Partyflock

Forumonderwerp · 925806
Waarschuw beheerder
Net ging ik ff boodschappen doen heb geen rijbewijs dus moest wel met de fiets (leuk met dit weer)
Op de fiets merkte ik al dat ik me niet zo lekker voelde kreeg het benauwd en me hart begon te kloppen als een gek van het proberen door te trappen om maar niet op me smoel te gaan maar eenmaal bij de winkel aangekomen ging het wel weer. Boodschappen in het mandje gedonderd op naar de kassa wil alles op die band leggen en opeens stond ik te trillen op me benen, begon een beetje als steun te hangen aan die kassa en toen werd een beetje zwart voor me ogen,

En boem daar ging ik zo van me stokkie :[

toen ik weer bijkwam zag ik opeens allemaal mensen om heen staan helemaal in paniek vragend of het wel goed ging met me :$

het gebeurd me wel vaker de ene keer door suikertekort en de andere keer door drukte en/of warmte ergens. Kan er ook echt niet tegen als het ergens druk is en iedereen hutjemutje tegen elkaar aan gedrukt staat dan krijg ik het benauwd en ga ik zo van me stokkie :/

Meer mensen die hier wel is last van hebben en zo in 1 keer flauwvallen? (vorige topics zijn oud :[ )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tammy O:) op donderdag 18 januari 2007 om 17:08:
het gebeurd me wel vaker de ene keer door suikertekort en de andere keer door drukte en/of warmte ergens. Kan er ook echt niet tegen als het ergens druk is en iedereen hutjemutje tegen elkaar aan gedrukt staat dan krijg ik het benauwd en ga ik zo van me stokkie

kan niet gezond zijn..
wel eens laten checken??
Waarschuw beheerder
wow vaag... geen ervaring mee maar ik zou tenminste ff een arts raadplegen (F)

Waarschuw beheerder
Dat is wel kote jah :yes:
Ben gelukkig nog nooit flauw gevallen..

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is toch niet 'voor lul' staan? :/

Daar (suikertekort ofzo) moet je gewoon iets aan doen (y).
Waarschuw beheerder
Das niet echt best denk ik Tammy............
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 17:10:
kan niet gezond zijn..
wel eens laten checken??

ben wel is getest :jaja: de dokter kon toen niks vinden zei die maarjah mijn dokter is ook wel een zakkewasser waarvan je toch echt wel is afvraagt waarom hij dat werk doet :p
Waarschuw beheerder
Ik heb het ook wel eens en dat is echt vet irritant, ik heb het vooral als het ergens te druk of te benauwd is.
Ik heb vaak genoeg dat als ik uit ben en het wordt te druk dat ik naar buiten moet omdat ik anders flauw val :S

Waarschuw beheerder
Had het een keer op school toen ik met medicijnen gestart was, ineens een bloeddrukval en ik voelde al dat ik neer zou gaan. Ik naar de WC gestrompeld en toen klpate ik op de grond en was door de klap gelijk weer wat helderder. Ik loop de WC weer uit en temidden van iedereen pleur ik weer neer. Werd wakker op een bankje met allemaal geschrokken mensen om me heen en concierge erbij enzo.

Das kut jah :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tammy O:) op donderdag 18 januari 2007 om 17:12:
mijn dokter is ook wel een zakkewasser waarvan je toch echt wel is afvraagt waarom hij dat werk doet

Al dat gezeik om artsen altijd :yawn:

Ontopic; is me ook wel eens overkomen (N)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 17:11:
Dat is wel kote jah

wel als je mijn piemuuuuuuuuul ziet b)

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Op de fiets merkte ik al dat ik me niet zo lekker voelde kreeg het benauwd en me hart begon te kloppen

wil alles op die band leggen en opeens stond ik te trillen op me benen, begon een beetje als steun te hangen aan die kassa en toen werd een beetje zwart voor me ogen,

