Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
beters
hahaha lees net al dat je paps en mams helpen
geen dank en ik had je heus wel iets geleend hoor als t echt nodig was geweest
pfffffffff kan echt niet meer wachte hoor
ze zijn zoooooooooooo lief
ja maar das lenen jij doneert
zoooooooooooooo lief
tsss gaan we het zo spelen
jij mag altijd blijven pitten maar sander niet hoor
grapje
en wil wel een noest kado ben met weinig tevreden
ook een grapje JWT
met banaan en spinazie a la creme
Neej dat dan weer niet.. niet meteen meer willen he .. Maar wou dat ik ook me eigen klas kon kiezen dan
mogguh
ff hier wat droppenm en dan weer aant werk
500 pleuries ach en anders wordt het leven op droog brood en water
Maar hou er rekening mee dat je m alsnog krijgt hoor
ja dat hebbe we gisteraaf maar effe beslote
zuipen tot we kruipe 12 dagen lang
Oh lekker hoor! .. Vrijdag s een vriendin langs geweest, ons suf zitten blowen! zaterdag was er een vriend, zijn pa is laatst overleden dus serieuse gesprekken.. en dat ie weg was heb ik die M maar eens aangebroken met sander
cadeau wie is er jarig
Hahaha alleen maar als dat zou kunnen he . Ja, dat zeker! Ik heb een heerlijke tijd gehad op mijn middelbare school
Weer een heftig weekend dus
Ik ook zeker weten.. vond t geweldig! Snap ook niet dat sommige echt een hekel aan school hebben!!
Viel in principe mee! maar heb me echt super goed vermaakt!
ik ben niet uitgenodigd
Ik ook niet hoor, maar toendertijd had ik dat ook wel, vond vrije tijd altijd heerlijk
Dat is mooi!! Ik was zaterdag ook gesloopt , Nick wilde fluor haarkleur hebben zijn we helemaal voor naar Zwolle gereden, heb zaterdag geen rust gehad dus was best gaar toen op TE.
Ja ik ook hoor.. maar vond t ook niet vervelend om naar school te gaan!
ach soms moet dat kunnen he!
Tis pas in Juni.. zeik niet zo!
En waarom niet dan?
nieuw interieur heeft er ingehakt plus me slaapkamer moet ik nog doen en mijn tuin staat ook in de planningow en ga nog nieuwe pc kopen en nieuwe digitale camera, en ja dat kost gewoon geld dus moet ik keuzes maken, maar ga denk ik nog wel een weekje naar mijn beste dinnetjes ofzo.. is ook beetje vakantie hahahalaatste aanpassing 6 maart 2007 11:44
Oh aha ja dat klopt ja. Dan is al duur zat inderdaad
Dat is zeker een vakantie hoeft niet perse in het buitenland te zijn toch?
ik ook niet hoor . Soms nu naar mijn werk wel
ik misschien last minute, maar vermoed dat mijn grote vakantie volgend jaar pas weer is
alles bij elkaar is behoorlijk duur ja maar ja heb er wel weer jaren plezier van
o nee zeker niet maar volgend jaar wil ik wel weer naar t buitenland dan heb ik pas echt t idee van lekker weg op vakantie dus nederland is voor mij meer een mini vakantie hahaha
Ik ook ja
Tis dat ik dit jaar een weekje turkije cadeau krijg
Echt he
Daarom dat is ook belangrijk . Ik vervang mijn spullen nog niet, omdat ik hier niet lang wil wonen. Ik mis gewoon echt een tuin en goed werkende spullen
Daar heb je zeker gelijk in hoor, als je in het buitenland bent heb je toch meer dat gevoel
ja ik heb een tuin en werkende spullen hahaha t is alleen niet groot maar wil niet gaan kopen in mijn eentje dus blijf ik hier nog ff zitten en ik zit hier goed dus
Ja precies.. het word saai voor mij!! maar goed ga vandaag beginnen aan de boekhouding van februari