Ik lijk Maurice de Hond wel
misschien kunnen we de mensen nog een beetje beinvloeden
Word je ook niet echt vrolijk van..
En nu eerlijk wat heb je gestemd ???
kijken of we alvast een kleine prognose kunnen maken voor alle stemmen zijn geteld
wat heb je gestemd ???
Uitspraak vanHardbass! A.k.A StAmPGEVAAR!!!
op woensdag 22 november 2006 om 08:16:
wat heb je gestemd ???
als je daar zelf nu s mee begint, waarop heb JIJ gestemd?
Geert Wilders
Geert Wilders
als dat soort lui macht krijgen
NOg niets, ga vanavond stemmen SP
laat ze maar lekker oppositie voeren met z'n 5en
Alhoewel ik Wilders bij Jensen heb
gezien en die vond ik toch zeker
goede punten hebben...
Op zich heeft hij wel goede punten maar ik vind hem te agressief naar buitenlanders toe. Tuurlijk zitten er ook zwarte schapen tussen maar om nou meteen zo te reageren vind ik een beetje overdreven.
Uitspraak van PARRUK op woensdag 22 november 2006 om 09:21:
shops dicht, daahaaag werk... hallo criminaliteit...
Ja dat is bij mij ook waarom ik twijfel
Ja dat is bij mij ook waarom ik twijfel
We moeten juist trots zijn op ons gedoogbeleid, anders sta je straks weer sneaky weed te roken in steegjes en betaal je voor een gramme thuis gekweekte wiet misschien 8, 9 euro...
nee dank je
ja psies, hij heeft goede punten, maar zie het nut er niet van in dat shops dicht zouden moeten, dat stopt het blowen echt niet en komt er nog meer illegale handel...
DAt wil Wilders dus wel
Vind die Pechtold ook maar een eikel, alleen had die bij BNN wel een goed tegenwoord over sluiten van shops tegen Bakellende. Hij begon over waarom drank dan wel geaccepteerd wordt, dat uitgewezen was dat alcohol onder jongeren meer schade aanricht als softdrugs. Maar daar had hij niks op terug.
Dat moet allemaal nog maar blijken, ik denk dat Psychatrie pas de laatste jaren, pas echt veel softdrugs gebruikers heeft gehad die ook hun hele jeugd hebben geblowd, ik bedoel alcohol onder jeugd is meer van alle tijden...
De shops gaan nooit dicht.
op woensdag 22 november 2006 om 09:34:
Dat moet allemaal nog maar blijken, ik denk dat Psychatrie pas de laatste jaren, pas echt veel softdrugs gebruikers heeft gehad die ook hun hele jeugd hebben geblowd, ik bedoel alcohol onder jeugd is meer van alle tijden...
nooit geleerd dat alchol onder harddrugs valt?
Dus pechtold vergelijkt ook appels met peren????
Geert Wilders!!!!
zie topic: https://partyflock.nl/topic/897966
Maar alcohol is vele malen erger dan softdrugs. Kids van vriendjes van ouder dan 16 kunnen in de supermarkt hun alcoholische versnapering halen maar moeten kilometers reizen voor een shop, waar een strengere legetimatiecontrole is dan als je alcohol wil kopen.
Alcohol is misschien makkelijk verkrijgbaar maar mensen die elke dag willen blowen zullen dat toch wel doen
op woensdag 22 november 2006 om 09:50:
Alcohol is misschien makkelijk verkrijgbaar maar mensen die elke dag willen blowen zullen dat toch wel doen
wordt dan illegaal omdat shops gesloten worden als het aan wilders ligt.
en dan zijn we weer rond........ Nog meer thuiskweek, criminaliteit, begint em steeds tegenstrijiger te vinden die Geert!
op PF ??? in het echt ???
Op PF dus, maar dat was te verwachten
Uitspraak van [LWD]Marco Hakker G.I.T.[LWD]op woensdag 22 november 2006 om 10:02:
Geert Wilders!!!!
Hoop dat er zo veel meer op hem stemmen!!!
het valt mij al op dat er heel
veel mensen op m stemmen
ik zit met hetzelfde dilemma
pvda word t zeker niet
die profiteren altijd van een kabinet
wat eerder goede dingen bereikte.
