Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
jij bent zeker niet nieuwsgierig?
mag ook wel eens een keertje he
ja ik heb ook geen tijd voor je vanavond Parkzicht en morgen slapen en daarna een communie
Wel kaartjes Decibel net besteld
was heel die foto al vergeten
volgende week weer 6 dagen
miss wel emporium over 2 weken
nico en maurits
kom sowieso ff aanschuiven
nu maar hopen op goed weer
ken ik niet denk
da vink tof en kit vast ook!! Maudje is er niet bij hoor
27 graden zegt den bels
me roomies
haha nee maudje was ook mooi om even wat nuchterder te worden
wij gaan donderdag ook al ff kijken
aaah die
elk moment van de dag is ze leuk hoor
ik weet nog niet wat ik donderdag doe, heb wel met vriendin min of meer afgesproken maar geen plaats ofzo
tjes staan erop dat ik met ze meega morgen, donderdag met me zusje en collegaatje, vrijdag met jullie, dus dat gaat lekker
jezus wat een verhaal retteketetterkettet
drukke planning
Echt superleuke ook
als je morgen toch naar de makro moet wip je toch gezellig langs
heb net me ticket naar zweden geboekt
typtyfus
ben je anders gewend van mij?
zit er verschil in dan?
ja keidruk in centrum met dat jazz
jeujjjjj wat leuk!!!
niet te zuinig
jazeker...allerlei kleuren en modellen, op z;n minst wel 10
om 11 uur sochtends toch niet
heb er ook helemaal zin in
kende wel es hebben eej
dacht dat er 1 model was, die spijkerdinges die jij liet zien toen wil een spijkerkleur en een witte
ik zal kijken, want ik wil eigenlijk uitslapen
ja dat zei je al wordt janken
ja toch of niet dan
witte moet je snel zijn..zijn er niet megaveel meer van..spijker wel maar zijn ook weer allemaal vershillende spijkerkleuren
ik kan uitslapen tot 10 uur
ben ik toch nog lekker ff weg van de zomer
kun je niet apart leggen voor mij?
das ook lekker je ging toch stappen vanaaf?
dat ook hoe lang ga je? Ik weet nog niet wat ik wil dit jaar met vakantie Ankie wil fietsen in Thailand ofzo, dat zie ik niet zo zitten Thailand wel maar fietsen nee Volgend jaar misschien Aruba of Curacao lijkt me ook wel wat. Ach ik zie wel zit ook nog te wachten op dat nwbouwplan hier wat niet op schiet Kan niet wachten tot ik ander huis kan kopen Kan je lekker komen chillen bij mij op de buitenbanken
je hebt al
toen niet meer jwz...wel dus donderdag, vrijdag, zaterdag geweest en net ff 3 uurtjes terras na het werk
jaaaaaaaaaaaaaa loungen in de tuin
hij wist nog alles precies van me enzo, dat ie me gemist had, en heeeeel snel weer af wil spreken echt superschattig...vet lopen sjanzen enzo, was wel geini