Partyflock

Forumonderwerp · 919030

Waarschuw beheerder
donateur
Het is nu officieel, Rita Verdonk is minister van Veiligheid en Integratie af. De motie van afkeuring is goedgekeurd door SP, PvdA, Groenlinks, ChristenUnie, PvdDieren en D66.

-edit-

bronnen http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006/12/art000001C71E4679F87D30.html
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article378360.ece/Kamer_steunt_motie_van_afkeuring_tegen_Verdonk
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 13 december 2006 om 17:07:
Met je politieke profieltje :lol:

Er staat niets op mijn profiel

Waarschuw beheerder
donateur
Met je politieke profieltje

wat is dat nu weer voor onzin? Kun je de discussie niet winnen dan ga je maar "persoonlijk" worden??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 17:09:
wat is dat nu weer voor onzin? Kun je de discussie niet winnen dan ga je maar "persoonlijk" worden??

Ach, negeer Bertje V., hij is nog maar 16. Hij mag nog niet eens stemmen :roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 17:09:

Persoonlijk?

Ik wil alleen effe de beperktheid van de persoon aangeven, die naam, zn foto's.. er is wel meer in het leven hoor.

Of zit je al in de politiek, .NL?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 13 december 2006 om 17:18:
Persoonlijk?

Ik wil alleen effe de beperktheid van de persoon aangeven, die naam, zn foto's.. er is wel meer in het leven hoor.

??????????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 13 december 2006 om 17:18:

Domme idioot, mijn naam .NL heeft niets met politiek te maken. Mijn bedrijf registreert domeinnamen voor bedrijven en bouwt webapplicaties.

Is je ooit opgevallen dat een Nederlandse domeinnaam eindigt op .nl?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 17:26:
omme idioot, mijn naam .NL heeft niets met politiek te maken. Mijn bedrijf registreert domeinnamen voor bedrijven en bouwt webapplicaties.

Is je ooit opgevallen dat een Nederlandse domeinnaam eindigt op .nl?

Wat een domme idioot ben ik zeg! Dat ik iemand met zo'n naam ,plaatje en politieke praatjes niet asocieer met een domeinnaam :$

Maar, ik vroeg of je al in de politiek zit..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 13 december 2006 om 17:30:

Je bent in de war met VIP.:yes:

Waarschuw beheerder
stelletje randebielen die rooie rakkers!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 16:52:
Vooral de mensen die zich mee lieten slepen door de mooie praatjes en goede uitstraling (dat dan weer wel) van Marijnissen denk ik, maar die geen idee hadden wat de SP eigen voor partij is. Je kent ze wel. Mensen die op een persoon stemmen, en niet op een partij.

Zoals ik al zei, niet erg slim dus:)

Waarschuw beheerder
:O

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hoe harder die Wouter Boslim en zn Partij voor de Afbraak en dat vuile GL op Verdonk afgeven en moties indienen hoe meer stemmen voor Geert Wilders en zijn partij zullen komen.

En ik heb schijt aan dat generaal pardon, het is pure verkiezingspolitiek over de rug van die etnische profiteurs.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van an[n]o73niem op woensdag 13 december 2006 om 17:33:
Je bent in de war met VIP.

Die geeft fatsoenlijk antwoord op je vragen..

Waarschuw beheerder
ben blij toe...eng mens !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 13 december 2006 om 18:13:
Hoe harder die Wouter Boslim en zn Partij voor de Afbraak en dat vuile GL op Verdonk afgeven en moties indienen hoe meer stemmen voor Geert Wilders en zijn partij zullen komen.

En ik heb schijt aan dat generaal pardon, het is pure verkiezingspolitiek over de rug van die etnische profiteurs.

don't get frusty boy !!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 13 december 2006 om 18:14:
Die geeft fatsoenlijk antwoord op je vragen..

zal best.... maar dat was je vraag niet

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 13 december 2006 om 17:30:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Decibel op woensdag 13 december 2006 om 16:22:
Zo makkelijk om ergens van uit te gaan met het idee dat iets nou eenmaal zo is, terwijl je jezelf kan aanleren om juist niet in hokjes te gaan denken. Zelfontplooiing.

