Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Denk niet dat ik de enige ben die het een ramp vinden al die vrouwen bij het voetbal! Waarom zijn er zoveel ineens ze snappen er niks van. Vinden ze het geil? Vroeger zagik er geen 1 maar nu zit het er vol van. Dames ga lekker naar de bioscoop en laat het voetbal voor ons
als ze daarbij nog lekker zijn, is het alleen maar mooi meegenomen
Of je bent gwoon homo!
Denk niet dat ik de enige ben die het een ramp vinden al die vrouwen bij het voetbal! Waarom zijn er zoveel ineens ze snappen er niks van. Vinden ze het geil? Vroeger zagik er geen 1 maar nu zit het er vol van. Dames ga lekker naar de bioscoop en laat het voetbal voor ons.
jij bent gewoon jaloers dat er vrouwens zijn die er meer verstand van hebben dan dat jij dat hebt..
Denk niet dat ik de enige ben die het een ramp vinden al die vrouwen bij het voetbal! Waarom zijn er zoveel ineens ze snappen er niks van. Vinden ze het geil? Vroeger zagik er geen 1 maar nu zit het er vol van. Dames ga lekker naar de bioscoop en laat het voetbal voor ons.
ook genoeg trollen die staan te giebelen(wij zijn toch die blauwe?), die hoeven van mij niet te komen.
oke.. daar heb je gelijk in..
en dan onder de wedstrijd 10x vragen huh dit was toch buitenspel? of niet..?
oke logisch dan.. maar dan moet ie dat er wel neerzetten
dat t om die trollen gaat en niet om alle vrouwen
hoeveel mannen zitten er wel niet op de tribune die denken dat ze er verstand van hebben maar dat absoluut niet hebben.
ach hebben we weer zo'n simpele ziel. der zijn ook genoeg vrouwen die best nog wel verstand hebben van voetbal. bovendien ik heb nog nooit ergens een bordje zien hangen verboden voor vrouwen en als die der wel hangt dan zou die vast naast het bordje hangen verboden voor simpele zielen dus dan kan jij ook meteen thuis blijven
wij vrouwen kijken naar de mannenbenen en naar jullie gezicht als ze scoren of missen.
maar voetbal zelf vind ik persoonlijk niets aan.
Mwah.. vrouwen mogen er best bij, maar vrouwen die er geen verstand van hebben die alles vragen over hoe en wat.. die mogen voor mij idd wel thuis blijven ja
ach hebben we weer zo'n simpele ziel. der zijn ook genoeg vrouwen die best nog wel verstand hebben van voetbal. bovendien ik heb nog nooit ergens een bordje zien hangen verboden voor vrouwen en als die der wel hangt dan zou die vast naast het bordje hangen verboden voor simpele zielen dus dan kan jij ook meteen thuis blijven
maar dan moet ie dat er wel neerzetten
dat t om die trollen gaat en niet om alle vrouwen
hoeveel mannen zitten er wel niet op de tribune die denken dat ze er verstand van hebben maar dat absoluut niet hebben.
jahaaa aardig he heb er niets op tegen hoor vrouwen bij voetbal
Maar een man heeft over het algemeen wel veel meer verstand van voetbal
Vrouweng makeng het foetjebal kapot
ze mogeng drinkeng voor de lads haleng en voor de rest de mond dichthoudeng
ze mogeng drinkeng voor de lads haleng en voor de rest de mond dichthoudeng
gelukkig zijn de dames hun gevoel voor humor nog niet verloren
Uitspraak van 'niet teruggekeerd van proefverlof' op dinsdag 9 januari 2007 om 01:26:
gelukkig zijn de dames hun gevoel voor humor nog niet verloren
het staat er ook maar 1 keer.
wij vrouwen kijken naar de mannenbenen en naar jullie gezicht als ze scoren of missen
Uitspraak van Sensationgirl op maandag 8 januari 2007 om 22:55:
Of je nou man bent of vrouw...
dat vraag ik me idd nog steeds af bij jou
Waarom is het voor mannen zo moeilijk om te accepteren dat er ook vrouwen zijn die het spelletje WEL snappen, WEL waarderen en het gewoon LEUK vinden om er naar te kijken?! Als een man van ballet houdt - ik noem maar een sport die nogal vrouwelijk gezien wordt - en naar een voorstelling daarvan wil, is er toch ook geen vrouw die zeurt
Frouweng hooreng niet bij deng foebal.
