Partyflock

Forumonderwerp · 914690
592x bekeken
Waarschuw beheerder
te koop mercedes e290 turbodiesel gechipt .volleer van binnen verlaagd 18 inch bj 96 2e eigenaar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 november 2006 om 09:48:
mercedes koop je niet voor de snelheid(deze tenminste)laatste aanpassing 29 november 2006 09:49

De snelste sedan ter wereld is een Brabus E klasse V12 (de W211). Die koop je niet voor de snelheid? :vaag:
Bovendien is er niet 1 merk ter wereld wat zo actief is in de motorsport als Mercedes...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 november 2006 om 10:37:
Tevens stond mijn advertentie onder het markt gedeelte. Krijg je net iets minder commentaar. (In mijn geval ook positief ;) )

Die van mij stond daar ook.

Maar ik blijf er bij.
een auto verkopen doe je niet via een party site!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 november 2006 om 10:53:
een auto verkopen doe je niet via een party site!

Als je hem alleen maar op PF zet niet nee. Maar als je hem meteen ook op autotrader en/of marktplaats zet, waarom niet? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 42 op woensdag 29 november 2006 om 10:50:
De snelste sedan ter wereld is een Brabus E klasse V12 (de W211). Die koop je niet voor de snelheid?
Bovendien is er niet 1 merk ter wereld wat zo actief is in de motorsport als Mercedes...

Je bent niet op de hoogte kerel, het is de Rocket

Brabus Rocket Betters World Record for Street-Legal Sedans to 227 mph

bron : fast-auto's / brabus

Een Benz is niet zomaar een Brabus. Je maakt een stelling die echt kant noch wal raakt.
Ik rijd een Audi, maar ik heb die niet omdat er toevallig een RS4/6 bestaat met hetzefde logo en héél erg snel is.

Ford, Chervolet, Dodge, Ferarri, Renault, Subaru, Audi, Toyota ... moet ik nog even doorgaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jochen op woensdag 29 november 2006 om 11:56:
Je bent niet op de hoogte kerel, het is de Rocket

Das waar. Naja, de E klasse staat dus op 2, ook niet slecht...

Een Benz is niet zomaar een Brabus. Je maakt een stelling die echt kant noch wal raakt.
Ik rijd een Audi, maar ik heb die niet omdat er toevallig een RS4/6 bestaat met hetzefde logo en héél erg snel is.

Dat is mijn stelling niet, lees eens. Wat ik beweerde was dat je een E klasse best voor z'n snelheid kan kopen (wat marnix dus beweerde van niet). Maar geen E290 TD. Dat is een traag hok. Jammer, want een BMW 530D is dus wel redelijk vlot. Een Audi A6 2.5TD Quattro is ook vele malen vlotter als dat die E290TD. Dus het is sowieso een slechte auto. En er met 300.000 op de teller nog 8000 euro voor vragen is gewoon debiel...

Ford, Chervolet, Dodge, Ferarri, Renault, Subaru, Audi, Toyota ... moet ik nog even doorgaan

Die racen wel, maar niet met zo'n groot budget als MB. :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
debiel of niet hij is wel verkocht whnuahahahaaa
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van P_nut iNDoMaNs op woensdag 29 november 2006 om 17:31:
debiel of niet hij is wel verkocht

maar de -E- is ingeruild voor een siebener beemer ? Leuke stap biggy ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jochen op donderdag 30 november 2006 om 11:35:
maar de -E- is ingeruild voor een siebener beemer ? Leuke stap biggy

Funfer ;)
Waarschuw beheerder
ja die 7e is me oude auto ik heb nu een 5 serie maar heb er heleaas geen foto van nog
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P_nut iNDoMaNs op woensdag 29 november 2006 om 17:31:
debiel of niet hij is wel verkocht whnuahahahaaa

Right, maar dan alleen zonder z'n M5 velgen zeker... :9

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 42 op woensdag 22 november 2006 om 16:26:
Conclusie: sloopbak!

Liever een sloopbak of een trage jetta 1.3 dan patse met een DB9 die je niet hebt...