6789x bekeken
nee, maar wel van je topics
Het is ekt nie leuk heur
heb meer last van jou
Koop een daard en fiir it
dus erger je niet, verwonder je slechts
dus erger je niet, verwonder je slechts
Zit die in je CTRL + V?
Moet ik nou gewoon mee gaan snuiven. Of moet ik nou gewoon nieuwe vrienden zoeken?
Gewoon meesnuiven
En straks raak ik verslaafd en moet ik rare dingen doen dag door te komen
welnee, je laat je dagelijks droog in je kont neuken achter CS en je bent voorzien
mij is altijd geleerd dat s.o.s. juist is om mensenlevens te redden.
je wordt er inderdaad ee soort superman van en als je genoeg snuift, krijg je een S op je borst
je wordt er inderdaad ee soort superman van en als je genoeg snuift, krijg je een S op je borst
Wat ish het voor ieen zieke provil fotto gast?
donateur
kut coke je reageer echt anders op iedereen
je wordt schijnheilig en je denk dat je helemaal de man ben(dus niet)
mijn vrienden zitten er nog aan en heb elke keer de grootste ruzie
daar heb je geen coke voor nodig , was gisteren weer eens met vrienden in een cafe . 2 weer goed dronken , gaan ze weer ruzie zoeken met een turk terwijl die halve kroeg er mee vol stond
mijn vrienden zitten er nog aan en heb elke keer de grootste ruzie sla nergens op maarja
hebben jullie daar ook last van????????????
idd dat is coke
Als jij denkt dat alleen hoeren vredelievend zijn, betekent dat dat jij altijd moet betalen voor liefde, wat jou het meest kansloze figuur allertijden maakt en doet men afvragen waarom jij de Darwin theorie bent ontsprongen
Nee jij bent lekker? Eerst wil je me ophangen, teef dat je bent. Vervolgens bied ik je het genot van het weg haken van me benen.
Maar daar is mevrouwtje verdenlievend voor. Ik zeg dat je gewoon knetter gek bent. Samen met je baftekkel!
Datgene waar hij voor betaald is denk ik geen liefde!!
Nee idd, het is 100% lust!
Ik heb nog met niemand van die leeftijd gedate. Laat staan lichamsvloeistoffen gewisseld (dooie tellen we ff voor het gemak niet mee).
Eeehh eeh.. hoe zit je planning voor eeste volgende paar jaar uit?
whehe. aangezien mij leeftijd heb ik mn nodige slaap wel nodig
Maar verder ziet ie er nog rustig uit
mijn vrienden zitten er nog aan en heb elke keer de grootste ruzie sla nergens op maarja
Je moet ook geen kut coke halen. Je moet goeie coke halen.
hebben jullie daar ook last van????????????laatste aanpassing 20 januari 2007 19:58
gewoon stoppen eventueel breken met je vrienden als je er niet prettig bij voelt als zij wel gebruiken
wie geeft je liefde wie geeft je haat!
wie wordt je vijand en wie je maat!!! i
mijn motto
MDMA
2x gedaan ... erg grappig idd ... alleen dat zweten
Paddo
erg leuk in de zomer
2c-b is ook wel ole ole ... ghb ... tsja
dan staat alleen ketamine nog op het verlanglijstje
2x gedaan ... erg grappig idd ... alleen dat zweten
En van pep zweet je niet
bijna pure horror
Sommig behang word ook erg mooi.
Alleen wodka er na drinken is geen goed plan!
dan staat alleen ketamine nog op het verlanglijstje
Na Mescaline LSD en nog wat. Zal dat me laaste drug worden die uit ga proberen
En van pep zweet je niet
niet zo goor en vies als van mdma
Sommig behang word ook erg mooi.
alles kan opeens mooi worden
LSD
ja ja ja
Vriend van mij is eindelijk mee naar voren gekomen en het was veel erger dan ik ooit verwacht had.
Hij is echt verslaafd, schulden bij de dealers die echt oplopen tot een paar ruggen, z'n vriendin is bij hem weg, hij heeft psychoses en het gaat maar door....
Het heeft zijn leven zwaar verkloot, gelukkig is die nu een paar weken clean met behulp van ons en zijn ouders, maar dat spul...pffff... blijf ervan af mensen, het is echt een levens vernietiger!
Hij is echt verslaafd, schulden bij de dealers die echt oplopen tot een paar ruggen, z'n vriendin is bij hem weg, hij heeft psychoses en het gaat maar door....
