Partyflock

Forumonderwerp · 923060

Wie is de Mol 2007?? :cheer:

Ditmaal zijn de kandidaten in juni 2006 afgereisd naar Thailand voor de opnames van Wie is de Mol 2007.
De tien kandidaten die in het vroege voorjaar van 2007 in Thailand op zoek zullen gaan naar de mol zijn van links naar rechts: Paul Rabberink (DJ, 3FM), Eva van der Gucht (Cabaretière, Kanibalen), Menno Bentveld (presentator, Jules Unlimited), Inge Ipenburg (actrice), Sander lantinga (DJ, 3FM), Liesbeth Kamerling (Actrice, Goede tijden Slechte tijden), Renate Verbaan (VJ, TMF), Alex Klaassen (cabaretier), Nadja Hüpscher (actrice), Dick Jol (scheidsrechter). Dit betekent dat de huidige selectie kandidaten bestaat uit drie actrices, drie DJ's/VJ's, twee cabaretiers, één presentator en één scheidsrechter.

http://www.wieisdemol.org/wieisdemol2007/video/telegraaf13122006.wmv

Donderdag 15 Maart de finale op Ned 1 om 20.30 uur (y)

Klik hier voor de exits
laatste aanpassing door een beheerder
Was weer leuk, op naar volged jaar :bye:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 maart 2007 om 19:06:
Inge heeft 't spel goed gespeeld!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 maart 2007 om 20:03:
idd, ze hebben nog nooit zo weinig geld in de pot gehad...

Uitspraak van Helpmaaaanneeesssiiiii op vrijdag 16 maart 2007 om 16:42:
maar als je echt niks had geweten had je het echt niet meer gehouden gister

Ik 'wist' het ook al.. Door internet en door die Claudia*&^%$ maar alsnog zat ik op t puntje van de bank hoor!
Uitspraak van Fairytale op zaterdag 17 maart 2007 om 10:55:
Uitspraak van :bounce:Hardbass! A.k.A StAmPGEVAAR!!!;P op vrijdag 16 maart 2007 om 16:42:
maar als je echt niks had geweten had je het echt niet meer gehouden gister

Ik 'wist' het ook al.. Door internet en door die Claudia*&^%$ maar alsnog zat ik op t puntje van de bank hoor!

tuurlijk me 2 ;) alleen ga ik de volgende keer de fora niet meer volgen denk ik, al zal het heeeeeeel moeilijk worden :yes:
Heb net pas kunnen kijken op uitzendig gemist. Wauw..wat mega goed gedaan. Vond em erg spannend dit x en ook goed van jullie gezien van die handgebaren!;)

Uitspraak van :cheer: Inge :cheer: op donderdag 15 maart 2007 om 20:12:
Ik ben ook expres van 19.00 tot 20.00uur gaan sporten ipv om 20.00uur... hoewel ik de sportles van 19.00uur ook leuker vind

Hahaha hier nog 1 !

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 maart 2007 om 08:51:
Wat moet ik nu op de donderdagavond gaan volgen?

Ik baal dat het is afgelopen

Pfff anders ik wel :( weer een jaar wachten...

Het kon niet anders dan dat het Inge was :) Maar toch ga je dan denken dat het tóch nog iemand anders is.
slotje!

Uitspraak van Kliff :nosmile: op maandag 2 april 2007 om 18:02:
slotje!

tief es op :[