Partyflock

Forumonderwerp · 926566
3397x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik ben altijd een super braaf meisje geweest en nog steeds zover ik zelf weet. Ik heb altijd heel braaf naar me ouders geluisterd. Voorlichting over sex en drugs heb ik nog nooit gehad, maar was wel slim genoeg om daar zelf een idee over te vormen.

Nu ben ik inmiddels 2,5 jaar het huis uit en heb nu inmiddels 2 keer paddo's gebruikt en heel soms een stukje xtc. Van de paddo's weten me ouders inmiddels en meteen komen ze met hun kortzichtige vooroordelen.

Gebruikers zijn A-sociaal
Ik ben verslaafd blah blah...

Hoe gaan jou ouders om met jou "gebruik" in de ruimste zin van het woord?
En hoe ga jij om met de mening/vooroordelen van je ouders?
Trek jij je überhaupt iets van je ouders aan?

Zelf word ik er erg boos om en kan het toch moeilijk van me afzetten terwijl ik weet dat ik niet a-sociaal of verslaafd ben.

[img width=300 height=425]http://theattick.web-log.nl/theattick/images/hm36drugsarebadposters.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Zwijg erover,maar lieg er niet om
Als ze t me op de man afvraagt zeg ik t (y)
Waarschuw beheerder
mijn ouders weten dat ik op feesten xtc gebruik, ze vinden het niet echt goed maar hebbe liever dat k het vertel dan stiekem doe.

'als ik maar voorzichtig ben' hahah
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Taatje! op maandag 22 januari 2007 om 16:34:
braafe meisje zijn A-sociaal

Waarschuw beheerder
donateur
Mn ouders weten het wel.
Er word alleen niet over gesproken.

Artiest The Vanisher
Waarschuw beheerder
donateur
Dan had je gisteren reportage is moeten kijken!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 16:36:
Als ze t me op de man afvraagt zeg ik t

idd

Artiest Deaz
Waarschuw beheerder
Mijn vader weet het, gewoon verteld.

Mijn moeder weet het ook, die is er perongeluk achter gekomen.

We hebben het er verder niet meer over, maar ze ziet het heus wel als ik zondag na een feessie + afterparty 's middags goed naar de filistijnen thuis kom.

Maarja zolang ze niks vraagt, gaat het prima zo.

Geen ruzies over, en ach ja. zolang je je grensen kent is er ook niet veel om problemen van te maken toch.
Waarschuw beheerder
Volgens mij denkt mijn moeder dat ik wel eens wat gebruik, wat helemaal niet waar is :lol:

Opstandige ouders altijd!
Waarschuw beheerder
donateur
mijn ouders weten het nu nog niet. Misschien later.

Niet dat ik het ze niet wil vertellen, maar ze zouden het niet kunnen begrijpen denk ik.
En aangezien ik zelf heel goed weet wat ik doe en dat ik het ook met mate doe, kan ik maar beter geen slapende honden wakker maken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 16:38:

Zo idd wat een gast zeg! Samen met zn zoontje van 13 knetter waus zijn!!! :no:

Maar goed ontopic, wat niet weet wat niet deert! (Y)

Waarschuw beheerder
Mijn moeder heeft nooit een probleem gemaakt van mijn experimentele fase van mijn leven :roflol: ze hield het ongetwijfeld wel in de gaten maar dat was het dan ook.. ik ben er ook nooit in doorgeslagen gelukkig!

Waarschuw beheerder
mijn ouders weten ook dat ik af en toe weleens iets uitprobeer, maar ze vertrouwen me dat ik het met mate doe. Maken er geen probleem van en dat is heel prettig. Ik denk dat dat ook beter is, want als het je verboden wordt, kan het een stimulans zijn. En het is prettig om er met je ouders over te kunnen praten.
Waarschuw beheerder
donateur
als je ouders zo reageren kan je het beter maar gewoon verzwijgen.
Waarschuw beheerder
ze weten wat ik doe maar wordt nooit over gesproken. soort van gedoogbeleid zeg maar :9

Waarschuw beheerder
mn moeder weet alles van vroeger, ga dr natuurlijk niet vertellen wat ik nu nog uitvreet O:) maar als ze t vraagt zeg ik t wel, is mijn leven en ik trek me nooit zoveel aan van dr oordeel. Mn pa weet niks en zal nooit iets weten, die schopt...en hard ook :$

Waarschuw beheerder
Er wordt niet met zoveel woorden over gesproken
Mijn ouders kennen mij en weten dat ik een hele verstandige jongen ben O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Wij hebben vaak zat met een stel vrienden paddo`s gegeten waar mijn ouders bij waren :yes:

Jointjes roken is ook geen probleem bij mn ouders.

Zolang het allemaal leuk en gezellig blijft natuurlijk (Y)
Waarschuw beheerder
Mijn ouders weten wel dat ik eens XTC heb geprobeerd en Jointjes ze vonden het niet leuk maar hebben liever dat ik eerlijk ben.

Ze weten toch wel dat ik "verstandig" ben..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mijn moeder weet wel vaag iets, meer in de zin dat ik het geprobeerd heb

M'n vader wil er niets van weten, als hij er nu achter zou komen, denk ik dat ik kan wapperen met m'n handje. Hij zal het niet begrijpen, wil het niet begrijpen, dus ik laat het maar zo (y)
Werkzaam bij Partyflock
Artiest Primera
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Swiffertje op maandag 22 januari 2007 om 17:13:
M'n vader wil er niets van weten, als hij er nu achter zou komen, denk ik dat ik kan wapperen met m'n handje. Hij zal het niet begrijpen, wil het niet begrijpen, dus ik laat het maar zo (y)

Tja, dat herken ik. Dat hebben je ouders volgens mij meegekregen van je opa en oma ;)

Mijn ouders zullen het onderhand wel weten denk ik, maar ze hebben het nog nooit durven vragen. Ik ga dr verders ook niet om liegen als ze het nu zouden vragen, maar ik zou ook zeker niet zomaar gaan stoppen omdat mn ouders dat zo graag zou willen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Arjan Beukpad op maandag 22 januari 2007 om 17:27:
Tja, dat herken ik. Dat hebben je ouders volgens mij meegekregen van je opa en oma

Mijn ouders zullen het onderhand wel weten denk ik, maar ze hebben het nog nooit durven vragen. Ik ga dr verders ook niet om liegen als ze het nu zouden vragen, maar ik zou ook zeker niet zomaar gaan stoppen omdat mn ouders dat zo graag zou willen

Jup,

vooral mn vader ziet het als een beginstadium van junk zijn, in de goot liggen, etc.

Ik zou er niet om liegen als hij het zou vragen, maar ook zeker niet de hele waarheid vertellen :nee:

Maar goed, ik mag aannemen dat hij echt wel iets weet, hij wil het aleen niet weten :nee:

Waarschuw beheerder
mijn moeder denkt dat ik aan de crack zit! serieus!

ze vroeg of ik nog weleens snoof...ik zei:
-'nee, ben meer van de crack de laatste tijd'
daar reageerde ze niet op en dus dacht ik dat ze het niet serieus nam(wat ze ook niet moest doen)
kwam ze later naar me toe 'hoelang doe je dat al dan?'
:roflol:

laat je ouders eens wat positieve info over drugs lezen!
wel betrouwbare bron, anders verneuk je het alleen maar meer...(denken ze dat je ze probeert om te lullen met foutieve info)

Waarschuw beheerder
Mijn vader zag mij ooit behoorlijk daaps op een foto staan en zei ook: Je staat daar best strak ofnie, ik hield mn mond.. Hij weet het misschien wel ?? Maar hij zei er verder niks over..
Waarschuw beheerder
donateur
ikzeg niks, maar als ze het vragen weten ze al genoeg, het enigste wat ze kunnen zeggen is dat ik rustig aan moet doen B)
Waarschuw beheerder
Tja, ik weet het niet.. Ik vind het eingelijk een beetje kortzichtig en asociaal om je kinderen te verbieden om 'genots' middelen te nemen.
Je weet dat leven niet een groot feest is, en als je na een week hard werken, of studie ontspanning zoekt in een weekend waarbij drugs of drank komt spelen gaat verbieden vind ik dat asociaal.
Niet dat je je kinderen de vrije loop moet geven en alles goed moet vinden, je kan ook gewoon eerlijk zijn tegen je kinderen daar over en weten wat ze uitvreten op de zaterdag. Zo kan je tenminste zelf in de gaten houden of het niet uit de hand loopt.
Waarschuw beheerder
ik heb geprobeert me ouders wat info aan te reiken, maar dat wordt gewoon aan de kant geschoven. Mijn pa zit bij de politie en denkt meteen alles te weten. Maar ondertussen weten ze er niks van. zoals me ma meteen al roept dat ik verslaafd ben terwijl ik het afgelopen jaar 2 keer paddo's heb gedaan... met ruim een half jaar ertussen...
van de xtc heb ik ze gelukkig niets verteld want dan hadden ze me meteen willen laten opnemen :s
Waarschuw beheerder
donateur
de eerste paar keren toen ik een pil slikte voelde ik me schuldig tegenover me ouders uit eindelijk zei ik pap mam ga zitten ik moet wat zeggen en toen vertelde ik het ze zeiden me we zijn er niet trots op maar we weten dat je er verstandig mee om zou gaan dus en nu doe ik niks meer
Waarschuw beheerder
Mijn moeder weet het...maar kent me langer als vandaag...ze weet wel dat ik niet zal eindigen als een junkie...zoals eigenlijk de meeste drugsgebruikers...het is maar een klein deel die zo zwak zijn om er aan verslaafd te raken ;)

Waarschuw beheerder
Ik vertel er niets over, maar denk wel dat ze een vermoeden hebben. Heb nl. een keertje knetterwaus thuis aan moeten bellen omdat ik mn sleutels bij iemand in de auto had laten liggen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L)DramaQueen(L) op maandag 22 januari 2007 om 17:52:
maar we weten dat je er verstandig mee om zou gaan dus

als ze zoiets zouden zeggen zou ik ook niet zo boos zijn... maar ze tonen ook totaal niet dat ze vertrouwen hebben in mijn eigen oordeel. :s
Waarschuw beheerder
mn ouders weten t ook, meteen verteld toen k de eerste keer gebruikt had en thuiskwam van een feestje (stond nog te springen en vet actief te zijn 10 uur sochtends dus moest wel) ze vonden t niet echt leuk en hadden liever dat k t niet vaak deed.. mja denk dat ze t nu nog wel weten mja wordt ook niet over gesproken
Waarschuw beheerder
Nu ik het nu een stuk rustiger doe als eerst hebben ze er niet zon moeite mee... Ze weten dat ik af en toe met een feesje wel eens een pilletje neem en daar hebben ze vrede mee... zolang ik maar geen pep aan raak :D Kan ook alles vertellen thuis dus dat is wel super :D Ze weten ook dat ik er mee om kan gaan nu dus eigelijk heb ik super ouders D:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sinnerbabe ©® op maandag 22 januari 2007 om 16:39:
mijn ouders weten het nu nog niet. Misschien later.

Niet dat ik het ze niet wil vertellen, maar ze zouden het niet kunnen begrijpen denk ik.
En aangezien ik zelf heel goed weet wat ik doe en dat ik het ook met mate doe, kan ik maar beter geen slapende honden wakker maken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ADHDavy op maandag 22 januari 2007 om 18:22:
zolang ik maar geen pep aan raak :D

Nee dan is er geen weg meer terug hhehehehe (6)

Waarschuw beheerder
Alle moeder,s weten wat hun kinderen doen hoe sniki ze ok doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 18:24:

Ik had er ook graag met ze over kunnen praten maar ze snappen het gewoon niet :s ze zijn gewoon zo kortzichtig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Taatje! op maandag 22 januari 2007 om 18:29:
ze zijn gewoon zo kortzichtig

Ja, dat hebben we te danken aan die fokking kut media van tegenwoordig

Waarschuw beheerder
Als ze t me op de man afvraagt zeg ik t

Ik ook, alleen vragen ze er niet naar.
Zolang ik normaal doe is er weinig aan de hand.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 18:36:
Zolang ik normaal doe is er weinig aan de hand.

zover ik weet heb ik me nog niet abnormaal gedragen. Het idee alleen al is voor me ouders genoeg blijkbaar :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Taatje! op maandag 22 januari 2007 om 19:31:
Het idee alleen al is voor me ouders genoeg blijkbaar

Sommige mensen slaan al op tilt als ze het woordje 'drugs' horen, zonder er ook maar een beetje verstand van te hebben...
Waarschuw beheerder
donateur

weet iemand of ik die aflevering nog ergens kan kijken op internet ofzo?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 19:58:
Sommige mensen slaan al op tilt als ze het woordje 'drugs' horen

Jah dat is helemaal waar.
laat al die mensen gewoon hun mond houden en mij met rust laten :s *zucht* ouders... zo vermoeiend

Waarschuw beheerder
whahaha zorg dan dat ze er niet achter komen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Taatje! op maandag 22 januari 2007 om 18:15:
maar we weten dat je er verstandig mee om zou gaan dus

als ze zoiets zouden zeggen zou ik ook niet zo boos zijn... maar ze tonen ook totaal niet dat ze vertrouwen hebben in mijn eigen oordeel

ja ouders zijn nog altijd onze beschremers en enerzijds hebben ze ook gelijk als ze zich druk maken hoeveel kinderen of mensen die drugs gebruiken eindigen in de goot??
Waarschuw beheerder

Haha, heb precies hetzelfde. Denk dat ze vast wel een idee hebben, maar ik denk verder dat ze er ook niet zo mee kunnen zitten. Ze weten zelf ook wel dat ik verstandig kan gebruiken op dat gebied. En m'n pa vertelde een tijd geleden dat hij vroeger weleens coke had gebruikt, dus ik denk dat hij het ook wel begrijpt als ik af en toe iets gebruik :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Faab. op maandag 22 januari 2007 om 18:00:
het is maar een klein deel die zo zwak zijn om er aan verslaafd te raken

:yes:
Waarschuw beheerder

Idd, zo kan het ook.

Waarschuw beheerder
Mijn moeder werkt in de verslavingszorg.
Ik lichtte haar in en ze was er natuurlijk niet dolblij mee.
Maar nu geef ik haar mijn pillen mee en laat ze ze testen voor me. Ze is ook altijd mijn "hulplijn" als ik naar een feest ga.
Om op de hoogte te blijven vraagt ze naar de ervaring en ze checkt dit soort sites ook wel eens.

Maar zelfs als mensen in deze tak van de zorg werken weten ze er wel eens weinig van. Bij mijn moeders instantie was er bijvoorbeeld weinig bekend over Ketamine enzo, ik houd haar nu een beetje op de hoogte.

Zelf hou ik het gewoon bij pillen,
meer hoef ik niet en dat weet ze ook wel.

Mijn pa is een ander verhaal --> Geen verhaal dus...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L)DramaQueen(L) op maandag 22 januari 2007 om 22:48:
hoeveel kinderen of mensen die drugs gebruiken eindigen in de goot??

Ik ben zelf degene die bijvoorbeeld me vriend erop aan heeft gestuurd hulp te zoeken. Zelf weet ik dat ik er ook verantwoordelijk genoeg mee omga, maar dat me ouders dat niet zien is wel een beetje telleurstellend. :s

Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 23:51:
Maar nu geef ik haar mijn pillen mee en laat ze ze testen voor me. Ze is ook altijd mijn "hulplijn" als ik naar een feest ga.

Kijk zo kan het natuurlijk ook (y) top moeder heb jij!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 19:58:
Sommige mensen slaan al op tilt als ze het woordje 'drugs' horen, zonder er ook maar een beetje verstand van te hebben

:yes:
Uitspraak van Taatje! op dinsdag 23 januari 2007 om 12:35:
Zelf weet ik dat ik er ook verantwoordelijk genoeg mee omga,

nja.. dat denken junks ook.. tot het te laat is.. als je het niet verstandig vond wat je deed, doe je het natuurlijk niet ;)

maar meissie.. je bent 23...

hou je ouders er dus gewoon buiten ;) je bent toch volwassen????

mijn ouders zullen zich ook wel elk weekend afvragen waarom ik zo laat thuis ben, en wat ik dan zoal gedaan heb...snappen wel dat ik geen red bull drink dan, maar vragen er verder ook niet naar.
is mijn leven , en dat respecteren ze.
als ik het er met hun over zou hebben zou ik net zo een reactie krijgen... gewoon niet doen dus.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*witched op dinsdag 23 januari 2007 om 13:19:
nja.. dat denken junks ook.. tot het te laat is.. als je het niet verstandig vond wat je deed, doe je het natuurlijk niet

maar meissie.. je bent 23...

hou je ouders er dus gewoon buiten je bent toch volwassen????

mijn ouders zullen zich ook wel elk weekend afvragen waarom ik zo laat thuis ben, en wat ik dan zoal gedaan heb...snappen wel dat ik geen red bull drink dan, maar vragen er verder ook niet naar.
is mijn leven , en dat respecteren ze.
als ik het er met hun over zou hebben zou ik net zo een reactie krijgen... gewoon niet doen dus.

wat niet weet wat niet deerd tog
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 januari 2007 om 14:13:
wat niet weet wat niet deert tog

heb het er ook niet met hun over gehad :p ze hebben het op me web-log gelezen :roflol:
Waarschuw beheerder
dan nog.. gewoon niet over hebben.. je hebt n eigen leven tog??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*witched op dinsdag 23 januari 2007 om 16:54:
je hebt n eigen leven tog??

Das waar... nou jah... ik hoef het ook niet meer met ze erover te hebben... want ze praten niet meer met me :p ik schijn asociaal te zijn omdat ik wat heb gebruikt ;)

Waarschuw beheerder
me ouders weten alleen dat ik blow whaha de rest hoeven ze niet te weten niet dat ik verslaaft ben maare er gebeuren wel is dingen op feestjes waar me ouders beter niks van af weten is maar beter denk ik
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ze waren blij dat ik het ze vertelde...

ze reageerden niet eens raar, ze wouden alleen graag dat het goed met me ging...

later maar gezegd dat ik weer ben gestopt:P zo erg ist namelijk ook weer niet met mij:D

Waarschuw beheerder
mn ouders zouden totaal flippen als ze zouden weten dat ik blow, ze zijn ernstig oude stempel
wiet=drugs
drugs=voor debielen
Waarschuw beheerder
Denk dat mijn ouders wel weten dat ik afentoe drugs gebruik hoor.. heb een paar jaar geleden kei vaak super van de kaart bij mijn ouders binnen gezeten..:/ (en nee ben ik niet blij mee) maarja.. wat kunnen ze er tegen doen??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 16:42:
ik ben er ook nooit in doorgeslagen gelukkig!

Ik denk dat dat ook komt, doordat je de vrijheid hebt gekregen om ermee te expirimenteren(Y)

Ik had dat ook..:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 24 januari 2007 om 09:53:
mn ouders zouden totaal flippen als ze zouden weten dat ik blow, ze zijn ernstig oude stempel
wiet=drugs
drugs=voor debielen

mijn ouders dus ook.. en dan heb ik nog maar 2 keer paddo's gedaan
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op woensdag 24 januari 2007 om 10:21:
Ik denk dat dat ook komt, doordat je de vrijheid hebt gekregen om ermee te expirimenteren

Ik had dat ook..:)

denk het ook wel jah

Waarschuw beheerder
M'n moeder weet ik dat af en toe blow, heeft het liever niet.
En wat betreft harddrugs, daar weet ze niks van, is maar goed ook!
Tenzij ze er naar vraagt,dan ga ik het ook niet ontkennen:)

Waarschuw beheerder
Ik denk dat een groot deel van de ouders wel door heeft dat zijn of haar kind wel is wat heeft uit geprobeert.

