| Betreft: | evenement: Qlimax, zaterdag 25 november 2006 om 21:00 |
Ik vond de vip nog het leukste van alles
Lekkere techno,goeie meloenen en teminste ruimte om te dansen !
Verder werd er in de grote zaal leuk gedraait, ook al ben ik geen hardstyle fan..
Alleen die drukte
Politie houdt 140 mensen aan tijdens dancefeest
Uitgegeven: 26 november 2006 14:15
ARNHEM - De Arnhemse politie heeft in de nacht van zaterdag op zondag 140 bezoekers van het dancefeest Qlimax aangehouden wegens bezit van harddrugs. Het evenement had plaats in stadion Gelredome.
Van de gearresteerden werden tachtig feestgangers met een dagvaarding of geldboete naar huis gestuurd. Zij hadden overwegend xtc bij zich. Eén persoon liep tegen de lamp met negentig xtc-pillen plus enkele zakjes GHB. Deze persoon is ingesloten, aldus de politie. Van de rest van de aangehouden personen nam de politie alleen de drugs in beslag.
Verder is Qlimax rustig verlopen. Het dancefestijn trok 25.000 bezoekers.
Ik kan niet slapen
Schtijf eens een inhoudelijk artikel over zo'n dancefeest. Na 15 jaar House weten we nu wel dat er pillen geslikt worden, dat worden ze ook in de kroeg. Ga je toch ook niet elke keer na een concert van Marco Borsato opschrijven hoeveel mensne er hebben moeten kotsen van de drank?
Als ik je verslagen op Q-Dance lees, waarom solliciteer je dan niet eens bij andere media om berichten over dit soort feesten voor ze te schrijven??
Of heb je een exclusief VIP contract met Q
Jammer alleen dat er daar geen kip stond te dansen
Waar wel?? Jezus viel dat ff tegen.. Waarvoor ga je naar zo'n feest als je alleen maar met een chagrijnige kop staat te kijken Zodat je kan zeggen 'ik ben naar Qlimax geweest' ? Triest.. Verder wel zwaar vet gedraaid
Vooraan gaan staan.
Nee hoor, maar aangezien het al 15 jaar zo is vraag ik me af of men daar wel openstaat voor verandering
De tyfus die demonen allemaal...
Zodat je kan zeggen 'ik ben naar Qlimax geweest' ?
s vaak toch zo?? Als je naar nieuwjaarsfeestjes zoals Qrime Time gaat is de sfeer daar echt veel beter, weinig dagjes publiek en meer mensen die echt willen dansen!
Als je naar nieuwjaarsfeestjes zoals Qrime Time gaat is de sfeer
heb 'm alleen op de MySpace van Technoboy geluisterd, hoe pakte de zaal 'm op?
Ik heb werkelijk pas 1x een feest los zien gaan met O&N
Hopelijk is QrimeTime anders maar 3 jaar Awake op rij vond ik suf
Owwww die vind ik nou juist zo vet! Maar 't ging wel los erop dus begrijp ik?
Ik kan niet slapen
Idd.. 20.000 man was ook leuk geweest..
WAT WAS ER GEBEURD NA HET FEEST BIJ DE RECHTERTRIBUNE VOOR DE PIZZA STAND
stond 6 man ehbo vette afzetting van stewards, van die gasten met van die strijkijzers voor de hartslag en toen waren wij buiten kwam de ambulance, en daarna nog de trauma helicopter, was om half 7 ofzo
ik hoorde van zo'n steward chick dat ie epilepsie had iemand nog meer info?
WAT WAS ER GEBEURD NA HET FEEST BIJ DE RECHTERTRIBUNE VOOR DE PIZZA STAND
stond 6 man ehbo vette afzetting van stewards, van die gasten met van die strijkijzers voor de hartslag en toen waren wij buiten kwam de ambulance, en daarna nog de trauma helicopter, was om half 7 ofzo
ik hoorde van zo'n steward chick dat ie epilepsie had iemand nog meer info?
Kut is die gedraaid? Zoooooo'n kicke plaat is dat! Aw ik had wel willen weten hoe dat klonk in 'n grote zaal, heb 'm alleen op de MySpace van Technoboy geluisterd, hoe pakte de zaal 'm op?
nou anouk dan ben je niet de enigste ik was 10 uur thuis en kan ook niet slapen en morgen maar weer werken haha