Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Hahah dit vind ik onzin!
ga lekker fietsen!
reservebelg
Ga
pikzuigen
hersenloze knuppel
Hahah dit vind ik onzin!
Ik voetbal al 11 jaar lang!
Ik zal er dan heus wel wat van kunnen!
Ik maak ook wel lol, maar ben er wel serieus mee bezig!
Geef iedereen gewoon een ka
Maar dat wij gewoon sowieso het recht hebben om ook maar iets met voetbal te maken te hebben Ik heb zelf ook gevoetbald, bleek dat daar mijn talent duidelijk niet lag Maar verstand heb ik er wel van. Ik kijk gewoon voetbal waar en wanneer ik dat wil en geen enkele man die mij gaat vertellen dat dat niet mag gelukkig
Die paar kansloze rukkers die dat hier wel proberen ken ik gelukkig niet
wie wil er nu vrouwen voetbal zien
Vrouwen horen niet bij het voetbal....Zij horen hun huishoudelijke taken te vervullen. Daarnaast hebben zij echt geen tijd om naar het voetbal te gaan, anders raffelen ze het huishouden af....Dan zijn er ook nog de kinderen die verzorgd en opgevoed moeten worden en aangezien de man al naar het voetbal is moet de vrouw thuisblijven om ook deze oer-taken, waarvoor zij op de wereld is gezet, uitvoeren. Als de man thuiskomt dient er genoeg bier koud te staan, dient het eten gelijk op tafel te staan en kan de vrouw verkassen naar de slaapkamer om daar tv te kijken zodat de man op z'n gemak voetbal kan kijken.....
Vrouwen horen niet bij het voetbal....Zij horen hun huishoudelijke taken te vervullen. Daarnaast hebben zij echt geen tijd om naar het voetbal te gaan, anders raffelen ze het huishouden af....Dan zijn er ook nog de kinderen die verzorgd en opgevoed moeten worden en aangezien de man al naar het voetbal is moet de vrouw thuisblijven om ook deze oer-taken, waarvoor zij op de wereld is gezet, uitvoeren. Als de man thuiskomt dient er genoeg bier koud te staan, dient het eten gelijk op tafel te staan en kan de vrouw verkassen naar de slaapkamer om daar tv te kijken zodat de man op z'n gemak voetbal kan kijken.....
Vrouweng hooreng niet bei het foebal....Zij hooreng hun huishoudeleike taakeng te ferfulleng. Daarnaast hebbeng sei egt geeng teit om naar het foebal te gaang, anders raffeleng se het huishoudeng af....Dang seing er ook nog de kindereng die verzorgt eng opgefoet moeteng wordeng eng aangezieng de mang al naar het foebal is moet de frouw thuisbleifeng om ook deze oer-takeng, waarvoor zei op de weerelt is geset, uitvoereng. Als de mang thuiskomt dient er genoeg bier kout te staang, dient het eeteng geleik op taafel te staang eng kan de frouw verkasseng naar de slaapkaamer om daar teevee te keikeng soodat de mang op seing gemak foebal kang keikeng.....
mannen kunnen alleen maar werken *ahum* eten en zuipen en voetbal kijken..
en vrouwen kunnen kinderen opvoeden,huishouden doen, eten maken, werken en bier koud zetten..
mannen en vrouwen moeten doen waar ze goed in zijn ja
en net zeg je nog dat ze dingen mogen doen waar ze goed in zijn?? en als dat nou voetbal kijken is..
vrouwen horen niet op de tribunes, vaak kijken ze niet eens naar het voetbal
als je die gesprekken van vrouwen tijdens het voetbal op de tribunes hoort wil je ze toch echt van de eerste ring naar beneden gooien
Nou dan weet ik nie welke vrouwen jij bedoelt, maar dat geldt dus eg nie voor mij!!! Voetbal is voor mij sport nr 1
En daar zit het probleem, daar zijn vrouwen niet goed in.
vaak kijken ze niet eens naar het voetbal
als je die gesprekken van vrouwen tijdens het voetbal op de tribunes hoort wil je ze toch echt van de eerste ring naar beneden gooien
vrouwen zijn hooligans
Negers gaan toch ook niet naar een bijeenkomst van de KKK
eerst je veters leren strikken
wie wil er nu vrouwen voetbal zien
mannen vinden het anders maar wat leuk een paar leuke dames erbij
maar schijt aan de mannen die hier
denken dat ze zo goed zijn
en zo geweldig
Jahh goed he
90 minuten naar een bankspeler kijken is ook nix
wij fijn om 10uur balle en kantine , om de middag om te krijgen
ben m aangegaan toch...geen goeie instelling voor iemand die van voetbal houdt doe je dat in een wedstrijd ook als je het niet gewonnen krijgt opgeven
ikke niet
Ga je nou mij aanvallen?
is geen echte discussie te noemen
ik weet gewoon dat ik het toch wel beter weet
Zou jij ook eens moeten doen