Zij putten dat uit en vervolgens mag
een ander t weer oplossen
p wordt het toch niet, dus als je tactisch op pvda stemt, zal bos toch samen willen gaan met SP
ik heb genoeg punten om wilders niet geloofwaardig te vinden
wil je dat ik die punten opnoem ?
maar iets roepen kan iedereen natuurlijk, wat je zojuist deed
Vraag me alleen af wat zij denken over dubbele nationaliteit. Ik vind 1 paspoort genoeg, maar das persoonlijke mening. Kan alleen niet echt vinden wat PVDA daarover vind...
maar iets roepen kan iedereen natuurlijk, wat je zojuist deed
ik heb daar mijn redenen voor,
kabinet met Kok deed t ook zo denderent he
Verdiep je er eens in ipv zo maar iets te roepen
Maar goed, zo heb ik bij alle partijen wel iets wat me niet aanstaat.
ehem... mag ik dan toch echt de pvda adviseren???
eenNL heeft dat niet
ik geloof ook wel dat alle andere stemmen geen zin hebben, dat het beter is tussen CDA of PVDA te kiezen, want daar gaat het nu tussen
ik geloof ook wel dat alle andere stemmen geen zin hebben, dat het beter is tussen CDA of PVDA te kiezen, want daar gaat het nu tussen
Aan de andere kant is 't wel zo dat als Één NL en PVV wat zetels hebben, er iig een béétje rechtse inspraak is. Vandaar juist ook grotendeels dat ik op Wilders stem
ik geloof ook wel dat alle andere stemmen geen zin hebben, dat het beter is tussen CDA of PVDA te kiezen
Verdiep je er eens in ipv zo maar iets te roepen
ja maar volgens jou heb het toch geen zin om op iets anders te stemmen beetje domme opvatting
Een stem is een persoonlijke keuze en je bent niet verplicht om een heel verkiezingsprogramma uit je hoofd te kennen en deze te verantwoorden. Men hoeft niet te te zeggen wat men stemt...
inderdaad en mensen die het oneens zijn met de keuze van iemand, roepen naar mijn idee meteen maar dat ze zich niet verdiepen. Dat vind ik dus echt onzin! Iedereen legt zijn prioriteiten anders en dat is ieders goed recht. Neemt niet weg dat iemand zijn keuze meer of minder waard zou zijn!!!! Iedere stem is evenveel waard, wat de argumenten ook zijn, links of rechts!
LINKS DUS
Ik heb het bange vermoeden dat de uiteindelijke winnaar toch wel weer CDA gaat worden maar dan is het de vraag: met wie gaan zij dan regeren? Want weet wel zeker dat het geen PvdA, SP of Groen Links wordt. Zal me niets verbazen als de Christen Unie of (alweer) D66 benaderd wordt om weer als bindmiddel te fungeren...
beetje rechts erbij kan geen kwaad, dus beetje eenNL erdoorheen
ik wordt daar echt gek van, normaal valt het me op dat vooral rechte stemmers dat doen, maar helaas nu blijkt weer dat het andersom precies hetzelfde gaat. Lekker stemmen waar je hart ligt!
In mijn ogen is het juist belangrijk dat je wanneer je NIET wilt dat de PvdA samen met het CDA gaat dat je dan een kleinere partij zoekt.
Ik stem VVD niet alleen omdat ik het voor grote delen eens ben met ze maar ook omdat ik in de coalitie vorming liever het CDA en de VVD samen zie.
Als je CDA stemt weet je nog niet wat er gaat gebeuren, dan kan het CDA net zo makkelijk voor de PvdA kiezen en ik persoonlijk zie dat liever niet.
waar ben je dan niet mee eens wat betreft eenNL?
ik wordt daar echt gek van, normaal valt het me op dat vooral rechte stemmers dat doen, maar helaas nu blijkt weer dat het andersom precies hetzelfde gaat. Lekker stemmen waar je hart ligt!
een NL>>...kom op zeg.....
Nee daar zijn ze het weer niet mee eens, mietjes
Echt een beetje die jaren 50 aanpak hoor......
kweet niet, slecht gevoel bij.....
daarom moeten ze ook niet al te groot worden
Ik zou het echt kicken vinden als de SP in de regering kwam!!!
Uitspraak vankellytje
op woensdag 22 november 2006 om 11:36:
een NL>>...kom op zeg.....
Beetje tegenstrijdig dit
het zou een ramp zijn op alle vlakken! De volledige economie zal naar de tering gaan, we komen in een dikke recessie,
mag toch????
kweet niet, slecht gevoel bij.....
bedoelde dat ik ook benieuwd was of ze er iets
van gemerkt heeft
bang makerij...
veel te makkelijk om maar meteen te zeggen dat bij links de economie naar de vernieling wordt geholpen.
dat is gewoon een feit!! Links is helemaal niet goed met economische groei etc. bezig! Door hun plannen stort gewoon de banenmarkt in en blijven mensen in hun uitkeringen hangen! Pff...beetje uitkeringen en alles verhogen en dan ook nog eens zorgen voor een recessie! Het moet niet aantrekkelijk worden gemaakt om in een uitkering te blijven hangen, NEE, dat heeft averechts effect! Gewoon werken met je luie donder ( als je daartoe in staat bent). Gewoon werken vor je geld en een keer een beetje EIGEN VERANTWOORDELIJKHEID nemen ( uitzonderingen daargelaten).
dat is gewoon een feit!! Links is helemaal niet goed met economische groei etc. bezig!
wilders omdat hij zegt wat half nederland denkt
Maar wel zou het mooi zijn als de kloof tussen arm en rijk minder groot wordt
Het zou toch belachelijk zijn als bijv. een arts
evenveel zou verdienen als iemand die in een fabriek werkt?
