Partyflock
 
Forumonderwerp · 926566
Ik ben altijd een super braaf meisje geweest en nog steeds zover ik zelf weet. Ik heb altijd heel braaf naar me ouders geluisterd. Voorlichting over sex en drugs heb ik nog nooit gehad, maar was wel slim genoeg om daar zelf een idee over te vormen.

Nu ben ik inmiddels 2,5 jaar het huis uit en heb nu inmiddels 2 keer paddo's gebruikt en heel soms een stukje xtc. Van de paddo's weten me ouders inmiddels en meteen komen ze met hun kortzichtige vooroordelen.

Gebruikers zijn A-sociaal
Ik ben verslaafd blah blah...

Hoe gaan jou ouders om met jou "gebruik" in de ruimste zin van het woord?
En hoe ga jij om met de mening/vooroordelen van je ouders?
Trek jij je überhaupt iets van je ouders aan?

Zelf word ik er erg boos om en kan het toch moeilijk van me afzetten terwijl ik weet dat ik niet a-sociaal of verslaafd ben.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 januari 2007 om 13:21:
maar verder met drugs doe ik niks...! Ik vind het best zo...

ben je er ook niet nieuwsgierig naar?
 
Uitspraak van Taatje! op dinsdag 30 januari 2007 om 14:19:
ben je er ook niet nieuwsgierig naar?

nou ik ben wel nieuwsschierig ja:p dat super erg O:)

Ik zou ook best wel eens een keer proberen, maar het genoeg voorbeelden hoe erg fout het kan gaan...en natuurlijk heb je het altijd zelf in je hand...maar het ken altijd fout gaan en heb zelf gezien hoe erg je naar de klote gaat... :( en dat zou ik echt niet willen :)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 januari 2007 om 14:22:
Ik zou ook best wel eens een keer proberen

Ik heb zelf ook alleen maar xtc en paddo's gebruikt.

Paddo's das echt zo een speciale ervaring... dat wil je ook speciaal houden en je kan er practisch niet verslaafd aan raken.
Xtc, is voor mij alleen handig voor de energie die ik er van krijg. Ik voel er verder niks bij omdat ik te weinig serotonine heb in me kop. :/



Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 januari 2007 om 14:22:
natuurlijk heb je het altijd zelf in je hand

idd... als je het rustig aanpakt en niet meteen hele porties en hele pillen naar binnen gaat werken is er weinig aan de hand. maar je moet ook nooit dingen doen waar je twijfels bij hebt :)
Uitspraak van Taatje! op dinsdag 30 januari 2007 om 14:26:
Ik voel er verder niks bij omdat ik te weinig serotonine heb in me kop

en serotonine is een ander woord voor hersens? :lol:

*oeps ben er weer..maar kga alweer weg:bye:
zwijgen is goud
Uitspraak van -olMr.P op dinsdag 30 januari 2007 om 14:28:
en serotonine is een ander woord voor hersens?

Nee dat is het stofje (neurotransmitter) in je hersenen waar je blij van word...
Uitspraak van Taatje! op dinsdag 30 januari 2007 om 14:30:
waar je blij van word...

dus jij bent niet zo vaak blij?
 
Uitspraak van Taatje! op dinsdag 30 januari 2007 om 14:26:
Ik heb zelf ook alleen maar xtc en paddo's gebruikt.

Paddo's das echt zo een speciale ervaring... dat wil je ook speciaal houden en je kan er practisch niet verslaafd aan raken.
Xtc, is voor mij alleen handig voor de energie die ik er van krijg. Ik voel er verder niks bij omdat ik te weinig serotonine heb in me kop.

Dat is ook zo,het moet speciaal blijven niet dat je het elk weekend gaat doen. en ook op feesten hoef ik geen XTC...ik heb het altijd vol gehouden en heb ik die zooi neit voor nodig O:) als ik het zo mag zeggen :P..!

Uitspraak van Taatje! op dinsdag 30 januari 2007 om 14:26:
maar je moet ook nooit dingen doen waar je twijfels bij hebt

dat moet je inderdaad niet doen. Maar heb genoeg voorbeelden hoe het niet moet,en die voorbeelden zijn er dicht bij me :) dus toch zit er altijd iets van... hmm nee doe maar niet O:)
Uitspraak van -olMr.P op dinsdag 30 januari 2007 om 14:31:
dus jij bent niet zo vaak blij?

Jawel hoor... alleen niet zo uitgesproken als wanneer je genoeg serotonine in je hoofd heb:)

Laten we het er maar op houden dan ik een beetje gek in me hoofd ben, goed? ;)
Mijn ouders zijn heel open, me moeder heeft ooit wel eens iets uitgeprobeerd, en me vader was ook wekelijkse gebruiker.. Weet eigenlijk niet beter dan dat me vader gebruiken deed..