Ik bedoel maar! Tis erg jammer dat helaas veel te veel mensen dat doen. Linkse mensen, rechtse mensen. Dat maakt niks uit. Iedereen denkt in hokjes. Ik ook. Ik ben niet volmaakt, heb ook mijn begrenzingen. Maar ik probeer wel begrip te tonen voor andermans hokjes.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 18:50:
Ik bedoel maar! Tis erg jammer dat helaas veel te veel mensen dat doen. Linkse mensen, rechtse mensen. Dat maakt niks uit. Iedereen denkt in hokjes. Ik ook. Ik ben niet volmaakt, heb ook mijn begrenzingen. Maar ik probeer wel begrip te tonen voor andermans hokjes.

Klopt:yes:, maar met bewustwording kan je al wat meer bereiken. Zowel met jezelf maar ook met je omgeving.

Waarschuw beheerder
donateur
het = gewoon idioot in nederland , ik heb gestemd , maar waarom die klote politiek doet gewoon waar zij zin in hebben ze kunnen ge-eens niet samen werken . Rita = en was goed bezig .

Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet eerlijk bekennen, nu ik er zo over nadenk, dat Verdonk gewoon moet blijven voor de tijd die rest. Het kan toch niet waar zijn dat Nederland helemaal geen kabinet meer heeft?? :\

Waarschuw beheerder
donateur
Verdonk rulezz..

:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
CDA-ministers

Tijdens een schorsing van het crisisberaad zeiden ingewijden dat de CDA-ministers bereid zouden zijn de Tweede Kamer tegemoet te komen in het conflict. Volgens deze bronnen zullen de CDA-ministers hoe dan ook aanblijven.

Maar de kans bestaat wel dat VVD-minister Rita Verdonk (Vreemdelingenzaken) het CDA-compromis niet voor haar rekening kan nemen en aftreedt. In dat geval zouden de andere VVD-ministers haar kunnen volgen.

Beleidswijziging

De CDA-bewindslieden zouden zinnen op een "inhoudelijke beleidswijziging'' om de Kamer tegemoet te komen, aldus een ingewijde. Waaruit die bestaat is onduidelijk. Het CDA streeft ernaar de relatie met de Kamer te herstellen.

De sfeer in het kabinet was volgens bronnen niet te best. "Er zijn wel eens gezelliger ministerraden geweest", zei een betrokkene woensdag tijdens de schorsing.

lees ik net.. ben iig blij dat het CDA regeringsverantwoordelijkheid blijft houden en een duidelijk gebaar maakt richting de Kamer.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 16:58:
Dit is typisch de onwetendheid en naieviteit die mensen zoals verdonk en wilders stemmen geeft

Beetje respectloos om mensen die op hun stemmen zo te noemen, Maar gelukkig zegt dat meer over jou dan over andere mensen :nocheer:

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 13 december 2006 om 18:13:
Hoe harder die Wouter Boslim en zn Partij voor de Afbraak en dat vuile GL op Verdonk afgeven en moties indienen hoe meer stemmen voor Geert Wilders en zijn partij zullen komen

Dat is inderdaad zo.

En dat komt omdat hetgeen wat die linkse partijen nu doen niets te maken heeft met het landsbelang, Het heeft te maken met een persoonlijke vete tegen verdonk. En daar walg ik gewoon van. Zeker nu ze het zo even tussen neus en lippen effe erdoor willen drukken omdat een eventueel nieuw kabinet het misschien niet ziet zitten.

Wat dat betreft is de taal van demissionair kabinet duidelijk. Men moet op de winkel passen totdat een nieuw missionair kabinet kan gaan regeren. Wat verdonk doet is gewoon op de winkel passen en de winkel berschermen tegen winkeldieven die o.a. PvdA SP en GL heten.
Wouter Bos verdient een motie van Wantrouwen om ons land op te zadelen met zo'n achterlijke situatie. en dat zitten die linkse partiojen nog niet eens in een regering. Kan je na gaan wat voor enorme teringzooi ze maken als ze wel missionair regeren.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 13 december 2006 om 19:41:
Beetje respectloos om mensen die op hun stemmen zo te noemen, Maar gelukkig zegt dat meer over jou dan over andere mensen

Wouter Boslim

Dit niet dan?? :\
Waarschuw beheerder
donateur
Met je politieke profieltje

Wordt je nou alweer persoonlijk:s??

Waarschuw beheerder
Beetje respectloos om mensen die op hun stemmen zo te noemen, Maar gelukkig zegt dat meer over jou dan over andere mensen

Dat beleid is respectloos, niet ik.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 19:43:
Uitspraak van Thijs1984 op woensdag 13 december 2006 om 19:41:
Wouter Boslim

Dit niet dan??