Ben ik het niet helemaal mee eens.
Dan krijg je dat mensen niet meer door willen
gaan leren omdat het toch "geen zin" heeft...
Gewoon werken met je luie donder ( als je daartoe in staat bent)
nu begin ik zelf te twijfelen tussen Wilders en VVD
(bijvoorbeeld: waarom hun aow spekken als ze zelf genoeg geld hebben, waarom hypotheek meebetalen, als ze die prima zelf op kunnen brengen) Dus natuurlijk moet er verschil blijven en als mensen hard werken moeten ze dat ook voelen in hun portomonee, maar mensen die wel willen, maar echt niet kunnen, mogen wat mij betreft meer geholpen worden dan nu het geval is!
nu begin ik zelf te twijfelen tussen Wilders en VVD
wat een gedoe zeg
heb ik gedaan, kwam tot 2x toe Wilders uit
VVD zou ik stemmen om Rita Verdonk...
En omdat ik ook vind dat je in Nederland best
wat meer verantwoording voor jezelf mag
uitdragen...
Ja ok, dat is wel weer zo idd.
Maar ik ben zeker niet voor gelijke salarissen...
Maar mensen met meer geld, mogen ook meer betalen.
zeker niet!!!! Dat is niet de bedoeling! Er moet verschil blijven, absoluut met je eens. Maar mensen met meer geld, mogen ook meer betalen. (bijvoorbeeld: waarom hun aow spekken als ze zelf genoeg geld hebben, waarom hypotheek meebetalen, als ze die prima zelf op kunnen brengen) Dus natuurlijk moet er verschil blijven en als mensen hard werken moeten ze dat ook voelen in hun portomonee, maar mensen die wel willen, maar echt niet kunnen, mogen wat mij betreft meer geholpen worden dan nu het geval is!
Dus ook al hebben Wilders enzo ook wel goede ideeen, met deze verkiezingen en tussenstanden is soms tactisch stemmen belangrijker!
Ok, maar als je naar alle punten van VVD kijkt, ben je 't daar dan ook mee eens?
Ik probeer je niet te beïnvloeden hoor, maar dat was ook heel even mijn denkwijze. Tot ik echt alle punten ging lezen
dat is gewoon een feit!! Links is helemaal niet goed met economische groei
Flikker toch op, als je hard werkt voor je geld en daardoor meer verdient dan iemand die er met zijn pet naar gooit, dan vind ik niet dat die (nog) veel meer moet gaan betalen aan belastingen
Ben ik het niet helemaal mee eens.
Dan krijg je dat mensen niet meer door willen
gaan leren omdat het toch "geen zin" heeft...
ik begrijp jou ook wel hoor , maar ben je niet van mening dat juist deze verkiezingen je ook strategisch moet stemmen!? Nu het zo nek aan nek is? Een stem voor een kleine partij als Wilders kan indirect een stem voor links zijn...dat zou zonde zijn ( tenzij je links bent natuurlijk )
Dus die moeten dan meer betalen ???
Maar mensen met meer geld, mogen ook meer betalen.
Flikker toch op, als je hard werkt voor je geld en daardoor meer verdient dan iemand die er met zijn pet naar gooit, dan vind ik niet dat die (nog) veel meer moet gaan betalen aan belastingen. En mocht het dan toch gebeuren, dan lonkt altijd nog het zwarte geld.
Dus om dan niet op links te stemmen doe ik juist Geert Wilders, zodat hij misschien toch die 10 zetels haalt en wat te vertellen heeft
Wilders pakt toch een zetel of 6, dit kunnen er 1 of 2 meer of minder zijn en dat maakt totaal geen verschil.
1, of 2 zetels verschil bij vvd of pvda is juist een wereld van verschil op dit moment.
Blijf ik toch ook bij, word toch Wilders
dat begrijp ik, als je er niets voor voelt, moet je het ook niet doen, maar als er een links kabinet is, heeft ook Wilders weinig in te brengen....
bang makerij... veel te makkelijk om maar meteen te zeggen dat bij links de economie naar de vernieling wordt geholpen.
zo ist, anders had ik in die tijd dak nou voor een goeie baan leer ook werkloos op de bank kunnen gaan zitten, kijkend naar mn breedbeeld tv die wouter bos met een strik er omheen is komen brengen...
Juist die culturen waar wel moeite voor gedaan is, de indiers, de molukkers, de surinamers, die hebben inderdaad een enorme voorsprong gekregen tegenover een vergeten groep noord-afrikanen.Die kritiek zou evenzeer op rechts moeten slaan ...
zeker niet!!!! Dat is niet de bedoeling! Er moet verschil blijven, absoluut met je eens. Maar mensen met meer geld, mogen ook meer betalen. (bijvoorbeeld: waarom hun aow spekken als ze zelf genoeg geld hebben, waarom hypotheek meebetalen, als ze die prima zelf op kunnen brengen)
Is pas echt gemeen als ik met mijn middeninkomen ook voor hun huis en oude dag moet betalen, want heb het zelf harder nodig
Was toch niet van plan om jouw luie reet te gaan spekken!
