Partyflock

Forumonderwerp · 919030

Waarschuw beheerder
donateur
Het is nu officieel, Rita Verdonk is minister van Veiligheid en Integratie af. De motie van afkeuring is goedgekeurd door SP, PvdA, Groenlinks, ChristenUnie, PvdDieren en D66.

-edit-

bronnen http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006/12/art000001C71E4679F87D30.html
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article378360.ece/Kamer_steunt_motie_van_afkeuring_tegen_Verdonk
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van luckyBastard13 op woensdag 13 december 2006 om 12:20:
denken we nog even terug aan de Iraanse homo's en de mensen die naar Congo terug moesten?

Er zijn meer landen dan Congo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 12:24:
Er zijn meer landen dan Congo

dus?
Die mensen moesten gewoon terug naar een hele gevaarlijke situatie..
dus je stelling gaat mank..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs1984 op woensdag 13 december 2006 om 12:12:
Een groot gedeelte is op zich toch ook goudzoekers?

bron? feit?

Had je me vraagtekentje ook gezien?
nken we nog even terug aan de Iraanse homo's en de mensen die naar Congo terug moesten?

Dat is "zieligheidspropaganda" om negatieve gevoelens te kweken tegen een streng asielbeleid. Wou wel in gedachten dat de voornaamste groei van macht bij linkse partijen d.m.v. immigratie / immigranten met veel kinderen wordt bereikt. Ze stemmen nagenoeg allemaal links. en dat is wel een feit :jaja:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 12:17:
Waarom zouden we meer tijd en geld besteden aan mensen die uit geprocedeerd zijn?

inderdaad. Dan komt niemand in ons land ten goede, laten we maar geld steken in armoedebestrijding of zorg. Niet in andere "groeipotenties" van linkse partijen die veel geld kosten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van luckyBastard13 op woensdag 13 december 2006 om 12:26:
dus?
Die mensen moesten gewoon terug naar een hele gevaarlijke situatie..
dus je stelling gaat mank..

Lul niet zo dom, er zijn genoeg landen (buiten Nederland om) waar ze naar toe kunnen die niet gevaarlijk zijn.

En ik kwam niet met een stelling, ik kwam met een feit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 13 december 2006 om 12:26:
Had je me vraagtekentje ook gezien?

ja gezien ja... Maar als je zelf op deze manier een discussie voert is het wel een beetje raar dat je dan mijn woorden als zieligheidspropaganda bestempelt.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 12:29:
Lul niet zo dom, er zijn genoeg landen (buiten Nederland om) waar ze naar toe kunnen die niet gevaarlijk zijn.

Dus als het thuisland gevaarlijk is moeten we die mensen maar uitzetten naar een ander land, zolang ze maar niet in Nederland zitten, dat is eigenlijk wat je beweert?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van luckyBastard13 op woensdag 13 december 2006 om 12:34:
Dus als het thuisland gevaarlijk is moeten we die mensen maar uitzetten naar een ander land, zolang ze maar niet in Nederland zitten, dat is eigenlijk wat je beweert?

Goed, je kan lezen (y)

Het maakt me niet uit waar ze naar toe gaan als ze hier maar niet blijven. Zolang ze hier niet zitten is het mijn probleem ook niet. Ik wens ze een goede reis.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 11:20:
+ Nederland moslimstaat
+ Jaloezie belasting
+ Ondernemen word onaantrekkelijk
+ Hoge inkomens gaan over de grens wonen
+ Defensie komt in opstand
+ 65 plussers moeten mee betalen aan wao

Zoiets heet propaganda, angst is een slechte raadgever
Uitspraak van dex op woensdag 13 december 2006 om 09:19:
sla de boeken er op na...
links kabinet = economie naar de klote
rechts kabinet = economie herstellen

Ja leuk oneliners neerzetten.Wie was ook al weer minister van Financiën tijdens Paars?

Trouwens dat generaal pardon gedoe is oud politiek
Pim fortuin wou ook een generaal pardon.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 12:36:
Zolang ze hier niet zitten is het mijn probleem ook niet.

:gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van luckyBastard13 op woensdag 13 december 2006 om 12:34:
ja gezien ja... Maar als je zelf op deze manier een discussie voert is het wel een beetje raar dat je dan mijn woorden als zieligheidspropaganda bestempelt

Ik bestempel jouw woorden niet als zieligheidspropaganda. Dat maakt je er echt zelf van, Ik doelde erop dat dat sort dingen uberhaupt worden gebruikt om "zieligheidspropaganda" de wereld in te helpen zorgelijk. dat is niet jouw fout.