Me moeder weet dat ik af en toe eens een pilletje pak als ik naar een feest ga, en me vader weet dat ook..
Me moeder zegt alleen kijk uit wat je doet, en maak er geen gewoonte van..

Ben wel blij met zulke ouders.. :yes:

Verder trek ik me wel aan wat ze zeggen, maar ik leef maar 1x dus moet alles (bijna alles dan) toch eens uitgeprobeerd hebben :d
laatste aanpassing
Uitspraak van ! (6) * N. * (6)™ ! op dinsdag 30 januari 2007 om 15:31:
Ben wel blij met zulke ouders..

Kan ik me goed voorstellen :)



Uitspraak van ! (6) * N. * (6)™ ! op dinsdag 30 januari 2007 om 15:31:
Verder trek ik me wel aan wat ze zeggen, maar ik leef maar 1x dus moet alles (bijna alles dan) toch eens uitgeprobeerd hebben

Ben ik het helemaal mee eens :yes:
Uitspraak van Taatje! op maandag 22 januari 2007 om 16:34:
Trek jij je überhaupt iets van je ouders aan?

Qua drugs wel :yes:
 
Mijn ouders zijn teleurgesteld, maar we hebben er nooit echt gesprekken over gehad..
en ik trek me er eerlijk gezegd niks van aan.
Uitspraak van Taatje! op dinsdag 30 januari 2007 om 15:22:
beetje gek in me hoofd

oke moet ook niet gekker worden:)
 
mijn ouders zeggen met mate.. ze hebben zelf ook wel eens lsd/coke/hasj gebruikt in hun jongere jaren.. ze weten wat het is, dus kan gewoon aan tafel mijn drugsbelevenissen vertellen en eerlijk gezegd vind ik het wel fijn :yes:
drusg en ouders gaan niet samen
Uitspraak van ponx op woensdag 31 januari 2007 om 09:50:
drusg en ouders gaan niet samen

helemaal niet? :/
Ach m'n ouders weten alleen dat ik op feestjes gebruik pillen gebruik... En dan zeg ik meestal 1 of 2:P Want als ze echt weten hoeveel ik neem worden ze wel boos:$ :P
Ze willen niet dak snuif... Maar dat weten ze dus ook niet!
En van t blowen weten ze ook niet...

Alleen 1x van qlimax kwam ik thuis en had liet ik een aansteker vallen en aangezien dat ik niet rook... Dachten ze dat ik mischien iets van crack gebruikte... Nou dat koste me wel veel moeite om ze dat even uit t hoofd te praten want dat zou ik nooit doen...:no:

Verder kan ik er altijd wel goed over praten met ze... Opzich is dat wel relaxed...:)
laatste aanpassing
Uitspraak van Lange Erwin op vrijdag 2 februari 2007 om 11:41:
Alleen 1x van qlimax kwam ik thuis en had liet ik een aansteker vallen en aangezien dat ik niet rook...

Haha Ik rook ook niet, ik blow ook niet en toch heb ik standaard 5 aanstekers in me tas :p
 
mijn ouders weten het allebei niet,, maar hoeft ook niet meer, gebruik niet meer...
 
Mijn ouders weten het gewoon. Vroeger deed ik er wel stiekum over, nu zeg ik het gewoon. Ik woon bij mijn moeder en zij keurt het niet goed. Zij is zogenaamd fel anti-drugs, terwijl ze wel heeft toegegeven dat ze 1x in het jaar een pilletje slikt (Namelijk op Mystery Land of Awakenings) en durf te wedden dat het wel vaker is dan dat. Maar mijn moeder weet dat als ze er tegen in gaat dat het toch geen nut heeft en uitdraait op ruzie, dus laat ze het maar lekker gaan. Maar ik hoef niet te proberen bewapt thuis te komen :P

En mijn pa keurt het niet goed, maar intereseert hem verder niet zoveel. Bovendien moet hij al helemaal niet gaan zeiken, want een tijdje terug was hij nog koerier. Hij zorgde er zelf voor dat er coke ons land in kwam, dus moet ie niet gaan zeiken als ik het gebruik :P Moet ie het ook maar niet meenemen toch ? (Niet dat ik zoveel coke gebruik... Liever drugs van eigen bodem :D)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 februari 2007 om 16:46:
mijn ouders weten het allebei niet,, maar hoeft ook niet meer, gebruik niet meer...

maar hoe denk je dat je ouders zouden reageren als je het zou vertellen?



Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 februari 2007 om 18:13:
want een tijdje terug was hij nog koerier. Hij zorgde er zelf voor dat er coke ons land in kwam, dus moet ie niet gaan zeiken als ik het gebruik Moet ie het ook maar niet meenemen toch ?

haha idd :p
Uitspraak van Taatje! op maandag 22 januari 2007 om 16:34:
Hoe gaan jou ouders om met jou "gebruik" in de ruimste zin van het woord?

Ze vinden het niet tof maar weten ook dat ze daar weinig invloed op hebben, aangezien ik al lang niet meer thuis woon....
Uitspraak van Ragdoll op vrijdag 2 februari 2007 om 22:45:
aangezien ik al lang niet meer thuis woon....

Dat heb ik nou ook, maar heb je dan ook juist dan niet die extra irritatie als ze er dan toch commentaar op hebben. :s dat vind ik zo vervelend.
Me ouders praten nu al bijna 2 weken niet meer met me vanwege dat hele paddo gebeuren :s das toch triest :/
 
Is ook triest... Ouders kunnen het beter accepteren en je "begeleiden" dan het niet accepteren waardoor jij het stiekum moet doen of juist meer gaat gebruiken omdat het niet mag of omdat je je klote voelt vanwege de ruzie's met je ouders.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 februari 2007 om 00:40:
of omdat je je klote voelt vanwege de ruzie's met je ouders.

Jah idd, want ze zorgen er wel elke keer voor dat ik met een rotgevoel zit terwijl ze er toch niks tegen in te brengen hebben... :s misschien wel zwak van mij dat ik me erdoor laat meeslepen, maar jah zo ben ik. :s
Uitspraak van Taatje! op zaterdag 3 februari 2007 om 00:37:
Me ouders praten nu al bijna 2 weken niet meer met me vanwege dat hele paddo gebeuren

:o

Naar mijn mening is dat idd wat overdreven.... :/
 
Volgens je profiel ben je 23 ? Dan hebben ze er zeker niks tegen in te brengen... Want je bent oud en wijs genoeg om te bepalen wat je doet.

En het is niet zwak dat je je erdoor laat meeslepen, dat is begrijpelijk. Het zijn je ouders en daar wil je normaal contact mee. Maar dat ze zo doen is zwaar overdreven en 9 van de 10 werkt het alleen maar averechts.

Woon je nog thuis bij je ouders of op jezelf ?
 
mij ouder vond het niet erg hoor ze weet ervan dat ik af en toe wat doe... zolang het maar niet te erg wordt
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 februari 2007 om 01:04:
zolang het maar niet te erg wordt

wanneer word het in jouw ogen te erg? :o
 
Daar gaat het niet om, wanneer word het in haar moeders ogen te erg :P
 
1x in de maand ofzo... de rest ben ik toch aan het werk dus als ik dan een keer vrij tja... ik mij moeder der ogen als ik het iedere dag zou doen
laatste aanpassing
 
1x in de maand vind ik niet zo erg. Doe je het i.i.g. beter dan mij :D Maarja, dat is dus ook mijn probleem, heb op dit moment geen school, werk, niks... Dus is het ook uit verveling...
 
ja okee ik heb ook geen school en werk ook maar voor een uitzendburo maar toch... haha doe me best... maar ja is echt verveling als je niks heb ja
 
Ik ga in augustus weer naar school :D Ben best wel blij daarmee, eindelijk mijn tijd nuttig besteden :P Naja, nuttig ;)
 
tja weet niet of het nuttig is voor je haha wat ga je doen dan ik wil ook wel weer naar school maar eerst ff sparen voor de opleiding he kost veel geld
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 februari 2007 om 18:13:
Bovendien moet hij al helemaal niet gaan zeiken, want een tijdje terug was hij nog koerier. Hij zorgde er zelf voor dat er coke ons land in kwam

Ja dit is heel verstandig om zo tegen iedereen te gaan roepen... Zal je pa ook blij mee zijn haha

Uitspraak van Taatje! op zaterdag 3 februari 2007 om 00:37:
Me ouders praten nu al bijna 2 weken niet meer met me vanwege dat hele paddo gebeuren :s das toch triest :/

Waarschijnlijk geven ze om je en vinden ze het kut dat hun dochter, die ze zo gezond op de wereld hebben gezet, zich nu met drugs bezig houdt. Zo zeggen mijn ouders het tenminste tegen mij en ik begrijp ze ook wel. Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn eigen kinderen met drugs bezig zijn, want ja je hebt ze toch van kleins af aan groot gebracht en dan wil je alleen het beste voor ze.

Maar goed ik vind dat ik zelf verantwoordelijk met drugs om ga (tis ook nog nooit echt fout gegaan) dus tja ik leg de klachten van mijn ouders maar een beetje naast me neer. Ze weten wel dat ik blow en daar ga ik niet over liegen, maar ik vertel ze verder niks (ik wil ze niet ongerust maken om niks).
 
