Partyflock

Forumonderwerp · 912414
1 volger · 5848x bekeken
Betreft: evenement: Innercity, zaterdag 16 december 2006 om 22:00
Waarschuw beheerder
Twee jaar geleden kon je met zijn tweeën met één kaartje naar binnen. Vorig jaar werd er behoorlijk met vrijkaartjes gestrooid. DIt jaar is de eerste actie al begonnen:

Koop nu een bundel van 50 of 100 Euro en ontvang Innercity kaarten !
Dance-Tunes.com geeft kaarten weg bij aankoop van een bundel van 50 Euro of 100 Euro !
Een uniek aanbod wanneer je een bundel van 50 Euro of 100 Euro aanschaft. Dance-Tunes.com doet hier nog eens 1 of 2 Innercity kaarten bij. Dus wanneer je een bundel van 50 Euro koopt ontvang je 1 Innercity kaart en waneer je een bundel van 100 Euro koopt ontvang je 2 Innercity kaarten. De actie loopt tot 16 December a.s.
Bron: www.dance-tunes.com - DD
Geplaatst op: 10-11-2006

Post in dit topic andere manieren die jij tegenkomt om gratis naar IC te gaan. Het is best een leuk feest, maar het is die € 50,- toch net niet waard.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Brambo82 op zaterdag 11 november 2006 om 12:46:
Het is best een leuk feest, maar het is die € 50,- toch net niet waard.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga wel ff kijken (y).
Waarschuw beheerder
moeten ze innercity niet eens van de party agenda afgooien...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..:GRIES:.. op zaterdag 11 november 2006 om 12:53:
moeten ze innercity niet eens van de party agenda afgooien

helemaal mee eens

Artiest Bert Klein
Waarschuw beheerder
Dit feest heeft me nog nooit getrokken!
Het is een mix van alles, maar eigenlijk heeft het geen smoel! Geen eigen identiteit en karakter. Het is het allemaal net niet!
Ze kunnen beter vast wat meer tijd en energie steken in Trance Energy 2007. Daar is immers nog niks van bekend.
Waarschuw beheerder
De innercity van 2003 was de laatste innercity dat nog iets voorstelde, vanaf daar is het inderdaad alleen slechter geworden. Kleinere ruimte, minder verschillende stylen dat is wel heel erg jammer.
Waarschuw beheerder
MAAR....
Het is nog steeds leuk genoeg om gratis heen te gaan, dus kom maar op met die acties.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ..:GRIES:.. op zaterdag 11 november 2006 om 12:53:
moeten ze innercity niet eens van de party agenda afgooien...

nee lijkt me niet, ik vind dat er namelijk voor het eerste een line-up staat wat het feest een smoel geeft (om the broute's woorden te gebruiken)

als ik geld over had gehad...:9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brambo82 op dinsdag 14 november 2006 om 09:46:
Het is nog steeds leuk genoeg om gratis heen te gaan, dus kom maar op met die acties.

daar ben ik het ook mee eens, als het gratis is :-D is het altijd de moeite waard om er heen te gaan.

maar het moet dan wel een betere actie dan dit worden
Waarschuw beheerder
Ik kreeg via partyflock een promobericht met daarin een enquete.
Daarmee kon je ook 6 innercity kaarten winnen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 november 2006 om 15:57:
Ze kunnen beter vast wat meer tijd en energie steken in Trance Energy 2007. Daar is immers nog niks van bekend.

Idd en die vind ik persoonlijk 10x zo relaxt :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Framboos op dinsdag 14 november 2006 om 16:27:
Ik kreeg via partyflock een promobericht met daarin een enquete.
Daarmee kon je ook 6 innercity kaarten winnen.

Vul de enquête in en maak kans op entreekaarten voor Innercity en meer!

Voor een grootschalig onderzoek onder techno liefhebbers hebben wij jou uitgekozen om onze enquête in te vullen. Om je hiervoor over te halen geven wij een aantal gave prijzen weg:

6 x entreekaarten voor Innercity 2006 op 16 december in de RAI, Amsterdam

15 x Mayhem CD, met daarop tracks van onder anderen: Korsakoff, Catscan, Sceletor, 100 Kilo Maarten en zelfs De Jeugd van tegenwoordig!

15 x Korsakoff - The Sound Of Korsakoff CD

10 x de nieuwste Brian NRG vinyl

8 x Deimos Says: Mind Feind vinyl

Click op de onderstaande link om de enquête te starten en wie weet ben jij straks een van de gelukkige winnaars!

http://www.studentenonderzoek.com/so/web/index.php?formID=20592&uid=

Dit bericht??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brambo82 op woensdag 15 november 2006 om 13:00:
Voor een grootschalig onderzoek onder techno liefhebbers

15 x Mayhem CD, met daarop tracks van onder anderen: Korsakoff, Catscan, Sceletor, 100 Kilo Maarten en zelfs De Jeugd van tegenwoordig!

15 x Korsakoff - The Sound Of Korsakoff CD

10 x de nieuwste Brian NRG vinyl

:/
Waarschuw beheerder
ow, 6x kaarten :P
niet goed gelezen ;)

en idd dat was bovenstaand bericht wa ik kreeg

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 november 2006 om 15:57:
Dit feest heeft me nog nooit getrokken!
Het is een mix van alles, maar eigenlijk heeft het geen smoel! Geen eigen identiteit en karakter. Het is het allemaal net niet!

haha en dan ben je geen noob?
trance energie zou verboden moeten worden!
btw misschien wel wat commerciel maar van oorsprong tog echt wel een vet technofeest!
zo ook nu met pet duo en miss djax!
al zeg ik ook nee tegen IC
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 09:55:
ee lijkt me niet, ik vind dat er namelijk voor het eerste een line-up staat wat het feest een smoel geeft (om the broute's woorden te gebruiken)

als ik geld over had gehad...

Precies! Ik vond de afgelopen line-ups zwaar kut, maar JUIST deze line-up vind ik dat ze wel weer een gezicht eraan geven. Ik heb al een kaart gehaald. Gratis actie of niet. Ik vind het er echt goed uitzien weer dit jaar hoor!
Waarschuw beheerder
mee eens fakky_x. Vind de line-up zeer goed te pruimen. Kaarten zijn in de pocket, ik ben benieuwd!
Waarschuw beheerder
ik vind de line up ook goed.. maar niet goed genoeg om er 50 euro voor neer te tellen :)

vorig jaar ook 4 gratis kaarten gekregen.. ik wacht geduldig af :)
Artiest {SHOWLIST artist 65840, 28799}
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, ik ook afwachten!

tis over 2 weken en op PF staan 2400 bezoekers aangemeld!!
Andere jaren waren dit er echt meer!
Dat wordt 2 mensen binnen op 1 kaartje!

Ik er wel zin in... Technasia, DJAX, PET DUO!! :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 10uZ op woensdag 29 november 2006 om 16:31:
ik vind de line up ook goed.. maar niet goed genoeg om er 50 euro voor neer te tellen

vorig jaar ook 4 gratis kaarten gekregen.. ik wacht geduldig af

:yes: is ook is even afwachten. Ben 'vriend' van ID&T dus verwacht eigenlijk wel wat :cheer:
Waarschuw beheerder
Er zijn wel 2400 mensen op PF aangemeld, maar mijn poll mbt IC loopt ook niet echt hard. Ik verwacht zelf dat misschien 20% van die mensen ook daadwerkelijk al een kaartje heeft gekocht.