Lees a,j,b, gewoon goed. En het spijt me dat ik dit zeg maar het lijkt wel vaker te gebeuren met mensen die "links-denkend" zijn dat ze dingen die ik of andere "rechtse mensen" zeggen worden verdraaid. Ook hier op pf. Dat vindt ik zijn zachtst gezegd heel erg vervelend. Lees gewoon goed om misverstanden te voorkomen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van No-nonsens op woensdag 13 december 2006 om 12:36:

Dit zijn feiten.

1. Het zijn andere tijden nu
2. Pim had goede ideeën maar dat wil niet zeggen dat hij op alle punten gelijk had

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 12:17:
Wanneer men uit geprocedeerd is, is er geen gegronde reden om deze persoon niet uit te zetten. In deze fase is men voorbij het 'hoger beroep'.

Als de nieuwe wetgeving wordt nageleefd wel ja. En dat gebeurt ook al voor de gevallen van na 2001. De uitzettingen gaan over de groep van voor 2001. Daar ligt een grij gebied.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 12:29:
er zijn genoeg landen (buiten Nederland om) waar ze naar toe kunnen die niet gevaarlijk zijn.

hier ben ik het meer dan eens met je. De tendens is ook al dat het die kant op gaat. Zelfs in eigen regio worden mensen soms al opgevangen en daar ben ik ook groot voorstander van. Dus niet vluchten naar het rijke westen maar naar veilig lokaal gebied.
Waarschuw beheerder
donateur

Wie zegt dan dat iraanse homo vermoord wordt als hij terug wordt gestuurd?

Angst is een slechte raadgever.
Ja leuk oneliners neerzetten.Wie was ook al weer minister van Financiën tijdens Paars?

En wies was de grootste partij bij paars, en wie dicteerde dus een groot gedeelte van het beleid......
Trouwens dat generaal pardon gedoe is oud politiek

En ik niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 12:36:
Zolang ze hier niet zitten is het mijn probleem ook niet.

Wanneer is het wel jouw probleem dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 13 december 2006 om 12:40:

Je bent neem ik aan wel zo wereldwijs dat je weet hoe het beleid van Iran is. Die mensen zijn daar hun leven niet zeker als 'men' weet dat ze homoseksueel zijn.

Verdonk zelf heeft daarover gezegt dat ze in Iran maar wat minder hun sexuele geaardheid moesten uitdragen...
Leuk leven joh
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 12:39:
Dit zijn feiten.

aanname

het is algemeen bekend dat daar de doodstraf opstaat. als hij terug zou worden gestuurd kregen men daar lucht van net als een paar asielzoekers die op de vliegtuig werden gezet naar afrika en bij aankomst werden meegenomen en vermoord, foutje ind
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En wies was de grootste partij bij paars, en wie dicteerde dus een groot gedeelte van het beleid......

Gedeelte ja, uiteindelijk doen ze het samen
Waarschuw beheerder
Word ze nu ook uit het land gezet ???

:cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van luckyBastard13 op woensdag 13 december 2006 om 12:45:
Je bent neem ik aan wel zo wereldwijs dat je weet hoe het beleid van Iran is. Die mensen zijn daar hun leven niet zeker als 'men' weet dat ze homoseksueel zijn.

Toch wel vreemd dan ook juist mensen van de linkse zijde zeggen dat het allemaal maar overdreven wordt door "onze" media :s

Het beleid in Iran is niet echt soepeltjes nee. Maar ze hebben het "homosexueel zijn" daar zowat uitgevonden. dus ik zowel voors of tegens verzinnen om zo'n persoon hier terug te sturen. Dus voor alsnog geld hier ook: angst is een slechte raadgever....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van No-nonsens op woensdag 13 december 2006 om 12:49:
Uitspraak van Thijs1984 op woensdag 13 december 2006 om 12:40:

Gedeelte ja, uiteindelijk doen ze het samen

inderdaad. Dat zal ik ook niet ontkennen. Maar als de VVD het met rechtse partijen of alleen zou regeren hadden ze het wel anders gedaan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 12:41:
Wanneer is het wel jouw probleem dan?

Als men uitgeprocedeerden nog langer in Nederland blijft houden. Nogmaals, ze zijn notabene uitgeprocedeerd. Op die manier geef je die mensen valse hoop, en trekt het meer mensen aan die in Nederland goud komen zoeken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 13 december 2006 om 10:53:
De minister negeert de motie niet, deze is wettelijk gezien onuitvoerbaar

Dat doet ze wel, door te roepen dat ze diezelfde avond nog zal doorgaan met het uitvoeren van haar beleid. Als ze slim is zou ze zeggen dat ze het uitzetten opschort tot het nieuwe kabinet is geinstalleerd. Maar nee, pissebed Verdonk wil nog even snel voordat haar laatste dag als minister voorbij is, een stel asielzoekers over de grens zetten.