Het heeft zijn leven zwaar verkloot, gelukkig is die nu een paar weken clean met behulp van ons en zijn ouders, maar dat spul...pffff... blijf ervan af mensen, het is echt een levens vernietiger!
laatste aanpassing
gelul ... zie mensen toch echt binnen een kwartier na het ontvangen van de sos veranderen
ja hallo zeg, dat is met alle drugs en drank
ik had het over het dagelijks leven hoor, niet als iemand toevallig een keertje gebruikt in het weekend
ik doe op zn tijd ook sos en ja tuurlijk ben ik dan iets anders als ik onder invloed ben, maar verander niet zover dat ik ruzie ga lopen maken
niet als iemand toevallig een keertje gebruikt in het weekend
nou echt wel
ik had het over het dagelijks leven hoor
dat soort wil ik niet eens om mij heen
ik doe op zn tijd ook sos en ja tuurlijk ben ik dan iets anders
voor jouw doen ben je king selassie op dat moment ...
maar verander niet zover dat ik ruzie ga lopen maken
dat verschilt van persoon ... bij niemand komt er niets uit wat er ook niet inzit
voor jouw doen ben je king selassie op dat moment ...
maar volgens mij reageer ik zowieso vrij vaag op drugs gebruik aangezien je zovaak hoort dat mensen bijv van pep agressief worden. Die paar keer per jaar dat ik dat doe word ik verre van agressief
maarja mensen die gezopen hebben worden ook 9 van de 10x baldadig en dat word ik ook al niet
wat doe ik verkeerd
laatste aanpassing
juist niet, word juist rustig van sos
wie zegt dat de man druk was
je voelt je de man
wat doe ik verkeerd
niet lezen wat ik type
[quote element=message id=29190985]{element is niet toegankelijk}kut coke je reageer echt anders op iedereen
hebben jullie daar ook last van???????????
Euhm...Schijnheilig worden? Neej...
De man voelen? Totaal niet...Voel me dan de Vrouw
Gewoon geen discussies aangaan krijg je ook geen ruzie!
En nee heb er geen last van
hebben jullie daar ook last van???????????
Euhm...Schijnheilig worden? Neej...
De man voelen? Totaal niet...Voel me dan de Vrouw
Gewoon geen discussies aangaan krijg je ook geen ruzie!
En nee heb er geen last van
Like it's a bad thing?
Nee, juist goed. Hou gewoon niet van hypoctriete mensen die zich zelf lamzuipen iederweekend. En mensen afkraken die blowen of zo en dan wat anders nemen.
En je kan alles zo bekijken. Of is alles goed of is alles slecht. Want er zijn zelf mensen overleden aan overdosis water
Ben zowiezo anto drugs en ga dus ook niet met mensen om die het wel gebruiken dus heb er geen last van.
Zolang het anderen zijn die zich naar de tyfus snuiven zal het mij mn reet roesten.
Zolang het anderen zijn die zich naar de tyfus snuiven zal het mij mn reet roesten.
Je moet ook geen kut coke halen. Je moet goeie coke halen.
psies!
regel ff een nieuwe dealer ofzo, krijg je vanzelf nieuwe vrienden
Nee, juist goed. Hou gewoon niet van hypoctriete mensen die zich zelf lamzuipen iederweekend. En mensen afkraken die blowen of zo en dan wat anders nemen.
En je kan alles zo bekijken. Of is alles goed of is alles slecht. Want er zijn zelf mensen overleden aan overdosis water
Nee ik snap idd wat je bedoeld
Ik heb mensen zo ontzettend naar de klote zien gaan
door drugs
voor "de lol" gedrogeerd werd en het net aan had
overleefd
Tsja slecht, tegenwoordig kan alles slecht voor je zijn,
dat is iets wat mensen zelf moeten weten..
Ik hou gewoon totaal niet van drugs
Ben zowiezo anto drugs en ga dus ook niet met mensen om die het wel gebruiken dus heb er geen last van.
Zolang het anderen zijn die zich naar de tyfus snuiven zal het mij mn reet roesten
zit er bij jou een tussenweg tussen niet gebruikers en jezelf naar de tyfus snuiven ???
Dat kan idd. Als je zulke ervaringen hebt gehad. Dat is dan heel begrijpelijk.
Al is drank niet minder erg.
En uiteindelijk als iedreen aan hash en wiet zou zitten. Zou aarde 1 al paradijs zijn
Jah daarom juist
Heb ook niks tegen drank.. Ik drink zelf danwel niet,
ik lust het wel en heb er niks op tegen als mensen drinken
(alhoewel, wel met mate he
Dat mensen drugs gebruiken, prima
Alleen val mij er gewoon NIET mee lastig
Helaas wil dat tijdens het uitgaan nog wel
eens gebeuren maja..
nee
ik gebruik t niet
je moet er gewoon mee om kunnen gaan....
zolang ze maar accepteren dat er mensen zijn die in andere hokjes zitten dan zij zelf
Prima, vind het wel raar dat jij gebruikt als moeder. Maar moet je verder zelf weten.
