Partyflock

Forumonderwerp · 923035
http://www.freewebs.com/vermist-daen/

http://hyves.nl/index.php?l1=fr&l2=classifieds&l3=item&local=0&id=89341

Help deze jongen terug te vinden..!!

Lichaam Daen Hopman gevonden

Uitgegeven: 19 januari 2007 15:07
Laatst gewijzigd: 19 januari 2007 16:44
HAARLEM - De politie heeft vrijdagmiddag in de Industriehaven in Haarlem het stoffelijk overschot gevonden van de 19-jarige Daen Hopman uit Bennebroek. Dat heeft een woordvoerder laten weten. Het lichaam werd rond 13.40 uur ontdekt ter hoogte van de Ir. Lelykade.

Hoe hij te water raakte is onbekend, de politie onderzoekt de exacte doodsoorzaak.

Hopman werd sinds nieuwjaarsdag vermist na een feest in evenementenhal De Lichtfabriek in Haarlem. Direct werd een grootscheepse zoektocht op touw gezet. De politie zette daarbij tientallen rechercheurs, helikopters en speurhonden in.

Ook de reddingsbrigade en vrienden van het slachtoffer hielpen met zoeken. Daarbij werden ook geregeld de oude haven en de Waarderpolder doorzocht.

Schoen

Vorige week troffen agenten tijdens een van de zoektochten in de haven een schoen aan, die vermoedelijk van de 19-jarige jongen was. "Dat was de reden om de zoektocht op die locatie verder te intensiveren", aldus de woordvoerder.

Donderdag begon de politie Kennemerland een nieuw onderzoek in de haven, samen met duikers van de Koninklijke Marine. Vrijdag werd die zoektocht voortgezet, met de ontdekking van het stoffelijk overschot als resultaat.

De afgelopen week breidde de zoektocht naar Hopman zich uit naar het vriendennetwerk hyves.nl op internet. Vrienden namen zijn persoonlijke pagina op de site over in de hoop dat daar bruikbare tips zouden binnenkomen.

bron: www.nu.nl
laatste aanpassing door een beheerder
lijkt me vreselijk zo int ongewisse te zijn....heb vroeger ook een aantal vrienden verloren,door verschillende oorzaken.....maar dit lijkt me gewoon kut.....

Jezus, pffffffffffff.
Fucked up man, heel veel sterkte in deze periode die hopelijk snel eindigt..
Ik hoop dat hij snel weer gevonden word
Vanaf de dag dat ik dit afschuwelijke verhaal hoorde, volg ik dit topic.
Elke dag ff kijken of Daen al terecht is. Helaas :(

Heel veel sterkte
Uitspraak van L@dy.... S@rik@ op zondag 14 januari 2007 om 20:29:
Elke dag ff kijken of Daen al terecht is.

Idd ik ook, sterkte familie vrienden en bekenden...

Heb vandaag alle site's bekeken over z'n vermissing, wat kan ik me daar klote om voelen!

ik wens iedereen heel veel sterkte, en probeer moed te houden!

(F)

Uitspraak van L@dy.... S@rik@ op zondag 14 januari 2007 om 20:29:

Me too,Vrees het ergste :(
Ik kan er maar niet bij, ik volg het nu vanaf zijn verdwijning.. maar ik blijf hopen..
te erg dit :(
zag gisteren weer op hvn
fam en bekende wens ik heel veel sterkte toe (F)
Misschien is het een stomme vraag die eerder al gestelt is; maar is er geen kans dat hij er zelf vandoor gegaan is? Had hij problemen thuis ofzo?

Verder, hoop dat hij gezond en wel teruggevonden word :yes:

up

Oef... gaat wel lang duren nu... er kunnen verschillende dingen gebeurt zijn denk ik..

vermoord... en lichaam ergens gedumpt. God mag weten hoe lang het dan duurt voor je hem vindt, als dat uberhaupt al gebeurd

ongeluk en overleden.. dan hadden ze hem al moeten vinden of gebeurd dat hopelijk snel alsnog

met de noorderzon vertrokken.. geen idee of dat een reele optie is.. van wat ik hier hoor niet

gewond geraakt/geheugen kwijt.. dan hadden we dat allang gehoort toch?

