Partyflock
 
Forumonderwerp · 923035
http://www.freewebs.com/vermist-daen/

http://hyves.nl/index.php?l1=fr&l2=classifieds&l3=item&local=0&id=89341

Help deze jongen terug te vinden..!!

Lichaam Daen Hopman gevonden

Uitgegeven: 19 januari 2007 15:07
Laatst gewijzigd: 19 januari 2007 16:44
HAARLEM - De politie heeft vrijdagmiddag in de Industriehaven in Haarlem het stoffelijk overschot gevonden van de 19-jarige Daen Hopman uit Bennebroek. Dat heeft een woordvoerder laten weten. Het lichaam werd rond 13.40 uur ontdekt ter hoogte van de Ir. Lelykade.

Hoe hij te water raakte is onbekend, de politie onderzoekt de exacte doodsoorzaak.

Hopman werd sinds nieuwjaarsdag vermist na een feest in evenementenhal De Lichtfabriek in Haarlem. Direct werd een grootscheepse zoektocht op touw gezet. De politie zette daarbij tientallen rechercheurs, helikopters en speurhonden in.

Ook de reddingsbrigade en vrienden van het slachtoffer hielpen met zoeken. Daarbij werden ook geregeld de oude haven en de Waarderpolder doorzocht.

Schoen

Vorige week troffen agenten tijdens een van de zoektochten in de haven een schoen aan, die vermoedelijk van de 19-jarige jongen was. "Dat was de reden om de zoektocht op die locatie verder te intensiveren", aldus de woordvoerder.

Donderdag begon de politie Kennemerland een nieuw onderzoek in de haven, samen met duikers van de Koninklijke Marine. Vrijdag werd die zoektocht voortgezet, met de ontdekking van het stoffelijk overschot als resultaat.

De afgelopen week breidde de zoektocht naar Hopman zich uit naar het vriendennetwerk hyves.nl op internet. Vrienden namen zijn persoonlijke pagina op de site over in de hoop dat daar bruikbare tips zouden binnenkomen.

bron: www.nu.nl
laatste aanpassing door een beheerder
sterkte (F)
Uitspraak van Lijn 3 op woensdag 10 januari 2007 om 11:49:
pff... echt heel erg dit!! ik kijk echt heel vaak per dag op dit forum, kijken of ie al terecht is... ik ken hem niet eens en wil gewoon weten of ie terecht is .. pff moet je voorstellen voor familie en vrienden! nou heel veel sterkte!!

Same here!..

heel veel sterkte voor bekenden van hem (F)
 
Uitspraak van Lijn 3 op woensdag 10 januari 2007 om 11:49:
pff... echt heel erg dit!! ik kijk echt heel vaak per dag op dit forum, kijken of ie al terecht is... ik ken hem niet eens en wil gewoon weten of ie terecht is .. pff moet je voorstellen voor familie en vrienden! nou heel veel sterkte!!

Hier ook :jaja:

Echt verschrikkelijk dit :(
Als ik dit allemaal lees.. Word ik er gewoon helemaal stil van..

Bedankt voor alle medeleven.. Het is gewoon heel onzeker dit, een rare gedachte..
 
Uitspraak van I'm The True Hardcore Legend op woensdag 10 januari 2007 om 13:31:
Het is gewoon heel onzeker dit, een rare gedachte..

Ja dat geloof ik graag!

Ik ken Daen dan niet, maar kijk iedere keer op pf of er al nieuws is!

Hij moet gewoon gevonden worden, levend of .... :(
dan is die onzekerheid er teminste vanaf, en kunnen de mensen die heel veel om hem geven verder!

We blijven op het goede hopen!
Uitspraak van Lijn 3 op woensdag 10 januari 2007 om 11:49:
pff... echt heel erg dit!! ik kijk echt heel vaak per dag op dit forum, kijken of ie al terecht is... ik ken hem niet eens en wil gewoon weten of ie terecht is .. pff moet je voorstellen voor familie en vrienden! nou heel veel sterkte!!

Same here...
Ik vind het zo raar dat hij nog niet gevonden is. Ik bedoel, in het geval hij verdronken zou zijn, dan had zijn lichaam nu toch gevonden moeten zijn?