Ik heb geen behoefte aan vrienden die die zooi gebruiken.
Je leven verneuken doe je zelf.
Dus...
en van 2 wijntjes zijn de meesten
drank is ook drugs
Ja dat zal niemand ontkennen. Maar een ouder die sos gebruikt vind ik heel wat anders dan iemand die een wijntje drinkt. Maar goed het zal jou je kont roesten.
Begint er 1 over hokjes. Drank, drugs en roken even erg vinden, dat is pas in hokjes denken.
weet niet waar je dat vandaan haalt.
mot je eens goeie wijn drinke inplaats van die A.H flessen
Ja dat zal niemand ontkennen. Maar een ouder die sos gebruikt vind ik heel wat anders dan iemand die een wijntje drinkt. Maar goed het zal jou je kont roesten.
Begint er 1 over hokjes. Drank, drugs en roken even erg vinden, dat is pas in hokjes denken.
what ever blijf jij maar lekker in je bekrompen wereldtje leven
stopt het leven als je een kind hebt
Nee, maar een bepaalde mate van verantwoordelijkheid moet je dan toch zeker wel hebben. Wat nou als jij aan je drugs zit en je oppas of wie dan ook belt op dat je kind in het ziekenhuis ligt? Lekker dan met een sos-kop... Ik noem maar wat hoor. Maar goed, dit is mijn mening
dat is het zelfde als dat ik naar de klote ga .. als ik geen kind zou hebben en een van mijn ouders kwam in het ziekenhuis
stelling van lik me reet dus
met een dronke kop mag dan blijkbaar wel
tuuuuuurlijk mag dat ... en ook nog gewoon thuis ... als de kindjes liggen te slapen
hoe goed ben je dan als ze uit bed komen midden in de nacht ... en daar zit mama en papa dronken op de bank ...
goed voor de opvoeding ???
mensen motte gewoon eens buiten het hokje denken
Ja hoor... daar heb je de "hokjes" denker weer... iedereen die NIET jou mening deelt is een "hokjes" denker
drank is ook drugs
Ja..en SOS koop je ook lekker bij de A.H... naast de poedersuiker zeker?? Onder welke steen leef jij??
en van 2 wijntjes zijn de meesten verder heen als een 1 of 2 lijntjes sos
Volgens mij is er al een deel van je hersens aangetast of niet.. Ik zou je schoolgeld maar eens terug vragen.. Mijn school was gratis, maar die van jou voor niks???
laatste aanpassing
Ja..en SOS koop je ook lekker bij de A.H... naast de poedersuiker zeker?? Onder welke steen leef jij??
wou jij zeggen dat drank niet schadelijk voor je is
Volgens mij is er al een deel van je hersens aangetast of niet.. Ik zou je schoolgeld maar eens terug vragen.. Mijn school was gratis, maar die van jou voor niks???
je hoef mij niks over drank tevertellen, ik zoop vroeger genoeg, maar drink al een jaar of 7 geen alcohol meer
En denk dat er toch meer mensen zijn die elke avond een biertje of een wijntje drinken
hou het alleen voor feestjes..
dan blijft het leuk!
dat zeg ik
laatste aanpassing
Jij gebruikt het als excuus
mag je mij ff uitleggen waar het excuus gedeelte zit
probeer hier alleen maar duidelijk temaken dat iedereen zich eens lekker met hun eigen leventje bezig moet houden en niet zoveel op een ander mot letten
maar drank & drugs zijn beiden slecht voor je en beiden zijn al een paar duizend jaar oud.
Het was er toen al, het is er nu en het zal er atlijd blijven zijn
Ligt harddrugs in de winkel dan??
dus jij wou drank geen harddrugs noemen
je raakt er vrij snel verslaaft aan, Tis slecht voor je lichaam, je ken er dood gaan, het tast je hersens aan etc etc etc.
zijn volgens toch zobeetje de zelfte symptonen die voor kunnen komen bij drugs gebruik
en waarom mag er in een supermarkt geen sterke drank meer verkocht worden
laatste aanpassing
Uitspraak van Suddenly Susan op maandag 22 januari 2007 om 16:45:
Jij gebruikt het als excuus
mag je mij ff uitleggen waar het excuus gedeelte zit
probeer hier alleen maar duidelijk temaken dat iedereen zich eens lekker met hun eigen leventje bezig moet houden en niet zoveel op een ander mot letten
Moet je niet participeren op forums... dan geef je een kijkje in je leefwereld
maar wil weten waar ik een pak met feiten ken vinden
zoek maar op inet ... veel voorkomende verslavingen .. gokken en drank ... eerste plek
MMM sorry hoor dan heb je wel een ruggegraat als een tuinslang!!
en die zelfde slang of ruggegraad bestaat er ook met drugs
Zo'n beetje al je opmerkingen wil je als excuus gebruiken om je drugs gebruik te rechtvaardigen...
net zoals jij drank rechtvaardigd ...