IC gaat gewoon weer floppen en ja dat is hun eigen schuld. Ze kunnen beter de kaartprijs gewoon drukken, dan komen er veel meer mensen. Maar de meesten willen niet meer na de vieze nasmaak van 3 jaar Urban door de strot.
Waarschuw beheerder
Nog iets meer dan twee weken te gaan...

Kom maar op met die prijsvragen....

Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 november 2006 om 16:50:
Ben 'vriend' van ID&T dus verwacht eigenlijk wel wat

He dat ga ik ook even worden. Misschien krijg ik wel 4 kaartjes als welkomscadeau :D

Waarschuw beheerder
1 keer geweest..in 2004 volgens mij,laatste keer dat er een Q-dance stage was,heb mezelf toen super vermaakt (Y)
Waarschuw beheerder
http://www.3fm.nl/page/3fm_winnen/296

succes!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op vrijdag 1 december 2006 om 02:24:
Maar de meesten willen niet meer na de vieze nasmaak van 3 jaar Urban door de strot.

Neenee, volgens Duncan was dat dè toekomst, hier wachte iedereen op :D

Uitspraak van 10uZ op vrijdag 1 december 2006 om 12:49:
http://www.3fm.nl/page/3fm_winnen/296

succes!

Toch maar even meegedaan, je weet maar nooit ;)

Waarschuw beheerder
donateur
http://www.studentenonderzoek.com/so/web/index.php?formID=20592&uid=

Dit bericht??

was even benieuwd naar die enquete maar bij vraag 5 ben ik maar opgehouden.. :

In welke provincie van Nederland woon je?

A) Leeuwarden ..?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 december 2006 om 13:24:
was even benieuwd naar die enquete maar bij vraag 5 ben ik maar opgehouden.. :

Dat had ik dus ook... :-)
Maar je kon ook nog wat invullen, dus heb ik ze meteen maar verteld wat ik van zo'n enquete vindt... ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -STATE- op vrijdag 1 december 2006 om 14:55:
dus heb ik ze meteen maar verteld wat ik van zo'n enquete vindt...

idem! :bier:
Waarschuw beheerder
Maar de meesten willen niet meer na de vieze nasmaak van 3 jaar Urban door de strot.

Wat loop je nou met de kudde mee te zeuren? Stel je niet aan man!
Als er 2, 3, 4 vette zalen zijn en 1 urban, dan laat je die urban toch lekker links liggen??
Waarschuw beheerder

Kudde? ik was geloof ik de eerste die hierover zeikte in 2003. Dus houd je flamende uitspraken lekker voor je als je niet eens weet hoe het verhaal in elkaar steekt.

Daarnaast is het verhaal wat complexer dan jij doet blijken en zou je ook kunnen weten als je alles een beetje gevolgd zou hebben (de laatste paar jaar)

Ik snap altijd nooit dat veel van die techno lovers (ja dat ben ik zelf ook, maar niet in mijn nickname) altijd zo generaliserend en respectvol zijn tegen anderen. Net zoals bij de HC lovers
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heej,

Ben wel op zoek naar 3 of 4 gratis kaarten, was vorig jaar ook top!!
Waarschuw beheerder
donateur
nog steeds geen actie?!?! :(

Waarschuw beheerder
zou er niet uit mezelf heen gaan.. maarja als ik de kaarten gratis zou krijgen 8) ja dan zou ik wel gaan ja:)
Waarschuw beheerder
innercity :/

zou er 3jr geleden heen gaan, maar ben toen gelukkig niet geweest
Waarschuw beheerder
2003 was vet hoor!

Ik vond dat zelf de mooiste aankleding hebben! alleen waren er toen al opstootjes (urban publiek)
Waarschuw beheerder
vorig jaar was het wel kut dat we tijdens het drinken halen
er een groepje marrokanen of turken (ik weet niet welke vd 2)
zo vriendelijk (ahum) waren om muntjes gewoon uit onze handen te trekken! terwijl we in de rij stonden om zuipen te halen :|

nog nooit meegemaakt op een feest en was dan ook flink pissig!
Waarschuw beheerder
Ja niet om olie op het vuur te gooien, maar ik ben al op veel feesten geweest samen met vrienden en kenissen en wij zijn altijd relaxed, nooit problemen gezien op feesten of buiten etc...

Maar IC 2003 (het eerste jaar van de Urban) was voor het eerst... ook een medelander gelijk al bij binnenkomst die met meerdere zat te rellen, achteraf hoorde ik ook van anderen die problemen hadden meegemaakt en gezien van medelanders... 2004 zelfde verhaal alleen op grotere schaal, 2005 (vorig jaar dus) echt VEEL agressief kut volk echt niet normaal :|

Voor de rest heb ik op geen enkel ander evenement (dus ook niet van ID&T) dit ooit verder meegemaakt en ik durf dus zo al te zeggen dat dat Urban een pauper agressief volk binnenhaalt (maar dat had ik van te voren ook al voorspeld).

Gelukkig is er dan dit jaar niet die muziekstyle, maar ID&T gooit wel WEER hun eigen ruiten in door dit evenement zo duur te maken. Ze kunnen wel beweren dat het niet goedkoper kan (wat natuurlijk onzin is), maar ze kunnen straks wel WEER met een paar 1000 kaarten strooien!!! dan krijg je dus weer pauper volk binnen.

15.000 kaarten krijgen ze nu toch niet meer verkocht, vorig jaar ook niet. Toen hadden ze er geloof ik 7000 verkocht en de rest waren gratis kaarten.
Dan denk ik toch echt dat je de kaartprijs beter 40 Euro kan maken en zowat alleen betalend volk binnen kan trekken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hammertime op maandag 4 december 2006 om 12:32:
innercity

zou er 3jr geleden heen gaan, maar ben toen gelukkig niet geweest

nou hou ens op met je gezeik!
:P

Waarschuw beheerder
en ik durf dus zo al te zeggen dat dat Urban een pauper agressief volk binnenhaalt (maar dat had ik van te voren ook al voorspeld).

Hou zelf (naast techno/minimal) ook erg van hiphop (wat nu erg hip "urban" heet). Maar dit is inderdaad waarom ik nooit naar dat soort feesten ga...
Waarschuw beheerder
Urban is toch weg? Dus waar hebben we het over..

In 2004 heb ik inderdaad wel diep trieste dingen gezien op Innercity, vorig jaar vond ik het publiek zwaar relaxed :) Zeer grote kans dat ik volgende week ff een kijkje kom nemen (Y)
Waarschuw beheerder
Vorig jaar was het publiek agressiever dan ooit, maar dit was vooral in 1 zaal, maar die lui liepen ook op andere plekken.

Daarom is het goed dat er eindelijk dit jaar geen Urban meer is. Alleen vind ik heb SUPER jammer dat ze het zo hebben lopen doordrammen. Veel mensen willen nu niets meer van IC weten... en het waren juist altijd super toffe feesten om je jaar mee af te sluiten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -STATE- op zaterdag 2 december 2006 om 16:59:
Wat loop je nou met de kudde mee te zeuren? Stel je niet aan man!
Als er 2, 3, 4 vette zalen zijn en 1 urban, dan laat je die urban toch lekker links liggen??

Slaat weer helemaal nergens op natuurlijk. Gaat erom dat Innercity door die Urban zalen (o.a.) geen gezicht meer had. Wat was nou precies de richting die ID-T opging met Innercity de laatste jaren? Juist, geen enkele. Nu de urban weg is (net als al dat hardstyle gedoe etc.) krijgt Innercity een duidelijk gezicht, namelijk 3 goed verenigbare stijlen minimal, electro, techno en ook als 'publiekstrekker' de bekende clubhouse dingetjes.

