Partyflock

Forumonderwerp · 918407

Waarschuw beheerder
Je bent wel vroeg Technoboy staat net een uur te draaien!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
moe nogbeginne tog :/

Werkzaam bij MK-Events
Artiest {SHOWLIST artist 26798, 30739}
Waarschuw beheerder
was echt veeeet (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 00:57:
Je bent wel vroeg Technoboy staat net een uur te draaien!

En zo te zien ben jij weer snel thuis :\
KelvinBASSs feestarchief
Technoboy
Waarschuw beheerder
[img width=669 height=459]http://www.pvdplanet.net/images/technoboy1.JPG[/img]

[img width=669 height=459]http://www.pvdplanet.net/images/technoboy8.JPG[/img]

[img width=669 height=459]http://www.pvdplanet.net/images/technoboy17.JPG[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dana ZUIGT!!! Voor de rest super feest :D Jammer dat 2 maatjes van me btje ziek zijn geworden, dus btje op tijd naar huis met de taxi.

Tatanka was het voor mij vanavond :D :D :D
Waarschuw beheerder
donateur
Pfff was zekers goed feessie :d:d

Artiest Nomaxx
Waarschuw beheerder
wat een super feest en wat stond het geluid hard,technoboy begon gewoon meteen met rammen, dat was een verrassing want we verwachte eerst early hardstyle, maar nee nix bam rammen, tatanka was meesterlijk, maar toen jezus christus wat waren de prophet dana en technoboy aan het doen??????? na tatanka keihard rammen komen hun aan met gouwe ouwe vet zacht leek eerder club dana is afgeschreven en prophet krijg nog een kans echt drama, hele zaal stond stil tribunes stroomde vol, dan gaaat er toch een bel rinkelen tsjonge jonge, toen de suprise act, er was veel over te doen geweest ook hier op pf, iedereen hoopte op zatox en activator maar het waren ruthless en darkraver op zich wel grappig en lekker hard, toen technoboy weer lekker hard door draaien en ja toen toch nog zatox en activator met ieder een nummertje FANTASTISCH wat een dj's en ze kregen dan ook warm welkom en ze bewezen weer waarom dit mijn favorieten zijn.

TOP FEEST jammer van die 1,5 uur bagger muziek van ons trio
Waarschuw beheerder
donateur
was een top feesje!!!!!!!!!
Artiest Dilluzion
Waarschuw beheerder
stoelovic... mooi gesproken..

wat een top feest... maar die 1,5 uur was echt drama idd.. eerst beginne met rossen...en dan trage early..

daarna gelukkig weer goed opgepakt..!
Waarschuw beheerder
donateur
Ook weer thuis!
Al met al een goed feest, veeeeeeel mooie platen gehoord!
Echter wel een rare volgorde idd :S Hardtrance, half uurtje early, TB vol gas present hardstyle, Hardstyle masterz en Tatanka present, vervolgens 1,5 uur early, en de laatste 2 uur was eigenlijk alles door elkaar. Typisch..

Maargoed, voor de rest vette shit :D
Mooie locatie, goed geluid, goede sfeer, gezellige mensen.. Het was weer veel genieten!

Nu maar eens crashen, ben aardig dood..
Waarschuw beheerder
Net thuis...

En begin nu pas wakker te worden uit een of andere geweldige droom die me 9 uur lang heeft beetgehouden. Man man man, Jacqueline aan de Hardstyle, unfuckingbelievable! WAT een gruwelijke muziek!

In het begin moest het publiek nog een beetje loskomen leek 't maar op het einde had ik 't gevoel alsof ik met iedereen vrienden geworden was :D Wat een sfeer zeg, alleen maar lachende gezichten.

En dan die "Infinity" een half uur voor het einde...jezus wat gaaf! :D

Ik heb behoorlijk lopen filmen ook maar ga pas maandag aan het editten hoor, ik ga deze zondag duidelijk effe bijkomen en nagenieten van een nacht die ik echt nooit meer ga vergeten.

One word:

WAUW!!!!!!!

(l)(l)(l)
Artiest Ezteq
Waarschuw beheerder
ge wel dig 8)
Waarschuw beheerder
Was een heeerlijk feest! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
vond het supervet en heel gezellig! Snap alleen niet dat ze zoooveel gastdj's hebben laten komen. Vooral van darkraver viel mn mond wagenwijd open :s

Dana en The prophet was te langzaam en te early na 2 uur nieuwe klappers van technoboy..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ezteq op zondag 10 december 2006 om 09:15:
ge wel dig

:D Ja en ongelofelijk hoe ik joualleen op 't begin en 't eidne ben tegengekomen. Jezus Marv sorry hoor, ik was (ben :P ) zo zat als een lel man. :D

En aan de twee sterke mannen van wiens nek ik even gebruik mocht maken om te filmen: Jullie rocken! Superduper bedankt.

En nu ga ik ECHT mn nest in :D (k) truste iedereen!
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
was zeker heel goed te doen :yes:

veel bekenden tegengekomen :O ...

(Y)
Uitspraak van Re-1st op zondag 10 december 2006 om 09:31:
Dana en The prophet was te langzaam en te early na 2 uur nieuwe klappers van technoboy..

heb je wel helemaal gelijk in :yes: :)
Waarschuw beheerder
ik had ook verwacht da technoboy mee early hardstyle zou beginnen
maar nee hij gaf gelijk gas
voor de rest was het een vet feestje
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Net terug 4 uur rijden :P
was echt goed behalve dan prophet en dana
echt goed geamuseerd heel vanvoor lekkere sfeer :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kostelijk vermaakt in Zoetermeer! Super die Italiaanse hardstyle door dat Silverdome! Minpuntjes waren de slechte indeling van present hardstyle naar early hardstyle en dan weer naar present hardstyle. En ik vond de opkomst van Technoboy niet echt spectaculair, daar had ik wel meer van verwacht! Voor de rest super feest, drinken goed, wc's goed. O ja en nog 1 klein minpuntje dat Silverdome vanaf de snelweg niet staat aangegeven. 90% van de bezoekers rijdt het silverdome eerst voorbij!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Partycrasher :bounce: op zondag 10 december 2006 om 10:03:
90% van de bezoekers rijdt het silverdome eerst voorbij

haha idd waren er voorbij voor we het wisten, ik keek toevallig naar rechts , had niet eens gezien dat dat het silverdome was (stond wel in grote letters :p) anders waren we gewoon door gereden :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 08:16:
wat een super feest en wat stond het geluid hard,technoboy begon gewoon meteen met rammen, dat was een verrassing want we verwachte eerst early hardstyle, maar nee nix bam rammen, tatanka was meesterlijk, maar toen jezus christus wat waren de prophet dana en technoboy aan het doen??????? na tatanka keihard rammen komen hun aan met gouwe ouwe vet zacht leek eerder club dana is afgeschreven en prophet krijg nog een kans echt drama, hele zaal stond stil tribunes stroomde vol, dan gaaat er toch een bel rinkelen tsjonge jonge, toen de suprise act, er was veel over te doen geweest ook hier op pf, iedereen hoopte op zatox en activator maar het waren ruthless en darkraver op zich wel grappig en lekker hard, toen technoboy weer lekker hard door draaien en ja toen toch nog zatox en activator met ieder een nummertje FANTASTISCH wat een dj's en ze kregen dan ook warm welkom en ze bewezen weer waarom dit mijn favorieten zijn.

TOP FEEST jammer van die 1,5 uur bagger muziek van ons trio

ik kan et zelf (nog) niet beter verwoorden!

maar op die 1,5 uur na GEWELDIG!
Waarschuw beheerder
Er had veel meer oude klappers gedraaid moeten worden...het was zekers vet...maar waarom alleen zowat nieuw spul :S:S...
Waarschuw beheerder
Tatanka (L)

Wat een heerlijk feest, 100 % vermaakt:)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een geniaal feest! :O In het begin rustig aan losgegaan en hoe later het werd hoe harder ik losging. Tatanka :respect: The Prophet & Dana :respect: (ben geloof ik de enige die hun set leuk vond maar ik vond hem echt geniaal :lief: ) Ruthless & Darkraver :respect: en Technoboy :respect:

Heb wel opvallend veel mensen over hun nek zien gaan. Was echt niet normaal. Keek op een gegeven moment iemand aan gaat ie over zijn nek. :S Als je niet om kan gaan met drank of drugs blijf er dan gewoon vanaf.

Heerlijke nacht gehad! :kwijl: Niet verwacht dat het zo vet zou zijn. Alle vriendjes en vriendinnetjes...bedankt voor jullie gezelschap. Het was weer gezellig.

Artiest La Barca
Waarschuw beheerder
GEWELDIG fesst!!:D heb me super vermaakt en lekker hard gebeuQed, idd jammer van dana the prophet, tby:( maar ik vond het wel vet om dan te hore hoe de hardstyle is veranderd, dus alsnog respect!

TBY_0_
Waarschuw beheerder
Wat een geweldig feest idd! Technoboy = een held! :jaja: :respect: SUPER!
Silverdome heeft trouwens echt top geluid. De bass hoor je te VOELEN, en dat was idd zo! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vond het een SUPER VET FEEST :bounce: :bounce: echt :respect: voor technoboy.... :jaja:

Waarschuw beheerder
k was wel verrast dat TBY begon met NIEUWE tracks..
had gedacht dat ie rustig zou opbouwen met oude shit.. maar hij begon al gelijk te knallen :) (Y)

heerlijk! Hardstyle masterz was ook relaxed.. net als Tatanka die zn nummers mocht doen..

Toen ging het er nog goed op.. lekker knallen met die zooi..

maar wat enorm klote om dan tijdens the prophet en dana early HS te horen..

dat is niet erg, lekker zelfs.. maar niet als je er net in zit en de hele tijd hebt lopen snoeien..

Tempo ging eruit, kut nummers als 16 werden gedraaid en t werd slaapverwekkender..

ik zat te wachten tot de laatste 2 uur TB, dat ie er over heen zou klappen en t tempo op zou schroeven.. maar toen wouden mn maten naar huis.. klote dus, maar niet geheel onbegrijpelijk..

beetje n dubbelgevoel dus! Begon heerlijk, maar zakte helaas af..

en nu werken op de zondag.. sjittttt (N)

Waarschuw beheerder
het was weerr gekk(Y)

Waarschuw beheerder
tatanka :cheer: technoboy zelf :cheer:
dana wat jij dee sloeg nergens op .. :vaag:

maar verder was het topieeeeeeeeee (y)

en denhaag ging goed los :P:P:P:P

:cheer: :cheer: :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hoe was onze grootste kleinste vriend villain? :P en what about ruffian?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo­oooooooooo
Gek.......precies zoals ik verwachtte ­en voorspeld had.........(voor mij persoonlijk) HE­T FEEST VAN HET JAAR!!!!!!!

Ondanks mijn ontsto­ken voet, heel de nacht (en ochtend) staan :bounce­: - en!!!!

Hier kan (voor mij) geen X-Qlusive a­an tippen.......oftewel, moet voor het erst conclu­deren dat er toch wèl A PArty Like A Q-Dance Party­ kan zijn!

Don Cristiano..........The Elvis o­f the Hardstyle!

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Heb me weer uitstekend vermaakt in het Silverdome. Wel weer ffies wennen voor mij, een hardstyle-feessie, maar was goed te doen.

Uitspraak van Wackiejacky op zondag 10 december 2006 om 09:02:
In het begin moest het publiek nog een beetje loskomen leek 't maar op het einde had ik 't gevoel alsof ik met iedereen vrienden geworden was Wat een sfeer zeg, alleen maar lachende gezichten.

Ja echt vond ik nou ook, super ontspannen sfeertje was het :D (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 10 december 2006 om 10:41:
Heb wel opvallend veel mensen over hun nek zien gaan. Was echt niet normaal. Keek op een gegeven moment iemand aan gaat ie over zijn nek. Als je niet om kan gaan met drank of drugs blijf er dan gewoon vanaf.

Nou volgens mij lag dat ook aan de hamburgers! :D jezus NIET te vreten die dingen, ik heb er echt last van gehad.

Verder zegt iedereen dat het stil viel tijdens Dana en The Prophet maar dat heb ik niet eens gemerkt :D Ik heb toen wel veel ouwe plaatjes gehoord en vond dat juist wel effe lekker, effe wat minder gas erop.

Uitspraak van poupoulossos op zondag 10 december 2006 om 13:55:
Ondanks mijn ontsto­ken voet, heel de nacht (en ochtend) staan :bounce­: - en!!!!

Ja en mij terug sms-en ho maar! :[ Heb iedereen gezien behalve jou! :( Waar had jij je verstopt dan man? Haha onmogelijk hoe ik over jou heb heengekeken hoor!

Ow en misschien lag het aan de drank maar ik vond het juist steeds vetter worden naarmate het later werd :D In het begin vond ik juist dat veel mensen stilstonden. Zo zie ik het de laatste tijd zo vaak eigenlijk, had op Thunderdome en Qlimax precies hetzelfde.

En dat het allemaal niet superspectaculair was met de opkomst en de lasers...pff we zijn gewoon veel te verwend in NL. Op sommige feesten ga je voor de show, op andere voor de sfeer en de muziek. Dat laatste zat wat mij betreft wel goed gisteren. :)

Pffff 3 uur geslapen maar zat zo vol energie dat ik maar weer ben opgestaan :D Trouwens jammer dat ik Cristiano zelf niet gesproken heb voor mn interviews maar ik geloof dat die man 't een beetje ruk had :p Maar komt genoeg ander leuk materiaal aan! :yes:
Waarschuw beheerder
Geweldig feest!!!! Alleen de Italianen begrepen wat ze moesten draaien... Dana en Prophet was echt bagger!! Maar de laatste 2 uur nog flink doorgehaald :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..Arjen.. op zondag 10 december 2006 om 14:11:
Dana en Prophet was echt bagger!!

:jaja: mooi . pfff ging nergens over .
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 10 december 2006 om 14:09:
Ja en mij terug sms-en ho maar! :[

Huh........normaliter zou ik hierop met een :$ moeten reageren......maareeeh Jacq.....kan me niet heugen dat ik gister een smsje van je gehad heb lieverd......of zouden die pijnstillers TE goed gewerkt hebben en ben ik er :vaag: van geweest???

Iig, excusez-moi mademoiselle

Heb iedereen gezien behalve jou! :(

Hmmmmm vind ik ook jammer!

Waar had jij je verstopt dan man?

Heb een beetje gependeld tussen de VIP en de Bar aan de rechtse kant van de hal (vanaf het podium gezien) et toi?

Haha onmogelijk hoe ik over jou heb heengekeken hoor!

:lol: Idd......trouwens wij stonden daar met zeker vier gasten van 2.00+ waarvan één ook bijna die afmeting in de breedte had ;) dus we waren niet echt een kwartet wat je over het hoofd zou zien nee........

Jammer dat ik je niet gezien heb nogmaals! Maareeeeh hoe vond jij het? Heb jij net zo'n toffe avond gehad als ik?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ruudvaneijk op zondag 10 december 2006 om 13:54:
hoe was onze grootste kleinste vriend villain?

Die zie je ook nog terug in de Backstage Special a.s week! ;) Hij heeft hele mooie woorden gesproken over Cristiano in ieder geval. (l) Ik vond dat wel erg vet, die act van hun samen, ging aardig los moet ik zeggen! :D En vond dat ook Carlos 't weer prima gedaan heeft. Ik vond gewoon dat iedereen 't goed gedaan heeft, iedereen was daar gewoon voor Technoboy en om hem een onvergetelijkl feestje te bezorgen.

