Partyflock
 
Forumonderwerp · 923035
http://www.freewebs.com/vermist-daen/

http://hyves.nl/index.php?l1=fr&l2=classifieds&l3=item&local=0&id=89341

Help deze jongen terug te vinden..!!

Lichaam Daen Hopman gevonden

Uitgegeven: 19 januari 2007 15:07
Laatst gewijzigd: 19 januari 2007 16:44
HAARLEM - De politie heeft vrijdagmiddag in de Industriehaven in Haarlem het stoffelijk overschot gevonden van de 19-jarige Daen Hopman uit Bennebroek. Dat heeft een woordvoerder laten weten. Het lichaam werd rond 13.40 uur ontdekt ter hoogte van de Ir. Lelykade.

Hoe hij te water raakte is onbekend, de politie onderzoekt de exacte doodsoorzaak.

Hopman werd sinds nieuwjaarsdag vermist na een feest in evenementenhal De Lichtfabriek in Haarlem. Direct werd een grootscheepse zoektocht op touw gezet. De politie zette daarbij tientallen rechercheurs, helikopters en speurhonden in.

Ook de reddingsbrigade en vrienden van het slachtoffer hielpen met zoeken. Daarbij werden ook geregeld de oude haven en de Waarderpolder doorzocht.

Schoen

Vorige week troffen agenten tijdens een van de zoektochten in de haven een schoen aan, die vermoedelijk van de 19-jarige jongen was. "Dat was de reden om de zoektocht op die locatie verder te intensiveren", aldus de woordvoerder.

Donderdag begon de politie Kennemerland een nieuw onderzoek in de haven, samen met duikers van de Koninklijke Marine. Vrijdag werd die zoektocht voortgezet, met de ontdekking van het stoffelijk overschot als resultaat.

De afgelopen week breidde de zoektocht naar Hopman zich uit naar het vriendennetwerk hyves.nl op internet. Vrienden namen zijn persoonlijke pagina op de site over in de hoop dat daar bruikbare tips zouden binnenkomen.

bron: www.nu.nl
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 18:14:
Jij hebt echt alles gedaan wat je kon man!
Ik ken je en kende Daen niet, maar iedereen heeft kunnen zien wat een TOP vriend jij voor hem was!!

Respect man, voor alles wat je eraan gedan hebt om je vriend te vinden!!
Wens je veel sterkte met het verwerken van dit verlies..

Bedankt man.. Het was alleen niet genoeg..
Dit verdiende hij niet :'(
 
R.I.P.

Heel veel sterkte gewenst voor de familie en nabestaanden
RIP

Sterkte en gecondoleerd :flower:
:( :( :(

Ik checkte dit topic ook iedere dag, het raakt me echt om dit nu te lezen, denk dat de meeste mensen er al bang voor waren maar die bevestiging moet alsnog verschrikkelijk zijn. Er is nu wel de zekerheid over zijn lot maar tegelijkertijd de onzekerheid over hoe dat nu precies heeft kunnen gebeuren.

Tegen 'I'm The True Hardcore Legend' wil ik nog even zeggen dat ik het echt super vind hoe je bent blijven hopen, zoeken en hoe je je best gedaan hebt. Is dan nog een schrale troost dat Daen n zijn veel te korte leventje iig geweten heeft wat vriendschap is. Ik wil je heel veel sterkte en succes wensen bij het dragen van dit verlies.

Dat wens ik overigens alle nabestaanden toe. Hopelijk hebben jullie veel mooie herinneringen zodat dat de enorme pijn een beetje kan verzachten.

R.I.P. :( :flower:
 
Dit vond ik altijd mooi :'(

laatste aanpassing door een beheerder
R.I.P. ,(F) sterkte voor fam en vrienden
laatste aanpassing
 
Erg veel sterkte voor iedereen die hem kende. Heb dit topic ook elke dag wel gevolgd, kijken of er nieuws was. Hoorde het vandaag op de radio toen ik naar huis reed, kippenvel.

Gecondoleerd voor iedereen. R.I.P. Daen (F)
kale aas (Y) idd mooi

Nogmaals (F)
Wauw, bijzonder dat je zo onder de indruk kan zijn van het overlijden van iemand die je niet eens kent!!