Hey dat was een quote van iemand anders ik had geqouted niet van mij ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Het heeft te maken met een persoonlijke vete tegen verdonk. En daar walg ik gewoon van.

Als dat zo was dan was er een motie van wantrouwen en geen motie van afkeuring tegen Verdonk gedaan. Hier gaat het meer om het beleid dan om de persoon!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 13 december 2006 om 19:45:
Hey dat was een quote van iemand anders ik had geqouted niet van mij

Weet ik :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 19:44:
Dat beleid is respectloos, niet ik

Je Zei:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 16:58:
Dit is typisch de onwetendheid en naieviteit die mensen zoals verdonk en wilders stemmen geeft. Jullie hebben geen benul wat voor een effect het "schijt hebben" aan de rest van de wereld op lange termijn heef

Beetje dom zo ertegenover te staan tegenover mensen deie toevallig wel op hun hebben gestemd.

En als we het over "schijt hebben" aan de rest van de wereld of europa wilt hebben moet je je maar eens verdiepen in de standpunten van de SP en GL

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Thijs187, please :'(

Gelukkig heeft Wilders ook enorm respect voor onze medemens :respect: hij heeft ook zeker geen medelanders beledigd!

En Verdonk is ook zo'n prima vrouw, mensen die hier een leven hebben opgebouwd, de put in helpen. Hulde voor jouw normen en waardenbesef!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 19:45:
Als dat zo was dan was er een motie van wantrouwen en geen motie van afkeuring tegen Verdonk gedaan. Hier gaat het meer om het beleid dan om de persoon!

dit klopt niet helemaal wat je zegt!?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 19:45:

Het beleid wat een persoon voert.

Het beleid is zowieoz niet "goed "voor linkse partijen, minder immigratie van niet-westerse mensen = geen toename in het aantal mensen wat links stemt. Ze halen daar groei uit. daar is het om te doen. Niet omdat ze mensen zielig vinden. Het zijn krokodillentranen als je het mij vraagt, iig bij veel veel mensen wel die het beleid van die partijen voeren.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 13 december 2006 om 19:46:
Uitspraak van Air op woensdag 13 december 2006 om 16:58:
Dit is typisch de onwetendheid en naieviteit die mensen zoals verdonk en wilders stemmen geeft.

Thijs voor het gemak ff jouw naam boven de quote maar ik reageer ff op Air.

Ik vind niet dat je van onbwetendheid en naiviteit kunt spreken als je op een van deze beide mensen stemt. Zeker niet in het geval van Verdonk wéét ik dat er mensen zijn die haar serieus aanhangen en ook verstand van politiek hebben. Het zijn niet alleen maar de domme simpele lonsdale-wazi-jongeren die op haar stemmen!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 19:48:
dit klopt niet helemaal wat je zegt!?

Motie van afkeuring of wantrouwen
Er zijn twee soorten moties waarmee de Tweede Kamer ernstige kritiek op een bewindspersoon kan verwoorden: de motie van afkeuring en de motie van wantrouwen. Het onderscheid tussen beide soorten is in de praktijk overigens niet altijd even duidelijk.

Een motie van afkeuring veroordeelt beleid van een bewindspersoon (of van het kabinet). De ernst van de verwoorde kritiek kan reden zijn voor ontslagaanvrage.

Met een motie van wantrouwen spreekt de Kamer uit niet langer vertrouwen te hebben in een bewindspersoon of in het kabinet. Zij kunnen niet anders doen dan daaraan consequenties te verbinden en op te stappen. Hierbij geldt de regel dat een bewindspersoon of kabinet het vertrouwen i heeft tot het tegendeel is gebleken. Een motie van vertrouwen kennen we in het Nederlandse staatsbestel niet.

Een motie van afkeuring wordt soms opgevat als een motie van wantrouwen. Dat is afhankelijk van de lading die een bewindspersoon, het kabinet of de Kamer er zelf aan geven. Een bewindspersoon of kabinet kan de vertrouwenskwestie i aan de orde stellen.

Bron: www.parlement.com
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 13 december 2006 om 19:47:
Gelukkig heeft Wilders ook enorm respect voor onze medemens hij heeft ook zeker geen medelanders beledigd

Nee heeft hij niet :nee: leer begrijpen jongen. Kritiek hebben op mensen mag blijkbaar alleen als die mensen niet van een islamitische achtergrond zijn. Je mag zowat alles zeggen van joden en christenen. En dus ook over moslimgroeperingen die zich te conservatief gedragen. Maarja als je het woordje moslim ziet mag er natuurlijk geen kritiek worden gegeven stel je eens voor man :s
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 13 december 2006 om 19:47:
En Verdonk is ook zo'n prima vrouw, mensen die hier een leven hebben opgebouwd, de put in helpen. Hulde voor jouw normen en waardenbesef!