Ik woon aan het Spaarne en elke keer als ik de deur uitga of uit het raam kijk, moet ik eraan denken. Stel dat ik opeens een lichaam zou zien drijven.... moet er zo niet aan denken.

Het blijft natuurlijk écht erg voor degenen die hem kennen, die onzekerheid, volgens mij zou ik eraan onderdoor gaan. :hug: voor alle betrokkenen!
 
Zag net op de site www.daen.isvermist.nl

Een heel naar bericht...

Naam Chander Jagernath
Woonplaats Haarlem
Land Nederland
Geslacht Man
Datum 10-01-2007 om 12:58:27

Ik ben blij dat je hard gepakt bent door die gozers van de SOS vriend. rust hard. peace out


:( hoop dat het gewoon 1 of ander lul is die dit verzint, maar je weet het nooit!

Sterkte !!!!
laatste aanpassing
 
Vind het echt erg wat er gebeurt is,,
hoop dat hij echt gauw gevonden wordt.

Ik leef mee
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 14:20:
Ik ben blij dat je hard gepakt bent door die gozers van de SOS vriend. rust hard. peace out

hoop dat het gewoon 1 of ander lul is die dit verzint, maar je weet het nooit!

Hoop ook dat het verzonnen is...

vind het echt erg wat er gebeurt is,

ik ken Daen niet,, maar leef echt met vrienden en familie mee

hoop dat hij snel gevonden wordt.

Heel veel sterkte (f)
 
Ik ga meteen zoeken
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 14:28:
Ik ga meteen zoeken

zoek maar eens op , wie dat geschreven heeft, en waar die vandaan komt..
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 14:20:
Ik ben blij dat je hard gepakt bent door die gozers van de SOS vriend. rust hard. peace out

Wat is dit dan voor een zieke geest? is die jongen al terug gevonden inmiddels??

ik hoop voor de familie dat ze hem snel en heelhuids terugvinden..

sterkte.
(K)
Uitspraak van •Unspeakable Ðestiny• op woensdag 10 januari 2007 om 14:29:
zoek maar eens op , wie dat geschreven heeft, en waar die vandaan komt..

Moet via die site wel een ip check op gedaan kunnen worden toch? En anders via de politie...??
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 14:33:
Wat is dit dan voor een zieke geest?

Ja dat vraag ik me ook af!

Echt heeeel gestoord!!
 
Uitspraak van I'm The True Hardcore Legend op woensdag 10 januari 2007 om 14:39:
We hebben de politie al ingelicht.. word naar gekeken..!!

Bedankt voor het allert zijn..

Graag gedaan!
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 14:20:
ben blij dat je hard gepakt bent door die gozers van de SOS vriend. rust hard. peace out

MIsschien geen gek idee om ff om je heen te kijken en vragen of iemand in Haarlem er weleens van gehoord heeft..

ik in ieder geval niet.. en denk dat het gewoon een trieste actie van iemand is..

Maar... je weet maar nooit.. en waar rook is is vuur..
Dus misschien heeft zich inderdaad iets afgespeeld na de lichtfabriek..
Mijn gedachten gaan als volgt: van SOS -> SOSA -> coke??? Zou dat kunnen?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 15:04:
MIsschien geen gek idee om ff om je heen te kijken en vragen of iemand in Haarlem er weleens van gehoord heeft..

ik in ieder geval niet..

Ik heb er ook nog nooit over gehoord, maar inderdaad wel een goed idee om eens rond te vragen.
 
Uitspraak van Miss Chievous op woensdag 10 januari 2007 om 15:07:
SOS -> SOSA -> coke??? Zou dat kunnen?

Ja.. idd..

Maar dat zegt nog weinig.. :(
Uitspraak van Miss Chievous op woensdag 10 januari 2007 om 15:07:
Mijn gedachten gaan als volgt: van SOS -> SOSA -> coke??? Zou dat kunnen?

Dat zou ook kunnen ja, een paar kenissen van mij die coke gebruiken, die gebruiken dat als afkorting daarvan
Uitspraak van simone_1986 op woensdag 10 januari 2007 om 15:09:
Dat zou ook kunnen ja, een paar kenissen van mij die coke gebruiken, die gebruiken dat als afkorting daarvan

ja hier ook..
maar ik denk dat dat gewoon nix is..
en gewoon Bullshit is..,

Gewoon na trekken ,,. kijken waar dat mailtje vandaan komt..
zo kan je wel Blijven gissen..
 