Tot mijn spijt ken ik niet veel situaties waarin iemand zo lang weg was en nog levend terugkwam. Jaren geleden ook een jonge gast uit ons dorp na een housefeest verdwenen. Bleek weken later in het water te zijn gevallen/gesprongen onder invloed van drugs.

De gedachte is afschuwelijk, dus blijven hopen op een goede afloop. En als dat niet meer kan dan maar hopen op de vondst van een lichaam.. some closure voor de familie dan.

Afschuwelijk.

Sterkte iedereen die hem kent
... verschrikkelijk dat hij nog niet gevonden is :(
sterkte :knuffel:
Volgens mij als hij in het water was gevallen en nergens is blijven hangen of iets dergelijks, dan was hij al weer boven komen drijven...(niet??)

Uitspraak van *Joel* op maandag 15 januari 2007 om 14:08:
Volgens mij als hij in het water was gevallen en nergens is blijven hangen of iets dergelijks, dan was hij al weer boven komen drijven...(niet??)

weet je niet, ik ken ook een verhaal van iemand die te water is geraakt en is verdronken, aan de schroef van een schip vast kwam te zitten en zo honderden kilometers is meegevoerd en in een fucking ander land pas weer boven kwam drijven.. wat dat betreft kunnen er zooooooooveel dingen gebeuren. Erg luguber allemaal, en je moet er niet aan denken dat zoiets ook met deze jongen is gebeurd.

Maar wat een vriend van hem hier ook zegd: het heeft er steeds minder schijn van dat hij nog leeft...

Uitspraak van Theo op zondag 14 januari 2007 om 20:42:

Ik las in de krant dat er wel iemand in schiedam was gevonden??Was in het water gevonden.
Dat ging over een meisje..

Echt raar dat er nog niets van hem gehoord of gezien is...
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 21:03:
Echt raar dat er nog niets van hem gehoord of gezien is...

Idd.. Echt vreselijk dat je niet weet waar die is, of die nog leeft etc.

Hoop het nooit mee te maken met vrienden, familie etc.

Uitspraak van *BIEN* op maandag 15 januari 2007 om 20:11:
Dat ging over een meisje..

Zou best kunne 18 jaar was die gene.
,echt klote zou me geen raad weten als me beste gappie vermist word

Sterkte (F)

nogsteeds niet :'(
Heel veel sterkte voor iedereen om hem heen! (F)
Die onzekerheid lijkt me verschrikkelijk!
Ik hoop dat hij ondanks dat het zolang duurt toch in goede gezondheid terugkomt!
Ook al ken ik Daen niet, elke dag kijk ik even in dit topic of er al wat bekend is.
Ik vind het heel erg dat familie en vrienden zo in onzekerheid leven en hoop net als iedereen dat er snel een einde komt aan die onzekerheid.
Ik blijf voor jullie hopen op een goede afloop (f)

Uitspraak van Cher op dinsdag 16 januari 2007 om 11:30:
Ook al ken ik Daen niet, elke dag kijk ik even in dit topic of er al wat bekend is.

Same here...

Heel veel sterkte voor iedereen die hem kent!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 14:18:
Heel veel sterkte voor iedereen die hem kent!

indd

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 14:18:

ik ook...
Hoop dat er snel meer duidelijkheid komt....Sterkte aan zijn vrienden en familie(F)
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 15:58:

echt wel...