Het gaat mij om de plannen van de SP.
Bijvoorbeeld uitkeringen 10 procent meer geven.
Mensen krijgen een hogere uitkering en kunnen goed/beter rondkomen... hun drang om een goedbetaalde baan te krijgen is er niet.
Ze worden langdurig werkloos, en voor die mensen wil Marijnissen banen creeren. Denk aan de Melkert banen van jaren geleden... Leuke en goede banen maar wel allemaal door de overheid betaald.
Ik ben het daarom eens met de VVD dat je mensen niet helpt met een hogere uitkering maar wel met omscholing en hun laten werken in het bedrijfsleven bij banen die echt nodig zijn.
En hoe willen ze dat betalen? De SP wil bijvoorbeeld veel geld weghalen bij de rijken, de leiders van grote bedrijven... Maar dat betekent dat er minder geld wordt vrijgemaakt voor investeren in dat bedrijf waardoor het bedrijf kleinschaliger blijft en MINDER banen zijn. JUIST die mensen die langdurig werkloos zijn hebben dan niet eens UITZICHT op een baan omdat die banen er gewoon niet zijn.
Ik vind Jan Marijnissen zijn plannen voor de economie op lange termijn een ramp. En zoals Mark Rutte gister ook zei. Op lange termijn zul je minder banen hebben waardoor de armoede stijgt, de overheid nog meer uitkeringen moet geven en nog meer gesubsidieerde banen en waardoor er NOG meer geld uit de bedrijven wordt gezogen waardoor de economie op zijn gat gaat!
Ja laten we met z'n allen braaf een werkweek volmaken, met je broodtrommeltje om 17.00 uur thuis aankomen. Geen hond die nog zin heeft om wat van zijn carriere/bedrijf te maken als hij/zij toch alles maar moet inleveren.
Ga je niet lang volhouden dame!
Ik stem dus vanavond lekker VVD
Respecteer jouw mening ook, dus doe dat ook met de mijne aub
Ik zeg alleen wat ik van je mening vindt en formuleer dat in mijn eigen bewoording. Dat je je aangevallen voelt zegt meer over jou dan over mij. Je valt iedereen hier aan die het niet met je eens is en noemt dat ook nog eens niet respecteren van je mening.
Was toch niet van plan om jouw luie reet te gaan spekken!
Je valt iedereen hier aan die het niet met je eens is en noemt dat ook nog eens niet respecteren van jouw mening.
Wilders pakt toch een zetel of 6, dit kunnen er 1 of 2 meer of minder zijn en dat maakt totaal geen verschil.
1, of 2 zetels verschil bij vvd of pvda is juist een wereld van verschil op dit moment.
dat begrijp ik, als je er niets voor voelt, moet je het ook niet doen, maar als er een links kabinet is, heeft ook Wilders weinig in te brengen....
lees jij ergens dat ik je mening niet respecteer???
Ik zeg alleen wat ik van je mening vind en formuleer dat in mijn eigen bewoording. Dat je je aangevallen voelt zegt meer over jou dan over mij. Je valt iedereen hier aan die het niet met je eens is en noemt dat ook nog eens niet respecteren van je mening.laatste aanpassing 22 november 2006 12:34
ik val helemaal niemand aan. geef mijn mening! MIsschien moet je maar eens terug lezen naar het begin van het topic voordat je met een oordeel komt!
Je vergeet erbij te zeggen dat deze mensen uit voormalige Nederlandse kolonieëen kwamen dus deze groepen hadden minder aanpassingsproblemen als ieder andere buitenlander die naar Nederland kwam. Zij hadden in hun vaderland al een "sort-of" inburgeringscursus gehad
Ik volg je al dagen en heb nog niet veel zinnigs van je gehoord. Ongeacht wat je mening is en dat je die verwoord is prima maar zodra je je aangevallen voelt ga je om je heen slaan. Blijf even on topic en reageer met verstand.
Ik volg je al dagen en heb nog niet veel zinnigs van je gehoord. Ongeacht wat je mening is en dat je die verwoord is prima maar zodra je je aangevallen voelt ga je om je heen slaan. Blijf even on topic en reageer met verstand.
Wordt in sommige sectoren erg moeilijk gemaakt omdat vooral de VVD toejuicht dat (goedkope) Polen hier het werk komen doen.... Je kan wel banen gaan creëren, maar als je die vervolgens laat vervullen door oost europeanen, en daarnaast de uitkeringen nog verlaagd dan vrees ik inderdaad Franse toestanden. Er zijn al steeds meer incidenten op de bouw, in de havens en in de vervoerssector tussen Nederlanders en Polen
Is wel waar..eerlijk gezegd zie ik die ook niet als allochtonen. Vooral Indo's en Molukkers niet.
willen de VVDers dit nog ff verdedigen, of wordt het te moeilijk als blijkt dat je partij alleen maar de 'gelukszoekers' willen weigeren die niet direct voordeel opleveren voor het bedrijfsleven?
Grappig dat je dat zegt want hoe je het ook went of keert, die groepen vallen er in principe ook onder maar omdat wij zo goed Nederlands ingeburgerd zijn valt het minder op. Maar het is wishful thinking want mijn kleurtje werkt soms nog weleens tegen je
Grappig dat je dat zegt want hoe je het ook went of keert, die groepen vallen er in principe ook onder maar omdat wij zo goed Nederlands ingeburgerd zijn valt het minder op. Maar het is wishful thinking want mijn kleurtje werkt soms nog weleens tegen je
Essent bv. kan niet aan personeel komen en heeft (helaas) een opleidingsinstituut in Hongarije opgezet om daar mensen op te leiden die wel dat werk hier willen komen doen.
Denk je dat jullie geert daar naar zal kijken ????
Kleur is kleur.......!
Vind het niet zo heel vreemd dat mensen dan liever iets anders doen.
Als je niet weet wat zijn standpunten zijn, probeer er dan ook niet over mee te discussiëren
als je op het niveau van een electro monteur een baan zoekt denk je dan ergens anders meer te gaan verdienen??
Je bent en blijft electro monteur, ongeacht waar je solliciteert.
Net zoals de oorlog in irak geen aandacht maar dan ook echt 0. Het gaat maar door over die 26.000 mensen
.
jullie geert
Haha dat weet ik ook wel Bedoel dat ik ze persoonlijk niet zo zie.
Merk vaak genoeg dat 'we' toch wat raar aan worden gekeken als we ergens met 40 Indo's aankomen stappen (en ja, ik ben gewoon NL). Maar denk dat de reactie toch wel beter is dan wanneer je met 40 Marokkanen aankomt.
Overigens hangt 't ook erg af van waar je woont denk ik. Hier waar ik woon ben je gewoon een 'buitenlander' als je Indo bent. In steden ben je dan een Nederlander. Tja..lastig allemaal.
ik vond het wel stinken gister
Halsema"Wilt u een onderzoek naar de aanleiding voor het deelnemen van Nederland aan de oorlog aan Irak?"
Balkenende:
"Nee"laatste aanpassing 22 november 2006 12:59
Verder zijn dit soort bedrijven vaak geneigd werknemers aan het lijntje te houden d.m.v. lange uitzendperiodes, half jaar contracten enz. Dat ze daar op een gegeven moment voor passen en ze vaak wat extra cursusjes doen om bij andere bedrijven aan de slag te kunnen kan ik me levendig voorstellen
tel daar nog bij op dat de VVD het ontslagrecht nog wil gaan versoepelen...
kom dat ff vertellen aan de 2000 chauffeurs die in totaal vervangen zijn door polen door Harry Vos ( toch ongeveer het grootste transportbedrijf van Nederland)
Ik ben van mening dat als je goedkopere krachten uit bv polen haalt en je blijft in NL dat je bedrijf iig nog bijdraagt aan de Nederlandse economie
steenrijke mensen die AOW krijgen, steenrijke mensen die kinderbijslag krijgen, steenrijke mensen die hypotheekrenteaftrek krijgen
steenrijke mensen die AOW krijgen, steenrijke mensen die kinderbijslag krijgen, steenrijke mensen die hypotheekrenteaftrek krijgen
Ja schaf het allemaal af en niemand wil meer rijk worden want je mag er toch niet van genieten.
die weinig te besteden hebben kunnen er weinig aan doen
Ja, die blijven maar kinderen maken, terwijl ze die eigenlijk niet kunnen betalen.
Of kiezen er voor om een uitkering te houden ipv werken.
Maar wel verwachten dat ze geholpen worden.
Iemand die 1000 netto verdient per maand moet niet een BMW Z3 willen of een plasmascherm...
Als wij deze mensen weren nemen bedrijven in andere landen ze aan en gaan hun goedkoper rijden uds worden wij teduur dus zullen er bedrijven verdwijnen hier of naar de klote gaan met als gevolg dat niemand meer wat heeft.
Iedereen hier in Nederland heeft toch het recht op een goed bestaan?
Hej Suzanne ben jij dur nou al uit
Polen zijn welkom in dit land. Wees nou niet zo naief allemaal. Zelfde als schiphol als je de groei van dat bedrijf tegenhoud landen de vliegtuigen ergens anders in duitsland ofzo. Of het hele bedrijf vertrekt uit dit land. Dit gaat ook gebeuren als wij met opzet teduur blijven omdat idd jan de nederlanders een plasma scherm wil hebben, hier geen geld voor heeft en vervolgens via de otto er één besteld op afbetaling. Dan gaat zeuren dat hij teveel rente betaald en zichzelf daardoor zielig voelt . Een pool staat wat beter met zijn benen op de grond er wil gewoon werken omdat de pool al blij is met wat teeten en een dak boven zijn hoofd. We kijken alleen naar ons landjejejejeje 0.0001% van het oppervlak van de aarde.
