donateur
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_300283.html?wt.bron=hlnBottomArtikels
Extreem
.. Lef heeft ie wel !
Maar om hier nou blij mee te zijn ?
Wat vind jij ervan
.. ?
Extreem
Wat vind jij ervan
Wat vind jij ervan .. ?
Zal moeite hebben om straks nog ergens aan de bak te kunnen!
Denk dat ie vast nog een goeie baan kan krijgen, als presentator ofzo
Ex-vriendje van je ??
Geen fratsen ==> Tony Fontana
Als een bot mes
Zo scherp ben ik nu ook weer niet hoor
frat·sen (de ~ (mv.))
1 ongewenste grillen => gril
die wil ik niet tegenkomen in het donker
die wil ik niet tegenkomen in het donker
Wat vind jij ervan .. ?
Extreem
Ik weet niet of die man zo ziek in zn hoofd is. Je kop laten tattoeren, zo'n beslissing neem je niet over een dag ijs. Dan weet je heel goed wat je doet en waar je aan begint. En dus ook wat je wilt. Ik denk dat er heel wat meer 16-jarigen zijn die zomaar een tattoo nemen en een paar jaar later bij de laserkliniek zitten dan dat deze man er spijt van krijgt.
Ik denk niet dat 't aan mij is te bepalen of zo iemand ziek in zn hoofd is, ik ga ervan uit dat mensne oud en wijs genoeg zijn om hun eigen keuzes te maken en dat ze daar hun eigen motivaties en beweegredenen voor hebben. Als hij er gelukkig mee is, ben ik dat ook
hij mag dan wel gelukkig zijn maar helemaal normaal is hij niet.
Ontopic: Wat kan een mens zichzelf toch verminken. Hoe krijgt zo iemand ooit een relatie. En kleinkinderen durven niet meer bij opa op schoot. De tatoeage ziet er overigens ook niet meer uit als hij opa is.
Ligt eraan wat je onder normaal verstaat, normaal is voor iedereen weer anders..
Zou het zelf nooit doen, vind het ook niet mooi. Maar als hij daar gelukkig mee is, en zoals eerder uitgelegd, hij heb der zeker wel over nagedacht, dan laat hem toch, wie ben ik om me er dan druk over te maken, veel bereik ik er toch niet mee
Wat vind jij ervan .. ?
zou die een kantoorbaantje hebbe?
zou die een kantoorbaantje hebbe?
All the freaky people make the beauty of the world
Wat vind jij ervan
Extreem .. Lef heeft ie wel !
Man laat doodshoofd op z'n gezicht tattoeëren
Precies. Als hij dat nou zo mooi vind moet ie dat zelf weten.
Wat vind jij ervan