Deze periode heb je nou helemaal 1 x in je leven, je moet ook wel erg ver gaan voor dat je een egte Verslaafde JUNK bent.

En denk dat de meeste ouders dit onderwerp gewoon niet aan het daglicht durfen te tonen.
Waarschuw beheerder
mijn ouders weten van niks mn pa zie ik nu nauwelijks omdat ze in een scheiding zitten maar die zou me echt een flinke knal geven en mijn moeder die is zo kapot van de scheiding als ze hoort dat ik drugs gebruik.....dat kan ze niet aan dus ik hou mijn mond dicht tegen mijn ouders.ik kwam wel 1 keer met grote ogen thuis toen hebjk gezegt dat ze iets in mijn drinken hadden gedaan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Early Breemen op woensdag 24 januari 2007 om 22:33:
toen hebjk gezegt dat ze iets in mijn drinken hadden gedaan

foei!
:lol:

de eeuwenoude smoes denk ik zo?? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*witched op woensdag 24 januari 2007 om 22:48:
foei!

de eeuwenoude smoes denk ik zo?? ;)

Dat is inderdaad wel een ouwe smoes hehehehe.. Je kent het vast wel: "Pas je wel op! Als je je drinken hebt laten staan, en je vertrouwd het niet, gelijk weggooien!".

Tegenwoordig laat ik daarom mn drinken maar altijd express een half uur staan, maar het helpt helemaal niet :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Early Breemen op woensdag 24 januari 2007 om 22:33:
mijn ouders weten van niks mn pa zie ik nu nauwelijks omdat ze in een scheiding zitten maar die zou me echt een flinke knal geven en mijn moeder die is zo kapot van de scheiding als ze hoort dat ik drugs gebruik.....dat kan ze niet aan dus ik hou mijn mond dicht tegen mijn ouders.ik kwam wel 1 keer met grote ogen thuis toen hebjk gezegt dat ze iets in mijn drinken hadden gedaan.

het verschil is wel dat ik inmiddels 23 ben. jij bent nog minderjarig zo te zien en dan snap ik wel dat je ouders zo zouden reageren. Ik ben inmiddels helemaal onafhankelijk en je zou verwachten dat je ouders je dan ook op dat gebied enigzins los zouden hebben gelaten :s

Maar ik heb me er nu inmiddels wel een beetje overheen gezet. als ze het een probleem vinden is dat hun probleem en niet de mijne. Ik weet dat ik me verantwoordelijk gedraag en dat ik geen domme dingen doe en dat zouden zij inmiddels ook maar moeten weten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Taatje! op woensdag 24 januari 2007 om 23:05:
Maar ik heb me er nu inmiddels wel een beetje overheen gezet. als ze het een probleem vinden is dat hun probleem en niet de mijne. Ik weet dat ik me verantwoordelijk gedraag en dat ik geen domme dingen doe en dat zouden zij inmiddels ook maar moeten weten.

zolang je het zelf maar weet is het goed toch ookal kan ik me hun ongerustheid best begrijpe

maar zolang je zelf je koppie erbij houd ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Arjan Beukpad op woensdag 24 januari 2007 om 22:58:
Tegenwoordig laat ik daarom mn drinken maar altijd express een half uur staan, maar het helpt helemaal niet laatste aanpassing 24 januari 2007 22:59

haha.. nou.. dat riep ik ook, tot het toch ineens gebeurde!!

was toch niet zo leuk hoor ;)

eerst snap je er niks van: WTF?? d8 dat ik nie goed werd enzo..

ben dus mr naar huis gegaan... was mooi het einde van dat feestje :S

kan me dr ook bar weinig van herinneren.. en schijn mijn hele levenverhaal verteld te hebben :S

echt een heel wazige avond, niet in de positieve zn van het woord :S:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*witched op donderdag 25 januari 2007 om 08:57:
kan me dr ook bar weinig van herinneren.. en schijn mijn hele levenverhaal verteld te hebben

zal wel een boeiend verhaal geweest zijn :lol:
Waarschuw beheerder
tsja denk dat me ma het ook wel weet:P

de eerste keer dat ik waus thuis kwam gooide ik het nog op teveel redbull gedronken:P

maar als je dan de volgende keer weer door het huis stuitert en ze vraagt of je weer zoveel redbull heb gezopen en dan leuk antwoord huh redbull? nee joh ik heb de hele avond op water en ijsjes geleeft:vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rauw Kind op donderdag 25 januari 2007 om 09:22:
maar als je dan de volgende keer weer door het huis stuitert en ze vraagt of je weer zoveel redbull heb gezopen en dan leuk antwoord huh redbull? nee joh ik heb de hele avond op water en ijsjes geleeft

red bull is al1 lekker als je nuchter bent joh :P

haha tjappiej! (F)
Waarschuw beheerder
mijn moeder kocht altijd wiet of hasj voor me vroeger :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -olMr.P op donderdag 25 januari 2007 om 09:30:
mijn moeder kocht altijd wiet of hasj voor me vroeger

dat is dus echt ziek, en dat gaat te ver!
Waarschuw beheerder
maar dat was vroeger :)

Waarschuw beheerder
k heb mn ouders laatst gezegd dat k afentoe blow,
nja vonde ze nie zo erg..

en de harddrugs..
daar zeggen ze niks over, dus ik ook niet.
terwijl ik wel denk dat ze het weten..

k gebruik niet veel ofzo..
(dit jaar nog geen drugs gehad:D)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -olMr.P op donderdag 25 januari 2007 om 09:30:
mijn moeder kocht altijd wiet of hasj voor me vroeger

dat vind ik ook wel erg ver gaan.
Dat is net zo iets als sigaretten kopen voor een 12 jarige :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Taatje! op donderdag 25 januari 2007 om 11:17:
voor een 12 jarige

maar ik was ook geen 12... en trouwens wat is er erg aan softdrugs?? als je vroeger/destijds thuis een feest hield met drank in huis is toch ook normaal?
maar in principe is drank veel erger
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*witched op donderdag 25 januari 2007 om 08:57:
haha.. nou.. dat riep ik ook, tot het toch ineens gebeurde!!

was toch niet zo leuk hoor ;)

eerst snap je er niks van: WTF?? d8 dat ik nie goed werd enzo..

Nee dat gegrijp ik, je weet nooit wat ze dr ingooien natuurlijk :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -olMr.P op donderdag 25 januari 2007 om 12:48:
als je vroeger/destijds thuis een feest hield met drank in huis is toch ook normaal?

Wat je normaal noemt. IK heb voor mijn 16e niet gedronken. en voor mijn 18e niet gebruikt. Sterker nog, ik heb nog nooit de wet overtreden als het gaat om sex drugs of alcohol. Als je voor een minderjarige drugs koopt, hard of soft drugs het is allebei strafbaar... net zoals dat het voor een kroeg strafbaar is om licht alcoholische drank te schenken aan jongeren onder de 16.

Ik vind het echt niet normaal als ouders de wet overtreden voor hun kinds pleziertjes. :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Taatje! op donderdag 25 januari 2007 om 23:28:
IK heb voor mijn 16e niet gedronken. en voor mijn 18e niet gebruikt. Sterker nog, ik heb nog nooit de wet overtreden

nou jij bent het voorbeeld voor iedereen :lol:
wat zul je een boeiend leven hebben gehad dan!?!

en trouwens ik ben 29 en heb nog steeds geen hard drugs gebruikt en gebruik geen soft drugs meer...

doe nog alleen de wet overtreden en alcohol misbruiken.
maar goed ben blij dat ik je niet ken :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -olMr.P op vrijdag 26 januari 2007 om 07:49:
wat zul je een boeiend leven hebben gehad dan!?!

Ik heb een heel boeiend leven gehad, misschien wel boeiender dan jij.

Uitspraak van -olMr.P op vrijdag 26 januari 2007 om 07:49:
maar goed ben blij dat ik je niet ken

haha... En dat is geheel wederzijds :loser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Taatje! op vrijdag 26 januari 2007 om 12:50:
misschien wel boeiender dan jij.

als je knap was geweest zou je nog gelukkig zijn ook :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -olMr.P op vrijdag 26 januari 2007 om 12:53:
als je knap was geweest zou je nog gelukkig zijn ook

Een stuk knapper dan jij. En als je nu niet even on topic blijft zou je dan willen ophoepelen? :loser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Taatje! op vrijdag 26 januari 2007 om 12:55:
Een stuk knapper dan jij.

oke kga wel weg voordat ik over me nek ga van jouw hahaha :looser: :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -olMr.P op vrijdag 26 januari 2007 om 13:01:
oke kga wel weg voordat ik over me nek ga van jouw hahaha

goed zo brave jonge ;)

Goh toch jammer dat er altijd van die "volwassen" figuren zijn die de sfeer lopen te verpesten. No offence, maar het is gewoon zo.
Waarschuw beheerder
Mr P.. je loopt niet te beledigen hè?!?!?!?!

;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*witched op vrijdag 26 januari 2007 om 13:22:

ik??o:)

*zo nu ga ik weer voordat er iemand boos word:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*witched op vrijdag 26 januari 2007 om 13:22:

nee joh... hij is zo een pot verwijt de ketel tiep... niks aan de hand ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Taatje! op vrijdag 26 januari 2007 om 13:55:
hij is zo een pot verwijt de ketel tiep

hahaha nee deze pot vermijd de stront (jouw dus) :roflol:

ik ga naar huis toe in de hoop dat ik je nog kan vergeten:vaag:

Waarschuw beheerder
Mijn ouders weten dat ik af en toe een pilletje slik. Ze vinden dat ik zelf moet weten wat ik doe, maar ze willen wel dat ik er voorzichtig mee om ga en niet te vaak gebruik. Ze weten ook dat je niet meteen verslaafd bent aan harddrugs (wat de meeste ouders wel denken). Ik denk ook dat je beter met je kind kan praten over hun gebruik (zoals mijn ouders) dan het verbieden, want zo kunnen zij het gebruik van hun kind in de gaten houden. En daarom vind ik het wel goed dat mijn ouders zo omgaan met mijn drugsgebruik.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 23:51:

Kijk dat is nou echt een goede moeder (Y)

Mijn ouders waren vroeger hippies dus zij hebben waarschijnlijk meer verschillende drugs geprobeerd dan ik… M’n vader vertelde een tijdje terug tijdens het avond eten dat hij vroeger liever hasjcake dan wietcake had omdat hij daar minder misselijk van werd :P Ook vertelde ie dat z’n baas wel eens paddo’s at (hij werkt op het ministerie van VROM haha).