Zag het zondag op SBS, kreeg het spontaan koud ervan, ondanks dat ik hem helemaal nie ken

Ouders en vrienden veel sterkte (F)

Kom even een :knuffel: brengen voor iedereen die hem nodig heeft..
Ik blijf nog steeds hopen :flower:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 16:24:
Ook al ken ik Daen niet, elke dag kijk ik even in dit topic of er al wat bekend is

Ik dus ook, 's ochtends al ik de pc aanzet, en voordat ik ga slapen ook nog eventjes.
fijn te zien dat zelfs totaal onbekenden begaan zijn met iemands lot......was de url van die site van z'n vrienden?
http://www.daenhopman.nl
http://www.daen.tk
Uitspraak van Cher op dinsdag 16 januari 2007 om 11:30:
Ik vind het heel erg dat familie en vrienden zo in onzekerheid leven en hoop net als iedereen dat er snel een einde komt aan die onzekerheid.
Ik blijf voor jullie hopen op een goede afloop

Ik volg het ook al vanaf het begin,,,En leef ook heel erg mee.
Kan me voorstellen dat je als Familie of vrienden niet meer weet waar je de moed vandaan moet halen,om hoop te hebben.
Maar Geef het niet op !!!!,,,,

sterkte iedereen die hem kent...
Er staat nu ook een stuk over op NU.nl... Hopelijk wordt hij snel (levend) gevonden...

Uitspraak van Theo op woensdag 17 januari 2007 om 12:03:
Er staat nu ook een stuk over op NU.nl... Hopelijk wordt hij snel (levend) gevonden...

idem ja..verschrikkelijk verhaal weer
Hoorde net wat op de readio dat jullie nu ook op hyves actief zijn....

Hoop dat hij snel gevonden wordt!

Ik heb ook wel eens meegemaakt dat een gast onder invloed van lsd in schip gevallen is en dat zijn familie hem heeft moeten ophalen in Frankrijk, ergens geloof ik niet dat Daen nog in leven is maar voor zijn familie snap ik best dat ze blijven hopen.
Heel veel sterkte voor familie en vrienden.
las net op teletekst dat er een stiltecentrum voor hem is ingericht vind dat een beetje raar voor iemand waarvan nog niet bekend is dat hij overleden is

:cry: Sterkte voor vrienden en familieleden!

Uitspraak van ...wendy... op woensdag 17 januari 2007 om 13:43:
las net op teletekst dat er een stiltecentrum voor hem is ingericht vind dat een beetje raar voor iemand waarvan nog niet bekend is dat hij overleden is

Het gaat niet over overleden mensen, het is dat mensen tot rust kunnen komen en met meerdere steun kunnen zoeken aan elkaar in deze verschrikkelijke situatie :)
Uitspraak van sheryl op woensdag 17 januari 2007 om 13:03:
Hoorde net wat op de readio dat jullie nu ook op hyves actief zijn.

Dat zijn we al vanaf het begin..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 januari 2007 om 13:26:
blijven hopen

Dat doen we zeker!!
Uitspraak van actief op woensdag 17 januari 2007 om 15:23:
Sterkte voor vrienden en familieleden

Bedankt man..
Uitspraak van ...wendy... op woensdag 17 januari 2007 om 13:43:

Dit is meer ingericht om familie en vrienden bij elkaar te kunnen laten komen, om erover te praten.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 januari 2007 om 16:50:
Het gaat niet over overleden mensen, het is dat mensen tot rust kunnen komen en met meerdere steun kunnen zoeken aan elkaar in deze verschrikkelijke situatie

Jij snapt het..!!

Mensen :respect: dat iedereen meeleeft in deze KUT tijd.. Elke dag denk je eraan.. Overal waar ik loop kijk ik zo fucking goed om me heen, je word er zo allert van..

Bedankt
Is dit de jongen die vermist wordt sinds nieuwjaar?
Waar ook nog een oproep voor was @ slamfm?

Ook op 538 btw
Iedere dag kijk ik , met de hoop dat er al iets
van hem bekend is wij leven erg met jullie mee .

Sterkte voor vrienden en familieleden
Is er nog steeds niets nieuws bekend? Het wordt echt met de dag vreselijker. :knuffel: