Dat ligt vlakbij mij
Serieus?
word ik serieus spontaan depressief
er is er zelfs duitse politie om de duitsers in toom te houden...altijd vechtpartijen
waarschijnlijk gaat daar dit jaar verandering in komen
gaak ook heen,, maar is er vervoer naar de hooizolder, want ben nie van plan om elke aaf met m'n auto op en neer te rijden. Dan moet er iemand bobbe, en hebbe we nie echt zin in
wij gaan met de auto naar renesse
Alleen als er weer een beach concert wordt gehouden, dat is wel toppie!
wtf je gaat toch niet serieus naar renesse, tenzij je van boeren en duitsers houdt natuurlijk, er is er zelfs duitse politie om de duitsers in toom te houden...altijd vechtpartijen
ik kom van dat eiland en kan je vertellen, tis ubertriest...szomers kan je niet eens meer in een cafe of disco zo druk is het en de disco's die er zijn draaien kutmuziek en er passen maar 10 mensen op de dansvloer
de plaatselijke Horeca en de gemeente willen een lijn gaan trekken hier op het eiland qua sluitings tijden ..
in de winter is dat 03:00 en in de zomer nu 02:00 ..
terwijl sommige zaken in zierikzee tot 04:00 open mogen blijven ! en aangezien die dat nooit willen veranderen zou het best eens kunnen dat deze zomer alles om 03:00 dicht zal gaan ...
lol das ook zo, 2 uur gaan de lichten aan en de muziek uit en iedereen staat van huh?? is t nu al klaar?? ben ik daarvoor nou hier naartoe gekomen??
veel plezier mensjes, ik ben blij dat t niet meer mn enige uitgaansoptie is (tsja je bent 16 en woont op een eiland je moet wat)
ga in rdam camperen ofzo
Je kunt zeggen wat je wilt maar er zijn genoeg mensen die er zomers een super vakantie hebben. Als je nog niet oud genoeg bent of geen geld hebt om naar het buitenland te gaan is Renesse een beste optie. Ik kom zelf ook van dat eiland en kom haast nooit meer in Renesse. Heeft inderdaad veel met de gemiddelde leeftijd te maken maar toch is het zomers best gezellig om heel af en toe nog eens met een groep op het terras te hangen of ergens naar binnen te gaan. Ook heb ik er rond mijn 16e een knetter gekke tijd gehad dus waarom zouden anderen dat niet kunnen hebben??
Je kunt zeggen wat je wilt maar er zijn genoeg mensen die er zomers een super vakantie hebben. Als je nog niet oud genoeg bent of geen geld hebt om naar het buitenland te gaan is Renesse een beste optie. Ik kom zelf ook van dat eiland en kom haast nooit meer in Renesse. Heeft inderdaad veel met de gemiddelde leeftijd te maken maar toch is het zomers best gezellig om heel af en toe nog eens met een groep op het terras te hangen of ergens naar binnen te gaan. Ook heb ik er rond mijn 16e een knetter gekke tijd gehad dus waarom zouden anderen dat niet kunnen hebben??
Ik dacht dat Renesse het Ibiza van Nederland is.
prima, dus heb je de leeftijd van 14-16 jaar, geen geld om ergens anders naartoe te gaan is het helemaal aan te raden
Haha reageren mag altijd, is niet voor niets een forum
Daar had ik nog niet eens aan gedacht maar heb je wel gelijk in. Wordt hier en daar nog wel eens wat vernield in een baldadige bui...
Je moet ook netjes reageren en niet gaan schelden hé
Heb er al zin in zeg jij niet Rat?
we wilden eerst naar Duin en Strand gaan maar die zat al vol in de week dat wij wilden
ik en een vriendin komen waarschijnlijk ook!
we zouden naar kreta maar kan om een reden niet door gaan
maar een paar dagen renesse, leuk?
kunj e leuk stappen,drinken en zonnen?
waar gaan jullie overn8ten? wie weet goed en niet te duur hotel?
en is het wat?
haha
Kom er net vandaan, wat een dooie tering bende is het daar zeg!
lol en als alle lichten in de disco om 2 uur aangaan en de muziek stopt kijken alle toeristen verbaast rond 'ben ik nou hiervoor gekomen???'
hahaha rdam blijft beter
Ooh god, daar hebben we Zeeuwsch meischje weer die Rotterdam ontdekt heeft... Zeg gewoon niets als je toch niets zinnigs te melden hebt
Maar gaan ze nu echt alles gelijk trekken?