Ze weten denk ik wel dat ik af en toe wat gebruik maar zeggen er niks van. Ik kwam een keer thuis na een gezellig feestje en toen bleek dat de voordeur op slot was gedaan (m’n vader wist niet dat ik weg was omdat hij laat terug kwam van z’n werk) dus ik moest m’n moeder uit bed bellen of ze de deur even kwam open maken… Toen heeft ze denk ik ook wel gezien dat ik niet nuchter was.. ze zei niks maar moest met dr slaperige hoofd lachen. Toen ben ik maar gouw m’n bed in gestapt.

Uitspraak van Taatje! op dinsdag 23 januari 2007 om 17:26:
Das waar... nou jah... ik hoef het ook niet meer met ze erover te hebben... want ze praten niet meer met me :p ik schijn asociaal te zijn omdat ik wat heb gebruikt ;)

Tja dat soort vooroordelen worden mensen vaak vanaf kinds af aan al aangepraat. Zo jammer vind ik dat...
Waarschuw beheerder
hoe deze dan, zit ik met een DJ te praten op MSN waar ik de naam even van voor me hou;)

eerst heel gezellig, wil niet met m naar bed, dan wordt ie al kortaf en geïrriteerd, dan hoort ie dat ik wellus drugs gebruik (wat hij allang wist.. want hij had een filmpje van me gezien waarom mn kaak ernstig een eigen leven leed ;) en hij zei letterlijk: u should give up drugs, al eerder),
en dan wil die niks meer met me temaken hebben :roflol:
daar zakt toch je broek van af??

haha

hihi :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*witched op vrijdag 26 januari 2007 om 14:59:
had een filmpje van me gezien

haha d8 dat ik dronken was.. :looser: kind ziet t verschil hoor!! haha

Waarschuw beheerder
Ik krijg de zakjes van mijn mama's kraaltjes om me pillen in te stoppen die ik meeneem naar feestjes..

Ze is lief en vertrouwd me:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -olMr.P op vrijdag 26 januari 2007 om 14:04:
hahaha nee deze pot vermijd de stront (jouw dus)

ik ga naar huis toe in de hoop dat ik je nog kan vergeten

Je bent wel erg kinderachtig he? weet je zeker dat je 29 bent? en geen 3 :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Taatje! op vrijdag 26 januari 2007 om 16:06:
Je bent wel erg kinderachtig he? weet je zeker dat je 29 bent? en geen 3

hij loopt je gewoon te zieken joh ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*witched op vrijdag 26 januari 2007 om 16:15:
hij loopt je gewoon te zieken joh

Ik heb hem toch ook niets gedaan.. waarom moet hij mij dan lopen zieken... dat vind ik zo kinderachtig. :s

Waarschuw beheerder
Het is overduidelijk dat jouw ouders gehersenspoeld zijn door al dat yankee bullshit. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 januari 2007 om 17:20:
Het is overduidelijk dat jouw ouders gehersenspoeld zijn door al dat yankee bullshit.

dat zou kunnen... Je zou denken dat een officier bij de politie wel eens ergere dingen zou hebben gezien of gehoord. Misschien was het gewoon dom van mij om te verwachten dat ze ruimdenkend waren. :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*witched op vrijdag 26 januari 2007 om 16:15:
hij loopt je gewoon te zieken joh

ik hou van haar :lief: :lol:

Waarschuw beheerder
Ik zou jullie allebei eens een keer willen geven, dames. ;-) :$
Waarschuw beheerder
hahaha heb je hem weer met zn keer :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 januari 2007 om 20:27:
Ik zou jullie allebei eens een keer willen geven, dames.

een keer wat?

Uitspraak van -olMr.P op vrijdag 26 januari 2007 om 19:22:
ik hou van haar

kun je dat dan niet meteen zeggen? :kusje2:

Waarschuw beheerder
M'n ouders komen uit de baby boom en waren dus jong volwassen in de flower power tijd.

Zeiden dat de zomer van 1967 en de 60er jaren de mooiste tijd ooit was, ook wat betreft de situatie in de wereld. En dat ze dat nog weleens zouden willen herbeleven.

Wou ze bijna iets aanbieden o:)

Waarschuw beheerder
Dat is wel heel tof omdat van je ouwe lui te horen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 januari 2007 om 23:44:
M'n ouders komen uit de baby boom en waren dus jong volwassen in de flower power tijd.

Mijn ouders ook, maar me moeder was zelf al moeder toen... veel te vroeg
En van me vader heb ik nog nooit echt iets over zijn ervaringen in die tijd gehoord. :/

Hmmm volgens mij heb ik gewoon hele rare ouders :nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*witched op vrijdag 26 januari 2007 om 22:39:
hahaha heb je hem weer met zn keer

Keer? Met wat pep kan ik makkelijk een weekend lang door neuken. ;-) ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 12:35:
Keer? Met wat pep kan ik makkelijk een weekend lang door neuken.

Daar heb ik geen Pep voor nodig hoor ;) alleen een hele lekkere vent ... maar die heb ik al..al zeg ik het zelf.
Maar das mijn mening ;-p

Waarschuw beheerder
Ik mag blowen van me ouders,, En ze zeiden altijd voordat ik naar een feest ging fleur je blijft van die teringsooi af! Dat kunnen ze wel zeggen maar alsof je daarnaar gaat luisteren...

Totdat ik terug kwam van defqon 2005 kwam ik knetterwaus thuis en me ouders kwamen ook net thuis ze keken me aan en zeiden niks. Daarna nooit meer gedaan!!! Je stelt ze teleur en gaan zich zorgen maken om je voor niks!
Waarschuw beheerder
Ik begon met blowen toen ik zo'n 13 jaar was, toen me moeder daar achter kwam kreeg ik een half jaar huisarrest! Mijn vader met mijn moeder gebeld (zijn al jaren uit elkaar en vaders blowt als een ketter) huisarrest opgeheven.. 3 jaar later begon ik met pillen.. Moeder eerlijk verteld doen ik een dagje met haar ging winkelen, ze was teleurgesteld maar niet boos en ze was ook zeker blij dat ik het haar had verteld.. En als ik nu weer gebruik en 's morgens vroeg thuis kom zie ik haar al kijken van ze heeft het weer gedaan... Daar baal ik wel van mijn vader daar in tegen verteld me waar ik de pillen kan verstoppen, zoals de standaard plek in je wekker, of in een bak met pennen.. Tja..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 12:35:
Met wat pep

:nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
alles wat ik ooit gebruikt heb weten me ouders... hebben ze geen probleem mee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 16:58:
Je stelt ze teleur en gaan zich zorgen maken om je voor niks!

Ik kan me wel ergere dingen voorstellen waar mensen telleursteld van raken... als je in de bak beland of als je in de goot beland. Maar van 1 a 2 keer paddo's eten... :s

Uitspraak van Mylady S op zaterdag 27 januari 2007 om 20:00:
En als ik nu weer gebruik en 's morgens vroeg thuis kom zie ik haar al kijken van ze heeft het weer gedaan... Daar baal ik wel van

Tja en als je stront bezopen thuiskomt... of met een gigantische kater aan het ontbijt zit zijn ze dan minder telleurgesteld? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Taatje! op zondag 28 januari 2007 om 00:36:
Tja en als je stront bezopen thuiskomt... of met een gigantische kater aan het ontbijt zit zijn ze dan minder telleurgesteld?

dan is me pa juist trots heeft ie me toch wat geleerd :P
Je kunt je ouders beter bertellen wat je gebruikt en hoeveel. Als je dan ooit een keer in het ziekenhuis zou belanden kunnen je ouders vertellen wat je zoal gebruikt of gebruikt hebt.
Waarschuw beheerder
ze weten allebei dat ik op feesten :/ weleens wat gebruik
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Will-o'-the-wisp A.K.A Dwaallichtje~ op zondag 28 januari 2007 om 05:46:
Als je dan ooit een keer in het ziekenhuis zou belanden kunnen je ouders vertellen wat je zoal gebruikt

ik weet niet wat jij gebruikt, maar als je er van naar de EHBO moet, kun je er misschien beter es over nadenken of 't ook niet anders kan... 8)
Waarschuw beheerder
idd heb t gewoon vertelt, maar ze gaan er wel vanuit dat het alleen zo af en toe op feesten is dat ik wat gebruik

Waarschuw beheerder
mijn ouders waren teleurgestelt toen ze van de politie hoorde dat ik vooor de zoveelste keer was opgepakt
en dat alles omdat ik elke week kk veel sniffn
laatste aanpassing
Uitspraak van The Mara op zondag 28 januari 2007 om 06:05:
ik weet niet wat jij gebruikt

Gewoon het normalen maar als je het van iemand onbekends koopt weet je het natuurlijk nooit. gebruik al best lang en heb het zelf nog nooit meegemaakt. Een paar vrienden van mij hebben ee keer op een feest wat pilletjes gekocht en bleken het LSD pillen te zijn. Als je het ni verwacht kun je er best wel gek van worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Will-o'-the-wisp A.K.A Dwaallichtje~ op zondag 28 januari 2007 om 06:17:
Een paar vrienden van mij hebben ee keer op een feest wat pilletjes gekocht en bleken het LSD pillen te zijn. Als je het ni verwacht kun je er best wel gek van worden.

