Partyflock

Forumonderwerp · 923060
3965x bekeken

Waarschuw beheerder
Wie is de Mol 2007?? :cheer:

[img]http://www.wieisdemol.nl/766hifdsaguidsafdsamn64732672hjsa6ar32/Images/124_246186.jpg[/img][img]http://www.wieisdemol.nl/bmnbmnytuyw98213j7asmsjda97e/Images/124_246404.jpg[/img][img]http://www.wieisdemol.nl/kljfdkljdsafdsfkljau8xzc9oijq3w08dusajd/Images/124_245292.jpg[/img][img]http://www.wieisdemol.nl/kljfdkljdsafdsfkljau8xzc9oijq3w08dusajd/Images/124_245291.jpg[/img][img width=141 height=200]http://www.wieisdemol.nl/kljfdkljdsafdsfkljau8xzc9oijq3w08dusajd/Images/124_245690.jpg[/img]
[img]http://www.wieisdemol.nl/kljfdkljdsafdsfkljau8xzc9oijq3w08dusajd/Images/124_245994.jpg[/img][img]http://www.wieisdemol.nl/nckhxzirc6bq3yrik6ha56frkk/Images/124_246573.jpg[/img][img]http://www.wieisdemol.nl/kljfdkljdsafdsfkljau8xzc9oijq3w08dusajd/Images/124_245298.jpg[/img][img cacheid=0013f44400267228db5165f41a01b7caef]http://www.wieisdemol.nl/kljfdkljdsafdsfkljau8xzc9oijq3w08dusajd/Images/124_245289.jpg[/img][img width=141 height=200]http://www.wieisdemol.nl/kljfdkljdsafdsfkljau8xzc9oijq3w08dusajd/Images/124_245525.jpg[/img]

Ditmaal zijn de kandidaten in juni 2006 afgereisd naar Thailand voor de opnames van Wie is de Mol 2007.
De tien kandidaten die in het vroege voorjaar van 2007 in Thailand op zoek zullen gaan naar de mol zijn van links naar rechts: Paul Rabberink (DJ, 3FM), Eva van der Gucht (Cabaretière, Kanibalen), Menno Bentveld (presentator, Jules Unlimited), Inge Ipenburg (actrice), Sander lantinga (DJ, 3FM), Liesbeth Kamerling (Actrice, Goede tijden Slechte tijden), Renate Verbaan (VJ, TMF), Alex Klaassen (cabaretier), Nadja Hüpscher (actrice), Dick Jol (scheidsrechter). Dit betekent dat de huidige selectie kandidaten bestaat uit drie actrices, drie DJ's/VJ's, twee cabaretiers, één presentator en één scheidsrechter.

http://www.wieisdemol.org/wieisdemol2007/video/telegraaf13122006.wmv

Donderdag 15 Maart de finale op Ned 1 om 20.30 uur (y)

Klik hier voor de exits
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Ja Dickie eruit :(

Ik wist wel dat hij de mol niet was, fanatiek als hij was. Maar omdat hij zo fanatiek was, kwam er iig geld in de pot. Ik kan me vorige Mol seizoenen herrinneren en toen zat er veel meer in de pot dan deze kandidaten op dit moment hebben verzameld, en volgens mij hoeft de mol daar niet zoveel voor te doen.

Ik ga voor Nadja of Inge, nog steeds.
Waarschuw beheerder
mmm da gaak niet kijke :P

Waarschuw beheerder
voor mij vallen Paul ( was al bijna een keer weg) en Nadja ( doet te erg haar best om de mol te zijn, denk bijvoorbeeld aan de olifanten opdracht en dat zij op die olifant ging zitten en met dat spel dat ze de weg naar de boeda moesten vinden enm dat ze express weer op de eerste persoon rechtdoor afloopt.) af

Renate is verdacht: vanaf het moment met die stations opdracht en Renate zeker wist dat ze bij éérste station de goede naam op het bord had zien staan, maar dat dat later fout bleek te zijn is ze voor mij verdacht.

