| Betreft: | evenement: Technoboy, zaterdag 9 december 2006 om 22:00 |
ge wel dig
90% van de bezoekers rijdt het silverdome eerst voorbij
wat een super feest en wat stond het geluid hard,technoboy begon gewoon meteen met rammen, dat was een verrassing want we verwachte eerst early hardstyle, maar nee nix bam rammen, tatanka was meesterlijk, maar toen jezus christus wat waren de prophet dana en technoboy aan het doen??????? na tatanka keihard rammen komen hun aan met gouwe ouwe vet zacht leek eerder club dana is afgeschreven en prophet krijg nog een kans echt drama, hele zaal stond stil tribunes stroomde vol, dan gaaat er toch een bel rinkelen tsjonge jonge, toen de suprise act, er was veel over te doen geweest ook hier op pf, iedereen hoopte op zatox en activator maar het waren ruthless en darkraver op zich wel grappig en lekker hard, toen technoboy weer lekker hard door draaien en ja toen toch nog zatox en activator met ieder een nummertje FANTASTISCH wat een dj's en ze kregen dan ook warm welkom en ze bewezen weer waarom dit mijn favorieten zijn.
TOP FEEST jammer van die 1,5 uur bagger muziek van ons trio
In het begin moest het publiek nog een beetje loskomen leek 't maar op het einde had ik 't gevoel alsof ik met iedereen vrienden geworden was Wat een sfeer zeg, alleen maar lachende gezichten.
Heb wel opvallend veel mensen over hun nek zien gaan. Was echt niet normaal. Keek op een gegeven moment iemand aan gaat ie over zijn nek. Als je niet om kan gaan met drank of drugs blijf er dan gewoon vanaf.
Ondanks mijn ontstoken voet, heel de nacht (en ochtend) staan :bounce: - en!!!!
Ja en mij terug sms-en ho maar!
Heb iedereen gezien behalve jou!
Waar had jij je verstopt dan man?
Haha onmogelijk hoe ik over jou heb heengekeken hoor!
hoe was onze grootste kleinste vriend villain?
Verder zegt iedereen dat het stil viel tijdens Dana en The Prophet maar dat heb ik niet eens gemerkt Ik heb toen wel veel ouwe plaatjes gehoord en vond dat juist wel effe lekker, effe wat minder gas erop.
Heb een beetje gependeld tussen de VIP en de Bar aan de rechtse kant van de hal (vanaf het podium gezien) et toi?
En ik snap er geen reet van, heb je toch echt gesmst maar heb meer mensen gesmst van wie ik niks heb teruggehoord
Dus of ik heb naar de verkeerde mensen berichten zitten sturen met mn zat hoofd
of ze zijn niet aangekomen
of jullie zijn allemaal gek!
We doen 't op QrimeTime wel over
En dan nog effe over The Prophet en Dana:
Iedereen kan wel zeggen dat 't bagger was
dat ze gewoon deden wat er van ze gevraagd werd en hoe TBY het zelf wilde zien.
ge wel dig
Wat een heerlijk feest, 100 % vermaakt
Alle vriendjes en vriendinnetjes...bedankt voor jullie gezelschap. Het was weer gezellig.
hoe was onze grootste kleinste vriend villain? en what about ruffian?
The Prophet en Dana
ben echt met veel pijn en moeite overgehaald
Alleen dana had thuis mogen blijven...
In het begin moest het publiek nog een beetje loskomen leek 't maar op het einde had ik 't gevoel alsof ik met iedereen vrienden geworden was Wat een sfeer zeg, alleen maar lachende gezichten
Maar goed, ik ging weg geloof ik, sorry ik heb een beteje last van teveel energie lately. Unbelievable hoeveel vette feesten ik dit jaar gehad heb, 2006 was echt een toppartyjaar. En dat na al die jaren zeg, het wordt alleen maar gaver en gaver!
Helaas was ik te laat voor de PF-meeting, was pas om half 1 binnen (trein gemist , aansluitingen gemist) dus dat is wel kut.
Stonden we daar met zn 4en.. Jacqueline, Steven, Chris en ik.. Vette meeting
Juist goed dat Dana en Prophet early draaiden.
hoe was onze grootste kleinste vriend villain?