IC gaat gewoon weer floppen en ja dat is hun eigen schuld. Ze kunnen beter de kaartprijs gewoon drukken, dan komen er veel meer mensen. Maar de meesten willen niet meer na de vieze nasmaak van 3 jaar Urban door de strot.

Ik ben het wel deels met je eens. De kaartprijs is VEEL en VEEL te hoog. Ook als je bijvoorbeeld kijkt naar wat er voorgaande edities stond in vergelijking met de grootte nu, dan slaat het nergens op dat de prijs gelijk is gebleven. Maar zoals ik al zei: Innercity een gezicht geven is het belangrijkst. Ik denk dat als deze Innercity een succes wordt dat dat snel de ronde doet en er volgend jaar (als ze zich aan het nu opgestelde 'image'/'concept' houden) een stuk meer mensen op af gaan komen. Ook omdat stijlen als minimal, electro en techno heel erg aan populariteit aan het winnen zijn (jammergenoeg).

Maarja, t zijn maar wat gedachtes van mij :P

*Ik ben overigens nog nooit naar Innercity geweest. In 2003 was ik net 16 en heb ik er eigenlijk geeneens over nagedacht, 2004 en 2005 vond k helemaal niks qua line-up. Ik de 'goede' tijd dus niet meegemaakt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 december 2006 om 14:17:
nou hou ens op met je gezeik!

Geen gezeik, pure waarheid!
Waarschuw beheerder
Ik vind de lijn omhoog erg goed dit jaar!
Voorgaande 2 jaren was ik gratis en heb weinig meegekregen van de problemen daar, maar dat kwam ook doordat ik de hele avond in 1 zaal bleef.
Het enige wat mij ervan weerhoud om dit jaar niet te gaan is die belachelijke hoge prijs!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan er gratis +1 heen via enquete van dancepanel... :S

Ik ga er zelf voor geen goud heen :no:
Helaas kan ik het niet weggeven aan diegene die er wel heen wilt, want het is niet overdraagbaar... :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb al eerder vrijkaarten weg kunnen geven... tenzij ze echt legitimatie willen.

Maar mail anders dancepanel dat jij die dag niet kan en dat je iemand anders kent die je er gelukkig mee kan maken. Als je ze nu mailt is er tijd genoeg om het over te zetten en ik weet zeker dat ze dat doen.

Waarschuw beheerder
Heb net ook 2 gratis kaarten gekregen voor innercity. Is niet egt mijn muziek. Moet maar ff zien wat ik er mee doe.
Waarschuw beheerder
Ik stel mij beschikbaar en mijn maten ;) dus als iemand iets kwijt wil

Ah ik heb net ook al gekregen via dancepanel ;)
Maar goed, als iemand niet gaat en dit op een andere naam kan zetten en niemand weet, dan weet ik nog wel vrienden van mij die graag willen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb net (zonder daar iets voor te hoeven doen) kaartjes ontvangen via DancePanel.......

Misschien toch maar ff kijken dan daar.....laatste keer voor ons (2004) was het iig zwaar drama en zijn we na een uur file-lopen weer vertrokken, maar eerder Innercity's waren altijd wel (y) dus, zeker nog een kans waard......
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik krijg net een mailtje dan Dance-Panel waar ik al tijdje lid van ben en krijg ook 2 gratis kaartjes! Scheelt toch 2x 47,50 :D k ga wel ff kijken dus.

edit: Gehe, zelfde dus als jou poupoulossos
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van poupoulossos op donderdag 7 december 2006 om 14:15:
Ik heb net (zonder daar iets voor te hoeven doen) kaartjes ontvangen via DancePanel.......

hahaha briljant, ben niet de enigste dus
Waarschuw beheerder
jep hier ook... naja het is wel iets selectiever strooien met kaarten via dancepanel ;-)

Waarschuw beheerder
nja wrm krijg ik geen mail dervan, is weer beetje jammer!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van broski op donderdag 7 december 2006 om 14:44:
naja het is wel iets selectiever strooien met kaarten via dancepanel

hahah grappig, wat sporadisch een enquete invullen wel niet teweeg kan brengen. ben persoonlijk van de hardere stijlen maar ga dr wel ff kijken
Waarschuw beheerder
Augy>

Is Techno niet hard dan :p?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op donderdag 7 december 2006 om 15:18:
Is Techno niet hard dan ?

augy weet niet eens wat techno is joh ;)

Waarschuw beheerder
Mochten er nog mensen gratis kaarten hebben waar ze niks mee dan dan houd ik me ook van harte aanbevolen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 15:24:
Mochten er nog mensen gratis kaarten hebben waar ze niks mee dan dan houd ik me ook van harte aanbevolen

tja, ik hoop gewoon dat ik vandaag of morgen ook een mailtje krijg :P

Waarschuw beheerder
Dat hoop ik uiteraard ook :P
Maar ik vrees dat ik niet genoeg enquêtes heb ingevuld :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 15:23:
augy weet niet eens wat techno is joh

moet eerlijk bekennen dat ik er geen ervaring mee heb maarre mies leer me dat is dan hehe, zal wel ff een downloadje plegen
Waarschuw beheerder
Hmz zomaar een download gaat niet werken. Techno afhankelijk van welke aftakking kan echt veel harder zijn dan hardstyle/hardhouse.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op donderdag 7 december 2006 om 16:04:
echt veel harder zijn dan hardstyle

echt? grappig hahah naja goed k geloof t allemaal wel, gewoon weer eventjes de horizon verbreden zeg maar
Waarschuw beheerder
Tja uiteraard, als er mensen zijn die niet willen maar wel kaartjes hebben dan houd ik me uiteraard wel aanbevolen. Ik wil namelijk wel maar de centen laten het ff niet toe.

Greetz!
Waarschuw beheerder
Misschien is het handig om een apart topic te openen voor mensen die kaarten over hebben en anderen die gratis willen of andere kaarten willen ruilen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Augy op donderdag 7 december 2006 om 16:02:
moet eerlijk bekennen dat ik er geen ervaring mee heb maarre mies leer me dat is dan hehe, zal wel ff een downloadje plegen

moet je maar is mee gaan naar awakenings bijv ....

25 nov was echt GE-WEL-DIG!!!! :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 16:10:
moet je maar is mee gaan naar awakenings bijv ....

ga k ook, check me agenda maar, staan er in de planning. wilde eig met nieuwjaar gaan maar hoorde al van een vriendin van me dat je 1e awake altijd in de gas moet zijn :yes:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 16:10:
25 nov was echt GE-WEL-DIG!!!!

was zkr geweldig :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van poupoulossos op donderdag 7 december 2006 om 14:15:
k heb net (zonder daar iets voor te hoeven doen) kaartjes ontvangen via DancePanel.......

hier nog 1.. :D

als je de link opent kun je gegevens van een ander invullen zie ik.. Wellicht handig voor als je er iemand anders een plezier mee wilt doen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Augy op donderdag 7 december 2006 om 16:13:
ga k ook, check me agenda maar, staan er in de planning. wilde eig met nieuwjaar gaan maar hoorde al van een vriendin van me dat je 1e awake altijd in de gas moet zijn

uhu....klopt!!! (L) westergas dus ook awake :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neillcee op donderdag 7 december 2006 om 16:14:
als je de link opent kun je gegevens van een ander invullen zie ik.. Wellicht handig voor als je er iemand anders een plezier mee wilt doen.

werkt overigens geen 2x

Waarschuw beheerder
ik ontvang helemaal geen mail :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Augy op donderdag 7 december 2006 om 16:16:
werkt overigens geen 2x

als dat zou werken zou het misschien wel uitverkocht raken.. :x :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kreeg ook zo'n mail :cheer: relax! kan me wel herinneren dat ik een aantal vragen beantwoord heb :D maar of dat hierbij was??? hoop niet dat het een fake mail is 8) haha!