Hoezo ? Ze kunnen er toch verder niks mee doen... Willen ze hem aangeven ?

"Hoe heet hij ?"
"Ehh, ja, de pa van Jaatjuh DonderSs"

Mijn voornaam staat dan wel op mijn profiel, maar mijn achternaam niet. Bovendien is hij er allang mee gestopt en hebben ze dan nog niks waar ze hem op kunnen pakken :P

En mijn pa intereseert het niet, want hij wil der een boek over schrijven, duz dan kan heel Nederland het lezen :P
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 februari 2007 om 01:00:
Woon je nog thuis bij je ouders of op jezelf ?

ik woon inmiddels al 2 en een half jaar niet meer thuis dus je zou denken dat ze het wel los zouden kunnen laten.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 februari 2007 om 01:23:
Daar gaat het niet om, wanneer word het in haar moeders ogen te erg

die vind 2 x paddo's in een jaar dus al een heeeel groot probleem :/
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 15:19:
mijn ouders hadden laatst een bad-trip

hadden ze veel te veel spacecake gegeten,
was waarschijnlijk niet echt psacecake, maar andere meuk uit de smartshop(de dombo's), zaten ze vet hard te hallucineren, geweldig!

heerlijk om tegen je ouders te zeggen dat ze voortaan beter op moeten passen als ze drugs gaan gebruiken...en dat ze het anders gewoon aan mij moeten vragen als ze drugs willen. jaja een topdag had ik

Geweldig
 
Als je je op jezelf woont zouden ze er helemaal niet moeilijk over moeten doen :S Dan is het toch je eigen leven ?

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 februari 2007 om 01:49:
wat ga je doen

Koksopleiding nivo 2 van het ROC.
Horeca-Assistent nivo 1 heb ik al :D
Uitspraak van Taatje! op maandag 22 januari 2007 om 16:34:
Hoe gaan jou ouders om met jou "gebruik" in de ruimste zin van het woord?

ze weten zowat alles, echt tof vinden ze het niet maar ze hebben het nooit verboden. ook niet toen ik nog thuiswoonde

als je streng gaat verbieden bereik je alleen maar tegenover gesteld effect
M'n ouders vinden 't best dat ik int weekend jonko rook. Maar h-d dan trappen ze me het huis uit.. 't moet gewoon met mate en dat vind ik zelf ook ;)
 
me moeder weet het wel van vroeger vaak zat wat gevonden gezien verteld
ze houd zichzelf nu voor dat mijn wilde tijd was en dat ik nooit meer iets pak maar ze weet wel beter

mijn vader zou het niet moeten weten dan breekt de hel los
 
Uitspraak van jemoeder op maandag 29 januari 2007 om 23:06:
duss komt goed

totdat je een geestelijke of lichamelijke aandoening krijgt
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 februari 2007 om 14:38:
Koksopleiding nivo 2 van het ROC.
Horeca-Assistent nivo 1 heb ik al

ik ga vanaf de zomer ook weer naar school :)

Of kinderopvang niveau 3
Of onderwijs assistent niveau 4
 
Pfff... Ik snap mijn moeder echt niet...

Ze betaalt een feest voor mij (Beter kom je niet) voor me verjaardag. Ze weet dat ik op feesten drugs gebruik, maar dan gaat ze alsnog derover zeiken de volgende dag. Terwijl ze zelf dronken binnenkomt om 3 uur 's nachts (op zondag :S) en de volgende dag moet werken :P Maar dan heb ik zoiets van, moet je maar geen feest voor me betalen, of der gewoon niet over zeiken...
Uitspraak van Taatje! op zaterdag 3 februari 2007 om 21:42:
ik ga vanaf de zomer ook weer naar school

kinder niveau 3

:lol: ff off topic anders gaat het hier niet goed!!
laatste aanpassing
M'n ouders weten dat ik dingen wil ontdekken, ook op gebied van drugs.. Ze vinden het niet goed/leuk maar houden me niet tegen met ontdekken.. Kdenk dat ze bang zyn dat ik dan verslaafd wordt.
Uitspraak van -olMr.P op maandag 5 februari 2007 om 14:36:
ff off topic anders gaat het hier niet goed!!

Ik ben gek in me hoofd, dat wist je toch al ;)



Uitspraak van verwijderd op maandag 5 februari 2007 om 14:31:
Terwijl ze zelf dronken binnenkomt om 3 uur 's nachts (op zondag ) en de volgende dag moet werken

Nee dan moet ze idd niet zeiken, want dat is nog veel erger vind ik. Ik heb meer last van dronken mensen dan van mensen die op feesten wel eens een pilletje slikken :s