inge is ook verdacht: Dat ploeteren door die jungle bijvoorbeeld, met die verzengende hitte zou inge heel goed gezegd kunnen hebben, ze was ook weer bij de stations opdracht de eerste die vrijwillig haar molboekje aan paul gaf, in de hoop dat hij in het spel bleef, zodat de groep groter bleef en dus zelf minder aandacht krijgt.

eva is voor mij verdacht vanaf het moment dat zij niets had uitgevoerd met die vlotten opdracht, dat ze zich achter het feit schuilde dat Nadja toch niets zou doen, omdat zij volgens Eva de mol is is wel erg makkelijk, dan kan ze net zo goed zelf de mol zijn. Nadja deed dat alleen om verdacht te lijken

weet iemand misschien op wie dick jol compleet op af was gegaan met de test??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 februari 2007 om 15:44:
Renate is verdacht: vanaf het moment met die stations opdracht en Renate zeker wist dat ze bij éérste station de goede naam op het bord had zien staan, maar dat dat later fout bleek te zijn is ze voor mij verdacht.

als je renate nu nog verdenkt ben je echt dom....

Paul valt af, Inge, Nadja of Eva.... maar ik vond het heel scherp dat zei zij van... " he misschien ben jij die fotograaf wel en de emotie die vrij kwam toen ze door was.. :yes: die valt ook af ;)

Inge of Nadja... ik zeg Nadja maar door die hint met die tekens twijfel ik nog :yes: van die hint net op schiffers.fm werd je ook geen fuck wijzer :/
Waarschuw beheerder
Ik denk Inge..
lange tijd dacht ik dick..
Maar nee RNEEJ..Je hebt gelijk..
Zo'n soort aanwijzing zocht ik..
Ik keek vaak naar t-shirts,hun opdrukken.. Ook is al eerder een een vorig seizoen aflevering in een boekje naar voren gekomen wie de mol was,,,,was ook onder elkaar geschreven..

Ook hebben 2 mensen Inge gezien in de lift,deze mensen hadden alle 3 de vragen goed beantwoord!
en let eens op het spel van gisteren,achter die keien staan...Kijk maar naar de herhaling dan wordt het waarschijnlijk nog duidelijker..en waarom wilde inge toen niet met dick op het vlot?
MMM
VEEEEEL kijk plezier allemaal!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brenda1974© op vrijdag 9 februari 2007 om 17:23:
Ook hebben 2 mensen Inge giezen in de lift,deze mensen hadden alle 3 de vragen goed beantwoord!

Nou volgens mij zaten er dus maar 2 schietschijven op de buggy (y)
Waarschuw beheerder
nee.. er waren er 3..
1tje lag plat,dat zag je in het beeld voor dat je die buggy van achteren zag met die 2 schietschrijven..kijk maar de herhaling!echt!

Waarschuw beheerder
donateur
Ook hebben 2 mensen Inge gezien in de lift,deze mensen hadden alle 3 de vragen goed beantwoord!

En jij denkt echt dat dat niet zo gemonteerd wordt dat er een ander in beeld komt als de lift open gaat?

:lol:
Waarschuw beheerder
damn vind t altidj maar spannend... durf echt niet zeggen wie t is...:S dr komt iedere keer wel weer íets waardoor ik weer begin te twijfelen...
ben benieuwd :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Helpmaaaanneeesssiiiii op vrijdag 9 februari 2007 om 15:51:

Zo'n opmerking is pas echt dom........
Uitspraak van Helpmaaaanneeesssiiiii op vrijdag 9 februari 2007 om 15:51:
ik zeg Nadja maar door die hint met die tekens twijfel ik nog van die hint net op schiffers.fm werd je ook geen fuck wijzer

Als je nadja verdenkt ben je pas echt dom! :lol:

Waarschuw beheerder
whahaha :woop: voor hanzje! :P

Waarschuw beheerder
ik denk toch INGE ;)
:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 februari 2007 om 21:04:
Uitspraak van :bounce:Hardbass! A.k.A StAmPGEVAAR!!!;P op vrijdag 9 februari 2007 om 15:51:

Zo'n opmerking is pas echt dom........