Heb er zelf ook last van, alleen bij mij ligt het aan een hartspier. In het begin werd mij verteld dat het ook zou kunnen liggen aan hyperventilatie aanvallen die gepaard gaan met deze symptomen.
Ik zou in ieder geval de dokter even je bloeddruk, hartslag en longen op laten nemen. En ik zou even mijn bloed laten testen op chlorestorol en/of eventuele aanleg voor diabetes.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tammy O:) op donderdag 18 januari 2007 om 17:12:
mijn dokter is zakkenwasser

Heeft ie evt. nog tijd om de mijne ook nog ff mee te nemen:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 17:14:
ik voelde al dat ik neer zou gaan

Dat heb ik dus ook jah ik voel het gewoon steeds aankomen en hoor me dan nog zo tegen mezelf zeggen kom op niet flauwvallen en op het moment dat ik dat dan tegen mezelf zeg ga ik van me stokkie :S
Waarschuw beheerder
Me zusje heeft er last van, die kan soms uit het niets in 1x flauwvallen, ze weten hier van ook geen oorzaak :/

het is ook wel eens gebeurd dat ze echt fout terecht kwam met haar val :s

Waarschuw beheerder
Ik heb t ook wel is gehad hoor..
2 keer op me werk..
1 keer werkte ik in een koekjesfabriek, en k moes heel vroeg beginnen en geen tijd gehad om te eten dus toen viel k ook opeens flauw..
en de andere keer werkte ik in een schuur..en t was de vorige dag heeel warm geweest dus sochtends geen honger..ook flauwgevallen!

dus ja lag bij mij gewoon aan slecht eten! maar heb wel vaak dat het zwart voor me ogen wordt maar dan val k nie flauw
Waarschuw beheerder
k heb het ook gehad, en ben ervoor naar de dokter geweest maar hij zei dadt het normaal was voor jonge vrouwen.. gaat vanzelf over. (heb ook mn bloeddruk enz laten controleren en daar was niks mis mee)
en als je weet dat je flauw gaat vallen gewoon ff hoofd tussen je benen en proberen rustig te blijven!! ik heb het al een tijdje niet gehad gelukkig, maar je moet gewoon denken van wat zit ik mezelf nou op te naaien er is niks aan de hand!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 18 januari 2007 om 17:15:
chlorestorol

Nieuw soort drugs toch?
Waarschuw beheerder
Al dat gezeik om artsen altijd

geloof mij maar ze zijn niet allemaal zo maar die van mij wel ;)

Waarschuw beheerder
wel als je mijn piemuuuuuuuuul ziet

:yes: Laat maar zien B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Verdelger op donderdag 18 januari 2007 om 17:16:
het is ook wel eens gebeurd dat ze echt fout terecht kwam met haar val

heb er een keer een lichte hersenschudding aan overgehouden en heb nu ook best koppijn :nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 17:17:
Laat maar zien

kom maar langs b) JWT

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 17:11:

wel waar die ene x toen je..:X

zag wat ik ook in mn album heb staan :$

Waarschuw beheerder
[img width=360 height=612]https://album.partyflock.nl/1056688.jpg[/img]

Pb me maar als je weer bij bewustzijn bent :rot:

Waarschuw beheerder
heb het nooit maar soms wel dat gevoel en dan ga ik gelijk door mn knien zodat ik niet val en eigenlijk gaat het dan altijd weer beter!
Waarschuw beheerder
is mij ook weleens overkomen, maar dan midden in een kroeg :lol:

werd wakker door de klappen die de portier in mn gezicht gaf om me vervolgens op straat te pleuren omdat ie dacht dat ik een lastpak was :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Werd wakker op een bankje met allemaal geschrokken mensen om me heen en concierge erbij enzo.

Op welke school zat je?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Dutch_Flavour* op donderdag 18 januari 2007 om 17:17:
Nieuw soort drugs toch?

klopt, moet je veel boter bij eten

Waarschuw beheerder
dat staan je toch niet voor lul.

misschien iets van dextro meenemen of iets anders met druivensuiker. geeft effe een oppepper
Waarschuw beheerder
zou maar ff een bezoekje aan je huisarts brengen:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 17:18:
kom maar langs JWT

Ik ben onderweg jwt B)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 17:19:
wel waar die ene x toen je..

zag wat ik ook in mn album heb staan

Nee die van loedel is groter :X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 18 januari 2007 om 17:20:
boter

Zolang je maar Bona neemt................