Als wij thuiskoomeng fang deng foebal moogeng ze ons pijpeng en bier haaleng foor ons en foor de rest mond houdeng.
het zwartste schaap op aarde wil jou nog nieteens voor een miljoen pijpen man..!!
dat vraag ik me idd nog steeds af bij jou
vrouwen die er niks van weten moeten zich niet met het voetbal bemoeien
mannen die er niks van weten moeten zich niet met het voetbal bemoeien
vrouwen die er niks van weten moeten zich niet met het voetbal bemoeien
(Eindelijk een normale vent hier
Als ze van die domme opmerkingen maken en het telkens hebben over kontjes en dingen anders dan het spel mogen ze hun biezen pakken
ik heb een hekel aan mensen die vinden dat voetbal maar voor iedereen moet zijn! ga met je gezin naar een pretpark, met je vrouw naar de bioscoop en met je matties naar de voetbal!
Respect voor die hersenloze knuppels die het toch steeds weer proberen
omdat voetbal iets is waar jullie niet bij horen. jullie mogen gaan winkelen met vriendinnen, hoef ik ook niet bij te zijn
al komt een paar stuks vrouwen in t vak het uitzicht wel ten goede
je weet gewoon dat ik gelijk heb
Nee, maar goed, blijft echt een kinderachtig welles-nietes spelletje zo.
Accepteer het maar gewoon dat er ook vrouwen bij zitten die van voetbal houden.
Alles wat niet van voetbal houdt en het niet snapt mag van mij ook wegblijven, maar voor de rest maakt het mij niet uit of het een vrouw is, een man, een homo, een kind of zo'n kansloos Neanderthalertype dat hier de boventoon voert
en waar staat dat wij er niet bij mogen..?
welk art.nr van de wet?
Nee, maar goed, blijft echt een kinderachtig welles-nietes spelletje zo.
Accepteer het maar gewoon dat er ook vrouwen bij zitten die van voetbal houden.
Alles wat niet van voetbal houdt en het niet snapt mag van mij ook wegblijven, maar voor de rest maakt het mij niet uit of het een vrouw is, een man, een homo, een kind of zo'n kansloos Neanderthalertype dat hier de boventoon voert
dan heb je weer van die gruwelijk lelijke wijven voor je staan
Als ik uit het stadion blijf, mag ik het dan wel volgen op tv
Uitspraak van JWT op dinsdag 9 januari 2007 om 12:37:
alleen vrouwen die kunnen vechten als mannen accepteer ik bij de voetbal! er moet meer gereld worden
zeker niet
hey lekkere tjikkaa
Joehoe
ik begon me net af te vragen wat al die mannen langs de kant doen als de vrouwen aan het voetballen zijn..
ik begon me net af te vragen wat al die mannen langs de kant doen als de vrouwen aan het voetballen zijn..
billen kijken en lachen
typisch een Fri topic
alleen de enige keer wanneer ze dan de bek open mogen trekken is als mijn ballen op hun kin legge
hahah precies.. zo doen wij t ook
geen
vrouwen
bij
het
voetbal!!
Wordt steeds gezelliger hier met al die vrouwen
Zie ze hier alleen nog maar
Uitspraak van Christopher Moltisanti op maandag 8 januari 2007 om 10:13:
geen
Uitspraak van Christopher Moltisanti op maandag 8 januari 2007 om 10:13:
vrouwen
Uitspraak van Imro :boeksie: op dinsdag 9 januari 2007 om 15:42:
bij
Uitspraak van Bussie op dinsdag 9 januari 2007 om 15:44:
het
Uitspraak van Bussie op dinsdag 9 januari 2007 om 15:31:
voetbal!!
maar over voetbal word niet gepraat
Uitspraak van Sensationgirl op dinsdag 9 januari 2007 om 13:40:
Wat ben je toegeeflijk
Geen probleem vrouwen in een stadion, alleen de enige keer wanneer ze dan de bek open mogen trekken is als mijn ballen op hun kin legge.
