16060x bekeken
donateur
Ook een fan haha..?
Al jaaaaren..
Met zn Boma-worsten.. En Markske met zn chocomel en Xavier met zn dagschotel
zoiets had ik vorig jaar maar dan in het roze, met 10 vrienden tijdens de optocht, haha heeeeeel fout
Ik vind het geweldig, zo fout
Al jaaaaren..
Met zn Boma-worsten.. En Markske met zn chocomel en Xavier met zn dagschotel
Haha klopt geweldig he ik ben al jaren fan van Boma en mijn vriendin van Carmenneke en die gaat dit jaar ook weer als carmen haha geinig joh..
https://partyflock.nl/albumelement/5814722:Carmen_en_Boma.html
donateur
haaha je bent niet de enige
Haha klopt geweldig he ik ben al jaren fan van Boma en mijn vriendin van Carmenneke en die gaat dit jaar ook weer als carmen haha geinig joh..
Incl. die hond? Nerooke
Gezelligggggggggggggg
https://partyflock.nl/albumelement/5814722:Carmen_en_Boma.html
donateur
oeioeioei nog maar 6 daagjes
7
Maaaaaarrrrrrrrrrr vanavond al een ienieminiepiepkleinvoorproefje in het kader van "Wennen aan hoeveelheden bier op één avond"
Ja ja ja leve de lol
Zingen we met zn allen
Tot diep in de nacht
Blijven wij daar nog lekker lallen
donateur
Ga zelf 2 dagen naar Maastricht en Heerlen denk ik zo, maar we beginnen volgende week donderdag al met het oud wieverbal in Valkenburg.
Mijn bedoeling is nog steeds als Freddy Krueger te gaan, kan alleen het hand nergens vinden
Maastricht is dan zeker een optie, of je moet al echt van apres ski muziek houden, dan kun je beter naar Brabant gaan denk ik
Mijn bedoeling is nog steeds als Freddy Krueger te gaan, kan alleen het hand nergens vinden
ik ga dit jaar voor de eerste x carnaval vieren.. maar heb geen idee waar ik heen moet?? Iemand suggesties? Laat t me ff weten!!
Naar aanleiding van de verhalen heb ik er zin in!!!!!
Maastricht is dan zeker een optie, of je moet al echt van apres ski muziek houden, dan kun je beter naar Brabant gaan denk ik
donateur
Haha inclusief Neroke ja, aangekleed en al
Damn! Great
Carnaval is kut
carnaval is klote!!
stomme boertjes

![B*R*O*E*K [NL]](/images/user/282339_1752528.jpg)