Uitspraak van Augy op donderdag 7 december 2006 om 16:13:
hoorde al van een vriendin van me dat je 1e awake altijd in de gas moet zijn

Waarschuw beheerder
Shit :(

ik heb geen mail
Waarschuw beheerder
@ap, vanwaar de :/
Waarschuw beheerder
dacht trouwens dat dat dancepanel een beetje overleden was... al een tijdje niks van gehoord en de site is ook niet echt uptodate...

tot vandaag natuurlijk. wel relaxed :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van broski op donderdag 7 december 2006 om 16:34:
dacht trouwens dat dat dancepanel een beetje overleden was... al een tijdje niks van gehoord en de site is ook niet echt uptodate...

tot vandaag natuurlijk. wel relaxed

haha tsja had er ook al tijd niks van gehoord maar als ze elke x als ze me lastigvallen zo een mail sturen ben k helemaal tevreden :P denkd at de inschrijvingen ook skyhigh gaan
Waarschuw beheerder
Weet iemand of Dancepanel kaarten opstuurt of dat ze je op de gastenlijst zetten? of dat je een email krijgt die je moet uitprinten die op naam staat

Waarschuw beheerder
Kreeg net ook mailtje haha
tog maar f gaan kijken 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op donderdag 7 december 2006 om 16:37:
Weet iemand of Dancepanel kaarten opstuurt of dat ze je op de gastenlijst zetten? of dat je een email krijgt die je moet uitprinten die op naam staat

je moet de email uitprinten met een bepaalde code, daarna met je legitimatie+mail bij de deur melden
je adres gegevens staat er ook op trouwens
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hmmz zou ook wel 2 kaartjes kunnen gebruiken... had dacht ik ook deze survey ingevuld. helaas tot op heden geen bericht :(

Waarschuw beheerder
Zijn dat toevallig geen vip kaarten?? :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 16:47:
Zijn dat toevallig geen vip kaarten??

ik gok van niet, en zo wel, nou je krijgt er weinig voor hoor! Enige feest wat te doen met VIP is sensation! Tegwnoordig gaat het nergens meer over....de VIP(van id&t en q-dance dan )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 16:47:
Zijn dat toevallig geen vip kaarten??

uhm neej dat staat er niet bij, had helemaaal fantastisch geweest

Waarschuw beheerder
Toch nog ergens nuttig voor dat invullen van die enquetes, 2 kaartjes in de pocket!
Werkzaam bij BHN events
Waarschuw beheerder
yeaahh

vrijkaartjes!

pet duo here we come :D
Waarschuw beheerder

ik ook :D

en ze hebben dat mailtje 2x gestuurd... ander mailtje ff doorsturen naar een maatje, en hebben 4 kaarten binnen (Y)
Waarschuw beheerder
Wanneer gaan ze je mailen? moet je je nog ergens voor opgeven, nu iedereen gratis kaartjes krijgt wil ik ook wel :)
Waarschuw beheerder
Ik heb ook 2 kaarten gewonnen via Dance Panel. Voor mij ook al weer een tijdje geleden dat ik naar Innercity ben geweest maar ik ga er zeker wel heen. Techno is altijd lekker!!!

Waarschuw beheerder
DancePanel is mijn financier :D
Waarschuw beheerder
k heb samen met een vriendin van mij... 4 kaarten gekregen maar tis niet onze muziekstijl....iemand anders die graag wil.. laat effe een berichie achter in me gastenboek ofzow.. (K)
Waarschuw beheerder
donateur
heb ook 2 kaartjes "gewonnen"
Waarschuw beheerder
Iedereen die gewonnen heeft via dancepanel, kan nog andere gegevens invullen!

Als je dus niet zeker weet dat je gaat vul dan nog niet jouw gegevens in of maak er een ander blij mee, anders is het straks halfvol op IC ;)

Als iedereen die niet gaat het even hier kenbaar maakt en ook de mensen die graag willen maar geen of niet genoeg kaarten hebben
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op donderdag 7 december 2006 om 18:41:
Iedereen die gewonnen heeft via dancepanel

daar behoort een maat van mij ook bij en hij neemt mij mee :D
Waarschuw beheerder
donateur
Haha, ook ik ben *slachtoffer* dankzij Dancepanel!
Maar toch wel leuk, de line up is prima dus ik ga wel nu!
Had er geen 50 euro voor betaald omdat Innercity aan het *doodgaan* is... Maargoed, ik neem ze dankbaar aan hoor, lekker een avondje uit met een lief vriendinnetje van me :D

Waarschuw beheerder
Ik heb nt ook 2 kaartjes gewonnen !! Kent iemand dat via dance panel??? Het is een beetje vaag want je moet je e-mail meenemen en dan krijg je bij de deur 2 kaartjes.

Ja zal allemaal wel zo zijn 2 x naar innercity geweest maar nu is het in principe gewoon kut. En het kost je nog 40 tot 50 euro ach ja misschien tog maar kijkje nemen dan

Waarschuw beheerder
ow hehe beter lezen volgende x iedreen heft gewonnen via dancepanel naja miss djax :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pussylover>

Je krijgt eerst een mail dat je gewonnen hebt. Op dat mailtje kan je ALLES invullen wat je wilt! dus ook iemand anders zijn gegevens.

Vervolgens krijg je na een paar dagen een mail terug van netpanel waarop de door jouw ingevulde gegevens staan. Dit moet je dan uitprinten en meenemen bij de gasteningang.

Waarschuw beheerder
heey mesnen,
ik heb net 2kaartjes voor innercity gewonnen maar ik wil er niet naar toe, een vriendin van mij heeft er ook 2 gewonnen maar zij wil er ook niet naar toe, wie ze over willen kopen kunnen reageren op (K)Eefjuhhh(K).
als er twee lieve en mooie jongens in omgeving Bergen op Zoom mee willen en kunnen rijden dan hoeven ze niks te betalen!!!!!!!!!!!!!!!! :bounce: (K) Miekjuh87
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 19:23:
als er twee lieve en mooie jongens in omgeving Bergen op Zoom mee willen en kunnen rijden dan hoeven ze niks te betalen!!!!!!!!!!!!!!!!

Wanhopig ofzo :S

Waarschuw beheerder
Ik heb net ook 2 kaarten gewonnen via dancepanel!!!

Op vertoon van je bevestigingsmail krijg je bij de ingang 2 gratis kaarten.
Ben benieuwd hoe dat gaat lopen.

Maar ga er sowiezo heen nu :D

Waarschuw beheerder
neej das tactische :P:P

Waarschuw beheerder
zo te horen wordt het erg druk bij de ingang:yes:

ook ik ben in t bezit van de mail:)
Waarschuw beheerder
Hoop dat ik ook bij die drukte mag staan dan ;)
Waarschuw beheerder
Nou indd....het gaat zeker druk worden bij de deur!! Maar ja...vreselijk vind ik het niet.... Een extra feestje is altijd leuk!! Alweer een tijdje geleden maar de line up is zeker niet slecht!! Op naar het kledingdilemma ;) en dan feesten!!!