Mensen die al jaren gelden te horen hebben gekregen dat ze üitgeprocedeerd "waren en op die goede gok hier zijn gebleven bedoel je.... eigen risico!!! Kan het op zich wel vinden in je "menselijke aspect" van je mening. Maar de overgrote meerderheod van dit land heeft hier gaan baat bij. Laat staan de aanzuigkracht die ervan uit gaat.
Waarschuw beheerder
Beetje dom zo ertegenover te staan tegenover mensen deie toevallig wel op hun hebben gestemd.

de pot verwijt de ketel, alsof jij zoveel respect toont voor linkse stemmers, of links in het algemeen die jij vaak wegzet als communistisch of slinks.
of je hebt het over wouter boslim of jan MAOrijnissen.

t boeit mij geen fuck dat je dat zegt overgens maar ga dan niet zitten janken als mensen wat over verdonk zeggen of over haar kiezers.

vraag ik je vervolgens om met argumenten te komen zeg je meestal iets inde trend van:

links wil iedereen dom en arm houden en mensen die meer verdienen worden bestolen blabla.

vraag ik je vervolgens dit met standpunten van bijv. de sp te onderbouwen, weet je ineens niks meer te zeggen.

moet je je maar eens verdiepen in de standpunten van de SP en GL

als er 1 iemand niks van de standpunten van linkse partijen weet ben jij het zelf wel zo blijkt wel als je daadwerklijk volhoudt dat links schijt zou hebben aan europa.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op woensdag 13 december 2006 om 19:54:
de pot verwijt de ketel, alsof jij zoveel respect toont voor linkse stemmers, of links in het algemeen die jij vaak wegzet als communistisch of slinks.
of je hebt het over wouter boslim of jan MAOrijnissen

Dan geef ik af op de partijen en niet op de personen die erop stemmen. Dat is een heel groot verschil :jaja:

t boeit mij geen fuck dat je dat zegt overgens maar ga dan niet zitten janken als mensen wat over verdonk zeggen of over haar kiezers.

Over verdonk mag je zeggen wat je wil. Maar beweegredenen van kiezers is een heel ander iets, dat is iets persoonlijk en veel mensen kiezen juist voor bijv verdonk omdat het met haar eens zijn.

links wil iedereen dom en arm houden en mensen die meer verdienen worden bestolen blabla.

vraag ik je vervolgens dit met standpunten van bijv. de sp te onderbouwen, weet je ineens niks meer te zeggen.

Als ik het wel ondebouw is het toch niet waar dus waarom zou ik nog de moeite doen. Het loont toch niet.

als er 1 iemand niks van de standpunten van linkse partijen weet ben jij het zelf wel zo blijkt wel als je daadwerklijk volhoudt dat links schijt zou hebben aan europa.

Toevallig bbeknotten ze wel onze poorten die naar europa leiden en dat zijn o.a. Scheepvaart en luchtvaart. dus ze hebben wel schijt aan Europa

Waarschuw beheerder
donateur

Standpunt :: Europese Grondwet
Op 1 juni 2005 stemde 61,6 procent van de Nederlandse bevolking tijdens een referendum tegen de Europese Grondwet. De SP was tegen de Europese grondwet omdat de EU zich daarmee zou ontwikkelen tot een neoliberale Europese superstaat, met één vlag, één volkslied, één munt, één monetair beleid en met aspiraties voor één buitenlands en defensiebeleid en een leidende rol in de wereldeconomie en wereldpolitiek.

bron: http://www.sp.nl/standpunten/cd_64/standpunt_over_europese_grondwet.html
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 13 december 2006 om 19:52:
Nee heeft hij niet leer begrijpen jongen. Kritiek hebben op mensen mag blijkbaar alleen als die mensen niet van een islamitische achtergrond zijn. Je mag zowat alles zeggen van joden en christenen. En dus ook over moslimgroeperingen die zich te conservatief gedragen. Maarja als je het woordje moslim ziet mag er natuurlijk geen kritiek worden gegeven stel je eens voor man

Ik kan het bloed drinken van genoeg (allochtone) profiteurs. Maar Wilders heeft het heel vaak over MOSLIMS en ISLAM gehad, en hele fatsoenlijke allochtonen (in mijn ogen gewoon Nederlanders, maar okee.. je moet ze natuurlijk wel het idee geven dat ze hier niet horen) waar ik mee in contact kom, voelen zich gekwetst door hem.