Na een spannende vergadering in de gemeente raad is de kogel door de kerk ! Renesse blijft in de zomer tot 03:00 open !!!
in de house tentEN valt het best mee
Tegenwoordig meerdere tenten die house draaien??
jazeker !
Pinky = tegenwoordig : Electro/house
cabanaz = groovy house
roefke = hardere house stijlen as u know
Maar hoe zit het nog met Zierikzee?? Moeten die tegenwoordig ook om 3 uur dicht?
Haha kom ik weer eens in Pinky's, dat is echt al heeeeeeeeel lang gelden!
Maar hoe zit het nog met Zierikzee?? Moeten die tegenwoordig ook om 3 uur dicht?
en beter houd jij ff op met dit topic te vervuilen
ik ga ook naar renesse.. dus het is mijn goedrecht om te participeren in dit topic.
ik vind het alleen "strontvervelend" dat er ook mensen heen gaan die naar jump luisteren. want zij snappen niet zo goed hoe het leven in elkaar zit. daarentegen meester broed wel
EN je luistert jump
EN je bent offensive
nooit gehoord van mensen in hun waarde laten ??
ik draai het ook
offensive
ik luister het niet alleen ik draai het ook
offensive heeft een paar leuke releases
jongeeee
die goeie ouwe tijd he
geen idee eigenlijk ..
voor zover ik weet is alles nu tot 03:00 open op heel het eiland
ja maar jij houdt van jump, dus jij moet dood
Ik laat hen wel degelijk in hun waarde.
Na deze opmerkingenen ontgaat het nut mij om nog tegen jou in te gaan. Er is nu al eenmaal bewezen dat er van jou kant geen conversatie mogelijk is die serieus te nemen is. Ik groet jou en je offensive-warriors bij deze
Mijn hoogtij dagen waren in de tijd dat Trinity de hardste tent van Renesse was.
Wie gaat er in 2007 allemaal naar renesse..?...
Als je nog kan annuleren zou ik het zeker doen want het is echt zonde van je geld..
Uitspraak van NOIZE SUPPRESSOR is the best! op woensdag 25 april 2007 om 17:00:
Als je nog kan annuleren zou ik het zeker doen want het is echt zonde van je geld..
en jij bent zonde voor dit topic
je moet het zelf gezellig maken ..
als ik naar salou of lloret ga zijn er precies dezelfde " problemen " met jonge gastjes van 18 die te dronken zijn enzo.. geeft allemaal niet , zolang ik er maar geen problemen mee heb .
Tjah het is niet mijn ding klaar... Er zullen vast veel mensen zijn die het wel vet vinden en wens hun allemaal een hele fijne vakantie toe .. Maar tja is ook beetje waar je aan gewent bent etc...
Uitspraak van NOIZE SUPPRESSOR is the best! op woensdag 25 april 2007 om 22:47:
Tjah het is niet mijn ding klaar... Er zullen vast veel mensen zijn die het wel vet vinden en wens hun allemaal een hele fijne vakantie toe .. Maar tja is ook beetje waar je aan gewent bent etc...
zo klinkt het al heel wat beter idd
hoe haat die club ook alweer in rensse waar ze hardcore enzo draaien
De eerste keer dat ik er kwam vlogen er na een kwartier alle krukken door de ramen naar buiten
Whaha The next... mooie tent was dat!
Renesse... "yeah"! hahahahaha
Tegen die tijd woon ik in Zeeland, dus zal vast wel een keer terrasje pakken maar stappen in Renesse is echt passe!
Mss kom ik na mijn 4,5 week Bonaire nog even buurten bij je Joan! _0-
Jij komt gewoon in het zonnige Zeeland wonen
Eej joan, is er alweer wat te doen in Renesse?
Na een spannende vergadering in de gemeente raad is de kogel door de kerk ! Renesse blijft in de zomer tot 03:00 open !!!
Pinky = tegenwoordig : Electro/house
trinity is nu meer van de rnb en dancehall. Ze hebben pinky's en tinity een beetje omgedraaid qua muziekstijl...