Veel plezier allemaal!!

Waarschuw beheerder
Heb nu ook de mail binnen! :D
Waarschuw beheerder
eej framboos, t kom helemaal goed :P
Waarschuw beheerder
laatste keer dat ik meegedaan heb aan dat dance panel zooi. Ik doe fucking iedere keer mee, nooit wat gehad, nu laat k m 1 keertje liggen en dan krijgt de hele zooi gratis kaarten... lekker dan. Ben dr klaar mee :P
Waarschuw beheerder
Staat een code bij wappies!!!

Per mail kan je dus echt maar 1 naam/adres opgeven ivm de code. Geef je er meer op is de eerste met die code binnen de rest; helaas!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fakkie_X op donderdag 7 december 2006 om 20:19:
laatste keer dat ik meegedaan heb aan dat dance panel zooi. Ik doe fucking iedere keer mee, nooit wat gehad, nu laat k m 1 keertje liggen en dan krijgt de hele zooi gratis kaarten... lekker dan. Ben dr klaar mee

Ik heb ook ELKE keer meegedaan, en dan win ik niks :S
Waarschuw beheerder
wel achteraan aansluiten dan he..
Waarschuw beheerder
Ik heb gewoon meegedaan, en ik heb geen mail, niet te geloven, winkans 99% ofzo en ik hebze nog niet
Waarschuw beheerder
Ik heb 2 kaarten! dancepanel...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Dees- op donderdag 7 december 2006 om 20:05:
Nou indd....het gaat zeker druk worden bij de deur!!

Hahah ja vorig jaar was het drukker bij vip en quest ingang dan de gewone ingang!!
Waarschuw beheerder
waar kan ik dat dance panel vinden?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 19:23:
ik heb net 2kaartjes voor innercity gewonnen maar ik wil er niet naar toe, een vriendin van mij heeft er ook 2 gewonnen maar zij wil er ook niet naar toe, wie ze over willen kopen kunnen reageren op Eefjuhhh.

Over willen kopen?

Wat zijn jullie voor zielige sloebers joh :looser:
Kan je niet lezen ofzo? Staat toch op dat je je id moet laten zien bij de ingang.

Mijn god zeg iets winnen en dan nog willen verkopen ook. Stumperds :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simtek op donderdag 7 december 2006 om 21:14:

inderdaad..dat vroeg ik me ook al af!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *Joel* op donderdag 7 december 2006 om 21:17:
inderdaad..dat vroeg ik me ook al af!

Nergens meer :nee: ze zijn er mee gestopt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Joel* op donderdag 7 december 2006 om 21:17:

http://netpanel.nl/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op donderdag 7 december 2006 om 21:16:
Over willen kopen?

Wat zijn jullie voor zielige sloebers joh
Kan je niet lezen ofzo? Staat toch op dat je je id moet laten zien bij de ingang.

Mijn god zeg iets winnen en dan nog willen verkopen ook. Stumperds

Dat is niet correct zoals ik al eerder zei.
Het mailtje wat je krijgt betreft de bevestiging, hierop kan je op hun site jouw of iemand anders zijn gegevens invullen die gebruikt worden op de email/ticket die je daarop toegestuurd krijgt per email. DEZE moet je dan uitprinten en meenemen en wordt gecontroleerd (zoals gewoonlijk) aan de hand van je ID.

Maar ik geef wel toe dat het stumperds zijn om gewonnen kaarten door te gaan verkopen :/ JESUS doe een ander er een plezier mee, krijg jij ook volgende keer weer van een ander wat... zo doen we dat toch op een party community? en anders kan je beter de hele dag op marktplaats gaan zitten

Verder is dancepanel er helemaal niet mee gestopt, maar is gewoon een onderdeel van netpanel die allemaal verschillende onderzoeken doet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alexander op donderdag 7 december 2006 om 21:29:
Dat is niet correct zoals ik al eerder zei.
Het mailtje wat je krijgt betreft de bevestiging, hierop kan je op hun site jouw of iemand anders zijn gegevens invullen die gebruikt worden op de email/ticket die je daarop toegestuurd krijgt per email. DEZE moet je dan uitprinten en meenemen en wordt gecontroleerd (zoals gewoonlijk) aan de hand van je ID.

Ja dat snap ik.

Maar ik geef wel toe dat het stumperds zijn om gewonnen kaarten door te gaan verkopen JESUS doe een ander er een plezier mee, krijg jij ook volgende keer weer van een ander wat... zo doen we dat toch op een party community? en anders kan je beter de hele dag op marktplaats gaan zitten

Behoorlijke stumperds.

Verder is dancepanel er helemaal niet mee gestopt, maar is gewoon een onderdeel van netpanel die allemaal verschillende onderzoeken doet.

Nou ik heb anders vorige x gelezen dat ze er mee gingen stoppen.
Waarschuw beheerder
ze zijn geen stumperds,
denk dat dat gewoon een typfout van haar was!
ik kan 2 kaarten van hun krijgen, voor niets!
dus ze zijn juist tof! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Framboos op donderdag 7 december 2006 om 21:50:
ze zijn geen stumperds,
denk dat dat gewoon een typfout van haar was!
ik kan 2 kaarten van hun krijgen, voor niets!
dus ze zijn juist tof!

Een typ fout? Er zit wel een heel groot verschil tussen krijgen en kopen hoor.
Waarschuw beheerder
misschien bedoelde ze over willen nemen..
iig ze vragen er geen geld voor, dus t zijn geen stumpers!
Waarschuw beheerder
jippie ik heb ook 2 kaartjes vandancepanel , tenminste een codee :D , zie wel of ik ga :) vind het jammer dat de hardere stijlen daar weg zijn
Waarschuw beheerder
heb er ook 2...
net als vorig jaar. weet nog niet of ik deze keer ga

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Batau op donderdag 7 december 2006 om 22:16:
jippie ik heb ook 2 kaartjes vandancepanel

ikke ook:D

Waarschuw beheerder
Fuck dancepanel, ik heb gastenlijst :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 december 2006 om 07:44:
Fuck dancepanel, ik heb gastenlijst

helemaal goud, weer lkkr samen knallen mies :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 17:06:
Toch nog ergens nuttig voor dat invullen van die enquetes, 2 kaartjes in de pocket!

:jaja: ik ook
Waarschuw beheerder
donateur
hehe, toch nog innercity waarschijnlijk. met dank aan dancepanel.

Als ik zo de time table bekijk heb ik er best zin in.
Waarschuw beheerder
Hoe kom ik aan die gratis kaarten van dancepanel??