Maar als je zoiets koopt, vraag je dan niet ff om wat voor spul het gaat? :/

Waarschuw beheerder
Ik heb ook ooit zogenaamde lsd pillen gehad.. ? Nou was gewoon een fabeltje dus want ik had niks... had er 2 van gehad...
Waarschuw beheerder
ben op vroege leeftijd het huis uit, dus van ouders heb ik geen last, alleen soms een beetje moeilijk om jezelf in de hand te houden, dat je niet te veel gebruikt ... heb dus zelf regels opgesteld, alleen in het weekend bij het uigaan harddrugs(vooral speed dan) en max. 1 keer per week blowen ...
Waarschuw beheerder
ik had mazzel, me moeder komt zelf uit n dorpje, en had nooit wat met welke vorm van drugs te maken gehad, maar ze heeft ons altijd opgevoed dat we eerlijk moesten zijn, dus toen ik op me 16 thuis kwam met t nieuws dat ik stikkies rookte, is ze daar niet tegenin gegaan. 2 jaar later begonnen de housepartys en de daarbij behoorende drugs.
ook dat vertelt, en naar mij idee kon ze daar goed mee omgaan. ze kookte op zondag, omdat je bek zo droog was dat brood er echt niet in ging, en iedereen zat bij mij thuis. omdat me moeder ons altijd t gevoel gaf dat ze ons vertrouwde is t nooit uit de hand gelopen.
nu heb ik t er nog wel eens over met dr, en ze zecht dan ook dat ze het een hele moeilijke beangstige periode vond, maar dat heeft ze nooit laten blijken. vertrouwen is the key word.ik hoop zelf ook ooit zo n goede moeder te worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dytrie op zondag 28 januari 2007 om 16:13:
vertrouwen is the key word.ik hoop zelf ook ooit zo n goede moeder te worden.

:respect: hulde aan je moeder, wat een top mens (y) :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :respect: ScorpioGirl :respect: op zondag 28 januari 2007 om 17:28:
blowen mag van mijn moeder..
maar ik moet niet wous thuis aankomen want dan ik heb ik een probleem !

mijn ouders zouden meteen het geld terug eisen wat ik ooit van ze heb gekregen omdat ik tot mijn 18e niet heb gerookt (en nog steeds niet):p
Waarschuw beheerder
Ik kon er gelukkig altijd met mijn moeder over praten, kon het ook niet voor me houden dus vertelde haar alles.. Ze vond het natuurlijk niet leuk, maar ze werd ook niet boos, heb ik echt respect voor (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 januari 2007 om 14:39:
ze willen wel dat ik er voorzichtig mee om ga en niet te vaak gebruik. Ze weten ook dat je niet meteen verslaafd bent aan harddrugs (wat de meeste ouders wel denken). Ik denk ook dat je beter met je kind kan praten over hun gebruik (zoals mijn ouders) dan het verbieden, want zo kunnen zij het gebruik van hun kind in de gaten houden

vertrouwen is the key word

Uitspraak van :cocktail: Renée :cocktail: op zondag 28 januari 2007 om 21:19:
Ik kon er gelukkig altijd met mijn moeder over praten,

ik hoop zelf ook ooit zo n goede moeder te worden.

Na dit topic te hebben gelezen weet ik het zo goed als zeker!! Ben in dit opzicht een "goede" moeder ;-)
De band die ik met mijn (enige) dochter heb is gebaseerd op wederzijds vertrouwen, ik maak alles bespreekbaar en vertel haar over mijn eigen goede en slechte(drugs)ervaringen.
Ik vind het super om te zien dat zij mede hierdoor geen enkele behoefte heeft om dingen stiekem of achter mijn rug om te doen, wat ik vaak genoeg anders zie....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) MizzGee (L) op zondag 28 januari 2007 om 21:44:
Na dit topic te hebben gelezen weet ik het zo goed als zeker!! Ben in dit opzicht een "goede" moeder
De band die ik met mijn (enige) dochter heb is gebaseerd op wederzijds vertrouwen, ik maak alles bespreekbaar en vertel haar over mijn eigen goede en slechte(drugs)ervaringen.
Ik vind het super om te zien dat zij mede hierdoor geen enkele behoefte heeft om dingen stiekem of achter mijn rug om te doen, wat ik vaak genoeg anders zie....

Dan ben je idd een goede moeder. Een waar vele jaloers op mogen zijn (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Taatje! op maandag 29 januari 2007 om 03:11:
Dan ben je idd een goede moeder. Een waar vele jaloers op mogen zijn

Ik doe mijn best;-)
Heb waarschijnlijk ook gewoon mazzel hoor!!!
Ken flink wat mensen die heus goede ouders zullen zijn maar het heel anders aanpakken,die denken dat wiet een heroine-soort is, XTC een dodelijke ziekte en denken dat hun (misschien)incidenteel blowende puber een potentiele verslaafde is...;-)
Drugs zijn NOT DONE (Y)
Maar pa is wel apetrots als zijn zoon voor de eerste X dronken thuis komt...Da's namelijk WEL STOER...

Uitspraak van Taatje! op zondag 28 januari 2007 om 00:36:
Tja en als je stront bezopen thuiskomt... of met een gigantische kater aan het ontbijt zit zijn ze dan minder telleurgesteld?

Uitspraak van 030-dominator op zondag 28 januari 2007 om 01:15:
dan is me pa juist trots heeft ie me toch wat geleerd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Faab. op maandag 22 januari 2007 om 18:00:
ze weet wel dat ik niet zal eindigen als een junkie...zoals eigenlijk de meeste drugsgebruikers...het is maar een klein deel die zo zwak zijn om er aan verslaafd te raken

wat klopt hier niet?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van dr Druiloor op maandag 29 januari 2007 om 12:53:
wat klopt hier niet?

Helemaal niks.

:bye:
Waarschuw beheerder
you're right, my bad......
Waarschuw beheerder
donateur
Drugs en ouders:O

Niet tebespreken thuis:S ik zou bvb niet 1ptje in het weekend kunnen slikken dan heb ik oorlog!

Maar pappie kan wel perdag 3,4,5 borreltjes drinken%)
Allemaal zo krom want alchol is heel anders:S ik weet niet wie er slechter af zou zijn!

Waarschuw beheerder
Mijn ouders zijn super open...sterker nog ...af en toe nemen ze zelf een pilletje..en zijn echte feestgangers al vanaf het MTC(eerste grote housepartys) tijdperk zeg maar.

Voor anderen klinkt dat misschien heel vreemd maar ik ben niet anders gewend..
Ik ben er wel blij mee want dat bespaart een hoop draaien en liegen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 13:44:
af en toe nemen ze zelf een pilletje

mijn ouders hadden laatst een bad-trip:lol:

hadden ze veel te veel spacecake gegeten,
was waarschijnlijk niet echt psacecake, maar andere meuk uit de smartshop(de dombo's), zaten ze vet hard te hallucineren, geweldig!

heerlijk om tegen je ouders te zeggen dat ze voortaan beter op moeten passen als ze drugs gaan gebruiken...en dat ze het anders gewoon aan mij moeten vragen als ze drugs willen. jaja een topdag had ik :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Red devil op maandag 29 januari 2007 om 13:40:
Maar pappie kan wel perdag 3,4,5 borreltjes drinken
Allemaal zo krom want alchol is heel anders ik weet niet wie er slechter af zou zijn!

Das best wel hypocriet... ik heb het idee dat drank slechter is dan drugs... Er gaan ook meer mensen dood door drank dan door drugs...

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 13:44:
Ik ben er wel blij mee want dat bespaart een hoop draaien en liegen...

'
Kan ik me heel goed voorstellen :p

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 15:19:
heerlijk om tegen je ouders te zeggen dat ze voortaan beter op moeten passen als ze drugs gaan gebruiken...en dat ze het anders gewoon aan mij moeten vragen als ze drugs willen. jaja een topdag had ik

misschien moet ik ook maar eens een spacecake voor me ouders bakken :p
Waarschuw beheerder
donateur
tof om te lezen, hoe iedereeen toch wel dezelfde strijd, al dan niet zonder woorden, voert of heeft gevoert. Mijn moeder was ook zo'n stille zwijgster, pa testte ons op maandag door extra knoflook in het eten te doen. Bah.
Waarschuw beheerder
nou mijn moeder vindt het allemaal prima
blowen mag ik al van me 13e gewoon in huis maar ja me moeder blowt zelf ook ja dan is het vast wel makkelijker
maar ja
verder mag ik alles
ze heeft liever dat ik er eerlijk over ben dan dat ik het achter haar rug doe
duss komt goed

Waarschuw beheerder
Me ouders zijn er streng op tegen!
Ze willen er niks van weten of horen

Ik vertelde toen een x dat ik weleens een joint
had gerookt. Nou me ma flipte helemaal! :rot:

Nou dan moeten ze eens weten wat ik nog meer
allemaal heb gebruikt! :P

Sindsdien hou ik verstandig me mond !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 23:30:
Nou dan moeten ze eens weten wat ik nog meer
allemaal heb gebruikt!

Sinds ik heb verteld dat ik paddo's op heb, praat ik er ook maar niet meer over, want als ze er achter zouden komen wat ik nog meer op heb, dan onterven ze me.:roflol:

Uitspraak van Auke ambulant op maandag 29 januari 2007 om 22:57:
extra knoflook in het eten te doen. Bah.

wat gebeurt er dan als je veel knoflook eet :/
Waarschuw beheerder
donateur
dan is je eten helemaal niet te vreten. weet niet wat het is, maar ik kon dan echt niks binnen krijgen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Auke ambulant op dinsdag 30 januari 2007 om 00:22:
dan is je eten helemaal niet te vreten. weet niet wat het is, maar ik kon dan echt niks binnen krijgen.