Uitspraak van •Unspeakable Ðestiny• op woensdag 10 januari 2007 om 15:12:
Gewoon na trekken ,,. kijken waar dat mailtje vandaan komt..

precies (y)
en als het één of andere lulhannes is dan moeten ze die dat ff gelijk afleren (y)
Heel veel sterkte en suc6, ik begrijp uit de vele verhalen dat dean vrij veel had gedronken en ook om die reden eruit was gezet (zijn gedrag op de alcohol dan).
Ook heb ik vernomen dat zijn schoen is gevonden in het Spaarne, in dronken buien doe je soms rare dingen. Niemand mag de hoop opgeven!! Hij is nog steeds niet gevonden terwijl er 3 dagen terug al duikers in het Spaarne zijn gaan zoeken.
Er is nog hoop!!!!! Heel veel sterkte allemaal!!!(F)
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 15:23:
en als het één of andere lulhannes is dan moeten ze die dat ff gelijk afleren

Helemaal mee eens!! :@
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 15:23:
als het één of andere lulhannes is dan moeten ze die dat ff gelijk afleren

Gewoon oppakken en meenemen, maakt niet uit of ie er wel of niet meer van weet! Als 'ie meer weet..... da's mooi meegenomen, dan komt er misschien schot in de zaak. Als 'ie lulde.. prima, paar dagen vasthouden, dan leer je dat soort geintjes ook wel af.
 
SOS is toch een groep(mensen) ofzo?? ik heb der wel is van gehoort een paar jaar terug maar geen idee wat het nou eiegelijk was.
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 14:20:
Naam Chander Jagernath
Woonplaats Haarlem
Land Nederland
Geslacht Man
Datum 10-01-2007 om 12:58:27

Ik ben blij dat je hard gepakt bent door die gozers van de SOS vriend. rust hard. peace out

Iemand die zoiets zegt moeten ze eens royaal onder ze ballen trappen....

...BELIEVE ME, IK DRUK ME NOG ZACHT UIT

Hoop voor de ouders dat ze hem snel vinden, hier word je helemaal gek van
 
Uitspraak van deugneet op woensdag 10 januari 2007 om 13:41:
Uitspraak van lijn 3 op woensdag 10 januari 2007 om 11:49:
pff... echt heel erg dit!! ik kijk echt heel vaak per dag op dit forum, kijken of ie al terecht is... ik ken hem niet eens en wil gewoon weten of ie terecht is .. pff moet je voorstellen voor familie en vrienden! nou heel veel sterkte!!

Same here...

:yes: :'(
 
Ik ben blij dat je hard gepakt bent door die gozers van de SOS vriend. rust hard. peace out

dealers:O
 
Diegene die dat gezegt heeft op www.daen.isvermist.nl zit ook op hyves!

http://chandr.hyves.nl



Jochie van 16 :O
laatste aanpassing
 
die leipe mocro flavor
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 17:27:
Diegene die dat gezegt heeft op www.daen.isvermist.nl zit ook op hyves!

http://chandr.hyves.nl

stoere jongen hoor :rot:


Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 17:38:
die leipe mocro flavor

doet die goed voor ze soort genoten voor de rest hou ik me muil maar want anders ben ik verbannen maar een ding is zkkrs dit soort : piep : als het echt zo is hoort niet in ons nederland


en hoop ook echt dat het onzin is want anders kan dit best nog wel eens gevolgen hebben vrees ik
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 17:27:
Diegene die dat gezegt heeft op www.daen.isvermist.nl zit ook op hyves!

Ja ga hem ook nog effe lekker aandcaht geven zeg. Tis een blaag van 16, gewoon negeren dat trieste gedoe :gaap:
 
Uitspraak van Devilish™ op woensdag 10 januari 2007 om 17:49:
Ja ga hem ook nog effe lekker aandcaht geven zeg. Tis een blaag van 16, gewoon negeren dat trieste gedoe

Ja je hebt gelijk! Misschien heef hij er ook niks mee te maken, en weet ie ook niks , maar alsnog hoor je dat soort dingen niet te zeggen.