Ik ben pas 2x eerder op dit soort solo-dingen gewest, bij Tiesto toen en 1x op Q-Xlusive van The Prophet en toen had ik precies hetzelfde gevoel. Je ziet dan helemaal geen concurrentie op zo'n avond, iedereen gunt het diegene die in de spotlights staat van harte.

En nou ben ik nogal een gevoelig typje maar als ik dan zie hoe iemand die zoveel betekend heeft voor de hardstylescene 7 uur lang alles staat te geven, na ws. nachten van weinig slaap en zenuwen en noem 't maar op, dan boeit het mij niet eens meer dat ik niet zo'n superfan van de muziek ben :D Al moet ik eerlijk bekennen, ik begin 't wel steeds leuker te vinden ;)

Haha ik ga eens effe douchen en me verwijderen uit dit topic. Komt omdat het pre-topic zo ontzettend gezellig was :D en ik dus gewoon weer door zit te ouwehoeren haha, ik zal anderen ook effe aan het woordn laten! o:) o:)
Waarschuw beheerder
Verder zegt iedereen dat het stil viel tijdens Dana en The Prophet maar dat heb ik niet eens gemerkt Ik heb toen wel veel ouwe plaatjes gehoord en vond dat juist wel effe lekker, effe wat minder gas erop.

ik wou net zeggen, bij ons ging het helemaal los!! dana & the prophet (y) geniale platenkeuze!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van poupoulossos op zondag 10 december 2006 om 14:18:
Heb een beetje gependeld tussen de VIP en de Bar aan de rechtse kant van de hal (vanaf het podium gezien) et toi?

:D Gependeld tussen de plees en de kluisjes bij entree (bier moest eruit :[ ) en linksvooraan. Dus dan kan 't wel kloppen! :D

En ik snap er geen reet van, heb je toch echt gesmst maar heb meer mensen gesmst van wie ik niks heb teruggehoord. Dus of ik heb naar de verkeerde mensen berichten zitten sturen met mn zat hoofd :D of ze zijn niet aangekomen of jullie zijn allemaal gek!

We doen 't op QrimeTime wel over. (l)

En dan nog effe over The Prophet en Dana: Iedereen kan wel zeggen dat 't bagger was maar ik denk dat ze gewoon deden wat er van ze gevraagd werd en hoe TBY het zelf wilde zien. Misschien klopte de indeling niet helemaal omdat het tempo wat omlaag ging maar 't had ook heel anders uit kunnen pakken. Het is toch maar effe afwachten. Zij zijn toch wel een beetje de Nederlandse grondleggers van de scene en wat dat betreft snapte ik dan ook de platenkeuze wel. Dus om 't nou dikke bagger te noemen, nee, dat gaat me te ver. Met de Alpha Twins op Qlimax ging 't ook een betje zo, die deden die Anthem na het gerag van Luna en toen zag je de zaal ook wel inkakken. Tja mensen willen blijkbaar de hele nacht pieken. Vooraan digden de mensen het iig wel hoor. :)

Ik zag 't meer als een soort vlucht idd en die is gewoon even op een tussenliggend vliegveld gestopt om wat kerosine erbij te gooien ;)

Maar goed, ik ging weg geloof ik, sorry ik heb een beteje last van teveel energie lately. Unbelievable hoeveel vette feesten ik dit jaar gehad heb, 2006 was echt een toppartyjaar. En dat na al die jaren zeg, het wordt alleen maar gaver en gaver! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
1 woord: KNALLE!!! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 10 december 2006 om 14:27:
En ik snap er geen reet van, heb je toch echt gesmst maar heb meer mensen gesmst van wie ik niks heb teruggehoord

:S

Dus of ik heb naar de verkeerde mensen berichten zitten sturen met mn zat hoofd

Zou zomaar kunnen......

of ze zijn niet aangekomen

Zou ook kunnen......

of jullie zijn allemaal gek!

DAT zeker!! :D

We doen 't op QrimeTime wel over

Als we nog gaan.......ga misschien met mijn meisje naar Parijs.....Alhoewel we elkaar op Qlubtempo 25 (Big Time) hebben leren kennen en eigelijk vinden dat we zo lang het er is, in de HMH moeten staan op nieuwjaar.......

Dilemma......

En dan nog effe over The Prophet en Dana:

Iedereen kan wel zeggen dat 't bagger was

Dat dacht ik de 1e 5 minuten van Dana ook :$.... maar later realiseerde ik me
dat ze gewoon deden wat er van ze gevraagd werd en hoe TBY het zelf wilde zien.

:yes: vind trouwens dat ook die set vervolgens helemaal goed kwam en lekker 'oude'Hardstyle-achtig los ging!

(y)

Waarschuw beheerder
was weer een top avond heb lekker staan :bounce:

Waarschuw beheerder
haha als ik de verhalen zo lees ben ik vooral erg benieuwd naar de set van Dana, zekers te weten dat die gruwelijk is geweest(as usual)
Waarschuw beheerder
donateur
Eén ding er nog uitlichtend......

Technoboy (toch een beetje mijn favo-Dj)

Die een Early Rave plaat draait ( toch een beetje mijn muziek) VET VETTER VETST

Don't touch the TBY eeeeeh Stereo!

Flikte hij bij Defqon ook ( op verzoek van Q-Dance, dat wel) met The First Rebirth!

(l)
Waarschuw beheerder
Jammer jammer jammer dat ik hier niet bij ben geweest :(
Zat te twijfelen tussen Audio Attack en TBY en ben uiteindelijk helemaal niks gaan doen :/

Spijt als haar op m'n hoofd
Waarschuw beheerder
Die early plaat als afsluiter?
Wat draaiden Darkraver en Ruthless zoal?

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een geweldig feest :D Zou eerst helemaal niet gaan, ben echt met veel pijn en moeite overgehaald, maar ik ben blij dat ze hun best hebben gedaan.

Wat een sfeer! Wat een muziek! Wat een vette show was dit. Tatanka was hoogtepunt, zeker weten. En Into Deep is en blijft een mooierd :lief:

Gruwelijk nachtje dit, lag om 09:00u in bed O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Super die Italiaanse hardstyle door dat Silverdome!

idd geweldig feest mr dan moeten die dana prophet en vooral darkraver weer n beetje komen verpesten
mr voor de rest top:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ezteq op zondag 10 december 2006 om 09:15:
ge wel dig

'Daar hebbie hem weer met zn Atmosfear :p'
Mooie repo gemaakt Marv? :D

Uitspraak van roomsterr' op zondag 10 december 2006 om 10:18:
Wat een heerlijk feest, 100 % vermaakt

Kweetnie of je het herrinert, maar jou had ik aangesproken ;)

Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 10 december 2006 om 10:41:
Alle vriendjes en vriendinnetjes...bedankt voor jullie gezelschap. Het was weer gezellig.

Insgelijks B :lief: Was weererg leuk :jaja:

hoe was onze grootste kleinste vriend villain? en what about ruffian?

Ruuuuudje.. :P Nou het was weer zoals gewoonlijk hoor.. Ruffian was matig (dat is al beter dan op Qlubtempo) maar we hebben weer duidelijk gezien dat Villain momenteel de betere is!

The Prophet en Dana

Tja.. ik vond het een hele vette set, ik had alleen de volgorde anders gedaan. Echt veel lekkere oude klappers gehoord hoor :lief: Was voor ons mooi momentje om ff energie te sparen, eten, wat drinken, btje chillen.. Wat dat betreft vond ik het niet heel storend.. Maar had de volgorde liever anders gezien :)
Ohja leuk je gezien te hebben Jacq :P :)

Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 15:25:
ben echt met veel pijn en moeite overgehaald

Goed van mij O:)
Blij dat je t ook zo leuk vond :lief:
En nu weet je wie Tatanka is :lol:

Weer mooi om te zien dat de sfeer van het pre-topic en het feest zelf hier ook weer te zien is :lief:

Mensen, het was mooi en gezellig, dankjewel :lief:
Waarschuw beheerder
was super vet :D
beetje jammer van de barren dat er maar 2 waren en alleen in de zaal, had er nog 1 boven gedaan bij het food plein ofzo... en het was fucking warm :S maar wel super geluid en lekker hard :D

Waarschuw beheerder
donateur
Het is dan wel geen technisch hoogstandje qua foto.. Maar toch O:)

[img width=640 height=427]http://www.dukaracing.nl/TBY_TB_.JPG[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pfff net wakker :P
Maaruh goede sfeer, goede muziek!!!
Alleen dana had thuis mogen blijven...
T was weer een vet feestje mensen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 100% ORANJE op zondag 10 december 2006 om 16:01:
Alleen dana had thuis mogen blijven...

zekkah weete > :roflol: .. whahah
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 10 december 2006 om 09:02:
In het begin moest het publiek nog een beetje loskomen leek 't maar op het einde had ik 't gevoel alsof ik met iedereen vrienden geworden was Wat een sfeer zeg, alleen maar lachende gezichten

Het was inderdaad super gezellig. heb naast jou nog een een dozijn andere flockers leren kennen, ik werd al herkend bij de ingang :cheeR:
Maar goed, ik ging weg geloof ik, sorry ik heb een beteje last van teveel energie lately. Unbelievable hoeveel vette feesten ik dit jaar gehad heb, 2006 was echt een toppartyjaar. En dat na al die jaren zeg, het wordt alleen maar gaver en gaver!

inderdaad :bounce:

Ga effe een verslagje schrijven :jaja: van zo'n topfeest mag geen verslag ontbreken.

Helaas was ik te laat voor de PF-meeting, was pas om half 1 binnen (trein gemist , aansluitingen gemist) dus dat is wel kut.
Waarschuw beheerder
Superfeessie!!! :respect: Technoboy!!!
Van begin af aan fijn knallen!!
Inderdaad beetje jammer van de volgorde, eerst Technoboy vs Tatanka :kwijl: vette set! en vervolgens Dana & Prophet die het tempo er weer beetje uithaalde..had van mij andersom gemogen. Maar wat een geluid, super! Topfeessie!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 10 december 2006 om 16:08:
Helaas was ik te laat voor de PF-meeting, was pas om half 1 binnen (trein gemist , aansluitingen gemist) dus dat is wel kut.

Stonden we daar met zn 4en.. Jacqueline, Steven, Chris en ik.. Vette meeting :roflol:

Nu weer de live-set van Fresh FM opgezet.. Gisteren was een avond van de nieuwe herinneringen :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lekker lopen beuqen vanacht :bounce: Wat werd er lekker gedraaid he! b) Had alleen van Dana, the Prophet en technoboy wat beters verwacht op dat tijdstip :O
Maar dat werd weer goed gemaakt door de sets die daarna kamen :jaja: Zeker de laatste set van technoboy nog ff dat laatste beetje energie eruit beuken :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 16:09:
Stonden we daar met zn 4en.. Jacqueline, Steven, Chris en ik.. Vette meeting

ik ben jacqueline later nog effe tegen gekomen. Ik kreeg het inderdaad te horen "waar was je nou man?!?!" uiteraard open een vriendelijke manier ;)

Als wij op tijd binnen waren was het een meeting met 10 man, maarja niet alles loopt altijd zoals je wilt.

Voor de rest ga ik nu proberen mijn enthousiasme voor dit feest te verwoorden in een goed verslag :jaja:
Waarschuw beheerder
Het was zeker een vet feestje :)

Goed geluid.....en lekkere platen gehoord.... :)

Juist goed dat Dana en Prophet oudere plaatjes gingen draaien, eigenlijk zijn er nog veel te weinig oudere platen gedraaid....zoveel oud werk van Technoboy niet gehoord...zo zonde :(
Waarschuw beheerder
Was weer een best feestje!
Waarschuw beheerder
Super dik feest!! :)

Juist goed dat Dana en Prophet early draaiden. Zo doet tenminste nog iemand het want TB draaide ze helemaal niet, helaas. :)

Jammer dat hij begon met nieuwe shit..

Maar gewoon misschien wel het vetste feest van dit jaar! :yes:
Waarschuw beheerder
Afgezien van het feit dat ik de muziek bijna niet ken (ga niet zoveel naar feesten) heb me retegoed staan vermaken..

Aardig wat mensen handen geschud (wie ik niet eens ken :P) en een hoop blije mensen gezien.

Heb zelfs leren stampen :d (Nou blij Beer ???? :D) En vervolgens ook nog eens een hoop complimentjes gehad ook :P

Top-avond ! Moeten we toch maar wat vaker gaan doen :d
Waarschuw beheerder
Ohhw ja iedereen was trouwens relaxed :D
Waarschuw beheerder
Wat was t toch weer een avond:D
helemaalllllllllll LOSSSSSSSSSSSSS
:bounce:
Waarschuw beheerder
wat een top feest:respect:
heleavond lekker knallen

vond het trouwens wel een beetje jammmer dat de wc 50 cent was:S
Artiest {SHOWLIST artist 61829, 82990, 66584}
Waarschuw beheerder
technoboy:respect:

wat een gruweliujk feestje.

Alleen maar lekkere nummertjes:bounce:

Waarschuw beheerder
Sjoohee wat een supervet feestje :yes:

Boven verwachting (y) lekkere sfeer, vet geluid, tby zelf klapte er wel op! maximaal de ruimte om los te gaan :RESPECT:
Waarschuw beheerder
wat een dodelijk feest !!
werd alleen maar lekker gedraaid, van hard naar keihard naar wat minder hard en toen weer snoeihard.

me oren gloeien helemaal na :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Djazper op zondag 10 december 2006 om 16:26:
Juist goed dat Dana en Prophet early draaiden.

Ik ook, even een kleine "pauze".
Had wel het gevoel dat na de 1,5 uur het een beetje rommelig was en het laatste uurtje pas weer lekker ging.

De eerste 2 uur van Technoboy waren er lekker
Tatanka was erg goed (leuk plaatjes).
Het laatste half uurtje van Dana en The Prophet.. I'm your DJ! :bounce:
Op een of andere manier werd er niet helemaal goed afgesloten, iedereen bleef staan net of er nog meer zou moeten komen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 16:43:
lekkere sfeer

die was ook zeker goed ja:D

geen ruzie gezien (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben bijna heel de avond los gegaan wat een fucking vet feest zeg :respect: to Technoboy ,tatanka en hardstyle masterz

en heb ok geen opstootjes gezien ofzo duss ook respect voor alle party people !!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vond de opbouw en indeling van de muziek niet helemaal oke, maar buiten dat top vermaakt :respect:. tatanka was weer erg fijn bezig zeg :).
en dat geluid blijft daar toch ook wel :lief:
Waarschuw beheerder
1 woord: Geweldig
Waarschuw beheerder
donateur
Was weer een mooie.. Om eerlijk te zijn dacht ik dat ze zouden aftrappen met wat echte early hardstyle klappertjes, maar niets was minder waar. Technoboy knalde na Luca Antolini meteen goed op los met een flink pak nieuw werk.

Hardstyle Masterz (Y) kan niet anders zeggen, Villain ook klasse gedaan gap.

Technoboy vs Tatanka: :O Tatanka is mijn held, en ook na vanavond blijft hij dit gewoon.

Technoboy vs Prophet vs Dana: Tja ook dit vond ik een beetje vreemd toen ik de early plaatjes hoorde na al het gerag.. Maar na 2 plaatjes gehoort te hebben, en daarna de echte klappers kwamen kwam ik er moeiteloos weer in. Hulde aan dit drie tal. :respect: I (L) ouwe meuk :D
Moet wel eerlijk zeggen, had liefst eerder de ouwe shit gehoord, en daarna het gerammel :D Maar ach, weer eens wat anders..

