6789x bekeken
nee, maar wel van je topics
Het is ekt nie leuk heur
heb meer last van jou
Koop een daard en fiir it
dus erger je niet, verwonder je slechts
dus erger je niet, verwonder je slechts
Zit die in je CTRL + V?
Moet ik nou gewoon mee gaan snuiven. Of moet ik nou gewoon nieuwe vrienden zoeken?
Gewoon meesnuiven
En straks raak ik verslaafd en moet ik rare dingen doen dag door te komen
welnee, je laat je dagelijks droog in je kont neuken achter CS en je bent voorzien
mij is altijd geleerd dat s.o.s. juist is om mensenlevens te redden.
je wordt er inderdaad ee soort superman van en als je genoeg snuift, krijg je een S op je borst
je wordt er inderdaad ee soort superman van en als je genoeg snuift, krijg je een S op je borst
Wat ish het voor ieen zieke provil fotto gast?
donateur
kut coke je reageer echt anders op iedereen
je wordt schijnheilig en je denk dat je helemaal de man ben(dus niet)
mijn vrienden zitten er nog aan en heb elke keer de grootste ruzie
daar heb je geen coke voor nodig , was gisteren weer eens met vrienden in een cafe . 2 weer goed dronken , gaan ze weer ruzie zoeken met een turk terwijl die halve kroeg er mee vol stond
kut coke je reageer echt anders op iedereen
je wordt schijnheilig en je denk dat je helemaal de man ben(dus niet)
mijn vrienden zitten er nog aan en heb elke keer de grootste ruzie sla nergens op maarja
hebben jullie daar ook last van????????????
idd dat is coke
Als jij denkt dat alleen hoeren vredelievend zijn, betekent dat dat jij altijd moet betalen voor liefde, wat jou het meest kansloze figuur allertijden maakt en doet men afvragen waarom jij de Darwin theorie bent ontsprongen
Nee jij bent lekker? Eerst wil je me ophangen, teef dat je bent. Vervolgens bied ik je het genot van het weg haken van me benen.
Maar daar is mevrouwtje verdenlievend voor. Ik zeg dat je gewoon knetter gek bent. Samen met je baftekkel!
Datgene waar hij voor betaald is denk ik geen liefde!!
Nee idd, het is 100% lust!
Ik heb nog met niemand van die leeftijd gedate. Laat staan lichamsvloeistoffen gewisseld (dooie tellen we ff voor het gemak niet mee).
Eeehh eeh.. hoe zit je planning voor eeste volgende paar jaar uit?
whehe. aangezien mij leeftijd heb ik mn nodige slaap wel nodig
Maar verder ziet ie er nog rustig uit

![[NL]TRAUMEN :bier: [NL]](/images/user/424660_602909.gif)