WAT EEN FEEST
We hadden afgesproken om de trein van 19.55 vanaf Den Bosch te nemen. Dolle treinreis al, alleen beetje jammer van de slome trein. We hadden het helemaal uitgemikt zodat we precies om 21.00 in de zaal konden staan

Dat ging dus mooi niet door
Wij kwamen rond 21.30 binnen, hoorde tot mn verbazing nog geen muziek

Dus toch om 22.00 beginnen, gelukkig nog niets gemist, alleen een half uur spacy muziekjes

. Eenmaal muntjes gekocht, klaar om de deur naar 't Gelredome open te doen
Wat een aanzicht!!
Had nog nooit een feest zo gruwelijk vet aangekleed gezien! Een soort arena was het, met aan de zijkant ook allemaal vlammen enzo

Snel maar beneden maar, wij willen bierr
Rond 22.00 hadden we Ava en Ruud weer gevonden die de VIP ingang hadden

En toen begon de opening. Wat een knallen, ben blij dat we enigzins in 't midden stonden
Wat een supervette introductie (zoo heerlijk altijd die spacy verhaaltjes

) en na het kennismaken met onze demoon, begon Yves aan zn set, we waren al lekker gek aant doen met zn allen

Echt vet om te zien ook hoeveel zin iedereen er in had, bij een goede plaat werd er gejuicht, echt super

Hij draaide wel een wazige set, hardtrance afgewisseld met platen als Dipswitch. Over Dipswitch gesproken... toen die gedraaid werd, voelde ik opeens dat er ook bass aanwezig was deze keer

Geluid was echt goed! Heb het nog niet zo meegemaakt in het Gelredome

Dus het kan wel! Wel een lekker setje om in te komen!
Daarna Ruthless, weer zo'n vette intro

Begon met een heerlijke mashup, altijd zo vetjes

Lekker staan jumpen op zn setje. Jump

. 't werd ook al wat drukker...
Tijdens de intro van Showtek maar ff afgesproken om iemand op te zoeken. Vette openingsceremonie trouwens, heerlijk

En al dat vuurwerk weer, vetvetvet

Alleen dacht dat ze linksvoor stond, was dus linksachter. Kortom een half uur over gedaan om te vinden

Maar 't was zeker de moeite waard

Showtek zette trouwens een aardig setje neer zeg, alleen jammer van Cocaine MF (showtek remix). Verlaagt het niveau toch weer

Wel een aantal nummers gehoord die ik nog niet kende, altijd leuk
Tijdens die set weer helemaal naar voren gekropen, waren er net op tijd voor Prophet ft Headhunterz. Damn wat een godvergeten lekkere liveset

Knallen met die bassen. Vette intro ook, ben benieuwd of het alleen voor Qlimax was

vet plaatje.
Tijdens Tatanka een poging gedaan om bij de toiletten in de ring te komen, was weer zoals vanouds, je deed er hendig 20 min over

Achja, wist ik vantevoren, stoorde me er niet aan. Baalde wel enigzins dat precies toen ik op de trap stond, B-Front & Jones - Lunatick (raw mix) werd gedraaid, had ik gaarna even op los willen gaan

Maar na het toiletbezoek zijn we even gaan zitten en heerlijk met Marly

zitten genieten van de show.
Wát een setje van Tatanka, echt genoten.
Toen naar beneden voor de Donkey Rollers. En dat werd precies wat ik verwacht had. Een dolle bedoeling

Echt relaxt livesetje!
Goed, 't wordt nu wel een erg lange reply zie ik haha. Laten we het erop houden dat Luna één van zn beste setjes ooit neerzette, Alpha Twins lekker aan het beuken was, Dana goed opbouwde van HS naar early en Promo er een geweldig einde aan breidde
Top feest! Na vorig jaar twijfelde ik of ik dit jaar nog wel moest gaan, maar heb 't echt onwijs naar mn zin gehad. Volgend jaar 100% zeker weer aanwezig, hoe dan ook.
maar natuurlijk eerst de editie in Hasselt nog
)[/smalll]
Ava, Rimke, Joris, Ruud, Karin, Shirley, Joyce, Wilfred en last but certainly not least, Marly, HET WAS VET! 
[small]En Whitney.. waar was je nou man
Rechts is waar je duim links zit he