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 17:21:
Ik ben onderweg jwt

:cheer:

Nee die van loedel is groter

yes nanananananana :lief:

Waarschuw beheerder
Nee die van loedel is groter

:nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 17:23:
yes nanananananana

Ik had het over je neus he :X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Dutch_Flavour* op donderdag 18 januari 2007 om 17:22:
Zolang je maar Bona neemt

voor een optimaal resultaat idd
Waarschuw beheerder
donateur
altijd Dextro energie bij je hebben (Y)
niet zo gehad dat k van mn stokkie ging, maar ken het gevoel van lage suiker wel :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 17:24:
Ik had het over je neus he

wou net zeggen :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 17:24:
Ik had het over je neus he

jaja en ik over je hondje :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 17:27:
jaja en ik over je hondje

:lol: Ouwe rukker! :X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 17:31:
Ouwe rukker!

hahaha :roflol: vanavond op msn he b)
Slaap je wel goed? Want het gebeurt mij ook heel vaak de laatste tijd, maar dat komt omdat ik niet genoeg slaap krijg 's nachts......:S:S
Slaap hooguit anderhalf 's nachts, en das al bijna 2 maand zo....:S:S

Sterkte d'r mee!! :kots:

Artiest The Vanisher
Waarschuw beheerder
donateur
Keer gehad ...toen lag ik op de bank..me ma riep me en ik sprong overeind:P

had ik beter nie kunnen doen...langzaam zwart voor de ogen(wel vaker last van als ik te snel opsta maar dit keer ging ie net iets verder)en boem ..daar lag ik:D

Precies op mijn heup en dat deed auw:P

M'n ma schrok maar was snel weer over:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 17:35:
hahaha vanavond op msn he

Stelletje msn verslaafden...:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 17:20:
Op welke school zat je?

middelbare school 8 jaar terug, zat jij daar ook op school?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 17:35:
hahaha vanavond op msn he

:yes:

Maar heb ruzie mej me ma dus vanaaf denk niet :9
Heeeel missn B)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 17:55:
Maar heb ruzie mej me ma dus vanaaf denk niet
Heeeel missn

:roflol:

thuiswonen sucks:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 18:16:
thuiswonen sucks

:yes: :cry:
Waarschuw beheerder
ik heb t ook al vaker gehad:S echt irritant!!!

1 x op school had ik een proefwerk gehad en me voet sliep!! ik had dat niet in de gaten en ging er op staan en ging keihard op me muil haha maar toen strompelde ik dus weg en viel net buiten de deur flauw:S

en een keer toen het heel druk was in de bus, ik moest heel de weg staan en het was onwijs warm, stortte ik ook in elkaar.. kreeg wel mooi een stoel toen!O:)

en als ik te snel opsta of te heet douche word het ook vaak zwart als ik dan niet ga zitten val ik ook flauw

maar goed gaat wel weer over!!:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van simone_1986 op donderdag 18 januari 2007 om 17:13:
Ik heb het ook wel eens en dat is echt vet irritant, ik heb het vooral als het ergens te druk of te benauwd is.
Ik heb vaak genoeg dat als ik uit ben en het wordt te druk dat ik naar buiten moet omdat ik anders flauw val

Heb ik idd ook last van..:S
En ja voor lul sta je nie vind ik,
maar tis wel irritant..

maar misschien wel ff handig om je bloed ff te laten controleren ;)

Waarschuw beheerder
Meer mensen die hier wel is last van hebben en zo in 1 keer flauwvallen?

1 Keer in de rij van de aldi :/
Ik zeg tegen me broer voel me niet zo goed, Aaah gaat zo wel over..Nee het word zwart voor me ogen! Boem.. lag ik in een sigretten bak.