Nogmaals: Verdonk heeft geen uitzettingsplicht. Ze hoeft niks te doen, maar de bevoegdheid om iets te doen heeft ze wel. Waarom dus niet even gewoon NIKS doen tot duidelijk wordt wat Nederland wil met dit generaal pardon. Dat is het enige wat ik zeg.

En leg mij even uit hoe het niet uitzetten van asielzoekers onuitvoerbaar is? Dat is in sommige gevallen al 10 - 15 jaar geen probleem, dus waarom nu ineens wel?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 11:38:
De minister negeert de motie niet, deze is wettelijk gezien onuitvoerbaar.

Zegt ze, maar dat is niet waar. Ze is bevoegd uitgeprocedeerde asielzoekers die een vertrekplicht hebben uit te zetten. Lees goed: BEVOEGD en niet VERPLICHT. Ze maakt er nu zelf van dat zij uitgeprocedeerde asielzoekers moet uitzetten. Maar dat is dus niet waar en dus een lacune in de wet.

Precies

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 13 december 2006 om 12:52:
Maar als de VVD het met rechtse partijen of alleen zou regeren hadden ze het wel anders gedaan.

Helaas hebben we geen eenpartijenstelsel hier. :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 12:56:
Maar nee, pissebed Verdonk wil nog even snel voordat haar laatste dag als minister voorbij is, een stel asielzoekers over de grens zetten

Dat heet gewoon het beleid uitvoeren waar ze al jaren voor stond. Het Demissionaire kabinet moet op de "winkel" passen en dus worden er geen hele grote wizjigingen doorgevoerd. Verdonk bewaakt de winkel gewoon tegen brutale winkeldieven zoals PvdA, SP en GL die alleen hun gram willen halen voordat er een nieuw kabinet komt die mogelijk negatief tegenover een pardon staat. Verdonk doet het juist goed. Ik hoop dat dadelijk de voltallige ministerraad zegt dat het niet uitvoerbaar is. dan is de kous gelukkig af. en an kan een nieuw kabineteen besluit nemen.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 12:56:
wat Nederland wil met dit generaal pardon. Dat is het enige wat ik zeg.

Volgens mij niet als veel mensen de feiten weten. Ook veel linkse stemmers die ik ken hebben duidelijk hun bedenkingen bij het pardon en vooral de manier hoe men het nu tussen neus en lippen door , door de strot heen willen drukken.

Artiest Necrid
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 13 december 2006 om 13:03:
Volgens mij niet als veel mensen de feiten weten. Ook veel linkse stemmers die ik ken hebben duidelijk hun bedenkingen bij het pardon en vooral de manier hoe men het nu tussen neus en lippen door , door de strot heen willen drukken.

Daarom is deze ontwikkeling ook alleen maar gunstig voor de volgende verkiezingen die binnenkort wel zullen komen :yes:

Ze waren er wel heel snel bij om hun nieuw verworven meerderheidpositie in de kamer te misbruiken. En dit zal hun eigen achterban ook niet zijn ontgaan.
Dergelijke belangrijke wijzigingen bewaar je gewoon voor als er een nieuw kabinet is gevormd. Punt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 13:29:
Daarom is deze ontwikkeling ook alleen maar gunstig voor de volgende verkiezingen die binnenkort wel zullen komen

Dat is wel zo :jaja: mensen die ken die nu SP hebben gestemd hebben al gezegd dat ze dat de volgende keer waarschijnlijk niet zullen doen.

Ze waren er wel heel snel bij om hun nieuw verworven meerderheidpositie in de kamer te misbruiken. En dit zal hun eigen achterban ook niet zijn ontgaan.

Ze zijn alleen maar bezig met hun anti-verdonk belang, niet met het landsbelang.

Dergelijke belangrijke wijzigingen bewaar je gewoon voor als er een nieuw kabinet is gevormd. Punt

inderdaad :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 13 december 2006 om 13:34:
Ze zijn alleen maar bezig met hun anti-verdonk belang, niet met het landsbelang.