Artiest Kinesis
Waarschuw beheerder
Ik heb hem nog een opnieuw ingevuld maar nu met mijn goed mailadres......ik had ...htmail.com klotenzooi! Anders moet ik nog kaarten kopen....(N)
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 46110, 21129}
Waarschuw beheerder
ook kaartjes gewonnen :cheer: volgens mij de hele lijst bij dance panel :P

maar zit nog te twijfelen wie ik mee neem.. moet zelf ook eerst draaien.. daarna wel een mooi after :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fakkie_X op donderdag 7 december 2006 om 20:19:
Ik doe fucking iedere keer mee, nooit wat gehad, nu laat k m 1 keertje liggen en dan krijgt de hele zooi gratis kaarten... lekker dan

haha the same story out here...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
2 kaarten in the pocket via dance panel. aleen ze hadden die mail wel iets eerder mogen versturen want had al 2 kaarten gekocht,maar goed ik heb er weer 2 mensen blij mee gemaakt! innercity here we come :cheer: heb zin in pet duo!!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op donderdag 7 december 2006 om 21:16:
Mijn god zeg iets winnen en dan nog willen verkopen ook. Stumperds

Naah als ik die kaarten kon verkopen had ik het ook gedaan, maar idd je moet id laten zien Had beter gegevens in kunnen vullen die wel zin had on te gaan.. Misschien ga ik wel miss djax :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Kreeg vanmorgen een smsie of ik kaarten over wilde kopen, want zij had kaarten gewonnen, wilde er gewoon 80€ voor hebben de kut :frusty:

Nu lekker zelf gratis kaarten, ken ze mee rijden voor 8 tientjes :devil:
Waarschuw beheerder
als iemand nog een kaartje over heeft

ga ik graag er naar toe

of ik koop hem over voor ene schappelijk prijsje

kan jij me blij maken?

pb me ff
Waarschuw beheerder
Uitspraak van brainless op vrijdag 8 december 2006 om 15:36:
Kreeg vanmorgen een smsie of ik kaarten over wilde kopen, want zij had kaarten gewonnen, wilde er gewoon 80€ voor hebben de kut

Nu lekker zelf gratis kaarten, ken ze mee rijden voor 8 tientjes

En dat "was" een vriendin van je? :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alexander op zaterdag 9 december 2006 om 13:04:
En dat "was" een vriendin van je?

Meer een kennis, kennisprijsje toch 8 tientjes om mee te rijden :D:D

Gewoon ff 40 euro vragen aan mij voor die kaarten, die is echt niet wijs :no:
Waarschuw beheerder
Mocht iemand nog kaarten 'ontvangen' en niet willen gaan, please let me know...ben bereid om er max. 20 euro voor te geven (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van brainless op zaterdag 9 december 2006 om 16:51:
kennisprijsje toch

nope afzet prijsje! ik zou niet gaan al won ik kaarten! alleen de eerst paar x waren leuk.......verder een uitgemolken baggerfeest!

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
geven die lui 20000 kaarten weg ofzo...

als iemand nog een code heeft via dancepanel, pb:) want k heb weer us niets gewonne haha
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ken ook nog bergen mensen die wel voor weinig naar Innercity willen gaan, dus mij mag je ook pb-en als je kaartjes wilt weggeven of verkopen voor een leuk prijsje! (Y)

Waarschuw beheerder
Geen gratis kaarten gewonnen geen sneeuw in mn wintersport vakantie....:(

Ga jij m'n feestmaand toch weer goed maken met 2 innercity kaarten? Kwil er ook best 'n kleine vergoeding voor geven :D pb'tje
Waarschuw beheerder
Heyzzz...

Twee kaartjes gewonnen voor Innercity. Ben in 2004 daar geweest was vet. Dus.... we gaan weer.. Maar eerst iemand vinden die mee wilt????

xx Corina
Waarschuw beheerder
vulik dat ding een eker nie in pfff

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van sachin..B) op zondag 10 december 2006 om 21:08:
vulik dat ding een eker nie in

:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sachin..B) op zondag 10 december 2006 om 21:08:
vulik dat ding een eker nie in pfff

zelfde hier ;) laatste keer dus ook dat k meegedaan heb :) lijers.
Waarschuw beheerder
Wie heeft er al een kaartje gemaild gekregen van dancepanel?
Waarschuw beheerder
donateur
ik ontving een mail.. in die mail stond dat je voor een bep tijd met dat mailtje je bij de ingang moet melden met leg. bewijs.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alexander op maandag 11 december 2006 om 11:22:
Wie heeft er al een kaartje gemaild gekregen van dancepanel?

:yes:
Mail met code.

Uitspraak van Neillcee op maandag 11 december 2006 om 11:52:
in die mail stond dat je voor een bep tijd met dat mailtje je bij de ingang moet melden met leg. bewijs.

Staat niet in mijn mail hoor.
Nix geen tijd, alleen je leg. bewijs mee nemen
Waarschuw beheerder
Lijkt me sterk dat je voor een X tijd binnen moet zijn :/

Wanneer hebben jullie de bevestiging gehad? en wanneer hadden jullie het formulier ingevuld?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
vautje.. was even in de war met iets anders.. :D
Waarschuw beheerder
heb ook de bevestiging gehad met een code en mijn gegevens erop....IC here i come :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Neillcee op maandag 11 december 2006 om 11:52:
ik ontving een mail.. in die mail stond dat je voor een bep tijd met dat mailtje je bij de ingang moet melden met leg. bewijs.

Beste MvB,
Ter bevestiging van je aanmelding voor Innercity ontvang je deze mail.

Naam: mijn naam
Adres: mijn adresgegevens
Code: mijn code

Print deze mail uit en bewaar deze goed, want op vertoon hiervan en jouw geldig identiteitsbewijs ontvang je bij de entree van Innercity de twee toegangsbewijzen. Eén voor jou en één voor een vriend/vriendin. Je kunt deze mail niet doorgeven aan een ander, omdat de toegangsbewijzen op jouw naam en code staan en deze vergeleken worden met jouw identiteitsbewijs.

Veel plezier tijden Innercity!

Met vriendelijke groet,
Namens het DancePanel,

Kjell Massen

Onderzoeksbureau Ruigrok|NetPanel

Als onafhankelijk marktonderzoeksbureau met Research Keurmerk onderschrijven wij de privacy statements van ESOMAR.

Ik zie geen tijd in die mail staan hoor
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ben eigenlijk wel benieuwd of je nog gewoon rond 3 uur binnen kan komen.. moet nl. eerst draaien en daarna wel een leuke after bij innercity..;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 11 december 2006 om 13:35:
ben eigenlijk wel benieuwd of je nog gewoon rond 3 uur binnen kan komen..

Ik weet wel dat B2S na 3 uur geen gastenlijst mensen meer binnen laat, maar dat stond toen wel duidelijk onderaan de mail die ik van ze kreeg. Hier zie ik daar niets over in staan.

Waarschuw beheerder
:( ik heb echt overal aan mee gedaan waarom mag ik nou nie gratis.. ;)

Als iemand nog ze gratis kaartjes kwijt wil..... O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie geen tijd in die mail staan hoorlaatste

klopt..ik had mezelf 2 posts eerder al gecorrigeerd..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 14:04:
Als iemand nog ze gratis kaartjes kwijt wil.....

Kunnen ze die mooi aan mij geven ;)
Waarschuw beheerder
donateur
lees net dat k ze ook had gewonnen..maar moest voor 17 uur bericht sturen of k heenwou...net te laat..tjah..jammer dan..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wendie op maandag 11 december 2006 om 17:38:
lees net dat k ze ook had gewonnen..maar moest voor 17 uur bericht sturen of k heenwou...net te laat..tjah..jammer dan..

Je kan toch proberen om het alsnog in te vullen :/

Wat is jouw winlink dan:p? als het je toch niets boeit
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alexander op maandag 11 december 2006 om 17:45:
Wat is jouw winlink dan

die linken werken niet meer nu zie ik ;)
Waarschuw beheerder
donateur
doet nie meer alexander ;)sorry
Waarschuw beheerder
heeft er hier ook niemand meer kaartjes voor een redelijke prijs te koop??

Ik hoor het graag!!