Technoboy vs Ruthless vs Darkraver:
Om eerlijk te zijn hier weinig van mee gekregen, had het gehad, wilde naar huis.. Gelukkig wilde mijn maatjes ook mee. (moest wel anders kwam ik niet thuis)
Waarschuw beheerder
Ik vond het echt een freaking bruut feest, echt in tijden niet zo hard los gegaan op hardstyle :bounce: En het geluid was ook weer lekker in de Silverdome :D

Alleen er zat niet echt een opbouw in de manier van draaien ofzo, maar dat mocht de pret niet drukken.. Want nogmaals dit was echt een super feest!
Waarschuw beheerder
Wat een topfeest!!!! lekker de hele avond lopen knallen! wat een top DJ

Waarschuw beheerder
heeft ie Diamond wel gedraait?

O:)
Waarschuw beheerder
donateur
jezus tering wat een knal feest zeg :|
Waarschuw beheerder
donateur
Tot 3.30 topfeest....

Technoboy begon gelijk met flink gas geven, heerrrrrrlijk hoor.

Tatanka, jezus wat een genot om die man te zien draaien. Helemaal uit zn plaat, stampen op de booth hahaha. Allemaal gekke bekken trekken en rare dingen doen met zn headphone :D
En natuurlijk dikke platen... wat een wereldset!

Toen kwam Prophet vs Dana... paar early plaatjes dacht ik, en daarna weer knallen... viel ff tegen zeg.
Bedoel early is zeker vet, maar niet op dat tijdstip! Alhoewel de laatste plaatjes wel weer erg lekker waren.
Zag wel duidelijk dat heel de zaal vet inkakte.

Activator en Zatox... erg vetjes hoor!

Volgens mij heeft TBY ook wel een avond gehad die em nog lang zal heugen, zag em duidelijk genieten als alle handjes in de lucht gingen 8)

Jammer van de early op dat tijdstip, maar snap wel dat TBY dit ook gedraaid wilde hebben, tis immers zijn avond. Ik had het in een andere volgorde gedaan :)

Waarschuw beheerder
donateur
hoe was onze grootste kleinste vriend villain?

Wat een woordenschat :respect:
Blijf me verbazen over hem :D Dat zegt genoeg.

Ruffian was goed, nodig wanneer hij nodig is en verder niets (Y)

Waarschuw beheerder
piiieeeeepppp...Jezus, mn oren knallen nu ongeveer nog steeds uit mn hoofd.
Maar dat was zeker de moeite waard! Echt een supervet feestje, hele goede sfeer en de muziek was TE GEIL!!
Ik ga nu maar eens kijken of ik mn leven weer een beetje op kan pakken O:)...

:respect:Tatanka:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Partycrasher :bounce: op zondag 10 december 2006 om 10:03:
1 klein minpuntje dat Silverdome vanaf de snelweg niet staat aangegeven. 90% van de bezoekers rijdt het silverdome eerst voorbij!

:lol: ja dat hadden wij dus ook :$ zag het ineens rechts van ons staan, maar we konden geen ingang vinden...
Dan maar weer ff terug rijden en opnieuw proberen O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Sfeer was echt super :), ook genoeg ruimte om te stampen :D was gewoon een topfeessie :D

Waarschuw beheerder
Zooo :D Wat een Super Feest !!!!! :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
vet feestje!
goeie sfeer!

heerlijk die early met dana en the prophet!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 17:22:
heeft ie Diamond wel gedraait?

Nee, hij heeft bijna niks ouds gedraaid.

Wat ik me van de oude meuk kan herinneren zijn Age of reverse bass en First Match..

Zonde man :/

Waarschuw beheerder
donateur
fucking vet!!

muziekaal gezien weinig te wensen over gelaten..technoboy houdt volgens mij van de zelfde soort hardstyle als ik :D
Sfeer was ook echt weer top. (Y) iedereen daarvoor bedankt.

alleen de decoratie liet wat te wensen over maar dat kan me eigenlijk niet zoveel meer schelen :)

Waarschuw beheerder
donateur
Foto's staan al op PartyFlock :D
Goed zo Gary-San (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
De extra speakers bij het VIP poduim, dat was hard.... :bounce:

Zo mogen ze dat volgens jaar ook bij Qlimax doen
Waarschuw beheerder
donateur

Was echt super:D
Hier wat filmpjes (kwaliteit is niet echt super):

Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 18:22:
Foto's staan al op PartyFlock
Goed zo Gary-San

Beetje jammer alleen dat onze foto er niet op staat, terwijl ik zeker weet dat ik geflitst ben..zal waarschijnlijk wel zijn omdat er iemand op stond met een Engeland shirt
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van poupoulossos op zondag 10 december 2006 om 13:55:
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo­oooooooooo
Gek.......precies zoals ik verwachtte ­en voorspeld had.........(voor mij persoonlijk) HE­T FEEST VAN HET JAAR!!!!!!!

Sluit ik me volledig bij aan b)

Alleen waarom was de andere kant van silverdome niet open? met kaartverkoop te maken ofzo? Dus als we wouden drinken moesten we helemaal naar benede :[ om zuipen te halen.. Fucking irritant was t..

Maar heb Lekker geBEUKTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTtt

Was egt Toppie (y)

Technboy :respect:

Artiest Freaco
Waarschuw beheerder
super sfeer super muziek SUPER FEEST!!!
volgend jaar weer???? :P:P

Waarschuw beheerder
KickASsssssssssssssssssss :bounce::bounce::bounce:
:D :D :D Is de blaar en de spierpijn wel waard!!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
TERING wat was dat een geweldig feest zeg.
Waarschuw beheerder
BANG BANG BANG... en gaan met die banaan. was ckers zwaar los fessie.

hulde
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sierellûh© op zondag 10 december 2006 om 18:27:
Was echt super

lekkere filmpjes zeg, hoe heet dat nummer in 't tweede filmpje?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sierellûh© op zondag 10 december 2006 om 18:27:

Focking brute filmpjes :kwijl:
Met name die 1e.. Klapt er meteen hard op met Hardbeat Market :D
Ik stond aardig vooraan, meteen vol het gas erop :lief:
Waarschuw beheerder
Was echt een dik Feest :yes:... super gewoon..
alles was top!.. :bounce:

Waarschuw beheerder
echt een super feessie!! :D :bounce:

Waarschuw beheerder
Super vermaakt.
Vond t alleen jammer toen t tempo er net goed in zat,met name toen logico erin kwam toen t werd afgekapt en dat darkraver kwam:S

Verders (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djazper op zondag 10 december 2006 om 18:08:
Nee, hij heeft bijna niks ouds gedraaid.

:/

beetje jammer dan.
Waarschuw beheerder
Laat de darkraver voortaan gewoon thuis.. Snap sowieso niet dat die gozer nog geboekt wordt! Echt een drama figuur!!

Voorderest echt een HELE brute avond gehad! Tijd terug al dat ik me zo vermaakt heb!! Vooral het laaste uur! Wat een muziek! En dat mis ik zo he! Heb dit 1000 x liever dan die hardcore!!

Er is maar 1 dan de ECHTE man en dat is de TECHNOBOY!! Fucking hulde en :respect:

Thnx voor de brute avond!! Hoop dat we er snel weer 1 krijgen :D:D
Waarschuw beheerder
donateur

Hier nog 1 :D
(Sorry dat ie een beetje beweegt,kon moeilijk stil blijven staan ;))
Waarschuw beheerder
heftig feesie...goeie sfeer mooie locatie...alleen dana moet met pensioen en de wc's moeten gratis zijn hahahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 10 december 2006 om 20:23:
Die plaat!
heb je er nog meer?

Technoboy - Warmachine (2005 Remix) ^_^

Moest toch wel ff een traantje wegpiniken bij dat nummer hoor! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe nou ik had het bijna niet meer toen ze tatanka zn remix van Low Frequenced Base erop gooide.. :bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sierellûh© op zondag 10 december 2006 om 20:17:
Hier nog 1
(Sorry dat ie een beetje beweegt,kon moeilijk stil blijven staan )laatste aanpassing 10 december 2006 20:20

Hahahaha, de reden dat ik NOOIT filmpjes maak!

Maarre, heerlijke momenten op film gezet, respect:

:D

Waarschuw beheerder
donateur

nog een klein fimpje van vanacht

Waarschuw beheerder
donateur
hoe zet je zoiets hier op de goeie manier in???
Waarschuw beheerder
donateur
Komt er aan..kzal er nog een paar uploaden
Waarschuw beheerder
donateur
Mooi :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Eerlijk waar WAT EEN FEEEEEEST!!!!! :D:D

:respect: TECHNOBOY :respect:

Wat verdiend deze man een respect!! :D:D Heb er verder geen woorden voor, alles was super geregeld, muziek was goed en hard en je werd van het ene heerlijke moment in de andere gesmeten door de "Captain" :devil:
Kortom een nacht vol verassingen :D

Hij vroeg me net nog hoe de reacties zijn ;p hehehe ik denk dat het wel duidelijk is dat dit een kneitergoed feest was! :D

Nu ben ik vooral euh....doof ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:cheer: HELEMAAL SUPER :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
waarom staat er steeds; video no longer available?!?! :/

Waarschuw beheerder
donateur

was denk ik iets te ongeduldig ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Pfieuwwwwww :bounce:

Wat een nacht (L)

Veel dingen gingen aan me voorbij, maar de dingen die ik wel weet waren zooo vett... De sfeer was echt geweldig, geen chago iemand of opstootje gezien (Y). Zo hoort het (L)

De warmte viel opzich ook wel mee :D
Geluid vond ik wel tegenvallen, behalve de laatste 2 uur, toen ging het wel volgas :respect:

Steven, Chris en Cindy.. leuk jullie te hebben gezien! Daarna zowat niet meer gezien :O terwijl ik wel int midden vooraan zowat stond :) :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van J Q R D I :banana: op zondag 10 december 2006 om 21:16:
Daarna zowat niet meer gezien

Haha wij ook niet hoor :)
Na Tatanka zijn we ff wat gaan eten, en achterin gestaan tot kwart voor 5.. En tegen die tijd had ik niet echt zin meer te gaan zoeken enzo, beetje moe.. En het was ook dik gezellig met Bianca en Wen rechts voorin :)

Veel dingen gingen aan me voorbij

:lol: :aai:
Qrimetime weer he :D
Waarschuw beheerder
donateur
Geluid vond ik wel tegenvallen, behalve de laatste 2 uur, toen ging het wel volgas

Je wordt doof denk ik haha :d Tering dat geluid :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Ook erg vet dat Activator en Zatox nog even langskwamen :D:D
Dámn die plaat van Manuel!! :| :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 10 december 2006 om 20:41:
Hehe nou ik had het bijna niet meer toen ze tatanka zn remix van Low Frequenced Base erop gooide..

Waarschuw beheerder
het was leuk..

maar vond het raar dat je nie op die ene tribune kon..

en vond er nie echt een sfeer zitten..

en er werdt er al snel 1 knock out geslagen:S

en voor mij mocht het wel harder maar was nie zo heel lang gebleven want de rest wouden al naar huis..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 10 december 2006 om 15:51:
'Daar hebbie hem weer met zn Atmosfear '
Mooie repo gemaakt Marv?

Ghehe, hier alvast een indruk, videoreportage deel 01

http://www.q-dance.nl/main.php?pid=145698&page=1

M'n collega komt snel met deel 02 (opkomst technoboy etc)

grtz
Waarschuw beheerder
donateur
Superr feest hoor :bounce:!!

Bere naar m'n zin gehad!
Waarschuw beheerder
donateur
Mooi spul Marv :)
Die laatste plaat erin is ook mooi haha :D
'Hardhouse music makes me horny' :woeptidoe:
Waarschuw beheerder
Het was echt helemaal geweldig! :bounce:
Vet ook die early hardstyle

Alleen ik snap niet waarom Activator en Zatox zo laat kwamen :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickyBravo op zondag 10 december 2006 om 22:15:
Alleen ik snap niet waarom Activator en Zatox zo laat kwamen

Wist jij dan dat ze uberhaupt kwamen?? Ik niet en volgens mij niemand :s

Artiest {SHOWLIST artist 38714, 44326, 44313}
Waarschuw beheerder
helemaal top gewoon... heb gewoon nou nog hoofdpijn van het geluid dat op het vipdeck gericht stond.... Dat die stellage niet is omgeflikkerd... heb veel meegemaakt qua geluid, maar heb er nog nooit hoofdpijn van gehad...

SFEER: TOP
ATMOSFEER: GEWELDIG
GELUID: TE GOED GEWOON
DJ's: IEDEREEN TOP BEHALVE DANA EN PROPHET (Die vielen echt giga tegen)

kortom een 10+ op mijn lijst... hopelijk volgend jaar weer en dan ben ik er ook weer bij :D

OP naar de volgende :)
Waarschuw beheerder
wat een super feest echt mag gauw weer zo een feestje komen wat ken die gast draaien zeg :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 10 december 2006 om 15:51:
Kweetnie of je het herrinert, maar jou had ik aangesproken

Stimmt, heb ik onthouden uiteraard B).
Waarschuw beheerder
donateur
Zover waren we inmiddels ja :D :flower:
Kga slapen feestmensjes! Dromen over dit gouden nachtje :lief:
:bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: chrissie :cheer: op zondag 10 december 2006 om 21:53:
en voor mij mocht het wel harder maar was nie zo heel lang gebleven want de rest wouden al naar huis

wat de rest :P ikke niet hoor had nog wel uren willen blijven!!! :P

Waarschuw beheerder
Vond het feest flink tegen vallen...sfeertje kakte goed in toen ze rond 2 uur begonnen met die softe rommel allemaal...een logische opbouw was helaas ver te zoeken deze avond...maja op naar QrimeTime dat zal een stuk beter worden!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bussie op zondag 10 december 2006 om 22:24:
Wist jij dan dat ze uberhaupt kwamen?? Ik niet en volgens mij niemand

Nee, maar het was wel bekend dat er een special act zou komen.

Ik was al bijna bij de uitgang, hoor ik ineens: hier zijn Zatox en the Activatorrrr. :D ben dus maar weer ff snel naar binnen gerend :P
Waarschuw beheerder
Door omstandigheden niet geweest:(:( achja dat word weer goed gemaakt:D:D

Waarschuw beheerder
geweldig feesje :D

Waarschuw beheerder
wat een vet feest!! echt dikke shit niet normaal m­eer alleen prophet en dana hun zaten helemaal n­iet erin!! maar :respect: technoboy :respect: w­at heb ik een top avond gehad met de rest van de ­bende!! geluid in silverdome blijft :kwijl:

en de sfeer was (Y)!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
geen chago iemand of opstootje gezien . Zo hoort het

Nou, er is halverwege de avond echt een flinke knokpartij geweest achterin de zaal. Zat toen net ff op de tribune. Ging er hard op, 1tje idd KO geslagen en een ander werd afgevoerd met knalrood gezicht vh bloed. :S

Uitspraak van :cheer: chrissie :cheer: op zondag 10 december 2006 om 21:53:
maar vond het raar dat je nie op die ene tribune kon..

en vond er nie echt een sfeer zitten..