Als wij deze mensen weren nemen bedrijven in andere landen ze aan en gaan hun goedkoper rijden uds worden wij teduur dus zullen er bedrijven verdwijnen hier of naar de klote gaan met als gevolg dat niemand meer wat heeft.laatste aanpassing 22 november 2006 13:45
bron?
loze uitspraak dit dame
dacht het niet, zeer recentelijk met eigen
ogen kunnen zien hoe simpel het voor
sommige mensen is, lekker heel de dag
je gangetje gaan en € 700,- in de maand
beuren...
Iedereen hier in Nederland heeft toch het recht op een goed bestaan? Je vergeet wel dat er een groep mensen is binnen onze samenleving die door verscheidene redenen geen carriere kunnen maken via hun werk of wat dan ook en dan met een laag inkomen zitten of in het slechtste geval: helemaal niets. Moet je deze mensen maar aan hun lot overlaten, eigen schuld, dikke bult??
en dus neem je maar aan dat 9 op de tien mensen wel kunnen maar niet willen werken???
Niet als feitje neer gaan zetten dan
cda goed bezig is.
Balkende elke aanval afsloeg van de linkse rakkers met een onderbouwd weerwoord
eerst wist ik zeker dat het Rite ging worden maar neig steeds meer naar Geert.
Omdat ze denkt dat ze alles weet
Net gestemd op Jan Marijnissen
ik ben blij dat ik niet alles weet,
die rol laat ik liever aan jou over
wanneer iemand iets anders denkt of vind
als jou begin je meteen uit te kramen
dat diegene niet weet waarover ze het heeft
Nou dan is t toch maar goed dat jij
zoveel verstand hebt
Jan Marijnissen vind ik ook 1 vd sympathiekste kerels uit de politiek
maar helaas ben ik niet voor zijn partij
Vrijheid van meningsuiting hoort daar toch ook bij dus ook ik mag mijn mening geven, maar daar heb je zelf ook nogal wat moeite mee.
sympathiek sportief ?
Als 't daar niet meer om gaat, waar gaan we dan heen met NL
Waar het heen gaat. Hetzelfde als in amerika en all over the world. Ieder voor zich en god voor ons alle daar gaat het heen of je het er nou mee eens bent ofniet.
Het gaat naar mijn mening niet op in de politiek of je sympathiek bent. Ze spelen allemaal een spel dus zitten ze in een rol en in een rol zitten is nep.
Vergelijk deze uitspraak nou eens met de inhoud van de debatten. Dan kom je tot de conclusie dat we allemaal voor de gek worden gehouden door de acteurs in den haag.
100% mee eens. Maaer daar gaat het niet om. Vergelijk deze uitspraak nou eens met de inhoud van de debatten. Dan kom je tot de conclusie dat we allemaal voor de gek worden gehouden door de acteurs in den haag.
Helaas kan niemand daar iets aan doen.
Duidelijke PVDA uitspraak
Ik citeer : soms zijn er dingen waar je gewoon niks aan kunt doen.
Dus eigenlijk zeg je nu dat je niemand daar kan vertrouwen en dat we eigenlijk stemmen op iets wat nep is?
kom je er nu pas achter!!! 4 jaar geleden beloofde balkenende ons gouden bergen!! waar zijn ze dan???
Was ik allang achter. Maar de meeste in dit land zijn daar nog lang niet achter. JE zegt het zelf en zo gaat het al jaren en jaren en jaren.
dus conclusie??? diegene die nu wint vandaag kan ook niks veranderen!! simpel
Ze kunnen het wel maar de vraag is of ze het doen.
4 jaar geleden beloofde balkenende ons gouden bergen!! waar zijn ze dan???
oftewel de laatste 4 jaar zijn de rijken er 6% op vooruit gegaan en wij 1 tot 4% op schteruit!!
mMeeste mensen die in de qoute 500 staan zijnmensen die veel heel veel opgegeven hebben om dit tebereiken, ik noem gezin prive leven vrije tijd en daar worden ze nu voor gestraft
oftewel de laatste 4 jaar zijn de rijken er 6% op vooruit gegaan en wij 1 tot 4% op schteruit!!
Helemaal mee eens.
Mensen die zichzelf kapot werken voor een mooi huis
en een mooie auto moeten nu ineens meer inleveren!?!
Gaat nergens over...
dus SP EN PVDA BLIJF DAAR AF.
He he we zijn het eens
duurt ff maar dan heb je ook wat
Nou rutte ik vertel je nu dat verdonk meer voorkeursstemmen krijgt en dat ze de leider gaat worden.
