| Betreft: | locatie: The Bridge |
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 januari 2007 om 14:01:ja meer info!!!
Ehm Anna?
Du könntest uns auch mehr Infos geben oder?!
Uitspraak van M to the OOTJE™ op dinsdag 9 januari 2007 om 11:12:Ehm Anna?
Du könntest uns auch mehr Infos geben oder?!
uhhh wasssssssss sagen sieeeee
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 januari 2007 om 23:53:Braand hold!!! {vertaling : brand hout}
De meeste verstaan dat dialect wel
Uitspraak van M to the OOTJE™ op woensdag 10 januari 2007 om 12:24:De meeste verstaan dat dialect wel
ikke niet hoor
ik ben heel erg abn opgevoed
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 18:16:hmm als ik zondag tijd over heb en me niet heel erg brak voel zelf maar is die kant op toeren...
Ff kijken hoe het er voor staat.
Neem ff wat foto's dan aub of nog mooier maak ff zo'n filmpje dan kunnen we zien op het een beetje is opgeschoten vanaf het moment dat dat andere filmpje gemaakt is!!
thanks!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 19:00:Doe geen moeite!
laatst nog geweest dan?/
Hoop dat ie begin april weer open gaat
ga volgende week een optie planning maken voor maart en april, hoop jullie snel meer info te kunnen geven.
gr.
ga volgende week een optie planning maken voor maart en april, hoop jullie snel meer info te kunnen geven.
gr.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 20:27:laatst nog geweest dan?/
10 dagen geleden nog!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 20:40:10 dagen geleden nog!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 18:15:ik ben heel erg abn opgevoed
NOT
Uitspraak van Edwin Oosterlaar op woensdag 10 januari 2007 om 20:30:Hoop dat ie begin april weer open gaat
gr.
THANKS!
Uitspraak van M to the OOTJE™ op donderdag 11 januari 2007 om 20:00:NOT
wel waar mootje
ik heb helemaal geen dialect
Uitspraak van Sylvi@! [RTJ] op zaterdag 13 januari 2007 om 12:32:Dat was altijd een leuke tent The Bridge!
als die open gaat wordt die maby wel nog leuker
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 januari 2007 om 13:28:dat was het zeker
als die open gaat wordt die maby wel nog leuker
Dan ben ik ook zeker weer aanwezig.
Uitspraak van Sylvi@! [RTJ] op zaterdag 13 januari 2007 om 13:36:Dan ben ik ook zeker weer aanwezig.
bridge aanmaken
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 20:40:10 dagen geleden nog!
Ow
binnen kort wel is kijken.
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 19:34:ach ik moet tog wat te verwoorden heb tegen mister anti bridge club hisss self...
he dummy regel eens een airco bij zak
het loopt daaar tog zo goed ???
ZAK heeft een eigen topic toch?(f)
Uitspraak van M to the OOTJE™ op dinsdag 16 januari 2007 om 22:08:pff tijd voor wat orde...
Dummy heeft gewoon gelijk met dat Nederlansk...
hij zit gewoon na elke kleine details te kijken
en zit te genieten als er dan weer wat fout is....
ps... dummy kom je ook fotos maken in de bridge als het open gaat
Nee, is niet erg (vind ik iig niet
) maar het ziet er allemaal weer zo armmoedig uit. Site is een gewoon een gratis joomla shell
Moesten ze daar nu zo lang over nadenken om deze non-info online te zetten? Hoop beloftes over updates en vorderingen en tot op heden helemaal niets! Weten jullie als aanhangers ook gelijk waar jullie staan. Het kan ze blijkbaar allemaal geen drol schelen. Zoals medicman al aangaf is communicatie op dit moment het enige middel dat je hebt aangezien de tent dicht is en als je daarin ook al verzaakt. Tja, beloofd weer veel goeds voor de toekomst..
Verbouwen als je een zak emmer geld hebt kan iedereen namelijk..
Geen enkele serieuze webdesigner maakt z'n site knalrood omdat hij weet dat mensen daar niet lang naar kijken omdat ze anders last van de ogen krijgen. 1-0 voor de naaste concurrentie want stel je bent in geen één van de omliggende toko's geweest en je wint informatie in dan ga je nog eerder naar bermuda in ter apel dan naar de bridge.
Sorry ik zit vol in 2009
(ja, te makkelijk.. ik weet het.. maar de voorzet was zo goed
)
Verbouwen als je een zak emmer geld hebt kan iedereen namelijk..
Geen enkele serieuze webdesigner maakt z'n site knalrood omdat hij weet dat mensen daar niet lang naar kijken omdat ze anders last van de ogen krijgen. 1-0 voor de naaste concurrentie want stel je bent in geen één van de omliggende toko's geweest en je wint informatie in dan ga je nog eerder naar bermuda in ter apel dan naar de bridge.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 23:44:ps... dummy kom je ook fotos maken in de bridge als het open gaat
Sorry ik zit vol in 2009
laatste aanpassing
Sorry ik zit vol in 2009 (ja, te makkelijk.. ik weet het.. maar de voorzet was zo goed)
Deze kan ik wel waarderen.
Wat je zegt Dummy, klopt helemaal! Er moet idd nog heel wat gebeuren. Voor Bridge zou het helemaal niet zo gek zijn om een persoon die affiniteit heeft met marketing en communicatie (in twee talen) aan te nemen.
Daarnaast wordt een eventuele opening telkens maar weer uitgesteld. Het schiet niet op met de bouw. Er is teveel blabla geweest over wanneer Bridge wel niet zou open gaan. Eerst zou het eind augustus weer feest zijn, toen pas november, daarna werd het december en laatst hoorde ik van oud-personeel dat in Februari de nieuwe opening plaats zou moeten vinden. Maar als ik het filmpje van Richard zie valt dat nog te bezien.
Ik ben heel benieuwd wanneer we eindelijk wat gaan horen van onze oosterburen.
Oja, ben net ff op de site geweest, die k is weggehaald. En ik zie nu groen op mijn beeldscherm door die rooie site...
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 januari 2007 om 18:59:bridge gaat open in 2007 dummy...
En wie is je bron dan?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 januari 2007 om 18:59:steek je ons nu weer de gek aan???????
Als je met ons jezelf bedoeld is het antwoord ja maar dat kon ook wel opmaken uit het zinnetje wat er achter aan kwam toch
Uitspraak van M to the OOTJE™ op woensdag 17 januari 2007 om 16:12:Oja, ben net ff op de site geweest, die k is weggehaald. En ik zie nu groen op mijn beeldscherm door die rooie site...
Dan wordt er toch iets gedaan met de info in dit forum alleen laten ze dat niet merken
Nu alleen dat smerige rood nog weg
Het wordt zeker weten weer tijd dat hij open gaat 
Het was zeker altijd een geslaagde avond/nacht in de bridge....
Kan niet wachten

Het was zeker altijd een geslaagde avond/nacht in de bridge....
Kan niet wachten
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 januari 2007 om 22:44:Ja beetje jammer van ze
vertrouw op de bridge
alles komt goed

![[BJ] Dupa](/images/user/196303_1661597.jpg)

![Sylvi@! [RTJ]](/images/user/508412_726334.jpg)