MMM sorry hoor dan heb je wel een ruggegraat als een tuinslang!!
Zo'n beetje al je opmerkingen wil je als excuus gebruiken om je drugs gebruik te rechtvaardigen...
wat een kul zeg, je leest gewoon wat je wilt lezen.
vraag het aan de mensen om meheen, ik ben wel de laatste op de wereld die drugs gaat promoten aan wie dank ook. sterker nog heb juist gezorgd dat er juist diverse mensen niet aan zijn begonnen
gamma
BIZONKITTTTTTTTTTTTTTT
gebruik al 15 jaar alleen op feestjes als ik verslaafd zou zijn dan zou ik dagelijks aan de zooi motte zitten
jij junk
doe je ook achter het cs zitten enzo .. of in de goot liggen met een spuit in je arm ???
BIZONKITTTTTTTTTTTTTTT
aso ben je
doe je ook achter het cs zitten enzo
perron NUL is al heel wat jaartjes dicht, ga nu 1x per week naar de Paulus Kerk toe
laatste aanpassing
als ik een aso ben dat mot ik maar gauw een bomberjack aanschaffen
heb je die niet eens .. beetje house"junk" moet dat toch wel hebben
of kom ik toch uit een kampergemeente
tering hoe verwarrend allemaal
ik denk dat ik maar dd drank ga halen bij de AH ... dan zie ik het net als die andere ... door een dubbelebodem
zelfs ik heb er eentje
heb die al jaren niet meer
nu ben ik zeker extra aso
tering hoe verwarrend allemaal
word tijd dat ik maar eens een muurtje om heen bouw dan blijf ik wel lekker in mn eigen HOKJE
ik denk dat ik maar dd drank ga halen bij de AH
Ga dan voor de hard drank en loop ff door naar de Gal & Gal ken je gelijk een doosje voor Patty mee nemen
door een dubbelebodem
maar is het glas nu half leeg of half vol
laatste aanpassing
heb nog wel een paar aussie's en ja ik draag ze ook nog steeds
ik een cavello ... oneerlijk aangekomen
Ga dan voor de hard drank en loop ff door naar de Gal & Gal ken je gelijk een doosje voor Patty mee nemen
tuurlijk voor een alcoholist loop ik wel
maar is het glas nu half leeg of half vol
boeiend als er maar drank in zit
oneerlijk aangekomen
winkelverkoop
Drank is eerder op dan je lief is
boeiend als er maar drank in zit
mag ik een colaatje puur
![[img width=155 height=200]http://www.pmot.nl/b_179.jpg[/img]](http://www.pmot.nl/b_179.jpg)
laatste aanpassing
dat ga ik tegen oom agent vertellen
nee niet doen
onee ... het mag
Drank is eerder op dan je lief is
da's wel een erge alcoholische uitspraak
mag ik een colaatje puur
vind je het erg
.. hoe verklaar ik al die blikken lijm
begin een groothandel in ingevoerde soorten lijm
en dan noem je jezelf Jil - Joyce Import Lijm
AA geen optie voor je ???
wel deze dan
![[img width=200 height=150]http://www.discountoffice.nl/icimages/683507.jpg[/img]](http://www.discountoffice.nl/icimages/683507.jpg)
vind je het erg
laatste aanpassing
tis niet alleen de coke tis bijna mee alle zooi is mijn mening...
heb het zelf mogen mee maken in de rol dat ik de geen was die zo veranderde maar weet intusse wel beter
waarom .. stopt het leven als je een kind hebt ????
dus zonder sos stopt het "leuke" leven? Hoe simpel.
en daar zit mama en papa dronken op de bank ...
ben gelukkig thuis nooit dronken.
