Partyflock

Forumonderwerp · 923060
3946x bekeken

Waarschuw beheerder
Wie is de Mol 2007?? :cheer:

[img]http://www.wieisdemol.nl/766hifdsaguidsafdsamn64732672hjsa6ar32/Images/124_246186.jpg[/img][img]http://www.wieisdemol.nl/bmnbmnytuyw98213j7asmsjda97e/Images/124_246404.jpg[/img][img]http://www.wieisdemol.nl/kljfdkljdsafdsfkljau8xzc9oijq3w08dusajd/Images/124_245292.jpg[/img][img]http://www.wieisdemol.nl/kljfdkljdsafdsfkljau8xzc9oijq3w08dusajd/Images/124_245291.jpg[/img][img width=141 height=200]http://www.wieisdemol.nl/kljfdkljdsafdsfkljau8xzc9oijq3w08dusajd/Images/124_245690.jpg[/img]
[img]http://www.wieisdemol.nl/kljfdkljdsafdsfkljau8xzc9oijq3w08dusajd/Images/124_245994.jpg[/img][img]http://www.wieisdemol.nl/nckhxzirc6bq3yrik6ha56frkk/Images/124_246573.jpg[/img][img]http://www.wieisdemol.nl/kljfdkljdsafdsfkljau8xzc9oijq3w08dusajd/Images/124_245298.jpg[/img][img cacheid=0013f44400267228db5165f41a01b7caef]http://www.wieisdemol.nl/kljfdkljdsafdsfkljau8xzc9oijq3w08dusajd/Images/124_245289.jpg[/img][img width=141 height=200]http://www.wieisdemol.nl/kljfdkljdsafdsfkljau8xzc9oijq3w08dusajd/Images/124_245525.jpg[/img]

Ditmaal zijn de kandidaten in juni 2006 afgereisd naar Thailand voor de opnames van Wie is de Mol 2007.
De tien kandidaten die in het vroege voorjaar van 2007 in Thailand op zoek zullen gaan naar de mol zijn van links naar rechts: Paul Rabberink (DJ, 3FM), Eva van der Gucht (Cabaretière, Kanibalen), Menno Bentveld (presentator, Jules Unlimited), Inge Ipenburg (actrice), Sander lantinga (DJ, 3FM), Liesbeth Kamerling (Actrice, Goede tijden Slechte tijden), Renate Verbaan (VJ, TMF), Alex Klaassen (cabaretier), Nadja Hüpscher (actrice), Dick Jol (scheidsrechter). Dit betekent dat de huidige selectie kandidaten bestaat uit drie actrices, drie DJ's/VJ's, twee cabaretiers, één presentator en één scheidsrechter.

http://www.wieisdemol.org/wieisdemol2007/video/telegraaf13122006.wmv

Donderdag 15 Maart de finale op Ned 1 om 20.30 uur (y)

Klik hier voor de exits
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Renate,lijkt me duidelijk. Dick had Renate als mol gegeven,en kreeg groen licht..
Alex had Nadja bij zn favorieten staan,en kreeg uiteindelijk rood ligt..

Pff,wat n programma;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 februari 2007 om 21:25:
Renate,lijkt me duidelijk. Dick had Renate als mol gegeven,en kreeg groen licht..
Alex had Nadja bij zn favorieten staan,en kreeg uiteindelijk rood ligt..

Idd :yes: dat was ook mijn redenering, ik probeer nu wel steeds goed op te letten, wat renate over de mol zegt (bla bla bla) :yes: ze denkt dat het Nadja is maar daar stemde Alex ook op..

kijken of ze zo slim is om volgende keer een ander te noemen..

2keer een vrouwelijke mol vind ik wel jammer trouwens... :(

Waarschuw beheerder
helaas de aflevering weer gemist.. Maandag de herkansing.

Waarschuw beheerder
OEI Alex eruit, had ik niet verwacht! Hij was 1 van mijn verdachten. Ik denk idd ook dat de mol een vrouw (weer) is dit jaar. Maar over Renate ben ik niet zo zeker!

Waarschuw beheerder
donateur
:s daar gaat mijn Mol....

heb nu echt geen flauw idee wie het zou zijn.
Maar Renate denk ik ook niet,ligt teveel voor de hand.

Ik ga nu voor Inge Ipenburg :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Er is pas 1 mol actie geweest en dat was bij die veiling, hop hele pot leeg.

De mol heeft een makkie tot nu toe :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 februari 2007 om 14:33:
Voor de BN'ers bestond deze serie ook al

dan misschien de 4e! maar iig niet de 2e;)
Waarschuw beheerder
Renate... zonder twijfel...
Waarschuw beheerder
een naam die nog bijna niet genoemd is en verdenk ´m al vanaf aflevering 1: Paul Rabbering... hij is te gewoon en niet opvallend genoeg zoals sommige anderen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van EL-G op zondag 4 februari 2007 om 14:11:
een naam die nog bijna niet genoemd is en verdenk ´m al vanaf aflevering 1: Paul Rabbering... hij is te gewoon en niet opvallend genoeg zoals sommige anderen.