En in me opleiding viel ik bijna elke maandag ochtend flauw met apél. Na heel wat onderzoeken zijn ze er achter gekomen dat het door me ijzer komt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 18:47:
maar misschien wel ff handig om je bloed ff te laten controleren ;)

Ja dat heb ik al meerdere keren gedaan en de dokter kon niks vinden. Ze denkt dat ik af en toe lichte aanvallen van epeleptie heb door stress of dat ik als het te druk om me heen wordt ik ga hyperventileren en in paniek raak en daardoor flauwval
Waarschuw beheerder
donateur
Heb dat ook 3 x gehad, bleek later dat ik bloedarmoede had..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 19:10:
Ik zeg tegen me broer voel me niet zo goed, Aaah gaat zo wel over..Nee het word zwart voor me ogen!

:lol:

Ik zie dit echt serieus al voor me ;P

Maar ik heb 't vroegah gehad met zingen, toen moest ik ook veelste lang staan, weinig gegeten en boem. Tis meestal een combi van meerdere factoren..

Zowiezo vind ik reactie als :

Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 17:10:
kan niet gezond zijn..

Echt gelul, want bijna iedereen valt wel is flauw. Tis echt niet abnormaal als je flauwvalt, de een heeft er gewoon meer last van als een ander..

Om te verkomen trouwens altijd dextro bij je hebben :).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van roomsterr' op donderdag 18 januari 2007 om 20:24:
Maar ik heb 't vroegah gehad met zingen,

Wat schattig 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 18:47:
maar misschien wel ff handig om je bloed ff te laten controleren

hebben ze al is gedaan ;) want heb ook en dat klinkt dan een beetje vaag maar als ik bv een lamp moet vervangen en op een stoel ga staan om er bij te kunnen en te lang naar boven kijk dat ik ook helemaal dizzie word. Maar de dokter zei dat ze niks gevonden hadden.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 19:10:
Ik zeg tegen me broer voel me niet zo goed, Aaah gaat zo wel over..Nee het word zwart voor me ogen!

had ik ook :jaja: dacht ff diep adem halen en dan komt het wel goed maar 2 seconde later lag ik dus op de grond

Uitspraak van roomsterr' op donderdag 18 januari 2007 om 20:24:
Echt gelul, want bijna iedereen valt wel is flauw. Tis echt niet abnormaal als je flauwvalt, de een heeft er gewoon meer last van als een ander..

Nou dat is mensen hun eerste reactie wel :jaja: heb ook dat het gebeurde in bijzijnde van vrienden en die schrikken zich dan (natuurlijk) helemaal rot en me moeder vind het ook wel eng steeds als ze hoord dat ik weer is van me stokkie ben gegaan.
ach het is meestal zo dat als ik ff rustig ga zitten om ff bij te komen dat het daarna wel weer goed komt het is gewoon vreselijk vervelend want ik heb het altijd als ik ergens anders ben in de kroeg,op feesten vandaag dus in de winkel :nocheer:

Waarschuw beheerder
ik ben egt nog nooit van mn stokkie gegaan.... weet ook niet hoe dat is.. maar lijkt me idd errug klote ja
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 22:45:
ik ben egt nog nooit van mn stokkie gegaan.... weet ook niet hoe dat is.. maar lijkt me idd errug klote ja

wees blij want het zeker niet leuk ;)

Waarschuw beheerder
wel is last van hebben en zo in 1 keer flauwvallen

Bij pijn ga ik out! Kan ook zijn dat als ik me niet goed voel door suikertekort of spanningen dat ik het gevoel heb flauw te vallen. Echt balen is dat.

Waarschuw beheerder
kviel in de middelbare school paar keer per week flauw door lage bloeddruk, erg irritant...maar je voelt jezelf wel wegzakken dus beter gelijk gaan zitten

Waarschuw beheerder
Meer mensen die hier wel is last van hebben en zo in 1 keer flauwvallen?

:yes:
Ik heb het vaak van suikertekort. Met name op feesten. Dan drink ik alleen maar water en eet ik niets. (*stom natuurlijk*) Op partyraiser vorig jaar 4 keer achter elkaar flauwgevallen...
Heb sindsdien altijd dextro bij me en eet een stuk regelmatiger...