Uitspraak van :bounce:Hardbass! A.k.A StAmPGEVAAR!!!;P op vrijdag 9 februari 2007 om 15:51:
ik zeg Nadja maar door die hint met die tekens twijfel ik nog van die hint net op schiffers.fm werd je ook geen fuck wijzer

Als je nadja verdenkt ben je pas echt dom!

we zullen het wel zien he, Dick zat toch met al zn vragen op renate maar goed, blijf maar lekker denken :roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Helpmaaaanneeesssiiiii op zaterdag 10 februari 2007 om 12:12:
Dick zat toch met al zn vragen op renate maar goed, blijf maar lekker denken

Ten eerste moet ie dan wel al die vragen ook GOED hebben en ten tweede gaan ze echt niet zo makkelijk bekend maken wie de mol is ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 februari 2007 om 12:21:
ten tweede gaan ze echt niet zo makkelijk bekend maken wie de mol is

nee, iniedergeval niet zodat je zeker weet wie de mol is. Iedereen kan de mol zijn. Iedereen doet iets verdachts.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kijk het al vanaf de eerste serie en pas met de laatste aflevering weet je pas zeker wie het is.

:)

Dat is ook de kracht van ut programma ;)
Waarschuw beheerder
donateur

Hoe kom je erbij dat ze alle vragen goed hadden???

Uitspraak van Helpmaaaanneeesssiiiii op vrijdag 9 februari 2007 om 17:58:
Nou volgens mij zaten er dus maar 2 schietschijven op de buggy

ook 1 bovenop, zodat Eva ze kon raken vanuit de lucht
Waarschuw beheerder
Kijk ook al vanaf het begin... en idd meestal is het zo dat je pas op het aller aller laatste moment weet wie het is...
vond trouwens zonder BN'ers ook erg leuk, nu met BN'ers ga je meer denken "oh die is een acteur dus...."
tenminste dat heb ik heel erg...

Tja iedereen kan de mol zijn, dat is ook de kracht van dit programma... en het wordt echt wel zo gemonteerd dat de kijker nooit aan de hand van wat die ziet en hoort kan weten wie de mol is, alleen door hints... en 9 van de 10 keer vallen die niet op en worden er door kijkers betere hints verzonnen ("gezien") die dus helemaal geen hints zijn...

Ja heerlijk programma :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 februari 2007 om 15:44:
weet iemand misschien op wie dick jol compleet op af was gegaan met de test??

Nou in de aflevering zegtie al eens, dat hij Renate verdenkt als mol. Bij de liftvragen ziet hij haar. Dan zegt Karel later iets over het liftspel, en dan zegt Dick 'ik heb zeker veel aan deze opdracht gehad'. Hij vertelt ook dat hij volledig op 1 persoon gaat, dus lijkt het me logisch dat hij op Renate heeft gestemt.

Uitspraak van :cheer: Inge :cheer: op zaterdag 10 februari 2007 om 19:28:
Tja iedereen kan de mol zijn, dat is ook de kracht van dit programma... en het wordt echt wel zo gemonteerd dat de kijker nooit aan de hand van wat die ziet en hoort kan weten wie de mol is, alleen door hints... en 9 van de 10 keer vallen die niet op en worden er door kijkers betere hints verzonnen ("gezien") die dus helemaal geen hints zijn...

Precies.
Het is ieder mol seizoen zo gebleken dat je als laatst ziet wat de mol allemaal heeft uitgevreten, en dat krijg je als kijken tijdens de afleveringen (vaak) niet te zien

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 februari 2007 om 00:43:
Nou in de aflevering zegtie al eens, dat hij Renate verdenkt als mol. Bij de liftvragen ziet hij haar. Dan zegt Karel later iets over het liftspel, en dan zegt Dick 'ik heb zeker veel aan deze opdracht gehad'. Hij vertelt ook dat hij volledig op 1 persoon gaat, dus lijkt het me logisch dat hij op Renate heeft gestemt.