Maar jij en al die andere rukkers zullen het vast beter weten..

Mensen die al jaren gelden te horen hebben gekregen dat ze üitgeprocedeerd "waren en op die goede gok hier zijn gebleven bedoel je.... eigen risico!!!

Het gaat mij om het principe dat iemand die de taal spreekt, een goeie opleiding heeft en zich beter gedraagt dan de gemiddelde Nederlandse tiener, zomaar kan zwaaien naar alles wat hij opgebouwd heeft

DAT IS WAANZIN

Maar de overgrote meerderheod van dit land heeft hier gaan baat bij. Laat staan de aanzuigkracht die ervan uit gaat.

Dat zegt meer over hun gelukkig..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 19:58:
Op 1 juni 2005 stemde 61,6 procent van de Nederlandse bevolking tijdens een referendum tegen de Europese Grondwet. De SP was tegen de Europese grondwet omdat de EU zich daarmee zou ontwikkelen tot een neoliberale Europese superstaat, met één vlag, één volkslied, één munt, één monetair beleid en met aspiraties voor één buitenlands en defensiebeleid en een leidende rol in de wereldeconomie en wereldpolitiek.

GL stemde trouwens voor de Europese Grondwet, vriendelijke vriend (f)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 20:00:
GL stemde trouwens voor de Europese Grondwet, vriendelijke vriend

kan wel, heb ik ook niks over gezegd ;)
Waarschuw beheerder

bron: [utl]http://www.sp.nl/standpunten/cd_64/standpunt_over_europese_grondwet.html[/url]

ja dus? dan heb je toch niet direct schijt aan europa als je tegen de grondwet bent?

Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 13 december 2006 om 19:58:
Over verdonk mag je zeggen wat je wil. Maar beweegredenen van kiezers is een heel ander iets, dat is iets persoonlijk en veel mensen kiezen juist voor bijv verdonk omdat het met haar eens zijn.

je geeft het hier zelf al indirect aan.
mensen identificeren zich met haar ook hier op pf. als mensen kritiek op haar hebben voelen die mensen zich ook aangesproken. en omgekeerd geld dat natuurlijk ook voor links.
Als ik het wel ondebouw is het toch niet waar dus waarom zou ik nog de moeite doen. Het loont toch niet.

ik heb het je nog nooit zien doen, je komt meestal niet verder dan wat populistische cliches over links. ik heb je eerlijk gezegd nog nooit kunnen betrappen op een goede onerbouwing met echte linkse standpunten daarin verwerkt.

Toevallig bbeknotten ze wel onze poorten die naar europa leiden en dat zijn o.a. Scheepvaart en luchtvaart. dus ze hebben wel schijt aan Europa

bron?
Waarschuw beheerder
donateur

bron: [utl]http://www.sp.nl/standpunten/cd_64/standpunt_over_europese_grondwet.html[/url]

Tegel;ijke dingen heb ik al vaker aangekaart bij klapkaak maar het helpt niet :nee: en dan komt hij met het verwijt dat ik zogenaamd nooit met onderbouwingen kom.

SP is duidelijk tegen europese ontwikkelingen. Zijn bang voor economische voorspoed. want dan zijn minder mensen arm en dan kan je ook minder mensen een complex aanpraten waardoor ze links gaan stemmen.

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 13 december 2006 om 19:58:
en hele fatsoenlijke allochtonen (in mijn ogen gewoon Nederlanders, maar okee.. je moet ze natuurlijk wel het idee geven dat ze hier niet horen) waar ik mee in contact kom, voelen zich gekwetst door hem

Dan geld hier het principe 'wie de schoen past trekt hem aan"

Wilders laat HEEL ERG DUIDELIJK weten dat hij het op de onfatsoenlijke conservatieve mensen doelt onder de moslims/allochtonen. Blijkbaar voelen ze zich dan aangesproken. Dat hun lange tenen hebben is hun probleem. Niet die jou mij of Geert Wilders. Blijkbaar hebben ze dan toch ïets" onfatsoenlijks waardoor ze zich aangesproken voelen.