1 klein minpuntje dat Silverdome vanaf de snelweg niet staat aangegeven. 90% van de bezoekers rijdt het silverdome eerst voorbij!
Foto's staan al op PartyFlock
Goed zo Gary-San
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Gek.......precies zoals ik verwachtte en voorspeld had.........(voor mij persoonlijk) HET FEEST VAN HET JAAR!!!!!!!
Was echt super
Hier wat filmpjes (kwaliteit is niet echt super):
Hier wat filmpjes (kwaliteit is niet echt super):
Hier nog 1
Die plaat!
heb je er nog meer?
Hier nog 1
(Sorry dat ie een beetje beweegt,kon moeilijk stil blijven staan )laatste aanpassing 10 december 2006 20:20
Daarna zowat niet meer gezien
Veel dingen gingen aan me voorbij
Qrimetime weer he
Hehe nou ik had het bijna niet meer toen ze tatanka zn remix van Low Frequenced Base erop gooide..
'Daar hebbie hem weer met zn Atmosfear '
Mooie repo gemaakt Marv?
Alleen ik snap niet waarom Activator en Zatox zo laat kwamen
Kweetnie of je het herrinert, maar jou had ik aangesproken
Wist jij dan dat ze uberhaupt kwamen?? Ik niet en volgens mij niemand
geen chago iemand of opstootje gezien . Zo hoort het
maar vond het raar dat je nie op die ene tribune kon..
en vond er nie echt een sfeer zitten..
Kga slapen feestmensjes! Dromen over dit gouden nachtje
Uitspraak van RickyBravo op zondag 10 december 2006 om 22:15:
Alleen ik snap niet waarom Activator en Zatox zo laat kwamen
Wist jij dan dat ze uberhaupt kwamen?? Ik niet en volgens mij niemand
Ging erg lekker, maar blijf tochvan mening dat technoboy niet genoeg heeft om een hele avond te vullen.
Dit omdat het niet helemaal goed/netjes werd afgesloten.
B2S denkt daar blijkbaar ook zo over, hoe komen ze anders op het idee Ruthless en Darkraver er bij te zetten.
het idee Ruthless en Darkraver er bij te zetten
Nu ben ik vooral euh....doof
Steven, Chris en Cindy.. leuk jullie te hebben gezien!
En het was ook dik gezellig met Bianca en Wen rechts voorin
kon het eerste uur niet eens in slaap komen omdat ik de hele nacht zat te "replayen" in mijn hoofd
Heel erg gezellig! Ben ook erg behulpzaam bij het maken van sms-jes
ach, ik vond het wel leuk je te zien hoor
Denk dat ik Wendy toch liever vind
té kut dat het voorbij is
aangezien dit voorlopig niet meer zal gebeuren..
Dat had dan zeker meer te maken met dat
Aan het einde zei Ruffian See you next year
En het was niet leuk om mij te zien?
Heel erg gezellig! Ben ook erg behulpzaam bij het maken van sms-jes.
ja er zat geen sfeer nou ben op meer feesten geweest maar hier vond ik echt geen sfeer zitten...
oeps, heb je me door
Omdat hij geen B2S feestjes meer doet dit jaar?
Of wellicht omdat TB volgend jaar wel weer op een feest draait waar Ruffian MC is
Jou heb ik al genoeg gezien
Die andere niet zo vaak
Oh dan had je mij ook wel kunnen helpen, mij lukte het niet zo
Je was gewoon zo ver heen dat je me niet herkende. Of niet herinnerde.
Ghehe geloof niet dat Steven erg opschoot met mijn hulp.
aahahahah ja jo behalve jij dan maar die andere wouden wel al naar huis hahahahahah..
die andere wilden wel
Ik hoop omdat Ruffian de komende 12 maanden geen boekingen meer heeft
Bewust denk ik
Ehhm nee...
Op Qrimetime flik je me dat niet meer hoor, dan heb ik van mezelf al moeite genoeg denk ik
Jij moet even gaan dimmen.
Dan ben ik er niet.
Dus ik zou op XQ maar nuchter blijven.
Ohja Heerlijk rustig smsen.. Wel handig, zal er wel ff de tijd voor moeten nemen
Ehhmm.. Misschien?
