Blijkbaar hebben ze dan toch ïets" onfatsoenlijks waardoor ze zich aangesproken voelen.
Nee hoor knul, dit zijn mensen met gevoel.....en het is leuk dat Wilders de laatste tijd wat genuanceerder is geworden maar daar is ie echt te laat mee..
Ik trek me dat leed van die mensen niet aan hoor, maar het past niet bij ons Nederland
Fat is geen waanzin maar een bewust risico wat die mensen hebben genomen toen ze hoorden dat ze in priciepe uitgeprocedeert zijn en waarschijnlijk moesten vertrekken.
Ik ga er niet op in, maar het feit alleen al dat je mensen in onzekerheid laat leven, is mensonwaardig. Verplaats jezelf is in een ander... en probeer me te begrijpen.. WAAROM zou je iemand uitzetten die zijn steentje bijdraagt aan de maatschappij en werkt voor de uitkering van anderen, hier een toekomst heeft opgebouw(voordat ze al het besef hadden dat ze opeens een heel ander leven Zouden Kunnen

krijgen)??
Man man man wat een treurnis
En ik heb stage gelopen bij de gemeente, elke maand wel dat een beperkt iemand zichzelf in de fik zette of zichzelf verwondde. Kun je je voorstellen wat die mensen ervoor doen om niet terug te hoeven (en ja tuurlijk zitten daar profiteurs tussen, maar gelukkig zijn er ook nog goeie mensen)