Hmmm raar... I love Garlic :9 Kan me bijna niet voorstellen dat ik het dan niet zou lusten :/

Waarschuw beheerder
Me moeder weet dat ik af en toe een jointje rook en daar doet ze ook niet moeilijk over...En als ze er bezwaar tegen had dan was ik als nog wel door gegaan.

maar verder met drugs doe ik niks...! Ik vind het best zo...:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 januari 2007 om 13:21:
maar verder met drugs doe ik niks...! Ik vind het best zo...

ben je er ook niet nieuwsgierig naar?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Taatje! op dinsdag 30 januari 2007 om 14:19:
ben je er ook niet nieuwsgierig naar?

nou ik ben wel nieuwsschierig ja:p dat super erg O:)

Ik zou ook best wel eens een keer proberen, maar het genoeg voorbeelden hoe erg fout het kan gaan...en natuurlijk heb je het altijd zelf in je hand...maar het ken altijd fout gaan en heb zelf gezien hoe erg je naar de klote gaat... :( en dat zou ik echt niet willen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 januari 2007 om 14:22:
Ik zou ook best wel eens een keer proberen

Ik heb zelf ook alleen maar xtc en paddo's gebruikt.

Paddo's das echt zo een speciale ervaring... dat wil je ook speciaal houden en je kan er practisch niet verslaafd aan raken.
Xtc, is voor mij alleen handig voor de energie die ik er van krijg. Ik voel er verder niks bij omdat ik te weinig serotonine heb in me kop. :/

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 januari 2007 om 14:22:
natuurlijk heb je het altijd zelf in je hand

idd... als je het rustig aanpakt en niet meteen hele porties en hele pillen naar binnen gaat werken is er weinig aan de hand. maar je moet ook nooit dingen doen waar je twijfels bij hebt :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Taatje! op dinsdag 30 januari 2007 om 14:26:
Ik voel er verder niks bij omdat ik te weinig serotonine heb in me kop

en serotonine is een ander woord voor hersens? :lol:

*oeps ben er weer..maar kga alweer weg:bye:
Waarschuw beheerder
zwijgen is goud
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -olMr.P op dinsdag 30 januari 2007 om 14:28:
en serotonine is een ander woord voor hersens?

Nee dat is het stofje (neurotransmitter) in je hersenen waar je blij van word...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Taatje! op dinsdag 30 januari 2007 om 14:30:
waar je blij van word...

dus jij bent niet zo vaak blij?

Waarschuw beheerder
Ik heb zelf ook alleen maar xtc en paddo's gebruikt.

Paddo's das echt zo een speciale ervaring... dat wil je ook speciaal houden en je kan er practisch niet verslaafd aan raken.
Xtc, is voor mij alleen handig voor de energie die ik er van krijg. Ik voel er verder niks bij omdat ik te weinig serotonine heb in me kop.

Dat is ook zo,het moet speciaal blijven niet dat je het elk weekend gaat doen. en ook op feesten hoef ik geen XTC...ik heb het altijd vol gehouden en heb ik die zooi neit voor nodig O:) als ik het zo mag zeggen :P..!

maar je moet ook nooit dingen doen waar je twijfels bij hebt

dat moet je inderdaad niet doen. Maar heb genoeg voorbeelden hoe het niet moet,en die voorbeelden zijn er dicht bij me :) dus toch zit er altijd iets van... hmm nee doe maar niet O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -olMr.P op dinsdag 30 januari 2007 om 14:31:
dus jij bent niet zo vaak blij?

Jawel hoor... alleen niet zo uitgesproken als wanneer je genoeg serotonine in je hoofd heb:)

Laten we het er maar op houden dan ik een beetje gek in me hoofd ben, goed? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn ouders zijn heel open, me moeder heeft ooit wel eens iets uitgeprobeerd, en me vader was ook wekelijkse gebruiker.. Weet eigenlijk niet beter dan dat me vader gebruiken deed..

Me moeder weet dat ik af en toe eens een pilletje pak als ik naar een feest ga, en me vader weet dat ook..
Me moeder zegt alleen kijk uit wat je doet, en maak er geen gewoonte van..

Ben wel blij met zulke ouders.. :yes:

Verder trek ik me wel aan wat ze zeggen, maar ik leef maar 1x dus moet alles (bijna alles dan) toch eens uitgeprobeerd hebben :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! (6) * N. * (6)™ ! op dinsdag 30 januari 2007 om 15:31:
Ben wel blij met zulke ouders..

Kan ik me goed voorstellen :)

Uitspraak van ! (6) * N. * (6)™ ! op dinsdag 30 januari 2007 om 15:31:
Verder trek ik me wel aan wat ze zeggen, maar ik leef maar 1x dus moet alles (bijna alles dan) toch eens uitgeprobeerd hebben

Ben ik het helemaal mee eens :yes:

Waarschuw beheerder
Mijn ouders zijn teleurgesteld, maar we hebben er nooit echt gesprekken over gehad..
en ik trek me er eerlijk gezegd niks van aan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Taatje! op dinsdag 30 januari 2007 om 15:22:
beetje gek in me hoofd

oke moet ook niet gekker worden:)

Waarschuw beheerder
donateur
mijn ouders zeggen met mate.. ze hebben zelf ook wel eens lsd/coke/hasj gebruikt in hun jongere jaren.. ze weten wat het is, dus kan gewoon aan tafel mijn drugsbelevenissen vertellen en eerlijk gezegd vind ik het wel fijn :yes:
Waarschuw beheerder
drusg en ouders gaan niet samen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ponx op woensdag 31 januari 2007 om 09:50:
drusg en ouders gaan niet samen

helemaal niet? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Ach m'n ouders weten alleen dat ik op feestjes gebruik pillen gebruik... En dan zeg ik meestal 1 of 2:P Want als ze echt weten hoeveel ik neem worden ze wel boos:$ :P
Ze willen niet dak snuif... Maar dat weten ze dus ook niet!
En van t blowen weten ze ook niet...

Alleen 1x van qlimax kwam ik thuis en had liet ik een aansteker vallen en aangezien dat ik niet rook... Dachten ze dat ik mischien iets van crack gebruikte... Nou dat koste me wel veel moeite om ze dat even uit t hoofd te praten want dat zou ik nooit doen...:no:

Verder kan ik er altijd wel goed over praten met ze... Opzich is dat wel relaxed...:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lange Erwin op vrijdag 2 februari 2007 om 11:41:
Alleen 1x van qlimax kwam ik thuis en had liet ik een aansteker vallen en aangezien dat ik niet rook...

Haha Ik rook ook niet, ik blow ook niet en toch heb ik standaard 5 aanstekers in me tas :p

Waarschuw beheerder
mijn ouders weten het allebei niet,, maar hoeft ook niet meer, gebruik niet meer...

Waarschuw beheerder
Mijn ouders weten het gewoon. Vroeger deed ik er wel stiekum over, nu zeg ik het gewoon. Ik woon bij mijn moeder en zij keurt het niet goed. Zij is zogenaamd fel anti-drugs, terwijl ze wel heeft toegegeven dat ze 1x in het jaar een pilletje slikt (Namelijk op Mystery Land of Awakenings) en durf te wedden dat het wel vaker is dan dat. Maar mijn moeder weet dat als ze er tegen in gaat dat het toch geen nut heeft en uitdraait op ruzie, dus laat ze het maar lekker gaan. Maar ik hoef niet te proberen bewapt thuis te komen :P

En mijn pa keurt het niet goed, maar intereseert hem verder niet zoveel. Bovendien moet hij al helemaal niet gaan zeiken, want een tijdje terug was hij nog koerier. Hij zorgde er zelf voor dat er coke ons land in kwam, dus moet ie niet gaan zeiken als ik het gebruik :P Moet ie het ook maar niet meenemen toch ? (Niet dat ik zoveel coke gebruik... Liever drugs van eigen bodem :D)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 februari 2007 om 16:46:
mijn ouders weten het allebei niet,, maar hoeft ook niet meer, gebruik niet meer...

maar hoe denk je dat je ouders zouden reageren als je het zou vertellen?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 februari 2007 om 18:13:
want een tijdje terug was hij nog koerier. Hij zorgde er zelf voor dat er coke ons land in kwam, dus moet ie niet gaan zeiken als ik het gebruik Moet ie het ook maar niet meenemen toch ?

haha idd :p
Waarschuw beheerder

Ze vinden het niet tof maar weten ook dat ze daar weinig invloed op hebben, aangezien ik al lang niet meer thuis woon....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ragdoll op vrijdag 2 februari 2007 om 22:45:
aangezien ik al lang niet meer thuis woon....

Dat heb ik nou ook, maar heb je dan ook juist dan niet die extra irritatie als ze er dan toch commentaar op hebben. :s dat vind ik zo vervelend.
Me ouders praten nu al bijna 2 weken niet meer met me vanwege dat hele paddo gebeuren :s das toch triest :/

Waarschuw beheerder
Is ook triest... Ouders kunnen het beter accepteren en je "begeleiden" dan het niet accepteren waardoor jij het stiekum moet doen of juist meer gaat gebruiken omdat het niet mag of omdat je je klote voelt vanwege de ruzie's met je ouders.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 februari 2007 om 00:40:
of omdat je je klote voelt vanwege de ruzie's met je ouders.

Jah idd, want ze zorgen er wel elke keer voor dat ik met een rotgevoel zit terwijl ze er toch niks tegen in te brengen hebben... :s misschien wel zwak van mij dat ik me erdoor laat meeslepen, maar jah zo ben ik. :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Taatje! op zaterdag 3 februari 2007 om 00:37:
Me ouders praten nu al bijna 2 weken niet meer met me vanwege dat hele paddo gebeuren

:o

Naar mijn mening is dat idd wat overdreven.... :/

Waarschuw beheerder
Volgens je profiel ben je 23 ? Dan hebben ze er zeker niks tegen in te brengen... Want je bent oud en wijs genoeg om te bepalen wat je doet.

En het is niet zwak dat je je erdoor laat meeslepen, dat is begrijpelijk. Het zijn je ouders en daar wil je normaal contact mee. Maar dat ze zo doen is zwaar overdreven en 9 van de 10 werkt het alleen maar averechts.

Woon je nog thuis bij je ouders of op jezelf ?