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 13 december 2006 om 19:58:
Het gaat mij om het principe dat iemand die de taal spreekt, een goeie opleiding heeft en zich beter gedraagt dan de gemiddelde Nederlandse tiener, zomaar kan zwaaien naar alles wat hij opgebouwd heeft

DAT IS WAANZIN

Dat is geen waanzin maar een bewust risico wat die mensen hebben genomen toen ze hoorden dat ze in pricipe uitgeprocedeert zijn en waarschijnlijk moesten vertrekken. Dat die mensen dan hier blijven is dan op hun vernantwoording. Dat dan nog kinderen erbij nemen in zo'n onzekere situatie is al helemaal belachelijk. Maarja wie ben ik.... Ik zou er dan niet aan beginnen. Zo kweek je alleen maar meer leed, maar misschien is dat ook juist de bedoeling want iedereen vindt die kindjes dan zielig.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op woensdag 13 december 2006 om 20:06:
Uitspraak van Thijs1984 op woensdag 13 december 2006 om 19:58:

bron?

SP en GL hebben tegen de tweede maasvlakte gestemd in de öude"tweede kamer.

Verder moet je zelf maar eens naslaan hoe "positief"men zogenaamd is over de luchtvaart.... nou ik kan je zo al vertellen dat het niet veel soeps is. GL wil schiphol totaal geen extra ruimte meer geven qua vliegbewegingen en de SP denkt er volgens mij min of meer hetzelfde over.

ik heb het je nog nooit zien doen, je komt meestal niet verder dan wat populistische cliches over links. ik heb je eerlijk gezegd nog nooit kunnen betrappen op een goede onerbouwing met echte linkse standpunten daarin verwerkt.

Jij bent toch zo'n wijsneus. Onderbou jij dan eens waarom GL en SP dan WEL goed zijn voor de samenwerking met Europa?
ja dus? dan heb je toch niet direct schijt aan europa als je tegen de grondwet bent?

Zie je wel wat er allemaal staat, daarom argumenteer ik niets bij jou, je leest GVD gewoon niet
les eens goed meneertje klapkaak:

De SP was tegen de Europese grondwet omdat de EU zich daarmee zou ontwikkelen tot een neoliberale Europese superstaat, met één vlag, één volkslied, één munt, één monetair beleid en met aspiraties voor één buitenlands en defensiebeleid en een leidende rol in de wereldeconomie en wereldpolitiek.

De SP is hier duidelijk TEGEN economische groei het staat er GVD gewoon ook staat hier gewoon dat de TEGEN verdere opntwikkelingen van europa is.
Waarschuw beheerder
En over 4 jaar hebben we in nederland weer een begrotings tekort omdat de SP en GL de ballen verstand van geld hebben.

De afgelopen 4 jaar is het helemaal zo slecht nog niet gegaan, maarja nu word alles weer om zeep geholpen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 13 december 2006 om 20:08:
Blijkbaar hebben ze dan toch ïets" onfatsoenlijks waardoor ze zich aangesproken voelen.

%)

Nee hoor knul, dit zijn mensen met gevoel.....en het is leuk dat Wilders de laatste tijd wat genuanceerder is geworden maar daar is ie echt te laat mee..

Ik trek me dat leed van die mensen niet aan hoor, maar het past niet bij ons Nederland

Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 13 december 2006 om 20:08:
Fat is geen waanzin maar een bewust risico wat die mensen hebben genomen toen ze hoorden dat ze in priciepe uitgeprocedeert zijn en waarschijnlijk moesten vertrekken.

Ik ga er niet op in, maar het feit alleen al dat je mensen in onzekerheid laat leven, is mensonwaardig. Verplaats jezelf is in een ander... en probeer me te begrijpen.. WAAROM zou je iemand uitzetten die zijn steentje bijdraagt aan de maatschappij en werkt voor de uitkering van anderen, hier een toekomst heeft opgebouw(voordat ze al het besef hadden dat ze opeens een heel ander leven Zouden Kunnen:S krijgen)??

Man man man wat een treurnis

En ik heb stage gelopen bij de gemeente, elke maand wel dat een beperkt iemand zichzelf in de fik zette of zichzelf verwondde. Kun je je voorstellen wat die mensen ervoor doen om niet terug te hoeven (en ja tuurlijk zitten daar profiteurs tussen, maar gelukkig zijn er ook nog goeie mensen)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van PeterX op woensdag 13 december 2006 om 20:17:
De afgelopen 4 jaar is het helemaal zo slecht nog niet gegaan, maarja nu word alles weer om zeep geholpen.

Voedselbanken horen thuis in Nederland he %)