Nou dat wordt weinig feesten dan aangezien jij de hele nacht staat te sms-en.
Doe maar wel, des te meer lol heb ik.
Ging erg lekker, maar blijf tochvan mening dat technoboy niet genoeg heeft om een hele avond te vullen.
B2S denkt daar blijkbaar ook zo over, hoe komen ze anders op het idee Ruthless en Darkraver er bij te zetten.
Staan nog 2 feestjes in hun agenda voor dit jaar
Ik hoop omdat Ruffian de komende 12 maanden geen boekingen meer heeft
zo jij bent scherp vandaag
nog meer mensen last van Keelpijn en last van de oren??
heb normaal bijna nooit last van me oren
maare hoor echt maar voor 70 % ofzo
terwijl het geluid eigenlijk niet echt super hard was
en ik heb dit keer niet eens vooraan gestaan
Ik vond hem zaterdag wel meevallen, zijn dagen dat ik me er meer aan stoorde.
Raak er maar niet over uitgepraat
Zo, ik ben ook weer boven water na 't afteren Nog steeds maar 3 uur geslapen in 't hele weekend maar goed, dat halen we vanavond wel in.
Ik ben NU iig aan de slag met al mn filmmateriaal, ik heb verdomme anderhalf bandje vol dus ben wel effe zoet.
Shit zeg, als ik die beelden zo zit terug te kijken kan ik niet anders dan concluderen dat deze toch wel de boeken ingaat als een van de beste feestjes van 2006.
Was er dus nooit zo mee bekend maar die italian hardstyle trek ik toch wel erg goed. En die set van Luca trouwens, DAMN wat heerlijk! Gewoon vette hardtrance, echt super. Heb 'm gelijk aan mn favo's toegevoegd.
En dan al die reacties onder mn foto hier op PF Ik zit echt nog steeds zo ontzettend in de flow, heb iets van 30 PBs gehad gisteren omdat ik met zoveel mensen heb staan lullen... Liefde! Dat was het!
En dan al die reacties onder mn foto hier op PF
heb iets van 30 PBs gehad gisteren omdat ik met zoveel mensen heb staan lullen... Liefde! Dat was het!
geen ruzie gezien
heb alleen van die vechtpartij gehoord. Maar ik kwam (gelukkig) weer eens net een minuut te laat langs die plek
Alleen 1 mongool die een gast tegen ze kop bleef trappen toen hij al op de grond lag. Opknopen die debiel.
Ga je nu je kaarten voor Reverze verkopen en mee naar Zany?
Ik ben NU iig aan de slag met al mn filmmateriaal, ik heb verdomme anderhalf bandje vol
Hey jij zat nog in mn nek
En wann ga je ze beantwoorden?
je had er trouwens wel behoorlijk zin an. Ben je op echt veel site's met foto's van zaterdag tegen gekomen (of komt dat omdat je zulke herkenbare kleden aanhad )
ja dat is goed hoor...
gaan we wel met 2 auto s zal denk ik wle een stukkie beter zijn
Sorry, ben niet heel goed in spelling maar dit is nou één van de weinige regels die ik wel geleerd heb (en is bijgebleven)
luca draaide me iets te soft
Kheb die van ons er nie tussen zien staan op B2S.. Ga jij dat eens regelen
Was Marko dan de enige fotograaf van B2S afgelopen zaterdag?
beantwoorden?
Hehe ik sta nu weer op 692
vond het geluid loeihard staan..
Ik zat rond een uurtje of 6 volgens mij op de tribune. Toen zag ik dat er een paar een brandblusser aan het uitproberen waren in het publiek , soms een meters hoge witte wolk
Iemand gezien? Het zag er echt grappig uit. Een gast zette die brandblusser naar zn kop en zette dat ding aan. Die kop was helemaal wit
Kon er helaas niet bij zijn.
Toen zag ik dat er een paar een brandblusser aan het uitproberen waren in het publiek , soms een meters hoge witte wolk
Iemand gezien? Het zag er echt grappig uit. Een gast zette die brandblusser naar zn kop en zette dat ding aan. Die kop was helemaal wit
Alleen 1 mongool die een gast tegen ze kop bleef trappen toen hij al op de grond lag. Opknopen die debiel.