Waarschuw beheerder
mij ouder vond het niet erg hoor ze weet ervan dat ik af en toe wat doe... zolang het maar niet te erg wordt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 februari 2007 om 01:04:
zolang het maar niet te erg wordt

wanneer word het in jouw ogen te erg? :o

Waarschuw beheerder
Daar gaat het niet om, wanneer word het in haar moeders ogen te erg :P

Waarschuw beheerder
1x in de maand ofzo... de rest ben ik toch aan het werk dus als ik dan een keer vrij tja... ik mij moeder der ogen als ik het iedere dag zou doen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
1x in de maand vind ik niet zo erg. Doe je het i.i.g. beter dan mij :D Maarja, dat is dus ook mijn probleem, heb op dit moment geen school, werk, niks... Dus is het ook uit verveling...

Waarschuw beheerder
ja okee ik heb ook geen school en werk ook maar voor een uitzendburo maar toch... haha doe me best... maar ja is echt verveling als je niks heb ja

Waarschuw beheerder
Ik ga in augustus weer naar school :D Ben best wel blij daarmee, eindelijk mijn tijd nuttig besteden :P Naja, nuttig ;)

Waarschuw beheerder
tja weet niet of het nuttig is voor je haha wat ga je doen dan ik wil ook wel weer naar school maar eerst ff sparen voor de opleiding he kost veel geld

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 februari 2007 om 18:13:
Bovendien moet hij al helemaal niet gaan zeiken, want een tijdje terug was hij nog koerier. Hij zorgde er zelf voor dat er coke ons land in kwam

Ja dit is heel verstandig om zo tegen iedereen te gaan roepen... Zal je pa ook blij mee zijn haha

Uitspraak van Taatje! op zaterdag 3 februari 2007 om 00:37:
Me ouders praten nu al bijna 2 weken niet meer met me vanwege dat hele paddo gebeuren :s das toch triest :/

Waarschijnlijk geven ze om je en vinden ze het kut dat hun dochter, die ze zo gezond op de wereld hebben gezet, zich nu met drugs bezig houdt. Zo zeggen mijn ouders het tenminste tegen mij en ik begrijp ze ook wel. Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn eigen kinderen met drugs bezig zijn, want ja je hebt ze toch van kleins af aan groot gebracht en dan wil je alleen het beste voor ze.

Maar goed ik vind dat ik zelf verantwoordelijk met drugs om ga (tis ook nog nooit echt fout gegaan) dus tja ik leg de klachten van mijn ouders maar een beetje naast me neer. Ze weten wel dat ik blow en daar ga ik niet over liegen, maar ik vertel ze verder niks (ik wil ze niet ongerust maken om niks).

Waarschuw beheerder
Hoezo ? Ze kunnen er toch verder niks mee doen... Willen ze hem aangeven ?

"Hoe heet hij ?"
"Ehh, ja, de pa van Jaatjuh DonderSs"

Mijn voornaam staat dan wel op mijn profiel, maar mijn achternaam niet. Bovendien is hij er allang mee gestopt en hebben ze dan nog niks waar ze hem op kunnen pakken :P

En mijn pa intereseert het niet, want hij wil der een boek over schrijven, duz dan kan heel Nederland het lezen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 februari 2007 om 01:00:
Woon je nog thuis bij je ouders of op jezelf ?

ik woon inmiddels al 2 en een half jaar niet meer thuis dus je zou denken dat ze het wel los zouden kunnen laten.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 februari 2007 om 01:23:
Daar gaat het niet om, wanneer word het in haar moeders ogen te erg

die vind 2 x paddo's in een jaar dus al een heeeel groot probleem :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 15:19:
mijn ouders hadden laatst een bad-trip

hadden ze veel te veel spacecake gegeten,
was waarschijnlijk niet echt psacecake, maar andere meuk uit de smartshop(de dombo's), zaten ze vet hard te hallucineren, geweldig!

heerlijk om tegen je ouders te zeggen dat ze voortaan beter op moeten passen als ze drugs gaan gebruiken...en dat ze het anders gewoon aan mij moeten vragen als ze drugs willen. jaja een topdag had ik

Geweldig

Waarschuw beheerder
Als je je op jezelf woont zouden ze er helemaal niet moeilijk over moeten doen :S Dan is het toch je eigen leven ?

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 februari 2007 om 01:49:
wat ga je doen

Koksopleiding nivo 2 van het ROC.
Horeca-Assistent nivo 1 heb ik al :D
Waarschuw beheerder

ze weten zowat alles, echt tof vinden ze het niet maar ze hebben het nooit verboden. ook niet toen ik nog thuiswoonde

als je streng gaat verbieden bereik je alleen maar tegenover gesteld effect
Waarschuw beheerder
M'n ouders vinden 't best dat ik int weekend jonko rook. Maar h-d dan trappen ze me het huis uit.. 't moet gewoon met mate en dat vind ik zelf ook ;)

Waarschuw beheerder
me moeder weet het wel van vroeger vaak zat wat gevonden gezien verteld
ze houd zichzelf nu voor dat mijn wilde tijd was en dat ik nooit meer iets pak maar ze weet wel beter

mijn vader zou het niet moeten weten dan breekt de hel los

Waarschuw beheerder
Uitspraak van jemoeder op maandag 29 januari 2007 om 23:06:
duss komt goed

totdat je een geestelijke of lichamelijke aandoening krijgt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 februari 2007 om 14:38:
Koksopleiding nivo 2 van het ROC.
Horeca-Assistent nivo 1 heb ik al

ik ga vanaf de zomer ook weer naar school :)

Of kinderopvang niveau 3
Of onderwijs assistent niveau 4

Waarschuw beheerder
Pfff... Ik snap mijn moeder echt niet...

Ze betaalt een feest voor mij (Beter kom je niet) voor me verjaardag. Ze weet dat ik op feesten drugs gebruik, maar dan gaat ze alsnog derover zeiken de volgende dag. Terwijl ze zelf dronken binnenkomt om 3 uur 's nachts (op zondag :S) en de volgende dag moet werken :P Maar dan heb ik zoiets van, moet je maar geen feest voor me betalen, of der gewoon niet over zeiken...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Taatje! op zaterdag 3 februari 2007 om 21:42:
ik ga vanaf de zomer ook weer naar school

kinder niveau 3

:lol: ff off topic anders gaat het hier niet goed!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
M'n ouders weten dat ik dingen wil ontdekken, ook op gebied van drugs.. Ze vinden het niet goed/leuk maar houden me niet tegen met ontdekken.. Kdenk dat ze bang zyn dat ik dan verslaafd wordt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -olMr.P op maandag 5 februari 2007 om 14:36:
ff off topic anders gaat het hier niet goed!!

Ik ben gek in me hoofd, dat wist je toch al ;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 5 februari 2007 om 14:31:
Terwijl ze zelf dronken binnenkomt om 3 uur 's nachts (op zondag ) en de volgende dag moet werken

Nee dan moet ze idd niet zeiken, want dat is nog veel erger vind ik. Ik heb meer last van dronken mensen dan van mensen die op feesten wel eens een pilletje slikken :s
Waarschuw beheerder
Whaaaaaaaaaaaa ik word echt zo gek van die mensen...(me ouders)

hebben ze dan echt een gigantisch bord voor hun kop?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou mijn ouders die weten wel dat ik wel eens blow, me moeder rookt er zelf ook wel eens eentje... maar harddrugs... ik heb echt geen idee of ze het weten. ze weten wel heel erg goed wat er gebeurd op die feesten, wat er te koop is en dat ik er ook makkelijk aan zou kunnen komen. en dus zegt mijn moeder ook altijd: ik ben zo blij dat jij daar niet aan zit... eigenlijk voel ik me dan best schuldig want zo moeilijk doen ze helemaal niet maar ik ben gewoon te laf om eerlijk toe te geven omdat ik weet dat er wel woorden komen en ze mij meer in de gaten zullen gaan houden.. aan de andere kant denk ik ook dat ze het wel wetenwie ziet er nou op zondag van een paar biertjes er zo verrot uit... en laatst zaten we aan tafel en toen had mijn vader het over zn nachtdienst en dat ie 24 uur op moest en hij niet kon slapen... toen zei ik nou dat is toch niet erg dat ben ik ook als ik zaterdagochtend moet werken en dan uit ga... toen zei hij: ja maar ik gebruik geen pillen:| nou ik weet het niet hoor... ben blij dat ze nog niet moeilijk doen. maar ik denk, dat heeel veeel ouders het stiekem in hun hart wel weten maar het niet durven/willen zeggen zoals mijn schoonmoeder kom je daar op zondagochtend terug van een of ander feest zegt ze, nou jullie hebben ook wel genoeg red-bull gedronken... dan denk ik ook ben je nou zo dom:/
Waarschuw beheerder
ouders moeten nietzoveel voorroordelen hebben .. je vooral niet gek laten maken en voorlichting, voorlichting en nog eens voorlichting !!
Waarschuw beheerder
m'n ouders weten dat ik drink en blow en ephedra gebruik, en ze vinden dat ik t zelf moet weten. harddrugs weten ze niet, maar als ze r naar vragen zal ik r niet over liegen, waarschijnlijk vinden ze t niet zo leuk maar ik moet t gewoon zelf weten.

Je moet je trouwens niet gek laten maken door voorlichting, maar wel voorgelicht drugs gebruiken, t is wel je lichaam en je hersenen die je kan beschadigen als je onverantwoord gebruikt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matthijs op donderdag 15 februari 2007 om 14:38:
rouwens niet gek laten maken door voorlichting, maar wel voorgelicht drugs gebruiken, t is wel je lichaam en je hersenen die je kan beschadigen als je onverantwoord gebrui

iedereen zou voorgelicht moeten worden over drugs dan kunnen ze ook geen voorroordelen hebben ...