Alvast bedankt! mzzls!

Waarschuw beheerder
Shit, ik ben weer 's te laat =)... Ik wil er best heen, maar geen geld neerleggen voor toegangskaartjes, het oude concept van 2004 stond me meer aan :D
Waarschuw beheerder
Het is een nieuw concept in 2006 ;)

Waarschuw beheerder
Dat begrijp ik, alsnog vind ik het 't geld niet waard...
Waarschuw beheerder
volgens mij als je gewoon tussen 10 en 12 daar bent kan je makkelijk je gratis kaartjes ophalen anders stond er wel een tijd bij.

Waarschuw beheerder
Ik zoek nog 1 kaartje voor een schappelijke prijs. Mocht iemand iets over hebben let me know :)
Waarschuw beheerder
Ik zoek nog twee kaartjes.....PB me maar ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marco25 op maandag 11 december 2006 om 23:46:
volgens mij als je gewoon tussen 10 en 12 daar bent kan je makkelijk je gratis kaartjes ophalen anders stond er wel een tijd bij.

enig idee waar? bij de gasteningang?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op zaterdag 2 december 2006 om 17:47:
Ik snap altijd nooit dat veel van die techno lovers (ja dat ben ik zelf ook, maar niet in mijn nickname) altijd zo generaliserend en respectvol zijn tegen anderen. Net zoals bij de HC loverslaatste aanpassing 2 december 2006 17:48

hahaha alexander je maakt mijn dag weer goed! DOMBO!

al die..zijn zo generalisrend hahahaha!

net als die HC lovers hahhaaha!

ik snap altijd nooit hahahaha!

GOZER! je bent geweldig!
Waarschuw beheerder
Wie weet of er nog ergens gratis kaarten worden weg gegeven???
Waarschuw beheerder
Of zelf nog kaarten heeft die hij niet gebruikt???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik hou me ook aanbevolen voor de mensen die van hun gratis kaartjes af willen .. O:) O:)
Waarschuw beheerder
ben nog opzoek naar 2 kaarten voor een normale prijs (dus geen 50 eur)
Waarschuw beheerder
Beste Marco,

Het is zéker geen nep-actie hoor, het klopt wel degelijk!

Je krijgt binnen nu en 48 uur nogmaals een mail met daarin ale benodigde
informatie voor zaterdag.

See you @ Innercity!

Met vriendelijke groet,
ID&T BV

Esther Vossegat
Waarschuw beheerder
Op zaterdag 16 december 2006 tussen 19.00 en 02.00 uur kun je bij de entree van Innercity je ticket ophalen bij het ticketpoint.

Let op, de deuren van de RAI openen om 22.00uur.

Het ticketpoint bevindt zich naast de entree E22. Hier kun je op vertoon van je bevestigingsmail (door ons aan jou verstuurd d.d.) en geldig legitimatiebewijs de tickets in ontvangst nemen.

Maar waar is dan die entree E22??? ook weer iets.... nergens terug te vinden...:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marco25 op woensdag 13 december 2006 om 18:16:
Beste Marco,

Het is zéker geen nep-actie hoor, het klopt wel degelijk!

Je krijgt binnen nu en 48 uur nogmaals een mail met daarin ale benodigde
informatie voor zaterdag.

See you @ Innercity!

Met vriendelijke groet,
ID&T BV

Esther Vossegat

Is dat over het ticket van dancepanel???

En weet iemand waar E22 is bij de RAI?
http://www.rai.nl/Voor_organisatoren/locatie/Zalen_en_Hallen/Plattegrond_BG.aspx
Waarschuw beheerder
Ik heb er nog twee over
Let me know
V:Z:P
wel zelf komen halen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op woensdag 13 december 2006 om 22:10:
Is dat over het ticket van dancepanel???

Ja gaat indd over die actie :$ Ik wou het ff zeker weten :P
En die ingang vind ik wel al moet ik er 10 keer voor om de rai lopen :P Haha komt allemaal goed dus :$ Heb er onwijs zin in. Eerst lekker ergens relaxd eten in Amsterdam ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Matthias op woensdag 13 december 2006 om 21:53:
19.00

Dus kunnen mensen hun kaarten halen en alsnog verkopen. :roflol:
Waarschuw beheerder
uit de nieuwsbrief van michel de hey:
-----------
Verzin een originele naam voor Michel's nieuwe radio show op Fresh FM en win 2 kaartjes voor Innercity op 16 december waar hij een speciale 'Recorded in Rotterdam' zaal host.
In deze zaal heeft Michel niemand minder dan Coming Soon (live), Shinedoe, Aardvarck (live), Dexter (live) en Warren Fellow uitgenodigd om hun kunsten te laten horen.
Meer informatie over Innercity kun je vinden op www.innercity.nl . Vergeet ook niet naar de speciale Innercity trailer te kijken op www.innercity.nl/musicistheanswer

Om kans te maken op de kaartjes stuur je een mail met de meest originele naam naar info@micheldehey.nl en vergeet niet je naam-en adres gegevens te vermelden.

------------
ennnn succes allemaal (F)
Waarschuw beheerder
Wie o wie wil er van zn gratis kaarten af?? Stuur ff een PB ik neem ze graag in ontvangst 8)
Waarschuw beheerder
Niemand weet dus waar "ingang E22" zit?? :(

Waarschuw beheerder
Bijna iedereen heeft gewoon gratis kaartjes :O

Ik wil ook! :/

Als iemand van zn kaartjes af wilt.... stuur me dan maar een berichtje :bounce:
Waarschuw beheerder
Ik heb zelfs 4 kaarten gewonnen :/ lekker handig, 2 keer 2 kaarten die op mijn naam staan :/

Waarschuw beheerder
Ja ongelooflijk, ik win de laatste tijd best veel gastenlijstplaatsen/kaarten viavia voor de Matrixx, Poema etc...nu zijn er echt een keer interresante kaarten te winnen :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Matthias op donderdag 14 december 2006 om 14:37:
Niemand weet dus waar "ingang E22" zit??

haha heb op de plattegrond gekeken maar geen e22 te vinden. t is ook een vrij groot pand :P best lastig maar t komt wel goed:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alexander op donderdag 14 december 2006 om 19:07:
lekker handig, 2 keer 2 kaarten die op mijn naam staan

Neem je toch 3 personen mee naar binne.
Vrijwillegers genoeg te vinden hier :D:D

Waarschuw beheerder
Wil ook graag 2 kaarten overkopen van Innercity :D.....20 euro per stuk :D

(K)

Waarschuw beheerder
huh dancepanel.. ik kom er niet op! comp. kent het niet eens?? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 11:20:
huh dancepanel.. ik kom er niet op! comp. kent het niet eens??

Probeer eens netpanel....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van brainless op vrijdag 15 december 2006 om 11:00:
Neem je toch 3 personen mee naar binne.
Vrijwillegers genoeg te vinden hier

Ik neem aan dat dit niet gaat aangezien er 2 kaarten zijn met mijn naam erop. Ik zou misschien 2 mensen kunnen meenemen :/ ? (ik heb deze vraag ook gemaild of dat hij op iemand anders zijn naam kan).
Maar stel dit kan niet en je staat er met 2 gasten en er komt maar 1 binnen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Matthias op vrijdag 15 december 2006 om 11:46:
Probeer eens netpanel....