Geen vrouwen bij het voetbal!!
maar over voetbal word niet gepraat
heeft dat dekken wat met de ingooi uit te staan
ff serieus meneer de dekkert
ik geef toch een antwoord
dan is het niks
dan sta jij gewoon fijn achter mij en dan ga ik hopen dat je geen voorbind dildo om heb
dat was het dus, vond het al een achterlijke vraag
sommige dames wel
Jei kang heelemaal geeng team hebbeng want jei bent eeng frouw, en frouweng hooreng niet bei het foebal.
stel er is
Denk niet dat ik de enige ben die het een ramp vinden al die vrouwen bij het voetbal! Waarom zijn er zoveel ineens ze snappen er niks van. Vinden ze het geil? Vroeger zagik er geen 1 maar nu zit het er vol van. Dames ga lekker naar de bioscoop en laat het voetbal voor ons
Hahah dit vind ik onzin!
ga lekker fietsen!
reservebelg
Ga
pikzuigen
hersenloze knuppel
Hahah dit vind ik onzin!
Ik voetbal al 11 jaar lang!
Ik zal er dan heus wel wat van kunnen!
Ik maak ook wel lol, maar ben er wel serieus mee bezig!
Geef iedereen gewoon een ka
Maar dat wij gewoon sowieso het recht hebben om ook maar iets met voetbal te maken te hebben Ik heb zelf ook gevoetbald, bleek dat daar mijn talent duidelijk niet lag Maar verstand heb ik er wel van. Ik kijk gewoon voetbal waar en wanneer ik dat wil en geen enkele man die mij gaat vertellen dat dat niet mag gelukkig
Die paar kansloze rukkers die dat hier wel proberen ken ik gelukkig niet
wie wil er nu vrouwen voetbal zien
Vrouwen horen niet bij het voetbal....Zij horen hun huishoudelijke taken te vervullen. Daarnaast hebben zij echt geen tijd om naar het voetbal te gaan, anders raffelen ze het huishouden af....Dan zijn er ook nog de kinderen die verzorgd en opgevoed moeten worden en aangezien de man al naar het voetbal is moet de vrouw thuisblijven om ook deze oer-taken, waarvoor zij op de wereld is gezet, uitvoeren. Als de man thuiskomt dient er genoeg bier koud te staan, dient het eten gelijk op tafel te staan en kan de vrouw verkassen naar de slaapkamer om daar tv te kijken zodat de man op z'n gemak voetbal kan kijken.....
Vrouwen horen niet bij het voetbal....Zij horen hun huishoudelijke taken te vervullen. Daarnaast hebben zij echt geen tijd om naar het voetbal te gaan, anders raffelen ze het huishouden af....Dan zijn er ook nog de kinderen die verzorgd en opgevoed moeten worden en aangezien de man al naar het voetbal is moet de vrouw thuisblijven om ook deze oer-taken, waarvoor zij op de wereld is gezet, uitvoeren. Als de man thuiskomt dient er genoeg bier koud te staan, dient het eten gelijk op tafel te staan en kan de vrouw verkassen naar de slaapkamer om daar tv te kijken zodat de man op z'n gemak voetbal kan kijken.....
Vrouweng hooreng niet bei het foebal....Zij hooreng hun huishoudeleike taakeng te ferfulleng. Daarnaast hebbeng sei egt geeng teit om naar het foebal te gaang, anders raffeleng se het huishoudeng af....Dang seing er ook nog de kindereng die verzorgt eng opgefoet moeteng wordeng eng aangezieng de mang al naar het foebal is moet de frouw thuisbleifeng om ook deze oer-takeng, waarvoor zei op de weerelt is geset, uitvoereng. Als de mang thuiskomt dient er genoeg bier kout te staang, dient het eeteng geleik op taafel te staang eng kan de frouw verkasseng naar de slaapkaamer om daar teevee te keikeng soodat de mang op seing gemak foebal kang keikeng.....