Haha, ik weet niet op welk feest jij bent geweest, maar beide tribunes waren gewoon toegankelijk! Daarbij zat er wel degelijk sfeer goed in op het feest, zoals >>Massive<< al eerder zei: ook ik heb geen enkel chago gezicht gezien! :D

Heb wel hoop wauze figuren rond zien lopen weer. Mwuahaha! Liep er op een gegeven moment een tegen het lijf. Die had z'n aansteker in z'n mond, en probeerde deze met z'n sigaret aan te steken! :P :D
Waarschuw beheerder
Was zeker een goed feestje!! heb me zeer goed vermaakt!:yes: nu op naar crime time.. :D daar gaan we ook weer knallen!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Was echt een topfeest. Het geluid was echt kneiterhard, TBY zelf was super (Hardstyle Masterz :respect: ). Goeie sfeer, veel bekenden is altijd gezellig. Kortom, TBY was er 1 om in te lijsten :worship:
Waarschuw beheerder
was een topfeestje, Dana en the prophet von ik een btje tegenvallen maar voorderest geweldig :bounce: technoboy ging echt gruwelijk hard heerlijk gewoon. geluid was goed al met al een topavondje. :respect: Hardstyle Masterz :respect:
Waarschuw beheerder
tatanka wat een held:respect: ook grappig om naar tekijken wat een gek:P

Waarschuw beheerder
Was een leuk feestje! (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 10 december 2006 om 22:46:
Kga slapen feestmensjes! Dromen over dit gouden nachtje

Heb ik inmiddelsw gedaan :cheer: in kon het eerste uur niet eens in slaap komen omdat ik de hele nacht zat te "replayen" in mijn hoofd :bounce:

Waarschuw beheerder
Sluit me aan bij de meerderheid: Superfeest!

gemoedelijke, gezellige sfeer. veel smilende mensen.
Dana en Prophet had ikzelf geen problemen mee, was wel ff lekker al kan ik me goed voorstellen dat veel mensen zich er aan ergerden.geluid was top!.ging r lekker overheen!
nog wel ff fijn op mn plaat gegaan onderaan die steiger/trap maar onder t mom dat t mn nieuwe dansmove was toch mn gezicht weten te redden hehe.(laat me ff in die waan)
Technoboy vs Tatanka was voor mij toch wel t hoogtepunt!
Waarschuw beheerder
donateur
Ging erg lekker, maar blijf tochvan mening dat technoboy niet genoeg heeft om een hele avond te vullen.
Dit omdat het niet helemaal goed/netjes werd afgesloten.

B2S denkt daar blijkbaar ook zo over, hoe komen ze anders op het idee Ruthless en Darkraver er bij te zetten.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 10:58:
Technoboy vs Tatanka was voor mij toch wel t hoogtepunt!

:yes:

Waarschuw beheerder
Echt, ik heb nog nooit zo'n lekker feest meegemaakt! Jeetje, wat geweldig! En ik dacht dat ik wist wat feesten was. Voor mij de eerste keer en ik ben gelijk verslaafd!

Hahahaha,
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bussie op zondag 10 december 2006 om 22:24:
Uitspraak van RickyBravo op zondag 10 december 2006 om 22:15:
Alleen ik snap niet waarom Activator en Zatox zo laat kwamen

Wist jij dan dat ze uberhaupt kwamen?? Ik niet en volgens mij niemand

Ik had van te voren al aangegeven dat ik Activator als special guest had verwacht, en andere vrienden van me Zatox. We hadden beide gelijk ;)

Uitspraak van ENROC op maandag 11 december 2006 om 11:02:
Ging erg lekker, maar blijf tochvan mening dat technoboy niet genoeg heeft om een hele avond te vullen.

B2S denkt daar blijkbaar ook zo over, hoe komen ze anders op het idee Ruthless en Darkraver er bij te zetten.

Das een beetje onzinnig. Als B2S dat had verwacht hadden ze deze 2 DJ's wel op de line up gezet om mensen te trekken voor dit feest. Hoe meer namen je erbij zet, hoe meer kans je hebt dat mensen kaartjes gaan kopen.

Waarschuw beheerder
was een goed feestje.. vond het alleen veel te koud daar aan het begin.. :frusty: later werd dat gelukkig minder!!

Waarschuw beheerder
het idee Ruthless en Darkraver er bij te zetten

twas natuurlijk ook een beetje TBY's eigen feestje dus wilde ie r ook een paar vriendjes bij hebben...kan ik dan ook wel weer begrijpen...ze hadden wat mij betreft thuis mogen blijven...maar kan t begrijpen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >>Massive<< ® op zondag 10 december 2006 om 21:06:
Nu ben ik vooral euh....doof

Nou idd. :X

Steven, Chris en Cindy.. leuk jullie te hebben gezien!

En het was niet leuk om mij te zien? :cry: :P

Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 10 december 2006 om 21:21:
En het was ook dik gezellig met Bianca en Wen rechts voorin

Heel erg gezellig! Ben ook erg behulpzaam bij het maken van sms-jes. O:) 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op maandag 11 december 2006 om 11:50:
En het was niet leuk om mij te zien?

ach, ik vond het wel leuk je te zien hoor ;)
Waarschuw beheerder
silverdome = toplocatie
was een TOPFEESTJE !!!!

thnX allaya!!

kuszjs
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 11 december 2006 om 10:17:
kon het eerste uur niet eens in slaap komen omdat ik de hele nacht zat te "replayen" in mijn hoofd

Haha zelfde probleem hier :) Sliep na een half uur nog niet (normaal binnen 5 minuten), lag alleen maar terug te denken aan de nacht :)
Vanochtend ook nog trouwens haha, kon me echt niet concentreren op dat tentamen :/

Heel erg gezellig! Ben ook erg behulpzaam bij het maken van sms-jes

Je bent vreselijk gezelschap B :P
Denk dat ik Wendy toch liever vind :)
:p

Waarschuw beheerder
donateur
geen woorden om dit feest te beschrijven, het enige wat dit feest overtreft is Qlimax 9 december 2001, maar verder...

:respect: :respect: :respect: :respect: :respect:

heb me zelden zo vermaakt op een feest! perfecte muziek, geweldige sfeer, en een prachtige locatie. té kut dat het voorbij is, aangezien dit voorlopig niet meer zal gebeuren.. :(

maar goed wat blijft is de herinnering aan een perfecte nacht :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 12:22:
té kut dat het voorbij is, aangezien dit voorlopig niet meer zal gebeuren..

:jaja: :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MvB op maandag 11 december 2006 om 11:52:
ach, ik vond het wel leuk je te zien hoor

Dat had dan zeker meer te maken met dat :bier:? 8)

Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 11 december 2006 om 12:10:
Denk dat ik Wendy toch liever vind

:O :cry: :[

té kut dat het voorbij is

:jaja: :(

aangezien dit voorlopig niet meer zal gebeuren..

Aan het einde zei Ruffian See you next year. :O
Waarschuw beheerder
aahahahah ja jo behalve jij dan maar die andere wouden wel al naar huis hahahahahah..

ja er zat geen sfeer nou ben op meer feesten geweest maar hier vond ik echt geen sfeer zitten...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op maandag 11 december 2006 om 12:29:
Dat had dan zeker meer te maken met dat

oeps, heb je me door :P

Uitspraak van B-Flock :bounce: op maandag 11 december 2006 om 12:29:
Aan het einde zei Ruffian See you next year

Omdat hij geen B2S feestjes meer doet dit jaar?
Of wellicht omdat TB volgend jaar wel weer op een feest draait waar Ruffian MC is ;)
Waarschuw beheerder
donateur
En het was niet leuk om mij te zien?

Jou heb ik al genoeg gezien :P
Die andere niet zo vaak ;)

Heel erg gezellig! Ben ook erg behulpzaam bij het maken van sms-jes.

Oh dan had je mij ook wel kunnen helpen, mij lukte het niet zo :x :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :cheer: chrissie :cheer: op maandag 11 december 2006 om 12:33:
maar die andere wouden wel

die andere wilden wel

wouden zijn bossen ;)

(sorry)
Waarschuw beheerder
was zeker een te bruut feest! de suis zit nu nog in me oren, tatanka & tby draaide gewoon meesterlijk goed , zeker het hoogtepunt van de avond! top!
Waarschuw beheerder
donateur
ja er zat geen sfeer nou ben op meer feesten geweest maar hier vond ik echt geen sfeer zitten...

Heb je op de verkeerde plek gestaan.

Uitspraak van MvB op maandag 11 december 2006 om 12:35:
oeps, heb je me door

Je bent een kerel, die zijn heel makkelijk te doorgronden. ;) 8)

Of wellicht omdat TB volgend jaar wel weer op een feest draait waar Ruffian MC is

Staan nog 2 feestjes in hun agenda voor dit jaar. https://vip.partyflock.nl/organization/5 En laat mij lekker dromen. :[ :P

Uitspraak van J Q R D I :banana: op maandag 11 december 2006 om 12:36:
Jou heb ik al genoeg gezien
Die andere niet zo vaak

Je was gewoon zo ver heen dat je me niet herkende. Of niet herinnerde. :P

Uitspraak van J Q R D I :banana: op maandag 11 december 2006 om 12:36:
Oh dan had je mij ook wel kunnen helpen, mij lukte het niet zo

Ghehe geloof niet dat Steven erg opschoot met mijn hulp. :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Of wellicht omdat TB volgend jaar wel weer op een feest draait waar Ruffian MC is

Ik hoop omdat Ruffian de komende 12 maanden geen boekingen meer heeft :x
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op maandag 11 december 2006 om 12:39:
Je was gewoon zo ver heen dat je me niet herkende. Of niet herinnerde.

Bewust denk ik :D

Ghehe geloof niet dat Steven erg opschoot met mijn hulp.

Ehhm nee...
Op Qrimetime flik je me dat niet meer hoor, dan heb ik van mezelf al moeite genoeg denk ik :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvB op maandag 11 december 2006 om 12:36:
die andere wilden wel

wouden zijn bossen

(sorry)

hahahah haalt nie uit hoor..

maar ik zeg het gewoon hoe ik het denk ahahahaha
Waarschuw beheerder
aahahahah ja jo behalve jij dan maar die andere wouden wel al naar huis hahahahahah..

ja maar die zijn niks gewend ;) volgende keer gaan we met 2 auto's :P

Uitspraak van MvB op maandag 11 december 2006 om 12:36:
die andere wilden wel

zo jij bent scherp vandaag het is maandag hoor dan mogen er fouten gemaakt worden ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 11 december 2006 om 12:40:
Ik hoop omdat Ruffian de komende 12 maanden geen boekingen meer heeft

:roflol:

Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 11 december 2006 om 12:41:
Bewust denk ik

Jij moet even gaan dimmen. :[

Ehhm nee...

Het was wel goed bedoeld hoor. O:) En het is gewoon allemaal Wen der schuld, dat soort dingen krijg je vanzelf aangeleerd als je met haar omgaat. :P

Op Qrimetime flik je me dat niet meer hoor, dan heb ik van mezelf al moeite genoeg denk ik

Dan ben ik er niet. ;) Dus ik zou op XQ maar nuchter blijven. :devil:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: ikke :cheer: op zondag 10 december 2006 om 22:55:
wat de rest ikke niet hoor had nog wel uren willen blijven!!!

hahahah jij voelt je echt gelijk aangesproken of nie dan...:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op maandag 11 december 2006 om 12:48:
Jij moet even gaan dimmen.

:aai:

Dan ben ik er niet.

Ohja :D Heerlijk rustig smsen.. Wel handig, zal er wel ff de tijd voor moeten nemen :x

Dus ik zou op XQ maar nuchter blijven.

Ehhmm.. Misschien? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 11 december 2006 om 12:55:
Ohja Heerlijk rustig smsen.. Wel handig, zal er wel ff de tijd voor moeten nemen

Nou dat wordt weinig feesten dan aangezien jij de hele nacht staat te sms-en.

Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 11 december 2006 om 12:55:
Ehhmm.. Misschien?

Doe maar wel, des te meer lol heb ik. 8) Ben je niet zo scherp. :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op maandag 11 december 2006 om 12:59:
Nou dat wordt weinig feesten dan aangezien jij de hele nacht staat te sms-en.

Valt wel mee hoor.. Gas erop :P

Uitspraak van B-Flock :bounce: op maandag 11 december 2006 om 12:59:
Doe maar wel, des te meer lol heb ik.

:/ Vind je me niet gezellig / leuk als k niet precies meer weet hoe wie wat en waar enzo? :(

Waarschuw beheerder
donateur
nog meer mensen last van Keelpijn en last van de oren??

heb normaal bijna nooit last van me oren
maare hoor echt maar voor 70 % ofzo
terwijl het geluid eigenlijk niet echt super hard was
en ik heb dit keer niet eens vooraan gestaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: ikke :cheer: op maandag 11 december 2006 om 12:48:
ja maar die zijn niks gewend volgende keer gaan we met 2 auto's

ja dat is goed hoor...

gaan we wel met 2 auto s zal denk ik wle een stukkie beter zijn:D

Waarschuw beheerder
dit feestje zit zoieso in me top 3 :jaja: wat een ge-wel-dig feest :O luca draaide me iets te soft maar dat was te verwachten, paar flinke scheeflopers trouwens :x
Technoboy opende echt gruwelijk :kwijl: hardstyle department :kwijl: en toen was het non stop beuken tot dana&prophet en de special act was ook tegenvaller, verder de laatste uurtjes weer super vermaakt
gezellig groepje
goeie sfeer
veeeeeeeel vette platen gehoord
geen drukte bij drank halen
goed geluid

kortom :respect: :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Niet genoeg vette platen? :lol:

De man heeft bijna niks van 2001 t/m 2004 gedraaid joh!!

Darkraver, Ruthless, Zatox en Acti waren toch gewoon aanfluitingen? Gasten hebben allemaal 1 of 2 plaatjes gedraaid.

TB kan nog wel een hele avond vullen met vette platen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Staan nog 2 feestjes in hun agenda voor dit jaar

maar zonder TBY :)

Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 11 december 2006 om 12:40:
Ik hoop omdat Ruffian de komende 12 maanden geen boekingen meer heeft

Ik vond hem zaterdag wel meevallen, zijn dagen dat ik me er meer aan stoorde.

Uitspraak van :cheer: ikke :cheer: op maandag 11 december 2006 om 12:48:
zo jij bent scherp vandaag

Sorry, ben niet heel goed in spelling maar dit is nou één van de weinige regels die ik wel geleerd heb :) (en is bijgebleven)

Uitspraak van inactief op maandag 11 december 2006 om 13:04:

heb normaal bijna nooit last van me oren
maare hoor echt maar voor 70 % ofzo

Nope, helemaal geen last van, had ook mijn flexinore 9 db oordopjes in ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvB op maandag 11 december 2006 om 13:17:
Sorry, ben niet heel goed in spelling maar dit is nou één van de weinige regels die ik wel geleerd heb (en is bijgebleven)

hahahah ga je bij iedereen op spelfouten letten:D

Waarschuw beheerder
donateur
terwijl het geluid eigenlijk niet echt super hard was
en ik heb dit keer niet eens vooraan gestaan

Ik vond het geluid loeihard staan.. Had nog wat oordopjes gevonden in mn tas, gelijk erin gepropt.. Verder nergens meer last van gehad.

Gisteravond nog helemaal into the night voordat ik ging slapen. Into Deep op repeat..

Raak er maar niet over uitgepraat :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :cheer: chrissie :cheer: op maandag 11 december 2006 om 13:21:
ga je bij iedereen op spelfouten letten

oww echt niet, maar dit is zo'n grote fout dat ik een correctiedrang kreeg, sorry ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond hem zaterdag wel meevallen, zijn dagen dat ik me er meer aan stoorde.

Klopt.. Maar minder slecht maakt nog steeds niet dattie goed is ;) Kvon m alleen de laatste 2 uur goed, verder niet.

Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 13:25:
Raak er maar niet over uitgepraat

:aai: Ga je nu je kaarten voor Reverze verkopen en mee naar Zany? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvB op maandag 11 december 2006 om 13:25:
oww echt niet, maar dit is zo'n grote fout dat ik een correctiedrang kreeg, sorry

hahahah haalt nie uit hoor hahahaaha

vind het wel grappig:D
Waarschuw beheerder
Zo, ik ben ook weer boven water na 't afteren :D Nog steeds maar 3 uur geslapen in 't hele weekend maar goed, dat halen we vanavond wel in.