Ja moet ie ook. Maar als je de mening van een ander niet kunt hebben wat betreft drugs en kinderen zet dan niet nieer dat je als moeder gebruikt. Dan geef ik namelijk mijn ongezouten mening omdat ik vind dat het niet kan.
waarom .. stopt het leven als je een kind hebt ????
dus zonder sos stopt het "leuke" leven? Hoe simpel
nee in de vrijheid die je als mens hebt
ben gelukkig thuis nooit dronken.
dus je bent het wel eens
je oppas aan de foon... en je kindje moeten naar het ziekenhuis ... sta je dan met een kegel bij de docter
wat betreft drugs en kinderen
als drugs en kinderen niet samen kunnen dan kan drank en kinderen ook niet
einde discussie
dus je bent het wel eens ...je oppas aan de foon... en je kindje moeten naar het ziekenhuis ... sta je dan met een kegel bij de docter
Ik zou bijna een topic willen openen over het gebruik van drugs door ouders. Ben wel zeer benieuwd hoe de rest van de ouders op pf daar over denkt.
Ik zou bijna een topic willen openen over het gebruik van drugs door ouders. Ben wel zeer benieuwd hoe de rest van de ouders op pf daar over denkt
veel zullen het afkeuren vast
je mag het proberen
ik keur drank af zoals jij drugs afkeurd
maar zo goed als jij jouw mening daarin mag hebben ... mag ik daar ook mijn mening in hebben en doen wat ik wil ... zolang dat niet ten schade komt van mijn kind
je mag het proberen ... het zal alleen niet mijn mening doen veranderen ...
ik keur drank af zoals jij drugs afkeurd ... oneindige discussie ...
Ben gewoon benieuwd wat de rest ervan vindt. Ik vind dat mensen gewoon hun eerlijke mening kan geven.
Nee, ik coke niet
Ik ben aan de lijn..
maar ik vind dat echt appels met peren vergelijk
en weet je hoe dat komt, omdat jij drank als iets normaals ziet omdat het tekoop is in de winkel, maar ga het maar aan een hulpverlener vragen die met zowel verslaafde van drank of drugs werkt, dan zal hij/zij zeggen dat drank eigenlijk ook gewoon drugs is en daardoor ook op de opium wet hoort testaan
en weet je hoe dat komt, omdat jij drank als iets normaals ziet omdat het tekoop is in de winkel, maar ga het maar aan een hulpverlener vragen die met zowel verslaafde van drank of drugs werkt, dan zal hij/zij zeggen dat drank eigenlijk ook gewoon drugs is en daardoor ook op de opium wet hoort testaan
Ik moet echt schijten van dat excuus!! Als je drugs nodig hebt om het zogenaamd "gezellig'" te maken, dan moet je je toch maar eens na laten kijken!! Dan zit er in je motoriek of je emotie iets niet goed... Ben je alleen maar vrolijk als je gebruikt hebt dan???
Ik moet echt schijten van dat excuus!!
Damn ben je nu echt zo dom of hou je je zo, ik gebruik het niet als excuus
Als je drugs nodig hebt om het zogenaamd "gezellig'" te maken, dan moet je je toch maar eens na laten kijken!! Dan zit er in je motoriek of je emotie iets niet goed... Ben je alleen maar vrolijk als je gebruikt hebt dan???
zucht kom eens terug als je wat meer verstand heb want dit slaat echt nergens op
ten 1ste ken je dat verhaaltje ook houden met drank inplaats van drugs.
ten 2de maak jij er telkens van dat ik dagelijks gebruik.
ten 3de kies ik er met bepaalde feesten bewust voor om een pilletje of lijntje tenemen.
Zoals ik al tig x gezegd heb drink ik al jaren niet meer en zovaak ga ik niet meer naar feesten en als ik een keertje ga dan neem ik wat.
En als het je niet bevalt dan ken je mn bolle harige reet kussen
hahaha waar mensen zich druk om kunnen maken, snap niet dat je zo je best doet,
omdat je me een bepaalde stempel probeert op tedrukken en word daar een beetje moe van. leer eerst eens wat normen en waarden zijn, 1 van de dingen die daar bijhoren is mekaar respecteren en accepteren ongeacht hoe iemand is
zodat ik wellicht jou mening ga delen...
je snapt het echt niet, pfff zeker je haar geverft
gaat er helemaal niet om dat je mij mening mot delen, gaat er om dat je totaal niet nutraal naar dit onderwerp kijkt.
maarja ik nok ermee, je zal het toch nooit begrijpen
en dan word er gezegd dat drugs niet goed voor je hersencellen zijn
en dan word er gezegd dat drugs niet goed voor je hersencellen zijn blijkt maar weer dat je van drank ook niet erg snugger word
Lekker simpel om te denken dat ik drink... heb ik dat ergens aangegeven???
Ik ben niet aan het stempelen of hokjes drukken, ik geef je mijn ongezouten mening en jij die van jou... Ik ben het niet met jou eens, jij niet met mij... dat is het mooie van een discussie..