Maar misschien wist hij zeker dat hij een vraag fout beantwoord had en is hij er nu achter dat Renate t zeker niet is:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Inge :cheer: op zaterdag 10 februari 2007 om 19:28:
"oh die is een acteur dus...."

heb ik ook :jaja:

ik ga maar eens ff snel bij uitzendinggemist.nl kijken, want ben nou toch wel heel erg benieuwd naar dat lift spel :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 februari 2007 om 01:43:
Uitspraak van :banana: Alie :banana: op zondag 11 februari 2007 om 00:43:

Maar misschien wist hij zeker dat hij een vraag fout beantwoord had en is hij er nu achter dat Renate t zeker niet is

Op schiffers.FM zei Dick dat ie op Renate had gestemd ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Helpmaaaanneeesssiiiii op zondag 11 februari 2007 om 11:36:
Op schiffers.FM zei Dick dat ie op Renate had gestemd

:O Maar volgens mij moet Renate wel de mol zijn.
Misschien had hij zn huiswerk niet goed gedaan O:)

Of is Renate t gewoon niet :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 februari 2007 om 00:43:
en dat krijg je als kijken tijdens de afleveringen (vaak) niet te zien

hoe bedoel je dmv knippen en plakken????
al die dingen om de mol te herkennen zijn ook in de aflevering geweest hoor is ieder seizoen nog zo geweest!
Waarschuw beheerder
Ja idd... is altijd wel in de aflevering geweest,..
maar 9 van de 10 keer vallen die dingen niet op :p
dan let je op hele andere dingen...

ben wel benieuwd wie de mol is :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Inge :cheer: op zondag 11 februari 2007 om 13:09:
maar 9 van de 10 keer vallen die dingen niet op
dan let je op hele andere dingen...

idd.

Uitspraak van :cheer: Inge :cheer: op zondag 11 februari 2007 om 13:09:
ben wel benieuwd wie de mol is

:yes:
Waarschuw beheerder
Kwam dit nog tegen... vond hem wel goed gevonden...

1e turn = Lomed = DE MOL
2e turn = 6 = 9 = I(nge)
3e turn = 6 = 9 = I(penburg)

we kereg vliegnummer 66 te zien terwijl het 65 had moeten zijn..

de makers hebben vandaag tegen ons gezegd dat er deze keer heeeeeel veeeel hints inzitten.. goed speuren dus..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Inge :cheer: op maandag 12 februari 2007 om 12:41:
1e turn = Lomed = DE MOL
2e turn = 6 = 9 = I(nge)
3e turn = 6 = 9 = I(penburg)

huh?? snap ik ff niet :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Helpmaaaanneeesssiiiii op zondag 11 februari 2007 om 12:16:
hoe bedoel je dmv knippen en plakken????
al die dingen om de mol te herkennen zijn ook in de aflevering geweest hoor is ieder seizoen nog zo geweest!

Ik bedoel voorbereidingen, en dat de mol wordt ingelicht wat er gaat gebeuren bij een opdracht.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 13:03:
huh?? snap ik ff niet

op het shirt v/d koerier (2e of 3e aflevering)
stond op de voorkant: LOMED
op de achterkant iets van route 66 ofzo.
Waarschuw beheerder
Mensen
als dick zegt op schiffers fm dat ie geheel op renate is gegaan moet ie 250000 euries betalen
ER MOGEN GEEN HINTS EN ANDERE VERSTREKT WORDEN DOOR DE KANDIDATEN!
dus lijkt me ook niet iets voor dick om dingen te gaan vertellen!

Waarschuw beheerder
:lol: het kan nog steeds iedereen zijn.
Waarschuw beheerder
vanavond :honger:

Ik wil tips zien :S haha
Waarschuw beheerder
Ik word er niet goed van, elke keer als ik iemand verdenk gaat ie eruit :/

Ik ga vanavond alles binnenstebuiten keren voor de tips, maar je ziet de raarste dingen!