mannen kunnen alleen maar werken *ahum* eten en zuipen en voetbal kijken..
en vrouwen kunnen kinderen opvoeden,huishouden doen, eten maken, werken en bier koud zetten..
mannen en vrouwen moeten doen waar ze goed in zijn ja
en net zeg je nog dat ze dingen mogen doen waar ze goed in zijn?? en als dat nou voetbal kijken is..
vrouwen horen niet op de tribunes, vaak kijken ze niet eens naar het voetbal
als je die gesprekken van vrouwen tijdens het voetbal op de tribunes hoort wil je ze toch echt van de eerste ring naar beneden gooien
Nou dan weet ik nie welke vrouwen jij bedoelt, maar dat geldt dus eg nie voor mij!!! Voetbal is voor mij sport nr 1
En daar zit het probleem, daar zijn vrouwen niet goed in.
vaak kijken ze niet eens naar het voetbal
als je die gesprekken van vrouwen tijdens het voetbal op de tribunes hoort wil je ze toch echt van de eerste ring naar beneden gooien
vrouwen zijn hooligans
Negers gaan toch ook niet naar een bijeenkomst van de KKK
eerst je veters leren strikken
wie wil er nu vrouwen voetbal zien
mannen vinden het anders maar wat leuk een paar leuke dames erbij
maar schijt aan de mannen die hier
denken dat ze zo goed zijn
en zo geweldig
Jahh goed he
90 minuten naar een bankspeler kijken is ook nix
wij fijn om 10uur balle en kantine , om de middag om te krijgen
ben m aangegaan toch...geen goeie instelling voor iemand die van voetbal houdt doe je dat in een wedstrijd ook als je het niet gewonnen krijgt opgeven
ikke niet
Ga je nou mij aanvallen?
is geen echte discussie te noemen
ik weet gewoon dat ik het toch wel beter weet
Zou jij ook eens moeten doen
beetje lief voor mekaar he dames..
Wat jij wil lieverd, veel plezier met je "lolletje" dan maar
De opmerkingen van die gasten zijn gewoon te kansloos, is geen echte discussie te noemen.
Uitspraak van Sick Boyop donderdag 11 januari 2007 om 15:17:
er zou een meldingsplicht moeten zijn voor vrouwen, tijdens een voetbalwedstrijd melden bij het aanrecht
Jei hebt het goet gesieng sick boy.
ik kan zeggen dat ik ooit geselecteerd ben geweest voor de brabantse selectie van de dames
helaas is het nooit ver gekomen omdat mn kruisbanden afgescheurd waren en ik er 2 operties aan heb overgehouden
Ik ook van jou!
Die mannen horen ook niet bij het voetbal....Dat zijn van die figuren die het vrouwtje meenemen en dan knus met elkaar, handjes vasthouden, voetbal zitten te kijken.....
Die mannen horen ook niet bij het voetbal....Dat zijn van die figuren die het vrouwtje meenemen en dan knus met elkaar, handjes vasthouden, voetbal zitten te kijken.....
![[img width=60 height=15]http://83.172.145.208/images/smiles/pukeface.gif[/img]](http://83.172.145.208/images/smiles/pukeface.gif)
Nou dan weet ik nie welke vrouwen jij bedoelt, maar dat geldt dus eg nie voor mij!!!
maar schijt aan de mannen die hier zijn..
beetje lief voor mekaar he dames..
Dat geeft maar weer aan dat een vrouwenlichaam niet geschikt is om te voetballen
ben je niet echt een op en top meisje.
maar dat boeit me geen fuck
zolang je maar bij het voetbal wegblijft
Haha niksnut, ABN aanleren niks voor jou?
ABNG: hebbeng niks aang ing maatschaapei
zelfs voetbal is bijzaak
Alle vrouwen lekker naar de voetbal komen!
al dat bier heeft duidelijk die laatste paar grijze hersencellen van je aangetast
ABN aanleren niks voor jou?
Geen echte vent dus, maar een persoon die nog niet uit zijn pubertijd is! Arme stakker!
Ja???