Tis al erg genoeg :'(
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 17:51:
Ja je hebt gelijk! Misschien heef hij er ook niks mee te maken, en weet ie ook niks , maar alsnog hoor je dat soort dingen niet te zeggen

hij is iig niet geheimzinnig over wie hij is... en aan zn berichtjes op hyves te zien is hij geen fake. Allemaal vriendjes praten tegen hem als een bekende..
 
Uitspraak van Devilish™ op woensdag 10 januari 2007 om 17:49:
Ja ga hem ook nog effe lekker aandcaht geven zeg. Tis een blaag van 16, gewoon negeren dat trieste gedoe

Ik denk niet eens dat HIJ dat er echt op heeft gezet..
Welke ezel zet dan z'n volledige naam erbij..

Dus dit is ook niet waar joh..
Zal toch wel heel dom zijn, mocht ie er meer vanaf weten dat hij dan zo'n berichtje plaats met z'n volledige naam erbij.. :no:

Maar goed, kan geen kwaad om als politie zijnde toch even te informeren bij de "fijne" Noord-Afrikaanse knul 8)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 17:55:
Maar goed, kan geen kwaad om als politie zijnde toch even te informeren bij de "fijne" Noord-Afrikaanse knul :sick:

Zullen ze ook vast wel doen. Daar zullen massa's meldingen over binnengekomen zijn waarschijnlijk dus...
 
Uitspraak van Devilish™ op woensdag 10 januari 2007 om 17:57:
Zullen ze ook vast wel doen. Daar zullen massa's meldingen over binnengekomen zijn waarschijnlijk dus...

Precies!
 
Wat een mongool :x Hij denkt misschien stoer te zijn door zoiets te zeggen?
Hij zal toch niet meer weten dan iedereen hier lijkt mij..

Zielig jochie met zijn stoere praatjes :looser:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 17:01:
Iemand die zoiets zegt moeten ze eens royaal onder ze ballen trappen....

...BELIEVE ME, IK DRUK ME NOG ZACHT UIT

Daar heb je helemaal gelijk in, hij zit waardschijnlijk op het hageveld.. Maarja wie waar dit tot leid. En anders is het gewoon een zieke actie van he..

Uitspraak van Devilish™ op woensdag 10 januari 2007 om 17:49:
Ja ga hem ook nog effe lekker aandcaht geven zeg. Tis een blaag van 16, gewoon negeren dat trieste gedoe

PRECIES

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 17:55:
Ik denk niet eens dat HIJ dat er echt op heeft gezet..
Welke ezel zet dan z'n volledige naam erbij..

Politie zal dit heus wel checken..

Uitspraak van Devilish™ op woensdag 10 januari 2007 om 17:57:
Zullen ze ook vast wel doen. Daar zullen massa's meldingen over binnengekomen zijn waarschijnlijk dus...

Dat denk ik ook wel ja, iedereen wilt helpen en zodra er iets opvalt. Word de politie ingeschakeld. goed toch dat iedereen zo vlug allert is.
Sterkte familie en vrienden..
vanuit Vogelenzang
Artiest DanM
Wel lekker weer dat dit gebeurt in het saaie Haarlem...:[ gezellig avondje stappen, moet dat nou zo eindigen? samen uit, samen thuis is mijn motto, kennelijk denken daar nog mensen anders over tegenwoordig...:[
Hoop dat alles goed is met Daen....lekker begin van het nieuwe jaar...:(
:o woon zelf in Schalkwijk, heb er wel van gehoort..:yes: zijn vast die kanslozen die elke dag in het winkelcentrum hangen en 'psssssssst-en' naar elke voorbijglijdende gleuf....kansloos..:yes:
Uitspraak van DanM op woensdag 10 januari 2007 om 20:04:
zijn vast die kanslozen die elke dag in het winkelcentrum hangen en 'psssssssst-en' naar elke voorbijglijdende gleuf....kansloos..

ja die ja

een aantal er van teminste.
Veel suc6..ik krijg trouwens wel 4 mails via hyves per dag :x
laatste aanpassing