Ik ben NU iig aan de slag met al mn filmmateriaal, ik heb verdomme anderhalf bandje vol :D dus ben wel effe zoet.

Shit zeg, als ik die beelden zo zit terug te kijken kan ik niet anders dan concluderen dat deze toch wel de boeken ingaat als een van de beste feestjes van 2006.

Was er dus nooit zo mee bekend maar die italian hardstyle trek ik toch wel erg goed. En die set van Luca trouwens, DAMN wat heerlijk! (l) Gewoon vette hardtrance, echt super. Heb 'm gelijk aan mn favo's toegevoegd.

En dan al die reacties onder mn foto hier op PF :D Ik zit echt nog steeds zo ontzettend in de flow, heb iets van 30 PBs gehad gisteren omdat ik met zoveel mensen heb staan lullen... Liefde! Dat was het! (l)

Waarschuw beheerder
ik begin zowaar spijt te krijgen dat ik niet ben gegaan :o

maarja schade halen we andere keer wel weer in.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 13:37:
ik begin zowaar spijt te krijgen dat ik niet ben gegaan

maarja schade halen we andere keer wel weer in.

er komen nog genoeg andere feesten hoor..:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 11 december 2006 om 13:33:
Zo, ik ben ook weer boven water na 't afteren Nog steeds maar 3 uur geslapen in 't hele weekend maar goed, dat halen we vanavond wel in.

Ik ben NU iig aan de slag met al mn filmmateriaal, ik heb verdomme anderhalf bandje vol dus ben wel effe zoet.

Shit zeg, als ik die beelden zo zit terug te kijken kan ik niet anders dan concluderen dat deze toch wel de boeken ingaat als een van de beste feestjes van 2006.

Was er dus nooit zo mee bekend maar die italian hardstyle trek ik toch wel erg goed. En die set van Luca trouwens, DAMN wat heerlijk! Gewoon vette hardtrance, echt super. Heb 'm gelijk aan mn favo's toegevoegd.

En dan al die reacties onder mn foto hier op PF Ik zit echt nog steeds zo ontzettend in de flow, heb iets van 30 PBs gehad gisteren omdat ik met zoveel mensen heb staan lullen... Liefde! Dat was het!

Hey jij zat nog in mn nek :P
Waarschuw beheerder
donateur
En dan al die reacties onder mn foto hier op PF

je had er trouwens wel behoorlijk zin an. Ben je op echt veel site's met foto's van zaterdag tegen gekomen (of komt dat omdat je zulke herkenbare kleden aanhad :) )
Waarschuw beheerder
donateur
heb iets van 30 PBs gehad gisteren omdat ik met zoveel mensen heb staan lullen... Liefde! Dat was het!

En wann ga je ze beantwoorden? :P

Benieuwd naar je repo!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dion M op zondag 10 december 2006 om 17:02:
geen ruzie gezien

Alleen 1 mongool die een gast tegen ze kop bleef trappen toen hij al op de grond lag. Opknopen die debiel.

Verder topfeest (Y). Verder echt wel gezellig :D. Dikke muziek, TBY knalde er meteen lekker in. Het dutch trio had wel meg mogen bloven

Italian Style (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 13:58:
geen ruzie gezien

nou idd dat was bij het drinken halen en die lag nog knock out ook...
Waarschuw beheerder
donateur
heb alleen van die vechtpartij gehoord. Maar ik kwam (gelukkig) weer eens net een minuut te laat langs die plek :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvB op maandag 11 december 2006 om 14:03:
heb alleen van die vechtpartij gehoord. Maar ik kwam (gelukkig) weer eens net een minuut te laat langs die plek

nou ik zag het..

en ze gingen met die gozer richting de wc en toen lieot ie nog bijna tegen iemand aan ook..

was echt nie normal.. weet alleen nie waarvoor het was..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: chrissie :cheer: op maandag 11 december 2006 om 13:38:
er komen nog genoeg andere feesten hoor

daarom ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Had nog wat oordopjes gevonden in mn tas

Heb me voorgenomen volgend jaar ook maar is oordoppen te kopen. Begin het wel te merken. :X :X
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op maandag 11 december 2006 om 14:20:
Heb me voorgenomen volgend jaar ook maar is oordoppen te kopen.

Ik werk/stap niet meer zonder die dingen... Werd langzamer hand gek van steeds die piep in mijn oren.. En met de gene die ik heb hoor ik alles nog steeds perfect.
Waarschuw beheerder
donateur
Whoei vandaag nog mn tentamen gehaald ook :P :woeptidoe:
Kom uit op een 7,5 ong.. Samen met een bonuspunt voor de cases wordt dan een 8,5 B)

Kga vaker stampen 36 uur voor een tentamen denk ik :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: chrissie :cheer: op maandag 11 december 2006 om 14:22:
dus je kan nog genoeg feesten inhalen

mwah ben wat aan het minderen met feesten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 14:25:
mwah ben wat aan het minderen met feesten

waarom dat dan???

is toch leuk man..:D

Waarschuw beheerder
donateur
Alleen 1 mongool die een gast tegen ze kop bleef trappen toen hij al op de grond lag. Opknopen die debiel.

Nog bedankt voor het meesleuren van me tijdens die ruzie :D :)

Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 11 december 2006 om 13:30:
Ga je nu je kaarten voor Reverze verkopen en mee naar Zany?

Uhh.. Nee :nee: Zover krijg je me deze keer echt niet :nee:

Ik ben NU iig aan de slag met al mn filmmateriaal, ik heb verdomme anderhalf bandje vol

Ik zag je ook overal lopen met je camera.. Alleen in het begin, verder heb ik je niet meer kunnen gezien.. Stond toen ook rechts achteraan en dan weer links en overal :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LunaTick op maandag 11 december 2006 om 14:22:
Ik werk/stap niet meer zonder die dingen...

:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FireStarter :bounce: op maandag 11 december 2006 om 13:42:
Hey jij zat nog in mn nek

Woeiiiiii dat is mooi, een van mn twee grootste helden van de avond al getraceerd! :D Haha superbedankt joh, echt heel tof!

Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 11 december 2006 om 13:47:
En wann ga je ze beantwoorden?

Hehe ik sta nu weer op 692 :D maar ga ze echt echt echt deze week eens afhandelen man,. Zitten nog berichten van de zomer bij :D Komt omdat ik al zoveel achter mn schermpje zit voor mn repo's enzo, komt er vaak niet meer van :bloos:

Uitspraak van MvB op maandag 11 december 2006 om 13:45:
je had er trouwens wel behoorlijk zin an. Ben je op echt veel site's met foto's van zaterdag tegen gekomen (of komt dat omdat je zulke herkenbare kleden aanhad )

:D Heb zelf nog niet echt gekeken, van Phono weet ik 't wel idd en op B2S kwam ik er 2 tegen...'t probleem is dat ik altijd met iedereen op de foto wil als herinnering en gewoon omdat ik zoveel lieve mensne ken :D
Waarschuw beheerder
donateur
Kheb die van ons er nie tussen zien staan op B2S.. Ga jij dat eens regelen O:) Ben wel benieuwd :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: chrissie :cheer: op maandag 11 december 2006 om 13:10:
ja dat is goed hoor...

gaan we wel met 2 auto s zal denk ik wle een stukkie beter zijn

weet ik wel zeker hahaha

Sorry, ben niet heel goed in spelling maar dit is nou één van de weinige regels die ik wel geleerd heb (en is bijgebleven)

hahaha was maar een grapje hoor :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 13:15:
luca draaide me iets te soft

Vond dat hij al aardig hard eindigde, waarna Technoboy al hard begon.
Gelukkig deed het publiek ook aardig mee (ze moesten ook wel bewegen met die kou :D ), lekker om hier mee te openen..

Warmachine, Infinity, I'm your DJ en de Tatanka plaatjes :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 11 december 2006 om 14:33:
Kheb die van ons er nie tussen zien staan op B2S.. Ga jij dat eens regelen

Was Marko dan de enige fotograaf van B2S afgelopen zaterdag? Wil die foto van jullie samen ook wel zien :yes:

En ben benieuwd naar de foto van Liquid Motion.. Alle andere foto's dus :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: chrissie :cheer: op maandag 11 december 2006 om 14:26:
waarom dat dan???

tja feesten kost geld, en ik heb het geld aankomende tijd voor andere dingen nodig.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 14:39:
En ben benieuwd naar de foto van Liquid Motion

Foto's staan online (al werkt het klikken nog niet) maar die van ons ontbreekt.. Nja miss komt ie nog, ze zijn duidelijk nog niet helemaal klaar :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 14:39:
Was Marko dan de enige fotograaf van B2S afgelopen zaterdag?

Nee matthew was samen met mij bezig voor b2s :)
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 11 december 2006 om 14:30:
beantwoorden?

Hehe ik sta nu weer op 692

ik nog 405 :woop:
vond het geluid loeihard staan..

Was het ook, stond een veeeel beter systeem dit keer...
Waarschuw beheerder
Ik zat rond een uurtje of 6 volgens mij op de tribune. Toen zag ik dat er een paar een brandblusser aan het uitproberen waren in het publiek :D , soms een meters hoge witte wolk :o

Iemand gezien? Het zag er echt grappig uit. Een gast zette die brandblusser naar zn kop en zette dat ding aan. Die kop was helemaal wit :D

Zelden zo'n vermaak gezien op een feest op een tribune :yes:

En het feest was geweldig!!!

alleen jammer dat de eerste nachtvorst van het jaar samenviel met deze nacht, tering wat was het koud :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 14:44:
tja feesten kost geld, en ik heb het geld aankomende tijd voor andere dingen nodig

ja het kost zeker geld ja hahahaha

ik weet er alles van..:D

Waarschuw beheerder
Wie weet op welke sites de foto's staan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van FireStarter :bounce: op maandag 11 december 2006 om 14:45:
Ik zat rond een uurtje of 6 volgens mij op de tribune. Toen zag ik dat er een paar een brandblusser aan het uitproberen waren in het publiek , soms een meters hoge witte wolk

Iemand gezien? Het zag er echt grappig uit. Een gast zette die brandblusser naar zn kop en zette dat ding aan. Die kop was helemaal wit

haha, nu herinner ik me dat weer ja. Was rechts van de zaal vooraan na de bar. Op een gegeven moment zette ie ook die slang in een onderbroek en zette um aan. Ut was echt een maf gezicht! Geweldig ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 15:00:
Wie weet op welke sites de foto's staan?

op djguide.nl

partyflock

ik denk bijna overal..
Waarschuw beheerder
donateur
Rrr... :lief:
Zit setje van tatanka @ Q-base te luisteren.. Nixvermoedend.. Komt ineens Hardbeat market voorbij... :D Krijg nog net geen kippevel als ik terugdenk aan die opening.. :kwijl:

Kstond aardig vooraan tijdens de opening, denk een meter of 6-7 naar achter.. Nou hij gooide m erop, en echt iedereen om me heen ging massaal voluit los hoor :kwijl: Was echt vet :lief: Vol het gas erop :)
Waarschuw beheerder
waren de prphet.. dana .. ruud en steve niet goed??

dan waren jullie vast op een ander feestje dan ik ;)

ik heb het super naar mn zin gehad!!

X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: chrissie :cheer: op maandag 11 december 2006 om 15:05:
op djguide.nl

(Y)
[img width=500 height=333]http://aafie.fotovanmij.nl/@/code/509e19a0058ff925074880ebb08e5399[/img]
b)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 15:44:
Uitspraak van :bounce: party animal:bounce: op maandag 11 december 2006 om 15:05:
op djguide.nl

ja dat is rot..

kijk an eerst op www.partyfotofraaf.com en vanaf daar moet je naar djguide..

ken er ook niks aan doen..
Waarschuw beheerder
donateur

Dacht al dat het aan mij lag maar niet dus ;p;p

Maar heb het er zeker voor over :D Wat een nacht...o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djazper op maandag 11 december 2006 om 13:17:

:roflol:

hoeveel zelf geproduceerde (of platen wat ie samen met andere heeft gemaakt) er voorbij zijn gekomen :O ik kan niemand anders bedenken die hem dat na kan doen :)en alle platen zijn nog ontzettend goed ook :respect:

wat betreft de gast dj's, denk dat technoboy hier zelf ook wel een vinger in de pap had :)
kijkend naar de andere one-man show's heb je een aardig rare mening :( luna, pavo, dana enz. vullen de avond met enkele zelf geproduceerde platen ik vind het van technoboy een veel vettere prestatie :jaja:
Waarschuw beheerder
Toen zag ik dat er een paar een brandblusser aan het uitproberen waren in het publiek , soms een meters hoge witte wolk

Iemand gezien? Het zag er echt grappig uit. Een gast zette die brandblusser naar zn kop en zette dat ding aan. Die kop was helemaal wit

klopt ja.. stond er een paar meter vanaf. was wel een grappig gezicht :D volgens mij deed een gast em ook ff in zn broek :O
Waarschuw beheerder

precies die gast werd recht voor me neus neergehoekt, schrok me t lazurus... en doorgaan terwijl die op de grond ligt, stelletje watjes. maar goed dat de security die gasten effe goed aanpakte :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Kregen ze een hoek van de security? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 11 december 2006 om 16:53:
Kregen ze een hoek van de security

laat k het zo zeggen, k zag er een security bovenop die gozer duiken, werd eigenljik net op tijd weggetrokken anders had ik er midden ingestaan.o:)(thnx staf :P) had niks door tot ik ineens een vuist langs me neus zag gaan. triest triest. tog me 1e veestje waar iemand ff flink in elkaar werd geschopt :S niet bevoordelijk voor je avond

Artiest The Vanisher
Waarschuw beheerder
donateur
Ja super vet feest(Y)

Kep me de hele avond vermaakt dusssss:P

Geluid was bikkels hard(heel belangrijk)
Goed gedraaid door alle dj's(Y)

Voor herhaling vatbaar maar das elk feestje wel :P
Waarschuw beheerder
Was zeker vet feest jammer dat DANA en THE PROPHET echt bagger waren maar dankzij de Italianen heb ik me helemaal vermaakt superrrrr!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Augy op maandag 11 december 2006 om 16:56:
tog me 1e veestje waar iemand ff flink in elkaar werd geschopt

en dat terwijl ruffian nog zei dat het een goed feestje was omdat ie geen gevechten heeft gezien

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Augy op maandag 11 december 2006 om 16:56:
1e veestje waar iemand ff flink in elkaar werd geschopt

was ik wat er gebeurde weet ik niet ... wel beetje pijne hoofdje

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MvB op maandag 11 december 2006 om 18:05:
dat terwijl ruffian nog zei dat het een goed feestje was omdat ie geen gevechten heeft gezien

Je moet niet alles geloven wat hij zegt ;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 18:08:

Sterkte (F)

Waarschuw beheerder
vond het vet Feestje alleen einde vond ik wat minder, had wel wat meer hardcore gemogen, Tatanka vond ik wederom weer super net als @ Qlimax
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 18:26:
had wel wat meer hardcore gemogen

Technoboy is hardstyle!!!! Dus dat je had je van te voren kunnen weten! En ik ben hem daar ook dankbaar voor dat ie dat niet gedaan heb! Het is al een tijd terug dat ik zo genoten heb op het einde als afgelopen zaterdag!!

Waarschuw beheerder
En dan al die reacties onder mn foto hier op PF Ik zit echt nog steeds zo ontzettend in de flow, heb iets van 30 PBs gehad gisteren omdat ik met zoveel mensen heb staan lullen... Liefde! Dat was het!