Dat vond ik ook zo walgelijk van van de verkiezingscampagne van de PVDA. Die Albayrak en Bos die om de haverklap opriepen tegen een "Verdonk-Balkende" kabinet.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 13 december 2006 om 13:03:

Even weer een leuke gedachtensprong (ja ik kom wel eens buiten en dan heb ik weer geniale ingevingen)..

Het lijkt wel of rechts meer aandacht heeft voor feiten en links ook voor de psycho-sociale aspecten.

Zo, mensen..HOKJES!! :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 13:39:
Zo, mensen..HOKJES!!

Mensen denken nou eenmaal in hokjes. Denk maar eens aan het bekende vaasjes experiment.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 14:36:
Mensen denken nou eenmaal in hokjes

mee eens, maar je moet ook bereid (kunnen) zijn buiten die hokjes te kijken, of je ten minste te realiseren dat het slechts een generalisatie is.

Waarschuw beheerder
Verdonk werd gisteren gevraagd : Stopt U met het u­itzetten van imigranten ?
Verdonk`s antwoord was­ glashelder : Nee , ik stop daar niet mee .

---­--------------------------------------------------­------
Ik snap niet waarom ze haar weg willen heb­ben ,
Dan kan het " nieuwe " kabinet wel z`n wet­ hebben aangenomen dat er zolang tot er geen *Vast­* kabinet is geen imigranten uit gezet worden mr w­aarom niet ?

Waarschuw beheerder
Ik ben niet echt voor het uitzetten van mensen die al een aantal jaar in nederland wonen en al een redelijk sociaal leven hebben opgebouwd maar ja ze waren al uitgeprocedureerd, wellicht al lang voordat ze een leven hier in nederland hadden opgebouwd. Nou ben ik niet de flauwste: Laat alle uitgeprocedureerde asielzoekers een test afleggen.

1. spreekt de persoon in kwestie goed nederlands? (schrijven is nog tot daar en toe want dat kunnen de meeste autochtonen waaronder ikzelf ook niet)
2. Is de persoon in kwestie tijdens zijn verblijf in aanraking geweest met justitie? zo ja, dan geen pardon!!!
3. voor de extremisten onder ons (hoeft van mijzelf ook niet want wederom er zijn genoeg uitkering trekkers onder de autochtonen)heeft de persoon in kwestie een baan.

Als alle asielzoekers aan de boven gestelde normen voldoen, dan zie ik geen probleem dat ze kunnen blijven. Hopelijk dat de nieuwe wetgeving betreft het vreemdelingen beleid ervoor zorgt dat dergelijke situaties niet meer kunnen voorkomen....

Waarschuw beheerder
wordt ziek van die linkse partijen, maken heel ons land kapot:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 16:01:
wordt ziek van die linkse partijen, maken heel ons land kapot

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 11:47:
Precies, ten koste van het land. Nou, ik ga mooi over de grens wonen als links aan de macht komt. Ik ga toch gvd geen 72% belasting betalen

wordt ziek van die linkse partijen, maken heel ons land kapot

:yes:
Rita wegsturen, stelletje :@

Waarschuw beheerder
Eindelijk 1 die daad bij woord voegt , moet ze weg.
Den Haag spoort echt niet .
Waarschuw beheerder
ordt ziek van die linkse partijen, maken heel ons land kapot:S

beterschap !

Waarschuw beheerder
kabinet moet nu gewoon boeltje pakken en gaan. zoeken het maar uit wie het land wil besturen.

zonnebril op en een cruise pakken naar waar het mooi weer is.

tegen SP en de rest van links zeggen kijk hier dit is nederland, succes ermee, jullie weten toch alles beter, bel ons maar als het weer goed gaat.

wordt een lange vakantie dan(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 13 december 2006 om 13:34:
Dat is wel zo mensen die ken die nu SP hebben gestemd hebben al gezegd dat ze dat de volgende keer waarschijnlijk niet zullen doen.

Dat waren dus mensen die het niet eens met de standpunten zijn maar toch op die partij stemden??
Niet erg slim. Stem dan op een partij waar je je eigen in kan vinden qua visie en beleid.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 14:36:
Mensen denken nou eenmaal in hokjes. Denk maar eens aan het bekende vaasjes experiment.

Zo makkelijk om ergens van uit te gaan met het idee dat iets nou eenmaal zo is, terwijl je jezelf kan aanleren om juist niet in hokjes te gaan denken. Zelfontplooiing.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hele goeie zaak. Iemand die mensen uitzet alsof het nummertjes zijn is Nederland onwaardig :jaja:
Waarschuw beheerder
pfff, schiet niet op zo he :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 14:55:
Verdonk werd gisteren gevraagd : Stopt U met het u­itzetten van imigranten ?
Verdonk`s antwoord was­ glashelder : Nee , ik stop daar niet mee .