En wat ik ook mis in diverse partijprogramma's is het zinloos geweld, met name rondom voetbalwedstrijden. Daar zou nu echt wat mee moeten gebeuren!!!
boeit niks...
En wat ik ook mis in diverse partijprogramma's is het zinloos geweld, met name rondom voetbalwedstrijden. Daar zou nu echt wat mee moeten gebeuren!!!
CITEER Er zijn gewoon dingen waar je toch niks aan kunt doen aldus men. bos.
Maar ook Freek de Jonge-->
ER STAAN EEN MILJOEN VLUCHTELINGEN OP DE WEST AFRIKAANSE KUST TE WACHTEN OP EEN GAMMEL BOOTJE NAAR DE CANARISCHE EILANDEN.
ER ZIJN 2 MILJARD MENSEN DIE EVEN WELVAREND ALS WIJ WORDEN!
DE POOLKAPPEN SMELTEN
EN WIJ... WIJ MAKEN ONS DRUK OM....
maar misschien toch een beetje strategisch gestemd
Onze vaste Papa-dag
Ik vrees dat de SP het niet gaat redden namelijk....
Het is een aal. Hij is net zo glad als een aal en leeft zowel onder als bovenwater om van alle punten meetekunnen profiteren
Aantal stemmen: 25345
www.rtlnieuws.nl ze zijn het groots nu hoor volgens die site. www.peil.nl peilt hun prognoses op 5000 man, dit is op 25345 zegt veel denk ik.
Bij het CDA heb je heeeeel veel oudere kiezers... die zie ik niet snel op internet een Poll invullen
wat me opvalt is dat mensen die socialistisch zijn meteen worden gezien als profiteurs ?? Het uitgangspunt lijkt me eerder voor iedereen!! een beetje beter.......
ik laat me niet gek maken: ga dr tegen 10en maares goed voor zitten denk ik
rtl komt al om 20.50 met de uitslag
Hoe kan dat nou als een stad als amsterdam die goed is voor 6 zetels pas om 22:30 de stemmen (hand)geteld heeft laatste aanpassing 22 november 2006 16:13
ik zeg niet dat hij profiteert.
Het is een aal. Hij is net zo glad als een aal en leeft zowel onder als bovenwater om van alle punten meetekunnen profiteren
:ik zeg niet dat hij profiteert.
Daar heb je een punt. Ik doelde op profiteren van andere in de campange en het hakken op het beleid. Niet als profiteur in maatschapelijk belang dacht datjij het zo bedoelde.
en hoe zit het met alle mensen die niet stemmen, die stemmen gaan toch naar de grootste partij???
niet stemmen, die stemmen gaan toch naar de grootste partij???
dat is alleen als je blanco stemt...
Blanco stemmen is niets meer of minder dan laten zien dat je geen enkele partij weet die bij je past. Maar feitelijk is deze stem dus weggegooid (behalve dan dat je aangeeft het oneens te zijn met de politiek) Deze stem gaat dus naar niemand.
maar dan zeg je ook laat de grootste maar de grootste worden toch???
zoveel dezelfde "wat ga je stemmen" topics maar niemand zet er een poll in.. op deze manier kan je toch nogsteeds niet zien wat t gaat worden.
Kan uiteraard maar jij wilde een prognose.. Zou je dan deze 9 pagina's stuk voor stuk gaan door bladeren en turven?
Misschien is t niet geheel objectief nee maar daar kan je rekening mee houden als je kijkt naar de tussenstand. Dat doe ik ook als ik kijk naar de peilingen van het AD, de volkskrant of van trouw bijvoorbeeld.
Freek diep respect voor het neerzetten van je verhaal. Geen blad voor de mond en zeggen waar het opstaat.
rtl komt al om 20.50 met de uitslag
leuk doe je een vraag en antwoord spelletje met jezelf???
nou als je kijkt naar hoeveel mensen hier Wilders of 1NL stemmen zijn dat er relatief gezien te veel maar je ziet maar een paar CDA'ers(wat te verwachten is), maar ik zie juist veeeeeeel meer SP'ers dan met de vorige verkiezingen, en de PvdA gaat gelijk op met de VVD.. teminste zo bekijk ik het een beetje... laatste aanpassing 22 november 2006 17:32
handig een polletje en je houd er gewoon rekening mee dat het aantal Wilders stemmers hier iets hoger ligt dan over t algemeen in NL. maareh.. ik hou mn mond al
En dan roepen er mensen dat SP zoveel zetels heeft dus ook maar moet gaan regeren... Ook lekker dus negeren
SP moet niet genegeert worden, alleen SP heeft linkse ideeen, CDA en SP zijn totaal anders, als die 2 een kabinet gaan vormen, kunnen we voor de kerst weer stemmen!
wat is dit voor onzin
eb op wilders gestemd en ben ontzettend blij dat die partij 9 zetels heeft gehaald. vind het wel belachelijk dat de grote partijen niet met hem willen regeren. rutte had het over een one issue partij. wat een onzin. wilders heeft meer in zijn programma staan dan de islamisering. vind wel dat ze naar de nederlandse bevolking moeten luisteren, hij heeft toch niet voor niks 9 zetels gehaald!!
partij voor de dieren
Eens maar laten we eerlijk zijn dat one issue zit wel iets in. Als hij dat punt niet zo voorop gezet had had hij ooknooit 9 zetels gehad.
daar heb je wel een beetje gelijk in raoul, maar dat zegt toch ook genoeg over hoe de nederlandse bevolking daarover denkt!
