Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
haha ja precies huiswerk wa is da?????? hahaha handig om gewoon in de les op te letten etc etc hoef je erna niks meer te doen
spammen he
Ik leerde nooit.. dat scheelt .. Ik lette goed op in de les en maakte aantekeningen, dat is voor mij de enige manier om te leren! had ik me aantekeningen gedaan, ging ik klieren
Ja tuurlijk
Dat scheelt inderdaad, ik leerde vaak ook op het laatste moment, dan moest ik echt hopen dat ik het elke keer haalde, maar die vrije tijd verder was heerlijk
Ik ook, dan had ik het ook anders aangepakt, harder gewerkt voor de HAVO!
haha ja precies
heb echt giga veel te doen ff opzoek naar een bijbaantje uiztoeken voor vakantie en ow ja..ook nog een hele hoop werk
dus moet ik maar geld gaan verdienen
omdat ik me vakantiegeld eigenlijk al zo ongeveer heb opgemaakt en gister besloten heb om toch op vakantie te gaan dus moet ik maar geld gaan verdienen
Hier het tegenover gestelde.. heb hier weer geen reet te doen
En dan?? savonds ook werken ofzo?
haha ja dan is t wel handig om extra geld te verdienen daarvoor ja hhaha maar heb je er wel tijd voor dan?
pfff ook niet relaxt hoor..zo'n saaie baan
of int weekend..weet nog niet heb ook weer een teringrekening van de gemeente... 500 pleuries ach en anders wordt het leven op droog brood en water
nee eignelijk niet..maar ja...wil wel supergraag op vakantie
of int weekend..weet nog niet heb ook weer een teringrekening van de gemeente... 500 pleuries ach en anders wordt het leven op droog brood en water
Neej is t ook niet!! .. Ik wil wat te doen hebben, dag gaat zo langzaam he!
Ok.. ja je moet er wat voor over hebben he!! Damn Pleuris rekeningen altijd! .. neej joh, supermarkt plunderen
snap ik hoop dat je iets vind en dat je t volhoudt 2 baantjes
ooooo de gemeentelijke belastingen weer, heb ze ook al binnen
buij mij juist giga snel
ja maar ga bezwaar maken me eigen eronderuit lullen vorig jaar heb ik hem gewoon niet betaald...niks meer van gehoord
ja maar ga bezwaar maken me eigen eronderuit lullen vorig jaar heb ik hem gewoon niet betaald...niks meer van gehoord
ach tis maar tijdelijk misschien dat ik bij me ouders kan slijmen of ze 1 maand me huur kunnen betalen..dan heb ik gelijk me vakantie bij mekaar
riool en afvalstoffenheffing... alsof ik voor 500 euro schijt en afval heb stelletje achterlijken
Lekker toch!
uh beter .. Maar hou er rekening mee dat je m alsnog krijgt hoor
je zit nog aan minimum jeugdloon toch? kan je dan geen kwijtschelding krijgen?
das een idee hoef je je niet dood te werken
ja ik ken t t slaat nergens op die gemeentelijke en waterschap belastingen
ga ik ook proberen volgens mij kan dat wel
aflsachten die handel
ja maar weet niet of me ouwe me willen sponsoren
jazeker...maar krijg het alemaal niet af enw as weer eens een half uur te laat vanochtend
ach dan verhuis ik gewoon en ga ik onderkoffer
gewoon aanvragen
nee ok dat is zo, misschien zeggen ze wel ja meis had je rekening mee moeten houden
Tis pas maandag.. je hebt nog een hele week .. Ghehe, lekker bezig!
Ja toch genoeg out-fits nu
ja maar zit de hele week bommetje vol volgende week gaat namelijk de nieuwe winkel open en meot ik dus alles geregeld hebben
huh wat dan
jwt
Tis maandag he!
heb er zin in ga ook is effe rond checke voor een leuk reisje
ik ga een help mayo chersonisoss in fonds opstarten
al vrij gevraagd ??
zet een spaarpot neer in je stamkroeg
jaja het is goed ze vonden t juist beter dan dat ik de eerste 2 weken van augustus vrij zou nemen hehe
heb er zin in
iwt
ja daarom..meot nog op gang komen
Gaan jullie samen?
Van t weekend nog wat leuks gedaan eigenlijk?
Komt eind van de dag wel
worden lange nachten voor jou
ja dat hebbe we gisteraaf maar effe beslote
zuipen tot we kruipe 12 dagen lang
ja dat hebbe we gisteraaf maar effe beslote
zuipen tot we kruipe 12 dagen lang
thuis alles aan kant gemaakt..en lekker bijgekomen van afgelopen weken
jij???
haha nee hoor..begin nou alweer af te takelen