Trinity was vroeger flink hard hoor ! daarna is het RnB geworden ..
Haha Trinity was altijd knettergek. Heel wat wause uurtjes door gebracht
Vaak op vrijdag EN zaterdag naartoe geweest. Kwamen regelmatig goede hardcore dj's in die tijd!!!
Dat cafee de hulk roels die hebben uberbier!
Niet zo'n gevangenis met van die bandjes om je pols en super vroeg stil zijn. Daar kon je tenminste nog een beetje los gaan! Das dus echt een aanrader!
Maakt het Clitjes Team Zeeland ook al in Renesse onveilig
Dat doen we al jarenMaar daar vallen we niet zo op tussen de zeevismannen!
en ik ook heb er zin aan
Uitspraak van Flipoow op dinsdag 19 juni 2007 om 11:47:
ik ga van 3 t/m 10 augustus!
wie nog meer?
ikke
en ik ook heb er zin aan
21 tm 28 juli op duin en strand .
ik ben net terug van 1 avond stappen in renesse!!! renesse is altijd leuk zeker als je zegt " kom we gaan ff stappen in renesse" de auto pakt en 3 uur later in renesse bent.
Is de elzenhof wat? of niemand daar ervaring mee?[/quote
qua lokatie is de elzehof een top lokatie 5 min. lopen en je bent in het centrum qua sfeer zou ik naar duinhoeve gaan !!!!
trinity is clubbin tent
t 'roefke is jump en hardcore
picalle is apre ski en de zoom ok
zijn beetje de bekendste tenten
benk niet helemaal met je eens.
Alleen namen als deze komen ff niet, maar tis dan jump, hardstyle, beetje oldschool, classics, en die richting op.
jah heb ik ook iets over gehoord
apre ski achtig toch?
staat alleen wel een teringuitsmijter bij de deur daar moet je ff aardig tegen doen.. anders krijg je gezeur.. enne als je binnen ben dan mag je niet meer naar buiten.. anders moet je weer in de rij gaan staan das ook wel beetje kut, want tis aardig warm en druk binnen! als je gaat kan je het best om half 11 ofzo daar al heen gaan..
is goed
gaan we samen ergens ff iets drinken
jah heb ik ook iets over gehoord
apre ski achtig toch?
ok tnx voor de tip haha
nog leuke idee´s?
ga zo ie zo 7 aug. naar t'roefke
alleen de rest houd niet van zulke muziek dus we zulle moeten afwisselen
Picalle ja.. Zoiets, maar ik ben laatst een avondje in de Zoom geweest en ik vond het daar toch wel leuker hoor
Maar goed, wij hadden ook geen bandje van 16+ of 18+, kan me nog herinneren van 2 jaar geleden dat je dat toen echt nodig had ook om binnen te komen..
half 3 wel
sow haha
nou ja we zien wel
heb er in ieder geval zin in
en als je btje normaal doe heb je van de politie geen last toch
alleen met feestjes
maar ja dan lope er meestal wel een paar
nu nergens meer.. zelfs geen idkaart
Heb ze er nog nooit gezien, alleen daar bij Stadhuisplein en bij de bioscoop daar waar die klote-taxi's altijd staan.. En bij die loempiakraam in Rotterdam haha.
die politie is best relax hoor! zeker als je zelf normaal doet, hoe dronke ik was geen last gehad
sowieso geen ruzie daar te krijge, ik heb me best nog gedaan
Ach, het wordt vást leuk, nu nog droog weer
Het zal wel ff wat anders zijn dan Mallorca of Turkije, waar ik dit jaar ook al ben geweest
gezellig..!
Je herkent ons wel aan ons M.O.P. shirt..
Volgens mij hebben wij ruzie!!!
dan ga je op de gezinscamping daar kan dat wel dacht ik 12 euro ofzo..
Maar ja, dat ga je ook niet doen als al je vrienden op een jongerencamping staan..
Uitspraak van minipinda op dinsdag 31 juli 2007 om 14:17:
dus als je van house, techno en electro houd moet je zeker naar CABANAZ
denk dat je bij pinky meer aan je trekken komt daarvoor
Nee, daar was het echt veel te druk Hahaha, werd er chagrijnig van
En camping de duinhoeve was super gezellig..!