| Betreft: | evenement: Masters of Hardcore, zaterdag 6 maart 2010 om 22:00 evenement: Masters of Hardcore, zaterdag 6 november 2010 om 21:00 |
Uitspraak van Xipe Totec op dinsdag 12 december 2006 om 20:24:Ik heb een donkerbruin vermoeden dat ze dit al wel vaker gedaan hebben
ze niet, zij wel
Uitspraak van Foltergeist op dinsdag 12 december 2006 om 23:24:Re-Style maar weer, was het mooiste van de anthems
maar ik denk, javi boss.
igg. het achtergrond geluidje van de trailer komt er in terug.
Uitspraak van Govert Kreuk op dinsdag 12 december 2006 om 23:20:mark n
Zou nie gek zijn nee Of The Dj Producer ofzo
gebeurd dnek toch niet.. dan zou het wel een vette anthem worden. maar het zal wel een mainstream hardcore nummer worden helaasss.. mar die anthem boeit me niej veel.
maar ik denk, javi boss.
igg. het achtergrond geluidje van de trailer komt er in terug.
Zou wel jammer zijn, echt een topproducer is het niet, ben alleen helemaal wild van No Way Out, maar ben bang dat DJ D daar de overhand in heeft gehad
Uitspraak van Foltergeist op woensdag 13 december 2006 om 11:29:ben alleen helemaal wild van No Way Out, maar ben bang dat DJ D daar de overhand in heeft gehad
Denk dat B2 van de vinyl in handen is geweest van Javi
d-drive&kasparov
maar die zijn niet bekend genoeg voor moh
Hoe zou het anders ook
Uitspraak van 8-bit Kid™ op woensdag 13 december 2006 om 15:35:Angerfist
haha, meent hij ook echt niej... gelukkig staat deze gewoon in de main waar ik toch niet kom
komt eigenlijk best veel voor dat artiesten bij meerdere labels zitte..
volgens mij ook
tommyknocker zit bij
Masters of Hardcore
Offensive Records
Traxtorm Records
UHM records
alleen sonic solution staat er niet bij dus die komt er dan vast ook nog bij
komt eigenlijk best veel voor dat artiesten bij meerdere labels zitte..
volgens mij ook
tommyknocker zit bij
Masters of Hardcore
Offensive Records
Traxtorm Records
UHM records
hij heeft gewoon een open contract of helemaal geen, zodat die kan uitbrengen waar hij zelf wil, zonder eerst toestemming te moeten vragen van zijn eigen maatschappij
Catscan is ook zo begonnen, die bracht nog wel eens wat bij Samurai uit of bij TD Records of D-Boy
Uitspraak van actief op vrijdag 15 december 2006 om 00:19:hij heeft gewoon een open contract of helemaal geen, zodat die kan uitbrengen waar hij zelf wil, zonder eerst toestemming te moeten vragen van zijn eigen maatschappij
Catscan is ook zo begonnen, die bracht nog wel eens wat bij Samurai uit of bij TD Records of D-Boy
Tommyknocker produceert gewoon voor Traxtorm, hij heeft alleen Offensive daarbij staan omdat hij een samenwerking met Paul op dat label heeft uitgebracht, en bij UHM omdat hij het anthem Nocturnal Rituals heeft gemaakt en hij daar ongeveer resident is. Verder heb ik geen idee waarom hij bij Masters staat, maar die lijst bij Masters is zo lang dat ik vermoed dat iedereen die op een MOH-Cd heeft gestaan er ongeveer op staat
Hij staat bij MOH omdat ie bij MOH Bookings zit, voor z'n Nederlandse bookings
Daarom staat ie ook op zo ongeveer elk MOH/AoD feest.
En inderdaad, de enige uitstapjes die hij van Traxtorm heeft gemaakt zijn: 2 anthems (beide voor Raving Nightmare) en hier en daar wat samenwerkingen.
Maar ik zie hem echt geen anthem voor MOH maken
En inderdaad, de enige uitstapjes die hij van Traxtorm heeft gemaakt zijn: 2 anthems (beide voor Raving Nightmare) en hier en daar wat samenwerkingen.
Maar ik zie hem echt geen anthem voor MOH maken
Uitspraak van Foltergeist op woensdag 13 december 2006 om 15:13:dat vind ik dan de minste van de plaat
Javi Boss, Produceert soms wel lekkere shit hoor
Uitspraak van Foltergeist op vrijdag 15 december 2006 om 02:10:waarvan er zelfs 1 nog op Traxtorm is uitgebracht (The Prophecy Unfolds)
Inderdaad ja