Ik je ook nog zien knallen @ het eind, opvallend truitje! wel kicke!
Waarschuw beheerder
Toen zag ik dat er een paar een brandblusser aan het uitproberen waren in het publiek , soms een meters hoge witte wolk

fantastisch ja:roflol:

iedereen ff dat ding aan doen, alles helemaal wit:D op een gegeven moment was hij leeg hebben ze hem waar je drinken kon halen maar over de balie geflikkerd:D
super feestje was het weer(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Shit zeg, als ik die beelden zo zit terug te kijken kan ik niet anders dan concluderen dat deze toch wel de boeken ingaat als een van de beste feestjes van 2006

inderdaad, zowiezo qua sfeer en over de muziek / platenkeuze kon ook niet worden geklaagd :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 11 december 2006 om 14:33:
Kheb die van ons er nie tussen zien staan op B2S..

Die van onze groep staat er inmiddels wel tussen. Ik heb hem maar bij mijn verslag erbij gewzet. vond ik veel toepasselijker dan de eerdere foto.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 14:26:
Uitspraak van Stefanovic078 op maandag 11 december 2006 om 13:30:
Ga je nu je kaarten voor Reverze verkopen en mee naar Zany?

Uhh.. Nee Zover krijg je me deze keer echt niet

Ik ga misschien wel naar Zany of Reverze. Weet het nu nog niet zeker welke :nee:
Waarschuw beheerder
knetter dik feest von k het :)
alleen von k de opbouw wat vreemd ... ze hadde beter dan en the prophet voor tatanka kunne zette !! maaja we moge niej klage :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvB op maandag 11 december 2006 om 18:05:
en dat terwijl ruffian nog zei dat het een goed feestje was omdat ie geen gevechten heeft gezien

Heeft hij ook niet gezien. Was niet te zien vanaf de stage. Ik zat toevallig net achter toen de security begon te rennen, gebeurde achterin de zaal en een van die dudes rende geloof ik de gang bij de toiletten in. security was er op tijd bij en denk dat maar weinig mensen er echt wat van hebben meegekregen.

Zonde, maar ik heb 't mn avond niet laten beinvloeden, dat heb ik vaak genoeg gedaan en dat soort debielen hou je nu eenmaal toch.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 11 december 2006 om 18:58:
Die van onze groep staat er inmiddels wel tussen. Ik heb hem maar bij mijn verslag erbij gewzet. vond ik veel toepasselijker dan de eerdere foto.

Ja is ook wel vette foto hoor met ze allen :D!!
Waarschuw beheerder
vet feestje!
Dana en Prophet vond ik ook prima te doen, maar smaken verschillen....
Vond het echt jammer dat het om 7 uur al voorbij was, had nog wel een paar uur door kunnen gaan! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Teka op maandag 11 december 2006 om 19:13:
Ja is ook wel vette foto hoor met ze allen !!

Zeker wel, zet hem denk ik dadelijk nog effe in mijn albummetje als herinnering aan deze geweldige nacht :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 11 december 2006 om 19:00:
Ik ga misschien wel naar Zany of Reverze. Weet het nu nog niet zeker welke :nee:

Heb mn kaartje al voor Reverze voordat ik wist dat het X-Qlusive was.. Dus ja :D
Waarschuw beheerder
Kvond het wel een tof feestje maar het had niet echt iets bijzonders... en wat de volgorde betreft, ja early hardstyle was uiteraard te verwachten, maar dat duurde zo lang dat de mensen die weinig van die nr's kenden, gingen zitten.

van Ruthless en Darkraver stond ik wel te kijken trouwens, ruthless sowieso!

Infinity maakte het feestje utieraard wel compleet, het dak ging er toen echt af!

Gr. PR
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 19:17:
Heb mn kaartje al voor Reverze voordat ik wist dat het X-Qlusive was.. Dus ja

Ik heb nu nog de luxe om te kiezen. Maar het hangt er ook vanaf wie er allemaal naar welk feest gaan. Meestal weet ik precies wat ik wel of niet wil. Maar nu twijfel ik een keertje dus dan laat ik het van andere zaken af hangen. Goed overleg met vrienden van zowel pf als hier om me heen geven dan wel de doorslag.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 11 december 2006 om 19:22:
Goed overleg met vrienden van zowel pf als hier om me heen geven dan wel de doorslag.

Ik heb geen keuze, ik moet met mijn 8 mannen mee 8) Iemand had al een kaartje gekocht voor mij zonder dat hij wist of ik nou wel of niet zou gaan.. Handig :D

En ook daar komt Technoboy, doen we het even dunnetjes over.. Of juist 28 december in Breda ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 18:26:
had wel wat meer hardcore gemogen

hahaha :roflol:

sommige mensen......

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: chrissie :cheer: op maandag 11 december 2006 om 20:07:
maar hij heeft wel gelijk...

:/

aha erg logisch idd.

ik ga de volgende keer op een trance feest ook zeiken dat er te weinig hardstyle werd gedraait.

:vaag:
Waarschuw beheerder
Idd hardcore zou van mij verboden mogen worden op een hardstyle feest, voegd voor mij niets toe. Dit feest gaat dus bij mij de boeken in als een van de dikste.

Waarschuw beheerder
donateur
ben juist superblij dat er geen hardcore was!
als je dat wilt horen ga je maar naar een hardcore feest :@
Waarschuw beheerder
Ik vond het echt een stoer feest, lang geleden dat ik zo lekker ben los gegaan op hardstyle :D

Ook de ouwe knallers waren weer heerlijk om te horen:bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dion M op zondag 10 december 2006 om 17:02:
geen ruzie gezien

ikke wel bij de bar wooww dat ging EROP! langggzz mij nog wel! dikke bloedneus en die jonge lag KO op de grond..

MAAR ik zelf heb een TOP avond gehad en ik zou het niet gemist willen hebben

alleen wat deed the prophet dana en TBY? zoo wat was dat zacht na die set van TATANKA! ( die suppper draaide! ) oh en verder was et publiek hardstike leuk hoor! verder ok geen ruzie gezien super gezellig feestje!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Partycrasher :bounce: op maandag 11 december 2006 om 21:22:
Idd hardcore zou van mij verboden mogen worden op een hardstyle feest, voegd voor mij niets toe. Dit feest gaat dus bij mij de boeken in als een van de dikste.

nou zeker nie gewoon erbij gooien hardcore en dan nog terror erbij:D
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 21:24:
ben juist superblij dat er geen hardcore was!
als je dat wilt horen ga je maar naar een hardcore feest

nou dat doe ik ook zeker wel naar een hardcore feest gaan..:D lekker hard.. :D

Waarschuw beheerder
Echt jammer dat ik er niet bij was. De muziek was erg goed als ik al die filmpjes mag geloven :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Partycrasher :bounce: op maandag 11 december 2006 om 21:22:
Idd hardcore zou van mij verboden mogen worden op een hardstyle feest, voegd voor mij niets toe

Zoals je al zegt, het voegt voor JOU niets toe. Ik daarentegen hou van hardcore en hardstyle en vind het heerlijk om een hardstyle avond af te sluiten met een uurtje hardcore. Dus voor mij voegt het wel degelijk iets toe.

Kan me herinneren dat de eerste plaat die Darkraver opgooide Stereomurder was. Dat is toch early hardcore/oldschool? Heb toch een hoop mensen horen juichen toen die plaat begon. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op maandag 11 december 2006 om 22:14:
Kan me herinneren dat de eerste plaat die Darkraver opgooide Stereomurder was. Dat is toch early hardcore/oldschool? Heb toch een hoop mensen horen juichen toen die plaat begon.

Had dat niet verwacht, maar viel mij idd ook al op ja :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tim op maandag 11 december 2006 om 22:17:
Had dat niet verwacht,

Ik had het ook niet verwacht maar vond het heerlijk om dat nummer te horen. Jeugdsentiment. :lief:
Waarschuw beheerder
Gruwelijk feessie!!!
Waarschuw beheerder
Klonk wel heerlijk ja '' Stereo murder '' :P uit het niets opeens..

Verder was het een vet feest gewoon ! Geluid was weer optimaal :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van =-Vince-= op maandag 11 december 2006 om 16:37:

ha ha ik zag het ja. ik dacht dat het bij de show hoorde dus ik verwachte aan de andere kant ook al rook. Haha was dus een brandblusser! mooi is dat !

Waarschuw beheerder
donateur
vondt de set van the prophet en dana en technoboy juist 1 van de betere!
jammer dat zoveel mensen die early sound niet kunnen waarderen!

gelukkig veel ouwe plaatjes gehoord!
ook tijdens de set van tatanka en technoboy
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op maandag 11 december 2006 om 23:37:
vondt de set van the prophet en dana en technoboy juist 1 van de betere!
jammer dat zoveel mensen die early sound niet kunnen waarderen!

Kon het wel waarderen, alleen het pakte wat vreemd uit na die knalset van Tatanka en TBY. De early-hardstyle is iets softer. Het was denk ik een soort van organisatosche gok om het op dat tijdstip erin te gooien. Voor hetzelfde geld was het juist helemaal goed uitgepakt. Nu pakte het ïets minder" uit maar het gaf de mensen wel de tijd om effe op adem te komen :jaja: Als Dana en the prophet samen met TBY hadden doorgeknald dan was ik helemaal kapot gegaan, ik bleef maar gaan man. Dus wat dat betreft vond ik het effe niet zo erg.
Waarschuw beheerder
donateur
Kvon het 1e half uur van de early set vrij soft, weinig boeiend.. Maargoed zat toen toch ff eten dus op zich geeft het niet :P
Maar laatste uur was echt vette early, heb t zelden beter gehoord :) Jammer dat men het zo matig oppakt..
Vond overigens ook het tijdstip raar hoor, opbouw hoort wat mij betreft per definitie omhoog te gaan :)

Anyway.. Hopen dt Dov m nog online zet, wil m zeker wel hebben :)

Denk dat ik morgenavond eens ga kijken of ik aan mn verslag kan beginnen :)
Waarschuw beheerder
donateur

My thoughts exactly!!!!!!!

Alhoewel daar bij mij vooraf geen twijfel over bestond......

Iemand al setjes.......? :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dov zegt zelf op z'n site ook dat ie het naar zijn zin heeft gehad en genoten heeft, maar dat ie persoonlijk het tijdstip een beetje scheef vond. Ze hadden het dus zelf ook wel in de gaten, maar goed. Was idd wel een goed early setje en t heeft mijn avond niet negatief beinvloed want t setje daarna was weer top dus! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 18:08:

pppff dat kan ik me voorstellen man :no: toen je op de grond lag had je t voor even zwaar te voorduren, stelletje Kloo**akken
Waarschuw beheerder
Dit stond op de site van the Prophet.

Latest News: 10-12-2006

Technoboy Silverdome
After all those years finally the Italian Master got his own solo night at the Silverdome in Zoetermeer.
He asked me & Dana to play the old tunes, and when he says that, he means OLD, 2002, maximum 2003.
So even when Dana & Me wanted to play some new traxx, that was out of the question

It was nice to play the old tunes. only the hour was not good, but thats personal i think..

When you looked at him you could see that he really enjoyed all night! He deserved this after all the years that he's active in the scene of the Harder Styles!

Thx Cristiano! I had a good night!

Dus dat verklaard hun platen keuzen. Het lag dus niet geheel aan hun :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Black-Mail op dinsdag 12 december 2006 om 10:17:
Dit stond op de site van the Prophet.

Ik heb me er totaal niet aan gestoord. Ik vond het heerlijk. :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 12 december 2006 om 10:23:
Ik heb me er totaal niet aan gestoord. Ik vond het heerlijk.

waren lkkre plaatjes vond alleen het tijdstip btje slecht gepland
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Augy op dinsdag 12 december 2006 om 10:26:
alleen het tijdstip btje slecht gepland

Ook geen last van gehad. Gewoon lekker door staan :bounce:.

Ben benieuwd of hier setjes van komen. Geloof dat B2S nooit setjes uitbrengt toch?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Voor zover ik weet alleen ooit van 5 years b2s..
Waarschuw beheerder
donateur
Oefff, die set van Panic. :kwijl: Sorry, niet echt ontopic. O:) Jammer want er zijn genoeg setjes die ik zou willen hebben. Vooral die van TBY. :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van best of both worlds op dinsdag 12 december 2006 om 11:14:
Ik dacht dat het een techno feest was

Ik dacht dat het een "boy-feest" was :d o:) :bounce: ;) :coke: :bier:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Augy op dinsdag 12 december 2006 om 09:40:
pppff dat kan ik me voorstellen man toen je op de grond lag had je t voor even zwaar te voorduren, stelletje Kloo**akken

maar jah je hebt er niks aan die ruziess... ik herstel wel weer alleen ....iets ergers is mn gouden ketting die is dus kwijt.....:-( de rest maak me niks uit.. ik was ook al zo dronken anders was het nooit gebeurd ... wel leuk feestje verder.. :-)
Waarschuw beheerder
Beetje heel erg jammer van de opbouw
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 12:50:
maar jah je hebt er niks aan die ruziess... ik herstel wel weer alleen ....iets ergers is mn gouden ketting die is dus kwijt..... de rest maak me niks uit.. ik was ook al zo dronken anders was het nooit gebeurd ... wel leuk feestje verder..

had ie jou knock out geslagen????

nou lekker dan???

waar ging het nou om dan??

ruzie slaat ook nooit ergens op maar ja er zitten er een paar tussen die het leuk vinden..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: chrissie :cheer: op dinsdag 12 december 2006 om 12:55:
had ie jou knock out geslagen

ik viel zelf joh jah en toen was het over .. :-(

waar het om ging weet niet .. ..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 12:58:
ik viel zelf joh jah en toen was het over ..

nou lekker dan...

maar ben je nog wel gebleven dan of ben je gelijk weggegaan naar huis?
Waarschuw beheerder
Pffffff 14 uur geslapen...%) :D Ik had 't effe nodig denk ik. Ik ga kijken of ik de boel vanavond afkrijg, anders wordt 't morgen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 12 december 2006 om 13:31:
Ik ga kijken of ik de boel vanavond afkrijg, anders wordt 't morgen.

Hoop t. Ben benieuwd :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 12 december 2006 om 12:21:
Ik dacht dat het een "boy-feest" was

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 12:58:

jij dacht ook dat t een "boy" feestje was en je gaf m een knipoog?

geintje..maar knap lullig man...altijd onzin die knokpartijen

Waarschuw beheerder
Idd altijd onzin ja, die knokpartijen. Heb er zelf geen last van gehad, heb echt een geweldig feest gehad ondanks de wat rare opbouw, maar dat wordt weer verklaard door een bovenstaand berichtje.
ben echt lekker los gegaan en baalde dan ook toen het afgelopen was.
Kan ook zeker niet wachten op de setjes en natuurlijk de volgende keer dat TBY draait.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tim op dinsdag 12 december 2006 om 13:31:
Hoop t. Ben benieuwd

Tim :D Was leuk je ontmoet te hebben :D
Ben ook benieuwd naar Jaq dr reportage :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 14:52:
Tim Was leuk je ontmoet te hebben

Insgelijks :)
Waarschuw beheerder
Nou 't wordt morgen hoor, krijg 't vandaag niet gedaan. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 12 december 2006 om 15:23:
Nou 't wordt morgen hoor, krijg 't vandaag niet gedaan.

Staat de opening er een beetje goed op? Je had soms de neiging om tegaan wiebelen :P

Na zo'n avond als afgelopen zaterdag heb ik een beetje de neiging dat ik meer van dit soort feestjes wil, gewoon dezelfde sfeer, dezelfde muziek, dezelfde feeling.