Ook lef hebben om dat te zeggen..
maar op de bangk naar Oprah moeteng keikeng of naar dr Pil ofsow
zou je ook eens moeten doen leer je nog wat van...
prachtig topic trouwens
en iedereen maar blijven happen
anderz ook efneg met de ME knuppel inwendige stokslageng gefeng
Hee bitsj, jei mag nooit tekeergaang teegeng foebalmanneng. Restepect foor de foebalboys. Eng je hept het alleeng oofer bier, meetje mingderwaardig he of niet soms, deese boy nakt naameleik ook feel, JWT. Respeetectect daarfoor.
Volgens mij heb jij ook heel hard zo'n intensive care onderzoekje nodig, want jij ben eg nie wijs! Volgens mij zijn zowat al die mannen hier in de middeleeuwen blijven hangen ofzo....
Jij vast ook niet.
Sick Boy, jij bent dus voor fouilleren op alle plekjes bij een wedstrijd?! Mag je bij mij proberen, ff zien wie er dan nog een westrijd kan KIJKEN.
Eng se kunneng ook alfast de GHB ing de buisjes doeng, eeng paar jonkoo's draaieng eng eeng paar lekker lijngtjes neerleggeng op het spiegeltje. Als wei dang thuiskoomeng dang is het bier kout, de frituurpang heet, eng de drugs klaar om te usen. JWT.
kunnen we ze niet ergens wegstoppen in de hoek van het stadion?
Dat soort medische signalen moet je niet negeren. Dat geeft maar weer aan dat een vrouwenlichaam niet geschikt is om te voetballen, dan wel voetbal te kijken.....
eindelijk eeng vrouw die t snapt...
als jij gaapt ga je dan gelijk naar bed
mja had ook niet anders verwacht
reageereng dang niet!
wangt dese topic is tegeng vrouweng
maak jij niet uit of wel..
is tegen vrouwen bij het voetbal...
dus houdt niet in dat ik hier niet mag reageren
welleng!!
jij kang ing keukeng staang terwijl jij hier reagereng!
jij kijkeng scheleng op profielengfoto
nu jij helemaal niet kunneng zieng of buitengspel was ja of nee
Dat is niet leuk voor kwik en kwek.
vrouweng hebbeng alteid honger; ze blijveng maar happeng
beter weet ik zelf wel beter
ga niet overal zo serieus op in in tegenstelling tot andere dames hier
mannen zijn pas mooi
jij kang ing keukeng staang terwijl jij hier reagereng
maar metteng
MartijNBO
en
NiekNMGN
bereik je ook niks bij voetballeng!
Vrouweng eng Voetbal gaat niet sameng
alleeng wanneer die taarteng klaar sein vor congsumptie jwt!
maar voor Zebberdee
proef mij shotgun
Wil je er nog wat anders bij? Zit je lekker? Wil je nog een kussentje? Ligt de afstandsbediening wel dicht genoeg bij je in de buurt?
heb je foebal al opstaang
en ik hou niet van chocola!!! GODVERDOMME!!!! heb ik toch al 40 keer gezegd!!!
heb je ookal een doekje om...
Wil je er nog wat anders bij
Daarvoor is er ook de cake
BIER
doe die cake dan maar, bij gebrek aan beter (knabbelnootjes van de duyvis, provençale
maar geeng foebal vangdaag; nu darteng kijkeng
Maak het maar zo laat je wil
Staan koud, als ie op is roep je maar, kom ik een nieuwe brengen voor jou en je mateng
kenker, das goed nieuws! weet je zeker dat je geen kerel bent??? of een pot net zoals die andere hier op
heb al meerdere maleng geroepeng; KOM DAN OOK!!!
Is Hertog goed genoeg? Dat is op het moment het enige wat ik heb.....
Ook even snel langs de Shell gelopen, heb nu ook nootjes voor je
Alles voor mijn mannetje....
klinkt allemaal heel lief en je bedoelt het goed. maar door te slijmen mag je nog steeds NIET mee naar het voetbal
vrouwen horen neit bij het voetbal
fraueng mogeng alleng denkeng ing de keukeng over hoe lang biefstukjeng ing pang moet vor de mang!!