Kregen ze een hoek van de security
dat terwijl ruffian nog zei dat het een goed feestje was omdat ie geen gevechten heeft gezien
was ik wat er gebeurde weet ik niet ... wel beetje pijne hoofdje
had wel wat meer hardcore gemogen
En dan al die reacties onder mn foto hier op PF Ik zit echt nog steeds zo ontzettend in de flow, heb iets van 30 PBs gehad gisteren omdat ik met zoveel mensen heb staan lullen... Liefde! Dat was het!
Toen zag ik dat er een paar een brandblusser aan het uitproberen waren in het publiek , soms een meters hoge witte wolk
Shit zeg, als ik die beelden zo zit terug te kijken kan ik niet anders dan concluderen dat deze toch wel de boeken ingaat als een van de beste feestjes van 2006
Kheb die van ons er nie tussen zien staan op B2S..
Uitspraak van Stefanovic078 op maandag 11 december 2006 om 13:30:
Ga je nu je kaarten voor Reverze verkopen en mee naar Zany?
Uhh.. Nee Zover krijg je me deze keer echt niet
en dat terwijl ruffian nog zei dat het een goed feestje was omdat ie geen gevechten heeft gezien
Heb mn kaartje al voor Reverze voordat ik wist dat het X-Qlusive was.. Dus ja
Goed overleg met vrienden van zowel pf als hier om me heen geven dan wel de doorslag.
geen ruzie gezien
Idd hardcore zou van mij verboden mogen worden op een hardstyle feest, voegd voor mij niets toe. Dit feest gaat dus bij mij de boeken in als een van de dikste.
ben juist superblij dat er geen hardcore was!
als je dat wilt horen ga je maar naar een hardcore feest
Idd hardcore zou van mij verboden mogen worden op een hardstyle feest, voegd voor mij niets toe
vondt de set van the prophet en dana en technoboy juist 1 van de betere!
jammer dat zoveel mensen die early sound niet kunnen waarderen!
Shit zeg, als ik die beelden zo zit terug te kijken kan ik niet anders dan concluderen dat deze toch wel de boeken ingaat als een van de beste feestjes van 2006.
Dit stond op de site van the Prophet.
Iemand al setjes.......?
Ik dacht dat het een techno feest was
pppff dat kan ik me voorstellen man toen je op de grond lag had je t voor even zwaar te voorduren, stelletje Kloo**akken
maar jah je hebt er niks aan die ruziess... ik herstel wel weer alleen ....iets ergers is mn gouden ketting die is dus kwijt..... de rest maak me niks uit.. ik was ook al zo dronken anders was het nooit gebeurd ... wel leuk feestje verder..
Ik ga kijken of ik de boel vanavond afkrijg, anders wordt 't morgen.
Ik dacht dat het een "boy-feest" was
waar het om ging weet niet .. ..
Nou 't wordt morgen hoor, krijg 't vandaag niet gedaan.
Nou 't wordt morgen hoor, krijg 't vandaag niet gedaan.
Ga maar naar Zany, dat gaat wel in de buurt komen denk ik
Ga maar naar Zany, dat gaat wel in de buurt komen denk ik
Technoboy Silverdome
After all those years finally the Italian Master got his own solo night at the Silverdome in Zoetermeer.
He asked me & Dana to play the old tunes, and when he says that, he means OLD, 2002, maximum 2003.
So even when Dana & Me wanted to play some new traxx, that was out of the question
It was nice to play the old tunes. only the hour was not good, but thats personal i think..
When you looked at him you could see that he really enjoyed all night! He deserved this after all the years that he's active in the scene of the Harder Styles!
Thx Cristiano! I had a good night!
Waar, waar, waar????
echt mooi feestje gemist dus
Hoor van meer mensen die naar TBY zijn gegaan dat ze ziek worden. Zet volgende keer aub die kluisjes binnen.
Je word echt niet ziek van een paar min buiten staan, je word pas ziek als je al een virus of griepje onder de leden hebt, en met slechte weerstand komt dat naar buiten..
Je word echt niet ziek van een paar min buiten staan, je word pas ziek als je al een virus of griepje onder de leden hebt, en met slechte weerstand komt dat naar buiten..