Helaas komt dat eerst volgende feestje pas in 2008 ofzo ;(
Waarschuw beheerder
donateur
Ga maar naar Zany, dat gaat wel in de buurt komen denk ik :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 12 december 2006 om 15:23:
Nou 't wordt morgen hoor, krijg 't vandaag niet gedaan.

Dan wachten we maar nog effe een dagje :jaja:

Beter compleet werk en een dagje langer wachten. Dat dagje is toch zo voorbij :jaja:

Uitspraak van Stefanovic b) op dinsdag 12 december 2006 om 15:54:
Ga maar naar Zany, dat gaat wel in de buurt komen denk ik

Daarom staat QX-zany opeens erg hoog bij mij op de agenda :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefanovic b) op dinsdag 12 december 2006 om 15:54:
Ga maar naar Zany, dat gaat wel in de buurt komen denk ik

Zany gaat het overtreffen (Y)
Waarschuw beheerder
heb me goed vermaakt!(Y)

alleen toch jammer ja van dana en the prophet..
maar tatanka! (L) superrrr
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SEN' op dinsdag 12 december 2006 om 17:08:
heb me goed vermaakt!

alleen toch jammer ja van dana en the prophet..
maar tatanka! superrrr

MEE EENS! Dana kon me weer niet overtuigen...helaas. Tatanka, zoals verwacht; :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb toevallig nog een woordje met dov gesproken, was wel tof, hij zei ook dat ze early hardstyle gingen draaien, maar als ze het hadden opgebouwd naar 2006 was het echt geniaal geweest.

The Kgb´s - Discofan (Y) en Razzle Dazzle :respect:

Had idd wel wat harder gemogen, maar ze hebben het goed gedaan vind ik,

jammer van de meeting van 00.30 eigenlijk, ik was er wel maar ik herkende niemand :p excusez
Gr PR
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kickass! op dinsdag 12 december 2006 om 19:46:
jammer van de meeting van 00.30 eigenlijk, ik was er wel maar ik herkende niemand excusez
Gr PR

En ik was te laat maar ik kwam er wel een paar wat leter tegen.
Dan maar bij flockers :d
Waarschuw beheerder
De opening was echt megavet..net als de eerste uren dat TBY draaide :kwijl: vanaf het moment dat dana, the prophet, ruthless en Darkraver om de hoek kwamen zetten zwakte het langzamerhand af..ook TBY werd minder..Verder was het wel een lekker feestje!Lekker sfeertje ook!
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn filmpjes B)

05.15 uur:

07.00 uur:

Zijn er niet veel, maar ik heb geen tijd gehad om te filmen O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J Q R D I :banana: op dinsdag 12 december 2006 om 21:08:
Zijn er niet veel, maar ik heb geen tijd gehad om te filmen

:lol:

Ik heb je echt bizar weinig gezien Joor!! Maar was echt een super avond!! op naar Qrime Time :D

:hug:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LauZz op dinsdag 12 december 2006 om 21:28:
Ik heb je echt bizar weinig gezien Joor!! Maar was echt een super avond!!

Ja wat heb jij allemaal uitgespookt daaro? :O :x

Waarschuw beheerder
Ik vond het super! Heel de avond geweldig goed vermaakt. Mooi podium, mooi licht & goed geluid in de hele hal..

hier een kleine foto impressie van mijn kant:

[img width=240 height=160 cacheid=000d4aeb00263137ffc7d3291a01b16317]http://static.flickr.com/137/321060571_99099c79c2_m.jpg[/img]

[img width=240 height=151 cacheid=000d4af200263142f162a16a1a01b16317]http://static.flickr.com/130/321060349_286f72d1a6_m.jpg[/img]

[img width=240 height=185 cacheid=000d4af7002631521cee7f641a01b16317]http://static.flickr.com/131/321060145_a630146d06_m.jpg[/img]

[img width=240 height=160 cacheid=000d4afd002631609a0fa48d1a01b16317]http://static.flickr.com/123/321059914_5956b1eed4_m.jpg[/img]

[img width=240 height=160 cacheid=000d4b040026317731b588fb1a01b16317]http://static.flickr.com/126/321006673_123952222a_m.jpg[/img]

[img width=240 height=164 cacheid=000d4b0700263189618d3eff1a01b16317]http://static.flickr.com/137/321059974_ab2ef648fd_m.jpg[/img]

foto's te vinden op www.technoboy.nl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Black-Mail op dinsdag 12 december 2006 om 10:17:
Technoboy Silverdome
After all those years finally the Italian Master got his own solo night at the Silverdome in Zoetermeer.
He asked me & Dana to play the old tunes, and when he says that, he means OLD, 2002, maximum 2003.
So even when Dana & Me wanted to play some new traxx, that was out of the question

It was nice to play the old tunes. only the hour was not good, but thats personal i think..

When you looked at him you could see that he really enjoyed all night! He deserved this after all the years that he's active in the scene of the Harder Styles!

Thx Cristiano! I had a good night!

Molto rispetto voor Mr. Dov!!!!

Het ging ook om Cristiano!
En als hij het zo wilde, was het dus ook goed!

Ook ik had dit leiver aan het begin gehad, maar ja, You can't have it all, toch?!

Ik heb iig (net als Cris) een supervette avond gehad!
Waarschuw beheerder
Voor de liefhebbers

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van poupoulossos op woensdag 13 december 2006 om 08:38:
Waar, waar, waar????

Ehhh op mijn computer. Kweet niet waar ze nu nog te vinden zijn. :/

Nou B2S wordt bedankt voor een geweldige avond maar ik ben ze minder dankbaar voor het feit dat ik nou ziek ben. Voel me echt klote. Hoor van meer mensen die naar TBY zijn gegaan dat ze ziek worden. Zet volgende keer aub die kluisjes binnen. :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J Q R D I :banana: op dinsdag 12 december 2006 om 22:58:
Ja wat heb jij allemaal uitgespookt daaro?

Umh lekker naar me zin gehad en me een klein beetje misdragen..O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LauZz op woensdag 13 december 2006 om 11:13:
Umh lekker naar me zin gehad en me een klein beetje misdragen

whahaha gelijk heb je daar is het feest voor :P
Waarschuw beheerder
He mensen, ik ben ziekjes ;( Was ik al bang voor, was ik eigenlijk zaterdag al. Gisteren ook naar bed gegaan en dus nog niet mn werk af. het is ook altijd veel meer werk dan ik verwacht omdat ik 't nu eenmaal perfect wil doen. maar goed, nieuwsbrief van Q gaat er meestal do. uit dus morgen is het sowieso wel af, maar echt doorwerken kan ik niet vandaag :( en gisteren dus ook niet :(

Excuses daarvoor, maar ja, nog een dagje extra kan er ook nopg wel bij hehe.
Waarschuw beheerder
Nog wat zelfgemaakte filmpjes

Technoboy (Into Deep)

Technoboy & Tatanka

Hardstyle Masterz

Technoboy vs Dana & The Prophet

:bye:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [Rampage] op woensdag 13 december 2006 om 13:26:
Nog wat zelfgemaakte filmpjes

Beeld is wat minder, alleen het geluid is super (Y)
Kicke filmpjes :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op woensdag 13 december 2006 om 11:06:
Hoor van meer mensen die naar TBY zijn gegaan dat ze ziek worden. Zet volgende keer aub die kluisjes binnen.

Je word echt niet ziek van een paar min buiten staan, je word pas ziek als je al een virus of griepje onder de leden hebt, en met slechte weerstand komt dat naar buiten..:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van roomsterr' op woensdag 13 december 2006 om 15:37:
Je word echt niet ziek van een paar min buiten staan, je word pas ziek als je al een virus of griepje onder de leden hebt, en met slechte weerstand komt dat naar buiten..

Mijn gedachte :d

Bianca niet zo zeuren :D
Waarschuw beheerder
donateur
Bemoei je er niet mee Balkie :p

Ik geef ook B2S volledig de schuld van mijn verkoudheid :)
Goed te maken dmv VIP-kaarten voor Hardbass of Decibel graag :)
Waarschuw beheerder
Je word echt niet ziek van een paar min buiten staan, je word pas ziek als je al een virus of griepje onder de leden hebt, en met slechte weerstand komt dat naar buiten..

Yep! :) And that happened to me! Ik was al ziekjes hehe en toch gewoon gaan natuurlijk o:) Mijn kluisje was overigens gewoon binnen en ik loop ook met een kop vol snot en het gevoel alsof al mn botten gebroken zijn, gatver.

Maar it was worth it en doordeweek ziek zijn is niet erg, als ik zaterdag maar weer de ouwe ben. Begint 't weer van voor af aan :D

:bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 13 december 2006 om 15:45:
Mijn kluisje was overigens gewoon binnen

Die moeten ze de volgende keer echt gewoon binnen plaatsen hoor, ik dacht dat m'n ballen eraf gevroren waren toen ik eindelijk m'n jas had :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 15:58:
Die moeten ze de volgende keer echt gewoon binnen plaatsen hoor, ik dacht dat m'n ballen eraf gevroren waren toen ik eindelijk m'n jas had

Nou binnen moest je elke keer 50 cent erin gooien als je er iets uit wilde pakken en aangezien ik de halve nacht dan weer mn lamp moest pakken, dan weer mn camera moest wegleggen en dan weer mn tanden moest poetsen :d tikte dat aardig aan. Ik vind eigenlijk ook dat je gewoon altijd bij je kluisje moet kunnen, je betaalt er aardig knaakjes voor. Op TD waren ze ook voor de fouillering, niet handig.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 13 december 2006 om 16:08:
aangezien ik de halve nacht dan weer mn lamp moest pakken, dan weer mn camera moest wegleggen en dan weer mn tanden moest poetsen

Je had sowieso het heen en weer volgens mij;)

Op TD waren ze ook voor de fouillering, niet handig.

Nee inderdaad, zeg maar rustig irritant. Wou toen even naar m'n kluisje om wat weg te leggen, maar ik mocht niet van die beveilingscokesnuivende bimbo :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
tanden moest poetsen

Ja leg dat nog eens uit :) Waarom ga je elke x je tandenpoetsen? :P
Ik kan me er nog vaag een uitleg over herinneren na Q-Base, maar weet niet meer precies :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J Q R D I :banana: op woensdag 13 december 2006 om 15:25:
Beeld is wat minder

Vind het beeld nog wel ok ook al zit die lens van me telefoon onder de teringzooi :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Omdat k jou nog gesproken heb... :)
En gezien, 3x ofzo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefanovic b) op woensdag 13 december 2006 om 16:28:
Omdat k jou nog gesproken heb...
En gezien, 3x ofzo

Ik weet er nix meer van hahaha :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefanovic b) op woensdag 13 december 2006 om 16:17:
Ja leg dat nog eens uit Waarom ga je elke x je tandenpoetsen?
Ik kan me er nog vaag een uitleg over herinneren na Q-Base, maar weet niet meer precies

Jackie en d'r tandenborstel

Tadaaaaaaaa! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 16:13:
Je had sowieso het heen en weer volgens mij

Dat heb ik altijd! ADHD ole oleeeeee! :D Ik wil echt 100 dingen op zo'n nacht, wil met iedereen ouwehoeren, dansen , de zaal vanuit alle hoeken en gaten bekijken, eten, drinken, springen, rollebollen, flirten, nog meer gek doen, nog meer ouwehoeren...dan krijg je dat :P
Waarschuw beheerder
donateur
*gelezen*
Ik wist het, ik heb er ergens iets over gelezen O:)
Maarre nog steeds in de ontkenningsfase dus als je je nog steeds met een borstel rondsjouwt?

Overigens sluit ik me aan bij reacties als 'ach iedereen stinkt toch, scheve bek, bezweet en lelijk, dus wrom die moeite' :)
En anders heb ik nog wel ergens kauwgom ;)
Waarschuw beheerder
:D Ik heb uiteraard direct die Brush Aways aangeschaft en die werken echt van geen kanten :D Amehoela. Ik hou 't gewoon bij mn Borsteltje.

Maar zonder gein, 't is voor mij altijd effe een momentje tot mezelf komen. Letterelijk en figuurlijk weer effe fris worden. Ik heb 't altijd nogal zwaar te halen met alle indrukken op een party, moet ook standaard effe een kwartiertje helemaal alleen ergens zitten en mn ogen dichtdoen, liefst effe een power nappie doen omdat ik 't anders niet uitzing. Ben nogal een gevoelig typje :P en al die lasers en muziek en leuke mensen komen nogal binnen altijd.

Pffff editten schiet niet zo op, heb godse koppijn en dan is 't niet fijn om achter de pjoeter te zitten :( Ik ga maar weer effe verder. Sjonge jonge de Backstage Special wordt weer wat hoor :D The Prophet in full effect. :D Ik ga verder nog niks verklappen maar verwacht (wederom :P ) niet al teveel niveau haha. Dat komt wel terug in het report! :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 13 december 2006 om 16:48:
maar verwacht (wederom ) niet al teveel niveau haha

*denkt terug aan de Qlimax-backstage* :roflol:

't is voor mij altijd effe een momentje tot mezelf komen

Je eigenste tandenborstelmoment :lol:
Doe mij maar wat te eten en een stoeltje op de tribune..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ILoveHardStyle op woensdag 13 december 2006 om 16:31:
Ik weet er nix meer van hahaha

Hij stond bij mij en bij Bianca en de rest van de O.L.D.-ers :yes:

't is voor mij altijd effe een momentje tot mezelf komen.

Daarom mis ik mensen van PickWick op feesten.. :@ Een bakkie thee om even tot mezelf te komen.. Nee hoor, lopen die stumperds van DE in de zomer rond, maar thee hebben ze niet :/ ;)

Waarschuw beheerder
donateur

dus jij wil gewoon zeggen dat ik een slechte weerstand heb???? :[

Waarschuw beheerder
misschien zie ik het gewoon weer verkeerd, maar iemand zegt dat de fotos al op www.technoboy.nl staan, maar ik kan ze tog echt niet vinden ?!
Artiest {SHOWLIST artist 71435, 34474, 42576}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LauZz op dinsdag 12 december 2006 om 21:28:
Ik heb je echt bizar weinig gezien Joor!! Maar was echt een super avond!! op naar Qrime Time

Ik daarop tegen heb hem TE vaak gezien:P zie hem anders nooit kom hem nergens tegen:P maar hier echt TE vaak;)

Faistos - Jordi
2 - 1
Waarschuw beheerder
Woooohhhhhhhh brrrrrrrrrr, weer kippen vel als ik die filmpjes terug zie. Ik zet dit feest met stip op nr 1 van 2006. Dit was toch echt het feest van een echte liefhebber(TBY) , door echte liefhebbers(B2S) en beleeft door echte liefhebbers.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >> Esther << op woensdag 13 december 2006 om 20:03:
misschien zie ik het gewoon weer verkeerd, maar iemand zegt dat de fotos al op www.technoboy.nl staan, maar ik kan ze tog echt niet vinden ?!

Bij 'media' kijken ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 13 december 2006 om 22:29:
Bij 'media' kijken

dan nog kom ik de van ons gemaakte foto niet tegen :'(
Waarschuw beheerder
donateur
Jordi wint ook nooit he :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 13 december 2006 om 16:33:
wil echt 100 dingen op zo'n nacht, wil met iedereen ouwehoeren, dansen , de zaal vanuit alle hoeken en gaten bekijken, eten, drinken, springen, rollebollen, flirten, nog meer gek doen, nog meer ouwehoeren...dan krijg je dat

Waar ken ik dat van;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik was al ziekjes hehe en toch gewoon gaan natuurlijk

&

Maar it was worth it

Jacq......(y)

That's the spirit!!!!