Amen.
Ja.. met zo'n uiterlijk denk je natuurlijk aan die vette hap
ja
Ja 1. Erg he? HELEMAAL bezopen! Ik rol naar huis.
nee jij trek volle zalen
MEer dan je denkt. Staan ze voor jou dan op in de bus? Hoeveel plekken heb jij eigenlijk nodig? 2?
Staan ze voor jou dan op in de bus?
er zijn mensen die een auto kennen betalen
Hoeveel plekken heb jij eigenlijk nodig? 2?
Jou hoofd is kermis!!
leuke uitspraak respect daarvoor
Ja 1. Erg he?
een kwartje ... erg he midden in de nacht als hij diep slaapt
maar dan zijn we er
was mij een genoegen ...
maar dat andere topic
Is een uitdrukking.
maar was weer reuze gezellig maar ga eens aan mn avond eten beginnen
tis jammer dat de keileweg gesloten is anders had ik jullie eens komen opzoeken daar. Ga anders ff op de Geleenstraat staan mot van de week toch naar Den Haag toe dan kom ik wel ff een bakkie doen
laatste aanpassing
tis jammer dat de keileweg gesloten is anders had ik jullie eens komen opzoeken daar. Ga anders ff op de Geleenstraat staan mot van de week toch naar Den Haag toe dan kom ff een bakkie doen
ow gezellig!!! Kijk er naar uit... zwart met (poeder)suiker dan maar... spreek je dan mop
leuke uitspraak respect daarvoor
Ach die is al zo oud als de weg naar Kralingen
1994 belde op... die wil zijn opmerking terug..
So what??
Je ziet er zelf niet uit, dus lul niet over een ander
zal zo eens in het uitdrukking boek kijken, wedde dat het er niet tussen staat
Doe dat.
afijn ga na mn eten wel eens loeren
dat is al de derde keer. Kijk uit dat je caravan niet in de hens vliegt.
ik sta er eerlijk gezegd van te kijken hoeveel moeders eerlijk toegeven het wel eens te doen
Wees er trots op.
was mij een genoegen ...
Gezellig hier! 
LEZEN! Ik schrijf toch ook "ik noem maar wat hoor" maar goed, lik jij je eigen reet maar
NEE! Het topic gaat over sos dus vandaar schrijf ik sos-kop en later staat er ook "ik noem maar wat hoor".
stelling van lik me reet dus
LEZEN! Ik schrijf toch ook "ik noem maar wat hoor" maar goed, lik jij je eigen reet maar
met een dronke kop mag dan blijkbaar wel
NEE! Het topic gaat over sos dus vandaar schrijf ik sos-kop en later staat er ook "ik noem maar wat hoor".
hebben jullie daar ook last van????????????laatste aanpassing 20 januari 2007 19:58
hoe zou dat noou komen? je zegt het zelf al
heb de grootste lol met mn vrienden
Je portomonee gaat er ook naar ze moer van
en das maar gooed ook!! anders wordt het een veel te makkelijke drug!!
Uitspraak van Sergius op zaterdag 20 januari 2007 om 19:58:
daar geef ik je gelijk in. je voelt je idd god
tijd om over te stappen op de pep
Jij snapt het.
tijd om over te stappen op de pep
Damn fucking kansloos
andere vrienden zoeken misschien een idee..???

doe mij dat maar eens na
Van mijn leven niet. Triest en trots zijn? No way. En shut the fuck up? Je praat weer stront.
waar is me topic trouwens blaaskaak ...
De moeite niet waard. Nou kom ook hier maar weer met je laatste woord. Kom kom, hap hap.
van ga je wel beter op school
Ik weet nog in de tijden dat ik aan de sos zat, zat ik ook dikke lijnen achter mn boek in de klas te snuiven. En ja, ik ging er beter van.
Hij heeft wel gelijk dus. Maar verstandig is het zeeeker niet!; Kans op verslaving wordt veel hoger.
Maarja, Ik heb fouten gemaakt. En ik heb ervan geleerd. Sos is gewoon kattenpis.
Ach laten we t dr op houden dat ik zoiets heb meegemaakt met iemand waarvan ik dacht dattie van me hield en voor me wilde gaan... maar nee...
Van mij mag iedereen doen wattie wil, maar ze maken dr meer stuk mee dan ze denken...
(permanent verbannen)
Ik weet nog in de tijden dat ik aan de sos zat, zat ik ook dikke lijnen achter mn boek in de klas te snuiven. En ja, ik ging er beter van.
Hij heeft wel gelijk dus. Maar verstandig is het zeeeker niet!; Kans op verslaving wordt veel hoger.