Waarschuw beheerder
donateur
Heb een goede band met me ouders, maar ik trek me op dat gebied niks van ze aan, ik ben oud genoeg (of moet ik zeggen om reacties te vermijden, ik vind mezelf oud genoeg) om zelf te beslissen wat ik wil...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Taatje! op zaterdag 3 februari 2007 om 12:09:
ik woon inmiddels al 2 en een half jaar niet meer thuis dus je zou denken dat ze het wel los zouden kunnen laten.

why did u tell them ????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*witched op donderdag 15 februari 2007 om 16:56:
why did u tell them

ik ben van mezelf heel erg open.. en ik had er dus wat over geschreven op m'n web-log. Dat hebben ze "niet eens zo heel goed" gelezen en meteen begonnen ze te peeuwen :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ooh nou dat is dan niet zo mooi, maar zeg je dan niet zo iets van: ik zou het noooooit weer doen, of het was maar eenmalig(2malig?)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van I Rule So Fuck You op donderdag 15 februari 2007 om 19:06:
maar zeg je dan niet zo iets van: ik zou het noooooit weer doen, of het was maar eenmalig(2malig?)

nee, waarom zou ik. Ik ben toch inmiddels wel oud en wijs genoeg om dat voor mezelf te kunnen beslissen en daar komt bij dat ik niet eens de kans kreeg op een weerwoord. :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*witched op donderdag 15 februari 2007 om 16:56:
Uitspraak van ElineVere op zaterdag 3 februari 2007 om 12:09:

why did u tell them ????

idd, ik woon ook al 2 jaar op mezelf maar geen haar op mn hoofd die eraan denkt om t te vertellen
Waarschuw beheerder
ik lieg er niet over.. maar vertel ze er ook niet over.

en al zouden ze er zelf over beginnen: 'ja.. is waar.. ende discussie'

kun je lang of kort over praten, zelfde antwoord..
dan liever kort ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*witched op vrijdag 16 februari 2007 om 14:04:
dan liever kort

kort maar krachtig: JA IK GEBRUIK EN NU BEKHOUWUUUUH!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van martt :bounce: op donderdag 15 februari 2007 om 14:43:
iedereen zou voorgelicht moeten worden over drugs dan kunnen ze ook geen voorroordelen hebben ...

:jaja:
Waarschuw beheerder
iedereen zou eerst moeten gebruiken voordat ze oordelen

Waarschuw beheerder
mijn moeder vind het oke, zolang ik uit kijk wat ik doe en er maar eerlijk over ben :)

laatst had ik ruzie met de vriend van me moeder, hij zo keihard JUNK!!! tege mij, me moeder helemaal zo van hou je bek eens da is niet waar blaa blaa :D:D:P

Waarschuw beheerder
donateur
Trek jij je überhaupt iets van je ouders aan?

f*ck ouders en zeg nee tegen ouders
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar om mij nou asociaal te noemen omdat ik wel eens wat drugs vat :s vind ik een beetje ver gaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 21:51:
mijn moeder vind het oke, zolang ik uit kijk wat ik doe en er maar eerlijk over ben

laatst had ik ruzie met de vriend van me moeder, hij zo keihard JUNK!!! tege mij, me moeder helemaal zo van hou je bek eens da is niet waar blaa blaa

als ik ooit kinderen krijg, zou ik het ook zo doen...

denk dat ik het zelfs voor ze zou kopen :$ ( moeten ze wel zelf betalen natuurlijk;)) en laten testen..

zou liever hebben dat ik zeker wet dat ze goeie hebben, dan dat ze op een of ander feestje klere zooi halen.

+ als je kids zo eerlijk kunnen zijn er over, kun je het ook beter in de hand houden.

mja.. dat zeg ik nu.. misschien als ik ooit kids heb, dat ik ook wel para ga doen, maar kan me niet voorstellen..

we weten allemaal wat t is en doet met je..

zo gevaarlijk is het nu ook weer niet, misschien is auto rijden wel gevaarlijker??

en zoals je alles van je ouders leert ( bijna.. haha).. waarom dit niet??
Waarschuw beheerder
denk dat je wel un goed verschil hebt in de reactie van je ouders..
of ze wel of niet ooit wat hebben gebruikt..
denk dat de wel gebruikers dr wat rustiger mee om gaan en je gewoon vertellen dat als je het doet wel binnen bepaalde normen moeten houden..

ouders die niet gebruikt hebben zullen waarschijnlijk flippen... en jah... zeggen dat je verslaafd bent.. hulp moet zoeken.. maar dan nog vind ik dat wel xtreem..

ik zou als ouder zegge.. nah okeej da je af en toe wat pakt.. maar wat je pakt krijg je van mij.. weet ik in ieder geval dat het goed is.. ipv dat ze het van een vreemde krijgen..

LIJKT MIJ dan.. :P;) zegt dr ff bij hè haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oinnis op zaterdag 17 februari 2007 om 18:19:
maar wat je pakt krijg je van mij

my point of view;)
Waarschuw beheerder
van welke planeet komen je ouders ??
Waarschuw beheerder
Mm my ouders weten wel dat ik soms wat gebruik Ze zijn er niet blij mee maar verder zeggen ze er weinig over.. Als ik het maar niet te gek maak:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vinnie e op maandag 19 februari 2007 om 09:51:
van welke planeet komen je ouders ??

had je t over mij :x :x

Waarschuw beheerder
Vind dat je er beter eerlijk en open over kan zijn. Want stel je voor, er gaat een keer wat fout, dan weten de mensen om je heen tenminste waar het aan kan liggen. En dat kan soms levens redden. Als dokters zelf moeten gaan uitzoeken waardoor iemand een hartstilstand heeft (ik noem maar wat) verliezen ze veel kostbare tijd. Als je moeder dan kan zeggen : Hij gebruikt drugs, dan weten de dokters meteen wat ze moeten doen.

Als mijn kinderen later gaan gebruiken heb ik liever dat ze het eerlijk zeggen. Ik zal het niet afkeuren, maar ook niet goedkeuren. Wel zal ik dan de drugs voor mijn kinderen regelen, want tsja, ze gebruiken dan toch, kan je beter zeker weten dat ze goed spul gebruiken dan dat ze een verkeerd pilletje krijgen en doodgaan. Ik zal ze ook leren om verantwoord drugs te gebruiken. En een veilig vertrouwd huis aanbieden waar ze kunnen gebruiken. (Niet te vaak natuurlijk) Want heb liever dat me kinderen dan thuis gebruikenen waar ik bij ben en het in de gaten kan houden, dan dat ze het stiekum gaan doen ergens buiten gaan gebruiken met de verkeerde mensen.

Mijn zus net zo, ze wist dat ik pep gebruikte en keurde het natuurlijk niet goed. Maar ze geeft me soms wel es pep, want dan weet ze zeker dat ik geen troep gebruik. Want troep is gevaarlijker dan drugs.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 februari 2007 om 02:56:
Wel zal ik dan de drugs voor mijn kinderen regelen

Ik zal ze ook leren om verantwoord drugs te gebruiken

En een veilig vertrouwd huis aanbieden waar ze kunnen gebruiken

Want heb liever dat me kinderen dan thuis gebruikenen waar ik bij ben en het in de gaten kan houden

dit vind ik een beetje heel erg vreemd..:/
hopelijk ben je gewoon aan het ouwehoeren?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Taatje! op woensdag 31 januari 2007 om 16:18:
helemaal niet?

Helaas niet. Bij Jou wel dan?
Waarschuw beheerder
Ouders hebben het toch wel meestal door als je iets gebruikt, alleen zwijgen ze er vaak over. Paps had xtje jointje gevonden in auto en vroeg waar die van af kwam. Maja was niet van mij maar hij ging er op door.. of ik dat ook gebruikte blabla.. ja toen heb ik gezegt dat ik dat wel is gedaan had maja dat tijdperk heb ik dus nu onderhand achter mij gelaten, gaat vervelen naar verloop van tijd nu alleen maar af en toe:) Maar ik denk wel dat ze het liever helemaal niet zouden hebben ;) Ouders+drugs=:no:

Waarschuw beheerder
Ik heb het mijn moeder verteld over blowe en harddrugs. ze zei dr niet veel van, all1 dat het me eerste en de laatste x was, dat ik nog nog veel te jong was (15)

ik doe het nu nog steeds, blowe, harddrugs en paddo's , ze zegt er nix van, maar volgens mij heeft ze wel een vermoede. mja zo lang ze dr nix van zegt, trek ik het me eige nix aan.

Uitspraak van Mars :bounce: op zondag 15 april 2007 om 21:52:
Ouders+drugs=:no:

preciesssssssss

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
Mijn ouders zijn er zwaar op tegen, ze hebben door drugs veel leuke en lieve mensen zien veranderen in dieven, junks etc.
Begrijpelijk dat ze mij daarvoor willen beschermen, maar dan nog... ik vind als je ouders het goed vinden dat je elk weekend laveloos van de drank thuis kom. Dat je de volgende dag niet meer weet wat er de avond ervoor gebeurd is en of hoe je thuis gekomen bent, dat ze niet moeten zeuren over een pilletje zo en dan.
Belangrijk is wel dat je jezelf in de hand houdt.
Met pillen is dat geen probleem denk ik... wantjah ik zou niet zomaar een tikkel nemen als ik me verveel thuis.
PAddo's heb ik nog nooit gedaan, het schijnt zo heftig te zijn dat als je het doet dat je het dan wel weer gelooft voor 3 maanden hahaha...
Probleem met coke ligt anders :).... dat is zwaar verslafend... Gelukkig zit ik hier niet aan vast, heb het ooit is geprobeerd, is me niet bevallen :) gelukkig ;):)

Maar goed... me ouders kunnen het niet begrijpen dat als we naar In Qontrol gaan of wat dan ook, dat het met een pilletje een hele andere beleving is van alles.
Je zintuigen worden gestimuleerd en je beleefd het toch anders!

En dat vind ik een fijn gevoel, geniet er altijd van. Alleen is het jammer dat me ouders het niet snappen.
Me vriendin is er ook op tegen trouwens... :(