O o o wat was het toch vet, dit mag/moet een jaarlijks terugkerend event worden!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 13 december 2006 om 16:33:
ADHD ole oleeeeee

O ja en dit ook!

Zei de eveneens darmee gezegende gek :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [Rampage] op woensdag 13 december 2006 om 11:04:
Voor de liefhebbers

"Got the mind of a lunatic!"

Dik hoor en wat klinkt het goed! :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AJ op donderdag 14 december 2006 om 20:15:
Dik hoor en wat klinkt het goed!

Hej ouwe, waaro was je zaterdag nou :P
Waarschuw beheerder
Zo, sorry dat 't zo laat is maar ben echt ziekjes, dat krijg je ervan als je gewoon op stap gaat terwijl je een griep voelt opkomen. maar it was all worth it :P

Heb vooral veel werk gestoken in mn compilatiefilmpje van TBY en het report is in het Engels.

Tadaaaaaaaa:

Videoreportage Technoboy 09-12-2006 Silverdome Zoetermeer

Backstage Special Technoboy 09-12-2006 Zoetermeer

Ow en voor de geinteresseerden, ik heb ook mn wekelijkse column weer online staan, die vind je hier:

Jacqueline Column11 House Is A feeling

Enjoy en laat effe weten wat je ervan vond he (liefst een reactie op de Q-site ipv hier ;) )
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op donderdag 14 december 2006 om 20:31:

Ik zal morgen of vanaaf eens kijken (Y).

Nu ff te druk met presentatie voorbereiden ;).
Waarschuw beheerder
donateur
Echt super Jackie :lief:
Briljant report :respect:
Dat 1e filmpje alleen al.. :kwijl:

(liefst een reactie op de Q-site ipv hier )

Jaja ook daar.. ;) Hij staat er hoor :)

Heb je toevallig ergens trouwens ook nog een filmpje waar de volledige intro opstaat, van zn opkomst tot in Hardbeat Market? Met dat klappen enzo, en hoe ie ineens het gas erop gooit :lief:
Die mis ik namelijk nog een beetje in mijn collectie materiaal :)
Waarschuw beheerder
was weer een party mensen......
duidelijk vermaakt!!!!
Waarschuw beheerder
Ja baal er zelf van dat alles nu pas online is maar 't ging echt effe niet anders.

Ga dit weekend echt niet stappen hoor, mn pjoeter upgraden en effe bijkomen van 't vorige weekend nog. Voel me echt versjaggerd, coming down on earth again, bah wat haat ik dat gevoel :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op donderdag 14 december 2006 om 21:08:
Ja baal er zelf van dat alles nu pas online is maar 't ging echt effe niet anders.

Was het wachten waard :lief:

Kben inmiddels ook steeds gaarder aan het worden, richting ziek alst zo doorgaat.. Kutkluisjes :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefanovic b) op donderdag 14 december 2006 om 21:02:
Heb je toevallig ergens trouwens ook nog een filmpje waar de volledige intro opstaat, van zn opkomst tot in Hardbeat Market?

Ik heb er een klein stukje tussenuit geknipt idd. Sowieso klote want had toen nog niet mn lamp op mn cam gezet en draai op een gegeven moment over 't publiek heen maar dat is alleen maar donker. En de eerste plaat heb ik niet gehaald vanaf die jongen zn nek :D Vind dat altijd doodeng om op een nek te zitten hehe, ik wilde ervan af :D en sowieso zelf effe knallen. Dus heb helaas niks van de eerste plaat erop staan :(
Waarschuw beheerder
donateur
Nj ik schraap wel ff wat van youtube dan..
*gaat WJ's report meteen ook ff copypasten naar word om te bewaren :lief: * :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefanovic b) op donderdag 14 december 2006 om 21:15:
Nj ik schraap wel ff wat van youtube dan..

Ik heb uiteraard wel de filmpjes voor je in originele kwaliteit want dat MP4-streaming houdt niet over. Maar dat moet ik dan op een DVDtje branden en je opsturen ofzo. :)

Zo, ready to crash! Truste iedereen hier! (k)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sancti op maandag 11 december 2006 om 23:36:

ja dat waren wij:D
Waarschuw beheerder
donateur

was ik bijna de filmpjes op de volgende pagina misgelopen.

Was weer geinig! Die dov en zijn wodka :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op donderdag 14 december 2006 om 21:02:
Echt super Jackie
Briljant report
Dat 1e filmpje alleen al..

inderdaad. En ook in het engels :respect: zodfat de hele wereld kan lezen wat voor gewelige nacht het was!

Wat betreft het eerste filmpje alleen al, natuurlijk is die zowiezo briljant..... ik sta er op, al bijna bij het begin na de intro o:)
Enjoy en laat effe weten wat je ervan vond he (liefst een reactie op de Q-site ipv hier )

Dan mot ik daar effe een profieltje aanmaken. DAt heb ik daar nog niet, wat ben ik toch een cultuurbarbaar...;)
Waarschuw beheerder
ik raak er nog steeds niet overuit gepraat wat een top feest was het zeg :respect: volgend jaar weer!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :cheer: ikke :cheer: op donderdag 14 december 2006 om 22:59:
ik raak er nog steeds niet overuit gepraat wat een top feest was het zeg volgend jaar weer!!!!

Yop was het inderdaad.

Misschien hoeft er geen volgende keer te komen. Laat het maar lekker uniek zijn. Ben geen tegenstander van een tweede editie, maar ik ben dan bang dat het tegen zal vallen in vergelijking met deze editie. Het kan haast niet beter. Laat het maar uniek zijn en laten we dan zo terug denken aan deze unieke nacht. Dat is op zich ook wel een soort van "romantisch" :cheer:
Waarschuw beheerder
nou van mij mag het wel terug keren hoor volgend jaar hij kan zo lekker draaien kan volgend jaar vast niet tegen vallen! en word het net als dit jaar gewoon een top feest!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :cheer: ikke :cheer: op donderdag 14 december 2006 om 23:06:
nou van mij mag het wel terug keren hoor volgend jaar hij kan zo lekker draaien kan volgend jaar vast niet tegen vallen! en word het net als dit jaar gewoon een top feest!

Jep ik denk dat het ook wel goed zou komen als het nog een keer komt. Hij zal het echt niet verleren in een jaar tijd ;)

Toch heeft het ook wel iets speciaals als het uniek en 1-alig blijft. Zit een beetje te zweven tussen deze twee gedachtes. Ik ben zowiezo nog niet helemaal terug op aarde. Mijn geest waart nog rond in het silverdome :d, ik vertel zelfs mensen hierover die het niet eens willen horen, zoals een collega die totaal niets van dit soort dingen wil weten....:p
Waarschuw beheerder
donateur
Haha jah ik moet ook de neiging te onderdrukken me ma achter de pc te slepen om die filmpjes te kijken enzo :D

Maar laat het maar lekker eenmalig blijven.. Das het mooist :)
En wat de sfeer betreft.. Allemaal kaartje voor Zany halen, en wij posters massaal naar het zanytopic verplaatsen :) :lief:

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ILoveHardStyle op woensdag 13 december 2006 om 16:31:
Ik weet er nix meer van hahaha

Jij moet echt is van het :bier: afblijven man. Kan je je mij nog wel herinneren? :[
Waarschuw beheerder
donateur
Jacqueline Column11 House Is A feeling

Jacq.....;

Heb je je inspiratie voor deze column gekregen toen jij/wij naar Fresh Fm aan het luisteren waren en vriend Cristiano een smaple van DE plaat van 'Jack' draaide????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van poupoulossos op vrijdag 15 december 2006 om 08:18:
Heb je je inspiratie voor deze column gekregen toen jij/wij naar Fresh Fm aan het luisteren waren en vriend Cristiano een smaple van DE plaat van 'Jack' draaide????

:D Nee. Toen ik die opmerking onder mn fotozag staan zoals ik al schreef :P

Ik heb nog steeds geen hobby gevonden overigens. :P
Waarschuw beheerder
Heb vooral veel werk gestoken in mn compilatiefilmpje van TBY en het report is in het Engels.

Tadaaaaaaaa:

Mijn god, de haren gaan meteen weer overeind, wat een heerlijke momenten!!!!!! :D

Ti rispetta molto!!

Om het zo te verwoorden int Nederlands is al een opgave laat staan in het Engels, echt super gedaan
signora Sinke!!! :respect:

Is al vaak gezegd maar wat was dit een feest zeg en ik heb er al wat meegekregen...... 1 van de beste van de laatste 13-14 jaar, :vaag:

:flower:

ps. zal ook op Q een comment zette.... ff inloggegevens zoeken, :frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J Q R D I :banana: op donderdag 14 december 2006 om 20:19:
Hej ouwe, waaro was je zaterdag nou

Had je nog een 2e sms gestuurd over hoe/wat/waar d8 ik......Toch????

Maar mijn vlucht liep vertraging op vanwege een mooie stewardess!!!!

:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op donderdag 14 december 2006 om 23:23:
En wat de sfeer betreft.. Allemaal kaartje voor Zany halen, en wij posters massaal naar het zanytopic verplaatsen

Ga dit weekend een kaartje halen :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AJ op vrijdag 15 december 2006 om 10:10:
Had je nog een 2e sms gestuurd over hoe/wat/waar d8 ik......Toch????

Ik heb 1 smsjes van jou gehad maatje :P Daarin voreg je waar ik was, ik had terug gestuurd maar daarna niets meer gehoord :O

Volgende keer beter (Y).
Waarschuw beheerder
donateur
Allemaal kaartje voor Zany halen, en wij posters massaal naar het zanytopic verplaatsen

na Holland vs Italy en TBY gemist te hebben lijkt me dat een goed idee! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J Q R D I :banana: op vrijdag 15 december 2006 om 11:15:
Ik heb 1 smsjes van jou gehad maatje Daarin voreg je waar ik was, ik had terug gestuurd maar daarna niets meer gehoord

Nou vriend, ik was en ben er van overtuigd dat ik daarna nog een sms verstuurd heb omdat je niet meer stond waar je zei dat je stond.

Nah lekker dan!! Dan ben ik misschien wel TE afgeleid geweest............ :p

Aankomende keer gaan we ff een biertje drinken gozer!! Kom je nog naar de Matrixx 1e kerstdag toevallig......

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AJ op vrijdag 15 december 2006 om 19:30:
Aankomende keer gaan we ff een biertje drinken gozer!! Kom je nog naar de Matrixx 1e kerstdag toevallig......

Ja wil ik wel, maar veel gaan er die dag ervoor ook al naar Outland en ik denk ik niet maarjah weet nie of ik wat mensen mee krijg naar de Matrixx :lol: Vorig jaar was vet iig :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op donderdag 14 december 2006 om 23:23:
Allemaal kaartje voor Zany halen, en wij posters massaal naar het zanytopic verplaatsen

Dan mis ik je :(

Ik kan trouwens de video's niet openen op Q-Dance Reports.. Of ligt dat gewoon aan mij? :rot:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 december 2006 om 12:31:
Ik kan trouwens de video's niet openen op Q-Dance Reports..

heb je wel quicktime?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Neillcee op vrijdag 15 december 2006 om 17:59:
na Holland vs Italy en TBY gemist te hebben

deze 2 feesten vond ik toch wel de vetste van 2006!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MvB op zaterdag 16 december 2006 om 13:08:
heb je wel quicktime?

Ja die heb ik wel :yes:
Maar dan snap ik niet waarom ie het niet doet :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan hem ook niet kijken :s
Waarschuw beheerder
Ah jullie moeten wel echt effe de filmpjes kunnen bekijken hoor mensen :D Zijn echt de moeite waard! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur

lekker dan.. die heb ik gemist.. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Zany........Hmmmmmmz misschien toch weer ff checkuh......
Waarschuw beheerder

Ik ben niet op die eerste geweest, maar wed dat die sowieso nooit had kunnen tippen aan Defqon.1 Dat is voor mij zeer zeker mn allervetste feest van het afgelopen jaar, misschien zelfs wel mn allervetste Outdoor ever.

Ik heb nog nooit een jaar gehad met zoveel goede feesten als 2006. Heeft ook alles met mn eigen instelling en mood te maken hoor. Ik geniet iedere keer opnieuw weer zo ontzettend, soms kan ik wel janken gewoon van blijdschjap. Klinkt misschien klef maar zo voelt 't gewoon (l)
Waarschuw beheerder
Nice report en leuke filmpjes hoor Wackiejacky :)

Zijn er geen setjes te downloaden trouwens van TEchnoyboy??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vincensio op dinsdag 19 december 2006 om 14:24:
Zijn er geen setjes te downloaden trouwens van TEchnoyboy??

Goede vraag!!!???
Waarschuw beheerder
denk het niet
hoop wel dat ze nog komen :D
technoboy vs tatanka :respect:
Waarschuw beheerder
Tadaaaaaaaa:

(y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mevr. Sinke --------> :respect: & (y) en dan ook zelf nog van het feest genieten......waar haal je de tijd vandaan?!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wesley:bye: op dinsdag 19 december 2006 om 17:48:
denk het niet
hoop wel dat ze nog komen
technoboy vs tatanka

is er ooit een set uitgekomen van b2s? naar mijn weten niet...

Waarschuw beheerder
edit:oops...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 19 december 2006 om 10:36:
soms kan ik wel janken gewoon van blijdschjap

moet zeggen dat je er zo niet bijzat...

zag je zitten bij de snacktafeltjes boven, je zat daar in je eentje op een tafel met je ogen dicht. (alsof je aant slapen was).

niet heel erg actief in ieder geval:(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zal ze wel aant powernappen geweest zijn ;)

Waarschuw beheerder
wie kan mij dit nummer regelen?(ff ergens uploaden ofzo):

Julian DJ & Davide Sonar - Techno Boheme

was het laatste nummer van de avond...

BVD
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 december 2006 om 12:01:
moet zeggen dat je er zo niet bijzat...

zag je zitten bij de snacktafeltjes boven, je zat daar in je eentje op een tafel met je ogen dicht. (alsof je aant slapen was).

niet heel erg actief in ieder geval

:D Shit, herkend. Toen had ik heel effe een dipje ja, heb ik altijd hoor, dan ben ik gewoon effe ontzettend moe en dan moet ik emzelf daar weer uit zien te krijgen. Daarom ga ik altijd effe alleen zitten en doe dan mn ogen dicht, een powernappie. Meestal in een ver weg hoekje zodat niemand me herkent hehe, niet gelukt dus :P

Haha ja klinkt msischien raar, effe slapen op een feest, maar ik val anders gewoon om, heb een beetje raar slaap-waak-ritme namelijk :D
Waarschuw beheerder
donateur
1x is genoeg :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 december 2006 om 20:06:
wie kan mij dit nummer regelen?(ff ergens uploaden ofzo):

Julian DJ & Davide Sonar - Techno Boheme

was het laatste nummer van de avond...

BVD

Vette plaat is dat he? (l) Alstu:

http://www.megaupload.com/nl/?d=H7YYFA67

Welterusten! (k)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 22 december 2006 om 23:27:
Vette plaat is dat he? (l) Alstu:

http://www.megaupload.com/nl/?d=H7YYFA67

Welterusten! (k)

Geniaal! dankjewel!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 17 december 2006 om 15:05:
Ah jullie moeten wel echt effe de filmpjes kunnen bekijken hoor mensen

Heb ze ondertussen al gezien, he-le-maal goed :D :D

Heb de set van Fresh FM nu op cd in de auto zitten 8) Kippenvel, sommige nummers die je gelijk terug doet denken aan die ene avond..
Waarschuw beheerder
donateur
Jammer dat B2S geen setjes op inet knalt......

Dan maar Cd'tje schooien bij 'The Captain' zelf :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand nog livesets in de aanbieding???