Maarja, Ik heb fouten gemaakt. En ik heb ervan geleerd. Sos is gewoon kattenpis.
Tis duur
maar ja
Weet je wat het is van een nak blijf je wle lanegr wakker je bent meer gefocused en je kan langer blijven leren
DAAR GAAAAAAAAAAAAAAAAAAN WE WEERRRRRRRRRRRRRRRR!!
Sos is goddelijk spul ?
(permanent verbannen)
je bent 13
wat wil je nou echt?
Dude toen ik 13 was wist ik ook wel mensen te vinden die gebruikte
Pas als je pep en sos beter leert kennen snap je wat ik bedoel
peppie en sossie waren toch 2 clowns?
Dude
wat heb ik een hekel aan dat woord!!
je bent toch geen steve irwin of crocodil dundee!!!
koop een lolly, vier een feestje
mag ik als niet gebruiker ook komen? breek ik de hele tent af!!
andere vrienden zoeken misschien een idee..???
Lijkt me een goed plan
is ga stoppen en kijk wat het met je doet
mensen snappen mij sindsdien niet meer zo geloof ik
spring van de hak op de tak ...waardoor er vage verhalen uit mijn vingers stromen
beter ga ik gewoon een
dan
Speed snuift een berg kost een beetje
mijn vrienden zitten er nog aan
ken t
eerst was t alleen maar in t weekend, dan door de weeks als je ergens naartoe gaat, dan om 'chill' naar werk te fietsen, dan om 'chill' te werken...en nu zittie er elke dag aan hele dag lang echt nutteloos
dat ligt er aan hoe je er mee omgaat en er tegenover staat!
Ja jammer dat mensen drugs gebruiken. Het verziekt hun hele leven!
dus als iemand drugs gebruikt is zijn/haar leven per definitie verziekt? beetje kortzichtig he
Coke is onzin, je betaald je scheel en je voelt vrij weinig. Kan je beter een portie paddo's opeten
Coke is onzin, je betaald je scheel en je voelt vrij weinig. Kan je beter een portie paddo's opeten
Haha idd , maar sos is idd zonde van het geld.
me ex gebruikte het ook, nouja volgende dag was hij altijd kk chagi. ik heb het toen ook uitgemaakt. want hij vond op een gegeven de sossa belangrijker als mij !
Ik erger me alleen aan de domheid van het gros van het volk hier. Helaas ben jij daar geen uitzondering op.
Nuteloze
Ik ben wie ik ben en ik gedraag me niet als 1 of andere ...
Om mensen af te zeiken omdat ik niks beters te doen heb.
Dus ja het is maar hoe je het zelf ziet.
Mischien zijn de mensen niet dom maar ben je zelf dom
Dat is natuurlijk ook nog een optie.
Jij vind mij een nuteloze ik vind jou nuteloos dat je alles moet afzeiken.
Maar ja doegg ik ga slapen.
Ik ben wie ik ben en ik gedraag me niet als 1 of andere ...
Om mensen af te zeiken omdat ik niks beters te doen heb.
Dus ja het is maar hoe je het zelf ziet.
Mischien zijn de mensen niet dom maar ben je zelf dom
Dat is natuurlijk ook nog een optie.
Jij vind mij een nuteloze ik vind jou nuteloos dat je alles moet afzeiken.
Maar ja doegg ik ga slapen.
Jij moet je bek houden. Ik heb medelijden met jouw kind dat die zon domme moeder heeft, zeer spijtig!
Damn fucking kansloos
zegt ie met ze triesto plaatje
Jij moet je bek houden. Ik heb medelijden met jouw kind dat die zon domme moeder heeft, zeer spijtig!
Ik een domme moeder?
Zegt meneer die zo'n als zon schrijft!
Plus dat daar ook nog eens bij komt kijken dat je jou als jouw schrijft dat is pas dom!
Mijn dochter verdient geen medelijden!
Weet je waarom omdat ze er dankzij mij wel is dat kan je niet van heel veel meiden zeggen die jong zwanger zijn geraakt.
Dus denk na voordat je iets zegt want je weet geen ene zak over mij!
Ik vind het juist heel spijtig dat jullie alleen maar kritiek kunnen leveren op mensen die forums openen.
En vervolgens zitten te zeiken wat een kansloos topic maar wel ondertussen erop reageren.
laatste aanpassing
ik snap dat je em wil verbeteren, maar het is toch echt wel 'jouw' in dit geval
Nou dat is dan een fout van mij maar vind het gewoon stom dat hij zulke dingen zegt!
