Is er wellicht ook in de zin dat islamitsche mensen vaak lager op de sociale ladder staan
ja precies
je zegt het zelf al , als je lager opde sociale ladder staat ben je eerder geneigd crimineel gedrag te vertonen.
elke studie zal dat uitwijzen. maar wat heeft de islam daar dan mee te maken?
wilders zegt dat de crimineel gedrag VOORTVLOEIT uit de islam en niet door de lage positie op de sociale ladder.
Moslims hebben veels te lange tenen. Als ze zich aangesproken voelen wat betreft coriminaliteit dan zijn ze zelf waarschijnlijk geen zuivere koffie. Gelukkig ken ik veel mensen die zich niet laten leiden door een geloof. veel moslims steppen hier gewoon obver heen omdat ze er niets mee te maken hebben. En zo hoort het ook.
ik ben met je eens dat moslims wat licht geraakter lijken dan "wij"
maar aan de andere kant snap ik goed dat als mensen over je geloof zeggen dat het een slecht geloof is omdat het tot crimineel gedrag leidt, je je als moslim beledigt voelt.
Dan zullen ze toch voor een EU grondwet moeten zijn, de 1 komt niet vanzelf. Nederland = de poort van en naar Europa.
ze zijn niet per definitie tegen gezamenlijke afspraken, wel tegen de grondwet die vorig jaar werd voorgelegd.
en met de sp nog 60% van de bevolking.
Als de SP het hier verstiert zal europa langzaam op zoek gan naar andere poorten voor de toe en afvoer.
gelukkig was de europse grondwet nergens een succes.
economische samenwerking is prima en het gebeurt ook al veel en kan nog veel meer.
maar inde grondwet stonden nog dat er voortaan nog veel meer zaken BEHALVE economie (op het gebied van veiligheid, en zelfbestuur en onderwijs) voortaan vanuit Brussel werden geregeld en dat stuitte trecht op zoveel verzet.
oja en en de sp had gewoon een door het cpb doorberekende en kloppend bevonden begroting met 2% economische groei,
maar 0,5% minder dan de vvd ALLEEN DAN MET goeie sociale voorzieingen.
Moslims hebben veels te lange tenen
Hou je nou eens op met persoonlijk op me af te geven het begint te lijken op smaad
.........