Mijn kluisje was overigens gewoon binnen
Die moeten ze de volgende keer echt gewoon binnen plaatsen hoor, ik dacht dat m'n ballen eraf gevroren waren toen ik eindelijk m'n jas had
aangezien ik de halve nacht dan weer mn lamp moest pakken, dan weer mn camera moest wegleggen en dan weer mn tanden moest poetsen
Op TD waren ze ook voor de fouillering, niet handig.
tanden moest poetsen
Bemoei je er niet mee Balkie
Omdat k jou nog gesproken heb...
En gezien, 3x ofzo
Ja leg dat nog eens uit Waarom ga je elke x je tandenpoetsen?
Ik kan me er nog vaag een uitleg over herinneren na Q-Base, maar weet niet meer precies
Je had sowieso het heen en weer volgens mij
Jackie en d'r tandenborstel
flirten
rollebollen
maar verwacht (wederom ) niet al teveel niveau haha
't is voor mij altijd effe een momentje tot mezelf komen
Ik weet er nix meer van hahaha
't is voor mij altijd effe een momentje tot mezelf komen.
misschien zie ik het gewoon weer verkeerd, maar iemand zegt dat de fotos al op www.technoboy.nl staan, maar ik kan ze tog echt niet vinden ?!
Bij 'media' kijken
Jordi wint ook nooit he
wil echt 100 dingen op zo'n nacht, wil met iedereen ouwehoeren, dansen , de zaal vanuit alle hoeken en gaten bekijken, eten, drinken, springen, rollebollen, flirten, nog meer gek doen, nog meer ouwehoeren...dan krijg je dat
Ik was al ziekjes hehe en toch gewoon gaan natuurlijk
Maar it was worth it
ADHD ole oleeeeee
Videoreportage Technoboy 09-12-2006 Silverdome Zoetermeer
Backstage Special Technoboy 09-12-2006 Zoetermeer
(liefst een reactie op de Q-site ipv hier )
Ja baal er zelf van dat alles nu pas online is maar 't ging echt effe niet anders.
Heb je toevallig ergens trouwens ook nog een filmpje waar de volledige intro opstaat, van zn opkomst tot in Hardbeat Market?
Nj ik schraap wel ff wat van youtube dan..
Echt super Jackie
Briljant report
Dat 1e filmpje alleen al..
Enjoy en laat effe weten wat je ervan vond he (liefst een reactie op de Q-site ipv hier )
ik raak er nog steeds niet overuit gepraat wat een top feest was het zeg volgend jaar weer!!!!
nou van mij mag het wel terug keren hoor volgend jaar hij kan zo lekker draaien kan volgend jaar vast niet tegen vallen! en word het net als dit jaar gewoon een top feest!
Ik weet er nix meer van hahaha
Jacqueline Column11 House Is A feeling
Heb je je inspiratie voor deze column gekregen toen jij/wij naar Fresh Fm aan het luisteren waren en vriend Cristiano een smaple van DE plaat van 'Jack' draaide????
Heb vooral veel werk gestoken in mn compilatiefilmpje van TBY en het report is in het Engels.
Tadaaaaaaaa:
En wat de sfeer betreft.. Allemaal kaartje voor Zany halen, en wij posters massaal naar het zanytopic verplaatsen
Ik heb 1 smsjes van jou gehad maatje Daarin voreg je waar ik was, ik had terug gestuurd maar daarna niets meer gehoord
Aankomende keer gaan we ff een biertje drinken gozer!! Kom je nog naar de Matrixx 1e kerstdag toevallig......
Allemaal kaartje voor Zany halen, en wij posters massaal naar het zanytopic verplaatsen
deze 2 feesten vond ik toch wel de vetste van 2006!
Tadaaaaaaaa:
soms kan ik wel janken gewoon van blijdschjap
moet zeggen dat je er zo niet bijzat...
zag je zitten bij de snacktafeltjes boven, je zat daar in je eentje op een tafel met je ogen dicht. (alsof je aant slapen was).
niet heel erg actief in ieder geval
Vette plaat is dat he?Alstu:
http://www.megaupload.com/nl/?d=H7YYFA67
Welterusten!
Ah jullie moeten wel echt effe de filmpjes kunnen bekijken hoor mensen