| Betreft: | evenement: Masters of Hardcore, zaterdag 6 maart 2010 om 22:00 evenement: Masters of Hardcore, zaterdag 6 november 2010 om 21:00 |
Uitspraak van Mind Corruptor op zondag 1 november 2009 om 14:48:Die mening deel ik! Weinig inhoud die track.
hij heeft sowieso betere producties.... mijn idee hiervan is dat dit even
snel in elkaar geflanst is puur voor het geld en zonder gevoel.
maar op het feest klonk et wel even lekker, maar als je et nu weer luistert
vind ik et niet een erg sterke track
Uitspraak van Mind Corruptor op zondag 1 november 2009 om 14:48:Die mening deel ik! Weinig inhoud die track
idd ja
Uitspraak van mr turner 3th op zaterdag 9 januari 2010 om 12:46:angerfist en outblast
verwacht ik ook eigenlijk
Uitspraak van [SBC] Da Highlandz15 jaar MoH dan moeten Bass D en King Matthew 'm maken natuurlijkop zaterdag 9 januari 2010 om 18:48:
idd
amnesys en mad dog mogen wel eens een athempje maken 
Uitspraak van [SBC] Da Highlandz15 jaar MoH dan moeten Bass D en King Matthew 'm maken natuurlijkop zaterdag 9 januari 2010 om 18:48:
Inderdaad!
Uitspraak van [SBC] Da Highlandzop zaterdag 9 januari 2010 om 18:48:
15 jaar MoH dan moeten Bass D en King Matthew 'm maken natuurlijk
Zoals het hoort!
Hun waren wel vanaf begin af aan erbij
http://www.youtube.com/watch?v=pcY4bGynP-k
laatste aanpassing
Uitspraak van Massive Devastation! op maandag 18 januari 2010 om 01:47:Uitspraak van [SBC] Da Highlandz op zaterdag 9 januari 2010 om 18:48:
15 jaar MoH dan moeten Bass D en King Matthew 'm maken natuurlijk
Zoals het hoort!
Hun waren wel vanaf begin af aan erbij
Zoou een goed idee zijn idd
PProlaxx& outrage.. maar die staan geloof ik niet eens in de line jp
Maar die heren moeten echt zo'n kans krijgen
Staan in de line-up, maar zitten nog bij Mid-Town, dus dat word volgens mij lastig..
Maar ik zou niet erg vinden als zij een anthem mogen maken.. Die 2 jongens rocken zeker..
Uitspraak van mr turner 3th op maandag 18 januari 2010 om 21:33:Zoou een goed idee zijn idd
Hoor je ook niets meer van, dus als het anthem een beetje meezit maken ze nog leuke comeback ook, maar ik begreep dat het privé minder ging bij Baas D
Ikzelf hoop op iemand als Anime, weet alleen niet of die bij MOH Bookings/records zit uit mijn hoofd..
laatste aanpassing
Uitspraak van DarkElement op maandag 18 januari 2010 om 22:32:Ikzelf hoop op iemand als Anime, weet alleen niet of die bij MOH Bookings/records zit uit mijn hoofd..
Traxtorm toch?
Uitspraak van mr turner 3th op dinsdag 19 januari 2010 om 20:36:Maar ik hoop nog steeds op bass-d of vince
ik hoop dat ze 5 anthems maken, voor elke zaal 1 dat zou et beste zijn
denk ik... en dat op een plaat uitbrengen, zo is er voor ieder wat wils denk ik
Outblast en Angerfist maken de Anthem:
The passion the ANGER a true state of mind.
BLASTING your senses submission defined.
Rumble & chaos you have no choice.
Unleashing mayhem this is our VOICE!
laatste aanpassing
Uitspraak van The Insurgent op donderdag 21 januari 2010 om 23:09:Outblast en Angerfist maken de Anthem:
Hoe ben je hier achtergekomen?
Uitspraak van The Insurgent op donderdag 21 januari 2010 om 23:09:The passion the ANGER a true state of mind.
Ja en?
Brong:
Uitspraak van mr turner 3th op vrijdag 22 januari 2010 om 11:43:Ja en?
Brong:
twitter van outblas
lees het zelf ook net
http://twitter.com/Outblast
Uitspraak van Massive Devastation! op vrijdag 22 januari 2010 om 00:20:Hoe ben je hier achtergekomen?
Uitspraak van mr turner 3th op vrijdag 22 januari 2010 om 11:43:Brong:
Twitter van outblast (klink op outblast in vorige bericht)
hij draait live samen met Angerfist, dus lijkt mij dan vrij logisch als ze samen de anthem maken...
Uitspraak van The Insurgent op vrijdag 22 januari 2010 om 15:48:hij draait live samen met Angerfist, dus lijkt mij dan vrij logisch als ze samen de anthem maken...
ik weet wel bijna zkr
Uitspraak van The Insurgent op vrijdag 22 januari 2010 om 15:48:Twitter van outblast (klink op outblast in vorige bericht)
hij draait live samen met Angerfist, dus lijkt mij dan vrij logisch als ze samen de anthem maken...
Uitspraak van mr turner 3th op zaterdag 9 januari 2010 om 12:46:Het zit er weer dik in denk ik, dat het door angerfist en outblast word gemaakt..,
verwacht ik ook eigenlijk
was ook wel te voorspellen eigenlijk
Damn, die goede Mainstream sound, wat mis ik die!!!
Uitspraak van The Insurgent op dinsdag 26 januari 2010 om 20:31:Outblast, Angerfist & MC Tha Watcher - The Voice of Mayhem
alleen jmmr dat outblast eraan meedoet
ik denk als angerfist alleen met die mc was gaan producen dat de anthem beter zou worden maja ik heb nog niks gehoort dusja
ma heb wel zo vermoeden dat outblast het weer gaat verneuken met die anthem
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 januari 2010 om 17:31:alleen jmmr dat outblast eraan meedoet
ik denk als angerfist alleen met die mc was gaan producen dat de anthem beter zou worden maja ik heb nog niks gehoort dusja
ma heb wel zo vermoeden dat outblast het weer gaat verneuken met die anthem
Niet te vroeg oordelen.
Wie weet wordt het wel zo'n geslaagde anthem dat de grote menigte er van op zijn kop zal staan.
Ik denk dat het wel een succesvolle combinatie is.
Hoor het nr maar van Outblast & Angerfist - Delusion.
laatste aanpassing

![[SBC] Da Highlandz :[](/images/user/4771_2485722.jpg)

![[T.H.O.T] Landgraaf-Eikske:cheer:](/images/user/1116604_2970596.jpg)