no ik werd gister wel weer aardig gek. ik ging ff in de kroeg potje pokeren. maar we waren met te weinig mensen dus deden er 2 mensen mee die bijna niks van pokeren wisten.
Nouja dat soort gasten callen en checken alles, dus ik rustig af wachten op een goede hand. krijg ik tijdje later een 2 en een 5 op de big blind. dus hun callen zoiezo wel weer. ik check. komt de flop: een 3,4 en een 8 nou ik check met me open ended straight drawen hun ook, komt er de volgende kaart: een 2. dus nu heb ik een paar en nog steeds mn open ended straight draw. dus ik denk sleep deze pot nu binnen. dus ik zet flink in 1/3 van me fisches.
maar natuurlijk reageert ie met jah ik ga wel mee. nou ok. komt de volgende kaart: een 5. dus nu heb ik 2 paar maar er ligt nu wel 2-3-4-5. nouja ik ga all in. want de pot was al meer dan ik aan fiches had. en hij zegt: uhmmm jah ik call.
dus ik zeg ja 2 paar man. ohh kut zegt ie jah ik heb alleen een aas en een vrouw. zegt die andere ja maar dat is een straat. hij vraagt zich in gods naam af hoe dat een straat is. uitgelegt dat een aas een 1 is, ohja nouja dan win ik he zegt ie. later won ie het ook nog eens