Ik ben van mening dat als je een topic zo kansloos vind waarom reageer je dan erop?
laatste aanpassing
als je vrienden niet willen stoppen wordt het tijd mss toch wat minder met ze om te gaan
vind het wel erg lekker soms te lekker
maar coke is klote.. je krijgt er alleen maar problemen van..
ik heb het toen ook uitgemaakt. want hij vond op een gegeven de sossa belangrijker als mij !
van coke wordt je niet gelukkig! heb er 10 jaar over gedaan om daar achter te kome
Zal het nooit met 1 vinger aanraken. heb nog geen eens de behoefte om het maar te proberen... Heb redelijk wat mensen naar de klote zien gaan door de sos.
coke is de grootste rotzooi van alle drugs!
tis ook veel te lekker en veel te duur.
m'n vriendin vertelde me laatst iets van een patiënt op haar werk, hadden ze die z'n hersenactiviteit in bepaalde gebieden gemeten, en toen op het moment van gebruik en de dag na gebruik van coke.
voor en op moment van gebruik was hersenactiviteit vrij hoog, hoger dan normaal, en de dagen, weken erna was er vrijwel geen activiteit meer te zien!
het betekende dus min of meer dat iemand die dat gebruikt heeft zich minder gaat interreseren voor omdat ie er gewoon minder goed over na kan denken ofzo....
en dat zal zich vast ook wel uiten in egoisme en prikkelbaarheid ofzo
weet niet of dit allemaal klopt hoe ik het opschrijf, maar zo heb ik dat begrepen
m'n vriendin vertelde me laatst iets van een patiënt op haar werk, hadden ze die z'n hersenactiviteit in bepaalde gebieden gemeten, en toen op het moment van gebruik en de dag na gebruik van coke.
voor en op moment van gebruik was hersenactiviteit vrij hoog, hoger dan normaal, en de dagen, weken erna was er vrijwel geen activiteit meer te zien!
het betekende dus min of meer dat iemand die dat gebruikt heeft zich minder gaat interreseren voor omdat ie er gewoon minder goed over na kan denken ofzo....
en dat zal zich vast ook wel uiten in egoisme en prikkelbaarheid ofzo
weet niet of dit allemaal klopt hoe ik het opschrijf, maar zo heb ik dat begrepen
Nope, ik gebruik het bijna nooit. Misschien 1x in een half jaar ofzo...
coke is de grootste rotzooi van alle drugs!
drugs = ELLENDE ELLENDE ELLENDE!!
Neeh, drugs = LOL
Ja ben ik zeker met je eens
alleen je krygt er veel problemen van als je het te vaak doet.
thuis problemen overal zowat n beetje
maar bij iedereen pak t ook anders aan dus dat schilt
Daarom, zolang je het in de hand hebt is drugs lol, anders is het alleen maar ellende ja
vrouwen verneuken je leven coke is je beste vriend!!!
geef ze pillen dan worden ze juist aardiger tegen mekaar en word er een feeest gebouwd ipv een oorlog
vrouwen verneuken je leven coke is je beste vriend!!!
Ik gebruik heel soms sos . mischien 1x in 3a4 maanden en dan ben ik echt wel relaxed van de kaart. en duur ja als je elke dag die shit gaat gebruiken wel ja. maar dan ben je gewoon een junk. en tuurlijk is het dan slecht als je elke dag pillen of speed of weet ik veel wat. lijkt het me logisch als je naar de klote gaat he.. trouwens elk weekend vind ik al te veel. weet je niet eens meer hoe je zonder die shit moet feesten....
Af en toe een grammetje is wel relaxed, maar na zo'n avond heb ik voor de komende periode altijd weer genoeg gehad.
En dat is dus de juiste houding.
Zoals al eerder gezegd is: t is maar hoe je ermee omgaat.
Maar dat is met alle soorten drugs zo. Gewoon jezelf in de hand kunnen houden en het niet je leven laten beheersen. Af en toe kan geen kwaad, maar overmatig gebruiken.... tja, dan vraag je om problemen....
laatste aanpassing
Coke: de witte sloper.
Als een vorm van escapisme raak je jezelf en je vrienden kwijt omdat je een Nieuwe Vriend hebt als Ego.
ROTZOOI!
Als een vorm van escapisme raak je jezelf en je vrienden kwijt omdat je een Nieuwe Vriend hebt als Ego.
ROTZOOI!

![[NL]TRAUMEN :bier: [NL]](/images/user/424660_602909.gif)

![[img width=315 height=466]http://www.clint.ca/argue/argue.jpg[/img]](http://www.clint.ca/argue/argue.jpg)

![[WBS] Joker.one](/images/user/105079_1882340.jpg)