Klopt wat je zegt, maar hij is er natuurlijk eigenlijk al uit geweest, Nadja heeft hem terug gekocht.. of dat is helemaal opgezet, maar dat lijkt me niet.
Artiest Dummy
Waarschuw beheerder
donateur
Paul kan het haast niet zijn want anders was het risico bij de biedingen te groot dat niemand geboden zou hebben en dat zou betekenen dat Paul naar huis moest wat dus niet kan :)
Waarschuw beheerder
owja... das natuurlijk ook zo... nog niet echt over nagedacht!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Droogbrood- SpaceKonijn op zondag 4 februari 2007 om 18:37:
Uitspraak van EL-G op zondag 4 februari 2007 om 14:11:

Klopt wat je zegt, maar hij is er natuurlijk eigenlijk al uit geweest, Nadja heeft hem terug gekocht.. of dat is helemaal opgezet, maar dat lijkt me niet.

als hij niet die 4 mollenboekjes bijelkaar had gebedeld was het allang exit voor die jonge.....

kom op wel een beetje blijven opletten :yes:

Waarschuw beheerder
Als het renate is, dan heeft ze zich toch al vanaf het begin veraden..

Dan valt het toch wel erg op!
Waarschuw beheerder
John is de mol!
Waarschuw beheerder
Mijn nummer 1 verdachte vanaf het begin af aan is Dick...

Maar heb toendertijd gelezen wie de mol is (was een gerucht toendertijd uit zeer betrouwbare bron) maar wil gewoon niet geloven dat diegene de mol is,....

Nadje doet teveel of ze de mol is, heeeeel irritant...
en als Renate de mol is vind ik dat ze het niet super heeft gedaan... te opvallend...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 februari 2007 om 18:09:
Eva van der Gucht,dat is de mol

:no: Die is de fanatiek om de mol te kunnen zijn joh :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Inge :cheer: op woensdag 7 februari 2007 om 17:20:
Uitspraak van XL* op donderdag 1 februari 2007 om 18:09:
Eva van der Gucht,dat is de mol

Die is de fanatiek om de mol te kunnen zijn joh

Nee dan dick :)
Waarschuw beheerder
Eerst dacht ik Menno, die ging naar huis..
Toen dacht ik Alex, die ging ook naar huis..
Nu denk ik Renate, als die er vanavond uitgaat, dan weet ik het niet meer.

Denk niet dat Dick het is.. Anders had hij met die biedingen wel meer zijn best gedaan. Het doel van de mol zou vast zijn dat de pot helemaal leeg zou gaan, wat dat betreft heeft Nadja het wel heel goed gedaan.

Hmm ik begin alweer te twijfelen.

Waarschuw beheerder
donateur
Jaaaaaaaaa vanavond weer kijken :banana:

Ik denk nu dat Inge de mol is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Inge :cheer: op woensdag 7 februari 2007 om 17:20:
Die is de fanatiek om de mol te kunnen zijn joh

Idd, ik ga voor Nadja (ookal is ze heel opvallend) Of Inge.
Waarschuw beheerder
Haha leuk dat iedereen wat anders roept..

pff ik weet t ook niet.. ik gok ook op renate en nadja alhoewel die wel erg voor de hand liggen :S
vanavond maar weer kijken :D
Waarschuw beheerder
heeft karel alweer een blauw overhemd aan.. teken dat het een man is? of misschien gewoon toeval:P??

Waarschuw beheerder
Ik had niet gedacht dat Dick eruit zou gaan. Jammer.
Waarschuw beheerder
gvd
ik wou niet weten wie eruit was maar uit macht der gewoonte druk ik weer op dit topic!!

KUT KUT KUT!!!
nou weet ik wie eruit is KUT!
Waarschuw beheerder
Shit hoe stom dat ik in sdit topic kijk...
ben aan het werk en dus niet gekeken...

Mijn mol is eruit :(

Dat blauwe overhemd van Karel zei ik ook meteen aan... zeker omdat hij vorig jaar elke keer iets rozes aan had... maar toen was dat geen hint...
en karel zelf weet ook niet wie de mol is

Waarschuw beheerder
[img width=280 height=167]http://forums.avro.nl/widm2007/upfiles/1486/83334D96F5D147A98E6EDD784CDABEF7.jpg[/img]

ik denk inge,
uit de letters die ik van boven na onder lees, zie ik inge ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 februari 2007 om 00:17:
ik denk inge,

Heel goed opgelet, maar ik weet (bijna) zeker dat je ernaast zit :yes:

Immers kijk dit maar eens:

1.Hoeveel meter was de makkelijke route hemelsbreed in de jungle tussen het begin en de waterval?
a. 800 m
b. 1 km
c. 1,8 km
Hij antwoordt ‘800 m’ en gaat naar de 12e verdieping.