Ook kan ik snel flauwvallen als het ergens warm is er veel mensen staan en iedereen gaat lopen duwen en trekken...

Ik voel het aankomen, maar meestal gaat t dan zo snel dat ik niet meer ergens kan gaan zitten...
Waarschuw beheerder
donateur
heb t afgelopen zomer gehad op t strand,
stond in de rij voor de wc pal in de zon
en uit de wind en voelde het
aankomen, op de wc dacht ik dat het over
was, maar toen ik eruit kwam ging ik
bijna nokkie, gelukkig kon ik nog net
mijn vriend waarschuwen en naar de schaduw strompelen,
daar aangekomen even wat gegeten en gedronken
en toen ging het weer prima gelukkig...
verder heb ik er bijna nooit last van,
soms wordt ik wel n btje trillerig en
chagarijnig als ik niet genoeg gegeten heb,
maar daar let ik nu heel erg goed op :)
Waarschuw beheerder
ja dan sta je voor lul ja haha.. muts.. je moet ook es beter voor jezelf gaan zorgen.. weetje.. als je me nou es belt doos.. probeer je al de fucking hele week te bereiken .. en net weer.. neem es op of bel es terug :P

Waarschuw beheerder
Heb het ook vaak dat ik zwart voor mn ogen zie. Zelfs als ik naar de keuken wil lopen om wat drinken te pakken en ik dus van de bank op sta :vaag:.
Meestal kan het er ook aan liggen dat ik dan te snel ben opgestaan, heel raar en heb het heel vaak.
Tis niet zo dat ik dan perse onderuit ga, dat gelukkig niet, maar tis wel best vervelend.
Heb het ook vaak na het uitgaan en een lekkere drukke nacht gehad te hebben, dan sta ik voor de wc deur en moet ik echt even de deurknop vasthouden, anders val ik ook.
Heb verder geen bloedarmoede ofzo, maar ik heb dit dus als ik erg moe ben , of slecht heb geslapen, het heel druk heb gehad en te snel op sta.

Wat trouwens goed kan helpen, is om je hoofd even tussen je knie-en te doen..
Jaaaa , klinkt heel raar. Maar het helpt wel !

Ben verder weleens in mn leven flauwgevallen ja. 1 keer op school toen ik nog niet gegeten had en ongesteld was 8-), ook een keer onder de biologie les toen het over bloed en dat soort dingen ging 8-),en weleens in een overvolle en te drukke tram waar je zowat geen adem meer kan krijgen (mensen die in Amsterdam wonen weten het vast wel waar ik het over heb).
Maar ik ben gelukkig nog nooit echt flauwgevallen bij een kassa ofzo. Dat lijkt mij ook erg vervelend, en schaamtelijk :$, maar ja het kan gebeuren. Denk dat je voortaan gewoon wat rustiger aan moet fietsen, en als je jezelf al niet lekker voelt als je in de supermarkt loopt, pak dan gewoon even wat eten en reken het daarna af (dat mag wel hoor).

Waarschuw beheerder
Meer mensen die hier wel is last van hebben en zo in 1 keer flauwvallen? (vorige topics zijn oud )

ja ik :(
Waarschuw beheerder
donateur
Neem tegenwoordig dan Dextro- Energy mee?? :)
Waarschuw beheerder
donateur
hypo'tje?
heb er zelf geen last van me ma wel af entoe, maar niet zo erg, die zorgt ook wel dat ze wat bij zich heeft

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Angel of Terror op vrijdag 19 januari 2007 om 13:06:
soms wordt ik wel n btje trillerig en
chagarijnig als ik niet genoeg gegeten heb,

haha heb ik ook de dag nadat ik ben uitgeweest, lijk net een parkinsonpatient die helemaal aan het shaken is...eten helpt :)
Waarschuw beheerder
hier moet je echt mee oppassen, ik zou extra op mijn voeding letten, en als het dan nog steeds gebeurt, naar de dokter