| Betreft: | locatie: The Bridge |
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 januari 2007 om 10:40:Nou nu kun je ook overdrijven hoor!!!! Bermuda is nou niet bepaald the place to be!!!
Dat weten jij en ik maar ik schreef toch echt:
want stel je bent in geen één van de omliggende toko's geweest en je wint informatie in
Mbt tot de internetsite
Hoe kun je dat dan weten?
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 januari 2007 om 17:09:mijn vertrouwen in de bridge wordt nu alleen maar nog groter.....
kun je ook via partyflock de benzine geld incladeren zodat iemand binnen deze forum elke dag even na bridge wil kijken of die verdomde duitsters wel willen aanmaken en ze in de gaten willen houden wat ze nou aan het doen zijn..
een soort uitvoerder in oproep functie
solliciteer naar vacature@debridgemoetheelsnelopen.nl
ciaoooo
een soort uitvoerder in oproep functie
ciaoooo
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 18:19:kun je ook via partyflock de benzine geld incladeren zodat iemand binnen deze forum elke dag even na bridge wil kijken
Hihih, als ze genoeg winst maken met Flockers misschien wel...maar volgens mij is dit geen winstinstelling...
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 22:35:ben jij nou echt??????
of ben jij een dummy?????
Dani probeert altijd weer off-topic te gaan
Dani jij moet eens beter kijken wie er altijd bij Bobby in de Djbak zit in Zak...
Uitspraak van M to the OOTJE™ op dinsdag 23 januari 2007 om 13:45:Dani jij moet eens beter kijken wie er altijd bij Bobby in de Djbak zit in Zak...
Jullie stonden afgelopen zaterdag links van de djbak ook lief naar me te kijken hoor
Nou, je vriendje dan eigenlijk want jij kwam niet echt over de rand heen
Uitspraak van M to the OOTJE™ op dinsdag 23 januari 2007 om 13:45:Dani jij moet eens beter kijken wie er altijd bij Bobby in de Djbak zit in Zak...
aaaaaaaaaaaaah gozzie zit hij echt bij dj bobbie v zozozozoz vetttt zeggggg
ben nu echt jalouze
dummy mag ik een handteking van jou
laatste aanpassing
Jullie stonden afgelopen zaterdag links van de djbak ook lief naar me te kijken hoor
Nou, je vriendje dan eigenlijk want jij kwam niet echt over de rand heen
Nou dat lijkt me wel heeeeeeeeeeeeeeeel erg vreemd als ik naar jou heb staan kijken, want zo interessant ben je niet Dummy, dan is zo'n beetje alles wat in ZAK rondloopt interesanter om naar te kijken! Sorry Dummy!
Nou dat lijkt me wel heeeeeeeeeeeeeeeel erg vreemd als ik naar jou heb staan kijken, want zo interessant ben je niet Dummy, dan is zo'n beetje alles wat in ZAK rondloopt interesanter om naar te kijken! Sorry Dummy!
Je kunt je vast nog wel herinneren dat je me strak aan keek en je dacht dat vast ik je niet herkende maar dat was dus wel zo
Sorry Dupa
Zullen we nu maar weer on-topic gaan ipv te zeggen dat ik altijd in Zak in de djbak sta terwijl dit niet zo is.
Zo interessant ben ik toch niet om daar een discussie over te gaan hebben?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 januari 2007 om 23:05:gaan jou kindjes ook later na de bridge?
Tegen die tijd is die tent voor de tiende keer failliet en is het inmiddels een truckerscafe voor te dikke duitse truckers geworden of het staat gewoon leeg ofzo
Toch vreemd dat telkens weer op de persoon wordt gespeeld en niet over argumenten wordt gediscuceerd mbt tot de bridge.
Kan dit wel blijven herhalen geloof ik bij elke post..
Ik dacht trouwens meer aan een poll wanneer de toko open gaat
.
laatste aanpassing
Leuk en aardig, maar een datum is veel interessanter 
Kan je zelf geen volgorde bedenken?
Uitspraak van Edwin Oosterlaar op woensdag 24 januari 2007 om 00:05:stuur dan een bericht naar mij met alleen de line up en in de juiste volgorde.
Kan je zelf geen volgorde bedenken?
Dat had jij goed door
Ja met mijn 1.88 was ik niet lang genoeg om je goed te kunnen zien...
Je kunt je vast nog wel herinneren dat je me strak aan keek en je dacht dat vast ik je niet herkende maar dat was dus wel zo
Ja ik zei nog tegen m, kijk daar is Dummy!
*zucht* Ja sorry ik moet m nog een beetje opvoeden...
Ik dacht zelf aan het weekend van 4 & 5 mei
Hmmm dan moeten Arne en ik er maar voor zorgen dat we familieweekend hebben in Bridge...
Toch gok ik ook op eind April of Mei, maar dat is nog aan de vroege kant...
Altijd??????????
Zo vaak is hij niet in Zak hoor
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 18:28:net of dummy de johan cruif van zak is
Dummy zit toch wel heel hoog bij jouw of niet?
Elke keer weer dat gedram van jou
dat ik altijd in Zak in de djbak
ik sta er vaker
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 19:39:Zo vaak is hij niet in Zak hoor
nee klopt
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 19:39:Elke keer weer dat gedram van jou
Dani moet je niet doen jongen!!!
het melden dat hij de house voor z'n rekening ging nemen is ineens weg
heul apart.
Maar wanneer gaat de Bridge open dan.
Ik dacht 1 mei......dag v/d arbeid ,heel Dld feest.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 20:18:ff extreme home make over langssturen
en na 1 feest,kun je opnieuw beginnen.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 19:39:Dummy zit toch wel heel hoog bij jouw of niet?
Elke keer weer dat gedram van jou
jaaaaa daarom wil ik ook een handtekening wat dacht jij dan
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 20:16:Dani moet je niet doen jongen!!!
ok mams zal het niet meer doen....
hahaha, ik LULDE niet hoor, tis echt zo.
hoop jullie snel meer info te geven!
Uitspraak van Edwin Oosterlaar op donderdag 25 januari 2007 om 14:07:hahaha, ik LULDE niet hoor, tis echt zo.
Nou ja, ik heb niet gelezen wat je precies schreef...
Uitspraak van Edwin Oosterlaar op donderdag 25 januari 2007 om 14:07:hahaha, ik LULDE niet hoor, tis echt zo.
Waarom haal je het dan weg?
Daar heb je peter niet voor nodig
ik wou net peter r. de vries bellen hooor...
want plasman dat is mijn adcocaat en die kent peter weer heel goed
ik heb namelijk een rechtzaak tegen de bridge aangespannen
ben psygisch in de warr omdat de bridge niet meer open gaat
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 21:31:ben psygisch in de warr omdat de bridge niet meer open gaat
dat is wel heel erg zielig vind ik
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 21:43:dat is wel heel erg zielig vind ik
Ja He
vindt ik nou ook

![[BJ] Dupa](/images/user/196303_1661597.jpg)