2. Wat was de juiste volgorde van de kisten van links naar rechts?
Hij antwoordt ‘476’ en gaat naar de 2e verdieping.

3. Hoeveel schietschijven had de buggy van Dick en Menno?
a. 1
b. 2
c. 3
Hij antwoordt ‘3’ en gaat naar de 9e verdieping, waar hij Inge ziet.

sowieso dat met die buggy was fout, althans ik zag maar 2 schietschijven :)

ik ga toch voor nadja :yes: alleen dat liftspel maakt je gek............!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gemist :nocheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Met dat liftspel kan je wel een eind komen, als je alles ff terug gaat kijken en de antwoorden checked :lol: Maar ja, je kan bijna met iedere aflevering wel een heel eind komen.. maar om nou alles terug te gaan kijken 8)

Kan nog steeds alle kanten op, mijn gevoel zegt Renate.. maar ja, je weet ut toch nooit :9

Waarschuw beheerder
Renate,Inge,Nadja.. Ik weet t allemaal niet meer :nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 februari 2007 om 08:57:
Kan nog steeds alle kanten op, mijn gevoel zegt Renate.. maar ja, je weet ut toch nooit

Dick zag Renate, :yes: en daar was ie heilig van overtuigd dat het de mol zou zijn ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Maar had ie alle vragen goed? En heeft ie wel op renate gestemd als mol? Nix is zeker..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 februari 2007 om 00:17:
ik denk inge,
uit de letters die ik van boven na onder lees, zie ik inge

goed (Y) gezien zeg... ja t kan wel!!
t is echt moeilijk pff!!

ma volgens mij had niemand alle 3 de vragen goed, dus niemand heeft de mol gezien..:S alleen is iedereen gezien achter een lift:S:S:S hmmm beetje raar of niet??

Waarschuw beheerder
donateur
Je weet ook niet hoe het gemonteerd is, ALS er al iemand de mol gezien zou hebben ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 februari 2007 om 09:45:
Maar had ie alle vragen goed? En heeft ie wel op renate gestemd als mol? Nix is zeker..

Hij dacht volgens mij dat ie alle vragen goed had :s en op t laatst zei die nog hoe ie t de afgelopen 2 week had gesplitst....

Uitspraak van LESS IS MORE ;P op vrijdag 9 februari 2007 om 10:13:
ma volgens mij had niemand alle 3 de vragen goed, dus niemand heeft de mol gezien.. alleen is iedereen gezien achter een lift hmmm beetje raar of niet??

Iedereen behalve Dick is gezien en die was het niet dus de Mol is gezien....

Maar dit;
is volgens mij Inge aan het woord:

Aflevering 6, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Zesde dagboek-bijdrage van de Mol

Ik ben gezien! Ik weet niet of ik daar blij mee ben of niet. Het zorgt voor geld in de pot. Maar eigenlijk wilde ik ook wel gezien worden. Het werd tijd. Nu maar afwachten of ik ook écht gezien ben.

Heb jij me al gezien? Stond ik op een foto? Wat een hilarische opdracht was dat trouwens. Paranoïde wordt je sowieso van dit spel, maar al helemaal als je denkt dat íedereen je in de gaten houdt. Ik kan me voorstellen dat je er helemaal gek van wordt. Bij alle opdrachten was dat deze week het geval. Dat ploeteren door die jungle bijvoorbeeld, met die verzengende hitte. En dan ben je eindelijk bij het eindpunt en staat Karel daar met nóg een opdracht! Toen die klok begon te lopen, wist ik dat ik het had gehaald. Ze zouden er vast niet achterkomen wat de oplossing zou zijn. En dat terwijl de aanwijzing niet zo heel moeilijk was.

Bij de foto-opdracht was het een heel ander verhaal. Ik kón niet anders dan doen wat ik deed. Ik hoop dat doen wat ik doe net zo goed blijft gaan als het tot nu toe deed!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Helpmaaaanneeesssiiiii op vrijdag 9 februari 2007 om 10:21:
Nu maar afwachten of ik ook écht gezien ben.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 februari 2007 om 10:21:
Je weet ook niet hoe het gemonteerd is

8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 februari 2007 om 09:58:
Ik denk nu dat Inge de mol is.

En daar blijf ik ook nog steeds bij :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Helpmaaaanneeesssiiiii op vrijdag 9 februari 2007 om 10:21:
Dat ploeteren door die jungle bijvoorbeeld, met die verzengende hitte

Als je zag hoe Inge aan t zweten was zou ze goed degene kunnen zijn die dit heeft geschreven hehe..
Hoe zit da eigenlijk met Paul? Zou t zo kunnen zijn dat t programma zelf mee werkt om iedereen op t verkeerde been te zetten door hem rood licht te geven?! Of kreeg hij echt rood licht,en valt dus ook af als mol?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 februari 2007 om 11:16:
Zou t zo kunnen zijn dat t programma zelf mee werkt om iedereen op t verkeerde been te zetten door hem rood licht te geven?! Of kreeg hij echt rood licht,en valt dus ook af als mol?

je weet ut niet he 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen weet wie de mol is, totdat die persoon eruit gaat 8)

Dit programma zit zo goed in elkaar dat iedereen het kan zijn en je het nooit zeker weet :)