Je vergeet dat we na moeten denken waar de opener ligt
En waar we de nootjes gelaten hebben...
Hoe een afwasborstel werkt...
Dat het niet veel zin heeft om met een lucifer een elektrische kookplaat aan te steken...
Pijpeng eng neukeng mogeng ze ook vang mij..
spraakvermogen (voor zover ontwikkeld )
en ondertusse ligge ze met TARZAN in bed
Eerst braaf alle taken uitvoeren en dan als beloning een beurt krijgen, zo hoort het toch?
Alhoewel, er wordt dan natuurlijk verwacht dat wij al het werk opknappen, dus een beurt krijgen is het feitelijk niet eens
op mq weer ss
ma niek we gaan off topic
Was net even het bed aan het opmaken, lekker fris voor straks
ik mocht het zo laat maken als ik wilde. dus ga maar vast pitten, ik laat nu eerst 3 gram coke brengen. ik maak je wel wakker. niet op mijn plek gaan liggen
Ik heb
een
hoofddoekje
om
voor
mijn mannetje Niek
jij snappeng die situatie volkomeng
mijng frau zal nooit hoofddoekjeng hebbeng op hooft
Doe niet aan hoofddoekjes
niet mauwen
Char0niM0
Ik
ben
een kneusje
met
quoteng
Uitspraak van NiekNMGN op zondag 14 januari 2007 om 20:52:
trekkeng wij kunneng zelf
hahaha dat is nog maar de vraag of je 't zelf kan
sensationgirl jij houdeng wel fang pijpen he? ik sag deseng foto op you proviel JWT
https://album.partyflock.nl/3394296.jpg
Uitspraak van housewausz op dinsdag 16 januari 2007 om 12:45:
sensationgirl jij houdeng wel fang pijpen he? ik sag deseng foto op you proviel JWT
https://album.partyflock.nl/3394296.jpg
Zit in ieder geval nergens kots
t je me eerst me uit eten nemen Pas met een gevuld maagje wordt het pas echt interessant
zulleng we naar de mek donalts gaang? daar hebbeng ze euro knaalers JWT
9 zusseng
Uitspraak van housewausz op dinsdag 16 januari 2007 om 13:06:
zulleng we naar de mek donalts gaang? daar hebbeng ze euro knaalers JWT
Rielekst
Maakt het allemaal ook nog even wat extra zuur
Uitspraak van housewausz op dinsdag 16 januari 2007 om 13:06:
9 zusseng
Kunnen die het niet voor je doen dan eigenlijk?
naar welkeng mek doonalts gaan we dang?
ik zie dat jy wel houdeng van mek vrietjes
https://album.partyflock.nl/2200796.jpg
Uitspraak van housewausz op dinsdag 16 januari 2007 om 13:33:
naar welkeng mek doonalts gaan we dang?
Zeg jij het maar, eentje waar ze niet zo moeilijk doen over kots
Uitspraak van housewausz op dinsdag 16 januari 2007 om 13:35:
ik zie dat jy wel houdeng van mek vrietjes
https://album.partyflock.nl/2200796.jpg
Sensationgirl denkt dat ze erbij hoort
lelijkeng joodseng sma zij ies
en eeng boeksie
Ik mij houdeng aan topic en eigeng mening!
jij zijn goed ing happeng
Ik ook staat nergens in de openingspost dat ik hier niet mag reageren
Dames ga lekker naar de bioscoop en laat het voetbal voor ons.
Zo'n bek heb jij als je van je computertje vandaan komt ook niet tegen vrouwen, dus hou je alsjeblieft maar weer bezig met jezelf
Wel als ze denken dat ze bij het voetbal horen, joods zijn en denken dat ze er net zoveel vanaf weten
Dames ga lekker naar de bioscoop en laat het voetbal voor ons.