Tja, op een gesloten vraag is het toch logisch dat je een "ja" of "nee" als antwoord krijgt ;-)

Uitspraak van Decibel op woensdag 13 december 2006 om 16:22:
Zo makkelijk om ergens van uit te gaan met het idee dat iets nou eenmaal zo is, terwijl je jezelf kan aanleren om juist niet in hokjes te gaan denken.

Ik geef alleen maar aan dat de mens van nature zo in elkaar zit.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 16:48:

:looser:

'De mens' laat me niet lachen. Iedereen met een fatsoenlijke opvoeding lacht je nu keihard uit!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Decibel op woensdag 13 december 2006 om 16:22:
Dat waren dus mensen die het niet eens met de standpunten zijn maar toch op die partij stemden??
Niet erg slim. Stem dan op een partij waar je je eigen in kan vinden qua visie en beleid.

Vooral de mensen die zich mee lieten slepen door de mooie praatjes en goede uitstraling (dat dan weer wel) van Marijnissen denk ik, maar die geen idee hadden wat de SP eigen voor partij is. Je kent ze wel. Mensen die op een persoon stemmen, en niet op een partij.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 13 december 2006 om 16:51:
'De mens' laat me niet lachen. Iedereen met een fatsoenlijke opvoeding lacht je nu keihard uit!

En iedereen die een beetje psychologie gehad heeft lacht jou nu uit, zoals gewoonlijk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 16:48:

Beschaving is dat mensen juist hun primitieve drang(en) beheersen. Omdat jij in hokjes denkt, en de meesten TV slaven, wil niet zeggen dat iedereen dat doet of dat verdonk in het recht staat dat te doen.

en trekt het meer mensen aan die in Nederland goud komen zoeken.

Waarom doen we hier in nederland net alsof het goud (geluk) zoeken iets fouts is. Terwijl ons kapitalistische systeem juist op bezit gebaseerd is.

Het maakt me niet uit waar ze naar toe gaan als ze hier maar niet blijven. Zolang ze hier niet zitten is het mijn probleem ook niet. Ik wens ze een goede reis.

Dit is typisch de onwetendheid en naieviteit die mensen zoals verdonk en wilders stemmen geeft. Jullie hebben geen benul wat voor een effect het "schijt hebben" aan de rest van de wereld op lange termijn heeft. Laat staan dat je een hoop nederlandse burgers afschilderd als 2e rangs burgers.
Idd, daar komt die turk vandaan die jou op straat naar extreem rechts geschreeuwd heeft, oid.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 16:13:
Rita wegsturen, stelletje

rita de kamer uitzetten, zou ik zo zeggen, dat snapt ze beter.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 16:56:
En iedereen die een beetje psychologie gehad heeft lacht jou nu uit, zoals gewoonlijk.

Gelukkig interesseert me dat geen zak. Ik laat mensen in hun waarde en geniet van het leven. Succes met je missie tegen het kwaad!
Waarschuw beheerder
Als links aan de macht komt dan doen ze maar met hun generaal pardon.....maar zolang het kabinet demissionair is worden er geen grote beslissingen genomen.KLAAR!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 16:58:
Beschaving is dat mensen juist hun primitieve drang(en) beheersen. Omdat jij in hokjes denkt, en de meesten TV slaven, wil niet zeggen dat iedereen dat doet of dat verdonk in het recht staat dat te doen.

Lees eerst eens goed voor je een reactie geeft.

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 13 december 2006 om 16:59:
Gelukkig interesseert me dat geen zak. Ik laat mensen in hun waarde en geniet van het leven. Succes met je missie tegen het kwaad!

'Het kwaad'? Leg mij geen woorden in de mond. Dit zijn jouw woorden.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van an[n]o73niem op woensdag 13 december 2006 om 16:59:
Als links aan de macht komt dan doen ze maar met hun generaal pardon.....maar zolang het kabinet demissionair is worden er geen grote beslissingen genomen.KLAAR!

inderdaad, de kamer wist gewoon van te vore toen ze die eerste motie indienden om het stopzetten van uitzetten te eisen dat dit er ging van komen. Toen zei Rita nog, ok dan maar vinden ze het heel gek dat ze dat nu niet meer doet.

Het is in prncipe een eis tot generaal pardon want stopzetting van uitzetting tot het nieuwe kabinet is geïnstalleerd is wachten tot het nieuwe (linkse) kabinet wel aan die eis zal voldoen.