Wat wil je bereiken dan? de dag voor Innercity nog via die site kaarten scoren terwijl je al langer geregistreerd moest zijn en voor maandag 17:00 je naam doorgegeven had moeten hebben :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op vrijdag 15 december 2006 om 11:48:
Wat wil je bereiken dan? de dag voor Innercity nog via die site kaarten scoren terwijl je al langer geregistreerd moest zijn en voor maandag 17:00 je naam doorgegeven had moeten hebben

owh dat wist ik niet... thanks voor de info :s
Waarschuw beheerder
Ja is al goed :p had 't al een paar keer gezegd :roflol:

Niet gelijk aangevallen voelen ;)
Waarschuw beheerder
Damn je kan tuurlijk wel 3 mensen op jou naam mee naar binnen krijgen ze gaan echt niet kijken of je Alexander heet hoor bij kaartcontrole, ze kijken alleen naar je naam en id wanneer je kaarten vergeven worden. Dat zal betekenen dat iedereen die via internet kaarten heeft gekocht voor zijn of haar vrienden zelf alleen binnen komen en die vrienden niet. Dus als ik jou was zal ik gewoon lekker 3 personen erg blij gaan maken. Vrijwillegers genoeg :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alexander op vrijdag 15 december 2006 om 11:48:
Wat wil je bereiken dan? de dag voor Innercity nog via die site kaarten scoren terwijl je al langer geregistreerd moest zijn en voor maandag 17:00 je naam doorgegeven had moeten hebben

:lol:

weet iemand nog 1 kaartje of iets?
ik krijg het niet voor elkaar :/
Waarschuw beheerder
yeah, ik mag ook gratis gaan :bier:
dat wordt feest :P
nu maar hopen dat de treinen een beetje fatsoenlijk rijden :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Robert Sonnemans op vrijdag 15 december 2006 om 18:47:
yeah, ik mag ook gratis gaan

hij wel :[

ik zoek echt nog een kaartje...wil er 20 voor neerleggen,meer niet :no:
Waarschuw beheerder
connecties he ;)
nee, een beetje geluk moet men ook hebben he :)
tis ook pas de eerste keer dat ik iets krijg! mijn geluk was dus ook dat iemand niet kon gaan :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Robert Sonnemans op vrijdag 15 december 2006 om 18:53:
nee, een beetje geluk moet men ook hebben he
tis ook pas de eerste keer dat ik iets krijg!

:lol:
die eerste keer wacht ik nogsteeds op 8)
veel plezier man (Y)
Waarschuw beheerder
Mocht iemand nog kaarten over hebben laat het dan weten (PB). Over de prijs komen we het wel eens..... als het maar niet te duur is :)
Waarschuw beheerder
Ik ook! Ik wil ook!

Gratis of hele goedkope kaartjes? Laat het me even weten alsjeblieft! :yes:

(f)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chrisje op zaterdag 16 december 2006 om 13:34:
Gratis of hele goedkope kaartjes? Laat het me even weten alsjeblieft!

Marktplaats (y) :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 december 2006 om 14:01:
Marktplaats

Heb al een advertentie gezet, maar heb weinig hoop :)

Bovendien wil ik gratis naar binnen, zouden er nog ergens gratis kaarten verkrijgbaar zijn? :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chrisje op zaterdag 16 december 2006 om 14:45:
Heb al een advertentie gezet, maar heb weinig hoop

Niet geschoten is altijd mis :)

Uitspraak van Chrisje op zaterdag 16 december 2006 om 14:45:
Bovendien wil ik gratis naar binnen, zouden er nog ergens gratis kaarten verkrijgbaar zijn?

Geen idee eigenlijk, vorig jaar kreeg je overal gratis kaarten bij (y)
Waarschuw beheerder
Valt mee dat je bij een Happy Meal geen gratis kaarten krijgt :P
Waarschuw beheerder
Heeft er nog iemand een gratis/ goedkoop kaartje in de aanbieding? Wij zoeken er nog een!
Waarschuw beheerder
donateur
Mmhz ik vraag me af hoe streng ze gaan controleren, want volgens mij zijn er heel veel mensen die niet gaan...als ik ID&T was zou ik er geen eens naar laten kijken! Gewoon de naam op de lijst noemen, afstrepen en afgeven die handel! Hebben ze toch weer mensen binnen:D

Maar goed iemand dit weleens meegemaakt, want ik ga het dus met een kopie van een vriendins ID proberen om nog maar aan wat extra kaartje te komen:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lady LoLaKutje op zaterdag 16 december 2006 om 18:13:
Maar goed iemand dit weleens meegemaakt, want ik ga het dus met een kopie van een vriendins ID proberen om nog maar aan wat extra kaartje te komen

suc6 dan :)
Waarschuw beheerder
whoehaa, zin drin :bier: ben benieuwd wat het gaat worden vanavond :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lady LoLaKutje op zaterdag 16 december 2006 om 18:13:
zijn er heel veel mensen die niet gaan...

Ik heb ook gratis kaarten maar ga idd niet heen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 december 2006 om 18:58:
Ik heb ook gratis kaarten maar ga idd niet heen.

Kan ik ze niet overnemen??

;)
Waarschuw beheerder
Worden er kaarten aan de deur verkocht???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabine.... op zaterdag 16 december 2006 om 19:23:

Nee :(

Ja, alleen die achterlijke zwarthandelaren met hun woekerprijzen (N)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabine.... op zaterdag 16 december 2006 om 19:23:

Ik hoorde van wel :S Weet t nou ook niet meer :O
Waarschuw beheerder
:lol: Heb de Rai maar ff gebeld haha.. geen deurverkoop dus :/
Waarschuw beheerder
donateur
De laatste kaarten voor Innercity zijn verkrijgbaar tot 1.00 uur ('s nachts) bij de avondwinkel De Schelde in de Scheldestraat tegenover het Ocura hotel. (500 meter van de RAI).
Waarschuw beheerder
weet iemand of je met de kaarten die je gewonnen hebt via dancepanel en naamgebonden is aan iemand kan geven met jou ID erbij?? zullen ze dat toestaan?

Waarschuw beheerder
Alleen bij het ophalen van de kaarten heb je ID nodig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tom™ op zaterdag 16 december 2006 om 21:21:
De laatste kaarten voor Innercity zijn verkrijgbaar tot 1.00 uur ('s nachts) bij de avondwinkel De Schelde in de Scheldestraat tegenover het Ocura hotel. (500 meter van de RAI).

Dat is dan weer mooi... maar is dat dan 50 euro of duurder???
Waarschuw beheerder
Had ook 2 gratis kaartjes gewonnen. Iemand blij gemaakt met het tweede kaartje voor een paar biertjes vanavond :)
Waarschuw beheerder
donateur
rond 00.15 sta ik voor de ingang en wij hebben nog 1 kaartje voor de gelukkige persoon over die dan bij de ingang staat :)
Waarschuw beheerder
Tering..... nog 4 minuten.. Cya!!!
Waarschuw beheerder
now, das wa dus bull-shit da je id moest laten zien, khad me mail met mijn naam doorgemaild naar een ander en die gewoon binnen gekomen :D
Waarschuw beheerder
Maar gewoon voor 50 euro een kaartje aan de deur kopen dat kon niet! :@
Ik ga nooit meer!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robbedouche op zondag 17 december 2006 om 16:53:
Maar gewoon voor 50 euro een kaartje aan de deur kopen dat kon niet!
Ik ga nooit meer!

Ik zag handelaren genoeg...
Waarschuw beheerder
Heb jij ook valse kaarten gekocht?
Nou, geloof me, dat doe je maar 1 keer!