Ik las net in de topic-titel het woordje; "Gevonden" erbij staan.
Gaan de rillingen wel even over je rug....

@ I'm the true hardcore legend; Jij hebt ervoor gezorgd dat hij zelfs bij de mensen die hem niet kenden, bijzonder werd! Respect! En heel veel sterkte jongen!
Reken er maar op dat er véél mensen hier nu met je meeleven (voor zover mogelijk uiteraard)
Word je verdriet niet minder om maar misschien geeft het wat steun, die je nu hard kan gebruiken....
pff.. me hart sloeg echt ff 100 keer over toen ik net t net las gevonden.. maar helaas niet levend.. het mocht niet zo zijn! ik wil al zijn vrienden,kennissen en familie heel veel sterkte wensen(F)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van I'm The True Hardcore Legend op vrijdag 19 januari 2007 om 18:34:
Bedankt man.. Het was alleen niet genoeg..

Jonge..

wat jij gedaan hebt was wel genoeg.. meer kon je niet doen man!! Mocht er na de dood nog iets zijn, dan zal hij echt trots op je zijn pik!!

Dit zijn echte vrienden!!
:( :(

Vroeg of laat zal iedereen gaan, maar in dit geval is het toch echt veel en veel te vroeg.....Ben er stil van...

Veel sterkte voor alle nabestaanden...En Daen, rust zacht!
rust zacht
 
familie en vrienden veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd...

R.I.P. Daen

hier zijn geen woorden voor...
RIP Daen......

Had een brok in mijn keel toen ik het hoorde op tv

Heel veel sterkte voor de nabestaanden (f)

En niet te vergeten idd

:respect:

voor wat jullie als vrienden hebben gedaan.
Zulke vrienden zou iedereen moeten hebben.

sterkte!
 
Artiest Noisome
:'(
:( vrienden/familie/kennissen gecondoleerd en heel veel sterkte. Ik ken Daen niet, maar leef mee.
Artiest DanM
:| :cry:

Sterkte voor alle bekenden, familie en vrienden...:flower:
kan echt niet he :'(..

God..


I'm The True Hardcore Legend
Jongen .. je hebt echt je best gedaan!
voor mij ben je een kei !!

Ik kan je daen niet terug geven!
al zou ik je dat graag willen doen
En indd iedereen gaat dood.., maar op z'n leeftijd
is het nog moeilijker te begrijpen..

Wij hebben al die tijd met jou en de rest van zijn vrienden/familie mee geleefd..!
en ik denk ook dat ik hier voor iedereen kan zeggen
dat je een toppert bent!


Ik Vind het super erg dat het zo afgelopen is..
het beetje hoop wat je had.. maar elke dag meer afnam..
Maar toch dat kleine beetje hoop..Is nu ineens verdwenen

Daen Ik Hoop dat je geen pijn hebt gehad..
Geen angsten hebt gehad of wat dan ook!

Rust zacht jongen...

(F)
 
R.I.P. Daen (F)
Echt vreselijk :'(

Vrienden en familie veel sterkte toegewenst! (F)
i'm the treu hardcore legend....respect man wat je allemaal gedaan hebt....hoop dat mijn kinderen ook zo n goede gab vinden....

ik heb het vanaf he begin gevolgd..en is afschuwelijk deze afloop...

heel veel sterkte de komende tyd
:cry: R.I.P,,,,iedereen heel veel sterkte :cry: en zekers
:respect: voor I'm The True Hardcore Legend,,,net wat damons mama als zei "ik hoop dat Daen wist wat voor vriend je was"
R.I.P. Daen :'(
Familie en vrienden, veel sterkte.......
 
R.I.P. wat een leuke avond moest zijn is achteraf een kut avond voor de nabestaande geworden! zo wens je niemand een jaarwisseling :( (F)
 
vrienden en familie van daen heel veel sterkte gewenst.. ik kende daen niet maar heb alles gevolgd vanaf dag 1 omdat ik jet zo erg vond...

mooi om te zien dat iedereen zo meeleefd en dat er alles aan gedaan is door vrienden om hem terug te vinden :respect:
:flower:
 
Vrienden van Daen,Dikke respect voor jullie dat jullie alles in het werk hebben gezet om hem terug te vinden,dat noem ik vrienden!