Dit is partyflock
Nou is dit het enige topic dan, ga lekker ergens anders spelen. Ik heb nog wel een suggestie daar zal je je thuis voelen!
https://partyflock.nl/topic/857663
En blijf daar gelijk, kan je lekker over voetbal lullen zonder dat ik er last van heb.
eerst inparkeren voor jij mag in stadion
zweep
Kinky
Lastig he, vrouwen die voor zichzelf kunnen denken, je weet meteen niet meer wat je ermee aan moet en dus ga je maar zo hard mogelijk brullen dat ze niet kunnen denken
Goh mogen vrouwen voetbal niet leuk vinden
Goh mogen vrouwen voetbal niet leuk vinden ?
Van mij wel, maar ze moeten ons geen moment dwars zitten in onze beleving en al helemaal niet gaan praten alsof ze er verstand van hebben.
Nee, welnee, hoef zo gewoon nooit te bobben
Goh mogen vrouwen voetbal niet leuk vinden ?
nou nee heb wel wat meer klasse
teneerste leer gewoon is normaal nederlands schrijven dan praten we verder
Het is ten slotte voor de mensheid lijkt me
Patrick Kluivert
Marco Bakker
Danny Blind
Sensationgirl????
Ze moet eerst de keuken in toch
Jei siet er wel geil uit. Jei mag wel trekkeng hoor. [/quote
nou nee heb wel wat meer klasse
teneerste leer gewoon is normaal nederlands schrijven dan praten we verder
He H4L!Tollen, ga jei buigeng foor een bitsj?
hahaha weet genoeg
hoelang kom jij al bij je favoriete club?
gelukkig moeten jullie mij ook niet lastig vallen als ik helemaal in een wedstrijd zit...
en vooral niet gaan praten..
en al helemaal geen commentaar gaan leveren
alsof je zelf de 2e maradonna bent
hoelang kom jij al bij je favoriete club?
Ow ja jij bent dat meisje dat uit Leiden komt en dan voor PSV is haha wat een lachertje en dan zeggen dat jij meer een clubmens bent. hahah
Laat me raden je was er zeker ook niet in de kuip, net als de rest van dat neppe publiek uit Eindhoven.
ik zeg maar zo: voetbal is toch maar bijzaak
maar wel een ras echte Eindhovenaar die al vanaf der 6 de jaar naar voetbal wedstrijden gaat
kuip afbranden die handel
Mochten jullie willen dat je zo'n stadion had met zulk publiek. De josti band heeft nog originelere liederen dan PSV.
hahaha welk publiek die mensen die hun seizoenskaarten inleverde omdat ze die bankzitter van ajax hadden gekocht
laat me niet lachen
Ok. Halloow Monica.
Sulleng we nu gaang neukeng?
Jij kwam ook maar weer eens kijken ???
vrouwenvoetbal is zo erg nog niet
kortzichtig persoon
jullie voegen niks toe naast een paar tieten om naar te kijken, jullie willen toch niet als lustobject dienen?
dames blijf thuis!
weer goei visweer vandaag
Uitspraak van NiekNMGN op woensdag 17 januari 2007 om 13:01:
stadions vrouwvrij!!!
wat een kortzichtig persoon ben jij
Je bedoeld dat het haar van beckham veel beter zit dan vorige wedstrijd?
Je bedoeld dat het haar van beckham veel beter zit dan vorige wedstrijd?
vrouwen hebben recht om te pijpen koken en bier te halen
daar is hij waarschijnlijk ook heel blij mee
schreeuwen
Je maakt vooruitgang heur
maar die mannen kunnen er ook wat van hoor!!!
je geeft met het posten van dat filmpje al aan dat dat heel bijzonder is
zozo een vrouwtje dat kan hooghouden, je geeft met het posten van dat filmpje al aan dat dat heel bijzonder is
ben je nog aan het slapen
weer goei visweer vandaag
Fraueng foeballen, dat mag.
Fraueng bij fraueng foeballen keiken, dat mag.
Fraueng bei mannengfoebal keikeng. Teng strengste ferboodeng.
Rondvliegende wijnglazen en verzwaarde handtasjes...
Lippenstift met een mes erin, naaldhakken in je gezicht..
[img]http://www.fond-ecran-image.com/photo-kenya,photo-masai-mara,05.jpg[img]
Fc Bal op ut dak Cape Town?
vrouwen bij voetbal is als een man met make-up
Je heb al meer verstand van forums dan ik