity was dat het tot 5 pillen afgeven aan politie was, om dan gefouilleerd te worden om linea recta het feest te mogen verlaten.

vanaf 5 is dealen en dan komen de boetes (die je geloof ik meteen moet betalen of anders voor moet komen??)

Ik was daar opgepakt met 4 pillen ( de rest had een vriend van me nog) gram sos en paar bommetjes mdma ik werd gepakt al particulier maar het was niet dat ik daar gelijk een boete kreeg het meost eerst naar oficeeer van justitie naar paar weken kreeg ik boete binnen 250 euro binne 3 weken betalen dat heb ik gedaan maar geen strafblad ofzo maarja zal wel aantekening van zijn gemaakt. En ik kon gelijk het feeest verlaten
Uitspraak van actief op maandag 12 februari 2007 om 17:11:
En ik kon gelijk het feeest verlaten

En terecht .
 
Uitspraak van San8) op maandag 12 februari 2007 om 22:10:
En terecht .

*kots*
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 22:15:
*kots*

ben je ziek :aai:
 
Uitspraak van San8) op maandag 12 februari 2007 om 22:19:
ben je ziek

ja allergisch voor mensen zo al jou:[
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 23:26:
a allergisch voor mensen zo al jou

Oh vertel? je kan niet tegen mensen die een andere mening hebben dan jou? goh dan zit je echt goed in nederland 8)
 
Uitspraak van San8) op maandag 12 februari 2007 om 23:52:
Oh vertel? je kan niet tegen mensen die een andere mening hebben dan jou? goh dan zit je echt goed in nederland

Ik kan best tegen een mening van andere mensen...

Alleen niet dat andere mensen gaan bepalen wat iemand wel en niet mag doen of wat wel en niet goed is...

Dat mag iedereen voor zich zelf weten..

Dus als iemand lekker pillen, coke of alchol wil nemen moet die gene dat zelf kunnen bepalen.

En niet zo "wereldverbeteraar" die het waarschijnlijk zelf niet eens heeft uit geprobeerd.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 00:50:
Ik kan best tegen een mening van andere mensen...

Nee niet, als ik zeg dat ik het terecht vind dat mensen die meerder pille naar binnen wille smokelen bij een feest worden geweigert. wil jij meteen over me heen koste.. blijkbaar voel je je dus bedreigt..


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 00:50:
Alleen niet dat andere mensen gaan bepalen wat iemand wel en niet mag doen of wat wel en niet goed is...

Ik zeg niet wat ie wel of niet mag doen ik zeg allene dat ik het terecht vind dst het niet geaccepteert word,, zo veel pillen naar binnen smokkelen..


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 00:50:
Dat mag iedereen voor zich zelf weten..

Lieverd als iedereen zo veel pille naar binnen zou smokkelen.. en het allemaal geaccepteert word, zou het 1 grote bende worden, of ben jij zo optimistisch dat je denkt dat het allemaal wel goed zal gaan.


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 00:50:
En niet zo "wereldverbeteraar" die het waarschijnlijk zelf niet eens heeft uit geprobeerd.

ik ben geen wereldverbeteraar.. ik ben een mens.. aangenaam :)
En ik heb zelf op grote evenementen gewerkt, ik heb solciale hygiene geleerd.. ik weet prima wat drugs is en daarvoor hoe fik het zelf nog niet te gebruiken.. maarja als jij je beter voelt dan mij omdat je gebruikt.. prima..
 
Uitspraak van San8) op dinsdag 13 februari 2007 om 01:19:
Nee niet, als ik zeg dat ik het terecht vind dat mensen die meerder pille naar binnen wille smokelen bij een feest worden geweigert. wil jij meteen over me heen koste.. blijkbaar voel je je dus bedreigt..

op het moment dat ik dat las, toen werdt ik misselijk ja. want ik vind het wel kut voor zo iemand dat hij zo dikke boete krijgt en z'n feest voorbij is..

Uitspraak van San8) op dinsdag 13 februari 2007 om 01:19:
Ik zeg niet wat ie wel of niet mag doen ik zeg allene dat ik het terecht vind dat het niet geaccepteert word,, zo veel pillen naar binnen smokkelen..

En waarom is het dan terecht??


Uitspraak van San8) op dinsdag 13 februari 2007 om 01:19:
Lieverd als iedereen zo veel pille naar binnen zou smokkelen.. en het allemaal geaccepteert word, zou het 1 grote bende worden, of ben jij zo optimistisch dat je denkt dat het allemaal wel goed zal gaan.

Als het geacceptreert wordt neemt iedereen z'n eigen pillen mee laat ze testen (zo als het tot 2 jaar geleden kon) en dan zou het zeker allemaal goed gaan ja.


Uitspraak van San8) op dinsdag 13 februari 2007 om 01:19:
ik ben geen wereldverbeteraar.. ik ben een mens.. aangenaam
En ik heb zelf op grote evenementen gewerkt, ik heb solciale hygiene geleerd..

Nou wat leuk:)


Uitspraak van San8) op dinsdag 13 februari 2007 om 01:19:
ik weet prima wat drugs is en daarvoor hoe fik het zelf nog niet te gebruiken..

Probeer het gewoon is zou ik zeggen want volgens mij weet je het niet.


Uitspraak van San8) op dinsdag 13 februari 2007 om 01:19:
maarja als jij je beter voelt dan mij omdat je gebruikt.. prima..