Vervelende van deze situatie is dat hij niet levend is teruggevonden ik hoop met heel mijn hart dat jullie de aankomende tijd elkaar zullen helpen in deze moeilijke tijd..

Daen,R.I.P. man

En uiteraard nabestaanden van Daen,héél veel succes,Keep the memories alive!
gecondoleerd en veel sterkte toegewenst voor iedereen die hem kent
R.I.P

Iedereen die hem kon Gecondoleerd..

En heel veel sterkte :flower:
gecondoleerd en heel veel sterkte met dit verlies.
Ik hoopte dat hij levend terug gevonden zou worden maar helaas mocht dit niet zo zijn.
Neem de tijd om alles een plek te geven en onthou Dean zo als je hem kende.
Steun elkaar en help elkaar om dit verlies een plek te geven.
Ik heb hem helaas niet gekend maar leefde en leef met alle familie vrienden bekende dus alle na bestaande mee.

(F)
Gecondoleerd.

Ik had gehoopt dat dit anders af zou lopen...

Sterkte met het verwerken van dit verlies

xxx
r.i.p. Dean

ook ik had op hyves het bericht doorgestuurd gekregen en ondanks je diegene niet kent doet het je wel wat!! met de akelige gedachten dat het wel eens goed mis kan zijn met deze jongen.
krijg net dit door van een vriend.......echt erg!!!

heel veel sterkte voor alle nabestaande

I'm The True Hardcore Legend :respect: voor je zoek actie!!!
je hebt veel indruk gemaakt hiermee!!

Sterkte
 
vreselijk dit, heb het vanaf het begin gevolgt.
en hoopte steeds dat hij nog levend gevonden zou worden :'(

gecondoleerd en veel sterkte met dit alles

(F)
rip
 
RIP
 
Sterkte met deze verlies (F)

sterkte aan de nabestaande en familie (F)

RIP
Wat vreselijk...ook ik heb dit topic al die tijd gevolgd en kreeg echt kippevel dat ik net het vreselijke nieuws las!

Gecondoleerd en heel veel sterkte met dit grote verlies :flower:

@ I'm the true hardcore legend: :respect:
En denk er alsjeblieft heel erg goed over na of je hem nog wel wilt zien!
Ik ben er bang voor dat je dat laatste beeld dat je dan van hem krijgt als 1ste voor ogen krijgt als je aan hem denkt.
Misschien kun je hem beter herinneren op de manier zoals jij hem altijd gekend hebt :flower:
 
verschrikkelijk, heel veel sterkte voor de familie en zijn vrienden
 
jeetje wat is dit erg zeg... helaas wat iedereen heeft gevreesd is uitgekomen... :cry:
maar gelukkig kan er nu echt afscheid genomen worden hoe moeilijk het ook is... maar de grootste onwetendheid is weg nu...

Alle vrienden, kennisen en zeker de familieleden:

Rip Daen :Flower:

Wens de familie en de vrienden van Daen heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd! :flower:
Dit vermoeden was er al..
Toch altyd schokend als het waar blykt te zyn..

Familie , vrienden & nabestaanden heel veel sterkte..

R.I.P ... :(
 
heftig :(

Heel erg veel sterkte!!
 
Dit zuigt man. :s :(

Sterkte aan iedereen!
Rust zacht! (f)
:(

Rust zacht..

RIP :flower:

Familie , vrienden en nabestaanden heel veel sterkte in deze moeilijke tijd..
 
R.I.P... :flower:

Ik wens de nabestaanden veel sterkte toe... :flower:
 
R.I.P

heel veel sterkte voor de nabestanden!!
 
:no:

Heel veel sterkte de komende tijd...

En wat een inzet hebben jullie getoond :)
Sterkte mensen...

ken er nix aan toevoegen.. :(
Heel veel sterkte allemaal :flower: