Partyflock

Forumonderwerp · 914690
549x bekeken
Waarschuw beheerder
te koop mercedes e290 turbodiesel gechipt .volleer van binnen verlaagd 18 inch bj 96 2e eigenaar

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Catwoman- op woensdag 22 november 2006 om 15:00:
km stand

foto's

vraagprijs?

gejat : ja /nee

:lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -Catwoman- op woensdag 22 november 2006 om 15:00:
gejat : ja /nee *

* Omcirkelen wat van toepassing is
Waarschuw beheerder
gejat .. nee niet eens. km 3ton alleboekjes zitten er bij 7950.
Waarschuw beheerder
en 7950 is vaste prijs . maand geleden heb ik er zelf 8500 voor betaald.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van P_nut iNDoMaNs op woensdag 22 november 2006 om 15:06:
maand geleden heb ik er zelf 8500 voor betaald.

Slim om te zeggen, want waarom doe jij hem na een maand al weg?Toch niet zo'n goede auto?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 15:07:
Slim om te zeggen, want waarom doe jij hem na een maand al weg?Toch niet zo'n goede auto?

:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 15:02:
* Omcirkelen wat van toepassing is

:lief: hahahaha hi danibanani je bent weer scherp vandaag :D

Uitspraak van P_nut iNDoMaNs op woensdag 22 november 2006 om 15:05:
gejat .. nee niet eens. km 3ton alleboekjes zitten er bij 7950.

zozo 3 ton ?? was het een drugs/wapen transport auto van tjechië -> nl ??

Uitspraak van P_nut iNDoMaNs op woensdag 22 november 2006 om 15:06:
en 7950 is vaste prijs . maand geleden heb ik er zelf 8500 voor betaald.

kwam je de grens niet over ? 8)
Waarschuw beheerder
niets mis mee alleen met me portomnee....
Waarschuw beheerder
en 3 ton kan je niet vergelijken van een diesel motor of benzine .deze kunnen klokrond als je het maar bij houd ze beurtjes

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van P_nut iNDoMaNs op woensdag 22 november 2006 om 15:17:
en 3 ton kan je niet vergelijken van een diesel motor of benzine .deze kunnen klokrond als je het maar bij houd ze beurtjes

hahahahaha ook voor een diesel, ook voor een mercedes, is 3 ton gewoon ongelofelijk veel en zit er wel degelijk veel groot duur onderhoud aan :jaja:
Waarschuw beheerder
blablabla...er rijden autos in de ronte die 8 ton gelopen .als t maar mooi en goed loopt is er niets mis mee..je kan er 1 kopen met 2 ton , terwijl die een maar tonnetjes terug gezet is ..WAT BIJ DEZE DUS NIET HET GEVAL IS !!!
Waarschuw beheerder
jij verkoopt wel veel auto's via pf
of je ruilt ze..

al je 3e topic

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van P_nut iNDoMaNs op woensdag 22 november 2006 om 15:22:
er rijden autos in de ronte die 8 ton gelopen

:jaja: dat noemen ze vrachtauto's maar zelfs die gooien ze dan weg. Een taxi haalt maar zelden de 5 ton en dat zijn toch heel erg degelijke auto's. Waarschijjnlijk is jouw mercedesje dat namelijk ook geweest... En geloof me, een taxi doen ze niet voor niks weg ;).

Mja, het is een suggestie, misschien rij je nog wel 2 ton zonder problemen. Ik ga de gok zeke rniet wagen. Verder een vette bak maarja, die KM's doen het hem ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -Catwoman- op woensdag 22 november 2006 om 15:12:
hahahaha hi danibanani je bent weer scherp vandaag

8) :cheer: Tis woensdag b)

Uitspraak van P_nut iNDoMaNs op woensdag 22 november 2006 om 15:22:
blablabla

Jij wil em graag verkopen he?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kolle :x op woensdag 22 november 2006 om 15:23:
jij verkoopt wel veel auto's via pf
of je ruilt ze..

al je 3e topic

Boeiend ik zit ook ijn de handel so what laat hem lekker
Waarschuw beheerder
ja een kat in het nauw maakt rare sprongen he .
Waarschuw beheerder
nou geloof me dit is echt geen oude taxi hoor whuahahaa vergeet het maar .
Waarschuw beheerder
en wat heb je liever 1 met echte km of zo een terug gedraaide turkebak ? .dan maar orgineel
Waarschuw beheerder
ja kan wel verwachten tuurlijk dat ze je proberen aftezeiken..maar bekijk die auto zelf en beoordeel dan.. een foto zegt ook geen kut je moet het zien in het echt
Waarschuw beheerder
geef je dr 3000 voor o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P_nut iNDoMaNs op woensdag 22 november 2006 om 15:05:
km 3ton alleboekjes zitten er bij 7950.

Met 300.000 km kan je dat echt wel shaken. Misschien dat je er €79,50 voor kan krijgen ergens, maar meer niet...
Waarschuw beheerder
ja dat is goed dan sla ik je tandjes er ook uit goed ?deal
Waarschuw beheerder
allemaal kleuters ga je eigentroep vervelen..laterzzz
Waarschuw beheerder
http://zoek.autotrader.nl/www/cars_advert?modelexact=1&make=Mercedes-Benz&model=E-klasse&keywords=E290&min_pr=&max_pr=&transmissionid=&fuel=Diesel&colour=&body=&min_year=1996&max_year=&min_mileage=&max_mileage=&distance=&postcode=&sort=18&dealertypeid=o&dealertypeid=g&dealertypeid=f&dealertypeid=p&dealertypeid=b&SUBMIT.x=24&SUBMIT.y=7&id=200647261761266

Voor slechts 3000 euro meer heb je er precies zo 1 maar dan met 188.000 op de teller... :9 En met garantie...
Waarschuw beheerder
ow ja ...mr panic.aangezien jij maar net 16 ben kan jij t beter bij een fiets houden .
Waarschuw beheerder
jochie denk is na die zijn allemaal terug gedraaid. maar geloof lekker wat je wilt goed.er zullen vast wel mensen zitten hier die weten hoe het werkt jij duidelijk nog niet .maar ja daar kan jij natuurlijk ook niets aan doen want je mag net fietsen ajuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Waarschuw beheerder
nou heb ff gekeken bij die link maar dat is 4 x niks . het is geen avandgarde uitvoering zoals deze je moet wel ff bij de les blijven he manneke

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van P_nut iNDoMaNs op woensdag 22 november 2006 om 15:52:
ja dat is goed dan sla ik je tandjes er ook uit goed

ijk hem nou, stomme nerd, 31 jaar en nog geen verstand.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van P_nut iNDoMaNs op woensdag 22 november 2006 om 15:56:
die zijn allemaal terug gedraaid

Wat een onzin. Jij hebt het mij ook iets te vaak over terugdraaien. Volgens mij is van jouw niet helemaal sjofel maat.

Denk niet dat je dat ding hier nog slijt. tandjes tuffen en terugdraaien zijn geen relaxte uitspraken nerd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P_nut iNDoMaNs op woensdag 22 november 2006 om 15:54:
ow ja ...mr panic.aangezien jij maar net 16 ben kan jij t beter bij een fiets houden .

Hahahaha, sure... :looser:

Uitspraak van P_nut iNDoMaNs op woensdag 22 november 2006 om 15:56:
jochie denk is na die zijn allemaal terug gedraaid

Kijk nog eens bij die link. Wat betekend Nationale Auto Pas ook al weer?

Uitspraak van P_nut iNDoMaNs op woensdag 22 november 2006 om 15:58:
het is geen avandgarde uitvoering zoals deze je moet wel ff bij de les blijven he manneke

Hij heeft wel 120.000 km minder gereden en komt met garantie. Ik zou het wel weten. Overigens:

Uitspraak van P_nut iNDoMaNs op woensdag 22 november 2006 om 14:59:
bj 96

Toen werden er helemaal geen E290 TD's gemaakt. Dus je hele verhaal klopt sowieso van geen kanten. Bovendien wie wil er nu een bak die 11,5 sec nodig heeft om op de 100 te komen met een top van 195 km/h :gaap: die je maar liefst € 262 - € 285 per maand kost plus giga veel in onderhoud (met 3 ton op de teller). Conclusie: sloopbak! :looser:

Waarschuw beheerder
Zo'n auto verkoop je toch ook niet via PF :/
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.autoweek.nl/occasiondata.php?oid=3686662&sprid=42763505&position=47&records=60&cache=no

zoals al eerder vernoemd in het topic, je vraagprijs is wat aan de hoge kant voor een particuliere verkoop

Uitspraak van 42 op woensdag 22 november 2006 om 16:26:
Toen werden er helemaal geen E290 TD's gemaakt. Dus je hele verhaal klopt sowieso van geen kanten

hoezo niet ?

Bovendien wie wil er nu een bak die 11,5 sec nodig heeft om op de 100 te komen met een top van 195 km/

standaard is hij inderdaad wel zo traag als dikke stront, staat wel vermeld dat hij gechipt is. Maar over prestaties en verbruik vermeldt je wel bijzonder weinig.

Ik krijg net als een aantal anderen het vermoeden dat er iets mis is met de wagen. Er is geen hond die vanwege geldzaken een auto een maand na aankoop weer verkoopt voor notabene 550 € minder, zo kom je vanzelf wel in de problemen . ( is het een ex-schade bak of iets )

Mr Biggy, als je je wagen echt wilt verkopen zorg dan voor vele malen meer informatie en reageer wat professioneler op geplaatste reacties. Je komt alles behalve serieus over op deze wijze. Succes met de verkoop (Y)
Waarschuw beheerder
een e290td die maar 195 loopt?
zeker weer een autoweek opgave of niet?
sorry maar autoweek/carbase heeft voor mij alle waarde verloren toen ze bij de toyota mr2 neer hebben gezet dat die voorwiel aandrijving heeft:S

de hele naam staat M(mid-egine)R(rearwheel drive) 2 (2 zitter) en dan gewoon droog neer zetten voorwielaandrijving

plus dat een e220 diesel al 190km loopt...lijkt me raar..
en ps de taxi van het bedrijf waar ik heb gewerkt die hadden allemaal rond de 6 a 7 ton gelopen...en dan merk je het wel aan de auto..

sterkte met verkoop...ps...tis pas handel als je er ook wat aan verdient...maar ja ..kan ook aan mijn economie opleiding liggen dat ik het altyd verkeerd heb geleerd..
Waarschuw beheerder
n ou hij is gechipt dus is een stuk sneller dan dat hij standaard is maar goed wat maakt het ook uit jullie weten het toch allemaal beter toch.. prachtig dit..
Waarschuw beheerder
ja maar ik doe het niet om er wat aan te verdienen hoor wil toch liever weer bmw gaan rijden en bezine, ik rij te weinig om diesel te rijden ,
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P_nut iNDoMaNs op donderdag 23 november 2006 om 23:48:
prachtig dit..

Dat jij dat hok niet verkocht krijgt? Nou, gefeliciteerd! (f)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van P_nut iNDoMaNs op donderdag 23 november 2006 om 23:57:
ja maar ik doe het niet om er wat aan te verdienen hoor wil toch liever weer bmw gaan rijden en bezine, ik rij te weinig om diesel te rijden ,

en dat bedacht je niet voordat je hem kocht :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 22 november 2006 om 15:18:
hahahahaha ook voor een diesel, ook voor een mercedes, is 3 ton gewoon ongelofelijk veel en zit er wel degelijk veel groot duur onderhoud aan

Niet mee eens

In gran canaria zagen we vele skoda's met 4, 5, en zelfs 6ton op de teller.

De echte heerser was echter toch een mercedes met 9,3 ton

En ja dat waren diesels
Waarschuw beheerder
donateur
dat soort auto's met die km standen is in NL geen markt meer voor.

exporteer hem naar Albanie of Polen (y), daar is er tenminste wel een markt voor.

http://www.automarktutrecht.com/

succes (y)
laatste aanpassing
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 10:20:
In gran canaria zagen we vele skoda's met 4, 5, en zelfs 6ton op de teller.

Je zegt het zelf al....wel eens gehoord van een ander klimaat? ik was op Cuba en daar rijden Kanen rond met meer dan 1 miljoen op de teller....en dan nog geen spatje roest te bekennen...(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P_nut iNDoMaNs op dinsdag 28 november 2006 om 17:30:
verkocht !!!!!!!!!!!.

Beter....(Y) en gekrehgen wat je ervoor vroeg? zijn wel leuke bakken, beetje groot alleen...;) maar rijden wel superb..:yes:
Waarschuw beheerder
ja mag niet klagen man . heb nu weer een bmw dat blijft toch voor mij t dikste

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 16:41:
Zo'n auto verkoop je toch ook niet via PF

Wrom niet? Mijn 5-serie heeft toch ook hier gestaan ;)

Maar via Marktplaats verkocht O:)

Waarschuw beheerder
mr 42 ik dacht dat je altijd wel beetje verstand had aan de andere topics te zien:S maar begin nu toch beetje te twijfelen.....

3 ton voor een E klasse diesel is niet weinig maar zeker nog lang niet gedaan. en de prijs is aan de hoge kant maar die bak van 3000 kan gewoon niet:S en NAP zegt wel iets maar niet alles. voor de eerste registratie kan er al mee gerommeld worden.

Waarschuw beheerder
Bovendien wie wil er nu een bak die 11,5 sec nodig heeft om op de 100 te komen met een top van 195 km/h die je maar liefst € 262 - € 285 per maand kost plus giga veel in onderhoud (met 3 ton op de teller). Conclusie: sloopbak!

:loser: nog zo'n domme uitspraak......mercedes koop je niet voor de snelheid(deze tenminste)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 november 2006 om 09:47:
en NAP zegt wel iets maar niet alles. voor de eerste registratie kan er al mee gerommeld worden.

Een beetje gerenomeerd autobedrijf ( en dat is ZEKER de Benz dealer ) zal ook bij de eerste beurt de km-stand invoeren. Een import bak is heel moeilijk op km-ers te controleren, maar een origineel chique dikke nederlandse Benz met NAP is aardig te checken. Zekerheid geeft het niet, maar je komt een eind.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 november 2006 om 09:01:
Wrom niet? Mijn 5-serie heeft toch ook hier gestaan

Maar via Marktplaats verkocht

Ja maar heb je ook maar 1 serieuze kijker gehad?

Mijn oude heb ik ook al eens te koop gezet,
maar iedereen heeft alleen maar commentaar
(vaak ook wel positief,
maar hebben dan weer geen geld :/ )
en zeuren over wat wel of niet te duur is terwijl ze een auto niet eens kennen.

Ik weet nu wat ik heb
en weet dat er op vwforum veel meer mensen zitten
die wel weten wat het waard is ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb in totaal sowieso maar 1 kijker gehad. En dat is meteen de koper geweest.

Tevens stond mijn advertentie onder het markt gedeelte. Krijg je net iets minder commentaar. (In mijn geval ook positief ;) )