Maar dan mag ik hopen dat de Nederlandse bevolking beseft dat er meer aan de hand is dan alleen maar die "islamietjes" en dat je ten alle tijde eerst bij jezelf moet beginnen....
SP...marijnissen
me too
Als de hypotheekrente aftrek afgeschaft word,dan kunnen heel veel mensen gaan verhuizen en heel veel starters kunnen dan niet eens een huis meer kopen.Sorry hoor,maar echt dom als je daarvoor gestemt heb,je gooit gewoon je eigen toekomst even aan diggelen.En joepie,hij wil meer moskeeën en meer allochtonen binnen laten.En criminele allochtonen,die mogen hier gewoon de boel blijven verstieren van hem!Ow wat is het toch een goede partij
Zeker ook op hem gestemt omdat hij zo aardig lijkt?
Als de hypotheekrente aftrek afgeschaft word,dan kunnen heel veel mensen gaan verhuizen en heel veel starters kunnen dan niet eens een huis meer kopen.
Sorry hoor,maar echt dom als je daarvoor gestemt heb,je gooit gewoon je eigen toekomst even aan diggelen.
En bedankt daarvoor!
Als de hypotheekrente aftrek afgeschaft word,dan kunnen heel veel mensen gaan verhuizen en heel veel starters kunnen dan niet eens een huis meer kopen.Sorry hoor,maar echt dom als je daarvoor gestemt heb,je gooit gewoon je eigen toekomst even aan diggelen.En joepie,hij wil meer moskeeën en meer allochtonen binnen laten.En criminele allochtonen,die mogen hier gewoon de boel blijven verstieren van hem!Ow wat is het toch een goede partij
Ik heb Geert gestemt,terwijl ik hem zelf een gigantisch eng typetje vind,met zn lelijke geblondeerde hoofd.Maar daar gaat het niet om,het gaat om zijn standpunten en die waren goed!
nie fucke met wilders ja...? daje t weet
maareuu verdonk had gewoon na lpf gemoete.en dan had ik da op gestemd.en had ze veeell stemme gehad.
majaaa..das nie gebeurt.
Ze zouden jou het kiesrecht moeten ontnemen!
iedere
moslim
is
een bedreiging
voor de maatschappij.
Uitspraak van generaal op maandag 27 november 2006 om 15:09:
iedere
moslim
is
een bedreiging
voor de maatschappij.
En nu eerlijk wat heb je gestemd ???
kijken of we alvast een kleine prognose kunnen maken voor alle stemmen zijn geteld
Hij wil een kloof creëren tussen islamitische en niet-islamitische Nederlanders en doet alsof iedere Nederlandse moslim een bedreiging is voor de maatschappij.
En nog iets.
Die SP die er TEGEN is om deel te nemen aan de ontwikkeling van de JSF.
Ook zoiets.
Hoe kun je tegen zoiets tegen zijn.
Ja het kost veel geld! Maar hoeveel werkgelegenheid brengt het op? Hoeveel studenten hier in Nederland van o.a. de TU kunnen hier aan mee helpen?
SP is er tegen omdat het veel geld kost, maar als wij deelnemen aan deze ontwikkeling levert het zoveel nieuwe technologie op. Maar de SP ziet Nederland liever verloederen.
Geef mij CDA, VVD, CU en Wilders maar...
De mensen die op hun 16de stoppen met school omdat ze geen zin meer hebben om verder te leren. En wel later een goede AOW uitkering willen hebben.
De mensen die de godsganse dag op het station staan de laterfanten. Die dus ook weer een hogere AOW moeten krijgen, omdat ze het anders niet redden.
EN DAAR STEMMEN JULLIE VOOR???
Schat zolang jij nog niet in de categorie, 2x modaal zit doet de PvdA en SP nog meer voor jou dan je VVD en WIlders
Die SP die er TEGEN is om deel te nemen aan de ontwikkeling van de JSF.
Ook zoiets.
Hoe kun je tegen zoiets tegen zijn.
Ja het kost veel geld! Maar hoeveel werkgelegenheid brengt het op? Hoeveel studenten hier in Nederland van o.a. de TU kunnen hier aan mee helpen?
SP is er tegen omdat het veel geld kost, maar als wij deelnemen aan deze ontwikkeling levert het zoveel nieuwe technologie op. Maar de SP ziet Nederland liever verloederen.