nounou, is dat nu nodig?
Ja hallo duidelijk gezegd dat er geen info word gepaasd aan onbekenden en dan nog naar de bekende weg vragen..
Als je de mensen kent kom je er wel anders pech.
Als ik hem informatie wil geven doe ik dan, heb ik jouw toezegging niet voor nodig...vind het nogal bullshit om iemand voor losers uit te maken bij zon vraag
Ben benieuwd hoe onze grote vriendin teknoize ooit op een illegaal feest is beland.
Ja hallo duidelijk gezegd dat er geen info word gepaasd aan onbekenden en dan nog naar de bekende weg vragen..
Als je de mensen kent kom je er wel anders pech.
blije gezichten
Ontopic:
Tekno feestjes zijn voor mij de essentie hoe een feest hoor te zijn.
DYI, geen gezeur, alles kan en alles mag, geen attitudes, blije gezichten, geen conssesies, geen winstoogmerk, just for fun en de drive van de muziek is zo heerlijk.
laatste aanpassing 3 april 2007 18:54
Het was misschien een beetje overdreven reactie maar ik krijg op n dag zoveel vragen of ik een adres weet dat ik er een beetje moedeloos van word.
Jammer dat de politie er afgelopen zaterdag een einde aan kwam maken
Dan was je op het verkeerde feestje die avond
35km verder op was er wel een heel vet feest, waar het wel druk was vandaar dat het in ....... zo rustig was, tenminste dat hoorde ik.
Nou zie ik wel dat jullie geen informatie willen doorgeven, maar ik zit niet zo in de tekno feestjes..nog niet iig.. En zou toch wel heel graag die feestjes vaker willen bezoeken..dus is er misschien toch iemand die mij informatie wil geven??
Dan was je op het verkeerde feestje die avond
35km verder op was er wel een heel vet feest, waar het wel druk was vandaar dat het in ....... zo rustig was, tenminste dat hoorde ik.
Ik had alleen geen zin meer om naar 35 km verderop te gaan want moest zondag toch veel dingen doen
Weet er iemand nog een illegaal tekno feestje dit weekend.
Maar dat hoeft niet iedereen te weten dus laat het aub niet teveel mensen weten maar in Tilburg, Lancierstraat 42 is er dit weekend een feestje.
SWS niet al te groot maar het word zeker gezellig
SWS niet al te groot maar het word zeker gezellig
Die kleine bescheiden feessies die doen het hem ook...
Dichtgooien dit kaffers.............
Vaak genoeg geweest, beste feestjes die er zijn. Vette lokaties, geen geouwehoer, goedkope drank, hard geluid en dagenlang doorgaan