Waarschuw beheerder
Vanavond maar een keer niet klussen! (y)

Kan ik het mooi zien :d ben echt zo benieuwd :o

Toch begin ik Inge wel te verdenken! Ik ga me nu ook alleen maar op één persoon focussen als ik ga kijken

Waarschuw beheerder
ik weet zeker dat het INGE is ;) :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 februari 2007 om 15:38:
ik weet zeker dat het INGE is

Aha,fijn dat je zo zeker van je zaak bent;) Maar waarom je dat bent hehe !?
Vanavond weer,ben benieuwd..:honger:
Waarschuw beheerder
Ik heb geeeeeeen idee wie de mol is.
Iedere keer denk ik iemand anders

Vanavond weer kijken (als ik het niet vergeet :lol: )
Waarschuw beheerder
mijn gevoel gaat nu ook naar Inge. Maar toch had Karel vandaag weer een blauw overhemd aan. Als een heleboel afleveringen. zou dat nou gewoon echt allemaal toeval zijn dan:O
volgende week weer!! vind het echt een leuk programma..:cheer:

Waarschuw beheerder
Wat mij opviel was dat (ja ik ga nu ook op alles letten) dat tijdens de rondleiding steeds werd gesproken over "oude" en "oudste" (bijv. bij gebouwen e.d.) en Inge is natuurlijk de oudste ;)

Waarschuw beheerder
[:9Estella Nutella:9] Wat mij opviel was dat (ja ik ga nu ook op alles letten) dat tijdens de rondleiding steeds werd gesproken over "oude" en "oudste" (bijv. bij gebouwen e.d.) en Inge is natuurlijk de oudste ;) scherp opgemerkt oorzz ;)

en ja, weer een blauw overhemd, maar geloof niet dat het paul kan zijn, want dan zouden ze een te grote gok hebben gemaakt.

mijn gevoel zegt dat renate er volgende week uitvliegt, dan blijven paul, inge en eva over: ik ga voor eva

Waarschuw beheerder
Zevende dagboek-bijdrage van de Mol

De mol is naar huis!
Althans, dat is wat een aantal nu wel denkt. Natuurlijk was dat een sterk staaltje nep-mollengedrag, want ik ben de enige echte mol. Het kwam me goed uit, want daardoor zijn heel veel van mijn spelletjes niet opgevallen. En door Nadja’s mollengedrag is er best wel wat geld verloren gegaan. Wat dacht je van die tenten opdracht? Dankzij haar is er niets verdiend. Het was trouwens prachtig daar met die blauwe zee en witte stranden! Alhoewel die boot wel moeilijk door de golven kwam. Toch hadden we tien minuten over. Iedere minuut is er één te veel, maar met tien minuten kan ik leven. Nu is het voor jullie maar afwachten of er behalve de 300 euro van Nadja nog iets in de pot gaat...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 februari 2007 om 22:21:
Wat mij opviel was dat (ja ik ga nu ook op alles letten) dat tijdens de rondleiding steeds werd gesproken over "oude" en "oudste" (bijv. bij gebouwen e.d.) en Inge is natuurlijk de oudste

Zo dat is mij niet eens opgevallen.

Maar toen mijn mol (Nadja) eruit ging, wist ik ook dat het Inge moest zijn.
Ik had trouwens niet verwacht dat Nadja er nu al uit ging:O Vind het wel jammer, die actie met dat tentje met de vrijstelling was echt geweldig!:P

Waarschuw beheerder
Ik denk dat Paul eruit gaat, en dat Eva Inge en Renate overblijven.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
En ook ik blijf nog steeds bij Inge :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjurulli op donderdag 15 februari 2007 om 22:16:
mijn gevoel gaat nu ook naar Inge. Maar toch had Karel vandaag weer een blauw overhemd aan. Als een heleboel afleveringen. zou dat nou gewoon echt allemaal toeval zijn dan

Vorig jaar had hij continue roze aan... echt elke aflevering... en toen was dat helemaal geen hint...
Karel zelf weet ook niet wie de mol is...

Dat van dat oudste enzo viel mij ook op, maar of het een hint was? zou wel een goeie zijn ja...
Hoop dat Inge de mol is...

eindelijk Nadja eruit... zij was iemand waarvan ik zeker wist dat ze de mol niet was, ze deed te nep en overdreven...

Waarschuw beheerder
Voor mij blijven Inge en Eva over. Paul is het zeker niet (zie eerder genoemde argumenten) en Renate valt voor mij ook af. Als ik toch ergens m'n geld op moeten zetten, zeg ik; Inge is de mol.

Waarschuw beheerder
ik denk ook dat inge de mol is....