Dat zeg ik niet.
Voor mij maakt het niet uit of iemand wel of niet gebruikt.
Gebruik je niet oke maar ga niet zeuren over mensen die het wel doen.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 01:30:
Gebruik je niet oke maar ga niet zeuren over mensen die het wel doen.

Ik zeur niet over dat ie drugs gebruikt :) lees mijn tekst :)
Ik heb het alleen over het feit dat iemand probeert drugs mee naar binnen te smokkelen.


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 01:30:
op het moment dat ik dat las, toen werdt ik misselijk ja. want ik vind het wel kut voor zo iemand dat hij zo dikke boete krijgt en z'n feest voorbij is..

Dat heeft ie echt zelf gedaan, wil je pille slikke? slik het voor je feestje begint..en neem er 1 mee naar binnen,, zo voorkom je dit soort dingen.




Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 01:30:
En waarom is het dan terecht??

Als iedereen met meerdere pille naar binnen zou gaan, zal er ook meer kans zijn op dealen.. dealen betekend ook.. slechte producten in omloop..naja en ik hoef jou niet te vertellen wat er gebeurt met slechte producten.


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 01:30:
Als het geacceptreert wordt neemt iedereen z'n eigen pillen mee laat ze testen (zo als het tot 2 jaar geleden kon) en dan zou het zeker allemaal goed gaan ja.

Dus jij denkt dat iedereen ze eigen pillen houd? lijkt mij niet waarschijnlijk maarja.. En ja testen.. ik denk dat er heus zo zijn redenen zijn geweest dat dat nu niet meer zo is :)


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 01:30:
Probeer het gewoon is zou ik zeggen want volgens mij weet je het niet.

Ik weet de theorie wel.. ik laat de praktijk wel achterwege.. ik zal het waarschijnlijk toch nie overleven dus ik ga me leven er biet voor wagen 8)
Wat andere mensen doen prima.. maar heb geen medelijde met mensen die wel zonodig de regels moete overtrede..
 
Nouja volgens mij is mijn punt wel duidelijk dat ik het onzin vind dat andere (in het algemeen lezen) gaan bepalen wat goed en fout is..
En als het gewoon legaal zou zijn is het beter te controleren.

Uitspraak van San8) op dinsdag 13 februari 2007 om 01:37:
ik denk dat er heus zo zijn redenen zijn geweest dat dat nu niet meer zo is

Ja de EU en de VS.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 01:42:
Ja de EU en de VS

Ja idd..
ach ik vind dat degene die drugs gebruiken blij moeten zijn met wat ze kunnen in nl.. ja toch.. je kan hier meer dan dat je in elk ander land mag en kan doen.

Maar dit blijft een eindeloze discussie die toch niemand gaat winnen.. ik ga slapen.. Trusten (K)
 
kijk, zero tolerance ofniet, maakt allemaal niet uit, als we drugs mee naar binnen willen nemen, doe we dat toch wel, de bewaking gaat toch echt niet alle bilspleten, tieten, boxershorts, hotpants en stringetjes onderzoeken. ik heb een lieve vriendin die alles meesterlijk kan wegstoppen dus ik maak me helemaal geen zorgen.
 
Uitspraak van San8) op dinsdag 13 februari 2007 om 01:46:
ach ik vind dat degene die drugs gebruiken blij moeten zijn met wat ze kunnen in nl.. ja toch..

Maar het wordt steeds minder...
Straks kan je niet niet eens meer normaal je joint roken in de shop.


Uitspraak van San8) op dinsdag 13 februari 2007 om 01:46:
Maar dit blijft een eindeloze discussie die toch niemand gaat winnen

Idd..

Uitspraak van San8) op dinsdag 13 februari 2007 om 01:46:
ik ga slapen.. Trusten

Goeie morgen;)
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 17:59:
Flockers, dat zal weer een super feest worden! Drugs zal daar ook weer in grote getalen gebruikt gaan worden, maar hoe krijgen we het naar binnen? Weer zero tolerance als bij Qlimax?
Help elkaar hier, en geef tips!

gwn tussen je bilnaat stoppe :P

neej sirieus

wel dig blijve knijpe he haha
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 08:44:
Maar het wordt steeds minder...
Straks kan je niet niet eens meer normaal je joint roken in de shop.

Ach eerst de rokers nog he.. want zo slecht ben ik dan weer wel.. eerst worden de rokers nog verbannen denk ik.. daarna beginnen ze aan het wiedbeleid :)
Qlimax: 25,000 mensen -> 250 opgepakt voor drugsbezit = 1%

Idd, bij je balle stoppen is denk ik wel het handigst.. Maar watch the doggys! :S
 
edit.
laatste aanpassing
 
tussen je bilnaad,:P

daar mogen ze echt niet voelen hoor:no:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van San8) op maandag 12 februari 2007 om 22:10:
En terecht .

Dus als volgens jou iedereen die drugs gebruikt eruit mag worden gezet, Dan kan je bijvoorbeeld een sensation in paradiso worden gehouden, Loop ik jou in de weg?
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 10:42:
tussen je bilnaad,

daar mogen ze echt niet voelen hoorlaatste aanpassing 13 februari 2007 10:43

Als je echt gefouleeeerd word in hokje gaat alles uit
Uitspraak van actief op dinsdag 13 februari 2007 om 11:23:
Dus als volgens jou iedereen die drugs gebruikt eruit mag worden gezet, Dan kan je bijvoorbeeld een sensation in paradiso worden gehouden, Loop ik jou in de weg?

Lees me tekst, dan ga ik met je in discussie
 
Als je echt gefouleeeerd word in hokje gaat alles uit

Dat gaan ze heus niet doen hoor.....